Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam pentru postul de lucratori comerciali in magazinul alimentar,doua doamne,pentru primirea si aranjarea marfurilor ,servirea clientilor,curatenie. Program 8 ore zi,contract de munca,salariu 2700 lei luna net. Mai multe informatii la telefon ,intre orele 10-18.
-
Promovat
Responsabilitati: Realizeaza schelete pentru canapele si fotolii,prelucrare elemente de lemn masiv , calificarea ca si tamplar universal este necesara . Beneficii: Salariul atractiv si bonus in functie de perfomanta; Tichete de masa de 30 lei zi; Transport decontat daca e cazul Analize medicale la angajare gratuite; Contractul se incheie pe perioada nedeterminata (8 ore norma intreaga, se face proba). Se lucreaza intr-un singur schimb:
-
Promovat
Firma noastra de curatenie se extinde cu noile noastre proiecte si este in cautarea unor colegi noi, dedicati si profesionisti, pentru a se alatura echipei noastre. Daca esti o persoana meticuloasa si responsabila, care isi propune sa creeze un mediu curat si primitor pentru clientii nostri, te invitam sa aplici pentru pozitia de operator de curatenie. Alatura-te noua si contribuie la succesul proiectelor noastre Ce Cautam? Pasionati de Curatenie pe Masina cu Om la Bord: Daca iubesti sa conduci si sa vezi rezultate imediate ale muncii tale, acest rol este pentru tine! Esti responsabil pentru mentinerea stralucirii si curateniei mediilor noastre de lucru, folosind echipament de ultima generatie. Specialisti in Pardoseli Stralucitoare: Cu ajutorul mopului nostru automat, misiunea ta va fi sa transformi fiecare colt al spatiului nostru intr-o capodopera de curatenie. Fie ca ai experienta sau esti la inceput de drum, noi te vom invata cum sa faci magie. De Ce Sa Te Alaturi Echipei DHAMANY? Mediu de Lucru Pozitiv: La DHAMANY, cultura noastra este centrata pe sprijin si dezvoltare. Ne mandrim cu un mediu de lucru inclusiv si prietenos. Oportunitati de Dezvoltare: Suntem dedicati cresterii personale si profesionale a fiecarui membru al echipei. Oferim formare continua si posibilitati de avansare. Pachet Competitiv de Beneficii: Oferim salarii competitive, bonusuri de performanta si alte beneficii care sa reflecte importanta ta pentru noi. In plus, fiecare membru al echipei primeste echipament de lucru de inalta calitate pentru a asigura confortul si eficienta in munca. Flexibilitate: Cautam persoane pentru angajare full-time si part-time. Daca esti in cautarea unui program flexibil, DHAMANY este locul potrivit pentru tine! Cum Sa Aplici? Esti entuziasmat sa te alaturi echipei noastre? Ai doua optiuni simple de aplicare: Sună-ne Direct: Daca preferi o abordare personala, suna-ne la numarul de telefon . Suntem gata sa raspundem intrebarilor tale si sa iti oferim mai multe detalii despre rol. Alatura-te DHAMANY azi si sa facem lumea un loc mai curat, impreuna!
