Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-0-16-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie sau muncitori necalificati (BARBATI)- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Cautam coleg pentru intocmire oferte instalatii, cu sau fara experienta. ( Candidatul ideal: ) Cerinte Limba engleza si sau franceza nivel conversational; Permis de conducere, categoria B; Cunostinte operare PC- MS Office Excel obligatoriu; Persoana organizata, motivata si orientata catre client; Orientat catre gasirea de solutii si obtinerea de rezultate ; Cu initiativa si asumarea responsabilitatii pentru proiectele in care este implicat; (Descrierea jobului ) - Responsabilitatrea postului Intocmirea de oferte tehnico-comerciale pentru executie sau reparatii de instalatii de limitare si stingere a incendiului, instalatii sanitare, instalatii HVAC, instalatii electrice; Realizarea de oferte in conformitate cu necesitatile si cerintele specifice ale clientilor; Consilierea clientilor in alegerea celor mai potrivite solutii; Propunerea de noi solutii si imbunatatiri ale sistemelor existente; Raspunde solicitarilor problemelor venite din partea clientilor; Urmarirea ofertelor intocmite in vederea contractarii; Urmarirea derularii contractelor; Gestionarea portofoliului de clienti alocati; Prezentarea de rapoarte de activitate catre superiorul direct; Oferim : Condiţii optime de muncă; Program de lucru fix: 8 ore zi , 5 zile saptamana; Posibilitatea de dezvoltare profesională; Salariu motivant; Asigurare medicală privata. Decontare RATB si Metrorex. Prima de sarbatori. În urma selecţiei, candidaţii cu CV-urile cele mai relevante vor fi contactaţi. Condiţiile contractuale și salarizarea vor fi discutate și eventual negociate la interviu. Puteti trimite CV-ul la adresa Descrierea companiei: SIVE PROPERTY MANAGEMENT este o societate infiintata in anul 2007. Principala activitate a societatii este executia si mentenanta instalatiilor pentru constructii (electrice, termice, sanitare, HVAC, incendiu)
-
Promovat
Ce vei face? - vei descarca încărca marfurile in din mijloacele de transport, utilizand stivuitorul; - pregateste marfa pentru clienti - participa activ la desfasurarea activitatii din zona de vanzare; - manipuleaza si aseaza marfurile in locatiile stabilite, atat manual cat si cu ajutorul stivuitorului; - depoziteaza materialele conform indicatiilor; - menține utilajul în condiții optime și îi verifică periodic starea tehnică; - identifică oportunități de îmbunătățire eficientizare a activități Abilitati bune de vanzare, relationare si organizare.Ce iti oferim? Pachet salarial ( 2550net) Tichete de masa electronice in valoare de 40 lei !Decont transport 550 lei lunar!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Curier Mâncare - Bolt Food Tazz Glovo Suntem în căutarea unui curier de mâncare dedicat și pasionat, care să se alăture echipei noastre în calitate de curier pentru platformele Bolt Food, Tazz și Glovo. Dacă îți place să lucrezi într-un mediu dinamic și să fii mereu în mișcare, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine! Ce vei face: Livrarea comenzilor de mâncare în timp util și în siguranță către clienți Interacționarea cu clienții într-un mod amabil și profesionist Asigurarea calității și integrității comenzilor pe parcursul livrării Utilizarea eficientă a aplicațiilor și a dispozitivelor tehnologice pentru a primi și a livra comenzile Respectarea regulilor de siguranță rutieră și a legislației în vigoare Ce oferim: Training - te invatam pas cu pas tot ce ai nevoie Oportunitatea de a lucra într-un mediu flexibil și independent Program de lucru flexibil, adaptat nevoilor tale Pachet salarial atractiv și plăți săptămânale Posibilitatea de a câștiga bonusuri în funcție de performanță Oportunități de a câștiga un venit peste medie și bonusuri considerabile 5% cash-back pentru combustibil, piese si reparatii Echipament special (tricou, geaca, geanta) conform marcii Bonus de recomandare Oportunitatea de a te dezvolta singur, te ajutam sa iti creezi propria sub-flota Cerințe: Permis de conducere categoria B Vehicul auto pe care il vei folosii pentru job Abilități bune de comunicare și interacțiune cu clienții Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Contract: full time - 8 ore zi part time - 4 ore zi full time - 8 ore weekend part time - 4 ore weekend Angajam si elevi studenti, varsta minima 16 ani. Dacă ești o persoană responsabilă, orientată către clienți și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, te invităm să aplici pentru poziția de curier pentru platformele Bolt Food, Tazz și Glovo. Alătură-te echipei noastre și fii parte din experiența de livrare a mâncării la domiciliu! * Mai multe detalii telefonic la nr. afisat, mesaj sau prin aplicare directa si te contactam noi. Publi24_16951683
