Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-0-19 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam operatori productie (in 2 sau 3 schimburi) pentru una dintre cele mai prestigioase fabrici din Zona Industriala Arad. Beneficii: - Salariul brut incepand de la 3777 RON, la care se adauga: - tichete de masa - 35 ron zi lucrata; - bonus de recomandare 600 ron NET - bonusuri lunare; - orele suplimentare platite 200%; - sporul de noapte : 130%; - spor pentru zilele de sambata 130%; - spor pentru zilele de duminica 200%; - spor pentru sarbatorile legale 200%; - prime de Paste si de Craciun; - transport asigurat in tot judetul Arad; Pentru informatii suplimentare puteti sa ne contactati la numarul de telefon din anunt;
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii nostri din Electromontaj au nevoie de forte noi si cauta colegi cu urmatoarele abilitati: - Scoala profesionala liceu, - Experienta de minim 3 ani pe un post similar, - Cunostinte tehnice specifice meseriei (conform incadrarii din fisa postului inclusiv citirea unui plan de executie) - Capacitate organizatorica, asumarea raspunderii pentru calitatea lucrarilor executate, - Capacitatea de a lucra in echipa, obiectivitate in aprecierea efortului individual, respect fata de colegi, favorizarea la locul de munca a climatului neconflictual, - Capacitatea fizica de a raspunde la efort si respectarea programului de lucru, - Capacitatea de rezolvare a unor sarcini suplimentare, disponibilitatea de schimbare a locului de munca (deplasarea la lucrarile sucursalei sau in cadrul altor sucursale). Ce vei face la noi? - Montarea echipamentului primar si a circuitelor secundare; - Participarea la toate activitatile de reparatii si intretinere planificate in conformitate cu prescriptiile tehnice de specialitate; - Executarea lucrarilor pe partea de circuite secundare in posturi de transformare si statii electrice conform schemelor electrice; - Echiparea tablourilor electrice de protectie conform schemelor din proiect; - Identificarea si amenajeazarea traseelor si amplasamentelor electrice conform proiectului; - Executarea lucrarilor de constructii montaj, revizii tehnice si reparatii a instalatiilor electrice conform proiectului; Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Căutăm colegi harnici și pricepuți pentru postul: Pickeri pentru Edenia Distribution Center din Campia Turzii. Vino în echipa Macromex și alătură-te celor care pregătesc comenzile pentru livrarea a peste 1000 de clienți zilnic. VENIT NET GARANTAT: Picker - 3420 lei Net Toate pozițiile au bonus de performanță neplafonat, în funcție de productivitatea fiecăruia + spor ore suplimentare, ore de weekend, ore de noapte. Beneficii: Abonament la rețeaua Medlife, tichete de masa in valoare de 35 ron zi lucrata, valoare totala de 735 lei luna + pachete cu produse si tichete cadou de 300 RON cu ocazia Sarbatorilor, 8 Martie, 1 Iunie, transport asigurat sau decont combustibil, bonus recomandare 150 Eur pentru pozitii similare, Bookster. Ce trebuie să știi? Depozitele sunt cu temperatura controlată (-24 C) echipamentele de lucru asigura protectie termica pana la 49 C, activitatea in depozit nu presupune efort fizic intens. Utilajele si echipamentele de lucru sunt de ultima generatie (lize, transpalete electrice). Se lucrează în 2 schimburi, program flexibil și inegal. Dacă vrei să afli mai multe informații despre posturi, nu ezita să ne contactezi la numărul de telefon din profi, în intervalul L-V: 09:00 16:00 sau aplica aici. Alege să faci parte din echipa noastă unde lucrăm în siguranță și livrăm doar performanță! MACROMEX Oameni mari, Ambiții mari, Branduri mari! P
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam barista - 5 to go - Cutitul de argint Suntem in cautarea unui barista talentat si pasionat pentru a se alatura echipei noastre la 5 to go - Cutitul de argint. Daca esti o persoana energica, cu experienta in prepararea cafelei si dornica sa lucrezi intr-un mediu dinamic, atunci acesta este locul potrivit pentru tine! Ce vei face: Pregatesti si servesti bauturi pe baza de cafea, ceaiuri si alte produse din meniu Consulti clientii si ii ajuti sa aleaga bautura potrivita pentru gusturile lor Asiguri curatenia si igiena in zona de lucru conform standardelor noastre Interactionezi cu clientii intr-un mod prietenos si profesionist Participi la training-uri si workshop-uri pentru a-ti dezvolta abilitatile de barista Ce cautam: Abilitati excelente de comunicare si relationare cu clientii Atentie la detalii si capacitatea de a lucra rapid si eficient Flexibilitate in program si disponibilitate pentru a lucra in weekend-uri si sarbatori Pasiune pentru cafea si dorinta de a invata mereu lucruri noi in domeniu Ce oferim: Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos Posibilitatea de a-ti dezvolta abilitatile de barista si de a invata de la cei mai buni Salariu competitiv si bonusuri in functie de performanta Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si entuziasta Program: Luni-Vineri
-
Societate comerciala din Oradea,, avand domeniul de activitate Constructii civile, angajeaza responsabil ( sef) santier. CERINTE: Experienta pe un post similar. Persoana organizata, serioasa si responsabila. Bune abilitati de comunicare si lucrul in echipa. Eficienta in organizare, capacitate de planificare, control si evaluare a activitatilor specifice din santier. RESPONSABILITATI: Planifica, organizeaza, monitorizeaza si verifica intreaga activitate la nivel de santier, asigurand executia, derularea si finalizarea lucrarilor conform proiectului, normelor si conditiilor de calitate, termenelor stabilite conform cerintelor contractuale (ex. citire si verificare planuri, punerea lor in aplicare, grafice de lucrari, situatii de lucrari, raportare, etc). Evalueaza si raporteaza periodic situatia de lucrari; verifica calitatea lucrarilor. Disponibilitate la deplasari. relatii la nr. telefon: de luni pana vineri intre orele 8;00 - 16:00
-
CERINTELE POSTULUI - Disponibilitate pentru a invata si lucra in departamentul Microbiologie - Studii finalizate specialitate în domeniu (asistent medical de laborator sau biolog) - Foarte bune abilitati de comunicare - Autorizatie de libera practica medicala certificat de membru vizat la zi malpraxis - Orientare catre pacient - Capacitate de lucru in echipa - Cunostinte operare PC - Participarea la sistemul de management al controlului de calitate - Capacitate de coordonare şi rigurozitate - Capacitate de analiză şi sinteză Constituie avantaj: - experienta de lucru intr-un laborator acreditat CV-urile pot fi trimite pe adresa:
-
Angajam Coordonator Manager - dezinfectie, deratizare, dezinsectie , cu experienta minima de 3 -5 ani Cautam un bun Manager Coordonator care isi doreste sa organizeze, coordoneze si sa intemeieze o echipa operativa de agenti DDD Cerinte: - permis conducere categoria B, cunostinte word xls, cunoasterea aparaturii DDD, comunicare cu beneficiarii - programari actiuni DDD, solutii tehnice in eradicarea focarelor de infectie. Se ofera: pachet salarial atractiv, telefon, masina. Pentru detalii 0751169473 de luni pana vineri.
-
DESCRIEREA POSTULUI SE LUCREAZĂ DE LA BIROU! Agentul de vânzări asigură promovarea și vânzarea directă a mărfurilor și serviciilor ce fac obiectul ofertei comerciale a organizației. Cunoștinte foarte bune PC; Cunoașterea unei limbi străine de circulație, preferabil limba engleză (avansat) permis de conducere categoria B. Pachet atractiv (salariu atractiv). DESRIEREA SARCINILOR ATRIBUȚIILOR ACTIVITĂȚILOR POSTULUI Prezintă și promovează direct produsele serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți; Prospectează în permanență piața în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață a produselor serviciilor în zona în care acționează; Menține permanent legătura cu clienții existenți pentru fidelizarea acestora; Urmărește preluarea comenzilor și face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amânări de plată pentru clienții fideli; Stabilește și dezvoltă relația cu furnizorii; Cere oferte de preț, analizează și propune soluții de achiziții; Întreține baza de date și dezvoltă sistemul de evidență al furnizorilor; Elaborează și lansează comenzi către furnizori; Urmărirea situației comenzilor lansate; Prospectează piața și realizează comparații de preț și produse între furnizorii din portofoliu și cei potențiali; Colaborează cu departamente interne (ofertare, contabilitate, tehnic etc.) pentru determinarea corectă a specificațiilor bunurilor și serviciilor care vor fi achiziționate. DESCRIEREA RESPONSABILITATILOR POSTULUI Răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate către șefii ierarhici și către departamentele din firma cu care colaborează; Acordă consultanță și feedback clienților în legătură cu produsele vândute; Răspunde de urmărirea încasării comenzilor; Răspunde de întocmirea corectă a documentelor comerciale; Răspunde de promovarea imaginii firmei în relațiile cu clienții; Răspunde de confidențialitatea datelor la care are acces; Respectă procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea în întocmirea și predarea rapoartelor etc.).
-
STELLENANGEBOT IN ÖSTERREICH - Koch Chef de Partie oder Sous Chef in einem 4-Sterne-Hotel Arbeitsort: A-5612 Hüttschlag Arbeitszeit: Vollzeit, Schichtarbeit (Zimmerstunde) Beginn: Sofort möglich oder nach vorheriger Absprache bis April, danach Sommersaison. Bezahlung: Koch Chef de Partie - 2200 EUR netto wöchentlich 6 Tage 8 Stunden täglich Sous Chef - 2500 EUR netto wöchentlich 6 Tage 8 Stunden täglich Unterkunft und Verpflegung kostenlos im Hotel verfügbar. Verpflegungssystem: Halbpension Kreative und schmackhafte Zubereitung von Speisen gemäß dem Menü Verwendung und Vorbereitung hochwertiger Zutaten Effiziente und saubere Durchführung der Küchenprozesse Koordinierte Zusammenarbeit mit dem Chef und dem Küchenpersonal Anforderungen: Ausbildung als Koch und oder relevante Erfahrung Kreativität und Leidenschaft in der Küche Gute Problemlösungs- und Organisationsfähigkeiten Flexibilität und Engagement für Teamarbeit
-
Candidatul ideal responsabil de crearea de conținut captivant pentru diverse platforme de social media optimizarea SEO analizarea rapoartelor susținerea campaniilor de email inițierea ideilor creative pentru promovarea produselor noastre. Responsabilități: Crearea și editarea conținutului vizual (foto și video) folosind instrumente precum Adobe InDesign, Lightroom, Canva etc. Optimizarea SEO pentru îmbunătățirea vizibilității online a companiei. Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing digital. Administrarea și supervizarea campaniilor Google Ads și Facebook. Asigurarea funcționării optime a paginilor web ale companiei. Gestionarea postărilor pe Facebook, Instagram & Pinterest Realizarea posterelor și afișelor pentru produsele și campaniile noastre promotionale. Cerințe: Experiență anterioară în crearea și editarea de conținut pentru rețelele de socializare Abilități excelente de editare foto și video. Cunoștințe solide în SEO și analiza de date. Capacitatea de a iniția și implementa idei creative de promovare. Dorința de a contribui la dezvoltarea continuă a imaginii și identității companiei. Capacitatea de a coordona eficient cu alte departamente pentru alinierea strategiilor și obiectivelor. Studii finalizate în domeniul marketing afaceri sau experiență relevantă în domeniul marketingului sau comunicării. Beneficiile jobului: Loc de muncă stabil într-un mediu profesionist și dinamic. Oportunități de dezvoltare și promovare în cadrul companiei. Salariu motivant și plătit la timp, în concordanță cu performanța și contribuția dumneavoastră. Tichete de masă Program de lucru de la 8:00 - 16:30, pentru a vă permite să vă gestionați eficient timpul. Mediu de lucru plăcut și organizat, echipat cu toate instrumentele necesare pentru a vă ajuta să atingeți excelența în performanță. Aceste beneficii reflectă angajamentul nostru față de bunăstarea și satisfacția angajaților noștri. Ne dorim să vă oferim un mediu de lucru în care să vă simțiți valorizați și încurajați să vă dezvoltați profesional. Detalii despre aplicare: Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa de email: Menționați în subiectul email-ului "Aplicare Specialist Marketing Digital". Termen limită pentru aplicare: 22 Martie 2024 Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a face parte din echipa noastră! Despre firmă: Suntem o firmă producătoare de lumânări decorative specializată pe evenimente fericite cu experiență de 14 ani în domeniu. Avem colaborări cu unii dintre cei mai mari organizatori de evenimente la nivel national.
