Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-02-11 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Salon Carisma Styling din Mangalia, angajează Coafeza Frizer si Manichiurista. Se lucreaza 5 zile pe săptămână .8 ore pe zi. Salariu asigurat este între 3000 si 5000 ron.. Acces la o bază serioasă de clienți în schimbul unor servicii de calitate ! Salonul este deschis din 2010 ,asta inseamna ca are o clientela selectata. Dorim respectarea programului de lucru. Respectarea regulilor din salon. Beneficile le putem discuta cind veniți la interviu. Va așteptăm la salon pentru proba de lucru și sa ne cunoaștem mai bine ! Câștiguri garantate , odată ce sunteți profesioniști și va țineți de treaba. Dorim.colaborari îndelungate.! Nu trimiteti mesaje.sunați direct sa vorbim !
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie sau muncitori necalificati BARBATI- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Iasi, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Ruta mobila - Full Time - Segment Congelate; - Program de lucru: 07:00 - 15:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Vineri; - Pachet salarial lunar 2679 Lei (salariu fix Net + tichete de masa + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. 2. Ruta mobila - Full Time - Segment Lactate; - Program de lucru: 07:00 - 15:00 - Repartizare program de lucru: Marti - Sambata; - Pachet salarial lunar 2559 Lei (salariu fix Net + tichete de masa + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Promovat
Subscrisa DNATA CATERING S.R.L.. cu sediul în Oras Otopeni, Calea Bucurestilor, nr.224R, Jud Ilfov; J40 12961 2018; J23 1077 2001; CUI: 4339914 angajeaza: 10 posturi BUFETIER COD COR 524601 Cv-urile se transmit la adresa de emial suportsecretariat.gmail.com
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel
-
Șofer autocisternă cu atestat profesional ADR - Gorj Pentru noi este forte important să livrăm comenzile în timp util deoarece clienții noștri au încredere că le putem asigura energia necesară atunci când au nevoie. Rolul șoferului în compania noastră este foarte important deoarece creează puntea de legătură între noi și clienți. Alătură-te echipei noastre pentru a fi tu pesoana care ne aduce mai aproape! Cine suntem noi Înainte de toate, trebuie să știi că suntem un grup de oameni care pun suflet în ceea ce fac. În al doilea rând, suntem o companie românească, cu sediul în Timișoara, cu o rețea națională, care de 10 ani oferă serviciii de furnizare de combustibil pentru companii, inclusiv companii din sectorul agricol. Suntem și cel mai dinamic furnizor de combustibili din România, cu cea mai mare creștere a cifrei de afaceri în ultimii 10 ani. Am ajuns la această performanță datorită crezului nostru, acela de a face tot ce ne stă în putință pentru a oferi servicii impecabile clienților noștri. Credem în tranziția către un viitor sustenabil, în consecință, suntem în proces continuu de adaptare și inovare a activității noastre. Cum am vrea să fii tu O persoană onestă, implicată și care face cu bucurie activitățile pe care le presupune rolul său în companie. Am vrea să fii o persoană responsabilă, care își ia în serios atribuțiile și încearcă să le îndeplinească în termenii stabiliți. Rolul tău în organizație Vei asigura transportul de carburanți în Gorj și zona adiacentă; Vei onora livrările în timp util; Vei discuta cu echipa pentru a prelua comenzile; Vei respecta traseele de livrare stabilite cu departamentul logistic; Îti vei asuma responsabilitatea de a găsi soluții atunci când apar situații neprevăzute; Motive ca să vii în echipă Suntem foarte conectați la tehnologie și ținem pasul cu evoluția ei, vei primi telefon up to date ; Ai șansa să intri într-o super echipă (și asta nu este o lipsă de modestie) cu oportunități foarte mari de creștere și cu o atmosferă de lucru plăcută; Condiții salariale foarte atractive; Vei face parte dintr-o companie care este în continuă dezvoltare și care îți asigură stabilitatea locului de muncă; Vei avea suport pentru realizarea sarcinilor. Cum facem selecția În realizarea selecției candidaților urmărim câteva elemente, însă, dincolo de ele, cel mai mult vor conta determinarea și dorința de a contribui la obținerea performanței. Ai permis de conducere categoriile C+E; Ești o persoană aprtă din punct de vedere medical pentru conducerea unui autovehicul; Ai atestat profesional ADR; Ai Cerficat Atestat de Competență Profesională pentru transport marfă periculoasă; Ai card digital pentru tahograf; Ai 3-5 ani experiență în transportul mărfurilor care se supun normelor ADR; Ești o persoană responsabilă care întreține autovehiculul pus la dispoziție de noi și îl manevrează corespunzător. CV-urile se vor trimite la adresa:
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net. Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel.