-
Curier Mâncare - Bolt Food Tazz Glovo Suntem în căutarea unui curier de mâncare dedicat și pasionat, care să se alăture echipei noastre în calitate de curier pentru platformele Bolt Food, Tazz și Glovo. Dacă îți place să lucrezi într-un mediu dinamic și să fii mereu în mișcare, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine! Ce vei face: Livrarea comenzilor de mâncare în timp util și în siguranță către clienți Interacționarea cu clienții într-un mod amabil și profesionist Asigurarea calității și integrității comenzilor pe parcursul livrării Utilizarea eficientă a aplicațiilor și a dispozitivelor tehnologice pentru a primi și a livra comenzile Respectarea regulilor de siguranță rutieră și a legislației în vigoare Ce oferim: Training - te invatam pas cu pas tot ce ai nevoie Oportunitatea de a lucra într-un mediu flexibil și independent Program de lucru flexibil, adaptat nevoilor tale Pachet salarial atractiv și plăți săptămânale Posibilitatea de a câștiga bonusuri în funcție de performanță Oportunități de a câștiga un venit peste medie și bonusuri considerabile 5% cash-back pentru combustibil, piese si reparatii Echipament special (tricou, geaca, geanta) conform marcii Bonus de recomandare Oportunitatea de a te dezvolta singur, te ajutam sa iti creezi propria sub-flota Cerințe: Permis de conducere categoria B Vehicul auto pe care il vei folosii pentru job Abilități bune de comunicare și interacțiune cu clienții Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Contract: full time - 8 ore zi part time - 4 ore zi full time - 8 ore weekend part time - 4 ore weekend Angajam si elevi studenti, varsta minima 16 ani. Dacă ești o persoană responsabilă, orientată către clienți și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, te invităm să aplici pentru poziția de curier pentru platformele Bolt Food, Tazz și Glovo. Alătură-te echipei noastre și fii parte din experiența de livrare a mâncării la domiciliu! * Mai multe detalii telefonic la nr. afisat, mesaj sau prin aplicare directa si te contactam noi.
-
Recrutăm șofer autoutilitara categoria B, disponibil pentru comunitate. Candidatul ideal trebuie să aibă: Limba engleză la nivel mediu scris si conversational; Experiență pe comunitate (aceasta constituie un avantaj); Cunoștințe de completare a documentelor aferente transportului de marfă intracomunitar (CMR, foi de parcurs, etc); Abilitatea de a respecta timpii de tranzit; Respectarea procedurilor de lucru și a instructajului intern; Disponibilitatea de a rămâne minim 4-6 săptămâni pe comunitate (o săptămână acasă); Rezistență la condus; Seriozitate. Oferim: Pachet salarial motivant; Suport 24 7 dispecerat; Mașină dotată cu încălzire auxiliară și pat; Mediu de lucru profesionist și pozitiv. Detalii la telefon.
-
Sc Atlas Beta Sud SRL angajeaza Soferi Profesionisti C+E pentru Tur-Retur pe prelată și walking floor!!! Pentru angajare trebuie sa ai cel putin un an de experienta pe camion si sa detii urmatoarele documente: Permis de conducere categ. C+E; Atestat transport marfa; Card tahograf; Pasaport; Fisa medicală valabilă! Cursele pentru tur retur se fac 80% spre Italia! Camioanele sunt Volvo E6 Rel la numărul de tel:
-
Responsabilitățile postului: Introducerea în programul de gestiune a: facturilor, avizelor, chitanțelor si emiterea diverselor documente . Completarea următoarelor situații: foaia de prezenta, organigrama zilnica, meniul, concediile, evidenta spălătoriei etc; Introducerea inventarelor în programul de gestiune, întocmirea notelor explicative pentru diferențele constatate la inventariere; Întocmirea diverselor situații și rapoarte la solicitarea superiorului direct; Arhivarea și îndosarierea documentelor operate, respectând criteriul cronologic; Cerințele postului: Experiență în domeniu; Cunoștințe operare PC Word, Excel, contabilitate primara; Responsabilitate, capacitate de analiză și sinteză; Pe lângă salariu noi îți oferim: Bonuri de masa; Spor de fidelitate; Bonus de recomandare personal la angajare; Contract pe perioada nedeterminata; Abonament de sănătate la o clinică privată. Te asteptam in echipa.