-
Poziție disponibilă: Lumânărar Descrierea jobului: Suntem în căutarea unui coleg care să ne ajute în producția de lumânări. Responsabilități: Turnarea lumânărilor reprezintă un proces îndelungat, de aceea căutăm un coleg care să fie atent la detalii și doritor să învețe arta turnatului de lumânări. Învățarea și respectarea standardelor de producție Colaborarea eficientă cu celelalte departamente ale companiei în vederea producției lumânărilor Recepționat și depozitat marfă de la furnizori (saci 25kg). Beneficiile jobului: Loc de muncă stabil într-un mediu profesionist și dinamic. Perioadă de instruire Oportunități de dezvoltare și promovare în cadrul companiei. Salariu motivant și plătit la timp, în concordanță cu performanța și contribuția dumneavoastră. Tichete de masă Program de lucru - 06:30 15:00 Mediu de lucru plăcut și organizat, echipat cu toate instrumentele necesare pentru a vă ajuta să atingeți excelența în performanță. Aceste beneficii reflectă angajamentul nostru față de bunăstarea și satisfacția angajaților noștri. Ne dorim să vă oferim un mediu de lucru în care să vă simțiți valorizați și încurajați să vă dezvoltați profesional. Detalii despre aplicare: Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa de email: Menționați în subiectul email-ului "Lumânărar". Termen limită pentru aplicare: 22 Martie 2024 Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a face parte din echipa noastră! Despre firmă: Suntem o firmă producătoare de lumânări decorative specializată pe evenimente fericite cu experiență de 14 ani în domeniu. Avem colaborări cu unii dintre cei mai mari organizatori de evenimente la nivel national.
-
Service autorizat, multimarcă, angajăm mecanic auto cu experiență în domeniu. Cerințele noastre sunt: -experiență în identificarea și diagnosticarea erorilor prin intermediul diagnozei computerizate -experiență în verificarea componentelor mecanice ale autoturismelor ( sistem direcție, suspensie, frânare etc) -experiență în recondiționarea motoarelor cu combustie internă -simț de răspundere în efectuarea lucrărilor! -seriozitate vis a vis de locul de muncă, colegi Ce oferim noi: -salariu fix cu posibilitate de avansare -program de lucru luni-vineri de la 8:00-17:00 (pauză masă între 12:00-13:00) -condiții bune de muncă și la locul de muncă -atmosferă plăcută între noi -respectul nostru! În vederea stabilirii unei discuții, așteptăm cv-urile dumneavoastră pe WhatsApp-ul numărului de telefon . Vă mulțumim!
-
Salutare 500 euro pe cursa, 4 curse pe luna ,plata saptamanala,sfarsit de saptamana acasa Angajăm Șofer Tir Curse tur-retur România -Italia -România Exporturile sunt din:Cluj,Zalau,Satu Mare,Bihor,Ungaria (uneori Timis),pentru nordul Italiei Export Cereale Importurile sunt din nordul Italiei pentru: Bihor,Satu Mare,Baia Mare Zalau,Cluj,Bistrita Import Generala Seriozitatea si comunicarea sta la baza dezvoltari noastre Viziunea noastra:"Tot ce voiţi să vă facă vouă oamenii, faceţi-le și voi la fel" Candidatul ideal: sa fie dispus sa-si isuseasca viziunea noastra Orice INFO la 0 7 4 5 2 5 2 1 5 5
-
Firma de transport distributie marfa angajeaza soferi cat. C pentru distributie marfa la magazine din Ploiesti_Prahova. Descrierea Job-ului: - Distributie: distribuirea marfurilor pe rastele din depozit catre magazine conform unei planificari si la temperatura controlata. Cerinte: -Permis cat. C -Atestat marfa , card tahografic, - seriozitate la program - atentie deosebita la manevrarea autocamioanelor in jurul magazinelor - atentie la documentele ce insotesc marfa numarul de rastele ce trebuiesc livrate catre magazine Oferim: Salariu atractiv+bonuri de masa.
-
Companie de distributie marfa catre magazine din Ploiesti-Prahova, angajeaza manipulant ajutor pe autoutilitara Desctrierea Job-ului: -incarcare autoutilitara la depozit si descarcarea la magazine impreuna cu conducatorul auto. -preluarea rastelelor cu marfa din depozit -preluarea rastelelor retur din magazine Oferim: Salariu atractiv+bonuri de masa
-
Winebar angajează barman și pizzar, cu sau fără experiență. Program de lucru flexibil, salariu în funcție de experiență, bonusuri.
-
AUTO VLD PIESE SH SRL este in cautarea unui coleg nou cu experienta pe postul de mecanic auto pt demontat piese din dezmembrari. Cautam persoana care a activat in parcuri de dezmembrari si are experienta necesara in demontarea pieselor fara distrugerea acestora si a componentelor auto : motoare si anexe, cutii de viteze, piese mecanice si electrice din subansamble, elemente de caroserie, etc. Cerintele sunt cat se poate de simple: comunicare eficienta, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă, seriozitate, promptitudine. Persoana cu inițiativa, implicare si un bun organizator. - Permis de conducere categ. B Oferim: contract de muncă din prima zi, pe perioada nedeterminata salariul la timp program de lucru intr-un singur schimb loc de munca stabil intr-o companie in continua dezvoltare Asiguram tot necesarul de echipamente pt desfasurarea activitatii. - salariu negociabil în funcție de performanța si experienta fiecarui aplicant Auto Vld Piese Sh Srl activeaza in domeniul auto piese second hand din dezmembrari exclusiv marca Opel.
-
Fisa jobului Candidatul Ideal Esti pasionat de vânz ri iar comunicarea este calitatea ta? Atunci te vrem in echipa noastra! Care sunt asteptrile noastre? - o bună comunicare în echipa - experient de minim 1 an pe o pozitie similar (vânzări); - o bună coordonare organizare a sarcinilor zilnice; - cunoasterea unei limbi strine constituie un avantaj - Comunicarea directa in showroom (clientii sau potentiali), prin telefon, email. - Preluarea comenzilor si urmărirea lor Beneficile Land of Stone: - Salariu fix si comision super relevant din vânzări. Program: Luni - Vineri: 09.00 - 18.00
-
Restaurantul Prime caută un ospătar pasionat și energic pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Candidatul ideal va avea un simț extraordinar al ospitalității și va oferi o experiență de neuitat clienților noștri. Responsabilitățile cheie includ: Servirea clienților cu profesionalism și atenție la detalii Cunoașterea meniului și oferirea de recomandări personalizate Menținerea unui mediu curat și ordonat în zona de servire Gestionarea comenzilor și a plăților cu precizie și eficiență Cerințe: Experiență anterioară în industria ospitalității Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic Dacă ești pasionat de arta ospitalității și ești dornic să faci parte dintr-o echipă dedicată, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău . Alătură-te echipei noastre și fi parte din povetea Prime Restaurant&Bar
-
Angajez casier cu experiența pentru un magazin Profi. Program in doua ture, doua Weekend-uri lucratoare pe luna. In funcție de experiența si de evoluția la locul de munca, oferim salariul fix, bonuri de masa si bonus lunar in funcție de performanța. Pentru detalii si interviu sunați la
-
Angajez bucatar cu experienta in restaurante si evenimente, ajutor bucatar, ospatar, posibil si cazare contra cost, program de lucru 48 48 liber, pentru mai multe informatii ne puteti contacta la nr de tel sau in Locatia noastra"Popasul lui Radu " str. Mihai viteazu nr 110, Dn6, Jud dolj, Bradesti, ( drumul Craiova- - Filiasi) ,rog doar persoanele cu expetienta , ofer salariu in functie de experienta
-
Societate de transport angajează șoferi profesioniști cu experiență pe basculante articulate. Salariu atractiv.
-
Companie din domeniul prelucrarii carnii,angajeaza pickeri magazineri cu experienta de minim 3 ani in industria alimentara. Program de lucru de luni pana vineri,orele suplimentare se platesc Se deconteaza transportul. Se ofera bonuri de masa in plus fata de salariu In functie de performanta se acorda bonusuri. Salariul se negociaza in urma interviului.