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net. Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net. Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel
-
Jobville Group recrutează Tehnician calitate pentru o firma multinațională din Arad și Sântana. ARAD Cerințe: - Experiență în domeniu automotivelor - Cunoștințe SAP - Cunoștințe medii de limba engleză - Disponibilitatea de a lucra în 2 schimburi Program: Luni - Vineri Schimbul 1: 6:00 - 14:30 Schimbul 2: 14:30 - 23:00 SÂNTANA: Cerințe: - Experiență în domeniul calității - Disponibilitatea de a lucra în 2 schimburi - Carnet de șofer (cat. B) Program: Luni - Vineri Schimbul 1: Schimbul 2: 15:00 - 23:00
-
SC. International Alexander SRL situat in Arad, Zona Industriala de Sud,cu o experienta de peste 21 ani in domeniul transporturilor cu peste 500 de camioane si peste 1000 de semiremorci, angajeaza SOFERI PROFESIONISTI ( cu experienta, singuri pe cabina), categoria C+E, pentru transport extern TUR - RETUR sau COMUNITATE. Cursele se desfasoara doar in Europa de Vest si nu se fac incarcari sau descarcari in Romania.Flota de camioane Mercedes Actros si MAN, toate euro 6 - Comunitate: Cursele de comunitate se desfasoara pe o perioada de o luna la lucru si o saptamana acasa sau 6 saptamani la lucru si o saptamani acasa Se tranziteaza majoritatea tarilor din Europa de Vest Se foloseste echipamentul Transics pentru scanarea documentelor si primirea comenzilor de incarcare si descarcare (pentru o mai buna colaborare cu dispeceratul ) - Tur retur: Cursele de tur retur se desfasoara pe o perioada cuprinsa intre 3 si 10 zile ( intre tur si retur exista si curse intermediare) Se ajunge la garaj in Arad la pauzele de 45h sau dupa caz 45h+ recuperare, iar soferii merg acasa OFERIM: Echipa proprie de service mobil, care efectueaza depanari in toata Europa Call center disponibil 24h 24h Dispecerat roman,disponibil 24h 24h, format dintr-o echipa tanara, dinamica si profesionista,dornica sa te cunoasca; Bonus de performanta Bonusare pentru vechime in cadrul firmei Bonus de sarbatori Un sediu nou si modern dotat cu WIFI, locuri de luat masa, masini de spalat haine si cabine de dus Aparate de taxare la bord, pentru toate tarile tranzitate Telefon mobil Card de alimentare cu motorina si ADblue Echipament Transics unde se scaneaza CMR-urile, se primesc comenzi pentru incarcare descarcare, se primeste ruta de deplasare prestabilita impreuna cu statiile de alimentare si parcarile de pe traseu CERINTE: Permis de conducere cat. C+E; Atestat profesional pentru transport marfa Atestat ADR repezinta avantaj Card digital pentru tahograf; Aviz medical si psihologic cu siguranta circulatiei ( in original ) Cazier judiciar.( doar pentru consultare ) Pentru informatii suplimentare puteti suna de luni pana vineri intre orele 08 17
-
INTERNATIONAL ALEXANDER HOLDING este grup internațional de companii din domeniul serviciilor integrate de transport si logistica, care activeaza cu succes pe piata europeana. Furnizam de peste 20 ani servicii complexe de logistica (depozitare, managementul ambalajelor) si transport (rutier, intermodal, aerian si maritim) pentru clienti importanti din toate industriile. Echipa International Alexander este mereu pregatita sa abordeze cele mai dificile aspecte ale afacerii cu profesionalism si cu dorinta de perfectionare. In spatele serviciilor noastre stau experienta, devotamentul, ambitia, seriozitatea si promptitudinea oamenilor nostrii oameni instruiti, oameni preocupati sa-si dezvolte competentele si pregatiti sa abordeze noi provocari. Acum cautam pentru Punctul nostru de lucru din Arad agent paza post control Cerinte: - Atestat de paza valabil ( curs agent de paza in derulare ) - Cazier judiciar fara antecedente; - Experienta in paza post control ( prezinta avantaj ). OFERIM: - Salariu atractiv (negociabil la interviu, in functie de competenta experienta); - Tichete de masa; - Prima de sarbatori; - Loc de munca stabil, intr-o companie de succes, cu sediu nou, dotari moderne si cu o echipa tanara dar profesionista; - Posibilitatea de dezvoltare personala si avansare in cadrul companiei. Pentru mai multe detalii, va rugam sa sunati, de luni pana vineri intre orele 8-17
-
SC. International Alexander SRL situat in Arad, Zona Industriala de Sud,cu o experienta de peste 21 ani in domeniul transporturilor cu peste 500 de camioane si peste 1000 de semiremorci, angajeaza SOFERI PROFESIONISTI ( cu experienta, singuri pe cabina), categoria C+E, pentru transport extern TUR - RETUR sau COMUNITATE. Cursele se desfasoara doar in Europa de Vest si nu se fac incarcari sau descarcari in Romania.Flota de camioane Mercedes Actros si MAN, toate euro 6 - Comunitate: Cursele de comunitate se desfasoara pe o perioada de o luna la lucru si o saptamana acasa sau 6 saptamani la lucru si o saptamani acasa Se tranziteaza majoritatea tarilor din Europa de Vest Se foloseste echipamentul Transics pentru scanarea documentelor si primirea comenzilor de incarcare si descarcare (pentru o mai buna colaborare cu dispeceratul ) - Tur retur: Cursele de tur retur se desfasoara pe o perioada cuprinsa intre 3 si 10 zile ( intre tur si retur exista si curse intermediare) Se ajunge la garaj in Arad la pauzele de 45h sau dupa caz 45h+ recuperare, iar soferii merg acasa OFERIM: Echipa proprie de service mobil, care efectueaza depanari in toata Europa Call center disponibil 24h 24h Dispecerat roman,disponibil 24h 24h, format dintr-o echipa tanara, dinamica si profesionista,dornica sa te cunoasca; Bonus de performanta Bonusare pentru vechime in cadrul firmei Bonus de sarbatori Un sediu nou si modern dotat cu WIFI, locuri de luat masa, masini de spalat haine si cabine de dus Aparate de taxare la bord, pentru toate tarile tranzitate Telefon mobil Card de alimentare cu motorina si ADblue Echipament Transics unde se scaneaza CMR-urile, se primesc comenzi pentru incarcare descarcare, se primeste ruta de deplasare prestabilita impreuna cu statiile de alimentare si parcarile de pe traseu CERINTE: Permis de conducere cat. C+E; Atestat profesional pentru transport marfa Atestat ADR repezinta avantaj Card digital pentru tahograf; Aviz medical si psihologic cu siguranta circulatiei ( in original ) Cazier judiciar.( doar pentru consultare ) Pentru informatii suplimentare puteti suna de luni pana vineri intre orele 08 17
-
Promovat
-
Cerințe: Educație și Formare: Studii superioare finalizate, in cadrul Universitatii Politehnice. Certificare și înregistrare valabilă în domeniul optometriei. Experiență: Experiență practică într-un mediu de miminum 5 ani; Competențe Tehnice: Cunoștințe solide în tehnologie și echipamente optometrice. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. Abilități Personale: Atitudine profesională și etică. Abilitatea de a lucra în echipă și de a gestiona eficient timpul. Responsabilități: Examinări Oftalmologice: Realizează examinări optometrice complete pentru clienți, inclusiv măsurarea acuității vizuale, testarea funcției binoculare și examinarea segmentului anterior al ochiului. Detectează și diagnostichează condiții oculare, oferind recomandări adecvate pentru tratament sau intervenție medicală. Prescriere și Corectare: Efectuează prescrieri precise pentru lentile de ochelari sau lentile de contact în funcție de nevoile individuale ale clienților. Consiliază clienții asupra opțiunilor de lentile și rame în concordanță cu stilul de viață și preferințele acestora. Consiliere: Oferă informații și sfaturi clienților cu privire la îngrijirea ochilor și prevenirea problemelor oftalmologice. Furnizează explicații clare și concise cu privire la diagnosticele și opțiunile de tratament, asigurând înțelegerea deplină a pacienților. Colaborare Interdepartamentală: Colaborează cu alte departamentebpentru a asigura o experiență integrată și satisfăcătoare pentru clienți. Documentare și Înregistrare: Completează și menține înregistrările pacienților, asigurând confidențialitatea și acuratețea informațiilor.
-
Angajam sofer pe camion Mercedes Actros pentru tur retur RO-UE-RO diurna atractiva
-
Responsabilitati: - Contabilitate financiara si de gestiune; - Se ocupa de organizarea documentelor financiar contabile; - Inregistrare si arhivare documente contabile cu programul de contabilitate Saga Software (facturi,note contabile privind furnizorii, clientii, registru de banca, de casa, deconturi de cheltuieli etc); - Intocmirea registrului jurnal, registrul de inventar, registrul de evidenta fiscal jurnalelor de TVA; - Stabilirea obligatiilor de plata lunare trimestriale, intocmirea documentelor pentru plata acestora; - Analiza afacerii, calcul indicatori financiari; - Reprezentarea in relatiile cu organele de control; - Responsabil de corectitudinea contabilitatii companiei. CERINTE: - Studii superioare in domeniul financiar contabil; - Experienta de minimum 3-5 ani ; - Disponibilitatea de la lucra la sediul companiei; - Cunostinte solide de legislatia muncii; - Abilitati excelente de comunicare si capacitatea de a lucra echipa; - Punctualitate, profesionalism. Beneficii: - Program de lucru de luni vineri de la 9:00-17:00; - Salariul atractiv; - Telefon de serviciu;
-
-
-
Promovat
Candidatul ideal: - Experienta in domeniul electric; - Calificare profesionala electrician; - Cunostinte de bază în domeniul electric; - Punctual, atent la detalii si obisnuit cu lucrul in echipa; - Constituie avantaj abilitatea si disponibilitatea de a efectua si alte activitati administrative. Descrierea jobului: - Realizează activitatea de reparații și întreținere electrica; - Supravegheaza si asigura functionarea in parametrii a instalatiilor electrice (prize, becuri, etc); - Intervine in caz de avarii electrice, remediaza si raporteaza interventiile efectuate; - Executa activitatile prevazute de graficele de verificari, conform programului de mentenanta, raspunzand de calitatea acestora. Oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata; - program de lucru: Luni - Vineri, 08:00 - 17:00; - salariu constant + prime de performanta; - prima de Pasti si de Craciun; - seriozitate, singurata, professionalism.
-
Promovat
Candidatul ideal: - Cunostinte in executarea lucrarilor de montaj si intretinere instalatii sanitare, de aer conditionat, de alimentare cu apa, incalzire central - Experienta in domeniul instalatiilor sanitare, termice si electrice; - Realizare operatii conform planului de mentenanta aprobat; - Punctual, atent la detalii si obisnuit cu lucrul in echipa; - Constituie avantaj abilitatea si disponibilitatea de a efectua si alte activitati administrative; - Lucrul intr-un soft de mentenanta; - Realizarea lucrarilor conform calendar soft in timpul prestabilit; - Abilitati de comunicare in relatia cu beneficiarii; - Cunoaste normele tehnice in vigoare; Descrierea jobului: - Realizează operatii conform planului de mentenanta aprobat; - Activitate in soft de mentenanta; - Asigura mentenanta tuturor instalatiilor sanitare si instalatiilor termice din incinta parcului industrial: instalatii de climatizare instalatii de incalzire cu gaz metan retea si sistem de alimentare cu apa potabila si canalizare instalatii de stingere a incendiilor - Ajuta echipa de mentenasnta la alte lucrari de intretinere a cladirilor; - Supravegheaza si asigura functionarea in parametrii a instalatiilor; - Intervine in caz de avarii la instalatii, remediaza si raporteaza interventiile efectuate; - Executa activitatile prevazute de graficele de verificari, conform programului de mentenanta, raspunzand de calitatea acestora; - Supravegherea si mentinerea in parametrii a instalatiilor electrice, sanitare, aer conditionat, alarme, pompe, central termice, etc; - Interventii si reparatii in cel mai scurt timp a defectiunilor aparute.; - Revizii periodice pentru prevenirea defectiunilor inopinante. Oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - program de lucru: Luni - Vineri, 08:00 - 17:00 - salariu constant + prime de performanta - prima de Pasti si de Craciun - seriozitate, singurata, profesionalism.
