Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-02-03 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Responsabilitati: Descărcarea mărfurilor primite de la furnizori și aranjarea acestora în depozit Ambalarea și pregătirea mărfurilor conform procedurilor interne pentru livrare Încărcarea mărfurilor în mașinile de transport Participarea proactivă la optimizarea procesului de manipulare marfă Verificarea integrității produselor Cerinte: Studii medii; Autorizatie ISCIR (prezinta avantaj) Capacitate de planificare și organizare Abilitate de lucru în echipă Atenție distributivă Experiență pe un post similar Beneficii Bonuri de masa Decont transport Salariu 3 500 - 4 000 lei
-
Promovat
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Societate specializata in proiectarea si executia lucrarilor de instalatii: TERMICE, SANITARE, CLIMATIZARE, VENTILATIE, ELECTRICE SI AUTOMATIZARI pentru constructii civile si industriale, angajeaza in conditii avantajoase INSTALATORI pentru instalatii termice si sanitare. CERINTE: Experienta obligatorie Studii medii sau scoala profesionala Calificari: CU SAU FARA CALIFICARE Experienta de lucru in domeniu de minim 3 ani Capacitati de citire si interpretare ale planurilor de instalatii Permis de conducere categoria B prezinta avantaj Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana, responsabila, serioasa, agila, cu o atentie distributiva in timpul programului de lucru si capabila de lucru in echipa. Sarcini si atributii: Executarea lucrarilor de instalatii termice si sanitare la santierele de constructii clientii societatii Beneficii: Lucrari doar pe raza orasului Constanta Salariu motivant Bonuri de masa Scule si dispozitive de ultima generatie Echipament de protectie pus la dispozitie de societate Utilitare pentru deplasare la locul de munca pus la dispozitie de societate Ore suplimentare platite (daca este cazul) Prime de Paste si de Craciun in functie de rezultate Programul de lucru: Se lucreza LUNI - VINERI
-
Promovat
Atributii si conditii de lucru: Efectueaza activitati de dulgherie si tamplarie, pentru a construi si repara panouri circulare RUNDFLEX; Efectueaza activitati de dulgherie si tamplarie, pentru a asambla confectii de lemn speciale conform schitelor tehnice primite si graficului de livrari; Mentine ordinea si curatenia in spatiul de lucru; Mediu de lucru in hala in picioare efort de ridicare zgomot murdarie grosiera; Imbracaminte protectie obligatorie inclusiv: bocanci, ochelari, manusi, casca si antifoane. Criterii de evaluare: Prezenta zilnica Respectare pauze Efectueaza ore suplimentare (compensate corespunzator); Proactivititate Implicare Ritm de lucru Calitatea lucrului; Panourile si confectiile de lemn construite reparate respecta criteriile de calitate interne; Respecta graficului de livrari. Conditii angajare: Prietenos cinstit harnic; Riguros la program si in activitate; Lucreaza bine impreuna cu echipa; Respecta regulile interne (strict interzis: consum de bauturi alcoolice, violenta, agresiune verbala, furt). Conditii minime: Domiciliu stabil Sibiu sau zone limitrofe pe o raza maxim de 25km; Fara cazier (lucreaza in zona de depozit cu responsabili de gestiune); Permis auto reprezinta un avantaj. Studii: Absolvent minim 12 clase. Calificare: Tamplar. Competente: Experiență minim 2 ani pe un post similar. Oferta: Tip contract perioadă nedeterminată cu perioada de proba de 90 zile; Perioada de lucru 8 ore pe zi, 5 zile pe săptamană; Orar de lucru 7:30 16:30 luni joi respectiv 7:30 - 14:00 vineri; Salariu Fix 6.000 lei brut lunar; Concediu odihna 21 de zile. Beneficii: Tichete de masă (in valoare de 30 lei pe zi); Asigurare medicală privata; Pensie privată pilonul 3; Prima de Paște (1000 lei bonuri cadou); Prima de Crăciun (1000 lei bonuri cadou); Transport cu auto impreuna cu colegii de serviciu. Dotare: Echipament de protectie; Scule, dispozitive, echipamente. Scolarizare: Traininguri specifice domeniului de constructii si materialelor. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 746
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul ideal: - studii superioare de specialitate; - experienta minim 1 an in domeniu pe o pozitie similara; - cunoasterea soft-ului SAGA; - cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar - contabile; - abilitati de comunicare si spirit de echipa; - abilitati de organizare, minutiozitate, atentie la detalii; - responsabilitate vis-a vis de lucrarile efectuate si termenele stabilite; - preocuparea continua pentru actualizarea prevederilor legislative in domeniu financiar contabil. Responsabilitati: - Tinerea evidentei contabil pentru portofoliul de client alocat; - Verificarea balantelor contabile si a fiselor ROL; - Întocmirea declarațiilor lunare către autorități și transmiterea documentelor specifice; - Realizarea diferitelor rapoarte financiar contabile specifice domeniului; - Reconcilieri fișe de cont furnizori și clienți; - Intocmirea de rapoarte diverse, la solicitarea managementului; Ce oferim noi: - Șansa de a acumula rapid experiență diversificată; - Locație centrală, accesibilă, aproape de mijloacele de transport în comun; - Suport tehnic intern (când și unde este necesar) de la colegii; - Traininguri diverse si suport real in dezvoltarea profesională; - Pachet salarial corelat cu experienta, diverse bonusuri.
