Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-02-08 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam colegi noi Resort EuroPark Fundata Judetul Brasov Ne marim echipa prin angajarea de colegi noi pentru urmatoarele posturi: - chelnerite chelneri si ospatarite ospatari cu experienta - cameriste si menajere cu experienta - bucatarese bucatari cu experienta - ajutoare de bucatar cu experienta - gospodar ingrijire, curatenie si buna pastrare a igienei zonelor exterioare ale unui domeniu turistic (colectarea, manipularea selectarea si depozitarea gunoaielor, cosit iarba, constructie foc de tabara si curatarea vatrei acestuia, vopsit, curatat si intretinere pomi copaci, etc. (cunoastinte in folosirea uneltelor precum drujba, motocoasa, coasa si alte unelte instrumente din gospodarie reprezinta un avantaj) Oferta de angajare include urmatoarele beneficii: - program de lucru in ture - cazare si trei mese zi plus alte facilitati - decontare transport pentru venirea si plecarea din tura - salariul cu valori cuprinse intre 3000 ron 7500 ron luna in functie de performanta si indeplinire a responsabilitatilor - contract de munca pe perioada nedeterminata - predictibilitate, stabilitate, proceduri de lucru si fise de responsabilitati pentru fiecare post - dezvoltare si avansare in cariera profesionala - grila de bonusare periodica pe baza de indeplinire a obiectivelor, constanta si calitatea rezultatelor Va multumim frumos si va asteptam cu drag !
-
Promovat
Depozitul cargo-partner situat in zona aeroport angajeaza Operator calculator! Candidatul ideal: - Disponibil pentru lucrul in 2 schimburi; - Atentie sporita la detalii; - experienta in domeniul logisticii si distributiei; - Persoana calma, organizata si constincioasa; - Cunostinte de operare PC - pachetul MS Office ; - Situdii medii sau superioare (finalizate sau in curs); - Capacitatea de a comunica in mod coerent verbal si scris; - Capacitate de a lucra sub presiune si de a respecta termenele. Descrierea jobului: - Introducerea in sistem a datelor despre marfa depozitata; - Gestionare documentelor implicate in procesul de distributie a marfurilor; - Asigura transferul si procesarea de fisiere utilizand aplicatii specifice; - Mentine legatura cu clientii telefonic si prin mail; - Atentie sporita; Detalii si Beneficii: Asigurare medicala privata gratuita; Salariu fix + bonuri de masa in valoare de 30 lei zi;
-
Promovat
Transfer Driver Privat , angajeaza soferi categoria B si soferi categoria B+C pentru livrari de masini noi pe teritoriul Germaniei
-
Promovat
Angajam vopsitori auto în două locații din Germania: 22885 Barsbüttel și 19<span><a class="showNumber" data-tel="073">07 arata numarul</a></span> Stralendorf Tipul postului: Cu normă întreagă De luni până vineri, 1 schimb Sarcinile dumneavostră: -Realizați lucrări de amorsare, vopsire și retușare a caroseriilor și a pieselor vehiculelor comerciale în cabine de vopsire -Vopsirea suprafețelor mari cu un pistol de vopsit -Tratarea suprafețelor -Lucrări minore de demontare și asamblare -Controlul curățeniei și calității suprafețelor Profilul dumneavoastră: -Mașină și permis de conducere -Cunoștințe bune de limba germană (min. A2-B1) -Formare profesională ca vopsitor de vehicule sau vopsitor industrial -Cel puțin 3 ani de experiență în domeniu Ce vă putem oferi? Petralog oferă un tarif orar începând de la 15 euro brut , în funcție de experiență și calificări. Petralog oferă diurnă pentru mese + costuri de cazare (40 euro pentru fiecare zi lucrată). Petralog este membră a Asociației germane a agențiilor de muncă temporară (GVP). Petralog oferă posibilitatea de angajare pe termen lung. Petralog oferă locuri de muncă cu opțiunea ulterioară de preluare direct de către angajator. Petralog oferă sprijin individual și personal. Așteptam să ne contactați telefonic sau să ne scrieți pe WhatsApp la +49 173 4963514
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Hotel&Restaurant Trio, Giroc, judet Timis, angajeaza - bucatar - ajutor bucatar - ospatar Relatii la telefon
-
Promovat
Order Picker&Packer într-unul din depozitele GXO Logistics din Olanda GXO este o companie logistică internațională, care colaborează cu companii cunoscute. De la îmbrăcăminte la produse de uz casnic, de la imprimante la produse medicale și de la produse alimentare la produse pentru copii - toate acestea le vei găsi în depozitele GXO, răspândite în toată Olanda. Diferite locații de lucru din care poți alege - Venlo Sevenum, Venray, Eindhoven, Roosendaal, Oosterhout, Heerlen, Lelystad, Echt, Tilburg, Nieuwegein, Oss, Herten sau Roermond! Sarcinile tale vor include: colectarea, ambalarea, expedierea și gestionarea retururilor. Este o muncă ușoară pentru care nu este necesară experiență - OFERIM INSTRUIRE ȘI SPRIJIN CUPRINZĂTOR! Condiții de angajare: Lucrul în schimburi diferite (în funcție de cerere și locație) Tarif orar atractiv: 14,43 EURO brut (13,32 EURO + 8,33% indemnizație de vacanță) și eventuale bonusuri pentru munca de seară, noapte sau weekend, de exemplu +100% pentru duminică! Contract de muncă temporar în conformitate cu legislația olandeză, cu garantarea orelor de muncă Asigurare împotriva accidentelor și acces la îngrijire medicală Cazare în locații moderne Posibilitatea de a folosi transportul organizat către locul de muncă (cu bicicleta mașina) sau de a primi rambursarea parțială a costurilor în cazul în care folosiți mașina proprie Alte beneficii: Fructe gratuite, cafea, ceai și acces la cantină și la distribuitoarele automate de gustări Posibilitatea de dezvoltare a carierei și de promovare pentru angajații eficienți Un mediu de lucru de susținere și internațional Formalități minime (posibilitatea de a semna electronic contractul) Asistență telefonică disponibilă non-stop Acces la cursuri de limbi străine, instruire online și alte proiecte pentru angajații noștri Cerințe: Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional! Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă, de minimum șase luni Flexibilitate în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Interesat? Aplică acum și alătură-te echipei GXO, unde fiecare zi aduce noi provocări și oportunități de dezvoltare! Începe-ți cariera într-o companie internațională de logistică. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici :
-
Cofetaria Les Gateaux Glamour isi mareste echipa! Cautam ajutor de cofetar, cu experienta de min.1 an, pentru a se alatura echipei noastre. Cofetaria se afla in Strada Strabuna nr 5 (cartier Bucurestii Noi, langa statia de metrou Jiului).
-
HOTEL CONTINENTAL din Timisoara Angajam - BUCATAR sau Ajutor bucatar - experienta minim 3 ani restaurant
-
Promovat
ABILITATI: - Responsabil, harnic, serios, comunicativ; - Persoana organizata, punctuala, serioasa; - Dinamic, cu abilitati tehnice; - Fara antecedente penale. ATRIBUTII: - Realizeaza transporturi de marfa pentru aprovizionare sau livrare catre clienti; - Asigura marfa pentru a fi transportata in conditii optime si de siguranta rutiera; - Se asigura ca marfa se livreaza in baza facturilor fiscale cu aviz, verificând incarcarea si asigurând buna gestionare a livrarilor; CERINTE: - Permis conducere categ.B, - Experienta de minim 3 ani in domeniul transportului de marfa; - Studii medii constituie un avantaj; - Cazier rutier fara incidente;
-
