Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-02-10 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Responsabil RSL RSVTI - Depozit Turda (f m)

    În cadrul Centrului Logistic Kaufland din Turda, Sat Mihai Viteazu nr.1408. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 0372 039 305 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată , bonuri de masă Posibilitatea de a beneficia de transport gratuit până la depozit Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii superioare tehnice absolvite Experienta minim 2 ani in domeniul tehnic Calificare in domeniul RSVTI RSL Formare tehnică de specialitate Experiență practică de specialitate Flexibilitate, lucru in echipă Sarcinile tale Identifici și inregistrezi echipamentele instalațiile din domeniul ISCIR, apoi transmiți aceste date spre inregistrare la ISCIR Efectuezi inspecții zilnice, săptămânale,lunare și revizii programate la instalațiile tehnice Supraveghezi reparațiile echipamentelor instalațiilor din domeniul ISCIR Montezi și pui in funcțiune piese, echipamente sau instalații din domeniul ISCIR Verifici ca orice acțiune asupra pieselor, echipamentelor, instalațiilor din domeniul ISCIR să fie conform normelor in vigoare și să fie efectuate de către persoane juridice autorizate ISCIR Respecti intocmai prescripțiile tehnice ISCIR În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor

  • 9

    Zugrav

    Firma de curatenie angajam zugrav la echipa mobila Bucuresti pentru zugraveli si reparatii interioare in cladiri de birouri sedii de banci, etc. cu un program de 8 ore zi de luni pana vineri. Posesor permis auto si un salariu net de 3500 si tichete de masa.

  • Agent vânzări B2B

    Spectra Professional UV Solutions este în căutarea unui profesionist dedicat și dornic să livreze soluții inovatoare clienților, care să se alăture echipei noastre în rolul de Agent vânzări B2B. De ce să vii la noi? De peste 10 ani, Spectra Professional UV Solutions oferă consultanță, echipamente și accesorii pentru dezinfecția apei, aerului și a suprafețelor Împreună cu echipa noastră, misiunea noastră este să oferim clienților noștri cele mai bune soluții UV pentru dezinfecția fiecărui mediu cu care se poate intra în contact. Credem în excelență operațională atunci când livrăm soluții la cele mai înalte standarde de calitate, dedicare permanentă, prin susținerea unui mediu orientat către găsirea de soluții creative și responsabilitate socială, folosind soluții ce nu provoacă daune și au impact pozitiv asupra mediului înconjurător. Află mai multe despre noi www.spectra.ro și pe paginile noastre de Linkedin și Facebook. Misiunea rolului este de a contribui direct la atingerea obiectivelor de vânzări, precum și la buna relaționare a companiei cu partenerii și clienții săi, urmând procedurile existente. Postul se află în subordinea Directorului General, alături de colegi din alte departamente. Durata contractului: nedeterminată Program de lucru: full time, cu prezență fizică la biroul din Brașov Responsabilitățile postului sunt: Prospectarea pieței, identificarea și contactarea potențialilor clienți. Evaluarea nevoilor, prezentarea și promovarea soluțiilor tehnice ale companiei. Operarea comenzilor către furnizori în sistemul intern CRM și livrarea acestora către clienții. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți și noi. Îndeplinirea obiectivelor de vânzări și creșterea cotei de piață. Căutăm coleg ă care să: Aibă experiență de minim 2 ani în domeniul vânzărilor B2B de soluții tehnice (constituie un avantaj cele în domeniul HVAC). Cunoască limba engleză la nivel avansat, pentru a putea comunica eficient cu clienții și furnizorii noștri. Dețină abilități excelente de comunicare și negociere. Dorească să lucreze într-un mediu dinamic, având capacitatea de a gestiona simultan mai multe proiecte. Dețină permis categoria B pentru deplasările ocazionale la clienții noștri. Oferim: Un loc de muncă într-o companie solidă, care asigură un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de profesioniști implicați. Plan de integrare personalizat, training specializat pentru a-ți dezvolta cunoștințele în domeniul tehnologiei UV, condiții și instrumente de lucru moderne. Salariu fix, bonusuri de performanță și tichete de masă, asigurare medicală după finalizarea perioadei de probă. Zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea acumulată în firma noastră. Acces la o bibliotecă variată cu cărți de dezvoltare personală. Pentru a ne asigura că alegem cel mai potrivit coleg sau cea mai potrivită colegă pentru echipa noastră, procesul de selecție se desfășoară în trei etape. Toate aplicațiile sunt confidențiale și numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 14 zile de la data aplicării. Trimite CV-ul tău la adresa alăturată pentru a primi toate informațiile necesare: Vino alături de noi, în echipa SPECTRA!

