Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-0-01 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Colegii nostri din Electromontaj, Fabrica de Stalpi Metalici Zincati, au nevoie de forte noi pentru portofoliul de proiecte in continua crestere si cauta colegi cu urmatoarele abilitati care vor sa se califice la locul de munca in meseria de Operator CNC: - Muncitori - Responsabili - Promptitudine fata de incadrarea in termene - Minim 8 clase - Cunostinte minime de operare calculator - Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilitati - Executarea operatiilor de debitare pentru realizarea constructiilor metalice, pieselor si semifabricatelor pe baza documentatiei primite: scadentar si desene de executie Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Tichete de Masă - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă Daca ai citit tot anuntul si ai ajuns pana aici, acum fa pasul final si aplica! Trimite CV-ul pe adresa de email sau suna la 0720 221 199 0759 045 980. Te va contacta colega noastra care recruteaza oameni faini, de la departamentul HR, cu care vei avea o discutie super placuta si de la care vei afla mai multe despre noi. Despre noi: Electromontaj este o companie tehnologica, infiintata in 1949, cu sediul in Romania, cu proiecte in intreaga lume, lider pe piata constructiilor energetice din Romania. Electromontaj proiecteaza, construieste, transforma si mentine infrastructura pentru distributia inteligenta a energiei electrice si este o companie cu capital privat 100% autohton. Din Grupul Electromontaj fac parte companiile Emfor, Iproeb, Electrotehnica si Hidroconstructia. Activitatea de productie interna este organizata in puncte de lucru raspandite pe tot cuprinsul tarii, in unitati de productie proprii in Bucuresti (Fabrica de Stalpi Zincati) si in Campina (Fabrica de Cleme si Armaturi), precum si Statia de Testari pentru Stalpi Electrici din Bucuresti, una dintre cele mai mari din lume. Grupul Electromontaj are peste 2.000 de angajati. Locatii Electromontaj in Romania: Sediul Central : Bucuresti Sucursale in tara: Bucuresti, Bacau, Craiova, Pitesti. Locatii Electromontaj externe: Sucursale: Bulgaria, Cipru, Emiratele Arabe Unite, Iordania.
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie cu sau fara experienta la o companie multinationala din Pitesti Cerințe: - minim 8 clase; - cazier curat; - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi și în picioare; - seriozitate și dorința de muncă; - atenție la detalii Atribuțiile și responsabilitățile postului: responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare; responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. Beneficii: - salariu de încadrare începând cu 3.700 lei brut ( in funcție de experienta și calificare); - bonus lunar 360 lei brut; - prima de Crăciun, Paste - 1.300 lei NET; - prima de vechine; - prima de evenimente 500 lei; -tichete de masa 35 lei zi; - majorare salariale anuală; - ore suplimentare plătite 175%, ore de noapte 125%; - transport local asigurat ( la de la muncă acasă).
-
Promovat
Angajam Operator vanzare magazin online Responsabilitati: Adăugarea produselor (imagini, descrieri, specificații, preturi etc.), identificarea imaginilor de produs relevante si editarea acestora sau realizarea pozelor produselor si editarea acestora, crearea unui titlu si a unei descrieri optimizate; Administrarea si inregistrarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online; Pregatirea coletelor pentru expeditie; Administrarea produselor si stocurilor din magazinul online; Aprovizionare cu marfa de la furnizori, plasare comenzi de aprovizionare; Comunicarea cu clientii magazinului; Furnizarea de informatii catre clienti cu privire la disponibilitatea in stoc a produselor, conditii si modalitati de transport, informatii privind serviciile si produsele din portofoliul firmei; Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client; Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati; Receptie marfa intrare actualizare stoc manipulare marfa; Beneficii: Salariu atractiv in functie de realizari. Lucrul se desfasoara in cladire noua cu toate dotarile noi de ultima generatie intr-un ambient foarte placut, primitor, linistit si modern, situat in Viforata, la doar 1km de Targoviste; Program luni-vineri 08.30-17.00 cu pauza de masa 30 minute; Carte de munca -full time 8 ore pe zi; Posibilitatea de afirmare si aplicare a ideilor proprii in procesul de creatie si productie. Cerinte: Posesor permis categoria B ; Descrierea companiei Suntem un magazin online pe aceasta piata din anul 2016 . Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati. Va asteptam in echipa noastra ! CV se primesc la sediul firmei din Viforata, strada Vasile Lupu 59, pe mail sau pe whatsapp.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Romtehnochim angajeaza asistent manager. Cunostinte: operare PC, office word si excel, limba engleza scris vorbit. Sarcini: supravegherea desfasurarii activitatii in conditii optime, intocmire documentatii necesare desfasurarii activitatii zilnice, organizarea sarcinilor zilnice, indosariere si arhivare documente, verificare continut site documente (dupa caz). Pentru mai multe detalii ne puteti contacta telefonic la sau pe adresa - Birourile Romtehnochim sunt situate in Jilava Ilfov. Echipa tanara si moderna, cauta candidatul ideal care trebuie sa fie punctual si foarte organizat cu munca sa Salariul va creste in functie de performanta.
-
Salutare , Firma cu istoric de peste 4 ani si cu peste 150 colaboratori, oferim mașini pentru Ride-Sharing (Uber și Bolt ) in București . Colaborarea se face exclusiv cu PFA sau SRL. Nu colaboram cu șoferi care doresc contract de munca full-time part-time sau fara contract de munca !!! Colaborarea prin PFA este mai legala (nu esti limitat de timpul de lucru ca la contractul de munca: 8h zi sau 40h saptamana de Luni pana Vineri) poti lucra oricand si oricat, iar din punct de vedere al costurilor, la PFA platesti doar contabilitatea care este optionala prin flota noastra la 300 lei luna fata de contractul de munca care este 1500 lei luna. Mașini disponibile: Dacia logan 2014-2023 , Hyundai i20, Renault , Peugeot , Kia și alte mărci . Prețuri între 450-600 saptamana. Comisionul este de 12% din câștigul net . Avem disponibil constant masini in parcul auto . Acestea sunt cu reparatiile la zi , colaboram cu service-uri auto fara programare , investim constant in buna functionare a autovehiculelor. Daca nu aveti PFA sau SRL va putem ajuta sau indruma pentru infiintarea unuia.
-
Descriere Candidatul ideal: - atitudine pozitiva, deschisa si colaborativa; - abilitati de comunicare si orientare spre client (identifica usor si intelege nevoile clientului, interesat de dezvoltarea unei relatii credibile cu clientii); - capacitate de relationare si lucru in echipa; - orientare constanta catre atingerea obiectivelor echipei; - adaptabilitate, eficienta si initiativa; - capacitate permanenta de acumulare a noilor informatii; - cunostinte de operare PC; EXPERIENTA IN DOMENIU NU ESTE NECESARA DAR CONSTITUIE UN AVANTAJ. Descrierea jobului - contactul permanent cu clientii; - realizarea procesului de vanzare si post vanzare a produselor si serviciilor TELEKOM; - gestiunea stocurilor - intocmirea situatiilor periodice de vanzari; - pachet salarial 2000-2800 RON constand in salariu fix + comisioane si bonusuri lunare, in functie de realizari - dezvoltarea unei cariere solide in vanzari. - full time Cautam colaboratori pe termen lung si foarte lung. Program de lucru Luni - Vineri 09:00-18:00 Sambata 09:00 -14:00
-
Recrutăm OSPĂTAR pentru un important Grup din domeniul HoReCa, cu o vechime de peste 25 de ani pe piața clujeană, care deține un restaurant, bucătărie specială pentru livrări și expressuri în regim Fast food, precum și francize la nivel național. Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată; Tichete de masă și masă asigurată; Tichete cadou de sărbători; Prime și bonusuri interne; Programe de teambuilding; Mediu de lucru plăcut și stabil. Detalii suplimentare legate de cerințe, responsabilități și alte beneficii, la telefon:
-
ANGAJĂM TINERI CARE VORBESC LIMBA MAGHIARĂ ȘI ROMÂNĂ! ========================== Vrei să lucrezi în vânzări? Ești pregătit pentru o nouă provocare și ești ambițios în construirea carierei tale? Atunci aici este locul potrivit pentru tine! Suntem o companie deja bine-cunoscută și de succes în Ungaria, care acum se extinde în România. A-GENERATION caută tineri talentați care cred că nimic nu este imposibil! Oferim oportunități de câștig excelente, mașini de lux și vacanțe internaționale! Locul de muncă: biroul nostru din Oradea Dacă te înscrii: - Training și suport continuu - Oportunități de carieră și poziții de leadership - Alege luxul, cu mașină premium. Cerințe lingvistice: - Cunoștințe la nivel de negociere în limba maghiară și română - Nu este necesară diplomă de studii superioare! Important: Te rugăm să aplici doar dacă: 1. Vorbești la nivel de negociere limba română și maghiară 2. Poți lucra full-time în Oradea (fără posibilitate de lucru de acasă). Alătură-te nouă și fii parte din succesul unei companii în plină expansiune! Dacă simți că aceasta este o oportunitate pentru tine, nu ezita! C.V.
-
kineto perfect își mărește echipa cautam o colega un coleg, salariu 4000-4500 lei program de lucru de 6 ore --8:30:-14:30-' 14:30-20:30 ....Sâmbăta 9:00--14:30...
-
Esti pasionat de ceea ce faci, implicat si vrei sa te dezvolti? Atunci citesti anuntul de angajare care ti se potriveste. Hotel del Mar Mamaia 4*, angajeaza permanent, Sef Receptie. Cum ne-ar placea sa fii? Suntem o echipa tanara si pasionata de turism, asadar am vrea sa fii - dinamic, sa ai initiativa, sa fii perseverent si sa te implici in tot ceea ce faci -sa ai foarte bune capacitati de organizare si -aptitudini de comunicare -experienta minim 1 an pe un post similiar -cunostinte de limba engleza pentru posturile care necesita -alte limbi straine cunoscute constituie un avantaj. -cunostinte bune de operare PC (Open Office,Internet browsing, soft gestiune hoteliera, vanzari) - abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea sistemului de operare Solon-Multisoft constituie un avantaj Ce oferim? Salariu atractiv Echipa dinamica Masa inclusa
-
Suntem în căutarea unui Coordonator Depozit, pentru o companie producătoare de uși de interior și accesorii aferente. Obiectivul companiei este realizarea pieselor conform tendințelor mondiale, promovând produse care se ridică la cele mai înalte standarde de calitate. Cerinte: -Experienta anterioara in gestionarea de echipe; -Persoana cu atitudine proactiva si responsabila; -Bune abilitati de organizare, planificare si coordonare; -Excelente abilitati de comunicare si capacitatea de a lucra bine in echipa; -Experienta anterioara in logistica depozitare, coletarie, transport, productie; -Cunostinte operare MS Office; Responsabilitati: -Asigura gestiunea stocurilor de materiale si a altor bunuri aflate in depozit si supravegheaza modalitatile de inventariere; -Participa la efectuarea recepției calitative a materialelor; -Organizeaza spațiile necesare pentru primirea, recepția și depozitarea materialelor; -Pregătește procesele de ambalare si dezambalare a materialelor si produselor. -Asigura pregatirea paletilor si aranjarea produselor la raft; -Supravegheaza preluarea si predarea produselor finite dinspre productie si catre client; -Intocmeste si verifica raportarile si se asigura de corectitudinea acestora; -Asigura menținerea ordinii și curățeniei în spațiul de depozitare. Beneficii: -Pachet salarial motivant; -Mediu de lucru plăcut.
-
Angajam Sudor pentru depozit tevi otel pentru instalatii de gaze si apa ,care sa se alature echipei noastre din BUCURESTI Realizam diverse produse pentru instalatii , de calitate si avem nevoie de un sudor pe masura. Punem mare pret pe detaliu, pe executia impecabila si precisa a proiectelor. Cautam un coleg cu care sa putem realiza produsele comandate de clientii nostri. Adresa noastra este: str Ghetu Anghel nr.1, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, sector 3, Bucuresti. WWW.GROSSNER.RO Ai putea fi colegul nostru daca : Iti place sa realizezi obiecte metalice conturate pe hartie prin desenul tehnic. Ai experienta in sudura Esti obisnuit cu prezenta zilnica la locul de munca, conform program de lucru stabilit Iti plac rezolvarile frumoase de detaliu si lucrul de calitate.. Iti face placere ordinea din atelier si de la scule Iti place sa te descurci chiar si in momente mai stranse si sa finalizezi proiectele cu aceeasi motivatie in termenele agreate. Esti in cautarea unui loc de lucru placut cu o echipa tanara unita de la care sa poti invata si in care sa te poti dezvolta si care sa se poata baza in scurt timp pe tine. Ce putem oferi: Bonusuri de sarbatori Cultivam performanta si profesionalism Oferim bonusuri de performanta Oferim stabilitate Oferim un mediu de lucru placut cu un colectiv guvernat de buna colegialitate, buna intentie si buna crestere. Program normal de lucru de L-V
-
