Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-02-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bergerat Monnoyeur, dealer-ul Caterpillar in Romania, angajeaza Tehnician Electromecanic pentru interventii pe teren. Pozitiile sunt cadrul diviziei de utilaje Caterpillar sau in cadrul diviziei de motoare si generatoare. Zona pentru care recrutam poate fi in orasele mentionate sau in vecinatate, masina de interventii poate fi utilizata si pentru naveta: Brasov. Studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate electronică, hidraulică pentru divizia de utilaje; Cunoștințe și experiență în domeniul electro mecanic de minim 2 ani (atelier sau teren); Cunoștințe de operare PC (Word, Excel și programe specifice); Cunoştinţe minime de limba engleză domeniul tehnic; Punctualitate, adaptabilitate, nivel ridicat de inițiativă; Atitudine orientată către client, corectitudine profesională, rigurozitate; Bună capacitate organizatorică; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasări in zona alocata (deplasări de maximum 2-3 ore dus, 2-3 ore întors); Program de lucru Luni - Vineri, 08.00 - 17.00 cu 1h pauza de masa. Descrierea jobului Efectuează, în locaţia clientului, activităţi de reparare, revizie şi întreţinere a utilajelor sau a motoarelor Caterpillar și Perkins și a grupurilor electrogene Caterpillar și Olympian (din punct de vedere mecanic, electric si hidraulic - pentru utilaje); Pune diagnosticul de stare tehnică şi realizează analize de anomalii; Identifică piesele de schimb necesare intervenţiilor; Realizează puneri în funcţiune şi expertizări; Întocmește rapoarte de intervenție după fiecare misiune de lucru (in format electronic); Studiază literatura de specialitate, îmbunătăţindu-şi permanent abilităţile profesionale, are acces la documentatia tehnica in format electronic si la interfata de diagnoza; Anual participă la inventarierea pieselor și a sculelor din dotare; Păstrează o bună relaţie cu clientul. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize, recuperare medicala si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau. P
-
Promovat
ABILITATI: - Responsabil, harnic, serios, comunicativ; - Persoana organizata, punctuala, serioasa; - Dinamic, cu abilitati tehnice; - Fara antecedente penale. ATRIBUTII: - Realizeaza transporturi de marfa pentru aprovizionare sau livrare catre clienti; - Asigura marfa pentru a fi transportata in conditii optime si de siguranta rutiera; - Se asigura ca marfa se livreaza in baza facturilor fiscale cu aviz, verificând incarcarea si asigurând buna gestionare a livrarilor; CERINTE: - Permis conducere categ.B, - Experienta de minim 3 ani in domeniul transportului de marfa; - Studii medii constituie un avantaj; - Cazier rutier fara incidente;
-
Promovat
Oferta salariala pentru perioada angajarii in Slatina, Romania: Program de lucru in 3 schimburi: 07:00-15:00, 15:00-23:00, 23:00-07:00 Tichete de masa 30 lei zi Bonus de productie pana in 200 lei Spor sarbatori legale 200% Spor ore suplimentare 200% Spor de weekend 35% Spor de noapte 25% Transport asigurat Diverse prime Tichete de vacanta Perioada inițială de angajare: 4-5 luni în România, cu o lună de training in fabrica din Slatina, Romania Perioada de delegare în Germania: 3-4 luni Beneficii pe perioada delegării: cazare, transport, diurnă (60EUR zi), salariul platit în țară și toate beneficiile conform contractului individual de munca Evaluare pentru angajare permanentă în Germania după trecerea celor 3-4 luni Angajatii selectati sa fie transferati in Germania, vor primi oferte salariale aferente grilei de salarizare in Germania.