-
Caut persoana cu experiența pentru firma de contabilitate care sa cunoască programul SAGA. Sa aibe cunostinte de evidenta primara, declaratii, balanta, bilant, etc. Puteți atașa CV-ul. Sau pentru mai multe detalii, sunați. Acceptam si servicii pe baza de contract !
-
-
Angajez instalatori sanitari termici punctele de lucru sunt în București salariul negociabil în funcție de abilități pornește de la 5000 lei pe lună se lucrează de luni până vineri
-
Angajam operator buldoexcavator in sector 3 , zona Pallady. Se lucreaza luni-vineri > 8 ore zi ATESTAT OBLIGATORIU!
-
Angajez muncitori calific ați și necalifi cati în constructii. Șalariu atractiv, contract de munca cu pprogram de 8 ore, transport gratuit. Ofer cazare pentru cei din provincie. Mai multe detalii la tl.
-
DESCRIERE Oportunitate de angajare: Sudori MIG-MAG și Montatori de Structuri Metalice Compania noastră este în căutarea de persoane calificate și dornice să se alăture echipei noastre ca sudori MIG-MAG și montatori de structuri metalice. Suntem o companie în plină expansiune, specializată în montajul de structuri metalice pentru diverse industrii, și căutăm să extindem echipa noastră cu profesioniști talentați și motivați. Locație: Sediul firmei este in Timisoara, dar munca se efectueaza pe diverse santiere din Romania, NU CONTEAZA IN CE ORAS LOCUITI. Responsabilități sudori: Efectuarea sudurilor MIG-MAG conform specificațiilor tehnice și standardelor de calitate, experiență anterioară în sudura MIG-MAG, iar certificarile anterioare reprezinta un avantaj Respectarea normelor de siguranță și igienă la locul de muncă Colaborarea eficientă cu echipa pentru atingerea obiectivelor și termenelor stabilite Responsabilități montatori: Montarea și asamblarea structurilor metalice în conformitate cu planurile și schițele furnizate Respectarea normelor de siguranță și igienă la locul de muncă Colaborarea eficientă cu echipa pentru atingerea obiectivelor și termenelor stabilite Cerințe: Atitudine pozitivă, abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă Orientare către rezultate și atenție la detalii Respect față de normele de siguranță și calitate Beneficii: Salariu competitiv în concordanță cu experiența și calificările, Intre 5500 - 10.000 lei. Mediu de lucru dinamic și stimulant Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei Pachet complet de beneficii sociale Dacă sunteți o persoană motivată și dornică să se alăture unei echipe dinamice și orientate către excelență, vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat la adresa de e-mail sau să ne contactați la telefon. Vă mulțumim pentru interesul manifestat și așteptăm cu nerăbdare să facem cunoștință cu viitorii noștri colegi!