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie sau muncitori necalificati (BARBATI)- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma Articole de pescuit Descriere job Pozitie : GESTIONAR DEPOZIT Locatie: Str. Leordeni, nr. 153, Popesti-Leordeni, Ilfov. Program de lucru: L-V 09:30-18:30 (este inclusa si pauza de masa) . Candidatul ideal - Cunostinte operare PC; - Cunostinte solide al pachetului Microsoft Office - in special Excel - Bune abilitati de organizare; - Seriozitate si initiativa; - Atentie la detalii; Descrierea jobului - Operare soft de gestiune (se va asigura training dupa angajare); - Receptie produse furnizori; - Pregatirea comenzilor pentru livrare, verificare cantitativa si calitativa. Oferim - pachet salarial atractiv; - contract pe perioada nedeterminata; - loc de munca stabil. In masura in care te atrage acest post asteptam CV-ul pe Persoana contact - Ana Beznea
-
Firma Articole de pescuit Descriere job Pozitie : OPERATOR INTRODUCERE PRELUCRARE DATE (pentru magazinul online) Locatie: Str. Leordeni, nr. 153, Popesti-Leordeni, Ilfov. Program de lucru: L-V 09:30-18:30 (este inclusa si pauza de masa) . Candidatul ideal - cunostinte in domeniul pescuitului; - cunostinte avansate operare PC (MS Office: Excel, Word); - cunostinte bune navigare internet (cautare informatii, imagini, caracteristici); - cunostinte limba engleza; - viteza in tehnoredactare: crearea si adaugarea texte, descrieri, imagini pentru magazinul online; - claritate in exprimare, vocabular; - atentie la detalii; Descrierea jobului - introducere produse noi in magazinul online; - prelucrare informatii, texte, imagini; - actualizare specificatii la produsele existente in magazinul online; - pregatirea ofertelor pentru a fi adugate in magazinul online; - participa activ la dezvoltarea magazinului online; Oferim - pachet salarial atractiv; - tichete de masa - contract pe perioada nedeterminata; - loc de munca stabil. In masura in care te atrage acest post te asteptam in locatia din Str. Leordeni, nr. 153, Popesti-Leordeni, Ilfov. Persoana contact - Ana Beznea
-
Firma Articole de pescuit Descriere job Pozitie : Lucrator Depozit manipulare, ambalare marfa. Locatie: Str. Leordeni, nr. 153, Popesti-Leordeni, Ilfov. Program de lucru: L-V 09:30-18:30 (este inclusa si pauza de masa) . Candidatul ideal - experienta diversa de lucru in depozit (ambalare, manipulare, coletarie, aranjare marfa la raft); - disponibilitate pentru efort fizic moderat; Descrierea jobului - strangere repere conform comenzii printate; - pregatire comenzi pentru livrare; - ambalare conform procedurii stabilite; Oferim - pachet salarial atractiv; - tichete de masa - contract pe perioada nedeterminata; - loc de munca stabil. In masura in care te atrage acest post te asteptam in locatia din Str. Leordeni, nr. 153, Popesti-Leordeni, Ilfov. Persoana contact - Ana Beznea
-
Angajam Bucatar cu norma intreaga si salariu negociabil la Wolkendorf Hotel din comuna Vulcan, jud. Brasov. Se asigura transport si se asigura cazare in functie de cerere. Candidatul ideal: Aspect curat si ingrijit; Mod de lucru curat si ordonat; Capacitate de a lucra sub presiune si de a lucra intr-o echipa; Atentia sporita detaliilor; Responsabilitate fata de munca prestata. Descrierea jobului: Intocmirea listelor cu ingrediente si materie prima pentru aprovizionare; Organizarea receptiei si depozitarea alimentelor corespunzator; Mentinerea unui standard ridicat de igiena conform normelor in vigoare. Prepararea felurilor din meniu împreună cu ceilalți membri ai echipei. Asigură curățenia zonei de lucru, cât și a bucătăriei. Participă activ la întreținerea ustensilelor de bucătărie si al echipamentului din dotare. Ține cont de perisabilitatea și termenul de valabilitate ale produselor alimentare. Asigură implementarea și menținerea standardelor de păstrare și depozitare a produselor, semipreparatelor și preparatelor cu respectarea normelor igienico-sanitare în vigoare. Răspunde de păstrarea în bune condiții a ustensilelor și veselei. Respectă normele de igienă și securitate a muncii.
-
Wolkendof Bio Hotel Spa & Conference situat langa Brasov, comuna Vulcan, angajeaza Ospatari, Picoli, Barmani Cerințe: - studii sau experiență în domeniul ospitalier sau servicii clienți - simțul responsabilității, seriozitate, sinceritate - comportament politicos, cunoscător al bunelor maniere - limba engleza nivel mediu Beneficii: - salarii intre de la 2000-2500 lei - tichete de masa (20 lei/zi lucrata) - transport asigurat - program in 2 schimburi (7' zile lucrate / 2 zile libere - cazare la cerere (se aplica conditii) - contract de munca individual
-
Avantaje și beneficii: - Mediu de lucru plăcut - Contract de munca - Bonuri de masă - Program de lucru fix Cerințe: - Studii sau experiență minim 3 ani - Simțul responsabilității, conștiinciozitate - Comportament politicos, cunoscător al bunelor maniere
-
Angajam personal pentru contabilitate primara. Experienta in contabilitate primara este necesara. Program 8-17 Sector 3. Salariu 3500-3800 lei net. Persoana atenta la detalii, Rabdatoare, Organizata, Calificat, Studii medii superioare, Punctuala, Responsabila, Comunicativa, Cooperanta, cu experienta in contabilitate primara.
