Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-0-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bucatar Ajutor bucatar in Grecia la hoteluri de 5* Oferim locuri de munca ca si bucatar ajutor bucatar in resorturi si hoteluri de 5* din Grecia 100 locuri disponibile. CAUTAM: Bucatar Ajutor bucata CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel incepator conversational OFERIM: Salariu de intre 1000 - 1300 euro net luna Cazarea si mancarea asigurate GRATUIT Bonusuri: Prima de Craciun si Prima de plecare Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare - Perioada contractuala Aprilie Mai Octombrie Noiembrie (flexibila in functie de perioada in care este disponibil candidatul) NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in GRECIA este suportat de candidat in jur de 250 350 de lei cu avionul sau autocarul Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Promovat
Angajam personal calificat sau necalificat pentru proiecte in Belgia. Se asigura transport si cazare. Pentru mai multe informatii va rugam sa sunati la numarul de telefon 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Promovat
Operatori productie cu relocare cu sau fara experienta- inclusiv cupluri- cazare gratuita la Pitesti
Operatori productie cu relocare cu sau fara experienta- inclusiv cupluri- cazare gratuita la Pitesti Angajam pe termen lung operatori productie cu sau fara experienta, inclusiv cupluri, dispoibili pentru relocare la o companie multinationala din Pitesti unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Promovat
Cautam CASIER ambitios a si orientat a catre obiective care sa se alature echipei PPT - Preturi Pentru Tine! Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta de lucru in calitate de casier sau intr-un magazin de haine poate reprezenta un avantaj. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa (15 20 lei, in functie de vechimea in companie); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi: 8-17 9-18; Spor de weekend: 10% sâmbătă, 15% duminica. Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunități de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Compania noastră caută un Declarant Vamal pentru punctul de lucru WMT - Vama Pitt Timișoara. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea procesului de import-export și va fi responsabil pentru asigurarea conformității cu reglementările vamale. Cerințe: * Constituie avantaj experiența în domeniul vamal; * Studii superioare (preferabil); * Abilități excelenta de operare PC ( MS Office, sisteme ERP, Asis, etc.); * Nivel ridicat de atenție (necesar pentru verificarea documentelor și a valorilor); * Excelente abilități organizatorice și de prioritizare sarcini; * Gestionarea la timp a notificărilor de sosire avizare; * Flexibilitate și gestionare sarcini multiple; * Dinamic ă, optimist ă, proactiv ă, prompt ă, spontan ă, adaptabil ă, responsabil ă; * Rezistență la efectuarea de sarcini repetitive și deschidere față de sarcini noi; * Spirit de echipă; * Permis conducere cat. B; * Cunoștințe de limba engleză nivel mediu ; Responsabilități: * Verificarea respectării procedurilor de vămuire ; * Administrarea bunurilor din gestiune; * Obținerea autorizațiilor în vederea unei bune funcționări a activității și mentinerea unei evidențe clare a tuturor autorizațiilor în vigoare; * Asigurarea comunicării cu alte organizatii și instituții ale statului; * Întocmirea declarațiilor vamale de import export tranzit și a altor operațiuni vamale solicitate de către și pentru clienți ; * Pregătirea dosarelor cu toate documentele aferente în vederea emiterii autorizațiilor necesare vămuirii inclusiv la destinație; * Asigurarea conformității cu reglementările vamale ; * Elaborarea declarațiilor vamale în conformitate cu procedurile de vămuire; * Depunerea documentelor vamale necesare pentru import-export la Biroul Vamal; * Anexarea declarațiilor vamale, documentele prevăzute de către legislația în vigoare(ex: factură, CMR, parking list, etc.); * Furnizarea informațiilor suplimentare necesare controlului documentar; * Prelucrarea declarațiilor vamale validate și formarea setului de documente pentru părțile implicate; * Facturarea operațiunilor vamale; * Înregistrarea declarațiilor vamale în registrele de evidență pentru vamă și în depozitul bănesc; * Monitorizare depozit bănesc; * Arhivarea documentelor vamale; * Completarea zilnică în Registrul declarațiilor vamale toate informațiile referitoare la operațiunile vamale derulate în cursul zilei; * Actualizarea situațiilor săptămânale pentru vamă; * Păstrarea legaturii cu furnizorii clienții în vederea soluționării problemelor legate de procesul de vămuire; * Colaborarea cu departamentele interne pentru a asigura o gestionare eficientă a procesului vamal; * Comunicarea cu autoritățile vamale; * Identificarea și soluționarea problemelor legate de procesul vamal; * Informarea agentului economic în legatură cu modificările legislative survenite privind efectuarea formalităților vamale; Beneficii: * Contract de munca pe perioada NEDETERMINATĂ ; * Salariu MOTIVANT ; * Ttichete de masă ; * Agigurare medicală ; * Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant; * Posibilitatea de a lucra cu clienți internaționali și de a dezvolta abilități de comunicare interculturală ; Dacă sunteți o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și negociere, și sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să aplicați la acest post.
-
CURIER Suntem în căutarea unui CURIER dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine pozitivă, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: * Livrarea mărfurilor în siguranță și la timp către clienți; * Verificarea și pregătirea mărfurilor pentru livrare; * Încărcarea și descărcarea mărfurilor în mod eficient; * Completarea documentelor necesare pentru fiecare livrare; Cerințe: * Experiență anterioară în domeniul livrărilor de mărfuri; * Permis de conducere categoria B ; * Abilități excelente de conducere și cunoștințe ale regulilor de circulație; * Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a face față termenelor limită strânse; * Atenție la detalii și abilități bune de organizare; * Abilități de comunicare excelente și o atitudine prietenoasă față de clienți; Beneficii: * Contract pe perioada NEDETERMINATA; * Salariu MOTIVANT ; * Tichete de masă; * Prime de sărbători; * Asigurare medicală; * Transport asigurat; * Oportunitatea de a lucra într-o companie de renume; * O echipă prietenoasă și sprijinitoare; * Program de lucru : L-V 8 ore ; weekend-ul și sărbătprile legale LIBER Dacă ești o persoană motivată și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru poziția de curier. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă descriere a experienței tale în domeniu. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
CURIER Suntem în căutarea unui CURIER dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine pozitivă, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: * Livrarea mărfurilor în siguranță și la timp către clienți; * Verificarea și pregătirea mărfurilor pentru livrare; * Încărcarea și descărcarea mărfurilor în mod eficient; * Completarea documentelor necesare pentru fiecare livrare; Cerințe: * Experiență anterioară în domeniul livrărilor de mărfuri; * Permis de conducere categoria B ; * Abilități excelente de conducere și cunoștințe ale regulilor de circulație; * Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a face față termenelor limită strânse; * Atenție la detalii și abilități bune de organizare; * Abilități de comunicare excelente și o atitudine prietenoasă față de clienți; Beneficii: * Contract pe perioada NEDETERMINATA; * Salariu MOTIVANT ; * Tichete de masă; * Prime de sărbători; * Asigurare medicală; * Transport asigurat; * Oportunitatea de a lucra într-o companie de renume; * O echipă prietenoasă și sprijinitoare; * Program de lucru : L-V 8 ore ; Dacă ești o persoană motivată și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru poziția de curier. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă descriere a experienței tale în domeniu. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Hai si tu in echipa Spartan din Pitesti Vivo si Supernova! Daca iti place sa lucrezi intr-o echipa tanara, dispusa sa lucreze intr-un mediu de lucru cu viteza, la noi, sigur iti vei gasi locul! Posturile de lucru disponibile: Casier Preparator Taietor carne Brutar Lucrator bucatarie Programul o sa-ti placa: muncesti doua zile si doua zile esti liber. Salariul o sa-ti faca si el cu ochiul, iti dam si bonuri de masa dar te si premiem in cazul in care ne demonstrezi ca iti place la noi si te implici in ceea ce faci. Detalii si informatii: Dana Georgiana Tel:
-
Compania DUNCA EXPEDITII SA, cu sediul in Dumbravita, jud Timis, angajeaza cond auto cat C+E CU EXPERIENTA minim 1 an, pentru proiectul de TUR - RETUR EXTERN Cerintele sunt: -Atestat transport marfa, generala; -Permis de conducere, C+E; -Card tahograf; -Experienta minim 1 an de zile ; -Cunostinte minime de mecanica auto; -Cunostinte de utilizare a tahografului; -Atestat ADR si sau Agabaritice constituie un avantaj; - Vizita medicala+ aviz psihologic valabile minim 6 luni de la data emiterii; Se ofera salariu atractiv si bonusuri de performanta (Se poate ajunge la un venit de 95 euro zi ) Pentru contact si info suplimentare : luni - vineri 09.00 16.00, Marius Lozoc
-
Compania DUNCA EXPEDITII SA, cu sediul in Dumbravita, jud Timis, angajeaza cond auto cat C+E CU EXPERIENTA minim 1 an, pentru proiectul de curse INTERN Cerintele sunt: -Atestat transport marfa, generala; -Permis de conducere, C+E; -Card tahograf; -Experienta minim 1 an de zile ; -Cunostinte minime de mecanica auto; -Cunostinte de utilizare a tahografului; -Atestat ADR si sau Agabaritice constituie un avantaj; - Vizita medicala+ aviz psihologic valabile minim 6 luni de la data emiterii; Se ofera salariu atractiv si bonusuri de performanta Pentru contact si info suplimentare : luni - vineri 09.00 16.00, Marius Lozoc
