Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma noastra de pe Platforma Incontro - Calea Sagului angajeaza Operator Router CNC si Operator masini-unelte automate semiautomate Cerinte: Absolvent de liceu scoala profesionala tehnica; Experienta relevanta de minim 2 ani ca operator utilaje cu comanda numerica sau pe masini-unelte; Seriozitate, spirit de echipa, capacitate de comunicare cu programatorul CNC, proiectantii si productia; Capacitate de intelegere a desenelor tehnice; Capacitate de ajustare a programelor atunci cand este necesar; Cunostinte legate de freze si utilizarea acestora pe diferite materiale. Responsabilitati: Operare router 3 axe pentru prelucrare: carton, plastic, plexiglas, mdf; Indeplineste toti pasii necesari specifici de la setare masina la "pus pe masa"; Asigura functionarea si intretinerea optima a masinii; Gestioneaza frezele (comanda, ascutire); Seriozitate, organizare, inclinatie tehnica, capacitate de adaptare la situatii neprevazute aparute in producție. Beneficii: oferim transport pe raza Timisoara programul se desfasoara in 2 schimburi oferim tichete de masa de 35 lei zi lucrata bonus de prezenta bonus de productivitate si bonus de performanta prime de sarbatori Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Promovat
Ferma de Afine din Oloşag, județul Timiş. Se asigură CAZARE GRATUITA , cu toate facilităţile incluse, pentru cei care locuiesc la distanţă. BENEFICII SI CONDITII DE MUNCA : Plata 4,25 lei kg, un venit mediu lunar 750 euro lună; Decontarea transportului dus-întors persoanelor care rămân pe întreaga campanie, pe baza bonului de carburant, bilet tren autobuz; Prânz gratuit pentru persoanele cazate - felul unu şi doi; Se oferă gratuit apă în plantație; 10% bonus celor care culeg 1500 kg în perioada de campanie; Plata se va face pe card, săptămânal, în ziua de vineri; Acte necesare: carte de identitate buletin + extras de cont Program de lucru: 8 ore zi; Pentru mai multe detalii şi pentru angajare vă rugăm să ne contactaţi la unul dintre numerele de telefon de mai jos: 0735 317 421; 0723 606 593.
-
Promovat
Suntem Pâinea lui Dumnezeu, o brutărie artizanală care și-a găsit deja loc fruntaș in preferințele celor din nordul capitalei. In curând vom satisface nevoile si celor din alte zone de aceea avem nevoie de ajutor, pentru a mări producția. In echipa noastră se simte nevoia de incă o mână de ajutor. Bucătăria este utilata modern si avem un sandwich bar in partea de vânzare. Acolo se asamblează sau se realizează specialități sărate astfel că ne dorim o persoană cu pasiune dar și zâmbitoare și dornică să comunice cu clienții. Te așteptăm cu pâine și sare.:).
-
Promovat
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma Wind Decor a fost înființată în anul 2007, dovedind în acești ani poziția sa stabilă pe piața brașoveană și extinzându-și serviciile sale și pe plan național, are ca obiect principal de activitate: - producerea și comercializarea de jaluzele, rolete de interior, rulouri de exterior, plase de insecte, uși de garaj, tâmplărie PVC; - servicii de măsurători, consultanță și montaj. Astăzi, Wind Decor își mărește echipa și angajează montator sisteme tâmplărie termoizolantă. Descrierea postului: - măsurarea, montarea, verificarea, modificarea și repararea produselor existente în portofoliul firmei; - consilierea și ofertarea clienților magazinului; - gestionarea verificarea mărfii de montat; - încasarea contravalorii mărfii; - întreținere scule trusă montaj și mașină de serviciu; - gestionare evidență necesar montaj; - colaborare eficientă cu clienții, colegii și șeful ierarhic. Descrierea candidatului: - minim studii medii, - experiență cel puțin 6 luni în montarea produselor de tâmplărie PVC, - permis de conducere categoria B, - o bună condiție fizică, - sociabil, - organizat, - atent la detalii, - multitasking, - disponibil să lucreze în week-end și sau suplimentar, dacă este cazul, în funcție de sezon, - cu bune cunoștințe a limbii române scris și vorbit (avantaj limba engleză nivel mediu). Oferta noastră: Program de lucru flexibil de L-V în intervalul 09-18, cu 1h pauză de masă. Orele suplimentare compensate cu ore libere sau plătite la cerere. Salariul net 3500-4000 de lei. Program de formare profesională. Mașină de serviciu. Echipa Wind Decor a răspuns întotdeauna provocării soluționând probleme și rezolvând cu promptitudine cele mai exigente cerinte ale clientului. Așteptăm cu mare interes CV-urile voastre, pentru mai multe informații contactați numărul de telefon din anunț, persoana de contact Condurache Svetlana sau vizitați pagina noastră web: https: www.winddecor.ro. Ne găsiți la adresa: strada 13 Decembrie 45, Brașov, lângă Casa Județeană de Pensii.