-
Candidatul ideal: - Experienta in domeniul instalatiilor sanitare, termice si electrice; - Realizare operatii conform planului de mentenanta aprobat; - Punctual, atent la detalii si obisnuit cu lucrul in echipa; - Constituie avantaj abilitatea si disponibilitatea de a efectua si alte activitati administrative; - Cunoaste normele tehnice in vigoare; Descrierea jobului: - Realizează operatii conform planului de mentenanta aprobat; - Urmarire task-uri, realizare plan mentenanta; - Activitate in soft de mentenanta; - Supravegheaza si asigura functionarea in parametrii a instalatiilor; - Intervine in caz de avarii la instalatii , remediaza si raporteaza interventiile efectuate; - Executa activitatile prevazute de graficele de verificari, conform programului de mentenanta, raspunzand de calitatea acestora; - Supravegherea si mentinerea in parametrii a instalatiilor electrice, sanitare, aer conditionat, alarme, pompe, central termice, etc. Interventii si reparatii in cel mai scurt timp a defectiunilor aparute. Revizii periodice pentru prevenirea defectiunilor inopinante. Oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - program de lucru: Luni - Vineri, 08:00 - 17:00 - salariu constant + prime de performanta - prima de Pasti si de Craciun - seriozitate, singurata, profesionalism.
-
Candidatul ideal: Nivelul de studii: scoala profesionala liceu; Rezistenta la efort fizic de durata; Spirit de observatie, memorie vizuala; Rezistenta la sarcini de lucru repetitive; Abilitati de comunicare si interrelationare personala; Capacitatea de a lucra in echipa spirit de cooperare receptivitate; Orientare spre rezultate, proactivitate, atitudine pozitiva; Permis de conducere categoria B - reprezinta avantaj Atestat ISCIR prezinta avantaj Descrierea jobului: Pregatirea si efectuarea livrarilor preluarilor de marfa; Transporta preia marfa la sediul clientilor si se asigura ca aceasta corespunde cantitativ si calitativ; Receptia marfurilor pe baza documentelor specifice; Organizarea marfii pe categorii; Depozitarea marfii in spatiul adecvat; Raspunde de utilizarea corespunzatoare a autovehiculului; Program de lucru de L-V, 08.00-17.00 (cand nu sunt curse in afara Bucurestiului) 1 ora pauza de masa. Punct de lucru: A1 Bucuresti-Pitesti, km.13, Ilfov, parc logistic CTP. Descrierea companiei: Din anul 2007, SDA Servicii de Depozitare si Arhivare SRL asigura managementul documentelor si ofera servicii si solutii complete in domeniul arhivarii si depozitarii documentelor, conform legislatiei in vigoare. Oamenii formeaza echipa. Dorim sa ne mentinem reputatia bazata pe oferirea unor servicii de inalta calitate printr-o atitudine loiala si profesionista a fiecarui angajat. Fiecare client reprezinta un caz particular si pentru fiecare definim si modelam solutiile care i se potrivesc cel mai bine. Ne desfasuram activitatea intr-un mod transparent, etic si responsabil construind parteneriate de afaceri pe termen lung. Intotdeauna cautam solutii noi si reinvestim pentru imbunatatirea calitatii si performantei serviciilor oferite. SDA-Servicii de Depozitare si Arhivare SRL Brasov, Str.13 Decembrie, Nr.96