-
-
ROWYES SRL cu sediul in Municipiul Salonta, Piaţa HAIDUCILOR, Nr. 16B, Judet Bihor, angajeaza 2 persoane pe postul de Ajutor bucatar, 2 persoane pe postul de Ajutor ospatar si 1 persoana pe postul de Masinist la masini pentru terasamente (ifronist). Interviul va avea loc in data de 16 aprilie 2024, ora 12 la sediul social.
-
SC UPTOWN TRANSPORT SRL angajeaza 8 persoane pentru postul de Curier (cod COR 962101). Curierul se ocupa cu transportarea si distribuirea coletelor, documentelor, mesajelor si altor articole in cadrul institutiilor, intre institutii, la adrese particulare sau in alte locuri Locatie: Bucuresti, Sector 3 Se ofera contract de munca. Salariul brut 3500 RON Program: 5 zile saptamana, 8 ore zi, 40 ore saptamana Concediu de odiha: 21 zile an. Se ofera cazare, in caz de nevoie. Va rugam sa trimiteti CV-ul la adresa de mail: uptowntransport85 @ gmail.com Oferim si dorim seriozitate
-
Interviurile se tin pe Bd. Aviatorilor nr 40. Responsabilitati: - Sa fii punctual, amabil, atent la detalii si sa ai o prezenta fizica placuta -Sa ai experienta in domeniu de minimum 1 ani; -Sa ai capacitate de lucru individual si in echipa; -Sa prezinti cu placere preparatele restaurantului -Sa cunosti limba engleza (constituie un avantaj) Se lucreaza in ture, 2 cu 2.
-
SC BONISSIMO CATERING SRL, avand CUI 40033163, cu sediul in Sat Margineni, Comuna Margineni, Nr, 8, Judet Bacau, angajeaza: Ajutor Bucatar, cod COR 941101 - 1 post. Cerinte:studii medii, cunostinte de limba engleza, cunostinte in domeniul gastronomiei. Selectia are loc in data de 17.04.2024, ora 09:00, la sediul societatii.
-
Firma de constructii tamplarie aluminiu, Angajam ing Constructor sau ing Mecanic cu sau fara experienta pentru supravegherea lucrarilor de montaj tamplarie aluminiu,montaj pereti cortina si fatade ventilate.Asiguram post permanent,salariu motivant,
-
Angajăm office asistent manager,program de lucru 8 ore CERINȚE *Cunoștințe legislația muncii *Cunoștințe operare PC-MsOffice,Excel *Atitudine proactivă,spirit de echipă,flexibilitate *Bune abilități de comunicare și și relaționare *Bune abilități de organizare,atenție la detalii *Capacitate de prioritizare a sarcinilor *Întocmește contractele ale angajatilor ,gestionarea si verificarea periodica a dosarelor de personal *Organizarea,îndosariere și arhivarea documentelor Experienta in domeniu constituie un avantaj BENEFICII OFERITE *Mediu de lucru dinamic *Salariu motivant Tel
-
Firma de constructii ,angajam lucratori atat calificati cat si necalificati pentru executie si montaj tamplarie de aluminiu, pereti cortina si fatade ventilate .Oferim loc de munca stabil , salariu motivant si bonuri de masa .
-
Buna ziua, cautam personal CALIFICAT pentru santiere din Romania (NECESITA RELOCARE) pentru urmatoarele posturi: -LACATUS MECANIC -SUDOR TIG Cerinte: -Diploma acreditata -CV -Disponibilitate de deplasari in tara Beneficii: Salariu fix, diurna, prime de sarbatori, ore suplimentare platite dublu, transport asigurat, cazare asigurata, asigurare de risc si accidente, servicii medicale la clinica privata. Veniturile totale sunt de aprox. 6500-7000 lei lunar. Camerele sunt la comun. Interviul se sustine la Bucuresti si consta in proba de lucru.