ANGAJAM LUCRATOR COMERCIAL ,CASIER. PROGRAM FLEXIBIL IN DOUA SCHIMBURI LUNI-VINERI DIMINEATA DE LA 7-15 DUPAMASA DE LA 12-20 SAMBATA SI DUMINICA -INCHIS
-
Candidatul Ideal Pansiprod Distributie, companie de distributie la nivel national de dispozitive medicale si suplimente alimentare, angajeaza Operator telesales, pentru relatia cu clientii farmacii. Cautam o persoana dinamica, proactiva, cu bune abilitati de comunicare si negociere, care sa se alature echipei actuale de vanzari. CERINTE Studii medii superioare Abilitati de vanzare si negociere Persoana dinamica, responsabila, orientata spre clienti si obtinerea de rezultate Perseverenta, aptitudini pentru lucrul in echipa Cunostinte operare PC nivel mediu Descrierea jobului Promovarea si vanzarea prin telefon a produselor companiei catre clienti Cresterea volumului de vanzari si a numarului de clienti Indeplinirea target-ului si obiectivelor stabilite lunar Programari la plata cu clientii Gestionarea bazei de date a portofoliului de clienti De ce sa te alaturi echipei noastre? Salariu de baza + bonus lunar din vanzari; Bonus trimestrial de performanta. Tichete de masa; Pachet servicii medicale la o clinica privata Vei face parte dintr-o echipa tanara, flexibila, proactiva Descrierea companiei Import si distributie la nivel national de dispozitive si consumabile medicale, suplimente alimentare si dermato-cosmetice. Service dispozitive medicale Pansiprod Distribuție înseamnă o echipă de profesioniști specializați în vânzarea produselor pentru piața medicală și farmaceutică. Cu peste 15 ani de experienta in vanzari am devenit una dintre cele mai dinamice companii din domeniul in care ne desfasuram activitatea. Dezvoltăm și consolidăm continuu contacte puternice cu partenerii de afaceri: spitale, clinici și comunitatea farmaceutică, devenind un partener implicat și atent la nevoile pieței.
-
Iti plac provocarile, obiectivele indraznete in domeniul vanzarilor? Atunci te asteptam in echipa noastra! Ce ne dorim? Experienta in domeniu constituie un avantaj; Capacitate de concentrare si atentie distributiva; Persoană orientată către client şi către rezultate, atentă la detalii. Capabilitate de planificare si organizare a proprii activitati dar si a echipei de lucru; Spirit pozitiv si dorinta de dezvoltare continua; Capacitate si dorinta de a invata permanent lucruri noi; Ce atributii vei avea? Vei comunica activ cu clientii pentru solutionarea informatiilor solicitate; Vei mentine actualizate baze de date, platforme; Crearea si dezvoltarea relatiilor de parteneriat cu clientii; Mentinerea portofoliului actual de clienti si actualizarea acestuia; Perseverenta n atingerea obiectivelor profesionale. Ce iti oferim? O varietate de beneficii care să te ajute să-ți dezvolți cariera și să-ți atingi obiectivele profesionale; Salariu motivant + bonusuri in functie de performanțe; Daca ti-am atras atentia si consideri că ți dorești să te alături echipei noastre așteptăm sa ne contactezi la nr. de telefon: sau sa ne trimiti CV-ul tău pe adresa de e-mail:
-
Suntem în căutarea unor reprezentanți vânzări în domeniul tâmplăriei PVC AL! Dacă ești pasionat de vânzări alătură-te echipei noastre. Ce căutăm? * Abilități de cercetare și analiză și o atenție sporită la detalii; * Experiența în vânzări și activitate de teren reprezintă un avantaj; * Abilități foarte bune de comunicare și negociere; * O atitudine pozitivă, orientată spre echipă și dorință de evoluție constantă! Responsabilități: * Aprofundarea cunoștințelor despre produsele și serviciile noastre; * Dezvoltarea și întreținerea portofoliului de clienți! Ce îți oferim: * Pachet salarial motivant plus bonusuri în funcție de performanță; * Training asigurat și oportunități de dezvoltare profesională; * Autoturism+laptop+telefon de serviciu! Dacă te regăsești în această descriere și îți dorești să te alături unei echipe dinamice, așteptăm cu nerăbdare CV-ul tău. Detalii la nr. telefon: sau CV-urile pe adresa de e-mail:
