Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Libra Guard angajeaza agenti paza in Alexandria pt magazin. Se ofera salariu incepand cu 2.400 lei si tichete de masa.
-
Promovat
SC DUNCA EXPEDITII SA, angajaza conducatori auto categoria C + E, cu experienta de minim un an,pentru proiecte de comunitate. ( prelate si silozuri ) Cerintele sunt: -Atestat transport marfa, generala; -Permis de conducere, C+E; -Card tahograf; -Experienta minim 1 an de zile ; -Cunostinte minime de mecanica auto; -Cunostinte de utilizare a tahografului; -Atestat ADR si sau Agabaritice constituie un avantaj; - Vizita medicala+ aviz psihologic valabile minim 6 luni de la data emiterii; Se ofera salariu atractiv (2043 lei net + 80 eruo zi Pentru contact si info suplimentare : luni - vineri 09.00 16.00, Marius Lozoc
-
Promovat
Cerinte: Stapaneste tehnicile de pregatire pentru aluaturi, blaturi si creme, Eficient din punct de vedere organizare si timp de preparare, Obisnuit sa lucreze cu volume Program: luni - vineri 08:30 - 17:00 sau 2 cu 2 de la 08:30 la 21:30 Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Norma intreaga, Pachet salarial motivant in functie de experienta si capabilitati, Locatie centrala, Mediu de lucru placut Salariu: 3500 - 8000 lei in functie de experienta si cunostinte
-
Promovat
Candidatul Ideal: Ai experiență în domeniul vânzărilor și ești pasionat de produsele de înaltă calitate? Căutăm un agent de vânzări calificat, care să se alăture echipei noastre și să ne ajute în promovarea și vânzarea angro a rucsacurilor marca Bange, Arctic Hunter, Himawari etc. , firma noastra fiind importator oficial. Condiții: - experiență în vânzări directe, de preferință în industria fashion; - abilități puternice de comunicare și relaționare interpersonală; - capacitatea de a construi și de a menține relații cu clienții; - atitudine auto-motivată, orientată spre rezultate; - abilități puternice de organizare și de gestionare a timpului; - permis de conducere categoria B, cu minim 3 ani experiență. Descrierea job-ului: În calitate de agent de vânzări, vei fi responsabil(a) de dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții noștri, precum și de identificarea de noi oportunități de piață. Vei lucra îndeaproape cu echipa noastră de experți pentru a înțelege caracteristicile unice ale marfii noastre, in mare parte rucsacuri, genti si curele și pentru a putea comunica eficient valoarea acesteia potențialilor clienți. Responsabilități: - dezvoltarea și implementarea strategiilor și planurilor de vânzări pentru creșterea veniturilor și a cotei de piață; - construirea și menținerea relațiilor cu clienții actuali; - construirea de relații cu potențiali clienți; - identificarea și urmărirea de noi oportunități de vânzare; - colaborare cu echipa de marketing pentru a dezvolta materiale și campanii promoționale; - atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări, prin coordonarea livrărilor și urmărirea încasării prețului comenzilor livrate."
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Kitchen Art Design, firma cu experienta in domeniul productie de mobilier la comanda, angajeaza pe postul de proiectant consilier vanzari, o persoana dinamica, comunicativa, sociabila, cu experienta in domeniul proiectarii si vanzarii de mobilier. Ce cautam? *aboslvent scoala profesionala liceu sau invatamant superior *experienta in proiectarea obiectelor de mobilier *permis categoria B *cunostinte medii avansate in utilizarea calculatorului, inclusiv programe de proiectare Ce oferim? *Salariu in functie de cunostinte si competente 3000 - 8000lei Program de lucru Luni-vineri 8.30-17.00 Pentru programarea interviului va rugam sa ne trimiteti CV-ul la adresa de mail
-
Firma de productie - Print Digital Oferim un job cu contract de munca pe perioada nedeterminata ( full-time ), in secretariatul firmei. Locatie stabila. Job-ul implica diverse activitati de secretariat, specifice profilului nostru. Nu solicitam experienta, dar nu acceptam decat persoane (F) cu diploma de bacalaureat. Nu solicitam studii superioare. Programul de lucru este : luni-vineri, in intervalul orar de 08.30-16.30. Salariu net : 3600 lei. Persoane interesate, vor fi contactate la numarul de telefon atasat in CV.
-
Cerinte: Absolvent studii superioare; Experienta anterioara in vanzari si relatii cu clientii; Experienta in organizarea de evenimente reprezinta un avantaj; Simt estetic; Disponibilitate pentru program flexibil; Cunostinte foarte bune de operare MS-Office; Persoana motivata atat de rezultate, cat si de coordonarea unei echipe; Carnet de conducere categoria B. Responsabilitati: Organizarea evenimentelor, inclusiv ofertarea produselor, negocierea cu clientii, conceperea meniului, lansarea comenzilor, pregatirea logisticii necesare in functie de tipul de eveniment care are loc; Participarea la targuri de specialitate; Organizarea, coordonarea si asigurarea controlului activitatii la evenimentele de care raspunde, astfel incat sa se asigure incadrarea in timp, satisfactia clientilor si realizarea obiectivelor companiei; Stabilirea mentinerea unor relatii adecvate cu clientii si rezolvarea reclamatiilor, indiferent de natura acestora; Prospectarea pietei, vizitarea clientilor in vederea ofertarii si realizerea de baze de date cu potentiali clienti; Cunoasterea produselor, serviciilor si ofertelor firmei. Oferta, beneficii: Societatea asigura training specific pe postul ocupat; Pachet salarial motivant; Avantajul de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
-
Descrierea companiei EUROINTECH DESIGN Cu o prezență pe piață de 14 ani, compania noastră oferă servicii complete în domeniul sistemelor de instalații pentru construcții. În vederea consolidării echipei, căutăm un Asistent Manager dedicat și talentat pentru a susține eforturile noastre de extindere și excelență în servicii. Candidatul ideal - Abilități de gesionare sarcini multiple cu termene fixe - Abilități excelente de comunicare, organizare și relaționare - Atitudine proactivă, implicare și responsabilitate - Experiența anterioară pe un post similar reprezintă un avantaj - Studii superioare finalizate, de preferință în domeniul economic sau tehnic - O bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office Descrierea jobului - Evidenta și gestionarea contractelor cu furnizorii și clienții - Evidența facturilor de la furnizori - Emiterea facturilor pentru clienții companiei - Gestionarea comenzilor de materiale aferente lucrărilor în derulare - Gestionarea politicii de personal a companiei - Pregatirea documentelor pentru contabilitate - Organizarea administrativă internă eficientă - Colaborarea strânsă cu managerul general pentru gestionarea eficientă a operațiunilor zilnice ale firmei Dacă sunteți o persoană motivată, dornică să contribuie la succesul echipei și să vă dezvoltați cariera într-un mediu stimulativ, vă invităm să aplicați pentru poziția de Asistent manager+. Vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email
-
Ne mărim echipa! Angajăm mecanic auto cu experienta! Oferim: -Salariu atractiv în funcție de experiență și cunoștințe în domeniu -Utilaje și aparatură modernă -Mediu de lucru plăcut și sigur -Posibilitate de dezvoltare intr-o companie de succes Cerințe minime profil candidat mecanic auto: -Calificare atestat profesional sau diploma in domeniu -Experiență de minim 2 ani -Abilitati de lucru in echipa, atentie la detalii, corectitudine si integritate Pentru mai multe informații puteți să ne contactați la numărul de telefon . Vă așteptăm în echipa noastră.
-
Oferim: -Contract de muncă pe perioadă nedeterminată, -Salariu atractiv în funcție de experiență și cunoștințe în domeniu , pana la 7000 lei. -Program full time de luni până vineri, -Mediu de lucru plăcut și în plină dezvoltare, -Utilaje și aparatură modernă. Cerințe profil candidat: -Curs de calificare electrician electronist auto, -Cunoștințe bune de limbă engleză, -Permis de conducere categoria B. Responsabilități: -Diagnosticarea în vederea reparației autoturismului și întocmirea necesarului de piese și materiale, -Stabilirea ordinii de demontare, înlocuire și reasamblare a elementelor instalației electrice, împreună cu coordonatorul unității service, -Testarea și verificarea instalației electrice, -Urmărirea stării tehnice a mijloacelor de transport și a utilajelor pe partea de instalație electrică și informarea coordonatorului unității service în cazul sesizării unor defecțiuni. Pentru mai multe informații puteți să ne contactați la numărul de telefon . Vă așteptăm în echipa noastră!
-
Ne mărim echipa! Oferim: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Program full time de luni până vineri Salariu atractiv în funcție de experiență și cunoștințe în domeniu : 1000-1500 euro. Mediu de lucru plăcut și sigur Utilaje și aparatură modernă Cerințe minime profil candidat: Calificare tinichigiu auto Experiență de minim un an Abilități necesare: Competențe de a lucra în echipă Atenție la detalii Asumare pentru acțiunile efectuate Spirit de responsabilitate Pentru mai multe informații puteți să ne contactați la numărul de telefon . Vă așteptăm în echipa noastră.
-
ANGAJEZ SOFER PROFESINONIST B,C,E PT CURSE INTERNE WEEKEND LIBER
-
Angajam receptionera la Hotel **** Cautam o persoana cu bune abilitati in relationarea cu clientii Vorbitoare de limba engleza Detalii despre salariu si program la nr de tel
-
Suntem SMI GLOBAL TOOLS din BUCURESTI si din 2015 oferim clientilor nostri servicii de consultanta specializata, mentenanta, proiectare si montaj profesional pentru toata gama de echipamente pentru utilarea sau modernizarea de fantani arteziene SMI Global Tools SRL recrutează in vederea angajării de personal pentru urmatoarea pozitie: intretinere fantani arteziene. Descrierea postului: intretinere fantani arteziene Bucuresti. Lucrari curente : curatat bazin, curatat si reglat duze, curatat filtre, pompe, reglat si curatat proiectoare, intretinere companente etc. Permisul de conducere categoria B este necesar pentru deplasare intre locatii. Locația și programul de lucru : activitatea se desfasoara pe teren, program de lucru in schimburi: 9: ferta: contract individual de munca, tichete de masa, salariu atractiv.
-
Angajăm instalator pentru instalații termice în special montaj Pompe de căldură, ventilație, sanitare. Se ofera salariu motivant în funcție de performanțe, experiență, volum de muncă. Totodată oferim un mediu de munca optim, punem la dispoziție mașină de serviciu pentru deplasarea în interes de serviciu, echipamente de protecție și scule profesionale pentru a ușura munca. Profil candidat ideal: -Calificare și experiență în domeniul instalațiilor termice și sanitare MONTAJ POMPE DE CĂLDURĂ. -Disciplinat, harnic și dornic de profesionalizare continuă. -Spirit organizatoric. -Disponibilitate deplasari. CV-urile se pot depune pe adresa de mail Mai multe relații la numărul de telefon din anunț.
-
Daca esti o persoana dinamica,voioasa si mereu cu zambetul pe buze, te asteptam sa faci parte din echipa noastra plina de energie si veselie. Ce asteptari avem de la tine: Sa fii sociabil a, sa fi mereu cu zambetul pe buze si sa vorbesti minim o limba straina. Daca ai si cunostinte operare PC esti exact ce cautam. Experienta in domeniu nu este obligatorie,dar constituie un avantaj. Ce iti oferim in schimb: Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si entuziasta. Te asteptam cu informatii suplimentare la nr sau la adresa de e-mail
-
Hotelul CURTEA BRASOVEANA din Brasov, 4 stele cauta sa angajeze pe postul de camerista. Salariul oferit este de 2200 lei net + bonuri de masa+ transport Pentru detalii: Adresa este Brasov, Str. BAILOR nr.16 Telefon :
-
Responsabilitati: -Studiaza detaliile de proiectare si documentatia tehnica necesara pentru lucrarile de instalatii electrice; -Planifica, organizeaza si coordoneaza activitatea echipelor alocate pe proiect - Urmareste implementarea modificarilor pe santier;organizarea, controlarea, verificarea activitatii santierului si asigurarea executiei, desfasurarii si finalizarea lucrarilor conform proiect. - Persoana foarte organizata, cu un spirit de observatie dezvoltat si orientare catre detalii. - Abilitati de punere in aplicarea cunostiintelor in domeniu. Cerinte: Absolvent universitate tehnica de specialitate (Instalatii, Electrotehnica, Electronica, Automatica sau Energetica,) Abilitati service, cunostinte instalatii electrice si automatizari industriale Dispus la perfectionare participare la cursuri de instruire Experienta similara este un avantaj Bun organizator al activitatii pentru indeplinirea orarului stabilit Buna cunoastere a Limbii Engleze -reprezinta un avantaj. Experienta conducere auto, dispus la calatorii Beneficii: Posibilitatea de a lucra intr-o companie in plina dezvoltare; Angajament pe termen lung cu dezvoltare profesionala permanenta; Calculator, telefon si alte echipamente necesare desfasurarii activitatii; Beneficii salariale motivante conform dezvoltarii profesionale.