-
Societate de constructii, angajam meseriasi (cu sau fara experienta, calificati sau necalificati) Detalii la telefon:
-
Avem nevoie de vanzator pentru magazinul Relay si Hub din incinta Garii Brasov - daca doriti puteti sa va prezentati si la magazin. Full Time Salariu 2000 - 2600 RON pe lună Descrierea ofertei Cerințe: Minim 12 clase - preferabil; Disponibilitatea de a lucra in 2 schimburi si 2 weekend-uri pe luna; Experienta constituie un avantaj dar nu este necesara. Oferta de munca: Program de lucru full-time, în schimburi: schimbul 1 de la , schimbul 2 de la 14:00 - 20:00; Contract de muncă; Concedii conform legislației; Bonuri de masa in valoare de 600 de lei; Bonusuri de performanță; Salariul este cuprins intre 2000 - 2600 RON pe lună net Responsabilități: Sa asigure servirea clientilor; Sa asigure incasarea banilor de la clienti si efectuarea platilor catre clienti; Sa primeasca in mod corect numerarul pentru alimentarea casei; Sa semneze registrul de casa de primire a numerarului; Sa deschida si sa alimenteze casa; Sa puna in functiune casa de marcat si POS-ul; Sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei; Sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact
-
Căutăm asistent proiect , cod COR 334303 Fundația Life Tineret este în căutare de Asistent de proiect care să ofere suport la implementarea unui proiect de suflet menit să acorde sprijine dezvoltarea de activitați educaționale copiilor 6-13 din Oradea. Căutăm oameni care să lucreze cu voluntari locali si internaționali și care să ne ajute să dezvoltăm activităti și servicii pentru comunitatea noastră. Ești omul potrivit dacă: Ești absolvent de studii superioare; Ai un nivel avansat de cunoaștere a limbii engleze; Ai foarte bune abilități de utilizare a pachetului MS Office; Ai experiență în implementarea proiectelor cu finanțări europene; Ai experiență relevantă în realizarea de sarcini administrative (arhivare documente, organizare evenimente); Ai atenție la detalii și capacitate de analiză și sinteză a datelor; Ai capacitatea de a respecta deadline-uri; Ești o persoană cu atitudine proactivă și flexibilitate în gândire și acțiune; Ești un om deschis, cu inteligență emoțională și atitudine pozitivă; Ai inițiativă; Ai experienta de lucru cu voluntari locali si straini, experienta cu programul ESC - European Solidarity Corps al UE Ne vom baza pe rolul tău pentru: Oferirea de suport administrativ și logistic managerului de proiect; Pregatire si Organizare intalniri de lucru cu echipa de proiect; Pregatire si coordonare activitati dedicate copii si tineri; Coordonarea fluxului de documente (transmiterea, primirea și înregistrarea documentelor) și derularea operațiunilor specifice implementării unui sistem de arhivare eficient, conform contractului de finanțare; Transmiterea tuturor documentelor de raportare și monitorizare (rapoarte specifice activității de implementare, progres, cereri de prefinanțare și rambursare etc) pe durata implementării proiectului; Traduceri, tehnoredactări și protocoale documente pentru proiect; Întreținerea relațiilor cu furnizorii: verifică, îndosariază și sintetizează rapoartele echipei de implementare, menține legătura cu finanțatorul și alte organisme și autorități implicate în finanţarea și monitorizarea proiectului aprobat în scopul depunerii de documente; Te întâmpinăm cu: Mediu de lucru dinamic și empatic în care prețuim diversitatea, inovația, responsabilitatea, automanagementul; Portofoliu de evenimente, campanii, platforme și produse, foarte divers; Pachet salarial + tichete de masa; Participare la diferite conferințe, traininguri, formări, evenimente; Zi liberă de ziua copilului tău; Participare la ieșiri trimestriale cu colegii și teambulding-uri; Fiecare zi vitaminizată cu ceai sau cafea; APLICATIA TA va trebui să contină CV in ro sau Engleză, care să aibă date valide de contact si care să fie trimisă pe email la adresa Informații suplimentare pot fi oferite și la nr. de telefon: . Aplicatiile primite vor fi analizate in ordinea sosirii de către o comisie din partea organizatiei iar cei a căror aplicatie corespunde asteptărilor noastre vor fi contactati telefonic și email.
-
Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl