Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2020-10-27-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Curs sau școală profesională calificare strungar - Minim 5 ani experință pe o poziție similară De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Executarea operatiunilor de prelucrari mecanice: gauriri, zencuiri, filetari, etc. - Prelucrarea pieselor de diferite forme si marimi aducandu-le la dimensiunile, acuratetea si finisajul de suprafata specficate - Studierea desenelor de executie in baza comenzii primite pentru a evalua specificatiile reperelor de prelucrat si pentru a stabili tehnologia de prelucrare detaliata pe operatii, scule si materiale necesare - Efectuarea intretinerii, repararii sau inlocuirii aparatelor cu care lucreaza - discuri si pietre abrazive, scule aschietoare, dispozitive de fixare si calibrare, sabloane, aparate specifice de masura si control - Interpretarea și utilizarea documentației tehnice Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Team Leader - Oiejdea, Alba Iulia Căutăm persoane care sunt în căutarea unui loc de muncă, pentru a se alătura echipei noastre ca Team Leader! Activitatea se desfășoară în Oiejdea, Alba Iulia. Program de lucru: LUNI-VINERI Interval orar: 07:00 16:00; Ofertă: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix + tichete de masa) ; Decont transport; Contract de munca pe perioada nederminata. Cerințe: Experiență in manipularea produselor, reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și în continuă schimbare; Atent la detalii și capabil să respecte termenele limită; Abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă Responsabilități: Supraveghearea si coordonarea echipei; Realizare pontaj zilnic; Ambalare produse; Etichetare produse;
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Târgu Secuiesc, Str. Cernatului, nr. 20 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2100 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
CIVITAS, lider in piata serviciilor de securitate din Romania, angajeaza agenti de securitate pentru CAMERON PLOIESTI! Conditii: - Cunostinte PC (e-mail, word, excel) - NIVEL MINIM - Program de lucru in ture (12/24, 12/48) - Seriozitate Beneficii: - Salarizare peste medie - Sporuri de noapte, de sarbatori legale si de ore suplimentare; - Tichete de masa; - Decont de transport; - Scolarizare; si alte beneficii, care se discuta la angajare. Atestatul de paza si cel de specialist pentru prevenire constituie avantaj, dar nu este obligatoriu. La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregatiit, având în comun ambi ia pentru performantă si pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
DESCRIERE Alătură-te ca barista și sculptează arome la SERENITY Cafe! Responsabilități: * Prepararea cu măiestrie a băuturilor pe bază de cafea. * Întreținerea echipamentelor și asigurarea curățeniei în zona de bar. * Oferirea unei experiențe memorabile clienților. * Participarea la programe de formare în domeniul cafelei. Cerințe: * Experiență în rolul de barista (preferabil). * Cunoașterea preparatelor de cafea și abilități în latte art (constituie un avantaj). * Excelente abilități de comunicare. * Disponibilitate pentru lucrul în ture. Oferim: * Un salariu competitiv și tipsuri. * Un mediu de lucru respectuos și incluziv. * Oportunități de dezvoltare profesională și instruire gratuită. Aplică acum! Trimite-ne CV-ul și o scurtă scrisoare de intenție la adresa serenitycafe "aron" yahoo.com, sau pe WhatsApp la menționând în subiect Aplicatie Barista . Suntem dedicați egalității de șanse și încurajăm candidaturile din toate segmentele societății.
-
Societate constructii ,angajam mecanic intretinere camioane si utilaje, sudor electric si autogen. Pentru relatii sunati la telefon.