-
Promovat
Tehnician intretinere echipamente de climatizare si ventilatie montaj, Ce cautam : 1. Experienta in domeniul HVAC (montaj, service aer conditionat) 2. Cunostinte despre echipamentele de ventilatie climatizare si automatizari HVAC 3. Permis de conducere B1 (constituie un avantaj) Ce trebuie sa faca : 1. Asigura buna functionare a echipamentelor clientilor (centrale ventilatie, chiller-e, aparate de aer conditionat, filtre de aer , recuperatoare de caldura) prin intretinere periodica si interventii in cazul defectarii 2. Acorda suport tehnic cand este solicitat 3. Participa la instalarea echipamentelor in proiecte noi Ce oferim : 1. Un salariu atractiv, in functie de cunostinte si experienta demonstrata 2. Tichete de Masa 3. Prime in functie de rezultate si implicare 4. Cresteri salariale anuale in functie de performanta si rezultate 5. Posibilitatea de a invata si acumula experienta despre o gama larga de echipamente
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
-
-
Cautam ingrijitori animale persoane,sau familii serioase,cu simtul raspunderii,pentru o ferma de animale din Campulung Moldovenesc.Telefon:0740836613
-
Caut persoana ,mai in varsta,fara obligatii ,pentru a avea grija de o casa in apropiere de Campulung Moldovenesc.Relatiila tel ,sau
-
Caut o femeie ,mai in varsta,fara obligatii,pentru a avea grija de o casa ,in apropiere de Campulung Moldovenesc.Relatii la tel ,sau .
-
Candidatul ideal: Studii minim 8 clase; Persoană activă, implicată, responsabilă, receptivă, ușor adaptabilă; Seriozitate responsabilitate, receptivitate, corectitudine, loialitate, hotarare, atitudine pozitiva, spirit de observatie, rabdare, capacitate de comunicare Descrierea jobului Pregăteste adăpostului în vederea populării cu pui de o zi Curăta mecanic adăpostul scoate gunoiul de grajd de la seria anterioara Execută spălarea, varuirea, dezinfectarea spaţiilor pentru puii de carne in conformitate cu cerintele sanitar veterinare, sigilarea ulterioara a halelor Respecta si aplica procedeele de adapare, hranire, microclimat, vaccinare,etc dupa procedurile implementate in ferma Respecta și aplica normele sanitar-veterinare si de biosecuritate in ferma, Asigura adaparea si hranirea pasarilor pe intreaga perioada a ciclului de crestere si regleaza utilajele in functie de varsta pasarilor Respecta procedurile emise si implementate la nivelul fermei Păstrează în permanenţă ordinea şi curăţenia la locul de muncă; Informează persoanele responsabile de orice defecțiune în funcționarea echipamentelor din dotarea halelor de crestere; Respectă prevederile normativelor interne şi procedurile de lucru privitoare la postul său; Beneficii: pachet salarial atractiv asigurare transport sau decontare transport (75% din contravaloare abonament) programe de instruire alte tipuri de beneficii vor fi detaliate in cadrul interviului
-
Restaurant Orizont angajează ospstar, ajutor de ospatar si personal curatenie.
-
Societate comercială angajează muncitori Calificați și necalificați pentru Șantiere din București și Ilfov pentru lucrări de termosistem.Salariul se stabilește în funcție de performante, se poate asigura cazare și transport.Pentru detalii puteți suna la numărul de telefon.
-
Angajam agenti de securitate pentru o clădire de birouri din Cluj-Napoca: Cerinte: -atestat agent securitate -seriozitate, punctualitate -experienta in securitatea incintelor, constituie un avantaj Salariul net începând cu 2.800 lei, și este transferat direct în contul bancar al angajatului.
-
Angajam o persoana la recepția unei clădiri de birouri din zona centrala a municipiului Cluj-Napoca. Program luni - vineri (08:30 - 17:30), fără weekend-uri sau sărbători legale. Cerinte: -cunoștințe minime de limba engleza -seriozitate, punctualitate -experienta minima in secretariat administrativ, constituie un avantaj Salariul net începând cu 2.700 lei luna, transferat direct în contul bancar al angajatului.
-
Firma in domeniu constructiilor,angajeaza asistenta manager cu permis auto,cunostinte operare Pc.[excel,word],este munca de birou si de teren,trebuie sa aveti disponibilitate si la delegatii in tara in interes profesional,mai multe detalii la un interviu sau la numarul de telefon,cv de angajare se trimit aici pe aceasta platforma,pe pub 24.Ofer si cer seriozitate.