-
Daca ești în căutarea "locului potrivit" pentru a-ți demonstra abilitățile, esti atent la detalii și iti doresti un loc de munca stabil, asteptam sa ne contactezi! Ce iti oferim? Contract de muncă pe perioadă nedeterminată pentru stabilitate pe termen lung; Pachet salarial atractiv, corelat cu experiența și performanțele tale; Bonusuri în funcție de performanțe și realizări; Oportunitatea de a te dezvolta într-o companie în creștere și plină de oportunități. Ce iti cerem? Seriozitate, stabilitate si implicare; Capacitate de a duce la bun sfarsit sarcinile de lucru si de a executa atributiile primite in limita de timp pusa la dispozitie. Program de lucru: Luni - Vineri; Dacă esti interesat sa faci parte din echipa noastra, contactează-ne pentru mai multe detalii la: Nr. telefon: E-mail:
-
Candidatul Ideal Alatura-te echipei noastre si devino profesionist in vanzari! Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg? Sa ai permis de conducere cat. B si masina personala Ne dorim sa ai o fire activa, deschisa si mai ales pozitiva Sa fii echilibrat si motivat de dorinta de a reusi prin propriile forte Descrierea jobului Prezentarea si promovarea produselor companiei Negocierea termenelor de vanzare, livrare si plata Administarea si dezvoltarea portofoliului de clienti Agentii nostri de vanzari sunt prezentabili si respectuosi, au initiativa, comunica eficient si isi seteaza prioritati Ce oferim? Dezvoltare profesionala Pachet salarial format din baza si comision Vacante platite de companie Oportunitati de promovare Descrierea companiei Cine suntem noi? Suntem o echipa dinamica care a invatat sa construiasca un mediu energizant care te va sustine sa te perfectionezi si sa avansezi in cariera. Distribuitor autorizat in Romania cu peste 100 de ani de experienta internationala in marketing, management si vanzari. Prezenta in Romania din anul 1994, cu filiale deschise in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Timisoara, Iasi, Sibiu, Targoviste, Cluj, Buzau, Brasov si Oradea.
-
PANSIPROD DISTRIBUTIE - distribuitor la nivel national de dispozitive si consumabile medicale si suplimente alimentare, angajeaza urgent Lucrator gestionar pentru punctul de lucru din Timisoara CANDIDATUL IDEAL - Studii medii finalizate - Cunostinte de contabilitate primara constituie avantaj - Permis auto cat B constituie avantaj - Atentie la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare - Responsabilitate, disciplina, seriozitate RESPONSABILITATI - Organizează spaţiul în vederea depozitării produselor - Gestioneaza si aranjeaza produsele din depozit - Pregateste coletele (conform documentelor de livrare) în vederea livrării mărfii - Intocmeste AWB-urile pentru marfa care se livreaza prin curier - Intocmeste documentele de insotire a marfii - Participa la inventar împreună cu comisia de inventar stabilita de administrator SE OFERA Contract pe durata nedeterminata Salariu + tichete de masa Prime de Paste si Craciun Asigurare medicala
-
Ești un om harnic? Te-ai săturat să vezi că nu progresezi la actualul loc de muncă indiferent de efortul depus? Sau, ai ieșit de pe băncile școlii și ți se cere experiența pe care nu ai avut unde să să o asimilezi? Noi îți oferim oportunitatea și suportul de a învăța domeniul vânzărilor și de a câștiga pe măsura efortului și determinării tale. În 5 luni poți deveni propriul șef, îți spunem cum în cadrul interviului !