-
Firma Wind Decor a fost înființată în anul 2007, dovedind în acești ani poziția sa stabilă pe piața brașoveană și extinzându-și serviciile sale și pe plan național, are ca obiect principal de activitate: - producerea și comercializarea de jaluzele, rolete de interior, rulouri de exterior, plase de insecte, uși de garaj, tâmplărie PVC; - servicii de măsurători, consultanță și montaj. Astăzi, Wind Decor își mărește echipa și angajează ajutor de montator sisteme tâmplărie termoizolantă. Descrierea postului: - montarea, verificarea, modificarea și repararea jaluzelelor, rulourilor și termopanelor; - gestionarea verificarea mărfii de montat; - întreținere scule trusă montaj și mașină de serviciu; - gestionare evidență necesar montaj; - colaborare eficientă cu clienții, colegii și șeful ierarhic. Descrierea candidatului: - minim studii medii, - preferabil cu experiență în montarea produselor de tâmplărie PVC, - permis de conducere categoria B, - o bună condiție fizică, - sociabil, - organizat, - atent la detalii, - abilități tehnice măsurători, - multitasking, - disponibil să lucreze în week-end și sau suplimentar, dacă este cazul, în funcție de sezon, - cu bune cunoștințe a limbii române scris și vorbit (avantaj limba engleză nivel mediu). Oferta noastră: Program de lucru flexibil de L-V în intervalul 09-18, cu 1h pauză de masă. Orele suplimentare compensate cu ore libere sau plătite la cerere. Salariul net 2500-3500 de lei. Program de formare profesională. Posibilitatea de avansare. Mașină de serviciu. Echipa Wind Decor a răspuns întotdeauna provocării soluționând probleme și rezolvând cu promptitudine cele mai exigente cerinte ale clientului. Așteptăm cu mare interes CV-urile voastre, pentru mai multe informații contactați numărul de telefon din anunț, persoana de contact Condurache Svetlana sau vizitați pagina noastră web: https: www.winddecor.ro. Ne găsiți la adresa: strada 13 Decembrie 45, Brașov, lângă Casa Județeană de Pensii.
-
Firma Wind Decor a fost înființată în anul 2007, dovedind în acești ani poziția sa stabilă pe piața brașoveană și extinzându-și serviciile sale și pe plan național, are ca obiect principal de activitate: - producerea și comercializarea de jaluzele, rolete de interior, rulouri de exterior, plase de insecte, uși de garaj, tâmplărie PVC; - servicii de măsurători, consultanță și montaj. Astăzi, Wind Decor își mărește echipa și angajează ajutor de montator sisteme tâmplărie termoizolantă. Descrierea postului: montarea, verificarea, modificarea și repararea jaluzelelor, rulourilor și termopanelor; gestionarea verificarea mărfii de montat; întreținere scule trusă montaj și mașină de serviciu; gestionare evidență necesar montaj; colaborare eficientă cu clienții, colegii și șeful ierarhic. Descrierea candidatului: minim studii medii, preferabil cu experiență în montarea produselor de tâmplărie PVC, permis de conducere categoria B obligatoriu, o bună condiție fizică obligatoriu, sociabil, organizat, atent la detalii, abilități tehnice măsurători, multitasking, disponibil să lucreze în week-end și sau suplimentar, dacă este cazul, în funcție de sezon, cu bune cunoștințe a limbii române scris și vorbit (avantaj limba engleză nivel mediu). Oferta noastră: Program de lucru flexibil de L-V în intervalul 09-18, cu 1h pauză de masă. Orele suplimentare compensate cu ore libere sau plătite la cerere. Salariul net 2500-3500 de lei. Program de formare profesională. Posibilitatea de avansare. Mașină de serviciu. Echipa Wind Decor a răspuns întotdeauna provocării soluționând probleme și rezolvând cu promptitudine cele mai exigente cerinte ale clientului. Așteptăm cu mare interes CV-urile voastre la adresa , pentru mai multe informații contactați numărul , persoana de contact Condurache Svetlana sau vizitați pagina noastră web: https: www.winddecor.ro. Ne găsiți la adresa: strada 13 Decembrie 45, Brașov, lângă Casa Județeană de Pensii.
-
Candidatul ideal: Posesor permis de conducere categoria B, C, CE, atestat profesional, card tahograf; Experienta ca sofer profesionist pe trafic international (minim 3 ani experienta); Persoana integra, cu bune abilitati de comunicare, capacitate de sinteza si analiza ; Cunostinte operare calculator, internet ; Limba Engleza si sau Franceza nivel mediu ; Integrare optima pentru munca in echipa ; Viziune de perspectiva si propunerea de solutii de imbunatatire a modului de lucru; Descrierea postului: Tratarea e-mail-urilor cu nonconformitati plangeri de la clienti si dispeceri obtinere documente de transport (CMR etc) instruirea teoretica a soferilor pe anumite trafice Instruirea teoretica initiala a soferilor noi Organizarea interviurilor pentru postul de Sofer Profesionist (proba teoretica si practica)
-
JOST Romania angajeaza soferi profesionisti pe comunitate cu categoria C+E. Va oferim: - Diurnă externă 75 euro pentru fiecare zi petrecuta pe comunitate - Salariul pe țară 3600 ron brut - Bonus de 30 ron brut pentru fiecare zi petrecuta in afara tarii, plus alte bonusuri si sporuri - Transport asigurat cu avionul din Bucuresti - Spatii de depozitare a bagajelor - Baze dotate cu bai, masini de spalat, uscatoare, bucatarii, dormitoare - Acoperim mai multe trafice: bena, prelata, container, cisterna, biomasa, walking floor, etc. - Perioada de lucru flexibila - Scolarizare la Cluj pentru soferii incepatori de aproximativ 3 saptamani (oferim cazare + salariul pe tara pe perioada scolarizarii) - Pentru soferii incepatori asiguram cursurile pentru obtinerea atestaelor ADR, precum si inscrierea la examene. Toate costurile sunt asigurate de companie.
-
Angajăm șoferi profesioniști cu ADR cisternă pentru trafic extern. Cerințe: limba engleză sau franceză la nivel conversațional Oferim: 85 euro diurnă pe zi calendaristică în comunitate 3900 lei salariu brut pe țară 30 lei brut pe zi petrecuta în comunitate alte sporuri Transport asigurat de catre companie Perioada flexibila
-
Promovat
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
CE VEI FACE ÎN ECHIPA GEALAN? Vei pregăti sortimentele de rebut, deșeurile din PVC, conform instruirii specifice acestei activități și normei de lucru stabilită; Vei efectua procesul de tocare rebut ținând cont de instrucțiunile specifice de lucru pentru tocătura și utilizarea utilajului de măcinare fină. NE DORIM CA VIITORUL NOSTRU COLEG: Să fie o persoană cu putere de muncă, atentă, cu îndemânare și abilități tehnice; Să aibă atestat de stivuitorist (constituie avantaj); Să aibă experiență pe un post similar în cadrul unei fabrici (constituie avantaj). CE ÎȚI OFERIM? Contract de muncă pentru perioadă nedeterminată; Program de lucru in 2 schimburi: L-V:06:15-14:15 ; 14:15-22:15. Asigurare privată de sănătate. PACHET SALARIAL: Salariu in functie de calificari sau experienta, incepand de la 3.150 lei net; tichete de masă ( 600 lei); ore suplimentare platite bonusuri lunare in functie de rezultate; decontare transport la și de la locul de muncă (București, Bd. Iuliu Maniu, nr.612-614, Sector 6). Ne puteti contacta la numarul de telefon, sau vă așteptăm direct la sediul GEALAN România SRL din Bld. Iuliu Maniu 612-614 Bucuresti (Militari).
-
EXPERIENTA NU ESTE OBLIGATORIE Candidatul ideal: -Permis de conducere categoria B și masina -Disponibilitate de deplasare -Orientare catre client si excelente abilitati de comunicare -Abilitati de vanzare, negociere si promovare de solutii complete Responsabilități: Promovarea si vanzarea produselor companiei; Oferta: -Program flexibi -Bonusuri pentru recomandari candidati -Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei -Te poți relaxa la plajă sau la munte,
-
Gealan Romania angajeaza operatori fabrica profile PVC - fara experienta Rolul tau este sa supraveghezi procesul de fabricare a profilelor, sa aprovizionezi cu materie prima, sa masori periodic produsului realizat. Oferim : - salariu : 3150 lei net + tichete masa (aprox 500 lei luna), - decontare transport (pana la 400 lei luna) - spor de weekend, spor de noapte + bonus lunar de performanta+ prime sarbatori - contract pe perioada nedeterminata - program fix de 8 ore cu lucru in 3 schimburi.
