Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca doar cu poze Companii Disponibil din: 2020-09-08

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 5

    Angajare operator magazin online-Bucuresti salariu+comision

    Salariu de baza + procent din vanzari. Descriere: Compania noastra ofera oportunitatea de a te alatura echipei noastre în calitate de Operator Comenzi produse. Acest rol presupune preluarea comenzilor de pe site. Se lucreaza de la sediul companiei, situata in Bucuresti, Bd Corneliu Coposu(Zona Unirii)- la 5 minute de mers pe jos fata de statia de metrou Unirii. Program de Lucru: Luni-Vineri, 09:00-17:30. Ce Oferim: Program de lucru full-time, 8 ore zi, de luni pana vineri; Sediul firmei în Bucuresti, Unirii (la 2 minute de mers pe jos fata de statia de Metrou Unirii); Contract de munca pe perioada nedeterminata; Concedii conform legislatiei; Prime de sarbatori; Training de specialitate; Bonusuri de performanta; Mediu de lucru placut, tanar si profesionist; Salariu motivant, peste medie; Bonus din vanzari (poate depasi valoarea salariului); Tichete de masa; Posibilitati de avansare; Mediu de lucru placut. Pachet salarial atractiv format din salariu de baza + bonusuri si alte beneficii Responsabilitati Principale: Vanzarea produselor in mediul online (piese auto); Preluarea comenzilor; Emiterea awb-urilor si a facturilor; Impachetarea coletelor. Cerinte pentru Pozitia de Operator Magazin Online Piese Auto: Experienta anterioara in domeniul vanzarilor online constituie in avantaj sau in alt segment al domeniului auto; Abilitati de comunicare cu clientii la telefon; Atitudine pozitiva, profesionala, orientata spre client; Capacitatea de a lucra in echipa; Seriozitate, punctualitate. Daca te regasesti in aceste cerinte si esti pasionat de domeniul auto, te invitam sa aplici pentru acest post sau sa ne trimiti pe whats-app cv-ul tau.

  • OPERATOR printer si masini debitare si frezare în coordonate 2.5D-CNC

    Dacă ai lucrat pe CNC-uri sau printere de format mare sau cu unul dintre softurile CorelDraw, Adobe Illustrator, ArtiosCAD, SketchUp, împreună cu experiența noastră de 23 de ani în producția publicitară și suportul tehnologic de ultimă generație putem face echipă bună. Garantăm: stabilitate, mediu de învățare ( training, materiale suport), posibilitate de promovare crestere salarială, prime cu ocazia sărbătorilor importante de peste an, asigurare privată. Program de zi, luni-vineri, 8-17. Activitatea se desf soar în Popești-Leordeni, Ilfov și în localitatea Galaț, județul Galați. Flexibilitate în privinta stabilirii orarului de lucru în cazul studentilor elevilor ani terminali.

  • 3

    Angajări personal curățenie

    Angajez personal curatenie pentru intervenții la apartamente,birouri și firme locații București și Ilfov ,doresc o persoana energica ,atenta la detalii ,optimista care dorește sa facă parte dintr-o echipa tânăra aștept sa ma contactați rog seriozitate

  • 1

    Angajam Confectionera

    Nefatec SRL angajaza confectionere pentru atelierul din Craiova . Salariu motivant Contract de munca pe perioada nedeterminata Prime de sarbatori Prime pentru proiecte Majorare salariala in fuctie de performanta si vechime.

  • Angajam Croitor cu experienta

    Nefatec SRL angajaza croitor pentru atelierul din Craiova . Persoana pe care o cautam trebuie sa stie sa croiasca,sa lanseze si sa urmareasca in productie comenzile . Salariu motivant Contract de munca pe perioada nedeterminata Prime de sarbatori Prime pentru proiecte Majorare salariala in fuctie de performanta si vechime.

