Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-01-05 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam colegi noi Resort EuroPark Fundata Judetul Brasov Ne marim echipa prin angajarea de colegi noi pentru urmatoarele posturi: - chelneri si ospatari cu experienta - cameriste si menajere cu experienta - bucatari cu experienta - ajutoare de bucatar cu experienta Oferta de angajare include urmatoarele beneficii: - program de lucru in ture - cazare si trei mese zi plus alte facilitati - decontare transport pentru venirea si plecarea din tura - salariul cu valori cuprinse intre 3000 ron 7500 ron luna in functie de performanta si indeplinire a responsabilitatilor - contract de munca pe perioada nedeterminata - predictibilitate, stabilitate, proceduri de lucru si fise de responsabilitati pentru fiecare post - dezvoltare si avansare in cariera profesionala - grila de bonusare periodica pe baza de indeplinire a obiectivelor, constanta si calitatea rezultatelor - abonament clinica medicala privata www.europark.ro Va multumim frumos si va asteptam cu drag !
-
Promovat
Societatea OTHUA INDUSTRIAL SRL este o societate romaneasca, cu capital francez, infiintata in anul 2009. Sediul societatii este in apropierea uzinei Dacia, in Maracineni, jud. Arges. Activitatea principala a societatii este studiul, realizarea si punerea in functiune de instalatiilor industriale automatizate si robotizate, in cadrul liniilor de fabricatie auto precum si in diverse alte domenii. Suntem in cautarea unui a unui electrician si ing. automatist pentru a ne mari echipa. Cerinte ELECTRICIAN: -Citire si Interpretare schema electrica -Cunoasterea simbolurilor aparatelor electrice -Masurarea intensitatii curentului electric cu aparatul de masura -Disponibilitate la deplasare intern extern -Utilizare scule de mana -Permis conducere cat. B Cerinte ING. AUTOMATIST : -Cunostinte echipamente automate, Siemens(SCube) si sau Schneider -Cunostinte bune PC -Limbi straine Franceza si sau Engleza -Permis conducere cat. B -Disponibilitate la deplasare intern extern -Cu sau fara experienta in domeniul automotive sau in proiecte industriale -Persoana motivata Responsabilitati: -Proiectarea si programarea plc-urilor conform proiect -Elaborare scheme si studii de automatizare conform proiect Oferta: - Salariu motivant stabilit in urma interviului, prime de sarbatori, prime de performanta - Formare la locul de munca - Participare la proiecte inovatoare in industria automotive - Mediu de lucru tanar si motivant - Transport
-
Promovat
Tehnicianul va avea activitate de teren pentru instalarea sistemelor de ghidaj Trimble pe utilaje de constructii. Deplasarile vor avea loc de Luni pana Vineri, cu sau fara cazare in functie de situatie. Studii medii tehnice (electromecanica mecanica agricola mecanica auto, mecanica industriala) Experienta de minim 1 an activitate de teren in domeniul utilajelor de constructii, sistemelor de ghidare; Experienta in urmatoarele activitati: service, mecanizare, lucrul cu documentatia tehnica; Permis de conducere categoria B; Cunostinte de mecanica, electricitate, electronica, hidraulica nivel mediu; Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor); Cunostinte de limba engleza ; cunostinte minime de limba engleza tehnica; Cunoasterea produselor Trimble, reprezinta un avantaj; Capacitatea de a citi si interpreta o schema sau un plan tehnic; Abilitati de comunicare si relationare; Spirit comercial si de echipa; Capacitate organizatorica. PROFIL CANDIDAT Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate; Autonomie, discretie; Atitudine orientata catre client; corectitudine, rigurozitate; Nivel ridicat de initiative; Disponibilitate pentru deplasari. Descrierea jobului Efectueaza vizita de constatare a starii sistemului de ghidare; Efectueaza, in locatia clientului, activitati de instalare, calibrare si punere in functiune a sistemelor de ghidare; Pune diagnosticul de stare tehnica a sistemului si realizeaza analize de anomalii; Identifica piesele de schimb necesare interventiilor si le comanda; Efectueaza toate operatiile de reparatii curente, inlocuiri de piese si reglaje pe teren; Urmareste problemele sistemului pentru instiintarea clientului; Completeaza ordinul de misiune dupa vizita la client; Ia in primire retururile de piese de schimb inlocuite in garantie sau neutilizate; Este responsabil de buna utilizare si intretinere a autovehiculului de serviciu si a uneltelor si dispozitivelor care ii sunt incredintate; Este responsabil de asigurarea unei bune prezentari in relatia cu clientul, precum si de furnizarea de servicii de calitate catre clienti in munca de zi cu zi; Informeaza superiorul cu privire la stadiul interventiei si documenteaza in sistemul informatics; Isi imbunatateste in permanenta cunostintele in domeniul instalarii, calibrarii si repararii sistemelor de ghidare Trimble. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu, telefon, laptop. Descrierea companiei Sitech Romania Construction Technology, parte a retelei internationale Sitech, este unicul dealer Trimble pentru sisteme de ghidare automata a utilajelor de constructii si topografie de santier, pe teritoriul Romaniei si al Republicii Moldova.