  • 4

    Angajam Gestionar piese magazie

    Cautam persoana potrivita pentru magazie !Salariu atractiv ,program lejer de munca!!!

  • Broker credite

    Angajam agent vanzari ,zona Targoviste.Program flexibil.Salariu mootivant.Detaliile legate de salariu,program in mesaj.Nr contact:

  • 7

    Angajam livratori pizza pe scuter mașină personala mașină companiei

    Vei livra cu zambetul pe buze si la timp produsele comandate de clientii nostri. <p>Incasarea banilor pentru comenzile platite la livrare;>Alte sarcini administrative : (ex- activitati de igienizare, formare cutii pizza, descarcare marfa, etc)< p><p>Beneficii : < p><p>contract de munca pe perioada nedeterminata< p><p>plata curse ( in functie de numarul de livrari avute saptamanal)< p><p>bacsis - care este numai al tau nu trebuie impartit cu ceilalti colegi< p><p>program de lucru relativ flexibil in ture ( programul se face anterior cu o saptamana)< p><p>ore suplimentare platite< p><p>transport pentru turele de dupa amiaza - asigurat de companie< p><p>Canditatul ideal < p><p>detii permis de conducere categoria B de minim 1 an fara incidente penale< p><p>esti confortabil cu un program de lucru flexibil in ture si esti disponibil sa lucrezi si in weekend< p><p>esti o persoana adaptabila, motivata care se simte confortabil intr un mediu inovator si dinamic

  • 3

    Angajam Agenti Securitate pentru sectorul 4

    Societate de paza angajeaza agenti de securitate cu sau fara atestat de paza pentru obiective diverse din sectorul 4 Bucuresti. Pentru persoanele din zona Teleorman se poate asigura si transport.

  • 2

    Sc angjeaza contabil

    SC BSB INT TRADE angajeaza contabil. Asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezorariei, evidenta veniturilor si cheltuielilor: - Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni; - Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont; - Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa; - Opereaza avansurile din trezorarie conform deconturilor; - Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni; - Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR).

  • 5

    Societatea DGL industrial angajează Sudor ,Lăcătuș mecanic sau Muncitori Necalificatii

    Sc DGL Industrial SRL cu sediul in Bucuresti sector 2 angajează Sudori Argon ;Ajustori Lăcătuș mecanic in domeniul construcțiilor civile și industriale sediul este in Sos Fundeni 155 , Rel la Tel

  • 2

    Angajam montator mobilier

    Angajam montator mobilier, cu sau fara experienta. Tot mobilierul este fabricat de utilaje de ultima generatie. Gaurirea, frezarile, decupajele, etc sunt facute de CNC. Cerinte: cantuire placi lemnoase (unde este cazul). asamblare mobilier conform schite computerizate etichete. montaj in spatiul beneficiarului. Se ofera: salariu in functie de gradul de pricepere, implicare, seriozitate. lucru cu o echipa bine sudata si placuta . Program de lucru: De luni pana vineri. Locatia: Letea Veche, Bacau

  • 1

    Angajare Inginer Maistru coordonator productie structuri metalice

    Fabrica de structuri metalice angajeaza: Inginer sau maistru coordonator productie structuri metalice. Responsabilitati: Coordonarea echipelor si urmarirea fluxului de productie Cerinte:Cunostinte de desen tehnic,Experienta in confectii si structuri metalice,Experienta in lucru cu oamenii. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la nr. de telefon:

  • 1

    Fabrica de confectii metalice din Brasov angajeaza: MECANIC MASINI UTILAJE

    Fabrica de confectii metalice din Brasov angajeaza: MECANIC MASINI UTILAJE Cerinte: Capacitate de întreținere a utilajelor specifice industriei de prelucrare a fierului(aschiere,echipamente de debitat si gaurit,echipamente de sudura),poduri rulante; Mentenanță preventivă; Experienta anterioara in reparatii si intretinere a utilajelor; Atentie la detalii, orientare catre calitate; Mai multe detalii la telefon sau CV la adresa de mail

  • Angajam programator operator freza

    Societate cu sediul in sectorul 4 angajeaza Operator Programator CNC Freză cu experienta. Lucrarea anterioara pe un centru de prelucrare in 3axe Maple ME 1270 prezinta un avantaj. Persoana potrivita trebuie sa asigure operarea, setarea, si programarea frezei dupa desene tehnice, asigura procesul de fabricare a pieselor fara probleme

  • Companie angajeaza Tamplar

    Companie angajeaza Tamplar cu experienta. Punctul de lucru este in zona Selgros.