  • 1

    Angajam Tehnician service si inginer It

    Candidatul ideal: Persoana pasionata de IT care dorește sa evolueze in acest domeniu Abilități de lucru in echipa Bune abilități de comunicare Capacitatea de a diagnostica defecțiuni ale echipamentelor IT si de a oferi consultanta tehnica Capacitatea de a rezolva incidente software in funcție de problemele care apar Capacitatea de a lucra de sine stătător, autodidact Absolvent studii superioare Cerințe: Absolvent studii superioare sau in curs de finalizare (ultimul an) Experiență în rețelistică constituie un avantaj Cunoașterea, susținerea și dezvoltarea de soluții IT&C Deținerea de calificări și certificări constituie un avantaj Permis de conducere cat. B Limbi vorbite: Romana (nativ), Engleza Descrierea postului: *Instalarea, configurarea şi mentenanța instalațiilor de date voce, telecomunicații, configurații software ale echipamentelor de rețelistică (routere, switch-uri, firewall), soluții de cablare structurată *Disponibilitate pentru dezvoltarea capacităților tehnice prin participarea la training-uri și cursuri de specialitate Se oferă : Pachetul salarial în funcție de abilitățile candidatului Bonusuri în funcție de performanță Posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și posibilitatea de dezvoltare profesională Integrarea într-o echipă tânără, cu mediu de lucru profesionist și modern Masina de serviciu Laptop, telefon mobil de serviciu Detalii firma: iNet Corporation Analytics SRL companie activa in piața IT din Romania, cu o experiență de peste 11 ani și personal certificat specializat pe diverse segmente alte pieței IT. Echipa iNet furnizează soluții de IT&C și oferta atât comercializarea acestora cu ajutorul departamentului de vânzări, dar și integrarea produselor și a soluțiilor prin departamentul tehnic de care dispunem. Încurajăm creativitatea, libera exprimare și inovarea în tot ceea ce facem. Suntem o echipă tânără care dorește să crească și să se dezvolte atât din punct de vedere personal dar și profesional, de aceea punem la dispoziție un mediu energic de lucru, dar și activități în cadrul companiei. P

  • 25

    Angajam Urgent Personal Curațenie

    DHAMANY, o companie de renume in domeniul facility si property management, cauta urgent sa angajeze 7 persoane pentru echipa noastra de curatenie. Detalii post: Numar poziții disponibile: 7 Salariu: Intre 2700 si 5500 lei net, in functie de calificari si experienta. Tip contract: Contract de munca pe perioada nedeterminată, cu toate taxele si impozitele platite conform legislatiei in vigoare Echipament: Furnizat de companie Locatie: Timisoara, Romania Beneficii: Cursuri de perfecționare: Pentru angajatii cu minim 6 luni vechime in firma, oferim cursuri de perfectionare la Bucuresti, alaturi de cei mai experimentati profesionisti in domeniu Dezvoltare profesională: Oportunitatea de a creste într-o companie de prestigiu Cerințe: Experienta in domeniul curateniei (preferabil, dar nu obligatoriu) Atentie la detalii si dedicare in indeplinirea sarcinilor Capacitatea de a lucra eficient atat individual, cat si in echipă Cum sa aplici: Pentru aplicare și detalii suplimentare, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon: .

  • 13

    Ajutor bucatar cu sau fara experienta 3800 lei net

    Ajutor bucatar,se lucreaza in ture,locatia fiind non stop,1 zi da 1 zi nu,locatia se afla in sectorul 4,se acorda 1 masa calda zilnic,cartieru Berceni,salariul 3800 lei net,va asteptam cu apel la

