Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-01-28-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ACTIV GROUP MANAGEMENT angajeaza șofer camion cu brat ridicator pentru șantierul de la Alesd ( langa Oradea ). Cerințe: - atestat transport marfă, card tahograf; - permis conducere categoria C,C+E; - autorizatia macaragiu categoria A; - experiență de lucru minim 1 an; Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon afisat.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
CBS Eastern Europe angajează Frigotehnist Compania noastră specializată în furnizarea de soluții de electricitate este în căutarea de colegi profesioniști, responsabili și deschiși la minte pentru a se alătura echipei noastre de specialiști. Dacă dețineți o calificare de frigotehnist sau doriți să obțineți una și sunteți în căutarea unui job nou și interesant, atunci sunteți persoana potrivită pentru noi. Responsabilități: Responsabil pentru instalarea și întreținerea echipamentelor de frigotehnică, inclusiv aparate de aer condiționat, chiller-e, echipamente de refrigerare comercială și industrială și alte echipamente de răcire; implicat în diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice legate de aceste echipamente; Furnizarea serviciilor de mentenanță preventivă pentru acestea. Interacțiune cu clienții noștri pentru a oferi soluții personalizate pentru nevoile lor de frigotehnică și pentru a oferi asistență tehnică suplimentară, dacă este necesar. Cerințe: Absolvent de studii medii în domeniul tehnic; Experiența pe post similar constituie avantaj; Persoane care dețin autorizări pe domeniul electric, gaz, instalații, tehnică de clădiri HVAC; Vorbitori de limbă germană, pentru a avea posibilitatea de a lucra periodic și în Germania constituie avantaj; Capacitatea de a comunica eficient cu alți membri ai echipei și cu clienții; Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită stricte. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii non-financiare (reduceri și gratuități pentru servicii medicale, pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, teambuilding, etc); Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă; Echipamente de lucru de calitate superioară. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
Promovat
Firmă cu experiență în domeniul reciclării, prestatoare de servicii de reciclare, suntem in cautare de mecanici utilaje pentru punctul nostru de lucru din incinta fabricii Heidelberg. . Ofertă și beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată; Tichete de masă (35 lei tichet); Tichete cadou de Crăciun, Paște și 1 Iunie; Ore suplimentare plătite conform legii; Program de lucru in ture 12 24 -12 48. Responsabilitati: Verifica si asigura intretinerea periodica a masinilor si utilajelor; Verifica starea de functionare a utilajelor si a instalatiilor cu scopul de a depista eventualele defectiuni; Efectueaza lucrari de reparatii la timp si de calitate, la utilajele care se defecteaza. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon inclus în anunț.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam: lucrator comercial / casier Cerinte : diploma de BAC Experienta similara: constituie un avantaj. Salarizare: avatajoasa in functie de studii Se deconteaza transport + Bonuri de masa. Avem 2 posturi disponibile in : Sector 2 Piata Bucur Obor Voluntari - bd Voluntari nr. 78 pentru detalii+interviu Data: incepere imediata! Detinem Magazin de plante + Fitofarmacie.