-
Candidatul ideal pentru job: -Sa doreasca sa lucreze pe perioada nedeterminata -sa coopereze bine in echipa -sa ii placa domeniul in care va lucra -sa doreasca sa invete si sa evolueze -sa fie punctual si serios Descrierea jobului Bucatar Responsabilitatea acestuia sunt de pregati mancarea respectiv 2 feluri principale si meniurile zilnice care se comanda alaturi de bucatareasa actuala (se pot imparti felurile de mancare la buna intelegere),sa mentina curatenia ca si restul echipei.Sa fie dispus sa lucreze in echipa intrun mediu placut.Programul de lucru este de luni-vineri de la ora .In unele weekenduri avem si alte contracte care se platesc suplimentar. Ajutor bucatar Responsabilatatile acestuia sunt de a ambala mancarea pentru comenzi,de a sta la casa de marcat cand e nevoie (de obicei maxim 2 ore) si in restul timpului de a ajuta bucatarul la tot ce e nevoie,taiat legume,spalat vase,etc.Sa mentina curatenia ca si restul echipei.Sa fie dispus sa lucreze in echipa intrun mediu placut.Programul de lucru este de luni-vineri de la ora . Benefici: Daca ofera seriozitate si invata preparatele in vitor se poate oferi sansa sa evolueze pe un post de bucatar. Daca doreste sa lucreze si in unele weekend se plateste in plus fata de salariu. Descrierea companiei Compania noastra a fost infitata in anul 2022.La momentul actula suntem un restaurant de caterin cu mancare traditional romaneasca dar de curand am deschis si o nisa pe mancarea asiatica care se gateste la wok.Suntem in continua crestere si de aceea dorim sa ne marim si echipa.
-
Angajam muncitori ncalificati pentru calificare la locul de munca in meseria de tehnician curenti slabi (sisteme de alarma, supraveghere video, automatizari porti, sistem de control acces, detectie incendiu, desfumare)
-
Societate angajează operator pe buldoexcavator CAT din 2 re de functionare,nu se fac deplasari se lucrează doar in Sibiu si imprejurimi maxim 20 km. Program 8 ore zi Salariu 5000 lei luna
-
Sarcini: - Coordonarea proiectelor de instalare si punere in functiune a sistemelor de securitate; - Instalarea, punerea in functiune si intretinerea sistemelor de securitate; - Întocmirea documentelor specifice, completarea corectă și completă în registrele specifice sistemelor; - Asigurarea mentenantei sistemelor de securitate (testari functionalitate, curatare, reparatii, punere in functiune etc); - Analizarea si remedierea disfunctionalitatilor tehnice si a defectiunilor; - Instruirea beneficiarilor privind utilizarea sistemelor de securitate;
-
Angajam muncitor necalificat pentru ajutor executie instalatii electrice curenti slabi si retele date. Sarcini: carat materiale pe pozitie desfasurat cablu Dat scule la mana Facut curatenie la sfarsit de zi Executie instalatii curenti slabi (sub supraveghere) Spart pentru trasee cablu Montaj pat de cablu (gaurit cu bormasina, pus dibluri, tije, console etc) Intins cabluri pe pat de cablu Montaj canal cablu Cerinte: Seriozitate, punctualitate, buna conduita Fara frica de inaltime
-
Angajam cu contract de munca - zidar - dulgheri - fierari - finisori Se ofera salariu atractiv si se asigura transport. Petru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon .
-
ANGAJĂM CONTABILĂ! In Reghin, Jud.Mures Detalii la nr de telefon . Puteti trimite CV-uri pe adresa de mail: Experienta minimă in domeniu este binevenită.
-
SC West Spedition SRL angajeaza soferi profesionisti cu atestat si card tahograf valabil , salariu motivat , pentru depunere CIV si interviu la sediul societatii in data de 16.04.2024 , ora 11.00
-
Buna ziua , Firma cu activitatea in domeniul instalațiilor sanitare si termice cauta instalator cu experiență , adica ar trebui sa stie sa faca urmatoarele: Incalzire in pardoseală Distribuție apa , atat pe pex cat si pe ppr Canalizări din pp Canalizări pe-hd lipitura cap la cap (nu este obligatoriu dar reprezintă avantaj) Ventilație ( nu este obligatoriu dar reprezintă avantaj) Candidatul ideeal trebuie sa arate si putin de rapiditate și îndemânare. Se lucrează cu absolut toate actele in regula , contract de munca , ssm , medicina muncii. Salariul se plătește de 2 ori pe luna 15 si la final de luna , pe card la banca Transilvania. Program de lucru 08:00 - 17:00 de luni pana vineri , sâmbătă doar in caz de forta majora si doar daca se poate aici se plătește separat. Salariul incepe de la 4500 lei net. Exclus persoanele neserioase si cu probleme cu alcoolul cine vine si este gasit cu alcool va fi dat afara din santier ( controale de alcool zilnice). Se lucrează la blocuri de apartamente noi in sectorul 1 si 2. Nr Telefon Laurentiu Daca nu răspund la telefon înseamnă că nu am semnal dar imi puteti scrie pe WhatsApp la același nr sau mesaj sms si revin in cel mai scurt timp.
