Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Companii Disponibil din: 2020-12-16 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    angajam agent paza salariu de la 2350 lei

    angajam agent paza control acces pentru obiectiv situat in strejnicu de preferat cu domiciuliu in preajma se lucreaza in ture

  • Angajez pizzer cu experienta în Pitești

    Angajez pizzer cu experienta Pentru salariu discutăm în funcție și de experienta pe care o aveți

  • 10

    Angajam Asistenta vanzari relatii clienti call center - Iasi

    Știi să asculți, să preiei informația și împreună cu partenerul tau, Excel, să o transformi în date statistice? Abilitatea ta și amabilitatea în a răspunde rapid la întrebările clienților sunt deja un adevăr binecunoscut? Dorința ta de a învăța constant, de la vânzări și produse până la analize de clienți, te definește? Și desigur, SICAP nu are secrete pentru tine. Hai să discutăm despre cum talentele tale se potrivesc în echipa Misavan.

  • 6

    Angajăm facturista-contabila - Iasi

    Ai cunoștințe de contabilitate primară și experiență în facturare, preferabil în WinMentor dar nu obligatoriu și îți cauți o echipă alături de care să-ți petreci cele 8 ore la serviciu? Locuiesti in Iasi? Ești exact persoana pe care ne dorim să o angajăm! Ce vei face: Întocmirea documentației necesare producției: avize, documente de transport, facturi achiziții, bonuri de consum; Întocmirea recepțiilor și comenziilor pentru diferite produse; Operare în programul de contabilitate WinMentor. Ce cerem de la tine: Cunoștințe de contabilitate primară; Cunoștințe operare PC: MS Office, Internet, Email; Studii medii finalizate, cu o deschidere pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Domiciliu stabil in Iasi. Ce îți oferim: Încadrare pe post de contabil daca ai studii de specialitate; Reducere la achiziția de produse Misavan. Bonuri de masa de 40 lei zi. Prime de sarbatori de Pasti si de Craciun. Voucher de vacanta. Asteptam sa aplici cu CV-ul. Persoanele selectate vor fi contactate telefonic. Cine suntem noi: Cu o experienţă de 24 ani ca furnizor de produse de curăţenie, ne orientăm activitatea către mai multe direcţii business: retail, HoReCa, medical, office, diferite industrii. Portofoliul cuprinde produse de curăţenie, menaj, produse din hârtie şi plastic. Împreună #Trecem Romania pe curat!

  • 12

    Angajăm lucrator in depozit, cu carnet de conducere - Craiova

    Căutăm lucrător în depozit pentru punct logistic Pielesti, Craiova care să încarce descarce marfă, să pregătească marfa conform facturilor. Crezi că ești o persoană harnică și dornică de a învăța? Te vrem în echipa noastră! Lucrul cu calculatorul este necesar, lucrăm cu WMS (scanner coduri de bare). Cine suntem noi: Cu o experienta de 23 ani ca producător și distribuitor de produse de curățenie, ne orientam activitatea către mai multe direcții business: retail, profesional, industrie. Portofoliul cuprinde produse de curatenie, menaj, hartie și produse de unică folosință. Impreuna #trecem Romania pe curat!

  • 1

    Langoserie angajez personal

    Angajez personal la langoserie program 8 ore .

    Repostat automat
  • 6

    Angajam Sofer Categoria B

    Candidatul ideal Carnet de conducere fara incidente cat. B, cu vechime minima 1 an. Abilitati de comunicare si relationare Transport gratuit pentru Angajati din Arad -Mandruloc. SALARIU 3200 LEI NET + Bonuri de Masa in valoare de 35 lei zi. Descrierea jobului Incarca descarca marfa( făină) in din autoutilitara aflata in dotare Transporta marfa la clienti, conform rutei stabilite, descarca marfa si incaseaza banii de la clientii care platesc numerar Participa la receptia marfurilor luand la cunostinta neconcordantele dintre facturi si marfa, semnand procesul verbal de constatare diferente Raspunde pentru efectuarea cursei in conditii optime, de la plecare si pana la sosirea la destinatie Respecta procedurile auto de exploatare, procedurile de intretinere si verificare autovehicule valabile in firma.

  • Buldoexcavatorist - Germania

    Cautam: - operatori miniexcavator Cerinte: - experienta similara - seriozitate - spirit de echipa - disponibilitate pentru deplasari in strainatate (Germania) Oferim: - cazare si transport - orele suplimentare platite - alte beneficii Pentru mai multe detalii, sunati la numarul de telefon .