-
Specificații Numele companieiCasa SamSaraTip jobfull timeDescriereCautam persoane harnice, cu bun simt și spirit de echipa, dornice sa învețe și evolueze in permanenta. Experiența nu este obligatorie deoarece suntem aici sa va pregătim, dar este apreciata, bine venită și remunerata în consecinta. Indiferent de varsta sau sexul dumneavoastră, va așteptăm cu brațele deschise intr-o echipa de oameni buni, cu suflet, sociabili, și nu în ultimul rând, responsabili. Casa SamSara- un loc ce de-a lungul timpului a ajuns sa se simtă precum o casa, după cum ii sugerează și numele, este o companie cu o vechime de peste 27 de ani, ce s-a dezvoltat de-a lungul timpului cu pași mici, într-un ritm organic, sănătos și curat. Valorile noastre sunt reprezentate de bun simt, bunătate, energie pozitivă, seriozitate și competenta. Echipa Casa Samsara, o frumoasa familie, nu prin sânge, ci prin prietenie va așteaptă cu drag sa ne cunoaștem și sa evoluam împreună. Cerintele noastre sunt: Tratarea locului de munca cu spirit de responsabilitate, seriozitate, interes și bun simt. Menținerea curățeniei și a ordinii intrucat reprezintă atât respectul fata de noi insinse cât și fata de colegii și clienții noștri. Daca sunteti interesati, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon:
-
Candidatul Ideal Experiență demonstrată într-o poziție similară, pe o perioadă de minim 5 ani, cu accent pe producția de produse de cofetărie și patiserie Cunoștinte solide în domeniul tehnicilor de cofetărie, patiserie și a tendințelor actuale din domeniu Abilitați organizatorice excelente și capacitatea de a gestiona eficient resursele Cunoștințe de igienă și cursuri acreditate Atitudine proactiva, creativitate și orientare către rezultate Certificare sau școală de cofetărie patiserie pentru postul de cofetar Cunoștințele de gelaterie artizanală se consideră un avantaj! Responsabilitate, seriozitate, implicare Descrierea jobului Suntem în căutarea unui Cofetar Patiser pasionat pentru a se alătura echipei atelierului nostru de producție artizanală. Dorim să cunoaștem o persoană pasionată și dedicate, cu simt responsabil și cu experiență solidă în arta cofetăriei. Responsabilitati: Participarea la pregătirea și producția de produse de patiserie și cofetărie. Dezvoltarea și implementarea de rețete noi și inovatoare. Menținerea standardelor ridicate de igienă și siguranșă alimentară. Gestionarea inventarului și aprovizionarea materiilor prime necesare. Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura excelența în serviciile oferite clienților. Cooperarea cu echipa pentru a menține un mediu de lucru eficient și plăcut. Asigurarea calității și prezentării estetice a produselor finite. Contribuire la dezvoltarea și inovațiea produselor de patiserie, cofetărie si gelaterie Beneficii: Mediu de lucru plăcut Program full time Bonusuri în funcție de performanță Salariu motivant în funcție de cunoștințe și experiență demonstrabilă
-
Clatitaria Vrei Ceva Bun isi mareste echipa. Cautam persoana bine organizata, educata, dedicata, cu abilitati de comunicare, capabila sa interactioneze cu clientii in mod placut. Responsabilitati principale: prepararea clatitelor si ingredientelor necesare, vanzarea lor, gestionarea casieriei, curatenia la locul de munca. Daca exista indemanare si dorinta de invatare, experienta in domeniu nu este absolut necesara.
-
Angajăm #Tehnician Asigurarea Calității pentru noua #fabrica #Moveos. Printre atribuțiile tale se vor număra: - Validarea proceselor produselor masuratorilor - Blocarea reperelor produselor neconforme în sistemul de urmărire a producției - Analiza reperelor produselor neconforme identificate și inițierea raportului de neconformitate intern. Contactează-ne la numarul de telefon pentru a ne cunoaște și pentru a putea să-ți oferim mai multe detalii. Cu drag, Echipa Moveos Făgăraș
-
Angajam personal proaspat iesit in rezerva din domeniul militar , jandarmerie , pompieri , politie pentru a se alatura echipei noastre de interventie operativa , obligatoriu permis B si domiciliu in Oradea sau imprejurimi. Asteptam cu interes CV dvs la adresa de e-mail , sau tel .
-
Angajăm vânzătoare pentru chioșc în Sectorul 2. Program flexibil: 3 zile lucrătoare, 3 zile libere. Salariu atractiv. Pentru detalii, sunați la .