-
Căutăm pentru clientul nostru, o companie românească cu peste 30 de ani de experiență în servicii logistice și materii prime, specializată în import-export și distribuție de produse alimentare atât pentru magazinele tradiționale, cât și industria HoReCa, rolul de GESTIONAR DEPOZIT Locație: Iași - Popricani Nr. poziții vacante: 1 Program de lucru: Luni - Vineri Descrierea contextului general al rolului: Supervizarea și organizarea operațiunilor din depozit, gestionarea eficientă a stocului de marfă și menținerea standardelor de igienă și siguranță. Pregătirea necesară postului: - studii medii sau echivalente; - experiență semnificativă în domeniul logistică și gestionare depozit; - cunoștințe solide în manipularea documentelor cu regim special; - abilități de operare PC; - capacitate demonstrată de comunicare și colaborare în echipă. Responsabilități: - menținerea echipamentelor și a aparatelor în condiții optime de funcționare; - verificarea conformității mărfii primite de la furnizori cu comenzile și specificațiile; - gestionarea eficientă a intrărilor și ieșirilor de marfă din depozit; - monitorizarea și actualizarea constantă a stocurilor pentru a asigura disponibilitatea optimă; - asigurarea respectării procedurilor de manipulare și depozitare a mărfurilor pentru a menține calitatea acestora; - colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura un flux de lucru eficient și o comunicare fluidă; - participarea activă la mentenanța și implementarea sistemelor și procedurilor pentru optimizarea operațiunilor; - menținerea curățeniei și a ordinei în depozit pentru a asigura un mediu de lucru sigur și eficient. Beneficii: - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - asigurarea transportului; - oferirea unei mese calde zi; - echipament de lucru. Te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail: Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.
-
Managementul activitatilor companiei pe departamente Atingerea Viziunii companiei Marirea cifrei de afaceri si a profitabilitatii
-
Bucatar, ajutor bucatar, ospatari, femei pentru spalat vase si asistent manager restaurant, angajeaza restaurant din zona Piata Dorobanti. Contact:
-
S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează ASISTENT MANAGER. Căutăm o persoană dinamică, pozitivă, cu abilități de comunicare și organizare. Activități specifice job-ului: - Arhivarea corespondenței/ documentației; - Asigurarea fluxului informațional al societății; - Facturarea mărfurilor către clienți; - Introducerea datelor specifice în centralizatoare (Excel). Cerințe: - Studii medii; - Experiență contabilitate primară (constituie avantaj); Cunoaștere Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:
-
Angajam instalatori pentru instalatii sanitare si termice. Salariu atractiv. Experienta profesionala intre 1-5 ani
-
-
Angajam conducatori auto cu permis categoria C si atestat profesional transport rutier de marfa. Lucrarile se desfasoara in judetul Galati. Oferim salariu atractiv. Program de 8 ore de luni pana vineri.
