Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-01-05 Tip job: Part time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii. Program 3h de luni pana vineri Se lucreaza cu contract de munca Detalii la: <span><a class="showNumber" data-tel="0733">07 arata numarul</a></span> 971 396
-
Promovat
AYO GYM angajează personal recepție, part time, program după amiaza luni-vineri ora 16-20: Cerințe: -persoană amabilă, sociabilă -cunoștințe de bază operare PC
-
Promovat
Angajam Personal Curățenie - 6 Ore-Soseaua București-Ploiesti, Nr.89 Suntem în căutarea unei persoane motivate și responsabile pentru a se alătura echipei noastre în calitate de personal de curățenie cu un program de lucru de 6 ore pe zi, interval orar 14-20. Dacă îți dorești un mediu de lucru plăcut și oportunitatea de a-ți demonstra abilitățile, aceasta ar putea fi o oportunitate potrivită pentru tine. Salar: 2900 lei în mana! Contract de munca pe perioada nedeteminata! Cerințe: Experiență anterioară în domeniul curățeniei reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; -Abilități bune de organizare și atenție la detalii; -Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Responsabilitate și seriozitate în îndeplinirea sarcinilor de curățenie. -Responsabilități: Curățarea și întreținerea spațiilor desemnate conform standardelor noastre de calitate; -Folosirea corectă a echipamentelor și a produselor de curățenie; -Respectarea regulilor de igienă și securitate în timpul activității; -Comunicarea eficientă cu echipa și supervizorul pentru a asigura un mediu de lucru plăcut. -Oferim un mediu de lucru plăcut, echipamente de protecție și training pentru a te ajuta să te dezvolți în această poziție. --Salariul competitiv și posibilitatea de a avansa în cadrul companiei sunt alte beneficii pe care le poți obține prin. implicarea și dedicarea ta. Dacă ești o persoană harnică, dornică să învețe și să se dezvolte într-un mediu dinamic, te încurajăm să aplici pentru această poziție de personal de curățenie. Așteptăm cu nerăbdare să facem cunoștință cu tine și să discutăm mai multe detalii despre această oportunitate de angajare. MD
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, str. Avram Iancu, nr. 62 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2350 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii absolvite Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor Cunostințe bune de operare PC Disponibilitate pentru program de lucru flexibil Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Salut, Ofer servicii de înfrumuețare, Mă deplasez la domniciliu sau la propriu meu salon!
-
Ești o persoană blanda, rabdatoare si muncitoare? Te așteptăm în echipa ZenMed pentru postul de Agent de Curatenie-Ingrijitor Batran! Cerințe: - Abilități de organizare și planificare, disciplină, atenție la detalii, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitivă, promptitudine în realizarea sarcinilor, seriozitate și responsabilitate, proactivitate, implicare. CV-ul il puteti trimite la adresa de e-mail:
-
Flota Partenera Uber Bolt cautam soferi parteneri cu Atestat Transport Persoane si masina personala. * Comision 8 10% din net bazat pe performante (pentru bonusul obtinut din colantare, promotii si bacsis nu se percepe comision) * Contract de munca 2h 4h 8h sau contract de colaborare Cerinte Soferi: - Varsta minima 21 ani - Cazier judiciar fara inscrisuri - Vechime permis 2 ani Cerinte Autovehicul: - Autovehicul mai nou de anul 2010 (inclusiv) - Autovehicul cu 4 usi si aer conditionat Documente Necesare ale Autovehiculului - Certificat de înregistrare - Asigurare obligatorie RCA - Asigurare accidente persoane și bagaje Beneficii: - Asistenta in operarea aplicatiilor si in desfasurarea activitatii - Suport in obtinerea actelor necesare inceperii activitatii - Decontarea carburantului de 3% - Bonus 100 pentru soferii recomandati - Plata Saptamanala in fiecare zi de Marti - Fara comisioane ascune, oferim transparenta totala soferilor parteneri Pentru mai multe detalii puteti sa ne contactati telefonic sau pe Whatsapp la acelasi numar de telefon.
-
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Vanzatoare- pentru Prăvăliile Sergiana. PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare si dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităti reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale - abonament medical MEDLIFE. - decontare abonament sportiv Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Cautam un Specialist Marketing entuziast si creativ! Ești pasionat de marketing online și ai o dorință constantă de a învăța și de a te dezvolta? Ești o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și o gândire strategică? Atunci te așteptăm în echipa noastră! Responsabilități: Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing online: SEO, SEM, PPC, email marketing, social media marketing Crearea și gestionarea campaniilor de marketing online Analiza rezultatelor campaniilor și optimizarea strategiilor Dezvoltarea de materiale de marketing (texte, imagini, video) Colaborare cu echipa de vânzări pentru a genera noi oportunități Respectarea bugetului de marketing Cerințe: Studii superioare în Marketing, Comunicare sau o altă disciplină relevantă Experiență demonstrată în marketing online (minim 5 ani) Cunoștințe avansate de SEO, SEM, PPC, email marketing și social media marketing Abilitatea de a crea și gestiona campanii de marketing online Capacități analitice și de raportare Gândire strategică și creativă Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală Capacitatea de a lucra independent și în echipă Aplica acum!
-
Angajez soferi taxi urgent .Conditii avantajoase .Masina la dispoziția șoferului, pot fi si pensionari,s-au al doilea job .Vînd si in rate. Mai multe detalii la tel
-
Ai nevoie de serviciile unei menajere, bone sau îngrijitoare vârstnici, pentru familia ta? Apelează la serviciile agenției Star Family și noi îți vom găsi persoana potrivită! Beneficiile tale: - Soluție personalizată, adaptată cerințelor tale, - Garanție oferită pentru serviciile noastre, - Consultanță permanentă, pe toată perioada colaborării, - Prețuri corelate cu calitatea serviciilor. Te așteptăm să colaborăm! Agenția Star Family
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Cluj, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Ruta Mobila - Full Time - Multiclient; - Program de lucru: Luni-Sambata; - Repartizare program de lucru: 06:00-14:00 - Venit lunar NET 3000 Lei (salariu fix net + tichete de masa) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Angajez șofer taxi cu sau fără atestat in zona Valenii de munte și zonele limitrofe. Minim 2 ani de permis Pentru detalii sunați la nr din anunț .☎️
-
Cabinet Optometrie Oftalmologie dorește colaborare medic oftalmolog. CERINȚE : - Studii superioare de specialitate; - Aviz de liberă practică medical; cod de parafă - Certificat CMR vizat la zi. - Persoană serioasă și plăcută CONDIȚII: - Program de lucru part-team; - Mediu de lucru plăcut; dotări corespunzătoare - Seriozitate , abilităîi de comunicare - Experiență minim un an sau proaspăt intrat în specialitate; - Contract de colaborare; Veți beneficia, de asemenea, de condiții de lucru optime și de posibilitatea de a vă alătura unei echipe de medici oftalmologi din străinătate, cu care cabinetul nostru are un parteneriat. Pentru mai multe informații ne puteți contacta la tel. cu un CV la adresa de mail Vă așteptăm în echipa noastră.
-
Căutăm colegă pentru promovarea vânzarea și booking artiști . Nu este salariu fix doar comision din vânzări 70% . Va rugam pentru doritori a ne contacta pe whatapp.
-
Promovat
AYO GYM angajează personal recepție, part time, program după amiaza luni-vineri ora 16-20: Cerințe: -persoană amabilă, sociabilă -cunoștințe de bază operare PC
-
Dorim sa ne extindem echipa de antrenori si instructori in vederea pregatirii a cat mai multi copii, de la faza de initiere pana la cea de inalta performanta. Clubul nostru este afiliat Federatiei Romane de Gimnastica Ritmica si participam la competitii nationale si internationale. Organizam cursuri si antrenamente pentru fetite incepand de la varsta de 4-5 ani si continuam pana la varsta categoriei de gimnaste senioare. Daca esti o persoana activa, motivata de lucrul cu copii, daca ai experienta in gimnastica sau dans si daca ai un program flexibil atunci probabil ca esti persoana pe care o cautam.
-
Jobul este part time sau full time. Anuntul se adreseaza mai ales persoanelor posesoare a carnetului de soferi categorie B datorită specificului pe care il presupune jobul, prin deplasări de la o adresa la alta pe raza orașului Reșița. Sau part time, 4 ore pe zi, 5 zile pe saptamana, pentru part time nu e nevoie sa detina carnet de conducere, in special se va ocupa de curatenie locatii, spalat si călcat lenjerie, salariul de la 1200 de lei. Salarizarea difera in functie de numarul de zile lucrat si de zilele de weekend pe care le lucrează, daca se lucrează zilele suplimentare salariul crește. Detalii la interviu. Se caută persoanal în domeniul curățeniei. De preferat o persoana harnică, serioasa. Se ofera masina de lucru pentru efectuarea deplasărilor. Program de la 9 la 17:30. Se lucreaza in timpul saptamanii de luni pana vineri. Sambata si duminica se plateste suplimentar. Pauza de masă 30 de minute. Nu se solicitat experienta in domeniu, dar ajuta daca ați mai lucrat în domeniu. Jobul presupune efectuarea curateniei la diferite apartamente din oraș. Presupune înlocuirea lenjerie, aspirat, curățarea baie, bucătărie etc. Daca intruniti criteriile de mai sus sunați la numărul 0742969303.
-
-
Angajez sofer categoria C , camion 12 t. Salariu 7000lei Mai multe detalii la telefon
-
CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA ALIMENTARA - Angajeaza Urgent Personal Tehnic pentru Postul de: Manager in siguranta Alimentelor HACCP, pentru implementarea procedurilor si editarea, emiterea Manualului HACCP, individual pentru clientii din unitati de alimentatie publica - Resturant si unitati de Productie tip Catering, Cantina, Laborator de Cofetarie patiserie. Candidatul ideal: Minim studii medii - de specialitate Absolvent Facultate Manager in siguranta Alimentara Tehnician HACCP in Calitatea Produselor Alimentare, Instruirea personalului operator prin Audituri, crearea Manualului de Bune Practici si implementarea propriuzisa. Competente cunostinte in metodologia implementarii Procedurilor ISO 22000 conform HACCP din industria alimentara, experienta constituie un avantaj; Experienta in Managementul Comunicarii. Carnet Conducere Categoria B - se asigura auto; Cunostinte operare PC; Bune abilitati de organizare, atentie la detalii, completarea documentelor specifice, tipizate; Atitudine proactiva in ceea ce priveste calitatea si procesul de imbunatatire continua; Bune abilitati de comunicare cu operatorii economici din domeniul - Restaurant, Patiserii, Catering, Carmangerie, Procesare Carne, Industria Alimentara, etc; Bune abilitati de lucru in sistem individual, independent, fara un program bine determinat, planificarea lucrarilor in sistem independent; Persoana dinamica, riguroasa; Integritate profesionala, responsabilitate, Corectitudine;
-
Promovat
CERINTE : Gandire analitica creativitate pentru a creea un continut promotional captivant Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan Experienta in domeniul social media si raportare la tendintele actuale Experienta domeniul vanzarilor constituie un avantaj Cunostinte in utilizarea computerului si software-ului de birou pentru a gestiona documentele si corespondenta RESABILITATI : Identificarea posibililor cumparatori din online si atragerea lor cu diferite oferte Monitorizarea activitatii social media Organizare calendar campanii postari lansari Adaptarea continutului in functie de reteaua sociala impreuna cu echipa de marketing Realizarea de clipuri cu produsele noi lansate si postarea lor pe retele sociale (tiktok , youtube ..etc) Update la ultimile practici in social media
-
-Prezentarea programelor turistice organizate, în funcţie de destinaţia solicitată si de particularitatile preferintele clientilor - Promovarea destinaţiior turistice noi şi propunerea de variante turistice posibile pe baza consultării ofertelor - Întocmirea şi înregistrarea documentelor conform procedurilor agenţiei - Utilizarea sistemelor proprii de rezervari ale agentiei si a altor sisteme de rezervare - Pastrarea evidentei vanzarilor structurate pe destinatii si natura serviciilor oferite - Crearea, mentinerea si dezvoltarea relatiei cu agentiile colaboratoare si firmele deja existente - Atragerea de noi clienti Cerinte : -Studii superioare -Specializarea turism reprezinta un avantaj -Experienta minim 1 ani in agentie de turism -Limba engleza nivel avansat -O alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj -Cunostinte generale de turism, destinatii produse -Atitudine proactiva, deschisa, empatica, dorinta de dezvoltarea personala -Dorinta de a lucra in echipa persuasiune, comunicare si planificare -Abilitati de vanzare in vederea atragerii de noi clienti, Se acorda salariu motivant, bonusuri din vanzarti si alte beneficii RELATII: sales&galaxytours.ro
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Năsăud, Str. Rahovei, nr. 3 Pentru a aplica, poți suna la 021 91 32 sau poți depune CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2350 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii absolvite Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor Cunostințe bune de operare PC Disponibilitate pentru program de lucru flexibil Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială