Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-0-10 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal calificat sau necalificat pentru lucrari de cablare si montare sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - studii medii finalizate (liceul); - disponibilitate pentru lucrul în echipa; - indemanare (folosire scule de mana electrice); - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc); - sociabil si responsabil, atent la detalii; - cunostinte din domeniile: Electrica Electromecanica Telecomunicatii - prezinta avantaj; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES - prezinta avantaj. Descrierea jobului: - Tip job: Full time; - program: Luni-Vineri 09.00-17.00; - locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - pregatire cablare (montaj tub PVC canal de cablu) si cablare circuite sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date) conform sarcinilor primite de la seful de echipa; - montare si punere in functiune echipamente sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date) conform sarcinilor primite de la seful de echipa; - completare documente privind echipamentele instalate si predarea acestora; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: - fara curs tehnician: 2600-3100 ron net + 600 ron (card tichete); - detine curs tehnician: 3100-3500 ron net + 600 ron (card tichete); - transport asigurat pe raza municipiului Sibiu; - decontare transport in valoare de 300 ron pe cei care vin cu masina personala la serviciu din localitati situate la distata mai mare de 15 km de Sibiu; - asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu (ex.: curs tehnician sisteme de securitate dupa primele 6 luni); - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Timisoara la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Responsabilitățile principale ale postului: curățenia în birourile și grupurile sanitare din magazin i administrație; înlăturarea deșeurilor din aceste spatii; preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorului direct sau a directorului de magazin; curățenie în parcarea magazinului Cerințe: Seriozitate și disponibilitate, Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Firma de constructii si instalatii din Bucuresti angajeaza INSTALATOR calificat - Specializat in instalatii tehnico - sanitare, termice si gaze; Oferim: - Contract de munca pe durata nedeterminata; - Salariul motivant in functie de pregatirea profesionala si experinta; - Bonuri de masa; - Programul de lucru de luni pana vineri de la cu pauza de masa de 30 minute.
-
Promovat
Manpower angajeaza urgent OPERATOR CNC (Abkant) in Cluj-Napoca, langa aeroport! BENEFICII: - Salariu de 3600 RON Net sau mai mult, in functie de experienta; - Tichete de masă in valoare de 30 RON zi; - Transportul decontat; - Bonus lunar de performanta; - Program de lucru intr-un singur schimb de luni pana vineri: 07:00- 15:30. CERINTE: - Minim 8 clase, de preferat studii medii scoala profesionala; - Experienta pe o pozitie similara; - Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata, cu dexteritate manuala si care-si doreste sa invete la fata locului. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sa nu puteti transmite CV-ul dumneavoastra pe numarul 0729 800 721!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam pe postul de operator introducere,validare si prelucrare date, coleg colega cu seriozitate responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.). Rolul postului este de a urmari realizarea operatiunilor de introducere a datelor de pe documentele necesare desfasurarii activitatii de gestionare;efectueaza operatiuni de listare de documente cu caracter oficial sau neoficial aferente contabilittii primare;urmareste evidenta documentelor pe categorii si grupe de documente aferente biroului. Introduce date de pe facturi si intocmeste facturi si bonuri clientilor.Incaseaza clienti si inregistreaza documentele specifice casieriei. Avantaj cunostinte operare program Asis Ria sau cunostinte economice de baza.
-
SC VENUS TAXI angajează șoferi taxi cu atestat sau cu posibilitatea formării la locul de muncă.