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie cu sau fara experienta la o companie multinationala din Pitesti Cerințe: - minim 8 clase; - cazier curat; - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi și în picioare; - seriozitate și dorința de muncă; - atenție la detalii Atribuțiile și responsabilitățile postului: responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare; responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. Beneficii: - salariu de încadrare începând cu 3.700 lei brut ( in funcție de experienta și calificare); - bonus lunar 360 lei brut; - prima de Crăciun, Paste - 1.300 lei NET; - prima de vechine; - prima de evenimente 500 lei; -tichete de masa 35 lei zi; - majorare salariale anuală; - ore suplimentare plătite 175%, ore de noapte 125%; - transport local asigurat ( la de la muncă acasă).
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descriere Societate comerciala SC QUICK BUILDERS SRL, cu sediul in Sat Miroslava, Str. Prof. Anton Nitu, Nr. 7, angajeaza un numar de 25 de muncitori calificati si necalificati in domeniul constructiilor. Se asigura: * cazare * asigurare privata de sanatate * salariul incepe de la 3150 RON net * contract de munca pe o perioada nedeterminata Limba straina - Limba engleza Studii gimnaziale Persoana de contact: Ciobanu Elena
-
Conditii minime cunostinte program Smart Bill - avansat cunostinte program x-cel - avansat contabilitate primara relatie cu platformele online ale Primariilor din tara si din Bucuresti rog seriozitate
-
Datorită creșterii continue a afacerii noastre, suntem în căutarea unui Operator Print Digital și Produse Personalizate talentat și pasionat să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă îți place creativitatea, lucrul cu tehnologia de ultimă generație și oferirea unor produse de calitate superioară, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine! Responsabilități: Utilizarea și operarea echipamentelor de print digital de înaltă performanță pentru a produce materiale printate de înaltă calitate, cum ar fi afișe, bannere, broșuri, cărți de vizită etc. Gestionarea și pregătirea fișierelor digitale pentru imprimare, asigurându-te că acestea sunt în conformitate cu specificațiile clientului și cu cerințele noastre tehnice. Interacțiunea cu clienții pentru a înțelege și a satisface nevoile și cerințele lor specifice în ceea ce privește produsele personalizate. Asigurarea controlului calității în fiecare etapă a procesului de producție, garantând că toate produsele sunt impecabile și conforme cu standardele noastre de calitate. Gestionarea inventarului de materiale și consumabile necesare pentru producție. Menținerea și întreținerea regulată a echipamentelor de print digital pentru a asigura funcționarea optimă și reducerea timpului de nefuncționare. Cerințe: Experiență anterioară în operarea echipamentelor de print digital (imprimante, plottere etc.) și familiarizare cu software-urile de prelucrare a imaginilor și design grafic. Cunoștințe solide în pregătirea și manipularea fișierelor digitale pentru imprimare. Abilități excelente de comunicare și abilitatea de a colabora eficient cu clienții și cu ceilalți membri ai echipei. Atenție la detalii și orientare către calitate, cu abilitatea de a respecta termenele limită strânse și de a prioritiza sarcinile. Capacitatea de a rezolva probleme și de a face față eficient la situații de lucru într-un mediu rapid și aglomerat. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Cunoștințe de bază în design grafic și software de design grafic (CorelDraw, Adobe Photoshop, Illustrator etc.) reprezintă un avantaj. Dacă te potrivești descrierii de mai sus și ești interesat să te alături echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul tau. Pub