-
NE DORIM CA VIITORUL NOSTRU COLEG: - Să fie o persoană cu spirit tehnic, atent la detalii, riguros, cu putere de muncă; - Să aibă diplomă sau certificat profesional în domeniul tehnic - electrician; - Să aibă experiență pe un post similar. CE VEI FACE ÎN ECHIPA GEALAN? Urmareste si respecta planul de mentenanta preventiv in ceea ce priveste functionarea in parametri tehnici optimi a instalatiilor electrice a utilajelor si echipamentelor electrice de la nivelul intregii societati. Asigura functionarea sistemelor de automatizare in parametri tehnici stabiliti Asigura activitatea de mentenanta a sistemelor de automatizare. Propune solutii de imbunatatire a proceselor. Participa la realizarea lucrarilor de investitii si reparatii, pe domeniul electric, automatic la termenele si standardele de calitate stabilite . CE ÎȚI OFERIM? - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Program de 8 ore cu pauză de masă (L-V); - Asigurare privată de sănătate; - Program de luni pana vineri - Salariu: 4200 lei net; - Tichete de masă: (aprox. 600 lei lună); - Ore suplimentare plătite. -Decontare transport (București, bd. Iuliu Maniu 612, Sec 6, zona Militari); Ne puteți contacta la numărul de telefon sau va asteptam la sediul companiei situat pe Bulevardul Iuliu Maniu 612-614, Sector 6,Bucuresti.
-
Vino în echipa noastră din Mioveni - Pitesti - Maracineni! Angajăm Controlori Calitate cu disponibilitate la deplasare și relocare! Dacă: Ai experiență anterioară în control calitate; Ai disponibilitate de a lucra în schimburi; Ești o persoană serioasă și responsabilă. Responsabilități: Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite; Identificarea defectelor de calitate; Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate. Oferim: Venit lunar 3000 - 3200 lei NET (format din salariu fix și alte beneficii); Transport asigurat; Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută (dacă este cazul); Plata orelor de noapte cu spor de 25 la sută; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET; Instruire la locul de muncă; Contract pe perioada nedeterminată. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare. Pub
-
Promovat
Manpower recruteaza electrician pe perioada nedeterminata in Cluj! BENEFICII: - Contract pe perioada nedeterminata; - Salariul negociabil la interviu; - Sprijin pe perioada delegatiei; - Posibilitatea de dezvoltare profesionala si de a calatori; - Cazare si transport asigurat; - Asigurare privata de sanatate; - Diurna pe perioada delegatiei; - Delegatiile pot varia in functie de proiect de la 2 la 7 saptamani. CERINTE: - Studii medii de specialitate (profil electric); - Disponibilitate pentru deplasari frecvente in strainatate; - Experienta in domeniul automatizarilor industrial; - Cunostinte de limba engleza nivel conversational - criteriu obligatoriu; - Cunostinte privind echipamentele electrice pentru automatizari industriale (convertizoare frecventa, relee, senzori, fotocelule, etc.); - Abilitati excelente de citire si interpretare a schemelor electrice; - Cunostinte de bază in domeniul mecanic; - Permis de conducere cat. B; - Atitudine pozitiva, spirit de echipa. RESPONSABILITATI: - Executa si instaleaza la sediul clientilor, pe baza schemei electrice, echipamente automatizate pentru linii de paletizare, conveioare, masini unelte, etc; - Monteaza pe pozitie conveioarele conform layout-ului si a documentatiei tehnice; - Identifica problemele aparute in timpul instalarii si oferă feedback sefului de echipa sau site manager-ului; - Testeaza instalatiile electrice din punct de vedere al functionalitatii. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la nr. 0729 800 721!
-
Suntem în căutarea unui Operator CNC in prelucrarea lemnului dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre de producție. Daca ai urmatoarele competente : Studii medii sau școală profesională (domeniul industria lemnului constituie avantaj); Calificare certificat operare masini comanda numerica - constituie avantaj; Experiență în operațiuni CNC de minim 2 ani; Cunoștințe solide de citire a desenelor tehnice și a schemelor CNC; Ce responsabilitati vei avea ? Configurarea și operarea mașinilor CNC pentru a produce piese conforme cu specificațiile tehnice; Efectuarea de reglaje si remedierea defecțiunilor mașinilor sau a programelor CNC; Încarcărea programului corecții minore; Încărcarea și verificare magazie scule; Completarea documentație de producție; Verificarea calitatii produselor prelucrate; Intreținerea și curățarea regulată a utilajelor pentru a asigura funcționarea lor optimă Ce beneficii vei avea : Salariu competitiv, trebuie doar sa il stabilim impreuna la o discutie! Tichete de masă: beneficiezi de tichete de masă în valoare de 40 lei zi lucrată; Prima sarbatori; Transport asigurat din Brasov sau posibilitate de decontare; Oferim suport pentru crestere profesionala; Program de lucru : de luni pana vineri, maxim 2 schimburi ; Mediu de lucru modern, placut, utilaje noi si o atmosfera de lucru deschisa; Persoanele interesate pot depune CV-urile la: - sediul firmei din Parcul Industrial Prejmer, str. Paris nr.52 - adresa de e-mail a companiei
-
Promovat
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
SC Verdum Romania SA, firma prestatoare de servicii de reciclare, suntem in cautare de lucratori sortatori pentru un punct de lucru din incinta unei fabrici din Brasov. Oferim: Contract pe perioadă nedeterminata Transportul asigurat. Tichete de masa 35 lei zi lucrata Bonus pentru recomandare colegi Bonus de prezenta. Tichete cadou de Crăciun, Paste, 1 Iunie Programul de lucru in 3 schimburi (6-14, 14-22, 22-06). Informații suplimentare la nr. de telefon din anunt
-
Promovat
CERINTELE POSTULUI Studii medii tehnice, specializare-electrician Cunoasterea limbii franceze, nivel mediu Cunostinte de operare PC Carnet conducere categoria B EXPERIENTA NECESARA: Experienta de lucru cu aparatura tehnica specifica Experienta in domeniul montarii sistemelor de securitate APTITUDINI NECESARE: Capacitate de lucru in echipa Aptitudini organizatorice Orientare spre rezultate Seriozitate, constiinciozitate, punctualitate, corectitudine Beneficii: - loc de munca intr-un singur schimb - salariu atractiv - tichete de masa - bonusuri de performanta
-
Companie cu activitate de productie, cu 20 ani experienta in tamplarie PVC si aluminiu pe piata din Romania, angajeaza Confectioneri tamplarie aluminiu din Bucuresti. Cerinte: Abilități de măsurare precisă ; Atenție la detalii ; Experienta minim 1 an in domeniu; Punctualitate si seriozitate Atitudine pozitiva, respectuoasa si prietenoasa; Apt din punct de vedere fizic. Responsabilitati: Frezare, debitare, taiere, pantografie. Se ofera: o Loc de munca stabil o Se lucreaza la atelierul companiei o Salariul porneste de la 3150 Lei Net o Bonuri de masa o Program fix, luni-vineri 08:00- 17:00 Prin transmiterea candidaturii dvs. pentru acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Promovat
Cerintele postului: Studii medii tehnice, specializare-mecanica auto Cunoasterea limbii franceze si sau engleze, nivel mediu Cunostinte de operare PC Carnet conducere categoria B Experienta necesara: Experienta in domeniu minim 2 ani Aptitudini: Capacitate de lucru in echipa Aptitudini organizatorice Orientare spre rezultate Seriozitate, constiinciozitate, punctualitate, corectitudine Beneficii: - salariu competitiv - tichete de masa - bonusuri - loc de munca intr-un singur schimb
-
Promovat
Cerinte: Studii minim scoala generala si curs calificare Experienta necesara: Experienta in domeniu minim 2 ani Atributii: - Finiseaza prin chituire si smirgluire partile componente ale caroseriei ce urmeaza a fi vopsite si le vopseste ceea ce presupune: Prepararea lacurilor si vopselelor - Executarea operatiilor de pregatire a autovehicolului - Executarea operatiilor finale de chituit - Lacuirea, grunduirea , spacluirea - Vopsirea straturilor primare la caroserie - Manipularea si reglarea temperaturilor in cuptoarele de coacere - Alegerea culorilor si a calitatii vopselelor si dozarea acestora Beneficii: - salariu morivant - tichete de masa - bonusuri lunare - program de lucru intr-un singur schimb