Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Companii Disponibil din: 2020-12-11-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ACUM angajare personal curatenie blocuri si subsoluri 2950 RON lunar, locuri limitate, program de lucru 8 ore zi, 5 zile saptamana, nu facem angajare prin telefon, interviu in Sectorul 6, programare la telefon acum, Domeniu activitate: Curatenie, femeie serviciu, Tip colaborare: Perioada determinata, Locatie job: mobilitate activitate teren, Personal curatenie blocuri si subsoluri, www.curatenieblocuri.freewb.ro cariere, acum angajam personal curatenie pentru blocuri si subsoluri la asociatii de proprietari, avem locuri libere pentru fete si baieti fara limita de varsta, cu un program de lucru 5 zile pe saptamana, cu 8 ore pe zi, pentru angajare va rugam trimiteti solicitarea dvs. scrieti direct pe site la adresa si noi te angajam pe loc, sau programeaza un interviu acum la telefonul din anunt, Nota: noi platim munca, nu fotografia, pentru toate acestea oferim un salariu lunar pentru program 8 ore zi, nu vrei munca te rog nu deranja, avem reguli putine si clare, vino acum la interviu pentru angajare pe loc. Salariu bun si oferim bonus de buna executie a lucrului, Atentie, nu facem interviu la telefon, nu facem angajare prin telefon, va multumesc, http: www.curatenieblocuri.freewb.ro
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Promovat
Angajam colegi noi Resort EuroPark Fundata Judetul Brasov Ne marim echipa prin angajarea de colegi noi pentru urmatoarele posturi: - chelneri si ospatari cu experienta - cameriste si menajere cu experienta - bucatari cu experienta - ajutoare de bucatar cu experienta Oferta de angajare include urmatoarele beneficii: - program de lucru in ture - cazare si trei mese zi plus alte facilitati - decontare transport pentru venirea si plecarea din tura - salariul cu valori cuprinse intre 3000 ron 7500 ron luna in functie de performanta si indeplinire a responsabilitatilor - contract de munca pe perioada nedeterminata - predictibilitate, stabilitate, proceduri de lucru si fise de responsabilitati pentru fiecare post - dezvoltare si avansare in cariera profesionala - grila de bonusare periodica pe baza de indeplinire a obiectivelor, constanta si calitatea rezultatelor - abonament clinica medicala privata www.europark.ro Va multumim frumos si va asteptam cu drag !
-
Promovat
Angajam vanzatoare pentru Magazinul cu incaltaminte Modlet-Focsani(situat in Zona Pasaj) Se ofera un salariu de baza si sau % din vanzari. Experienta in vanzari si domiciliul in Focsani reprezinta un plus. Ps: va rugam sa ne lasati un C.V. la numarul de watsapp atasat. SALARIU 2 400 - 3 000 lei
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Responsabilitățile postului: * Promovarea și vânzarea produselor companiei noastre prin interacțiunea directă cu clienții. * Identificarea și dezvoltarea de noi oportunități de vânzare prin crearea și menținerea de relații cu clienții existenți și potențiali. * Atingerea obiectivelor de vânzare stabilite de companie. Cerințe: * Abilități excelente de comunicare și negociere. * Abilitatea de a lucra eficient într-o echipă și de a atinge obiectivele de vânzare * Capacitatea de a fi flexibil și adaptabil într-un mediu de lucru dinamic. * Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. * Permis categoria B. Ofertă: * Pachet salarial atractiv, inclusiv comisioane și bonusuri pentru atingerea obiectivelor de vânzare. * Posibilitatea de a avansa în cadrul companiei. * Mediu de lucru dinamic și plin de provocări * Oportunități de dezvoltare personală și profesională. * Posibilitatea de a lucra într-o companie cu o reputație excelentă pe piața de vânzări directe. * Vacante gratuite in tara si in strainatate.
-
Descrierea companiei ARALEX și-a început activitatea în anul 1992 ca societate cu capital privat integral românesc, fiind una dintre cele mai vechi companii din Municipiul Pitești. În prezent suntem cel mai mare producător de sistem complet de acoperiș din Pitești, cu o capacitate de fabricație considerabilă, desfășurată pe 1.1 ha, locație ce cuprinde: spații de producție, spații de depozitare, birouri și mijloace tehnologice specifice. Atribuții post: identifică clienți potențiali în piața; menține și dezvoltă relația cu clienții existenți (constructori, distribuitori, clienți finali) promovează și se ocupă de vânzarea sistemelor de învelitori; prezintă și întocmește oferte tehnice și comerciale; Cerințe necesare: abilitați de vânzare și negociere experiență profesională în vânzări reprezintă un avantaj; Pentru aplicare trimiteti un cv pe adresa de mail
-
Promovat
Lidas România, companie specializată in industria panificației și a produselor făinoase angajează pentru fabrica din Mineri sau Cataloi, judetul Tulcea: Personal calificat necalificat pentru secția de producție Cerințe: - experiența anterioară în domeniu constituie un avantaj, dar nu este obligatorie; - serios, onest, punctual, implicat, dornic să muncească; - abilități bune de organizare, planificare, atenție la detalii; - abilități de comunicare și lucru în echipă. Printre responsabilitățile principale ale acestui rol se află următoarele: - realizează recepția, depozitarea, pregătirea și dozarea materiilor prime și a materialelor necesare produselor de panificație, patiserie; - urmărește fermentarea și prelucrarea aluatului, framântarea aluatului; - urmarește timpii și a mijloacele de preparare conform rețetei; - pregătește produse în vederea livrării. Beneficii: - echipă si mediu de lucru profesioniste; - pachet salarial atractiv; - bonusuri în funcție de performanță; - oportunități de creștere și dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovativ. Mediul nostru de lucru prietenos și integrativ susține dezvoltarea personală și profesională a membrilor echipei. Dacă simți că rolurile și responsabilitățile sunt potrivite pentru tine, chiar dacă ți se pare că nu îndeplinești câteva dintre cerințele de mai sus, dar dorești să te dezvolți, te invităm să ne cunoaștem. Noi îți oferim un mediu organizațional dinamic care îți asigură cadrul pentru dezvoltarea personală continuă. Așteptăm CV-ul tău sau te invităm să ne cunoaștem la sediul nostru din localitatea Mineri, județ Tulcea. Așteptăm cu entuziasm să ne cunoaștem!
-
Lipefra Tex, firma de confectii textile, angajeaza operator croi. Persoana trebuie sa fie serioasa, harnica, atenta la detalii. Program de lucru full time. Se ofera pachet salarial atractiv. Pentru detalii va rugam sa ne sunati la .
-
Responsabilitati: * posibilitatea contractarii serviciilor medicale prin CAS BUCURESTI Efectuarea de consultații, proceduri, tratamente și oferirea de prescripții medicale Stabilirea schemelor terapeutice ale pacienților Urmărirea tratamentului pacienților Documentarea și înregistrarea în formatele specifice (ex: foaie de observație) Interpretarea rezultatelor investigațiilor medicale Răspunderea pentru desfășurarea cu succes a activității medicale conform competențelor deținute și codului de deontologie profesională. Cerinte: - medic specialist cu drept de libera practica - specializarea Medicina interna - membru in Colegiul Medicilor - aviz si asigurare de malpraxis la zi - foarte buna capacitate de comunicare - rabdare si amabilitate - abilitati de organizare si planificare - corectitudine, seriozitate, responsabilitate Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj Cunostinte bune a legislației în domeniul medical Cunoștințe de calculator Capacitate de lucru în echipă Abilități bune de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului CV-urile pot fi trimite pe adresa:
-
Patiserie cu traditie de peste 20 de ani, angajeaza Patisera sau Ajutor Patisera (experienta in domeniul alimentar), full time, permanent, zona Marvimex-Casa de Cultura. Relatii la telefon sau la Patiseria din incinta Complexului Comercial Marvimex
-
Atelier confectii metalice angajează sudori-lacatusi Confectii de porti , garduri , balustrade inox si diverse lucrari metalice . Ofer si cer seriozitatea. Program de 8 ore cu contract de munca. Salariul se discuta dupa interviu la sediul firmei. Locația atelierul este pe Str. Valea Oltului ,sector 6, București.
-
Firma serioasa, Angajam femei serioase pentru curatenie in localitatea SAG ( judetul Timis ) Program part time ( norma partiala ) doar de dimineata zilnic de LUNI - pana VINERI , 4 ORE , intre orele 8:00 - 12:00 cu sau fara experienta in curatenie Se cere seriozitate . Se ofera pachet salarial atractiv Informatii suplimentare TELEFONICE ZILNIC intre orele 8:00-18:00 sau CV pe adresa de mail a firmei ( ne gasesti pe Google sau FB dupa denumirea firmei ) Tag: femei pentru curatenie timisoara femei pentru curatenie sag judetul timis doamne pentru curatenie timisoara doamne pentru curatenie sag judetul timis
-
Cautam curieri Tazz/Glovo, prin colaborare. Oferim seriozitate si transparenta in calcularea veniturilor. Comision variabil in functie de performante, venit mediu 30 lei/ora. Nu aveti vehicul cu care sa lucrati? Nici o problema! Va punem la dispozitie biciclete si scutere electrice de inchiriat la cele mai bune preturi! Pentru mai multe detalii va stam la dispozitie la tel. Va asteptam in cea mai tare echipa de curieri din Bucuresti!
-
Partener Tazz, cautam colaborare cu flote pentru dezvoltarea serviciului de livrare Tazz in Bucuresti Oferim conditii de comisionare foarte avantajoase si punem la dispozitia colaboratorilor nostri pregatirea si indrumarea necesara pentru a putea obtine in cel mai scurt cele mai bune performante din partea riderilor vostri. Deasemenea, oferim colaboratorilor nostri scutere si biciclete electrice spre chirie. Pentru detalii referitoare la procesul si conditiile de colaborare ne gasiti la numarul de telefon.
-
Angajăm muncitor necalificat construcții Mai multe detali telefonic! De preferat din zona Aleșd și împrejurimi. Transport asigurat!
-
DescriereCANDIDATUL IDEAL : - Seriozitate responsabilitate, atitudine pozitiva, lucru in echipa, atentie la detalii, . - Permisul categoria B este un avantaj ! DESCRIEREA JOBULUI : - executarea instalatiilor sanitare ,instalatiilor termice , montarea obiectelor sanitare -programul de lucru de : LUNI-VINERI 08:00 -17:00 Beneficii: -Salariul motivantat 4000- 5000 lei NET,cu conditie de CRESTERE in functie de seriozitate si randamentul crescut la locul de munca !!! - Bonusuri in functie de PERFORMANTA . -prime de sarbatorii -santierele sunt in mare parte in BUCURESTI,ILFOV,DAMBOVITA FIRMA REVOLUTION INSTAL pentru mai multe detalii sunati la numarul : !!!
-
Angajăm Barista full-time Madal Café, una dintre primele cafenele de specialitate din Budapesta cu o experiență de 10 ani în domeniu, vine la Oradea și este în căutarea unui coleg pasionat de cafea. Dacă ești o persoană pozitivă, dinamică, ai spirit de echipă și dorință de a te dezvolta în continuu, te așteptăm cu drag în echipa noastră tânără. Reprezintă avantaj experiența anterioară însă îți putem oferi tot suportul să înveți sau să progresezi rapid.
-
Principalele responsabilități: - Coordonarea autonomă a angajaţilor; - Responsabilitate privind cifra de afaceri vânzările; - Asigurarea rezultatului inventarului; - Planificarea activității prestate de salariați și managementul echipei; - Recepția mărfurilor primite și pregătirea acestora pentru vânzare; - Dezvoltarea şi optimizarea derulării activităţilor în magazin; - Intervine când este solicitat de vânzători pentru rezolvarea problemelor clienților; - Crearea unui climat de lucru motivant şi orientat către eficiență productivitate; Candidatul ideal: - Studii medii finalizate; - Experiență în domeniu comerțului vânzărilor; - Abilități de comunicare; - Nivel ridicat de implicare și disponibilitatea de a învața; - Flexibilitate, loialitate și rezistența la stres; - Posesor carnet conducere categria B. Oferta noastră: - Pachet salarial motivant; - Program flexibil; - Mediu de lucru plăcut sigur și motivant
-
PERSONAL CURATENIE Locație fixă stabilă intr-un magazin din Centru Comercial Arges Mall. *Program de lucru fix doar 4 ore zi (7:00-11:00). *Se acordă libere săptămânale (prin rotație cu echipa). *Se lucrează cu contract de muncă pe perioada nedeterminata. *Salariul 1350 lei luna.
-
Montrepcom SRL - angajeaza personal pentru coordonare și urmărire lucrări șantiere. CANDIDATUL IDEAL : experiența pe o poziție similar constituie un avantaj; permis de conducere cat. B are dorință de dezvoltare într-un colectiv profesionist își dorește să lucreze într-o echipă eficientă OFERIM : pachet salarial competitiv mediu de lucru profesionist posibilitatea de dezvolare profesională CINE SUNTEM ? Suntem o companie cu 30 de ani de tradiție în domeniul proiectării și execuției de instalații Daca doresti sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne CV-ul tau.
