Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-01-10 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal pentru montaj sticla, tamplarie PVC, rulouri, rolete, jaluzele, usi de garaj si placari cu sticla. Cautam o persoana cu sau fara experienta in domeniu. Punctul de lucru este in zona Bucuresti Sector 1 Pipera. 1. Salariu + Bonuri de masa 2. Atmosfera de lucru placuta. 3. Posibilitate de promovare in cadrul firmei. 4. Seriozitate ( salariul si bonusurile le vei primi fara intarzieri, de fiecare data ! ) Un avantaj important il reprezinta experienta in domeniu si permis de conducere categoria B. Sumtem interesati si de personal fare experience care isi doreste sa se specializeze pe acest domeniu.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Permis categoria D - Atestat Transport Persoane - Cunoașterea legislației specifice conducătorilor auto - Disciplină în cadrul programului de lucru - Disponibilitate la program flexibil - Disponibilitate pentru deplasări De asemenea, dacă ești o persoană cu bune capacități de comunicare, cu multă seriozitate ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Transportul muncitorilor catre santiere - Efectarea transportului de persoane în condiții de bună siguranță - Respectarea regulilor de circulație - Buna întreținere a mașinii de serviciu Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0720">07 arata numarul</a></span> 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Restaurantul Bavette angajează femeie la vase, locație noua pe bv Unirii în incinta hotelului Union Plaza. Programul este de 2 2 de la 10:30 la 23:00 se asigura transportul plus tips
-
Promovat
Prohuman APT angajează Operator Electronica pentru o companie din domeniul electronic, în Salonta. Candidatul ideal: + studii medii + disponibilitate pentru a lucra în 3 schimburi + atentie de detalii Oferim: + salariul in functie de experienta + tichete de masa de 40 lei zi + spor de noapte 25% + spor de weekend 5% + ore suplimentare sambata 85% + ore suplimentare 85% + bonus ore suplimentar 100 lei pentru 8 ore efectuate sambata + transport asigurat Pentru mai multe detalii despre acest rol ne poți suna la numerele: 0722 577 629 0722 336 198
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm full time sudor/lăcătuș mecanic pentru confecții metalice (porți, garduri, etc). Ce primești? - salariu peste media de pe piață - masa asigurată - sâmbetele se plătesc separat - sistem comisionare pentru lucrări Cum trebuie să fii tu? - serios - om de bază în echipă - permis categoria B. - să te asiguri de calitatea lucrărilor tale Pentru noi este foarte importantă calitatea personalului! Aplică și vezi dacă te încadrezi!
-
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Zalău, Str. Corneliu Coposu nr. 146 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajăm sofer cat B. Se lucreaza pe comunitate. Masina Renault Master, dotata pt comunitate. Telefon de serviciu. Bonusuri în funcție de km și consum. Cautam colaborare pe termen lung. Ofer și cer seriozitate. Dispecerat propriu, in limba romana. SALAR 1900 euro Cerinte: Acte necesare pentru angajare -aviz psihologic -cazier judiciar -medicina muncii -diploma studii -pasaport -limba engleză -responsabil -ordonat -bun simt -experienta 1 an pe un post similar
-
Angajăm sofer cat B. Se lucreaza pe comunitate. Masina Renault Master, dotata pt comunitate. Telefon de serviciu cu internet și minute. Bonusuri în funcție de km și consum. Cautam colaborare pe termen lung. Ofer și cer seriozitate. Dispecerat propriu, in limba romana. SALAR 1900 euro Cerinte: Acte necesare pentru angajare -aviz psihologic -cazier judiciar -medicina muncii -diploma studii -pasaport -limba engleză -responsabil -ordonat -bun simt -experienta 1 an pe un post similar
-