-
Angajam Tehnician IT cu experiență în repararea laptopurilor, calculatoarelor, imprimantelor și a altor electronice. Suntem o companie IT în plină expansiune și căutăm un nou coleg pentru a ne ajuta să ne dezvoltăm și să oferim servicii de calitate clienților noștri. Dacă ești pasionat de tehnologie și ai experiență în repararea laptopurilor, calculatoarelor, imprimantelor și a altor electronice, atunci te încurajăm să aplici pentru poziția noastră de Tehnician IT. Cerințe: Experiență demonstrată în repararea laptopurilor, calculatoarelor, imprimantelor și a altor electronice. Cunoștințe temeinice de hardware și software. Abilitatea de a lucra eficient și de a rezolva probleme tehnice complexe. Abilități excelente de comunicare și de lucru în echipă. Responsabilități: Repararea laptopurilor, calculatoarelor, imprimantelor și a altor electronice. Diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice. Comunicarea cu clienții și oferirea de soluții rapide și eficiente. Identificarea problemelor comune și dezvoltarea de soluții preventive. Beneficii: Salariu atractiv și pachet de beneficii competitive. Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei. Lucrul într-un mediu plăcut, într-o echipă de profesioniști pasionați de tehnologie. Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre și aveți experiența și cunoștințele necesare pentru a fi un Tehnician IT de succes, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul și o scurtă prezentare despre dvs. Vă mulțumim!
-
Hai sa fii parte din cea mai experimentata echipa din Romania! Dacă ești o persoană responsabilă, organizată, cu abilitați de comunicare (în limba română și engleză) și lucru în echipă, atunci ai putea fi candidatul potrivit pentru acest post. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu medical modern și bine echipat Posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dedicată și de a contribui la îmbunătățirea sănătății pacienților Atribuții: Asistența medicului stomatolog în timpul consultațiilor și intervențiilor stomatologice Pregătirea materialelor și instrumentelor necesare Efectuarea procedurilor de igienizare și sterilizare a echipamentelor și a suprafețelor din cabinet Asigurarea unei comunicări eficiente cu pacienții Dacă îți dorești să te alături echipei noastre, așteptăm cu nerăbdare CV-ul tău!
-
Hotel Iasicon Lacu Roșu angajează ospătar(iță), camerista, ajutor bucătar. Salariu brut 4500 lei, bonuri de masa, cazare. CV uri pe sau la Nr. WhatsApp .
-
BADR URB Rulmenţi S.A., cu sediul în Braşov, str. Zizinului nr. 111, angajează TEHNICIAN CONTROL CALITATE. Cerințe: - Absolvent studii medii profil tehnic - Cunoștințe tehnice despre rulmenți constituie avantaj - Abilități pentru utilizarea instrumentelor de măsura și control - Experiență pe un post similar - minim 1 an - Persoană proactivă, cu inițiativă și cu bune abilitați de comunicare, spirit de observație, atenție la detalii Responsabilități: - Verifica calitatea rulmenților - Efectuează verificări calitative în conformitate cu Regulamentul de recepţie și a cerințelor de calitate - Întocmeşte declaraţii de conformitate şi garanţie
-
contabilitate primara relatie cu Plaformele Primariilor cunostinte program Smart Bill x-cel avansat seriozitate
-
BADR URB Rulmenţi S.A., cu sediul în Braşov, str. Zizinului nr. 111, angajează muncitor necalificat calificat pentru manipulare marfa, intretinere, depozitare si ambalare. Cv-urile se pot depune și personal, la Secretariat, la adresa de mai sus, intre orele 8:00-16:00.
-
Căutăm pentru clientul nostru, o companie românească cu peste 30 de ani de experiență în servicii logistice și materii prime, specializată în import-export și distribuție de produse alimentare atât pentru magazinele tradiționale, cât și industria HoReCa, rolul de MANIPULANT MĂRFURI Locație: Iași - Popricani Program de lucru: Luni - Vineri, 2 schimburi (06: ) Nr. poziții vacante: 3 Descrierea contextului general al rolului: Gestionarea stocului de marfă, menţinerea acestuia în condiţii standard de igienă, calitate, ambalare, termen de valabilitate. Pregătirea necesară postului: - studii generale; - rezistență la efort fizic prelungit și o bună condiție fizică; - reziliență psihică în situații de stres; - atitudine orientată spre rezolvarea de probleme; - atenție sporită la detalii și meticulozitate; - abilități de operare cu diverse baze de date și fișe de produs; - gestionare eficientă a timpului; - abilități matematice; - abilități de comunicare orală și scrisă; - capacitate de a lucra în echipă; - abilitatea de a lucra la înălțime, pe scară sau diferite platforme asigurate. Responsabilități: - pregătește comenzile conform facturilor; - așează marfa în depozit în funcție de data expirării, respectând principiul FIFO (First In, First Out); - menține curățenia zilnică în depozit; - descarcă marfa de la furnizori, respectând indicațiile date de superiori; - execută calitativ și la termen sarcinile de serviciu în vederea atingerii obiectivelor stabilite de conducerea companiei; - respectă prevederile Regulamentului Intern, ale Contractului Colectiv de Muncă, Contractului Individual de Muncă, Normele de Protecție a Muncii și PSI; - menține la standardele unei bune funcționări, aparatele și echipamentele din dotare; - execută orice alte dispoziții date de superiorul ierarhic în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectării temeiului legal. Beneficii: - buget salarial cuprins între 2500 - 3000 lei net lună; - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - asigurarea transportului; - oferirea unei mese calde zi; - echipament de lucru. Te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail: Disclaimer: Train2Perform este o companie nationala, specializata in furnizarea de solutii integrate si personalizate de Resurse Umane pentru companii si persoane fizice in vederea optimizarii relatiilor interumane, acoperind urmatoarele domenii: recrutare si selectie de personal, programe de formare și dezvoltare, management strategic al resurselor umane.
-
În calitate de reprezentant al serviciului de contabilitate, vei face parte din echipă de asistență pentru clienți cladiri rezidențiale si comerciale, oferind servicii de contabilitate in partidă simplă. Vei combina abilități, pasiune, orientare către client, mentalitate pozitivă pentru a crește nivelul serviciilor VERTICAL ADMIN și vei contribui la fidelizarea relației cu clienții existenți și dezvoltarea unor relații comerciale noi. Ce vei face: Vei pregati situația financiar-contabilă a clienților din portofoliul alocat prin utilizarea unui soft specializat și vei gestiona solicitările clienților prin telefon si e-mail. Vei gestiona în mod sigur informațiile confidențiale în conformitate cu regulile interne. Ce trebuie sa știi: Să iți organizezi timpul și sarcinile zilnice Dacă ai cunostințe de contablitate in paridă simplă este chiar mai bine, dar nu este o necesitate Îți place să îi ajuți pe ceilalți și ești un jucător de echipă Ce iți oferim: Vei face parte dintr-o echipă formată din colegi entuziaști si prietenoși. Vei lucra într-un mediu în care deciziile se iau rapid si ideile noi sunt încurajate.