-
Societate comerciala (magazin de plante flori Fitofarmacie) cu sediul in Voluntari angajam economist, cu experienta in domeniul - financiar - contabilitate - achizitii - ofertare + relatii clienti furnizori - aprovizionare Cerinte: - studii superioare - experienta anterioara minim 5 ani - disponibilitate lucru in weekend (ocazional) Program : luni - vineri 8-18.00 (ocazional sambata in perioada de vanzari primavara aglomerata) Salariul este negociabil in functie de experienta. Se achita orele suplimentare Program de lucru : full- time Contract de munca pe perioada nedeterminata Detalii se ofera exclusiv la interviu, stabilit pe baza CV expediat online
-
Compania noastra este in cautarea unui SEF DEPOZIT pentru a se alatura echipei noastre dinamice. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea depozitului nostru si va fi implicat in toate aspectele legate de depozitare si distributie. Responsabilitati: * Gestionarea depozitului si asigurarea ca toate operatiunile sunt efectuate in conformitate cu politicile si procedurile companiei; * Supervizarea si coordonarea activitatilor de depozitare si distributie; * Coordoneaza si administreaza personalul din subordine(planificari de concedii, etc.) ; * Asigura bunul mers al fluxului de intrari iesiri de marfuri din depozit, respectand regulile interne si legislatia in vigoare; * Asigurarea ca toate marfurile sunt stocate in siguranta si in mod corespunzator, respectand toate normele de siguranta; * Planificarea si organizarea activitatilor de incarcare si descarcare a marfurilor, precum si a transportului acestora; * Introducere si eliberare marfa in din magazie, pe baza documentelor de intrare iesire; * Cunostinte de operare in sistemul WMS a acestor intrari iesiri de marfa; * Coordonare activitate intrari iesiri; * Coordonarea si supervizarea personalului din depozit, asigurandu-se ca acestia respecta toate politicile si procedurile companiei; * Intocmirea rapoartelor si a documentelor necesare pentru a asigura o buna gestionare a depozitului. Cerinte : * Experienta anterioara in gestionarea depozitelor sau a operatiunilor logistice; * Cunostinte solide de operare a echipamentelor de depozitare si manipulare a marfurilor; * Studii medii superioare; * Cunostinte limba engleza nivel B1 minim (scris + vorbit) ; * Cunostinte operare PC (WMS), SAP; * Seriozitate, responsabilitate, spirit de echipa; * Persoana integra, harnica, cu viziune si abilitati organizatorice si in lucru cu oamenii; * Gandire analitica, seriozitate, asumanrea responsabilitatilor ; * Capacitatea de a gasi solutii si de a lua decizii in situatii atipice si sub presiunea timpului ; * Autorizare ISCIR, abilitati manipulare utilaje ISCIR; * Permis conducere categoria B; * Abilitati excelente de organizare si planificare; * Persoana ordonata, disciplinata; * Capacitatea de a lucra sub presiune si de a gestiona mai multe sarcini simultan; * Abilitati de comunicare si coordonare a personalului; Beneficii: * Salariu competitiv si pachet de beneficii atractiv ; * Tichete de masa in valoare de 30 lei ; * Asigurare medicala ; * Decontare transport ; * Prime de sarbatori ; * Oportunitati de dezvoltare profesionala si de avansare in cadrul companiei; * Mediu de lucru dinamic si placut, cu o echipa de profesionisti dedicati. Daca esti o persoana motivata si dornica sa faci parte dintr-o echipa dinamica, te incurajam sa aplici pentru pozitia de gestionar depozit. Trimite-ne CV-ul tau actualizat si o scurta descriere a experientei tale in domeniu. Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem!
-
CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii superioare; - Experienta minim 1 an pe o pozitie similara; - Cunostinta operare Microsoft Office; - Aptitudini de intelegere verbala si de exprimare orala; - Sensibilitate la probleme; - Capacitate de sinteza; - Spirit de lucru in echipa; - Disciplinat; - Bun organizator; - Cazier judiciar curat. DESCRIEREA JOBULUI: - Asigura preluarea si procesarea solicitarilor colaboratorilor societatii, inregistrand comenzile care vin telefonic sau prin intermediul mediului online; - Promoveaza si vinde produsele si serviciile oferite de catre societate; - Preia feed-backurile si sugestiile colaboratorilor; - Intocmeste graficele de programare pentru serviciile oferite de societate; - Urmareste atragerea permanenta de noi clienti.
-
Promovat
Echipa QuickTelesales cauta colegi noi ! Iti oferim: Program part-time de Luni până Vineri: 09.00h-15.30h. (6 ore/zi+30 min pauză); Weekend-uri și zilele libere date de către stat, libere; Training de specializare; Contract de muncă pe perioadă nedeterminată incă de la inceputul activității; Salariu FIX plus bonus și extra bonus in functie de performanta; Alaturi de noi: Vinzi, prin intermediul telefonului, produsele promovate de noi sau colaboratorii noștri; Oferi informații corecte referitoare la produsele promovate; Participi activ la atingerea obiectivelor lunare și individuale; Aplica acum CV-ul tău la adresa de mail: sau află detalii la nr. de telefon: Hai in echipa noastra !
-
- Absolvent al școlii profesionale sau liceului de meserii din domeniul tehnic (mecanic, mecanic auto, electromecanic); - Experiență de minim 1 an în activități de service auto; - Permisul auto constituie un avantaj; - Persoană organizată, muncitoare, comunicativă; - Integritate, seriozitate. Responsabilitati . - Efectueaza interventii de mecanica si electrica auto; - Schimb de anvelope ulei placute de frana discuri de frana geometrie diagnoza electrica pe diferite marci de autoturisme; - Activitati specific unui centru de service auto. - Pachet salarial foarte atractiv; - Tichete de masa; - Bonusuri de performanță; - Condiții foarte bune de lucru. Detalii la nr. de telefon:
-
Grupul de firme Royal Group, angajează contabil. Se caută: - persoane care au studii și experienta in domeniu - tineri absolvenți ai studiilor în domeniu contabilitate și doresc sa urmeze o carieră în contabilitate. Posibilități de avansare în firma.
-
Cerinte - Educație de nivel cel putin mediu în domeniul tehnic (profil tehnic) - Abilități excelente de comunicare și relaționare. - Competențe tehnice solide în domeniul mecanicii electricii, cu o înțelegere logică a funcționării echipamentelor. - Capacitate de a înțelege procesele tehnologice ale unei fabrici - Disponibilitate pentru munca în regim de 3 schimburi - Reprezinta un avantaj experiența în operarea utilajelor, reglaje și mecanică. Responsabilitati - responsabil de operarea, reglajul si optimizarea performanței utilajelor. - responsabil de revizii și reparații, asigurând că totul funcționează în parametrii optimi. - identifică defectiunile si sursele potentiale ale problemelor. - analizeaza cu atenție orice problemă tehnică. - ofera solutii valoroase și colaboreaza cu echipa in remedierea lor.
-
Cerințe: - Absolvent liceu școală profesională cu specializare tehnică: mecanică, electromecanică, instalații electrice, etc. - Prezinta avantaj cunoștințele de mecanică, electrică și experiență în service ascensoare și scări rulante; - Permisul de conducere auto; - Disponibilitate de a se deplasa la clienți. Descrierea jobului: - Participa la efectuarea lucrărilor de întreținere si reparații a echipamentelor clienților companiei; - Gestionează relația cu clientul final; - Completează formularele specifice si rapoartele solicitate; - Zona acoperită București; - Se deplasează la clienți pentru a face verificări conform planului de mentenanța; - Se deplasează la solicitările clienților pentru a remedia defecțiunile apărute.
-
Angajam paznic pentru sediul societatii . Relatii la tel de luni pana vineri, de la 8.00 la 17.30 .
-
Agenția Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință. CE CAUTĂM: Pricipalele calități pe care trebuie să le aibă viitorul nostrum coleg: Să aibă abilitați de comunicare si negociere; Să fie persoane sociabile, organizate, responsabile si punctuale; Persoane orientate către rezultat; Cunoștințe operare calculator; Permis de conducere categoria B. ATRIBUȚII: Prospectarea, vizionarea si preluarea ofertelor in portofoliu, după consilierea proprietarilor; Calificarea clienților prin înțelegerea nevoilor acestora, ofertarea lor, stabilirea vizionărilor, însoțirea si consilierea acestora de la vizionare pană la semnare; Dezvoltarea unei relații bazate pe încredere, respect si profesionalism cu clienții, fie ei proprietari sau cumpărători/chiriași. CE OFERIM: O echipă pregătită să te formeze, dezvolte și să te susțină; Locație ușor accesibilă; Venituri limitate doar de nivelul tău de implicare; Bonusuri în funcție de performanță; Posibilitatea de a avansa în carieră. Așteptăm CV-ul tău!
-
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net. Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net. Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel.
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net. Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel
-
Angajam barbat pentru curatenie in fabrica , zona Remat sos. iasi Tomesti , 8 h zi , de luni pana vineri, in 2 schimburi .Sarcini principale : de maturat culoare , evacuat gunoi, curatenie la containere gunoi , de spalta cu masina alei , alte activitati de curatenie locale . Se asigura salariu lunar +tichete de masa + decontare transport in Iasi .Relatii la tel. , intre orele 9.00-17.00
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net. Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel
-
Societate de constructii cu sediul in Bucuresti angajeaza urgent, cu contract individual de munca, zugravi si muncitori necalificati pentru lucrari in Bucuresti si provincie. Se asigura cazare pentru cei din provincie, transport la punctul de lucru, o masa zi. Saptamana de lucru este luni-vineri iar pentru orele suplimentare ( optional) lucrate sambata, se plateste dublu. Plata se face de doua ori pe luna. Telefon programare interviu: Nelu Cislaru: