Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Operator vanzare magazin online Responsabilitati: Adăugarea produselor (imagini, descrieri, specificații, preturi etc.), identificarea imaginilor de produs relevante si editarea acestora sau realizarea pozelor produselor si editarea acestora, crearea unui titlu si a unei descrieri optimizate; Administrarea si inregistrarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online; Pregatirea coletelor pentru expeditie; Administrarea produselor si stocurilor din magazinul online; Aprovizionare cu marfa de la furnizori, plasare comenzi de aprovizionare; Comunicarea cu clientii magazinului; Furnizarea de informatii catre clienti cu privire la disponibilitatea in stoc a produselor, conditii si modalitati de transport, informatii privind serviciile si produsele din portofoliul firmei; Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client; Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati; Receptie marfa intrare actualizare stoc manipulare marfa; Beneficii: Salariu atractiv in functie de realizari. Lucrul se desfasoara in cladire noua cu toate dotarile noi de ultima generatie intr-un ambient foarte placut, primitor, linistit si modern, situat in Viforata, la doar 1km de Targoviste; Program luni-vineri 08.30-17.00 cu pauza de masa 30 minute; Carte de munca -full time 8 ore pe zi; Posibilitatea de afirmare si aplicare a ideilor proprii in procesul de creatie si productie. Cerinte: Posesor permis categoria B ; Descrierea companiei Suntem un magazin online pe aceasta piata din anul 2016 . Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati. Va asteptam in echipa noastra ! CV se primesc la sediul firmei din Viforata, strada Vasile Lupu 59, pe mail sau pe whatsapp.
-
Promovat
Căutăm electrician industrial pentru un client din Aschbach, Germania Tipul postului Cu normă întreagă Sarcinile dumneavoastră: Depanarea defecțiunilor electrice Asigurarea conformității cu standardele și reglementările de siguranță Instalarea și adaptarea sistemelor electrice Întreținerea și repararea sistemelor electrice și a echipamentelor Profilul dumneavoastră: Mai mulți ani de experiență profesională Bune cunoștințe de limba germană (min. A2) Ce vă putem oferi? Petralog oferă un tarif orar începând de la 16 euro brut , în funcție de experiență și calificări. Petralog oferă diurnă pentru mese + costuri de cazare (40 euro pentru fiecare zi lucrată ). Petralog este membră a Asociației germane a agențiilor de muncă temporară (GVP). Petralog oferă posibilitatea de angajare pe termen lung. Petralog oferă locuri de muncă cu opțiunea ulterioară de preluare direct de către angajator. Petralog oferă sprijin individual și personal. Așteptam să ne contactați telefonic sau să ne scrieți pe WhatsApp la +49 173 4963514
-
Promovat
Green Pack SRL, societate infiintata in 2018, lider in domeniul managementului responsabil al ambalajelor din Romania, cauta sa angajeze personal necalificat pentru postul operator presa baloti (carton, polistiren, folie plastic, etc) pentru punctul de lucru din zona Carrefour Deva, Jud Hunedoara. Oferim: DECONT transport; CONTRACT de munca pe PERIOADA NEDETERMINATA; SALARIUL platit ca AVANS si LICHIDARE; BONURI DE MASA pentru fiecare zi lucratoare; PLATA ORELOR SUPLIMENTARE. Pentru informatii si detalii suplimentare puteti suna la nr de telefon: 0746.295.620 Cristian Fodor
-
Promovat
Angajam muncitori necalificati pentru productie de vopsele. Fabrica in Bucuresti, 8 ore program de zi. Cei interesati va rog sunati la telefon.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma Articole de pescuit Descriere job Pozitie : GESTIONAR DEPOZIT Locatie: Str. Leordeni, nr. 153, Popesti-Leordeni, Ilfov. Program de lucru: L-V 09:30-18:30 (este inclusa si pauza de masa) . Candidatul ideal - Cunostinte operare PC; - Cunostinte solide al pachetului Microsoft Office - in special Excel - Bune abilitati de organizare; - Seriozitate si initiativa; - Atentie la detalii; Descrierea jobului - Operare soft de gestiune (se va asigura training dupa angajare); - Receptie produse furnizori; - Pregatirea comenzilor pentru livrare, verificare cantitativa si calitativa. Oferim - pachet salarial atractiv; - contract pe perioada nedeterminata; - loc de munca stabil. In masura in care te atrage acest post asteptam CV-ul pe Persoana contact - Ana Beznea
-
Firma Articole de pescuit Descriere job Pozitie : OPERATOR INTRODUCERE PRELUCRARE DATE (pentru magazinul online) Locatie: Str. Leordeni, nr. 153, Popesti-Leordeni, Ilfov. Program de lucru: L-V 09:30-18:30 (este inclusa si pauza de masa) . Candidatul ideal - cunostinte in domeniul pescuitului; - cunostinte avansate operare PC (MS Office: Excel, Word); - cunostinte bune navigare internet (cautare informatii, imagini, caracteristici); - cunostinte limba engleza; - viteza in tehnoredactare: crearea si adaugarea texte, descrieri, imagini pentru magazinul online; - claritate in exprimare, vocabular; - atentie la detalii; Descrierea jobului - introducere produse noi in magazinul online; - prelucrare informatii, texte, imagini; - actualizare specificatii la produsele existente in magazinul online; - pregatirea ofertelor pentru a fi adugate in magazinul online; - participa activ la dezvoltarea magazinului online; Oferim - pachet salarial atractiv; - tichete de masa - contract pe perioada nedeterminata; - loc de munca stabil. In masura in care te atrage acest post te asteptam in locatia din Str. Leordeni, nr. 153, Popesti-Leordeni, Ilfov. Persoana contact - Ana Beznea
-
Firma Articole de pescuit Descriere job Pozitie : Lucrator Depozit manipulare, ambalare marfa. Locatie: Str. Leordeni, nr. 153, Popesti-Leordeni, Ilfov. Program de lucru: L-V 09:30-18:30 (este inclusa si pauza de masa) . Candidatul ideal - experienta diversa de lucru in depozit (ambalare, manipulare, coletarie, aranjare marfa la raft); - disponibilitate pentru efort fizic moderat; Descrierea jobului - strangere repere conform comenzii printate; - pregatire comenzi pentru livrare; - ambalare conform procedurii stabilite; Oferim - pachet salarial atractiv; - tichete de masa - contract pe perioada nedeterminata; - loc de munca stabil. In masura in care te atrage acest post te asteptam in locatia din Str. Leordeni, nr. 153, Popesti-Leordeni, Ilfov. Persoana contact - Ana Beznea
-
Angajam Bucatar cu norma intreaga si salariu negociabil la Wolkendorf Hotel din comuna Vulcan, jud. Brasov. Se asigura transport si se asigura cazare in functie de cerere. Candidatul ideal: Aspect curat si ingrijit; Mod de lucru curat si ordonat; Capacitate de a lucra sub presiune si de a lucra intr-o echipa; Atentia sporita detaliilor; Responsabilitate fata de munca prestata. Descrierea jobului: Intocmirea listelor cu ingrediente si materie prima pentru aprovizionare; Organizarea receptiei si depozitarea alimentelor corespunzator; Mentinerea unui standard ridicat de igiena conform normelor in vigoare. Prepararea felurilor din meniu împreună cu ceilalți membri ai echipei. Asigură curățenia zonei de lucru, cât și a bucătăriei. Participă activ la întreținerea ustensilelor de bucătărie si al echipamentului din dotare. Ține cont de perisabilitatea și termenul de valabilitate ale produselor alimentare. Asigură implementarea și menținerea standardelor de păstrare și depozitare a produselor, semipreparatelor și preparatelor cu respectarea normelor igienico-sanitare în vigoare. Răspunde de păstrarea în bune condiții a ustensilelor și veselei. Respectă normele de igienă și securitate a muncii.
-
Wolkendof Bio Hotel Spa & Conference situat langa Brasov, comuna Vulcan, angajeaza Ospatari, Picoli, Barmani Cerințe: - studii sau experiență în domeniul ospitalier sau servicii clienți - simțul responsabilității, seriozitate, sinceritate - comportament politicos, cunoscător al bunelor maniere - limba engleza nivel mediu Beneficii: - salarii intre de la 2000-2500 lei - tichete de masa (20 lei/zi lucrata) - transport asigurat - program in 2 schimburi (7' zile lucrate / 2 zile libere - cazare la cerere (se aplica conditii) - contract de munca individual
-
Avantaje și beneficii: - Mediu de lucru plăcut - Contract de munca - Bonuri de masă - Program de lucru fix Cerințe: - Studii sau experiență minim 3 ani - Simțul responsabilității, conștiinciozitate - Comportament politicos, cunoscător al bunelor maniere
-
Angajam: 2 Montatori panouri fotovoltaice 1 Electrician calificat cu experienta Candidatul ideal: Studii medii tehnice profesionale; Minim 1 an experiență în muncă (constituie avantaj experienta in domeniul sistemelor fotovoltaice Cunoştinte de legislaţie: cunoașterea cadrului legislativ și de reglementare relevant în domeniul energiei si sistemelor de panouri fotovoltaice Disponibilitate la deplasari in tara, preponderent judetul Ilfov, Bucuresti, Teleorman si Imprejurimi Capaciatea si dorința de a invata Disponibil la munca in conditii meteo rezonabile, in aer liber si la inaltime Majoritatea lucrarilor se realizeaza pe acoperis Aptitudini si conditie fizica foarte buna; Capacitate de lucru in echipa Responsabilitate pentru lucrarile efectuate Permis categoria B Descrierea jobului: Montarea panourilor fotovoltaice pe acoperis de casa, pe hala industriala sau la sol Pregatirea materialelor necesare montajului Asigurarea calitatii lucrarilor realizate; Respectarea procedurilor si instructiunilor de lucru Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminată Pachet salarial format din: - salariu Fix: 4000 lei - bonusuri pentru fiecare lucrare si PIF realizat (300lei echipa de 2) + sistem de bonusare motivant pentru lucrări mai mari de 10kwp ; Concedii conform legislației Instruire la locul de muncă (Fronius, Huawei, Solax, Victron, Goodwe, Sungrow ) Echipament de lucru si protectie - asigurat Punct de lucru: zona Bd. Timișoara, S6, Bucuresti, Prime de sărbători Cursuri de perfecționare Bonusuri de performanță Masina de serviciu pentru instalatii
-
Angajam personal pentru contabilitate primara. Experienta in contabilitate primara este necesara. Program 8-17 Sector 3. Salariu 3500-3800 lei net. Persoana atenta la detalii, Rabdatoare, Organizata, Calificat, Studii medii superioare, Punctuala, Responsabila, Comunicativa, Cooperanta, cu experienta in contabilitate primara.
-
-
ROWYES SRL cu sediul in Municipiul Salonta, Piaţa HAIDUCILOR, Nr. 16B, Judet Bihor, angajeaza 2 persoane pe postul de Ajutor bucatar, 2 persoane pe postul de Ajutor ospatar si 1 persoana pe postul de Masinist la masini pentru terasamente (ifronist). Interviul va avea loc in data de 16 aprilie 2024, ora 12 la sediul social.
-
SC UPTOWN TRANSPORT SRL angajeaza 8 persoane pentru postul de Curier (cod COR 962101). Curierul se ocupa cu transportarea si distribuirea coletelor, documentelor, mesajelor si altor articole in cadrul institutiilor, intre institutii, la adrese particulare sau in alte locuri Locatie: Bucuresti, Sector 3 Se ofera contract de munca. Salariul brut 3500 RON Program: 5 zile saptamana, 8 ore zi, 40 ore saptamana Concediu de odiha: 21 zile an. Se ofera cazare, in caz de nevoie. Va rugam sa trimiteti CV-ul la adresa de mail: uptowntransport85 @ gmail.com Oferim si dorim seriozitate
-
Interviurile se tin pe Bd. Aviatorilor nr 40. Responsabilitati: - Sa fii punctual, amabil, atent la detalii si sa ai o prezenta fizica placuta -Sa ai experienta in domeniu de minimum 1 ani; -Sa ai capacitate de lucru individual si in echipa; -Sa prezinti cu placere preparatele restaurantului -Sa cunosti limba engleza (constituie un avantaj) Se lucreaza in ture, 2 cu 2.
-
SC BONISSIMO CATERING SRL, avand CUI 40033163, cu sediul in Sat Margineni, Comuna Margineni, Nr, 8, Judet Bacau, angajeaza: Ajutor Bucatar, cod COR 941101 - 1 post. Cerinte:studii medii, cunostinte de limba engleza, cunostinte in domeniul gastronomiei. Selectia are loc in data de 17.04.2024, ora 09:00, la sediul societatii.
-
Firma de constructii tamplarie aluminiu, Angajam ing Constructor sau ing Mecanic cu sau fara experienta pentru supravegherea lucrarilor de montaj tamplarie aluminiu,montaj pereti cortina si fatade ventilate.Asiguram post permanent,salariu motivant,
-
Angajăm office asistent manager,program de lucru 8 ore CERINȚE *Cunoștințe legislația muncii *Cunoștințe operare PC-MsOffice,Excel *Atitudine proactivă,spirit de echipă,flexibilitate *Bune abilități de comunicare și și relaționare *Bune abilități de organizare,atenție la detalii *Capacitate de prioritizare a sarcinilor *Întocmește contractele ale angajatilor ,gestionarea si verificarea periodica a dosarelor de personal *Organizarea,îndosariere și arhivarea documentelor Experienta in domeniu constituie un avantaj BENEFICII OFERITE *Mediu de lucru dinamic *Salariu motivant Tel
-
Firma de constructii ,angajam lucratori atat calificati cat si necalificati pentru executie si montaj tamplarie de aluminiu, pereti cortina si fatade ventilate .Oferim loc de munca stabil , salariu motivant si bonuri de masa .
-
Buna ziua, cautam personal CALIFICAT pentru santiere din Romania (NECESITA RELOCARE) pentru urmatoarele posturi: -LACATUS MECANIC -SUDOR TIG Cerinte: -Diploma acreditata -CV -Disponibilitate de deplasari in tara Beneficii: Salariu fix, diurna, prime de sarbatori, ore suplimentare platite dublu, transport asigurat, cazare asigurata, asigurare de risc si accidente, servicii medicale la clinica privata. Veniturile totale sunt de aprox. 6500-7000 lei lunar. Camerele sunt la comun. Interviul se sustine la Bucuresti si consta in proba de lucru.
-
Societate de constructii, angajam meseriasi (cu sau fara experienta, calificati sau necalificati) Detalii la telefon:
-
Avem nevoie de vanzator pentru magazinul Relay si Hub din incinta Garii Brasov - daca doriti puteti sa va prezentati si la magazin. Full Time Salariu 2000 - 2600 RON pe lună Descrierea ofertei Cerințe: Minim 12 clase - preferabil; Disponibilitatea de a lucra in 2 schimburi si 2 weekend-uri pe luna; Experienta constituie un avantaj dar nu este necesara. Oferta de munca: Program de lucru full-time, în schimburi: schimbul 1 de la , schimbul 2 de la 14:00 - 20:00; Contract de muncă; Concedii conform legislației; Bonuri de masa in valoare de 600 de lei; Bonusuri de performanță; Salariul este cuprins intre 2000 - 2600 RON pe lună net Responsabilități: Sa asigure servirea clientilor; Sa asigure incasarea banilor de la clienti si efectuarea platilor catre clienti; Sa primeasca in mod corect numerarul pentru alimentarea casei; Sa semneze registrul de casa de primire a numerarului; Sa deschida si sa alimenteze casa; Sa puna in functiune casa de marcat si POS-ul; Sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei; Sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact
-
Căutăm asistent proiect , cod COR 334303 Fundația Life Tineret este în căutare de Asistent de proiect care să ofere suport la implementarea unui proiect de suflet menit să acorde sprijine dezvoltarea de activitați educaționale copiilor 6-13 din Oradea. Căutăm oameni care să lucreze cu voluntari locali si internaționali și care să ne ajute să dezvoltăm activităti și servicii pentru comunitatea noastră. Ești omul potrivit dacă: Ești absolvent de studii superioare; Ai un nivel avansat de cunoaștere a limbii engleze; Ai foarte bune abilități de utilizare a pachetului MS Office; Ai experiență în implementarea proiectelor cu finanțări europene; Ai experiență relevantă în realizarea de sarcini administrative (arhivare documente, organizare evenimente); Ai atenție la detalii și capacitate de analiză și sinteză a datelor; Ai capacitatea de a respecta deadline-uri; Ești o persoană cu atitudine proactivă și flexibilitate în gândire și acțiune; Ești un om deschis, cu inteligență emoțională și atitudine pozitivă; Ai inițiativă; Ai experienta de lucru cu voluntari locali si straini, experienta cu programul ESC - European Solidarity Corps al UE Ne vom baza pe rolul tău pentru: Oferirea de suport administrativ și logistic managerului de proiect; Pregatire si Organizare intalniri de lucru cu echipa de proiect; Pregatire si coordonare activitati dedicate copii si tineri; Coordonarea fluxului de documente (transmiterea, primirea și înregistrarea documentelor) și derularea operațiunilor specifice implementării unui sistem de arhivare eficient, conform contractului de finanțare; Transmiterea tuturor documentelor de raportare și monitorizare (rapoarte specifice activității de implementare, progres, cereri de prefinanțare și rambursare etc) pe durata implementării proiectului; Traduceri, tehnoredactări și protocoale documente pentru proiect; Întreținerea relațiilor cu furnizorii: verifică, îndosariază și sintetizează rapoartele echipei de implementare, menține legătura cu finanțatorul și alte organisme și autorități implicate în finanţarea și monitorizarea proiectului aprobat în scopul depunerii de documente; Te întâmpinăm cu: Mediu de lucru dinamic și empatic în care prețuim diversitatea, inovația, responsabilitatea, automanagementul; Portofoliu de evenimente, campanii, platforme și produse, foarte divers; Pachet salarial + tichete de masa; Participare la diferite conferințe, traininguri, formări, evenimente; Zi liberă de ziua copilului tău; Participare la ieșiri trimestriale cu colegii și teambulding-uri; Fiecare zi vitaminizată cu ceai sau cafea; APLICATIA TA va trebui să contină CV in ro sau Engleză, care să aibă date valide de contact si care să fie trimisă pe email la adresa Informații suplimentare pot fi oferite și la nr. de telefon: . Aplicatiile primite vor fi analizate in ordinea sosirii de către o comisie din partea organizatiei iar cei a căror aplicatie corespunde asteptărilor noastre vor fi contactati telefonic și email.