-
Numele companiei: Local Imobiliare Tip job: Full Time Limbi straine: engleza prezinta un avantaj Carnet de conducere: B Castiguri monetare: 1000 euro + Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Ce competențe și calități trebuie să ai? Dorința de a performa în unul dintre cele mai prospere domenii; Etică și moralitate; Orientare către clienți și nevoile lor; Abilitate de negociere și comunicare; Responsabilitatea, respectul și răbdarea; Adoptarea unei ținute business. Capacitate de organizare si planificare; Experienta nu este necesara, o castigam impreuna Care sunt responsabilitățile unui consilier imobiliar de top? Identificarea cererilor si ofertelor imobiliare Promovarea activa a ofertelor Vizionari proprietati Inregistrarea portofoliului in baza de date interna Gestionarea cu succes a relatiilor cu clientii. Negocierea și intermedierea tranzacțiilor Implementarea strategiile oferite de către companie Ce îți oferim? Mediu de lucru unde iti poti valorifica cunostintele si abilitatile tale in ascendenta. Mediu de lucru dinamic, diversitate în muncă. Accesul la un portofoliu mare de clienți și proprietăți din Cluj-Napoca. Programul personalizat care te ajută să te dezvolți în mediul imobiliar Oportunitatea să devii un agent imobiliar de TOP. Training și sprijin pe tot parcursul evoluției tale în agenție Negociezi și intermediezi tranzacții alături de profesioniști. Pachet logistic necesar îndeplinirii activită ii de lucru cu succes. Mijloace de promovare eficiente si moderne, tehnologie inovativa Model de lucru testat care sa te ajute sa fii cat mai eficient Câștiguri financiare substanțiale a caror limita superioara depinde doar de tine Activitatea ta se va desfășura într-un spațiu modern, cu propriul birou si laptop Sansa de a face castiguri consistente inca de la inceputul carierei Încasările consilierilor variază între 1000-3000 (pentru consilierii fără experiență) Despre noi Obiectul nostru de activitate cuprinde intermedierea unei tranzacții de vânzare, cumpărare sau închiriere, consultanță imobiliară, juridică și financiară în ceea ce privește achiziția și administrarea proprietăților. Colaboram cu experti din toate domeniile adiacente necesare in cadrul unei tranzactii astfel incat serviciile noastre sa multumeasca complet clientul. Recomandarile clientilor dar si a proprietarilor care colaboreaza cu noi in exclusivitate de multi ani demonstreaza ca suntem o agenție imobiliară de top. Onestitatea si respectul față de oameni, munca în echipă, transparența, orientarea către client, performanța și calitatea serviciilor sunt atitudinile care ne reprezinta Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine.
-
Angajam ambalator manual oua, doar doamne, la o ferma gaini, oferim cazare in Romania Gaesti Dambovita. Program LU-VI 8 ore + 1 ora pauza, sau LU-SA 8 ore + 1 ora pauza Norma minima de lucru, salariu in functie de competente, salariu target 2800 ron.
-
Pentru unul dintre clientii nostri, un producator important de valve cu utilitate industriala, angajam operator productie in Arad. Ce oferim: Salariu brut pornind de la 3900 ron (in functie de experienta); Tichete de masa; Bonus de prezenta lunar; Prime de sarbatori; Transport asigurat din Arad si localitati limitrofe. Ce vei face: Pregatirea si controlul amanuntit al componentelor; Identificarea corecta a produselor pe timpul efectuarii activitatii, inclusiv al produselor neconforme; Manipularea produselor astfel incat acestea sa nu se deterioreze pe parcursul activitatii; Ce asteptam de la tine: Studii medii finalizare; Cunostinte tehnice de baza; Disponibilitatea de a lucra in 3 schimburi. Daca esti interesat, ne poti trimite CV-ul tau la adresa e-mail sua pe WhatsApp la
-
Braseria centrala, din zona Dorobanti, doreste sa te alaturi echipei. Se lucreaza 5 zile cu 2 zile libere, pe baza de contract de munca. Se asigura salariul net, tips, pauza de masa, decont transport Metreorex RATB. Mai multe detalii pe whatssapp sau telefon, la numarul din anunt.