-
Acest post se adreseaza tuturor persoanelor din intreaga tara care sunt dechise la schimbare . Acest post se adreseaza si persoanleor din Ucraina sau Moldova (conditie sa stie limba engleza sau romana ) Oferim si cazare gratuit in sat Radaseni judet Suceava (se plateste doar incalzirea si curentul electric) Salar : 4000-7000 lei net (in functie de aptitudini si experienta) CUM O SĂ FIE SĂ LUCREZI CA SPECIALIST MARKETING în echipa noastră? Te vei implica în conceperea strategiei de marketing și vei fi persoana responsabilă de implementarea strategiilor pe toate canalele de vânzare, precum și soluționarea altor nevoi de marketing ale companiei. Vei colabora îndeaproape cu departamentul de Vânzări. CUM NE IMAGINĂM CĂ EȘTI? Ești un bun organizator, îți planifici ușor activitatea și ești responsabil de rezultatul asumat. Ești proactiv, implicat și ai o gândire pozitivă. Ești o fire creativă și îți place să experimentezi. Daca ai cunoștințe solide de Marketing Digital, Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads și alte tool-uri de marketing online, esti candidatul ideal. Descrierea jobului CE VEI FACE LA NOI: Concepi și implementezi campanii de Marketing care să contribuie la dezvoltarea brandului; Dezvolți și creezi materiale de marketing, cum ar fi campanii pentru diferite segmente de clienti , campanii generale și materiale promoționale. Analizeazezi perfomanța campaniilor și vii cu recomandări pentru atingerea KPI-urilor în funcție de canalul de trafic. Creezi conținut pentru Site-ul companiei și pentru paginile Social Media pe care le gestionezi. Răspunzi la comentariile de pe Facebook și la mesajele din Social Media de pe conturile companiei. Colaborezi cu echipa de vânzări pentru stabilirea obiectivelor de vânzări și vii cu soluții de promovare a produselor. Redactezi Newsletter-e pentru campaniile de email marketing. Te implici activ în crearea de vizualizari , texte și strategii pentru campaniile de Marketing. Gestionezi review-urile în scris. Program: De luni pana Vineri 8 ore pe zi + jumatate de ora pauza . ȚI-AM PREGĂTIT ACESTE BENEFICII: Salariu atractiv în funcție de abilități Posibilități reale de avansare, în funcție de gradul de implicare. Cazare gratuita (daca e cazul) 1 masa calda (maxim 20 lei) Cafea ceai nelimitat Mediu de lucru prietenos
-
SilvBarber Iași își mărește echipa, dacă ai experiența și dorești o colaborare pe termen lung așteptam telefonul tău la numărul
-
DESCRIERE Salariu pentru inceput este de 3500 -4000 Net ( in functie de performanta si vechime va creste pe parcurs ) Contract pe perioada nedeterminata Program full time de 8H lucratoare cu 30 minute pauza, de luni pana vineri Incepere de la ora 8:30 -17:00 In birou cu 2 colege Asistenta si verificare din partea contabilului expert . Toate conditile necesare pentru un program de lucru productiv . Activitatea de contabilitate presupune : atent a la detalii; atentie distributiva. abilitati dezvoltate de organizare Introducerea de facturi de marfa si prestari servicii NIR-uri Emitere facturi tinere evidenta Casa la zi Bonuri de consum, Centralizarea platilor operarea documentelor de gestiune (facturi, avize, note de receptie, note de produs finit, note de consum, transferuri intre gestiuni etc) Deoarece Activitatea care tine de contabilitate nu se dureaza intreaga luna se cer si urmatoarele aptitudini : Reprezentantul(a) va prelua comenzile online venite de pe magazinul online, sau prin telefon, va consilia clienții daca va fi cazul, va urmari fluxul vanzarilor, va emite actele necesare vanzarii (facturi, AWB-uri, bonuri de casa, etc.), Operare buna a calculatorului, necesara pentru a lucra pe platforme de comert online . Gestionarea corecta a comenzilor primite online. Cunostinte de operare PC: Windows10, Word, Excel. Experiență sau capacitate de învățare rapida în domeniul vânzărilor. Abilitati de comunicare, politete in relatia cu clientii. Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client;- Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati. preluarea comenzilor online si telefonic; Gestionarea comenzilor primite in platforme marketplace (emag,okazii altex...etc) acordarea asistentei clientilor in cazuri multiple: modalitati de plata, de livrare, retururi; Se ofera: Conditii de munca bune, fara ore suplimentare, in echipa Salariu fix + o masa calda in fiecare zi in valaore de maxim 20 lei Program fix de lucru de luni pana vineri 8.30-17.00 plata ore suplimentare bonusuri pentru diferite ocazii libere - sarbatori legale cafea nelimitata; posibilitatea de avansare. Locatie: Falticeni zona filaturii Așteptăm un CV atașat la acest anunț! Ne dorim o persoana dispusa sa invete, ordonata, atenta la detalii, capabila sa lucreze in echipa
-
Jobul ce i se potrivește oricui! Livrează simplu și rapid produse alimentare de la restaurante, la terți prin intermediul platformei Glovo Cerințe: Apt din pt.de vedere medical, vârsta minim 18 ani, să dețină un mijloc propriu de transport (bicicletă,trotineta,scooter) Avantaje: Salariul pe card, program flexibil se oferă echipament de lucru (geanta termică) #Interviurile au loc de luni până vineri in intervalul orar 12:00-20:00,la sediul societății, str.Simion Bărnuțiu 42, LC office 3, et.4