-
Suntem in cautarea unui coleg colege smart, care sa se alature unei echipe de 60 de persoane, in cadrul unei companii de transport marfa cu sediul in Drobeta Turnu Severin. Candidatul pentru job trebuie: - sa cunoasca obligatoriu limba engleza (vorbit si scris) - sa fie organizat - sa aiba spirit de observatie - sa fie perseverent si dedicat muncii pe care trebuie sa o presteze - sa fie sociabil (implica discutii cu soferi, clienti, colaboratori) Angajam si persoane fara experienta in domeniul transportului. Salariu se discuta la interviu. Exista oportunitatea de scalare in companie. Cei interesati sunt rugati sa trimita cv-ul pe
-
Compania italiană TITOLCHIMICA (producător de reactivi si substanțe chimice de laborator) caută agent consultant vânzări (colaborare pe termen lung în regim freelancer) Cerințe: Candidatul trebuie să fie rezident în România Să fie deja (sau să intenționeze să devină) freelancer De preferat să aibă o bună cunoaștere a produselor chimice sau, alternativ, să aibă o educație tehnică comercială pentru a-i permite să învețe rapid Mașină proprie Agentul trebuie să aibă un portofoliu de clienți deja existent sau contacte puternice cu companii active în domeniul: - echipamentelor și instrumentației pentru controlul calității pentru analize chimice; - instrumentației pentru laboratoare care au drept clienți companii din domeniul chimic, alimentar, sectoare biologice; - agenți care activează în domeniul galvanizării (placării electrolitice) si accesoriilor instrumentelor pentru fabricile de ochelari care au operațiuni de galvanizare in-house. Alternativ, agentul se poate ocupa în prezent cu vânzarea de echipamente pentru sectorul alimentar sau viti-vinicol, sau să vândă soluții produse laboratoarelor din sectorul spitalicesc și laboratoarelor de anatomie patologică. Sunt acceptați și agenții care au în portofoliu mai multe firme și care vând produsele unor companii neconcurente Abilități necesare: Vorbitor nativ de limba română și totodată bun cunoscător de limba engleză (scris și vorbit) Abilități de conducere auto: permis de conducere și mașină proprie Experiență in utilizarea de software CRM Gândire bazată pe date Curiozitate, flexibilitate, înclinație către colaborare, capacitatea de a crea relații de încredere atât în interiorul, cât și în exteriorul firmei Compania oferă: Bază de date clienți Pregătire tehnică continuă Asistență tehnică pentru vânzări Rambursarea inițială a cheltuielilor pe o perioadă de probă de 6 luni (termenii exacți urmând să fie conveniți de comun acord) Comision din vânzări: 5-10% (în funcție de tipul de produs) Despre TITOLCHIMICA: Compania produce reactivi si substanțe chimice de laborator din anul 1981. Titolchimica oferă: - o gamă completă de produse de laborator (acizi și baze în diverse concentrații, soluții titrate, săruri, solvenți, coloranți pentru microscopie, soluții standard, reactivi pentru diverse tehnici analitice etc.) - o gamă largă de reactivi produși conform specificațiilor clientului, după metode specializate și sau standarde internaționale, sau după formulări personalizate cu respectarea cerințelor de confidențialitate - produse, amestecuri și soluții personalizate pentru diverse aplicații, producții-pilot, fabrici etc., asigurând aceeași calitate ca cea a produselor de gamă largă. O prezentare mai detaliată a firmei și produselor este disponibilă la cerere. Trimiteți CV-ul: Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV la adresa de email: banica [ at ] lotse.org
-
Curse: Constanța-Baia Mare, timp de lucru luni-vineri, salariu lunar de 6.500 lei+carte de munca. Pentru mai multe detalii contactați!
-
Angajez operator buldoexcavator cu permis,pentru buldo Caterpillar !
-
angajam in Bucuresti agent curatenie (de preferat femei cu experienta) program 4 ore dimineata 6:30 - 10:30 de luni pana vineri. pentru detalii sunati la numar telefon
-
În cadrul Centrului Logistic Kaufland din Turda, Sat Mihai Viteazu nr.1408. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 0372 039 305 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată , bonuri de masă Posibilitatea de a beneficia de transport gratuit până la depozit Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii superioare tehnice absolvite Experienta minim 2 ani in domeniul tehnic Calificare in domeniul RSVTI RSL Formare tehnică de specialitate Experiență practică de specialitate Flexibilitate, lucru in echipă Sarcinile tale Identifici și inregistrezi echipamentele instalațiile din domeniul ISCIR, apoi transmiți aceste date spre inregistrare la ISCIR Efectuezi inspecții zilnice, săptămânale,lunare și revizii programate la instalațiile tehnice Supraveghezi reparațiile echipamentelor instalațiilor din domeniul ISCIR Montezi și pui in funcțiune piese, echipamente sau instalații din domeniul ISCIR Verifici ca orice acțiune asupra pieselor, echipamentelor, instalațiilor din domeniul ISCIR să fie conform normelor in vigoare și să fie efectuate de către persoane juridice autorizate ISCIR Respecti intocmai prescripțiile tehnice ISCIR În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor
-
Firma de curatenie angajam zugrav la echipa mobila Bucuresti pentru zugraveli si reparatii interioare in cladiri de birouri sedii de banci, etc. cu un program de 8 ore zi de luni pana vineri. Posesor permis auto si un salariu net de 3500 si tichete de masa.
-
Spectra Professional UV Solutions este în căutarea unui profesionist dedicat și dornic să livreze soluții inovatoare clienților, care să se alăture echipei noastre în rolul de Agent vânzări B2B. De ce să vii la noi? De peste 10 ani, Spectra Professional UV Solutions oferă consultanță, echipamente și accesorii pentru dezinfecția apei, aerului și a suprafețelor Împreună cu echipa noastră, misiunea noastră este să oferim clienților noștri cele mai bune soluții UV pentru dezinfecția fiecărui mediu cu care se poate intra în contact. Credem în excelență operațională atunci când livrăm soluții la cele mai înalte standarde de calitate, dedicare permanentă, prin susținerea unui mediu orientat către găsirea de soluții creative și responsabilitate socială, folosind soluții ce nu provoacă daune și au impact pozitiv asupra mediului înconjurător. Află mai multe despre noi www.spectra.ro și pe paginile noastre de Linkedin și Facebook. Misiunea rolului este de a contribui direct la atingerea obiectivelor de vânzări, precum și la buna relaționare a companiei cu partenerii și clienții săi, urmând procedurile existente. Postul se află în subordinea Directorului General, alături de colegi din alte departamente. Durata contractului: nedeterminată Program de lucru: full time, cu prezență fizică la biroul din Brașov Responsabilitățile postului sunt: Prospectarea pieței, identificarea și contactarea potențialilor clienți. Evaluarea nevoilor, prezentarea și promovarea soluțiilor tehnice ale companiei. Operarea comenzilor către furnizori în sistemul intern CRM și livrarea acestora către clienții. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți și noi. Îndeplinirea obiectivelor de vânzări și creșterea cotei de piață. Căutăm coleg ă care să: Aibă experiență de minim 2 ani în domeniul vânzărilor B2B de soluții tehnice (constituie un avantaj cele în domeniul HVAC). Cunoască limba engleză la nivel avansat, pentru a putea comunica eficient cu clienții și furnizorii noștri. Dețină abilități excelente de comunicare și negociere. Dorească să lucreze într-un mediu dinamic, având capacitatea de a gestiona simultan mai multe proiecte. Dețină permis categoria B pentru deplasările ocazionale la clienții noștri. Oferim: Un loc de muncă într-o companie solidă, care asigură un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de profesioniști implicați. Plan de integrare personalizat, training specializat pentru a-ți dezvolta cunoștințele în domeniul tehnologiei UV, condiții și instrumente de lucru moderne. Salariu fix, bonusuri de performanță și tichete de masă, asigurare medicală după finalizarea perioadei de probă. Zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea acumulată în firma noastră. Acces la o bibliotecă variată cu cărți de dezvoltare personală. Pentru a ne asigura că alegem cel mai potrivit coleg sau cea mai potrivită colegă pentru echipa noastră, procesul de selecție se desfășoară în trei etape. Toate aplicațiile sunt confidențiale și numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 14 zile de la data aplicării. Trimite CV-ul tău la adresa alăturată pentru a primi toate informațiile necesare: Vino alături de noi, în echipa SPECTRA!
-
Cautam persoana potrivita pentru magazie !Salariu atractiv ,program lejer de munca!!!
-
Angajam agent vanzari ,zona Targoviste.Program flexibil.Salariu mootivant.Detaliile legate de salariu,program in mesaj.Nr contact:
-
Vei livra cu zambetul pe buze si la timp produsele comandate de clientii nostri. <p>Incasarea banilor pentru comenzile platite la livrare;>Alte sarcini administrative : (ex- activitati de igienizare, formare cutii pizza, descarcare marfa, etc)< p><p>Beneficii : < p><p>contract de munca pe perioada nedeterminata< p><p>plata curse ( in functie de numarul de livrari avute saptamanal)< p><p>bacsis - care este numai al tau nu trebuie impartit cu ceilalti colegi< p><p>program de lucru relativ flexibil in ture ( programul se face anterior cu o saptamana)< p><p>ore suplimentare platite< p><p>transport pentru turele de dupa amiaza - asigurat de companie< p><p>Canditatul ideal < p><p>detii permis de conducere categoria B de minim 1 an fara incidente penale< p><p>esti confortabil cu un program de lucru flexibil in ture si esti disponibil sa lucrezi si in weekend< p><p>esti o persoana adaptabila, motivata care se simte confortabil intr un mediu inovator si dinamic
-
Cerintele postului: - absolvent studii tehnice de profil ; - urmarirea si controlul lucrarilor cu respectarea planurilor si a termenelor de executie ; - coordonarea lucrarilor, coordonarea echipei de muncitori, coordonarea comenzilor de materiale ; - verificarea respectarii standardelor de calitate si a metodelor de executie ; Angajam persoane cu sau fara experienta, chiar si studenti dornici sa invete, salariu negociabil in functie de experienta, program full-time