-
TRK PROFESSIONAL SRL - Angajeaza 5 posturi "manipulant marfuri" COD C.O.R 933303 - Angajeaza 5 posturi "ambalator manual" COD C.O.R 932101 Relatii pentru depunerea CV-urilor la nr.de tel:
-
TRK PROFESSIONAL SRL - Angajeaza 250 posturi "manipulant marfuri" COD C.O.R 933303 Relatii pentru depunerea CV-urilor la nr.de tel:
-
Căutăm coleg colegă pentru: Activitati de aprovizionare, gestiune depozit, activitate de uzinare si ansamblare. Locatie: CLUJ-NAPOCA Parc Industrial Tetarom 1 Taietura Turcului nr 47 Linie de autobus pana in fata sediului CMAT Industry Automatizari Industriale Cerinte: Persoană deschisă, agreabilă. Permis de conducere cat B Dinamica si proactiva. Abilități de organizare, coordonare, evaluare, motivare. Orientate spre rezultate şi către client. Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV-ul la adresa împreună cu o scrisoare de intenție si așteptări la e-mail CMAT INDUSTRY este o companie din domeniul automatizarilor industriale, organizare evenimente TECH, standuri robotice și linii de producție, prin oferirea de solutii integrate la cheie. Oferim solutii complete orientate spre client de la concept, design si implementare pana la lansarea si optimizarea procesului de productie. www.cmat.ro
-
Daiami Hotel SRL Targu Mures angajeaza personal bucatarie: - Un ajutor bucatar: 4 posturi - Un lucrator Room-Service Hotel: 1 post - Un bucatar: 1 post - se lucreaza in schimburi de 2 5 zile pe saptamana -program de lucru 10:00-22:00 -disponibilitate de incepere din 2024 -salariu atractiv depinde de experienta Se trimite CV-ul prin situl aici Mai multe detalii si programare interviu la numarul de telefon afisat.
-
Angajam agenti imobiliari. Comision incepand cu 50%, existand posibilitatea de crestere a acestuia, in functie de volumul tranzactilor.
-
Bună ziua, Noi suntem EPAN, producători de mese, blaturi de bucătărie și scări din lemn masiv. Căutăm să ne mărim echipa de producție, pentru care avem nevoie de personal în: - Producție primară gaterare cherestele, sortare și prelucrare elemente semifabricate - Producție semifinită tăiere, frezare, calibrare - Finisare șlefuire, aplicare ulei Candidatul ideal pentru noi este caracterizat prin răbdare, atenție la detalii, seriozitate, punctualitate, dorința de a crea produse frumoase, cu un minim de experienta in industria lemnului, intrucat se lucreaza cu utilaje si scule taietoare (circular, freze). Programul de lucru este fix, 7:00-16:00, luni-vineri, fără plecări în teren (noi nu oferim montaj clienților), iar weekend-urile sunt întotdeauna libere, fără excepții. În pachetul de bază este inclus transportul, cât și bonurile de masă (în valoare de 40 lei zi), iar salarizarea propriu-zisă diferă în funcție de experiența si responsabilitate. Crezi că te potrivești descrierii? Dorești să afli mai multe detalii? Contactează-ne la numărul de telefon: sau .
-
Angajeaza operatori curatenie, pachet salarial motivant. Permisul de conducere constituie avantaj.
-
Societate transport angajeaza soferi profesionisti cu experienta pe intern, se lucreaza pe cap tractor + semiremorca prelata. Se lucreaza doar in program, in weekend se face pauza acasa. Curse BR GL -> Ro -> BR GL Necesar atestate marfa+adr colete, cartela tahograf. Salariu atractiv!!! Pentru angajare va rog trimiteti CV pe whatsapp sau pe email
-
Aveuro International SRL angajeaza electrician auto. Locatia job-ului este in Campina. Programul de lucru 08.00-16.15. Candidatul ideal Calificare profesionala pentru acest domeniu; Cunostinte limba engleza constituie un avantaj; Descrierea jobului Montaj sistem electric auto pentru caroseriile produse Diagnosticarea disfuncționalităților sistemului electric Controlul final la terminarea ciclului de reparatie pentru a te asigura de calitatea serviciilor Testarea diferitelor componente electrice Beneficii: Pachet salarial; Tichete de masa; Transportul decontat salariatilor din afara localitatii Campina.