-
Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu tradiție de peste 20 de ani pe piata de printing din regiunea de Nord-Est a României, specializată în furnizarea de echipamente de birou, produse complementare - servicii adiacente și soluții integrate de management al documentelor, REPREZENTANT VÂNZĂRI ECHIPAMENTE DE BIROU Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1 Cerințe: - studii medii sau studii superioare finalizate; - capacitate de organizare și planificare a activităților și proiectelor alocate în funcție de prioritate; - excelente abilități de analiză, sinteză și o bună atenție distributivă; - foarte bune abilități de comunicare, disponibilitate la dialog cu clienții, furnizorii și partenerii; - abilități de organizare strategică în vânzări și de negociere; - spirit de inițiativă, proactivitate, seriozitate și perseverență în atingerea obiectivelor propuse; - permis de conducere - categoria B; - cunoștințe de limba Engleză: nivel mediu avansat; - disponibilitate și flexibilitate pentru deplasări la sediile clienților. Constituie un avantaj: - experiența de lucru în cadrul unei poziții similare: vânzare echipamente periferice, sisteme PC, echipamente networking, software; - bună cunoaștere a pieței specifice: dinamică, trenduri, tendințe, competiție; - studiile în domeniul tehnic. Responsabilități: - prospectează activ și permanent piața pentru identificarea de noi clienți și pentru creșterea cotei de piată a produselor și serviciilor companiei; - menține și dezvoltă portofoliul de clienți, actualizează în mod constant baza de date a companiei; - prezintă produsele și serviciile companiei prin mijloace elecronice (remote si sau on-site); - identifică, înțelege nevoile clienților și propune soluții adaptate - personalizate; - asistă clienții în luarea celei mai bune decizii pe perioada procesului de contractare, cât și ulterior finalizării acestuia, în scopul creării unei relații profesionale pe termen mediu-lung; - planifică și gestionează procesul de vânzare pentru produsele și serviciile din portofoliu; - întocmește rapoarte de activitate, analize și prognoze; - se documentează și informează în mod continuu despre caracteristicile tehnice ale produselor; - respectă procedurile și condițiile comerciale de lucru ale companiei, iar acolo unde este cazul, propune modalități de optimizare a acestora. Beneficii: - pachet beneficii corelat cu experiența și performanța profesională; - autoturism de serviciu, laptop, telefon; - sesiune de instruire la locul de muncă și suport în procesul de integrare organizațională; - contract de muncă pe durată nedeterminată; - oportunitatea de a activa într-un domeniu de actualitate și interes economic major. Dacă ești pasionat ă de domeniul vânzărilor și dorești să activezi în industria de profil aflată în continuă consolidare, trimite-ne un CV actualizat la adresa de e-mail. Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.
-
Centru pentru persoane varstnice angajam ingrijitoare curatenie pentru 1 2 norma.
-
Promovat
Matra SRL Scornicesti, este in cautarea unui director de vanzari dinamic si orientat catre rezultate, care sa conduca echipa noastra de vanzari nationala pentru carne si preparate din carne. Candidatul ideal va fi responsabil pentru dezvoltarea si implementarea strategiilor de vanzari, gestionarea relatiilor cu clientii si cresterea profibilitatii afacerii. Cerințe: Experiență demonstrată într-un rol similar în industria alimentară, cu accent pe carne și preparate din carne Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a construi și menține relații de lungă durată cu clienții și partenerii de afaceri Orientare către rezultate și capacitatea de a conduce și motiva o echipă pentru a atinge obiectivele stabilite Excelente abilități analitice și capacitatea de a interpreta datele de vânzări pentru luarea deciziilor strategice Flexibilitate și capacitatea de a adapta rapid strategiile în funcție de schimbările din piață și din mediul concurențial Dacă sunteți un lider în domeniul vânzărilor, pasionat de industria alimentară și dornic să vă alăturați unei echipe dinamice, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail sau sa ne contactati telefonic- . Așteptăm cu nerăbdare să ne alăturăm echipei noastre un nou membru dedicat și motivat!
-
Angajez cond. auto categoria C+E, transport marfă generală ruta Ro - AT. Tur- Retur. Weekend acasă. Lucru în echipaj. Info la tel . .
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Angajam soferi profesionisti categoria C+E cu ADR cisterne, pentru distributie produse petroliere , din zonele Brasov,Sibiu,BIHOR,ARAD. Oferim salariu competitiv ,loc de munca sigur pe termen lung . Oferim conditii bune de lucru,masini noi, bonusuri ,diurne ,se lucreaza doar la program,
-
Cautam coleg responsabil, serios si muncitor pentru depozitul nostru din Pantelimon, Ilfov. Program de munca 8 ore pe zi, exclus sarbatori legale, conditii decente (munca se desfășoară la interior, nu avem articole foarte grele sau voluminoase), carte de munca. Inclusiv cetateni straini daca stapanesc limba engleză. Daca nu esti din București/Ilfov, iti putem oferi inclusiv cazare. Trimite-ne CV-ul tau daca esti o persoana onesta si constiinciasa, atenta la detalii si ai: Studii medii Cunostinte de operare PC si periferice (scanner, imprimanta) Capacitate si rezistenta la efort fizic Carnet de conducere cat. B Daca detii atestat ISCIR clasa stivuoitoare constituie avantaj. Ce face un gestionar: Receptioneaza marfa Emite si gestionareaza corespunzator documentatia aferenta Manipuleaza marfa (incarnare/descarcare) Emite AWB-uri Expune marfa la raft conform proncipiului FIFO Mentine marfurile in conditii optime Inventarieaza articolele periodic si anual Ambaleaza marfa Organizeaza depozitul conform parametrilor stabiliti de societate
-