-
Program: de luni până vineri, timp de 7 ore pe zi, în schimburi care încep fie dimineața, fie după-amiaza, în funcție de săptămână. În plus, se lucrează și într-o sâmbătă la fiecare 3 săptămâni, cu program de la 10 dimineața până la 16 după-amiaza. Ce ne dorim să faci: consultatii generale, scheme de vaccinare, consiliere nutritionala, ecografie abdominala, recoltari de probe, dermatologie la nivel de baza, interpretare analize. Intocmeste fisele pacientilor. Urmareste evolutia clinica a pacientilor si cauta si primeste feed back din partea apartinatorilor. Daca nu te descurci cu toate acestea, dar ai dorinta sa evoluezi, vei primi din partea noastra suport, consiliere si cursuri pentru a ajunge unde ne dorim. Cerințe: Să fie empatic, să îi placă animalele, și cu două și cu mai multe picioare, în special cele cu mai multe, să îi placa să comunice, să aibă răbdare, să fie cu bun simț. Dotari ale clinicii: Ecograf performant, radiologie complet digitala, Linie hematologie si biochimie Idexx, custi internare, infuzomate, anestezie inhalatorie, monitor functii vitale de top, tensiometru doppler. Ce oferim: Pregatire continua atat in cadrul clinicii cat si prin workshop-uri, functie de inclinatiile si aspiratiile pe care le ai, un colectiv fain, spatiu larg, frumos, nou renovat, fără mirosuri neplăcute, încălzit, cafea la discreție și fructe ca gustare, promisiunea că lumea de aici te ascultă și îți ascultă părerile și este dispusă să te ajute și să te învețe ce ai de făcut, asta daca nu esti deja un medic cu experienta.
-
Ești Mecanic Utilaje, Mecanic Lăcătuș sau Mecanic Auto și ai un simț dezvoltat pentru mecanică? Dorești să îți extinzi competențele într-un domeniu inovativ, lucrând ca operator pe utilaje tipografice? Tipografia Oligraf îți oferă oportunitatea unică de a te alătura echipei noastre! Ce Căutăm: Profesioniști cu experiență în meseriile de Mecanic Utilaje, Mecanic Lăcătuș sau Mecanic Auto. Persoane cu un simț mecanic bine dezvoltat, gata să învețe operarea utilajelor tipografice. Candidați motivați, cu dorința de a-și lărgi orizonturile profesionale și de a-și îmbunătăți abilitățile într-un mediu dinamic. Ce Oferim: Un mediu de lucru curat și bine dotat, unde calitatea și inovația sunt la ordinea zilei. Salarii competitive, reflectând valoarea și experiența pe care o aduci echipei noastre. Un program de instruire detaliat, conceput să te familiarizeze cu tehnologia și procesele noastre tipografice. Șansa de a face parte dintr-o echipă dinamică și inovatoare, într-un sector în continuă evoluție. Responsabilități: Operarea utilajelor tipografice cu precizie și eficiență. Întreținerea regulată a echipamentelor pentru a asigura funcționarea optimă. Colaborarea cu echipa pentru îmbunătățirea continuă a proceselor de lucru. Cum să Aplici: Pentru a te alătura echipei noastre, trimite-ne CV-ul și o scurtă scrisoare de intenție prin email la [adresa de email]. În documente, evidențiază experiența ta relevantă și motivează de ce ești interesat să te alături Tipografiei Oligraf. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! Uite cu ce ne ocupam in afara tipografiei, poate esti interesat de aceste divizii. https: www.facebook.com oligraf.ro
-
DESCRIERE Candidatul Ideal: Vino in echipa noastra si te premiem cu 1000 lei la primul salariu! Absolvent de liceu scoala profesionala cu profil tehnic Motivatie pentru a invata lucruri noi intr-un mediu dinamic si provocator unde este instruit si spijinit in dezvoltarea profesionala Abilitati de comunicare si lucru in echipa Atentie la detalii Cunostintele de desen tehnic si experienta in domeniu constituie un avantaj Descrierea jobului: Executia lucrarilor de mecanica fina Inspectia calitatii lucrărilor efectuate Semnalarea neconformităţilor constatate privind procesele, produsele cu care vine în contact prin sarcinile de lucru Beneficii: Bonus de performanta, acordat trimestrial Tichete de masa Tichete cadou (Paste, Craciun, zi de nastere etc.) Asigurare medicala si asigurare de viata Voucher de vacanta Decontare transport public intraurban
-
Angajam bucatar si ajutor de bucatar in Bucuresti, zona Cismigiu. Oferim un salariu atractiv in functie de experienta. Pentru mai multe detalii contactati-ne la 0721410401.
-
Firma angajeaza muncitori calificati si necalificati in domeniul construcțiilor. Disponibilitate pentru deplasari. Se ofera cazare si masa. Telefon
-
Ne aflam în căutare de noi colegi cu spirit de inițiativa și dinamici. Compania noastră întreține mașini de competitie în cadrul concursurilor organizate de către Federația de Automobilism Sportiv. https: www.omegamotorsport.ro servicii Suntem deschiși sa primim persoane cu orice nivel de pregătire profesionala cu condiția ca si candidatul sa își dorească sa promoveze . Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata si pachet salarial atractiv în funcție de nivelul de pregătire. Va așteptăm cu drag!