-
Angajam Administrator tehnic multifunctional FULL TIME pentru Asociatii de Proprietari - Ansambluri residentiale Postul consta in inspecarea zilnica a 1-3 ansambluri rezidentiale si rezolvarea problemelor administrative si tehnice constatate. Responsabilitati: Tehnicianul este responsabil pentru bunul mers al tuturor aspectelor tehnice si administrative ale complexului si e obligat sa ia urmatoarele masuri: - sa inspecteze zilnic spatiile comune ale ansamblului; - sa remedieze problemele tehnice administrative pe care le poate rezolva; - sa instiinteze managerul despre problemele aparute, cu prioritate despre cele nerezolvate. Sa urmaresca procesul de rezolvare pana la finalizarea acestuia; - sa propuna furnizori si solutii pentru problemele pe care nu le poate rezolva; - sa inspecteze modul cum furnizorii realizeaza lucrarile contractate de Asociatie; - aprovizioneaza complexul cu piese si consumabile; - raport de activitate zilnic; - comunicare cu managerul de locatie, cu presedintele sau locatari in functie de necesitati; Competente profesionale: Administratorul tehnic trebuie sa aiba minim competente medii in urmatoarele domenii (in ordinea importantei): - Instalatii sanitare; - Instalatii electrice; - Lacatuserie; - Vopsit zugravit tencuit mici reparatii - Curenti slabi (interfoane, sistem supraveghere video, senzori, automatizari, etc.); - Organizare, comunicare si intelegere aspect tehnice si administrative; Salariul net 3000-3500 lei.
-
Angajam PIZZER cu experienta care sa detina bune abilitati de comunicare, dexteritate si viteza de lucru. Cautam un coleg care isi doreste un job stabil pe perioada indelungata. Salariu+ masa asigurata.
-
Angajam barman cu experienta in domeniu. Beneficii: contract de munca pe perioada nedeterminata, mancare asigurata, apa si 2 cafele, locatie de top in Dumbravita, program de 2 2 zile. Cerem: seriozitate, implicare, experienta, abilitati bune in comunicare. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, esti o persoana dinamica si plina de viata, te asteptam cu drag sa ne cunoastem!
-
Angajam femei si barbati la curatenie in magazine haine din Iasi. Salar: 1.400 RON NET pe luna. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Echipa tânără cauta electricieni calificați și ajutori pentru construcții civile,apartamente, case,vile, program lucru 8h de luni pana vineri,salariu de la 3500 pana la 6000, și alte avantaje depinde de implicarea fiecăruia. Rog seriozitate
-
Descrierea jobului: Efectueaza operatiuni de incarcare, descarcare si stivuire Asigura manipularea mărfurilor si sau a materialelor din depozit fără pierderi Respectă conditiile si standardele de depozitare contribuind la aranjarea eficientă a depozitului Autorizatie ISCIR vizata. Beneficii: Posibilitate de lucru într-un mediu dinamic alături de o echipă de profesionistii care încurajează si valorifică dezvoltarea poten ialului creativ. Pachet salarial motivant. Tichete de masa in valoare de 40 de lei. Decontare transport de la domiciliu la locul de munca si retur.
-
Candidatul Ideal - studii medii sau superioare; - experienţa pe o pozitie similara constituie avantaj - Experienta in receptia si livrarea marfurilor - cunoştinţe foarte bune operare PC - abilităţi de lucru sub presiunea timpului şi rapiditate în urmărirea sarcinilor dispuse; - capacitate de analiza, organizare si comunicare; - persoana organizata, atenta la detalii, seriozitate, responsabilitate; Descrierea jobului - Gestioneaza marfa receptionata, intocmind documentele necesare conform legislatiei in vigoare si procedurilor existente in companie; - Efectueaza si raspunde de receptia fizica a marfii; - Participa la operatiunile de: incarcare descarcare a marfii aflate in gestiune; - Efectueaza transferurile de marfa din gestiunea proprie in gestiunea primitoare; - Raspunde de corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor privind gestiunea; Beneficii oferite: - pachet salarial motivant; - diferite prime bonusuri; - tichete de masa in valoare de 40 de lei zi; - decontare transport de acasa la serviciu si retur; - telefon de serviciul; - posibilitate de lucru într-un mediu dinamic alături de o echipă de profesionişti; Descrierea companiei REMAT BRASOV S.A. Este una dintre cele mai mari firme active in domeniul reciclării, cu capital privat integral romanesc, fiind prezentă prin punctele sale de lucru în judetele: Bacau, Brașov Cluj, Covasna, Dolj, Harghita, Iași, Mureș si Sibiu.
-