  • 1

    Se cauta montatori piatra

    Raffstone Gold Constanta este in cautare de personal pentru proiecte de montat piatra naturala, ex; marmura, granit, travertin, bazalt, gresie si faianta. Descrierea jobului - Pregatirea masinilor si utilajelor pentru taiere de piatra. - Executia de operatii de taiere, ajustare si finisare a diferitelor piese de piatra cu utilaje moderne. - Construirea, montarea si instalarea diferitelor piese de piatra unde montajul este necesar. - Competente pentru diverse operatiuni mecanice Beneficii: - program de lucru: Luni - Vineri 8 -17:00 - fara lucru in schimburi - salariu atractiv - 30-45 de minute pausa de masa la pranz. - Dupa 6 luni de lucru se incep acordarea primelor de sarbatori. Pentru a aplicare directa va rugam sa ne contactati la . Multumim

  • 1

    Ajutor ospatar

    Cafe Print! Situat in Cal Aradului, angajeaza ospatari. Program 2 zile 2 zile libere,08.00-24.00 Sarbatori legale,libere Prime de sarbatori Prima zi de nastere Daca esti o persoana responsabila,serioasa,punctuala si vesela,nu ezita sa ne contactezi

  • Tehnician Asigurarea Calitatii

    Angajăm #Tehnician Asigurarea Calității pentru noua #fabrica #Moveos. Printre atribuțiile tale se vor număra: - Validarea proceselor produselor masuratorilor - Blocarea reperelor produselor neconforme în sistemul de urmărire a producției - Analiza reperelor produselor neconforme identificate și inițierea raportului de neconformitate intern. Contactează-ne la numarul de telefon pentru a ne cunoaște și pentru a putea să-ți oferim mai multe detalii. Cu drag, Echipa Moveos Făgăraș

  • Bucătar firma de catering

    Suntem în căutarea unui bucătar pasionat și creativ pentru a se alătura echipei noastre dinamice de catering! Dacă îți place să gătești cu bucurie și să aduci zâmbete pe fețele oamenilor prin mâncarea delicioasă pe care o prepari, atunci ești persoana pe care o căutăm. Oferim un mediu de lucru relaxat, unde creativitatea și inovația sunt întotdeauna apreciate. Vino să împărtășești bucuria gătitului cu noi și să creștem împreună în această aventură culinară! Salariu 4500-5000 RON (NET in mana)

  • 1

    Personal Curâțenie

    Angajam personal pentru curățenie în clădiri de birouri sector 1 zona Aurel Vlaicu.Program de 8 ore in doua schimburi , o saptamana 06-14.00 o saptamana 13.00.-19.00 Sărbătorile legale sunt zile libere plătite. Transportul este decontat pentru persoanele din provincie

  • 1

    Zidari , Dulgheri, Fierari-Betonisti Constanta

    Clientul nostru cauta cu incepere imediata pentru un proiect civil in Constanta Zidari,Dulgheri si Fierari-betonisti. Durata : 6-9 luni urmat de alte proiecte in tara (este necesara disponibilitate la deplasari in tara cu asigurarea cazarii) Salariu negociabil in functie de experienta,calficari si abilitati ( se negociaza la santier in urma unui interviu proba de lucru) Angajare permanenta in cadrul unei firme de constructii de top din Romania Cazare,masa si transport asigurate la deplasari. Cerinte : - Experienta minim 2 ani intr-una din meseriile mentionate - Se face verificare de cazier judiciar - Disponibilitate la program prelungit - Se lucreaza o sambata pe luna

  • 3

    Tamplar cu experienta

    Angajam tamplar pal melaminat, mdf, lemn masiv . Atributii : -capacitatea de a executa in totalitate un proiect pornind de la desenul tehnic; -capacitatea de a realiza un plan pornind de la masuratori; - cunustinte utilizare masina de gaurit multipla Cautam experienta de minim 5 ani, seriozitate, punctualitate. Oferim un salariu minim net 6500 lei- 10.000 lei, in functie de experienta.

  • 31

    Diana' S Artisan Bakery angajeaza personal

    Brutăria artizanală Diana S Bakery își mărește echipa. Căutam personal pentru magazin vanzare . Va rugam sa depuneti CV pe Whatsapp- sau ne puteti contacta la numărul de telefon (dupa ora 16.00). DIANA S BAKERY

  • 4

    Angajăm Operator call center in Arad

    Operator Call Center și procesare de documente în Arad Salarizare; Salariu motivant de 2 000 lei pe lună + bonus de productivitate se poate ajunge până la 8000-10.000 Ron pe lună în funcție de rezultatele obținute. Full Time, Se lucrează 8h pe zi, de la 08:00 la 17:00. Call-Center BPO Necalificat, Calificat Relații Clienți Call Center, Vânzări și procesare de documente limba engleză la nivel conversațional constituie un avantaj dar nu este obligatoriu. Candidatul Ideal Ești în căutarea unui loc de muncă stabil? Te așteptăm alături de noi! Am pornit în cautare de noi colegi dornici de a întregi familia. Suntem în cautare de operatori CALL-CENTER. Ne dorim niște persoane energice, active, cu experiență în call-center sau în domeniul vânzărilor. Este necesar să aibe cunoștiinte excel, word și deținerea unui calculator propriu. Constituie un avantaj experiența în relațiile interumane, experiența în domeniul HR, editare grafica anunțuri de angajare și nivel avansat în limba engleză. Descrierea jobului Să identifice clienții care au nevoie de serviciile noastre de recrutare și leasing de personal; Să cunoască piața în domeniul industrial logistic horeca pentru a contacta clienții din domeniile respective; Să contacteze clienții telefonic prezentându-le oferta noastră pentru a încheia noi forme de colaborare cu compania noastră. Să primească apeluri telefonice de la candidații care sunt în căutarea unui loc de muncă și să-i adauge în baza de date; Să posteze anunțuri de angajare pe rețele de socializare; Să le prezinte candidaților oferta pe piața forței de muncă; Dacă te-am convins, aplică și te așteptăm să stăm de vorbă și să te cunoaștem! Aplicați numai cu CV. Veti fi contactați în urma triajului CVului. Cerem și oferim seriozitate.

  • Inspector Resurse Umane

    Angajam urgent Inspector Resurse Umane - sector 2 zona Obor Studii medii Cunostinte solide de legislatia muncii (Codul Muncii) Competente certificate in operare REVISAL (Curs Inspector Resurse Umane) Cunoasterea programelor de calculare a salariilor si a prevederilor legale referitoare la calcularea salariilor, la plata indemnizatiilor, a contributiilor sociale catre autoritati etc. Cunostinte MS Office Principalele atributii includ, dar nu se limiteaza la: - Evidenta personalului: Intocmirea corecta a documentelor necesare angajarii modificarii incetarii contractelor de munca; Inregistrarea in Revisal a documentelor de personal; -Gestionarea documentelor de evidenta a contractelor de munca si arhivarea corespunzatoare a dosarelor de personal; - Elaborarea adeverintelor solicitate de catre angajati; - Actualizarea in permanenta a situatiilor legate de datele personale ale angajatilor; - Asigurarea comunicarii eficiente cu institutii precum ITM, AJOFM, CAS etc.. - Consultanta: Consiliere pe probleme de legislatia muncii resurse umane salarizare - Facturare: emiterea facturilor; mentinerea relatiilor cu furnizorii si clientii firmei; . Intocmire rapoarte specifice; - Respectarea termenelor de executie a sarcinilor de lucru, corectitudinii si calitati acestora

  • 1

    Te asteptam in echipa S-KARP!

    Te așteptăm în echipa S-KARP! Avem un post disponibil de Consilier Vânzări (full time part time) pentru magazinul din București, Calea Moșilor nr. 44 - fostul magazin Himalaya) dar și pentru participări la evenimente sportive. Oferim condiții și venituri foarte bune! Dacă ești interesat, te rugam trimite CV-ul pe office [at} dgr.ro sau Whatsapp . Multumim!

Salvează căutarea