-
DUNCA EXPEDITII SA, cu sediul in Dumbravita, jud Timis, angajeaza cond auto cat C+E CU EXPERIENTA minim 1 ani , pentru proiectul de CISTERNE ALIMENTARE, curse intern si extern Cerintele sunt: -Atestat transport marfa, generala; -Permis de conducere, C+E; -Card tahograf; -Experienta minim 1 an de zile ; -Cunostinte minime de mecanica auto; -Cunostinte de utilizare a tahografului; -Atestat ADR si sau Agabaritice constituie un avantaj; - Vizita medicala+ aviz psihologic valabile minim 6 luni de la data emiterii; Se ofera salariu atractiv si bonusuri de performanta (Se poate ajunge la un venit de 95 euro zi ) Pentru contact si info suplimentare : luni - vineri 09.00 16.00, Marius Lozoc
-
Te interesează să lucrezi alături de profesioniști în domeniul imobiliar pentru a te ghida către succes? Ești o persoană pasionată de vânzări? Îți place să lucrezi cu oamenii, ai o atitudine plină de energie și poți construi rapid relații de încredere? Dacă ai răspuns pozitiv la întrebările de mai sus, noi vrem să te cunoaștem! Cum va arăta o zi în echipa FOXFORT? Contactarea clienților din portofoliu prin intermediul telefonului pentru a identifica oportunități de vânzare. Prospectarea pieței imobiliare pentru a identifica potențiali clienți noi. Vânzarea prin telefon a serviciilor companiei, prezentând beneficiile și soluțiile adaptate nevoilor clienților. Preluarea solicitărilor și cererilor de informații din partea clienților și oferirea unor răspunsuri clare și prompte. Menținerea și actualizarea constantă a bazei de date cu informații relevante despre clienți și tranzacții. Gestionarea eficientă a email-urilor și activității în sistemul CRM pentru a urmări și raporta progresul vânzărilor. Colaborarea strânsă și eficientă cu colegii din departamentul de vânzări directe pentru a oferi soluții integrate și a maximiza rezultatele. Participarea la alte activități de vânzare și inițiative stabilite de managementul companiei pentru atingerea obiectivelor. Îți oferim: Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, într-un mediu care încurajează inovația și progresul. Oportunități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanțe și potențial. Acces la programe și inițiative de dezvoltare personală și profesională, inclusiv sesiuni de coaching, training-uri specializate și team building-uri. Un mediu de lucru plăcut și competitiv, care îți oferă suportul și resursele necesare pentru a-ți atinge obiectivele. Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix și comision, în concordanță cu performanțele tale și contribuția la succesul companiei. Un contract de muncă stabil, care îți oferă siguranță și stabilitate în carieră. Evaluare obiectivă a performanțelor tale, bazată pe indicatori clari și relevanți, pentru a-ți recunoaște și recompensa contribuția la succesul echipei și al companiei. Ce așteptăm de la tine? Bune Abilități de Comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții este crucială pentru a construi relații solide și pentru a înțelege nevoile lor. Dorință de Dezvoltare Profesională și Personală: Suntem în căutarea unei persoane care își dorește să crească și să se dezvolte atât profesional, cât și personal, într-un mediu dinamic și competitiv. Capacitate de a Lucra Individual și în Echipă: Este important să poți lucra atât independent, cât și în colaborare strânsă cu colegii din echipă pentru a atinge obiectivele comune. Abilități de Vânzare, Follow-up, Planificare și Raportare: Vei fi responsabil de aproape întregul proces de vânzare, așa că abilitățile tale de urmărire, planificare și raportare trebuie să fie solide. Despre noi Suntem FOXFORT, o prezență stabilă în industria imobiliară de peste 12 ani și suntem în căutare de noi colegi. Îți oferim oportunitatea să te dezvolți alături de noi! La noi, vei descoperi o echipă de experți în intermedieri imobiliare, construcții, asigurări, credite și property management. Prin intermediul consultanței personalizate și atenției la fiecare detaliu dorit, identificăm nevoile și preferințele, oferind soluții practice care să se potrivească perfect cerințelor clienților noștri. Colaborăm cu cei mai buni parteneri de încredere și oferim servicii complete, de la prezentarea proprietăților potrivite, creditare, până la finalizarea tranzacției. Suntem de găsit și vizitat pe strada Mureș Nr. 39 A, clădirea FOXFORT. Ne poți contacta la adresa de email sau la numărul de telefon +40 742 211 814.
-
Compania DUNCA EXPEDITII SA, cu sediul in Dumbravita, jud Timis, angajeaza cond auto cat C+E ,CU EXPERIENTA minim 1 an , pentru curse intern Cerintele sunt: -Atestat transport marfa, generala; -Permis de conducere, C+E; -Card tahograf; - Vizita medicala+ aviz psihologic, valabile minim 6 luni de la data emiterii; -Experienta minim 1 an de zile ; -Cunostinte minime de mecanica auto; -Cunostinte de utilizare a tahografului; -Atestat ADR si sau Agabaritice constituie un avantaj; Se ofera salariu atractiv, pornind de la 4.500 lei. 50% nopti din saptamana acasa. Pentru contact si info suplimentare : luni - vineri 09.00 16.00 , Marius Lozoc 0749.278.400.
-
Angajăm Agent Imobiliar Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Dacă vrei să fii agent imobiliar și te-ai săturat să ți se spună că nu există o parte salarială fixă, atunci te așteptăm la FOXFORT Imobiliare, deoarece noi angajăm Agent Imobiliar. Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul; - Experiența in vânzări este esențială așa că dacă nu există experiență în vânzări te rog să nu ne pierdem timpul și să nu aplici. Ce obții alături de FOXFORT? - Parte salarială fixă + comisioane din vânări; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta. - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @foxfort . ro cu menținea Angajăm Agent Imobiliar . Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
SC DUNCA EXPEDITII SA, angajaza conducatori auto categoria C + E, cu experienta de minim un an,pentru proiecte de comunitate. ( prelate si silozuri ) Cerintele sunt: -Atestat transport marfa, generala; -Permis de conducere, C+E; -Card tahograf; -Experienta minim 1 an de zile ; -Cunostinte minime de mecanica auto; -Cunostinte de utilizare a tahografului; -Atestat ADR si sau Agabaritice constituie un avantaj; - Vizita medicala+ aviz psihologic valabile minim 6 luni de la data emiterii; Se ofera salariu atractiv (2043 lei net + 80 eruo zi Pentru contact si info suplimentare : luni - vineri 09.00 16.00, Marius Lozoc Publi24_1633508240
-
Societate de constructii angajeaza echipe finisori, electricieni si instalatori sanitari pentru șantierele aflate pe raza județului Iași. Solicitam experienta, calificare in domeniu, seriozitate, disponibilitate la deplasari . Oferim stabilitate, salarii motivante, prime Pasti si Craciun! Pentru relatii apelati la numărul afișat: .
-
Candidatul Ideal Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Descrierea jobului Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul. Ce obții alături de FOXFORT? - În funcție de cum ai interiorizat cele mai sus menționate, GARANTĂM că veniturile încep de la 6000 lei/lună (dacă doar respecți procedurile de lucru și nu faci nimic în plus) și crește direct proporțional cu implicarea și capacitatea ta de a te prezenta și a identifica nevoia clienților; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; - Comisioanele sunt motivante și se plătesc fără întârziere, nu doar se promit; - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale. Te așteptăm la FOXFORT, dar nu oricum, ci cu dorința să evoluezi constant. Ne poți trimite CV-ul tău pe adresa cariere @ foxfort . ro cu mențiunea ''Agent Imobiliar''. Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
SC DUNCA EXPEDITII SA, angajaza conducatori auto categoria C + E, cu experienta de minim un an,pentru proiecte de comunitate. ( prelate si silozuri ) Cerintele sunt: -Atestat transport marfa, generala; -Permis de conducere, C+E; -Card tahograf; -Experienta minim 1 an de zile ; -Cunostinte minime de mecanica auto; -Cunostinte de utilizare a tahografului; -Atestat ADR si sau Agabaritice constituie un avantaj; - Vizita medicala+ aviz psihologic valabile minim 6 luni de la data emiterii; Se ofera salariu atractiv (2043 lei net + 80 eruo zi Pentru contact si info suplimentare : luni - vineri 09.00 16.00, Marius Lozoc
-
Compania DUNCA EXPEDITII SA, cu sediul in Dumbravita, jud Timis, angajeaza cond auto cat C+E CU EXPERIENTA minim 1 an, pentru proiectul de CISTERNE ALIMENTARE, curse intern extern Cerintele sunt: -Atestat transport marfa, generala; -Permis de conducere, C+E; -Card tahograf; -Experienta minim 1 an de zile ; -Cunostinte minime de mecanica auto; -Cunostinte de utilizare a tahografului; -Atestat ADR si sau Agabaritice constituie un avantaj; - Vizita medicala+ aviz psihologic valabile minim 6 luni de la data emiterii; Se ofera salariu atractiv si bonusuri de performanta ( Se poate ajunge la un venit de 95 euro zi ) Pentru contact si info suplimentare : luni - vineri 09.00 16.00, Marius Lozoc
-
SC DUNCA EXPEDITII SA, angajaza conducatori auto categoria C + E, cu experienta de minim un an,pentru proiecte de comunitate. ( prelate si silozuri ) Cerintele sunt: -Atestat transport marfa, generala; -Permis de conducere, C+E; -Card tahograf; -Experienta minim 1 an de zile ; -Cunostinte minime de mecanica auto; -Cunostinte de utilizare a tahografului; -Atestat ADR si sau Agabaritice constituie un avantaj; - Vizita medicala+ aviz psihologic valabile minim 6 luni de la data emiterii; Se ofera salariu atractiv (2043 lei net + 80 eruo zi Pentru contact si info suplimentare : luni - vineri 09.00 16.00, Marius Lozoc
-
Compania DUNCA EXPEDITII SA, cu sediul in Dumbravita, jud Timis, angajeaza cond auto cat C+E CU EXPERIENTA minim 1 an, pentru proiectul de EXTERN TUR - RETUR Cerintele sunt: -Atestat transport marfa, generala; -Permis de conducere, C+E; -Card tahograf; -Experienta minim 1 an de zile ; -Cunostinte minime de mecanica auto; -Cunostinte de utilizare a tahografului; -Atestat ADR si sau Agabaritice constituie un avantaj; - Vizita medicala+ aviz psihologic valabile minim 6 luni de la data emiterii; Se ofera salariu atractiv si bonusuri de performanta ( Se poate ajunge la un venit de 95 euro zi ) Pentru contact si info suplimentare : luni - vineri 09.00 16.00, Marius Lozoc
-
Compania DUNCA EXPEDITII SA, cu sediul in Dumbravita, jud Timis, angajeaza cond auto cat C+E CU EXPERIENTA minim 1 an, pentru proiectul de TUR - RETUR EXTERN Cerintele sunt: -Atestat transport marfa, generala; -Permis de conducere, C+E; -Card tahograf; -Experienta minim 1 an de zile ; -Cunostinte minime de mecanica auto; -Cunostinte de utilizare a tahografului; -Atestat ADR si sau Agabaritice constituie un avantaj; - Vizita medicala+ aviz psihologic valabile minim 6 luni de la data emiterii; Se ofera salariu atractiv si bonusuri de performanta ( Se poate ajunge la un venit de 95 euro zi ) Pentru contact si info suplimentare : luni - vineri 09.00 16.00, Marius Lozoc