  • 5

    Agent Vanzari

    Atributii principale - dezvoltarea pietei prin atragerea de noi clienti; - identificarea nevoilor clientilor; - promovarea companiei catre clientii actuali si potentiali; - negocierea si incheierea contractelor; - dezvoltarea vanzarilor la clientii noi si actuali; - realizarea obiectivelor de vanzari stabilite de companie. Cerinte - experienta in vanzari constituie un avantaj - persoana dinamica, organizata, cu bune abilitati de comunicare - initiativa, spirit de echipa - posesor permis conducere categoria B. Oferta (bonusuri, beneficii) - salariu fix motivant + bonus FOARTE ATRACTIV - abonament medical la clinica privata - prime si alte beneficii -tichete de masa in valoare de 40 lei - posibilitati de promovare

  • 1

    GESTIONAR , Bucuresti, sector 6, full-time

    Angajam gestionar Atributii: -atributii de gestiune- receptie si eliberare marfa conform acte -efectuare verificari stocuri - coordonare personal depozit in subordine Se cer; Cazier Experienta in gestiune Permis de stivuitorist Se ofera: Salariu 3500 net Program avantajos Loc: bdul Timisoara sector 6, Bucuresti

  • 1

    Operator CNC

    Societatea AKERO INDUSTRY SRL angajeaza operator programator CNC talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Cerințe: Experiență anterioară în operarea mașinilor CNC. Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Cunoștințe solide de citire a desenelor tehnice și a specificațiilor materialelor. Capacitatea de a respecta termenele limită și de a lucra eficient sub presiune. Locatie: Str. Aviatiei nr. 39, Buftea, Ilfov Informații de contact: Pentru mai multe detalii sau pentru a aplica pentru una dintre aceste poziții, vă rugăm să sunati la numarul de telefon afisat in anunt.

  • Agent contractări şi achiziţii

    Cunoştinţe : Utilizare foarte bună a PC-ului şi a internetului in limitele postului, limbă străină, schema organizatorică a întreprinderii. Deprinderi: Capacitate de comunicare interactivă deosebită. Lucrul cu documentele specifice (facturi, contracte, chitanţe, op, cec etc.). Exprimare concisă şi clară prin utilizarea corectă a terminologiei de specialitate. Capacitatea de organizare eficientă a activităţii şi de respectare a instrucţiunilor scrise şi verbale. Cunoaştere foarte bună a produselor comercializate de societate. Deţinerea abilităţilor fizice necesare îndeplinirii atribuţiilor din prezenta fişă. Alte cerinţe: Responsabilitate, insistenţă, perseverenţă, competiţionalitate, echilibru şi stăpânire de sine, corectitudine, capacitate de lucru în condiţii de stres, ţinută impecabilă, preocupare pentru perfecţionarea pregătirii profesionale. ATRIBUŢIUNI şi SARCINI DE SERVICIU: Generale : Se informează permanent şi îşi însuşeşte informaţiile din ofertele de vânzare generale şi speciale ale unităţii în ceea ce priveşte gama şi preţurile produselor fabricate comercialitate; Intocmeşte baza de date a clienţilor furnizorilor curenţi potenţiali ai unităţii, cu date de identificare complete, persoane de contact, nr. telefon, fax, e-mail etc.; Cunoaşte necesarul de produse, materiale şi semifabricate stabilite de conducerea unităţii; Verifică solvabilitatea clienţilor şi informează despre aceasta autoritatea ierarhic superioară; Se informează permanent asupra promoţiilor acordate de furnizorii producătorii materialelor semifabricatelor produselor stabilite pentru achiziţie, pe categorii de produse (discounturi, bonusuri, etc); Intocmeşte şi completează documente specifice de tipul : planuri de operaţii, contracte, note de recepţie predare, note interne; Este gestionarul tuturor maşinilor cu care îşi desfăsoara activitatea, raspunde pentru starea tehnică a acestora şi ia toate măsurile pentru înlăturarea cauzelor care ar putea duce la degradarea sau avarierea maşinii; Comunică săptămânal, evidenţa kilometrilor parcurşi prin modalitatea stabilită de conducere. Zilnic, la sfârşitul orelor de program, parchează masina în curtea societăţii şi predă cheile. In mod excepţional agentul va putea folosi autoturismul în tot timpul saptaminii dupa orele de program doar cu acordul expres al Directorului comercial. Specifice : Face evaluarea pietei actuale sau potentiale si functie de acestea stabileste sursele de aprovizionare care sa asigure calitatea produselor in cantitatile necesare. Tine evidenta furnizorilor agreati (adresa, numar de telefon, timp de raspuns etc). Raspunde de contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat. Urmareste daca se deruleaza corect contractele privind aprovizionarea. Zilnic, pina la ora 10 a.m. preia comenzile de la toate departamentele si le onoreaza in limita programului normal de lucru. Produsele aprovizionate le va preda la Magazia de scule. Separa materialele si sau produsele ce nu corespund calitativ si interzice distribuirea lor in productie. La fiecare sfirsit de saptamina lucratoare, preda la Departamentul economic toate rapoartele de achizitii, facturile, chitantele, certificatele de garantie etc., a tuturor produselor aprovizionate in cursul acelei saptamini. Cu acordul conducerii, va controla la livrarea produselor concordanta dintre comanda contract si documentele de livrare (factura, pret, cantitate, calitate etc.). Va solicita departamentului financiar efectuarea platilor pentru produsele achizitionate.