Firma Roschem Corp Srl angajeaza muncitori calificati si necalificati pentru lucrari de reabilitare energetica in orasul Tulcea . Pentru cei seriosi oferim salarii atractive , masa asigurata , echipament de lucru si cazare pentru cei care sunt nevoiti sa faca naveta la mai mult de 50 km. Locuri limitate! Detalii la nr de tel:
-
Ce facem noi pentru tine? Bunătatea este limbajul nostru comun, iar asta se reflectă în acțiunile pe care le desfășurăm din grijă pentru toți colegii noștri. Investim în oamenii care ne reprezintă, oferind traininguri profesionale; O platformă de beneficii fixe - beneficii aniversare, discounturi pentru angajați și multe alte oferte negociate cu diverși parteneri, care vin în întâmpinarea nevoilor tale. Oferim posibilitatea d specializare, dezvoltare profesională și personală; Oferim posibilități reale d promovare. Descrierea jobului Ce vei face tu pentru noi? Vei coordona activitatea & echipa de pregatirea fizica a comenzilor plasate de catre clienții noștri. Vei aloca sarcini persoanelor din subordine, impartind angajatii pe zone de preparare si tinand cont de volumele zilnice. . Vei optimiza locatiile de depozitare. Vei fi responsabil de performantele echipei tale si de atingerea targetelor stabilite de Seful de Departament. Daca ai: Experienta in coordonarea unei echipe. Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office (word, excel, ciel). Disponibilitate pentru a lucra in ture (3 schimburi). Descrierea companiei Senneville ți se prezintă după mai bine de 20 de ani de activitate. Din 1993 și până astăzi, am trecut de la o afacere clasică de familie la o înfățișare spectaculoasă și produse pe măsură! Cum? Prin retehnologizare (2007) și rebranding (2014). Suntem încântați că îi putem număra între clienții noștri pe distinșii membri ai Casei Regale a României. Avem onoarea de a livra constant produse de panificație, patiserie și cofetărie atât la vizitele Familiei Regale în Timișoara, cât și la reședința din Săvârșin și la evenimente speciale.
-
Candidatul Ideal Aptitudini speciale: spirit de ordine si disciplina capacitate de organizare si decizie competente in dezvoltarea echipei si capacitatea de delegare capacitate de prevedere a situatiilor deosebite echilibru psihic si emotional viteza de reactie si capacitate de a lua decizii abilitati de comunicare flexibilitate / rezistenta la efort si stres preocuparea permanenta pentru ridicarea nivelului professional individual. Descrierea jobului - Organizarea si coordonarea procesului de producție in vederea realizarii planului de productie stabilit - supravegheaza procesul de productie si respectarea parametrilor de calitate - raporteaza catre seful ierarhic superior stadiul realizarii programului de productie - colaboreaza cu seful de sectie la intocmirea necesarului de aprovizionare - verificarea cantitativa si calitativa a produselor finite - raspunde de respectarea si urmarirea trasabilitatii - verifica aplicarea in productie a retetelor de fabricatie - verificarea modului de stocare a materiilor prime si auxiliare - verificarea respectarii standardelor de igiena si a termenelor de valabilitate a tuturor materiilor prime/produse finite - asigura si raspunde de aplicarea normelor de securitatea si igiena a muncii Descrierea companiei Senneville ți se prezintă după mai bine de 20 de ani de activitate. Din 1993 și până astăzi, am trecut de la o afacere clasică de familie la o înfățișare spectaculoasă și produse pe măsură! Cum? Prin retehnologizare (2007) și rebranding (2014). Suntem încântați că îi putem număra între clienții noștri pe distinșii membri ai Casei Regale a României. Avem onoarea de a livra constant produse de panificație, patiserie și cofetărie atât la vizitele Familiei Regale în Timișoara, cât și la reședința din Săvârșin și la evenimente speciale.
-
Ne marim echipa ! Motivele pentru care trebuie sa ni te alaturi: A. suntem un Grup de companii cu renume in piata, cu sediu si hale proprii in Parc Ind. Tetarom 1. B. ai avantaj net si certitudine suplimentara fata de orice alta companie concurenta, intrucat gama pe care o avem acopera produsele si serviciile a mai multor companii la un loc, cu calte cuvinte sanse maxime de vanzare: 1. TIPOGRAFIE - SupremPRINT: tiparituri comerciale 2. PRODUCTIE PUBLICITARA - SupremADVERTISING print publicitar indoor si outdoor, litere volumetrice, totemuri, standuri expozitionale, panouri LED 3. PROMOTIONALE CORPORATE - PromoMAG: articole personalizate, inclusiv tricouri si cadouri cororate 3. TEXTILE SI INCALTAMINTE - Suprem@WORK: imbracaminte de lucru si de protectie, sport, casual, office. 5. PAPETARIE-BIROTICA -SupremOFFICE: consumabile office, birotica, afisare si prezentare, etc 6. COPIATOARE SI IMPRIMANTE - SupremTECH: inchirierE, service, vanzari copiatoare, imprimante, calculatoare. 7. IGIENA COLECTIVA - SupremCLEAN: dezinfectanti, detergenti, consumabile, hartie tehnica 8. AMBALAJE - SupremPACK (in curand): cutii, ambalaje horeca, fast food, pungI C. beneficii: - pachet salarial motivant ce include atat comision cat si bonusuri suplimentare pentru realizari. - mediu de lucru motivant, suport si coordonare sustinuta de o echipa de suport cu experienta din back office si coordonare facauta de supervizor dedicat. CERINTE: - abilitati si placerea de comunicare si relationare - grija fata de client si atentie la detalii - focus pe dezvoltare - carnet B POSTURI DISPONIBILE: - 2 posturi pentru Cluj-Napoca - 1 post pentru Dej-Gherla (domiciliul in zona respectiva) _______________________________________________________________________________ HAI SA NE CUNOASTEM ! Trimite CV-ul si contacteaza-ne telefonic la datele afisate, pentru a stabilii o intalnire la sediul din Parcul TETAROM 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta Grigorescu - Baciu cu intrare din str. Taietura Turcului nr. 47). video introductiv: https: www.youtube.com watch?v=EpCrrCaKmr8 https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro
-
Restaurantul UNDA din Soseaua Straulesti nr.4 cauta colegi pentru a se alatura echipei pentru functia de Ospatar. Oferim contract individual de munca, salariu 3000 lei net plus tips, decontare transport si masa asigurată. Va asteptam la interviu!
-
SC BFV 1386 LINE SRL Angajeaza șofer profesionist pentru comunitate : ansamblu prelata 40t Mercedes Actros MP4 E6 mega (clima stationare) aparate taxat EU Card euro Mastercard decontam telefonul program lucru min. 6 săptămâni cu 1-2 săptămână acasa (optional la intelegere) tari tranzitate ES-IT , ES-DE , DE-IT , ES-DK , Cerinte : experiență pe comunitate, cazier rutier , curat ,harnic , disciplinat, mai multe detali la telefon, WhatsApp
-
Adrian Sistem Glassware oferă posibilitatea unei cariere de viitor într-o meserie deosebită. Faptul că nu mai există școli profesionale nu ne oprește! Firma noastră va susține costurile cu educația ta în această meserie, iar tu vei câștiga bani în timp ce înveți. Vei învăța să faci obiecte frumoase tehnice și creative într-o echipă cu multă experiență, foarte dinamică si profesionistă. Lucrul într-o sticlărie este curat și într-un mediu fără praf sau noxe. 1. Munca într-o sticlărie de laborator si decorativă in tehnologia prelucrării de tub borosilicat este pentru persoane cu urmatoarele calitati: - serioase; - stabile; - care doresc să se dedice unei meserii frumoase, dificile și care se invață în timp; - cărora le place să lucreze cu mâinile pentru a crea ceva deosebit. 2. Vei învăța să faci: - pregătire de producție; - să citești un desen tehnic; - să tăi sticlă la: flacăra, la disc și la cuțit; - să șlefuiești sticlă (plan și conic); - să flambezi sticla (la flacăra mică); - să fasonezi sticla (diverse forme și obiecte simple). 3. Vei ajunge să fii foarte familiar cu: - transpirația și efortul; - planificarea acțiunilor tale în concordanță cu a colegilor; - lucrul și comunicarea într-o echipa dinamică; - claritatea în gândire; - concentrarea. 4. Planificarea carierei Ce urmează după? Timpul de ucenicie este între 6 luni și 2 ani. După această perioada vei ajunge să fii să lucrezi obiecte simple din sticlă și vei putea spune că ai deprins bazele sticlăriei. Mai departe te vom ghida spre noi abilități și responsabilități. Contract pe termen nelimitat. Beneficii: Salariu motivant 4000-5000 lei/luna (brut - toate taxele incluse) Transport platit pentru cei dinafara orasului; Prime de Craciun; Calificare la locul de muncă; Apropiere de metrou (statia Nicolae Teclu - Bd. Pallady nr.47).
-
Cautam o persoana responsabila, ordonata, capabila sa lucreze in echipa, usor adaptabila in functie de situatie, capabila sa lucreze cu termene limita. Cerinte Cunoasterea materialelor constructive si expunerea unor solutii optimizate; Varsta intre 20-50 ani; Se ofera Contract de munca pe durata nedeterminata; ; Program de lucru de luni - vineri); Conditii de munca bune intr-o hala moderna;
-
Graph Productie Publicitara angajeaza personal. Responsabilitati job: - executare, personalizare si asamblare materiale publicitare folosind echipamentele din dotare - montare produse publicitare: colantare - decolantare, decorare spatii, asamblare litere si casete luminoase - productie volumetrii Locatie Ion Sahighian nr. 2 | Program 09:00 - 18:00 Salariu: 3000 - 4500 lei + bonusuri
-
Old School Auto Service angajeaza mecanic auto cu experienta. Facem calitate nu cantitate. Program L S 09:00- 18:00 Cerinte: - experienta de minim 5 an in domeniul auto; - bune abilitati de comunicare; - persoana organizata, responsabila, atenta la detalii; - permis conducere categoria B. Salariu se negociaza in urma interviului! Perioada de proba este de 3 saptamani. Pentru mai multe detalii va rog sa ne contactati.
-
Cerintele postului: Absolvent scoala profesionala sau liceu tehnic cu profil electrotehnic sau mecanic; Experienta in domeniu de cel putin 5 ani; Persoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, inspiratie si imaginatie; Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere; Persoana ce poate sa actioneze in mod complet autonom Capacitate de adaptare si invatare rapida. Disponibilitatea deplasarilor in teritoriu 60 % din timpul de lucru Responsabilitati principale: Monitorizeaza permanent buna functionare a echipamentelor si utilajelor specifice Participa in mod active la supervizarea depanarii si intretinerii tuturor utilajelor si echipamentelor Participa la punerea in functiune si reglarea in parametri a masinilor si a celorlalte utilaje Gestioneaza documentatia tehnica a utilajelor si echipamentelor: carti tehnice, scheme electrice, programe, etc. Asigura verificarea tehnica permanenta pentru pastrarea in buna stare a utilajelor Stabileste necesarul de piese de schimb si raspunde de gestiunea lor, intocmeste documentele de intrare si iesire din magazie Raspunde de legatura cu furnizorii de echipamente in vederea efectuarii de interventii prompte si eficiente pe santierele unde aceste sunt folosite Inregistreaza toate interventiile efectuate intr-un registru special; Raporteaza in timp optim catre conducerea unitatii orice incident tehnic semnalat sau depistat si intervine pentru remedierea in timp optim a acestuia; Organizeaza atelierul mecanic pentru o functionare eficienta; Monitorizeaza si raporteaza periodic catre conducerea unitatii consumurile de furniture si a costurilor generate de utilaje Propune solutii pentru reducerea consumului de combustibil si a costurilor generale ale utilajelor specifice Verifica periodic ca echipamentele specific si trusele cu scule sa fie in buna stare de functionare si complete. Beneficii: Pachet salarial motivant; Transportul si cazarea organizata de către companie; Diurna asigurata pe perioada deplasarii Oportunități de avansare și modificări salariale; Ore suplimentare platite Echipament de munca de calitate Prezentarea companiei: Compania Waldevar Energy, înființată în 2011, este specializată în proiectarea, construcția și mentenanța parcurilor fotovoltaice de mari dimensiuni și s-a impus pe piața din România, ca una dintre cele mai mari companii din domeniul energiei fotovoltaice. Cu o vasta experienta acumulata prin realizarea a peste 200 MW in ultimele 12 luni , WALDEVAR Energy poate executa parcuri fotovoltaice atat in tara cat si in strainatate. Cu o capacitate de executie de 1MW zi si un proces de exploatare a energiei verzi care poate fi considerat un model