-
Promovat
DejaVu International este în căutarea unui Alpinist Utilitar dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană aventuroasă, cu abilități excelente de alpinism și dornică să lucreze într-un mediu dinamic, atunci această poziție este pentru tine! Responsabilități: Efectuarea lucrărilor de alpinism utilitar în conformitate cu standardele de siguranță și procedurile companiei; Montarea și demontarea echipamentelor și accesoriilor necesare pentru lucrările de alpinism; Utilizarea tehnicilor de alpinism pentru a accesa zone greu accesibile și a efectua lucrări de curățenie si igienizare Raportarea și documentarea corectă a activităților desfășurate. Cerinte: Experiență anterioară în alpinism utilitar; Abilități excelente de alpinism și cunoștințe solide în utilizarea echipamentelor specifice; Certificare în alpinism utilitar ; Atenție la detalii și abilități bune de rezolvare a problemelor; Capacitatea de a lucra înălțimi mari și în condiții de muncă dificile;
-
Angajam Primitori-Distribuitori pentru gestiunea fluxului fizic de piese, materiale si scule - industria automotive. Efectuarea activitatilor specifice pentru gestiunea stocurilor (intrari iesiri); stocarea si colectarea marfurilor. Posturile sunt pentru Titu Dambovita on-site.Asiguram transport catre Titu - Dambovita cu plecare din Mioveni; Pitesti; Topoloveni; Gaesti; Targoviste; Ploiesti; Bucuresti. Profil: Absolventi studii medii: Scoli profesionale; Licee industriale. Spirit analitic Atentie la detalii Capacitatea de a asimila noi proceduri Utilizare dispozitive scanare coduri de bare Experienta in gestiunea fizica a stocurilor si fluxul de intrari-iesiri repere. Beneficii: Contract perioada nedeterminata Pachet salarial motivant Tichete masa Prime Paste si Craciun Abonament servicii medicale Parteneriat servicii stomatologice Parteneriat servicii oftalmologice Transport asigurat
-
Promovat
APLICĂ ACUM ca Muncitor la sortare în depozitul DPD din Oirschot OLANDA cu începere IMEDIATĂ! *Salariu atractiv* 14.38 EURO oră (indemnizație de vacanță inclusă) *Limbi acceptate* Engleză, nivel cel puțin conversațional *Industrie* Logistică *Locație* Oirschot, Olanda *Tipul de angajare* Contract pe durată determinată DPD este una dintre cele mai mari companii poștale din lume. Datorită abordării sale inovatoare, compania este în continuă creștere. Sute de scrisori și pachete sunt sortate în depozitul din Oirschot. Lucrătorul la sortare este responsabil pentru toate pachetele. Sarcinile includ încărcarea descărcarea coletelor, verificarea calității, sortarea și etichetarea pachetelor. Se lucrează de luni până vineri, în ture de după-amiază, seară și noapte; există posibilitatea de a lucra în weekend. De asemenea, ai opțiunea de a lucra part-time, în principal lunea și marțea. Primește bonusuri pentru munca efectuată seara, noaptea și în weekend. Bucură-te de pauzele petrecute în cantină alături de colegii tăi. Mediul de lucru este deschis, flexibil și confortabil. Devino lucrător la sortare și alătură-te acestei echipe prietenoase! *Oferim:* Plăți la timp Program de loialitate Salarii săptămânale Formalități de angajare online Cazare modernă Aplicația myOTTO Helpdesk 24 7 Transport la de la muncă asigurat Asigurare medicală *SARCINI UȘOARE* Încărcarea descărcarea coletelor Sortarea pachetelor Scanarea pachetelor Etichetarea pachetelor Controlul calității *CERINȚE* Aptitudine fizică Disponibilitate de a lucra în ture Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional *CONTACT:* Ești interesat? Contactează-ne și vom răspunde la toate întrebările tale! UN SINGUR NUMĂR SIMPLU +40 316 316 814 Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Descriere Manpower recruteaza Manipulant marfa pentru o companie de curierat Beneficii : Salariu de incadrare 4445 BRUT Bonus de performanta Tichete de masa 30 Lei zi lucratoare Transport asigurat din Arad Cerinte : Disponibilitate de a lucra in 2 schimburi Pentru detalii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0729 600 702
-
Promovat
Daca esti in cautarea unui loc de munca permanent si ai experienta in bucatarie, noi te asteptam in restaurantul nostru din Constanta. Avem nevoie de o persoana serioasa si muncitoare, careia sa ii placa bucataria. Noi ii oferim salariu atractiv, cazare, mancare si un mediu de lucru placut. Te asteptam in echipa noastra.
-
Angajam muncitori necalificați pentru ambalare pregatire comenzi, brutărie , patiserie .Oferim salariu de debut și bonuri de masa pe card in cuantum cumulat de 3800 lei net luna. Prin rotație se lucrează și în schimb de noapte. Detalii la tel