Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2020-12-02-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower angajeaza URGENT Operator Productie Locatie: Sebes, Jud.Alba BENEFICII: - Salariu atractiv; - Tichete de masă in valoare de 30 RON - Se lucreaza intr-un singur schimb de luni pana vineri; - Transport asigurat din Sibiu, Alba Iulia si Sebes. CERINTE: - Minim 10 clase; - Cunostinte experienta linii de productie, linii de montaj reprezinta un avantaj; - Orientare spre calitate; - Capacitatea de a lucra in echipa; - Capacitatea de a munci intr-un sistem bine organizat si structurat; - Capacitatea de invatare si adaptare. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Promovat
Cautam coleg pentru intocmire oferte instalatii, cu sau fara experienta. ( Candidatul ideal: ) Cerinte Limba engleza si sau franceza nivel conversational; Permis de conducere, categoria B; Cunostinte operare PC- MS Office Excel obligatoriu; Persoana organizata, motivata si orientata catre client; Orientat catre gasirea de solutii si obtinerea de rezultate ; Cu initiativa si asumarea responsabilitatii pentru proiectele in care este implicat; (Descrierea jobului ) - Responsabilitatrea postului Intocmirea de oferte tehnico-comerciale pentru executie sau reparatii de instalatii de limitare si stingere a incendiului, instalatii sanitare, instalatii HVAC, instalatii electrice; Realizarea de oferte in conformitate cu necesitatile si cerintele specifice ale clientilor; Consilierea clientilor in alegerea celor mai potrivite solutii; Propunerea de noi solutii si imbunatatiri ale sistemelor existente; Raspunde solicitarilor problemelor venite din partea clientilor; Urmarirea ofertelor intocmite in vederea contractarii; Urmarirea derularii contractelor; Gestionarea portofoliului de clienti alocati; Prezentarea de rapoarte de activitate catre superiorul direct; Oferim : Condiţii optime de muncă; Program de lucru fix: 8 ore zi , 5 zile saptamana; Posibilitatea de dezvoltare profesională; Salariu motivant; Asigurare medicală privata. Decontare RATB si Metrorex. Prima de sarbatori. În urma selecţiei, candidaţii cu CV-urile cele mai relevante vor fi contactaţi. Condiţiile contractuale și salarizarea vor fi discutate și eventual negociate la interviu. Puteti trimite CV-ul la adresa Descrierea companiei: SIVE PROPERTY MANAGEMENT este o societate infiintata in anul 2007. Principala activitate a societatii este executia si mentenanta instalatiilor pentru constructii (electrice, termice, sanitare, HVAC, incendiu)
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Manpower recruteaza operator imbuteliere cu contract de munca pe perioada nedeterminata! Descrierea generală a postului: - operatorul îmbuteliere are responsabilitatea de a manipula și îmbutelia produsele în conformitate cu standardele de calitate și siguranță stabilite de companie. Responsabilități principale: - manipularea și îmbutelierea produselor în conformitate cu procedurile stabilite; - asigurarea respectării standardelor de siguranță în timpul operațiunilor de îmbuteliere; - monitorizarea și asigurarea calității produselor îmbuteliate; - întreținerea și curățarea echipamentelor și a zonei de lucru; - raportarea oricăror defecțiuni sau probleme apărute în timpul procesului de îmbuteliere; - colaborarea strânsă cu echipa de producție pentru a asigura un flux de lucru eficient și fără probleme. Cerințe: - experiență anterioară într-un rol similar sau într-un mediu de producție constituie un avantaj; - abilități bune de comunicare și lucru în echipă; - atitudine pozitivă și capacitate de a lucra eficient sub presiune; - capacitatea de a respecta instrucțiunile și procedurile de lucru; - disponibilitatea pentru a lucra în ture. Beneficii: - contract pe perioada nedeterminată; - pachet salarial competitiv peste media pieței; - tichete de masa in valorea de 40 de lei; - oportunități de avansare în cadrul companiei; - mediu de lucru plăcut și dinamic; - dezvoltare profesională continuă; - curs gratuit pentru AUTORIZAȚIE ISCIR. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Pentru clientul nostru, unul dintre principalii distribuitori de produse congelate din Romania cu depozitul situat in Stefanestii de Jos, Ilfov, suntem in cautare de noi colegi cu bune abilitati de manevrare a stivuitorului frontal de interior pentru rolul de Stivuitorist. Cerinte: Autorizatie ISCIR valabila; Experienta in operarea stivuitorului; Disponibilitate la efort fizic; Atentie la detalii; Responsabilitati: Stivuirea paletilor de marfa receptionati; Pregatirea paletilor de marfa cu ajutorul scanner-ului confom necesarului clientilor; Raportarea si inlaturarea articolelor neconforme; Securizarea marfurilor pe palet; Respectarea normelor de protectie si a principiului FIFO in depozit; Program de lucru: L-V, 2 schimburi, interval 08:00 - 16:30 si 12:00 - 20:30; Pachet de beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Salariu NET: 4.000 lei; Tichete de masa: 630 lei luna; Ore suplimentare platite dublu; Bonus lunar de performanta; Bonus de disponibilitate pentru implicarea in descarcari suplimentare (500 lei persoana container); Decont transport; Echipament de lucru si dotari moderne; Perioada de instruire si acomodare asigurata; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0722 316 302. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Promovat
Pentru clientul nostru, companie multinationala specializata in distributia de materiale de constructii si sisteme de drenare cu depozitul in zona Ciorogarla (A1, km. 13), suntem in cautare de noi colegi cu experienta in depozit pentru postul de Manipulant Marfa. Cerinte: 8 Clase finalizate; Experienta pe un post similar; Rezistenta la efort fizic; Responsabilitati: Receptionarea si descarcarea marfurilor; Depozitarea corespunzatoare a produselor; Pregatirea comenzilor pentru expediere conform facturilor sau listelor de picking; Montarea produselor dezasamblate; Program de Lucru: L-V, interval 07:30 - 16:30; Transport ASIGURAT si GRATUIT din Bucuresti, de la statia de metrou "PACII" Pachet de Beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Salariu NET: 3.000 lei pentru primele 3 luni, 3.250 lei ulterior; Tichete de Masa: 630 lei luna; Ore suplimentare platite dublu (daca este cazul); Abonament medical privat; Dupa 3 luni: Bonus de Performanta: 50 - 500 lei luna; Prima de prezenta: 300 lei luna; Calificarea la locul de munca in functie de aptitudini si implicare; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0722 316 302. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Angajam VANZATOARE pentru supermarket in Loc.Busca, Jud.Olt! Oferim salariu motivant si un mediu de lucru placut! Pentru detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon -
-
Program 12 h zi, 3 zile saptamana. Slarizare in functie de competentele profesionale, (3000 - 4000 lei). Contract de munca pe perioada determinata sau nedeterminata. Pentru ore lucrate in week-end se asigura plata suplimentara cu procent de 75%. Solicitam disponibilitate de lucru.
-
Sc angajeaza sudor CO2 , ELECTRIC Domeniul de activitate: Confectii metalice Programul de lucru: Luni-Vineri 08-16,30 cu pauza de masa Angajarea se face cu contract de munca pe perioada nedeterminata.
-
Candidatul ideal: -responsabilitate; -punctualitate; -corectitudine; -dorinta de munca Descrierea jobului: -Prepararea produselor din meniu, conform cu rețetarul și cu normele în vigoare; -Disciplină și organizare temeinică în bucătărie, curățenie și respect pentru ceilalți colegi din bucătărie; -Implicarea în crearea și pregătirea meniului; -Implicarea în crearea și pregătirea meniurilor pentru evenimente; -Abilitati de comunicare, politete si amabilitate. Beneficii: - contract pe perioada nedeterminata - salariu motivant - bonuri de masa - bonusuri - transport asigurat la terminarea programului - cursuri de perfectionare - mediu de lucru placut - posibilitati de promovare. CV-urile se depun la Receptia Vega Hotel, Bd. Marea Unire, nr 107, receptie sau pe e-mail:
-
Descriere generala a postului: Asigura efectuarea curateniei in sectorul repartizat (camere, anexe, holuri, scari) potrivit tehnologiei stabilite si folosirea adecvata a utilajelor din dotare si a materialelor respective. Pregateste camera pentru inchiriere turistilor. Responsabilitati: Raspunde de calitatea si operativitatea efectuarii curateniei in sectorul repartizat. Raspunde de bunurile date in primire din camere si anexe, de respectarea destinatiei materialelor ce trebuiesc aranjate in camere si bai si de bunurile turistului pe perioada efectuarii curateniei in camere sau alte ocazii in care intra in camera. Beneficii: angajare pe perioada nedeterminata, mediu de lucru placut, posibilitate de perfectionare, salariu atractiv, tichete de masa, prime de performanta, prime zi de nastere.