  • 4

    Montatori subansamble _2 schimburi

    Job _montatori subansamble _Sibiu Pentru companie de producție Sibiu 2 schimburi de luni -vineri Oferta : Salariu de la 2700 net Tichete de masa Transport decontat asigurat Bonusuri de producție Condiții bune de lucru . Tip : FullTime Locatie : Sibiu CV-uri pe adresa de email: lauradanielau at yahoo.com

  • 8

    Reprezentanți relații clienți _Sectorul 5

    Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.

  • 7

    Operator _Facturare_Bucuresti_Zona Victoriei

    Job_Bucuresti _de_la birou_Operator Facturare Locația : Zona Victoriei-București Oferă :4000-4500 Ron net CV:lauradanielau at yahoo.com Responsabilități: Efectuarea operațiunilor de intrare ieșire marfă în din gestiune. Întocmirea avizelor de marfă și a notelor de intrare-recepție pentru marfa sosindă în depozit. Evidența livrărilor și confirmarea periodică a soldurilor cu partenerii (clienți, furnizori). Înregistrarea corectă a documentelor justificative în evidența contabilă. Gestionarea arhivării electronice și fizice a documentelor. Rezolvarea problemelor legate de facturare și contabilitate primară. Întocmirea facturilor fiscale pentru comenzile clienților. Realizarea diferitelor rapoarte specifice activității. Asistarea în pregătirea rapoartelor financiare și a altor documente necesare. Colaborarea activă cu echipa pentru îmbunătățirea proceselor de facturare și contabilitate primară. Transmiterea documentelor financiar-contabile către expertul contabil. Cerințe: Cunoștințe la nivel mediu ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). Experiență minimă de 3 ani în domeniul economic. Cunoașterea utilizării programului SAGA reprezintă un avantaj. Capacitate de analiză și sinteză. Studii medii în domeniul economic. CV: lauradaniela at yahoo.com

  • Școală particulară angajează bucătar

    Vino in echipa noastră! Echipa Echilibria Montessori Education isi cauta bucatar! Cine suntem? Noi, Echilibria Montessori Education, suntem gradinita si scoala particulara cu o preocupare solida pentru educatie constienta in sistem alternativ si o deosebita atentie pentru alimentatia sanatoasa, bio si starea de bine a copiilor. Ce ne dorim? Cautam o persoana pozitiva, dinamica si pasionata de bucataria vegana si vegetariana, gatim zilnic atat pentru copii cat si pentru personalul nostru, mesele principale si gustarile din meniu. Se lucreaza intr-un mediu placut, relaxant. Descrierea jobului: Responsabilitati bucatar: - prepararea, organizarea meselor si a gustarilor din meniul zilnic - asigurarea necesarului de materii prime - mentinerea standardelor de pastrare si depozitare a produselor si preparatelor alimentare cu respectarea normelor igienico- sanitare in vigoare - respectarea standardelor de calitate a preparatelor realizate si termenul de executie - pastrarea in bune conditii a ustensilelor si aparaturii - mentinerea curateniei in spatiul de lucru Calitatile pe care ni le dorim de la viitorul nostru coleg: - experienta de minim 1 an intr-o pozitie similara - abilitati de organizare - atitudine pozitiva si atentie la detalii - capacitate de lucru in echipa Oferim urmatoarele beneficii: - pachet salarial motivant - masa de pranz si gustari asigurate in cadrul institutiei noastre - conditii de lucru placute intr-un mediu dinamic - incurajare si sustinere pentru dezvoltare profesionala Program de lucru: luni-vineri de la 7:00-15:00 Locatie: Pipera, Voluntari, Str. Sfantul Stefan, nr.35 Contact: tel: mail:

  • 8

    Sky Blue Resort - angajeaza personal

    Resort Sky angajeaza personal: -barman ospatari -personal curatenie manipulant Dorim ca din echipia noastra sa faca parte persoane serioase, care isi doresc un loc de munca stabil, persoane amabile si cu respect fata de clienti. Asiguram contract de munca, salariile la timp, o masa calda. Experienta in domeniul Horeca constituie un avantaj, dar si persoanele care doresc sa invete sunt asteptate. Avand in vedere ca locatia noastra este in Loc.Paulesti, Jud.Prahova, am dori persoane cu domiciliul cat mai aproape de locatia noastra. CV se primesc pe adresa: Va asteptam

  • Funcționar Informații Clienți București Fabrica de Glucoză (f m)

    În cadrul magazinului Kaufland din București, Strada Fabrica de Glucoză, nr. 6-8 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client - Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland - Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne - Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.

Salvează căutarea