-
Electrician căutat pentru companie specializată în servicii electrice Salutăm toți candidații interesați de postul de electrician calificat necalificat! Suntem o companie specializată în furnizarea de servicii electrice de înaltă calitate și suntem în căutarea unei persoane calificate și motivate pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilități: Efectuarea de instalații electrice în conformitate cu normele și reglementările în vigoare Diagnosticarea și remedierea defecțiunilor electrice Efectuarea de lucrări de întreținere și reparații Montarea și conectarea echipamentelor și sistemelor electrice Asigurarea respectării standardelor de siguranță și a măsurilor de prevenire a accidentelor Cerințe: Calificare în domeniul electric, cu un certificat de electrician (constituie un avantaj) Experiență practică în domeniu, preferabil de cel puțin 2 ani Cunoștințe solide despre instalațiile electrice și echipamentele corespunzătoare Capacitatea de a citi și interpreta planuri și diagrame electrice Abilități bune de diagnosticare și rezolvare a problemelor Atitudine proactivă, atenție la detalii și capacitatea de a lucra eficient în echipă Cunoștințe de bază în domeniul sănătății și securității în muncă Oferta noastră: Oportunitate de a lucra într-o companie recunoscută pe piață pentru serviciile sale de calitate Mediu de lucru dinamic și stimulant Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare Dacă ești un electrician calificat necalificat și motivat, interesat să te alături echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail .Vom analiza cu atenție fiecare candidatură și vom contacta persoanele selectate pentru un interviu. Vă mulțumim pentru interesul acordat și așteptăm cu nerăbdare să ne alăturăm unui electrician talentat și dedicat echipei noastre! Cu stimă, LGL INSTAL ELECTRIC SRL
-
ANGAJAM PERSONAL Depozit de mobila MAXINOVA, situat in localitatea ADUNATII COPACENI, angajeaza: - MONTATOR MOBILA Cerinte: Manipularea marfii si montarea produselor de mobilier la client. - MANIPULANT MARFA DEPOZIT Cerinte: Primirea si manipularea marfurilor in depozit, asezarea produselor in depozit, pregatirea si incarcarea comenzilor, pastrarea curateniei la locul de munca, spirit practic, lucru in echipa. BENEFICII: Salariu fix Sistem motivational și bonus de performanta Program fix între 9:00 și 17:00, de luni pana vineri Posibilitate permanentă de a dobândi noi cunoștințe Oportunitatea de a lucra într-un domeniu in continua dezvoltare Echipa tanara, profesionista și dinamica Atmosfera de lucru placuta maxinovafurniture
-
ANGAJAM PERSONAL DEPOZIT Depozit de mobila MAXINOVA, situat in localitatea ADUNATII COPACENI, angajeaza: - MANIPULANT MARFA DEPOZIT - MONTATOR MOBILA BENEFICII: Salariu fix Sistem motivational și bonus de performanta Program fix între 9:00 și 17:00, de luni pana vineri Posibilitate permanentă de a dobândi noi cunoștințe Oportunitatea de a lucra într-un domeniu in continua dezvoltare Echipa tanara, profesionista și dinamica Atmosfera de lucru placuta
-
Depozit de mobila - Maxinova - in Adunati Copaceni Căutăm o persoană activă și organizată, care să se alăture echipei Maxinova in Adunati Copaceni. Dacă ești o persoană: Respectuoasă și onestă; Responsabilă, ordonată, dinamică; Atentă la detalii; Care are disponibilitate pentru efort; Care are disponibilitate pentru a învăța produsele companiei; Care deține abilități pentru a lucra în echipă; Care deține permis de conducere catagorie B (avantaj). Te așteptăm în echipa noastră pentru a-ți oferi: Un mediu de lucru plăcut; Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături de ei; Echipament de lucru; Pachet salarial competitiv. Mai departe obiectivele tale vor fi: Pregătirea produselor pentru expediție conform comenzilor primite; Executarea activităților de depozitare și manipulare a mărfurilor în depozit; Verificarea cantitativă și calitativă a produselor recepționate sau livrate; Organizarea spațiului de depozitare; Participarea la inventarieri periodice.
-
Angajam în departmentul foraje muncitor calificat sau necalificat
-
Asociatia Don Orione angajeaza infirmiere pentru ingrijirea batranilor. Programul de munca este in trei schimburi, de cate 8 ore pe zi.
-
Vino sa te califici acum si beneficiezi de reduceri! Cursuri de calificare, initiere si specializare autorizate! Lectori cu experienta! Suport de curs! Plata in rate! Practica asigurata! Strada Serg. Ion Rotaru nr. 1, SECT. 3, BUCURESTI
-
Recrutam montatori pentru clientul nostru, producatorul numarul 1 de ferestre si usi termoizolante din Romania, QFORT, remarcandu-se prin durabilitatea produselor si calitatea serviciilor oferite. Ce cautam? - Experienta dovedita de minim un 1-2 ani in domeniu - Studii medii - Abilitatea de a citi, interpreta si lucra conform desenelor tehnice. - Cunostinte in folosirea nivelei, ruletei. - Seriozitate responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva - Spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, abilitati de comunicare -Carnetul de sofer nu este obligatoriu, dar prezinta avantaj Atributii: - Responsabil cu calitatea lucrarii de montare, asamblare a profilelor de aluminiu si ferestre usi termopan - Asigura demontajul si montajul tamplariei, accesoriilor conform fiselor tehnice. - Utilizeaza si intretine corespunzator echipamentul de lucru Beneficii: Salariul se negociaza in functie de experienta; Suplimentar oferim tichete de masa de 35 lei zi si transport Program 08-17 luni-vineri cu deplasari in afara Clujului, dar in timpul programului. Locatie: Calea Dorobantilor - Cluj-Napoca Asteptam cu drag sa te cunoastem!
-
FAUR BUCURESTI ANGAJEAZA URGENT MUNCITORI NECALIFICATI PENTRU AMENAJARE SI INTRETINERE CURTE INTERIOARA. PROGRAM DE 8 H ,BONURI DE MASA. DATE DE CONTACT email
-
Te invităm în echipa Optimall Optic SRL! Dacă simți că ai capacitatea de a aduce un suflu nou, iar dorința ta este să te dezvolți alături de noi sau să îți construiești propria afacere, atunci locul tău este în departamentul nostru de vânzări. Ce zici? Ai experiență în distribuția ramelor de vedere, lentilelor de contact sau în optică medicală? Ești o fire sociabilă, cu un background în vânzări? Cum arată rutina ta? Vei călători 3-4 zile săptămână în interes de serviciu prin Braila Galati , Vrancea , Buzau , Botosani , Suceava , Nemat , Iasi , Vaslui. Responsabilități: Reprezinți imaginea noastră în opticile medicale, promovând și vânzând produse precum lentile aeriene, accesorii și lentile de contact. Îți însușești cunoștințe tehnice despre produse. Faci analiza pieței și dezvolți relațiile cu clienții. Ce îți oferim? Mașină de serviciu, telefon, comision, bonusuri, asigurare privată, șansa de a-ți cumpăra mașina după perioada de leasing, traininguri pentru dezvoltare personală și profesională, fidelitate și stabilitate într-o companie de succes.
-
Angajam soferi profesionisti categoria C + E! Alatura-te echipei! PACHET SALARIAL: Oferim un loc de munca stabil in care munca este apreciata si recompensata pe masura.- salariu 6000 lei salariu atractiv si bonusuri in functie de performanta, se va fixa in momentul interviului analizele periodice anuale sunt suportate de firma mediu de lucru placut CERINTE: seriozitate, responsabilitate, profesionalism, atestate indeplinirea sarcinilor de serviciu comform comenzilor de transport si a ordinelor directe a dispecerului de transport capacitate de lucru cu resurse date ( incadrare in timp) obligatoriu certificate de competenta profesionala (atestat) abilitati de lucru in echipa capacitate de a respecta termene atentie distributiva Pentru detalii si mai multe informatii, va rog sunati la nr.
-
Compania KREATIV ALPIN angajeaza doi Alpinisti Utilitari sau Tehnicieni IRATA cu minim 5 ani de experiență, pentru a se alătura echipei noastre din domeniul construcțiilor și lucrărilor de înălțime. Candidatul ideal va fi responsabil de efectuarea lucrărilor de montaj, întreținere și reparații la înălțime, respectând standardele de siguranță și calitate. Responsabilități: Realizarea lucrărilor de montaj, întreținere și reparații la înălțime conform cerințelor specifice Utilizarea echipamentelor de protecție și a tehnicilor adecvate pentru a asigura siguranța personală și a colegilor Colaborarea strânsă cu echipa pentru finalizarea proiectelor în termen și conform standardelor stabilite Întocmirea rapoartelor de lucru și a documentației necesare Participarea la sesiuni de formare și instruire pentru a-ți dezvolta continuu abilitățile Cerințe: Experiență minimă de 5 ani în domeniul alpinismului utilitar sau ca tehnician IRATA Certificare IRATA valabilă Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă Atenție la detalii și orientare către rezultate de calitate Flexibilitate și capacitate de a lucra în condiții variate de mediu Beneficiile de a lucra alături de echipa noastră includ oportunități de avansare în carieră, mediu de lucru dinamic și provocator, pachet salarial motivant și posibilitatea de a lucra la proiecte variate și interesante. Dacă ești pasionat de alpinismul utilitar și ai experiența necesară, te invităm să aplici pentru această poziție și să faci parte din echipa noastră dedicată și profesionistă!