-
Descriere Grupul de unități de cazare și turism Vegahotels constituit din societatea LYRA TOUR VEGA HOTEL si societatea VEGA COMPANY . FALEZA Hotel by VEGA, angajeaza AGENT CONTRACTARI SI ACHIZITII. Atributii de serviciu: - Intocmeste necesarul de aprovizionare cu marfuri si materiale necesare desfasurarii activitatii hotelului. - Organizeaza si asigura transportul marfurilor aprovizionate în conditii de maxima eficienta. - Intocmeste si negociaza contracte de aprovizionare cu marfuri precum si cele de transport. - Vizeaza facturile pentru marfurile aprovizionate si cheltuielile de transport. - Realizeaza aprovizionarea cu marfuri alimentare a unitatilor de alimentatie publica si laboratoarelor, în baza comenzilor primite. - Realizeaza aprovizionarea cu marfurile nealimentare pentru hotel si celelalte sectoare, în baza comenzilor primite. - Utilizarea in conditii de maxima eficienta a mijloacelor de transport. - Respectarea normelor igienico-sanitare în transportul marfurilor. - Achizitionarea marfurilor sa fie facuta la cel mai bun raport calitate pret. - Isi coordoneaza programul în functie de cerintele solicitate. - Asigura ca toate marfurile sa fie insotite de documente fiscale si documente care asigura calitatea marfurilor. - Verifica ca marfurile sa se incadreze în termenele de valabilitate. - Refuza la achizitie marfuri care nu corespund calitativ, care nu au aspect comercial si care nu se incadreaza în termenul de valabilitate sau garantie - Controleaza modul de depozitare al marfurilor în cadrul depozitelor. - Urmareste rulajul stocurilor la marfurile aprovizionate în vederea reducerii acestora. - Face propuneri de valorificare a stocurilor cu miscare lenta. - Participa la actiunile de inventariere a stocurilor de marfuri. - Face propuneri pentru completarea dotarilor în vederea asigurarii conditiilor cerute de catre normativele în vigoare. - Colaboreaza cu guvernanta in vederea completarii inventarului moale si a obiectelor de inventar. Calitati profesionale : - atasament fata de munca si unitate. - spirit de initiativa. - preocupare pentru realizarea în termen a lucrarilor. - abilitate si competenta în discutii cu partenerii de afaceri. - sa posede arta conversatiei, a decentei si sa raspunda cu solicitudine. - memorie in general si memorie vizuala in special. - comunicare, spirit de observatie, curtoazie. - spirit comercial, perseverenta si vigoare. - interes pentru ridicarea pregatirii profesionale. - aspect fizic si vestimentar placut. - sa fie cetatean roman sau al Republicii Moldova sau strain cu permis de munca. - cazier judiciar curat. - colegialitate, spirit de echipa, perseverenta, capacitatea de a lucra cu deadline-uri. - capacitatea de a lucra in conditii de stres, atentie distributiva, spirit de initiativa. Se ofera: - mediu de lucru placut - echipa formata - contract pe perioada nedeterminata - salariu atractiv - Bonuri de masa - bonusuri - alte facilitati. CV-urile se depun la Receptia Vega Hotel, situat pe Bd. Marea Unire, nr, ( langa parcul de la Elice). Relatii la tel , Departament Resurse umane.
-
Promovat
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Satu Mare, Str. Corvinilor nr.1-3 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2300 lei brut (pentru un program de lucru de 4 h zi) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii absolvite - Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor - Cunostințe bune de operare PC - Disponibilitate pentru program de lucru flexibil - Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale - Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor - Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați - Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu - Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor - Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Remote > Part Time Full Time Project Based Web Developer Full Stack Developer Programator Web Designer Software Engineer Notă: a NU se înțelege că o singură persoană trebuie să cunoască toate tehnologiile enumerate mai jos, dar cu cât cunoaște mai multe dintre ele cu atât mai benefică va fi colaborarea de ambele părți! > Laravel-PHP, MySQL, Vue.JS, > JavaScript, HTML5, CSS3, SASS, > Webpack, Bootstrap, Bulma.io, > Node.JS, MongoDB, > Python, CassandraDB, > AWS (Amazon Web Services), GCP (Google Cloud Platform), > Jenkins, Docker, Redis, > GitHub, GitLab. Ești interesat de o colaborare la distanță? Te rog să trimiți un CV la adresa de E-mail: george[arond]aeh[.]app
-
Ne marim echipa! Oportunitate de angajare in Bacau ! Daca ai experienta in vanzari si esti pasionat de tehnologie sau te atrage concepul Smart Home, poti deveni Consilier vanzari online la Case Smart Ungaria. OkosHázak www.okoshazak.hu Ce cautam la noul nostru coleg? - sa fie vorbitor nativ de limba Maghiara - aptitudini de comunicare excelente - sa ai experienta in vanzari online sau call center - sa ai cunostinte de operare PC (Word, Excel) - Sa ai capacitatea de a solutiona eficient solicitarile si reclamatiile clientilor - Reprezinta un bonus la angajare, experienta similara la un alt magazin online Cu ce iti vei umple timpul petrecut la birou? - principala ta responsabilitate va fi : FERICIREA clientilor - vei prelua comenzile clientilor plasate pe site, telefonic sau pe chat - vei introduce si factura comenzile in programul de contabilitate Smartbill. Experienta anterioara reprezinta un plus. - vei oferi consultanta si suport clientilor. - vei solutiona solicitarile clientilor, retururile si reclamatiile - vei adauga produse noi si actualiza informatiile din platforma online a magazinului - vei promova si vei vinde produsele comercializate de companie clientilor B2B ( Arhitecti, electricieni, dezvoltatori imobiliari, etc. ) - vei intocmi ofertele si le vei trimite potentialilor clienti - vei confirma comenzi si vei oferi detalii legate de timpul de livrare, modalitati de plata cat si alte aspecte ce tin de produsele comercializate sau alte solicitari din partea clientilor. Iti vom oferi: - un mediu de lucru creativ, alaturi de colegi tineri si entuziasti - salariu fix atractiv in functie de competentele si experienta ta - bonusuri din vanzarile directe - toate instrumentele de care ai nevoie in job-ul tau - si buna dispozitie timp de 8 ore pe zi, de la 9:00 la 17:30 Suntem prezenti pe piata din Romania, Ungaria si Spania prin siteurile dedicate acestor tari. case-smart.ro casadelfuturo.es okoshazak.hu Life is short. Work somewhere awesome. Asteptam CV-urile la adresa: manager (at) case-smart.ro -- Versiunea anuntului si in limba maghiara: Álláslehetőség Bacău-ban, Romániában! Csapatunkba várunk! Ha értékesítési tapasztalattal rendelkezel és szenvedélyed a technológia vagy érdekel a Smart Home koncepció, akkor online értékesítési tanácsadóvá válhatsz a Okos Házak Magyarországnál. OkosHázak www.okoshazak.hu Mit keresünk az új kollégánkban? - Anyanyelvi magyar beszélő legyél - Kiváló kommunikációs készségek - Tapasztalatod legyen az online értékesítésben vagy ügyfélszolgálati központban - Ismerd az alapvető számítógépes műveleteket (Word, Excel) - Képes legyél hatékonyan kezelni az ügyfelek kérdéseit és reklamációit - Bónusz lehet, ha hasonló tapasztalatod van egy másik online áruházban Hogyan kezeled az irodában töltött idődet? - Fő felelősséged az ügyfelek "BOLDOGSÁGA" lesz - Kezeled majd a weboldalon, telefonon vagy chaten leadott megrendeléseket - Be fogod vezetni a megrendeléseket a Smartbill könyvelő programba. Korábbi tapasztalat előnyt jelent. - Tanácsadást és támogatást nyújtasz az ügyfeleknek - Foglalkozol az ügyfélfelkérésekkel, visszaküldésekkel és reklamációkkal - Új termékeket adsz hozzá és frissíted az áruház online platformjának információit - Promótálod és értékesíted a cég által forgalmazott termékeket B2B ügyfeleknek (építészek, villanyszerelők, ingatlanfejlesztők stb.) - Ajánlatokat készítesz és elküldöd az érdeklődő ügyfeleknek - Megrendeléseket megerősítesz és részleteket adsz a szállítási időről, fizetési módokról és más termékkel kapcsolatos vagy ügyfélkérelmekről. A következőket kínáljuk: - Kreatív munkakörnyezetet, fiatal és lelkes kollégákkal - Versenyképes fix fizetést a kompetenciáid és tapasztalatod alapján - Direkt értékesítésekből származó bónuszokat - Minden eszközt, amire szükséged van a munkádban - És jó hangulatot naponta 8 órán keresztül, 9:00-tól 17:30-ig Jelen vagyunk a romániai, magyarországi és spanyolországi piacokon, az ezeknek az országoknak szentelt weboldalak révén. okoshazak.hu/ case-smart.ro/ casadelfuturo.es/ Life is short. Work somewhere awesome.
-
punct de lucru Bucuresti program de lucru 8-16 de luni - vineri intocmeste situati de plata intocmeste devizie muca efectiva de birou poate sa fie si pensionar salariul atractiv conditi de munca foarte bune,colectiv forte inghegat telefon contact ing Gheorghe Adam -
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Satu Mare, Str. Corvinilor nr.1-3 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 1850 lei brut (pentru un program de lucru de 4 h zi) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Căutăm colegi harnici și pricepuți pentru postul de Manipulant Operator mașini mobile de interior pentru Edenia Distribution Center din Câmpia Turzii. Vino în echipa Macromex și alătură-te celor care pregătesc comenzile pentru livrarea a peste 1000 de clienți zilnic. VENIT NET GARANTAT: Manipulant Operator mașini mobile de interior - 2820 lei Net Pozițiile au bonus de performanță neplafonat, în funcție de productivitatea fiecărui angajat + sporuri de ore suplimentare, de noapte sau de week-end. Beneficii: Abonament la rețeaua Medlife, tichete masă în valoare de 35 lei zi lucrată, valoare totală 735 lei lună + pachete cu produse și tichete cadou de 300 lei cu ocazia Sărbătorilor, transport asigurat decont combustibil, bonus recomandare 150 Eur pentru poziții similare, Bookster. Ce trebuie să știi? - Depozitele sunt cu temperatura controlată (-24 C) echipamentele de lucru asigura protectie termica pana la -49 C, activitatea in depozit nu presupune efort fizic intens. - Utilajele si echipamentele de lucru sunt de ultima generatie (stivuitoare cu cabina incalzita, lize, transpalete electrice). - Se lucrează în schimburi, program flexibil și inegal. Dacă vrei să afli mai multe informații despre posturi, nu ezita să ne contactezi la numărul de telefon din profil, în intervalul L-V: 09:00 16:00 Așteptăm cu mare interes CV-ul tău la adresa de mail din contact. Alege să faci parte din echipa noastră unde lucrăm în siguranță și livrăm doar performanță! MACROMEX Oameni mari, Ambiții mari, Branduri mari!
-
Angajam operator GPL, Lucrator Comercial , Sef tura,Lucrator Bucatarie
-
Angajez patiser cu sau fără experiența ,modelator și Vanzaroare . Ofer salariu atractiv și program flexibil in ture 1 zi cu 1 zi liberă sau in fiecare zi de luni pana vineri.
-
Angajam lucrator spalatorie&vulcanizare auto. Salarariu atractiv. Mai multe informatii sunati la numarul de telefon: 0766 368 773
-
ANGAJAM!!! Se recruteaza personal pentru aeroport ca manipulant bagaje! (permis conducere constituie un avantaj) Cerintele postului: incarcarea si descarcarea bagajelor din avion (4-5 avioane pe zi) program 12 24 - 12 48 Beneficiile postului: Salariul intre 3000 -3300 lei (NET) Spor de noapte Spor de weekend+Spor pentru orele suplimentare+Bonus prezenta(100 lei) Transport asigurat tur-retur Ploiesti -Bucuresti Asteptam CV-urile celor interesati pe adresa de mail Pentru mai multe detalii sunati la numarul de telefon
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Satu Mare, Str. Corvinilor nr.1-3 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor. P