  • 2

    Firma de contabilitate angajeaza contabil

    Firma de contabilitate , localizata in comuna Berceni , cautam contabil . Oferim : salariu motivant , negociat in functie de performante si cunostinte; tichete de masa; prima de 8 Martie; prima de Paste; prima de Craciun ; short week after 25 ; abonament de sanatate la Regina Maria ; decontare transport daca vii din Bucuresti ; program 09-18 Ce cerem : cunostinte de contabilitate si fiscalitate ( ar fi un plus ) ; sa doresti sa inveti , sa fii receptiv la nevoile clientilor ; sa stii sa scrii si sa te exprimi corect in limba romana; sa fii comunicativ cu colegii si cu clientii alocati ; sa iti doresti sa performezi si sa inveti continuu.

  • 1

    Operator pariuri sportive Sector 4, Bucuresti

    Betmen își mărește echipa! Dacă ești o persoană pozitivă, comunicativă, dornică să facă parte dintr-o echipă tânără, alătură-te echipei BETMEN și devino eroul noilor aventuri din lumea pariurilor sportive! Experiența nu este necesară. Oferim training de formare profesionala plătit, pentru a te ajuta să dobândești toate informațiile necesare în domeniul pariurilor sportive. Responsabilitati: - Vei avea misiunea de a informa clienții noștri cu privire la produsele și serviciile noastre, regulamentele de joc și campaniile promotionale; - Vei fi responsabil de plasarea tichetelor de pariere în sistemul informatic al companiei, precum și de efectuarea plăților pentru aparatele de tip slot. - La sfârșitul zilei, vei întocmi rapoarte de contabilitate primară și vei contribui la crearea unei atmosfere plăcute pentru clienți. Beneficii: -salariu fix, completat de tichete de masă în valoare de 30 de lei pe zi, pentru a te bucura de recompensele muncii tale; -apreciem și recompensăm timpul petrecut alături de noi, astfel încât oferim majorări salariale anuale pentru a te motiva să crești împreună cu noi; -contract de muncă pe perioadă nedeterminată, ceea ce asigură stabilitatea și siguranța locului de muncă, alături de oportunități reale de creștere alături de noi; -Beneficiezi de un program de lucru flexibil, pentru a-ți adapta mai bine viața personală și profesională. -În plus față de salariul fix, te bucuri de bonusuri periodice, inclusiv bonusuri lunare, trimestriale și anuale, care recunosc eforturile și performanța ta în cadrul echipei (ai parte de prime de sărbători, bonusuri speciale cu ocazia zilei tale de naștere și a sărbătorilor, demonstrând recunoașterea noastră pentru contribuția ta, bonus de vânzări, pentru a-ți stimula spiritul competitiv și abilitățile de a convinge clienții, bonusuri de recomandare, pentru că apreciem recomandările tale), plata orelor suplimentare și a zilelor de sărbătoare liberă legală, pentru că recunoaștem și apreciem eforturile depuse. -Beneficiezi de creșteri salariale anuale și de un program de formare susținut financiar de către companie, care îți permite să-ți dezvolți abilitățile și cunoștințele. Noi, echipa BETMEN, suntem un proiect ambițios format din oameni tineri și frumoși, cu o experiență de peste 10 ani în domeniul pariurilor sportive. Ne-am propus să oferim clienților noștri o experiență de calitate, plină de distracție, în care să descopere cele mai noi produse de pe piață. Visăm să dezvoltăm Betmen în fiecare oraș, deschizând agenții în toată țara, iar pentru aceasta avem nevoie de cei mai tari oameni care să se alăture echipei noastre de super-eroi! Dacă ești pregătit să intri în lumea Betmen și să-ți valorifici abilitățile într-un mediu plin de provocări și satisfacții, aplică acum și fii parte din echipa noastră!

Salvează căutarea