-
We are looking for a new dedicated colleague to join in our Operations team: Ideal candidate: Have a minimum of 3 years of experience in a similar role; Speak and write English fluently (business negotiation level); Have a hands-on approach to freight forwarding; Focus on finding solutions instead of seeing limitations; Be a team player and have good interpersonal skills; Agile approach with increased flexibility ( think outside the box ). Responsibilities: Bidding for all products, IMPORT-EXPORT participation managing tender processes; Negotiate rates, local charges, and trucking managing subcontractors and active participation in sales processes; Maintaining and optimizing the client's portfolio; Organize shipments, issue SOP, register shipments into the IT system, and maintain KPI for global customers; Costs and billing estimates; Preparing documentation for customs formalities (transit or import); Carrying out and preparing the custom clearance documents for the customers and following up the whole process; Carrying out the transit customs formalities and organizing the transportation of goods; Organizing transportation to the customer s warehouse; Initiating the procedure for the payment of customs broker fee, handling and transportation (depending on the delivery terms), and cost approval; Preparing reports (monthly or on-demand) related to Operations Department activities for local Management. What do we offer? Salary according to market level On-going training and education Attractive employment benefits
-
Angajam Contabil Senior in cadrul unei societati de contabilitate. Cerinte obligatorii: - Minim 3 ani experienta pe o poziție similară - Bune cunostinte de operare PC si Microsoft Office - Cunoasterea programului de contabilitate SAGA - Atentie la detalii,abilitati in conversatii si spirit de echipa - Intocmirea balantei de verificare lunara - Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale Oferim: -mediu de lucru placut -salariu atractiv in functie de performante si de cunostintele dobandite -program de lucru cu flexibilitate, 8 ore pe zi sau 4 ore pe zi, de luni pana vineri. Sediul societatii este in Constanta, zona CET. Este posibila atat angajare cat si colaborare cu contract de prestari servicii.
-
Societate specializata in servicii externalizate financiar-contabile si de resurse umane, isi completeaza echipa cu contabili juniori. Candidatul ideal: -Persoana ambitioasa, responsabila, capabila sa faca fata termenelor limita, dornica de a invata si de a creste din punct de vedere profesional. Cerinte: -Intocmire, inregistrare si evidenta documentelor financiar-contabile, in conformitate cu regementarile contabile si fiscale în vigoare; -Cunostinte de contabilitate generala nivel de baza; -Cunostinte de operare program de contabilitate Saga constituie un avantaj. Beneficii: -Oferim atmosferă de lucru placuta si dinamica, seriozitate, consideratie si sprijin profesional permanent, salariu motivant, posibilitatea dezvoltarii si fundamentarii unei relaţii profesionale de lungă durată;
-
Kuchinox SRL angajeaza operatori productie pentru fabrica deschisa in cadrul parcului industrial CTPark Timisoara II din localitatea Ghiroda. Nr. posturi: 8 Cerinte: - disponibilitate de lucru in doua schimburi; - persoana serioasa si responsabila; - abilitati de comunicare; - experienta ca operator productie constituie avantaj; - disponibil la munca solicitanta dpdv fizic; - 8 clase. Oferim: * un loc de munca intr-o companie cu un mare potential de dezvoltare; * salariu atractiv; * bonusuri in functie de performanta; * tichete de masa in valoare de 30 ron zi; * transport asigurat din Timisoara (puncte prestabilite); * abonament medical; * asigurare accidente; * contract de munca. Asteptam cu interes CV-ul dumneavoastra.
-
Promovat
Angajam economist cu experienta. Mai multe detalii puteti obtine la nr. de telefon din anunt.
-
Emdep Group este un furnizor mondial pentru echipamente de testare a asamblării și software specific pentru producătorii de cablaje auto. Obiectivul Emdep este acela de a oferi echipamente servicii de inalta calitate și sprijin pentru a obține satisfacția totală a clienților. Cerinte: Absolvent liceu (diploma universitară reprezintă un plus) Bune cunoștințe de calculator MS Office (excel, word, outlook) Engleza - avansat Bun jucator de echipa, dorinta de autodepasire Abilități de gestionare a timpului și abilități organizatorice Bune abilitati de comunicare Responsabilitati: Direct responsabil cu gestionarea relatiei cu clientul Oferă clienților îndrumări într-un mod profesionist și îi informează în mod proactiv Analizaza cererile de cotații, pregăteste și transmite oferte clienților Proceseaza comenzile de la clienti Creaza și menține o relație bună cu clienții Oferă asistență tehnică și comercială clienților Asigură rezolvarea problemelor in relație cu clienții și ridică probleme nerezolvate la nivel superior in vederea rezolvarii acestora Întocmește și transmite periodic rapoarte de activitate, Se asigura de corectitudinea informatiilor Participa la sedinte Beneficii Oferite: Oferta salariala atractiva Contract de munca pe perioada nedeterminata Bonuri de masa (30 ron), Asigurare medicala privata Transport intern decontat (pe mijloacele de transport din oras) Prime de Sarbatori