Angajăm sofer cat B. Se lucreaza pe comunitate,(nu se face UK) Masina Renault Master prelata,culisanta pe ambele părți, dotata pt comunitate. Telefon servici (minute și internet). 12000-14000 km pe luna. Cautam colaborare pe termen lung. Ofer și cer seriozitate. Dispecerat propriu, in limba romana. SALAR 2000-2100 euro Cerinte: Acte necesare pentru angajare -aviz psihologic -cazier judiciar -medicina muncii -diploma studii -limba engleză -responsabil -ordonat -bun simt -EXPERIENTA 1 an pe un post similar
-
Angajam personal calificat cu experiența documentata in montajul de fațade ventilate si pereți cortină. Cerințe: Experiența in montajul de fațade ventilate, pereți cortină sau tâmplărie in general - obligatoriu; Permis de conducere cat. B - constituie un avantaj. Responsabilitate, seriozitate, implicare. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Condiții de lucru optime; Asigurăm cazare pentru persoanele din Republica Moldova si sau din tara; Bonusuri de performanță; Decont Transport Salariu motivant in funcție de cunoștințele si aptitudinile obținute
-
angajam colaboratori, agenti imobiliari cu sau fara experienta pe baza de comision training gratuit castiguri substantiale program flexibil full time/part time SE ASIGURA PUBLICITATE AGRESIVA! pentru stabilirea interviului sunati la
-
Fundația Prison Fellowship România Angajează administrator: ATRIBUȚII PRINCIPALE: Reprezintă fundatia față de furnizori, autoritățile locale, și față de alte persoane cu care intră în contact în interes de serviciu; Asigură aprovizionarea; Contactează furnizori și negociază condiții financiare favorabile fundatiei; Asigură respectarea bugetului alocat; Organizează activitatea de transport și recepție a materialelor; Raportează neconcordanțele între bugetul de consumabile și necesar; Asigură serviciile utilitățile fundatiei; Identifică furnizori; Asigură fluxul de documente necesare perfectării contractelor; Arhivează copii ale contractelor; Urmărește derularea contractelor cu furnizorii de servicii; Asigură remedierea situațiilor neprevăzute; Asigură buna funcționare a mijloacelor fixe de uz comun; Asigură fluxul de documente justificative și le arhivează; Asigură asistența administrativă pentru noi proiecte; Propune soluții de ordin administrative; Asigură obținerea documentației și aprobărilor specifice; RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: Răspunde de: Distribuirea materialelor și a rechizitelor conform bugetelor și a normelor interne; Calitatea mediului de lucru al angajaților (condițiile fizice); Respectarea confidențialității datelor la care are access; Raportarea la timp a abaterilor sesizate; Transmiterea integrală și în timp util a informațiilor către destinatarul corespunzător; Păstrarea confidențialității informațiilor legate de fundatie; Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale și mijloace fixe puse la dispoziție de fundatie; Respectarea prevederilor, a normelor interne și a procedurilor de lucru privitoare la postul său; Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele fundatiei; SPECIFICAȚIILE POSTULUI NIVEL DE STUDII: Studii superioare EXPERIENTĂ: ÎN SPECIALITATE: minim 1 an PERMIS DE CONDUCERE: Categoria B CUNOȘTINȚE NECESARE: Contabilitate primară; Operare PC (MS Office); Gestionare arhivare documente; APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: Aptitudinea generală de învățare; Aptitudinea de a lucra cu documente; Planificare și organizare a operațiilor și activităților; Respectarea instrucțiunilor orale și scrise; Culegere clasificare interpretare transmitere a informațiilor; CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: spirit tehnic, usurință în manipularea fizică și ordonarea obiectelor în mediul de lucru, spirit practic, eficient, ordonat, sociabilitate, tact, amabilitate.
-
FUNDAȚIA PRISON FELLOWSHIP ROMANIA, furnizor privat de servicii sociale, recrutează psiholog pentru derularea activităților în cadrul proiectelor și programelor fundației. ATRIBUTII PRINCIPALE: Respectă programul de lucru şi semnează condica de prezenţă la venire şi plecare. Are obligaţia de a se prezenta la serviciu în deplină capacitate de munca. Respectă confidenţialitatea tuturor aspectelor legate de locul de muncă indiferent de natura acestora. Efectuează controlul medical periodic conform programării şi normelor în vigoare. Cunoaşte şi respectă R.O.F. şi R.O.I. Cunoaşte şi aplică normele interne şi procedurile de lucru privitoare la postul său. Va răspunde de păstrarea secretului de serviciu precum şi de păstrarea secretului datelor şi al informaţiilor cu caracter personal deţinute sau la care are acces ca urmare a executării atribuţiilor de serviciu. Sesizează şeful ierarhic asupra oricăror probleme apărute pe parcursul derulării activităţii. Utilizează corect dotările postului fără să îşi pună în pericol propria existenţă sau a celorlalţi angajaţi, aduce la cunoştinţă şefului ierarhic orice defecţiune şi întrerupe activitatea până la remedierea acesteia. CONDIȚII PENTRU OCUPAREA POSTULUI: Educație solicitata: - studii superioare, specializarea psihologie; - aviz de exercitare a profesiei de psiholog psihologie clinică, emis de Colegiul Psihologilor din Romania; EXPERIENȚĂ SOLICITATA: Vechime generala specifica - 1 an; - abilitati de planificare, concentrare pe sarcina, autoevaluare; - capacitate de analiza si sinteza - capacitate de lucru individual si în echipa; - Capacitate de adaptare la medii şi situaţii noi; - abilitati dezvoltate de comunicare, relaționare si adaptabilitate - Persoană dinamică, flexibilă şi cu spirit de iniţiativă; - Bun organizator;
-
SIA COMPLETE ROOF caută colegi de BIROU! Avem nevoie agenți de vânzări talentați care prezintă aptitudini de organizare, spirit de echipa și bune abilități de negociere și vanzare. Dacă sunteți pasionați de vânzări, sunteți deschiși pentru învățare continuă si dezvoltare personala cu scopul de a obține rezultate excelente, această oportunitate vă este potrivită! *Responsabilități : -Identificarea și contactarea potențialilor clienți în vederea promovării produselor serviciilor noastre -Prezentarea produselor serviciilor și explicarea avantajelor acestora clienților potențiali -Întocmirea ofertelor si a panotajelor -Prezentarea ofertelor precise și menținerea unei relații excelente cu clienții -Negocierea și încheierea contractelor de vânzare *Beneficii : -Pachet salarial atractiv, format din salariu fix și bonusuri în funcție de performanțe 3500 - 10000 LEI -Training și suport continuu despre produsele noastre și pentru dezvoltarea abilităților în vânzări. -Telefon de serviciu -Laptop -Mediu de lucru dinamic și prietenos Dacă ești pregătit să te integrezi într-o echipă ambițioasă și să te dezvolți într-un mediu competitiv, te încurajăm să aplici pentru această poziție!
-
FUNDATIA PRISON FELLOWSHIP ROMANIA angajeaza coordonator proiect: ATRIBUTII PRINCIPALE: Coordoneaza eficient toate activitățile proiectului pentru a atinge obiectivele stabilite la cele mai înalte standarde de calitate. Organizeaza și supervizeaza proiectul în toate etapele sale: inițierea, planificarea, monitorizarea, evaluarea impactului și închiderea proiectului. Asigura comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului și respectați obligațiile contractuale care decurg din acordurile de parteneriat. Administreaza bugetul proiectului în conformitate cu procedurile interne și condițiile finanțatorului. Stabilește relații de colaborare pe termen lung cu partenerii, clienții, beneficiarii și finanțatorii proiectului. Asigura derularea proiectului în indicatorii stabiliți și identificați, analizați și monitorizați riscurile. Organizeaza achizițiile în cadrul proiectului, selectați și contractați furnizorii. Realizeaza planuri detaliate de lucru și monitorizați implementarea acestora. (echipă, beneficiari, parteneri). SPECIFICAȚIILE POSTULUI NIVEL DE STUDII: Studii superioare EXPERIENTĂ: ÎN SPECIALITATE: minim 1 an CUNOȘTINȚE NECESARE: Contabilitate primară; Operare PC (MS Office); Gestionare arhivare documente; APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: Aptitudinea generală de învățare; Aptitudinea de a lucra cu documente; Planificare și organizare a operațiilor și activităților; Respectarea instrucțiunilor orale și scrise; Culegere clasificare interpretare transmitere a informațiilor; CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: spirit tehnic, usurință în manipularea fizică și ordonarea obiectelor în mediul de lucru, spirit practic, eficient, ordonat, sociabilitate, tact, amabilitate.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Depozit logistica angajeaza manipulat marfa cu abilitati pe stivuitor. Cerinte: SERIOZITATE!!!!!!,, atentie la detalii, organizat, responsabil, ABILITATI PE STIVUITOR ( nu necesita atestat ) indatoriri: Descarcare incarcare marfa ( mecanizat + munca fizica moderata ), curatenia locului de munca si a curtii. Salariu: 3000 net ( salariu net + transport ),+ bonuri masa. Program: luni-vineri 08:30-17:00 Locatie: Bucuresti sector 6
-
Cautam persoane serioase, muncitoare, care isi doresc un serviciu stabil. Este obligatoriu sa puteti ajunge usor la adresa depozitului nostru, cu masina personala sau cu Linia Albastra. Adresa este: strada Horia, Closca si Crisan 5, Otopeni, Ilfov (soseaua de centura colt cu DN1). Este obligatorie experienta de minim 1 an pe un post similar. Descrierea postului: primirea, ridicarea, ambalarea și expedierea comenzilor la timp verificarea integritatii si predarea catre clienti a produselor incarcarea si descarcarea marfurilor inventarierea produselor livrare produselor comandate in Bucuresti si zone limitrofe (ocazional) Candidatul ideal: are experienta de mai multi ani pe un post similar, intr-un domeniu asemanator disponibilitate la efort fizic zilnic simt de observatie si atentie la detalii are cazierul impecabil si minim 8 clase absolvite are cunostinte de baza de operare PC permis conducere categ B Programul de lucru este de Luni pana Vineri de la 10:00 la 18:30. Se ofera salariu fix + bonusuri de performanta + bonuri de masa si abonament la clinica medicala privata. Suntem o firma romaneasca ce comercializam mobilier, corpuri de iluminat, scaune, mese.
-
Responsabilitati si sarcini: - Cunoaste si va respecta prevederile legale cu privire la circulatia pe drumurile publice, in trafic intern de marfuri; - Planifica, organizeaza si controleaza activitatile legate de transport; - Administreaza flota auto; - Coordoneaza si supravegheza activitatea conducatorilor auto; - Programeaza si optimizeaza rute; - Urmareste modul de intretinere si exploatare a masinilor, starea tehnica si de curatenie; - Stabileste necesarul de piese de schimb si consumabile auto; - Pastreaza legatura cu autoritatile rutiere si furnizorii relevanti; - Obtinerea licentelor de transport si a celor de executie pentru autovehicule; - Reprezentarea societatii in raport cu ARR, RAR, Politie; - Preluarea cererilor de oferte si a comenzilor din partea clientilor; - Primirea si confirmarea comenzilor de transport; - Gasirea solutiilor optime de desfasurare a transporturilor si comunicarea solutiilor alese catre clienti; - Organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei; - Optimizeaza costurilor legate de transport; - Realizarea rapoartelor de activitate si prognozarea cheltuielilor aferente departamentului.; -Pregateşte documentaţiile necesare înmatriculării, inspecţiei tehnice periodice, asigurările obligatorii, Casco şi licenţa de transport, pentru autocamioane şi autoturisme; -Va duce la indeplinire orice alte dispozitii primite de la seful sau ierarhic. Asteptam cv-ul dumneavoastra! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
Promovat
Vrei sa faci parte din echipa hotel Hera Predeal ? Angajam receptioneri si ospatari.Cerinte: abilitate de comunicare cu colegii de echipa, capacitate de organizare,salariu atractiv+tichete masa si un mediu de lucru profesionist
-
Societate comerciala din Deva, angajeaza lucrator comercial in statie PECO. Relatii la sediul societatii: SC OIL GLAT EXIM SRL , Calea Zarandului, nr.1(dupa PETROM, directia Deva -Arad) intre orele 08.00- 16.00 Angajam si pensionari.
-
Angajam Montator ferestre si usi cu geam termopan Cautam o persoana serioasa, harnica, responsabila si implicata. Persoana cu experienta in domeniu. Mediul de lucru este prietenos, programul de lucru este de luni pana vineri.
-
Angajam muncitor necalificat in domeniul montajului de usi si ferestre termopan. Asteptarile pe care le avem sunt: - seriozitate - omenie - harnicie - nu cerem experienta in domeniu Oferim: - un mediu de lucru pritenos - un program de lucru fix, de luni pana vineri - salariu fix + bonus in functie de implicare, seriozitate si comportament