Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Agenti Securitate zona Baneasa Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Disponibilitate de lucru in ture de 12h; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0721988999">07 arata numarul</a></span>
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii Program 08 - 18
-
Promovat
Ești un om harnic? Te-ai săturat să vezi că nu progresezi la actualul loc de muncă indiferent de efortul depus? Sau, ai ieșit de pe băncile școlii și ți se cere experiența pe care nu ai avut unde să să o asimilezi? Noi îți oferim oportunitatea și suportul de a învăța domeniul vânzărilor și de a câștiga pe măsura efortului și determinării tale. În 5 luni poți deveni propriul șef, îți spunem cum în cadrul interviului !
-
Promovat
Cerinte: -studii medii, -fara antecedente penale, -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare, -aspect fizic placut si ingrijit, *conditie fizica intretinuta, **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, -atentie distributiva Program: Ture 12 24 12 48 - Planificarea turelor si salarizarea vor fi prezentate in cadrul interviului Salariu corect si acordat fara intarzierei. Cerem si oferim seriozitate si implicare. Civitas este o companie care recompenseaza devotamentul si performantele. Daca esti interesat, asteptam un apel la numarul de telefon din anunt. Poti spori sansele trimitand si un CV.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Pentru a te alatura echipei noastre ar trebui să ai in vedere următoarele : Cunoastere operare PC Abilități de comunicare si muncă in echipă. Organizarea mărfurilor pe rafturi Ridicarea mărfurilor din depozit necesare expedierii comenzilor catre clienți. Ambalarea comenzilor în vederea expedierii. Procesare retururi. Oferim : Contract pe o perioada nedeterminată . Salariul : 2600 Lei pentru început. Programul de lucru : Luni - Vineri 10:00-18:00 Libere : Toate week-end-urile si toate sarbatorile legale. Cum ne poți contacta pentru interviu ? Telefonic sau whatsapp. Locatia : Șoseaua Vitan-Bârzesti nr 5-7 București Sector 4 Te așteptăm în echipa noastră
-
Operator curățare echipamente PROFILUL CANDIDATULUI: Obișnuința de a lucra conform unor obiective bine stabilite (realizabile și de bun simț); Capacitatea de organizare într-un mod eficient a activității și a timpului; Inițiativă; Foarte bune abilități de lucru în echipă; Capacitatea de a lucra în condiții de stres. BENEFICII: Mediu de lucru profesionist Perspectiva de evoluție în companie și în carieră; Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare; Lucrul într-o companie stabilă, aflată în creștere; Lucrul într-o companie stabilă, aflată în creștere; Echipă unită, dornică să te primească în cadrul ei Locul desfasurarii activitatii: sediul BILANCIA din Corbeanca - DN 1, km 19,3, Jud. Ilfov. Program de lucru: 8:30-17:30 Puteti trimite CV-ul si pe www.bilancia.ro in zona de CARIERE Doar candidatii selectati vor fi contactati.
-
Fabrica noastră de Tamplarie cauta agent vanzari cu experiență OBLIGATORIE in domeniul tamplariei PVC. Cerințe: Studii medii studiile superioare in domeniul tehnic - constituie un avantaj; Experienta in programul WINARHI; Experiență în vânzări de minim 2 ani - obligatoriu; Experienta relevanta in domeniul tamplariei PVC; Abilitati de comunicare & negociere; Cunostinte de operare PC; Abilitati de vanzare si negociere; Excelente abilitati de comunicare si lucru in echipa. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Mediu de lucru dinamic si placut; Oferim telefon de serviciu plus laptop; Oportunitati de dezvoltare profesională; Salariu fix + bonusuri in functie de performanță. Responsabilități: Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor noastre Intocmeste oferta in Winarhi Utilizarea platformei CRM Participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarea comenzilor Urmareste derularea si finalizarea contractelor Informeaza si negociaza clientul despre serviciile oferite Indruma clientul cu privire la posibilitatile si conditiile de achizitie
-
Carmangeria MIORITIC este in continua dezvoltare si cauta mereu oameni dispusi sa ni se alature in efortul pe care-l facem in a dezvolta un puternic si autentic brand romanesc.Postul este pentru punctul nostru de lucru din ROMAN ANGAJAM: tehnolog transatori carne preparatori produse afumatori ambalatori Ce oferim ? mediu de lucru intr-o companie de succes, pachet salarial motivant oportunitatea de a lucra intr-o echipa tanara si in crestere Cerinte: Dorinta de munca si seriozitate. Participare la realizarea planului de productie. Respectarea planului de productie zilnic. Cunoaste si asigura calitatea gamei de produse. Experienta si certificari in domeniu constituie avantaj. Hai să ne cunoaștem și să afli mai multe despre această oportunitate. Trimite-ne CV-ul tău pe adresa resurseumane#crosta.ro sau suna la . Succes!
-
Firma de construcții, caută să angajez meserias în construcții pentru execuție rigole betonate carosabile. Salariu începând de la 4500 pe lună, salariul este negociabil în funcție de performanțe. ofer și cazare pentru ca unele lucrări sunt în deplasare
-
Candidatul Ideal - Profesionist, motivat si zambitor - Amabil, perseverent si orientat spre rezultate - Plin de energie, onest si modest - Pasionat si cu spirit de echipa - Prietenos, harnic, pozitiv si educat - Experienta in domeniu reprezinta un avantaj! Daca iti doresti: - Sa lucrezi intr-o echipa tanara si plina de chef de viata - Sa imbini munca cu distractia - Sa ai program de lucru flexibil de 5 zile saptamana, 8 ore zi sau part-time (vineri, sambata, duminica) - Masa asigurata + bonuri de masa, bonusuri si transport decontat - Sa faci parte dintr-o echipa de oameni profesionisti si zambitori - -Sa iei parte la o multime de concerte si sa-ti cunosti toti artistii preferati Ne cautam colegi si pentru restaurant RIVIERA PARK, localizat in zona Piata Muncii. Bulevard Basarabia nr 23. Hai în echipa Berăria H! Keywords: ajutor barman, barman, barmanita, bartender, bar-back, bartender assistent, personal restaurant, personal bar, personal pub, personal club, personal hotel, cafenea, ospatar, ospatarita, ospatari, ospatarite, chelner, chelnerita, chelneri, chelnerite, ajutor ospatar, ajutor ospatari, ajutor chelner, waiter, waitress, personal servire, piccolo, picolo, picoli, full time, part time, weekend, server, runner, food runner, bar runner, mixologie, speed-service, mixology, barista, coffe expert, locuri de munca, sector 1, sector 2.
-
SC Onest Art Construct SRL Angajează: Electrician cu experiență Ajutor de electrician Beneficii: Salariu atractiv Pentru mai multe informații ne puteți contacta prin: Telefon: Ungureanu Aurel Email:
-
ATLAS SPORT SRL angajeaza Sudor in constructii Te asteptam in echipa noastra daca ai: - experienta in domeniu minim 2 ani; - capacitate de munca in echipa; - capabil sa respecte termenele limita; Responsabilitati: - Experienta pe post de sudor; - Capacitate de a lucra in conditii de efort sustinut; - Abilitate de a suda MIG MAG; Detinere certificat/diploma de sudor constituie avantaj Beneficii: - echipa tanara - salariu motivant - bonusuri de performanta
-
Căutăm coleg(ă) pentru postul de Consultant vânzări showroom Bilka care să fie : - o persoană serioasă, organizată, atentă la detalii, flexibilă, dornică să înveţe - dornică să ofere clienţilor cele mai potrivite informaţii şi să recomande cele mai bune soluţii - absolventă de studii medii sau superioare - cu abilităţi de comunicare, relaţionare şi persuasiune . Sunt necesare cunoştinţe de operare PC (Ms Office), iar experienţa în vânzarea materialelor de construcţii şi cunoştiinţele minime de contabilitate primară constituie un avantaj. - : - Întâmpinarea clienţilor într-o manieră profesionistă şi identificarea nevoilor acestora; - Acordarea consultanţei de specialitate; - Întocmirea documentelor aferente primirii şi vânzării mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societăţii, încasarea sumelor pentru marfa vândută; - Întocmirea ofertelor de pret, administrarea eficientă a relaţiei cu clienţii, precum şi derularea întregului proces de vânzare; - Verificarea disponibilităţii stocului şi oferirea termenelor de livrare precise pentru produse; - Gestionarea şi rezolvarea reclamaţiilor cu privire la produsele vândute; - Colaborarea cu ceilalţi membri ai echipei . Beneficii: contract pe perioadă nedeterminată; program 8-17, L-V, bonuri de masă mediu de lucru plăcut, stabil şi profesionist; Daca te identifici cu descrierea de mai sus, aplică trimițând CV-ul tău la . sau îl poti aduce personal la sediul nostru din Oneşti, Calea Mărășești nr 3 (în incinta SCM Flacăra, lângă Pompieri).
-
Ne mărim echipa! Suntem în căutare de colegi farmaciști și asistenți de farmacie în orasul Bacau! Alătură-te unei echipe de specialiști bine pregătiți, dornici să te cunoască! Dedicarea, implicarea, comunicarea și colegialitatea sunt valorile care ne definesc și care ne-au ajutat să înțelegem nevoile pacienților noștri și să le oferim cele mai bune soluții. Ne dorim să ai: Studii de specialitate finalizate: Facultate de Farmacie\ Școală postliceală asistenți farmacie Aviz de liberă practică și certificat de membru vizat anual de Colegiul Farmaciștilor din România/OAMGMAMR Experiență pe un post similar: 1 an minimum (avantaj) Cunoștințe de operare pe calculator: Windows, Office O fire empatică și pozitivă și bune abilități de comunicare și relaționare Capacitatea de a stabili priorități, de a lua decizii și de asumare a responsabilității Dorința de a te dezvolta și de a învăța mereu lucruri noi. Orientarea către obiectivele companiei. Descrierea jobului: Oferirea consultanței de specialitate pacienților, în funcție de nevoile acestora; Administrează stocurile și urmărește termenele de valabilitate ale produselor din farmacie; Participă la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; Participă la verificarea, monitorizarea și gestiunea stocurilor. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu experiența și performanța; Bonus de performanță lunar în baza rezultatelor obținute; Tichete cadou oferite cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun; Card de reducere în farmaciile Salofarm; Oportunități reale de creștere și dezvoltare profesională; Acces la training-uri de specialitate și interes profesional; Posibilitatea de a te forma și dezvolta într-un mediu profesionist; Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
Responsabilitati: -Evidenta contabila a trezoreriei : casa, banca, deconturi; -Evidenta contabila a furnizorilor; -Verificari fise de cont; -Diverse rapoarte financiar-contabile; -Arhivare documente contabile; Cerinte: -Studii superioare in domeniul economic, absolvite cu diploma de licenta. Constituie un avantaj absolvirea ASE-Contabilitate si informatica de gestiune; -Vechime in specialitateminim 1 an; -Cunostinte de operare PC : Windows, Microsoft Office, Internet Explorer etc.; -Cunostinte operare program de contabilitate Saga; -Cunostinte de limba engleza nivel mediu/avansat; -Capabil sa lucreze atat in echipa, cat si individual; -Capacitatea de asimilare a cunostintelor noi si de implementare a informatiilor in activitatea zilnica; -Abilitati bune de comunicare; -Acuratete, rapiditate, orientare spre rezultate, tenacitate, atentie distributiva.
-
Candidații trebuie să îndeplinească următoarele criterii: Au absolvit la o Universitate cu bună recunoaștere în mediul academic. Au deja rezultate in domeniu Cunosc aprofundat materia și cerințele specifice pentru niveluri de la începător la avansat Dovedesc abilități de comunicare și pedagogice pentru transmiterea diferențiată către cursanți a cunoștințelor, buni motivatori; Manifestă o personalitate pozitivă, bun echilibru emoțional, adaptabili, răbdători, dornici să interacționeze prin metode moderne și eficiente, atât la predare, cât și la evaluări; Lucrează organizat, sunt în măsură să urmărească sistematic și să documenteze progresele cursanților; Diploma de formator sau activ într-o Universitate. Oferim: Mediu de lucru dinamic, plăcut, într-un sediu dotat, nou, accesibil, aflat în zona Metrou Crângași, Posibilitatea de a lucra flexibil, Remunerație motivantă, proporțională cu efortul depus, tradus în număr de elevi și de ore de pregătire, dar și prin rezultatele dovedite.
-
Recrutam Tehnician Sloturi pentru unul dintre actorii principalii de pe scena jocurilor de noroc din România. Brașov Cerințe: Studii medii finalizate; Permis de conducere cat B; Disponibilitate relocare constantă; Disponibilitate training platit (o lună) Promptitudine și dedicare. Beneficii: Salarizare avantajoasă; Contract pe bază de pfa; Bonusuri de performanță; Mașină de serviciu + decont combustibil; Cazare gratuită, utilități incluse; Program de lucru flexibil ; Program: 5 saptamani lucrate, 1 saptamană liberă; Decont telefon 65 ron / lună Diurnă zilnica 65 ron Responsabilități: Menținerea în condiții tehnice bune a aparatelor de jocuri; Colectarea sumelor din aparate și depunerea acestora în bancomatele de la locație; Rezolvarea incidentelor ce țin de aparatură de la locațiile din subordine.
-
Producator de otel beton fasonat si distribuitor de materiale de constructii, situat in jud Timis, com.Giroc, str Asociatiei 1 zona industriala, angajeaza sofer livrare materiale constructii.Ne puteti contacta la tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Programul de lucru in perioada de vara : luni-vineri 8-18 , sambata 8-13. Cerinte: 1.experienta pe un post similar minim 2 ani 2.permis de conducere categoria B fara incidente majore 3.cunoasterea materialelor de constructii 4.cunosterea si intocmirea documentelor interne si fiscale: foi de parcurs,proces verbal de receptie, facturi fiscale, chitante 5.sanatate buna Oferim: 1.un loc de munca sigur, ne dorim o colaborare de durata, 2.salariu de 3.500 lei net plus bonuri de masa , 3.o camioneta Peugeot 2016 bine intretinuta Ne puteti contacta la tel sau direct la depozitul de materiale de constructii situat in com.Giroc, intre orele 8-18.
-
Firmă de îngrijire bătrâni la domiciliu în Drobeta Turnu Severin. Servicii de menaj Servicii de transport Servicii de aprovizionare(cumpărături) Plan de îngrijire personalizat Suntem specializați în furnizarea de servicii de îngrijire personală în funcție de nevoile dumneavoastră. Serviciile noastre includ îngrijire personală, asistență la activitățile zilnice, administrarea medicamentelor și alte servicii de sprijin pentru a ajută bătrânii să trăiască în siguranță și confortabil. Contactează-ne pentru a afla mai multe despre serviciile noastre de îngrijire a bătrânilor la domiciliu. Tel.
-
Persoană punctuală, disciplinată, cu simțul responsabilității, organizată și rapidă Trebuie să respecte regulile de igienă din bucătărie și să fie curate Dispunem de o bucătărie foarte bine utilată, cu aparatură profesională Durată de lucru - 8 ore zi 5 zile - Să pregătească micul dejun, prânzul și 2 gustări, zilnic - Să ajungă la timp la serviciu - Să prepare mâncarea în timp util - Să păstreze bucătăria curată - Să aibă grijă de utilajele, aparatele, ustensilele din dotarea bucătăriei - Să aibă calitățile necesare pentru a putea lucra în echipă
-
Despre Kipina Prima grădiniță din Timișoara cu predare in limba engleză sub franciza internațională KIPINA KIDS (www.kipinakids.com) de inspirație finlandeză, este prezentă în 18 locații, pe 4 continente. Grădinița KIPINA TIMIȘOARA găzduiește copii cu vârste cuprinse între 2 si 6 ani. Aceștia beneficiază de un ambient prietenos și modern, îngrijire de excepție, un curriculum performant și îndrumare din partea unor educatori pregătiți la Universitatea HAMK - Helsinki. Educatoarele vor utiliza o aplicație ANDROID pentru a urmări progresul academic al copiilor, activitățile zilnice, dezvoltarea abilităților și pentru a comunica cu părinții. KIPINA consideră că cea mai bună metodă de învățare pentru copii este una distractivă, cu ajutorul jocului structurat. Fiecare copil va fi ajutat să se dezvolte din punct de vedere cognitiv, emoțional, social și fizic. Gândirea critică, creativitatea, comunicarea și colaborarea vor fi exersate în fiecare zi. KIPINA, prin partenerii ei MOOMIN Language School, MOOV KIDS și MIGHTIFIER aduce un plus de valoare educației copiilor. Grădiniță ACREDITATĂ - OM 3933 din 28.02.2024. Responsabilități cheie Desfășoară activități instructiv-educative cu copiii Pregătește materiale didactice necesare desfășurării activității zilnice Observă și supraveghează atent copiii pe parcursul programului Profilul candidatului Absolvent de Liceul Pedagogic și sau Științelor Educației Cunoștințe limba engleză Creativitate, empatie, lucru în echipă Aspecte administrative Perioada contractului: nedeterminată Oferta companiei Oferta salarială: Pachet salarial atractiv Beneficii: Beneficiază de instruire oferita de francizori Oportunitatea de a lucra într-un spațiu modern, cu dotări de ultimă generație Folosirea unor metode de instruire noi, creative Posibilitatea de avansare
-
Suntem o companie noua in curs de formare in cadrul Clinicii noastre din Teleorman , capabila sa ofere pacientilor din comunitate ,servicii medicale decente. Cautam candidat pentru locurile de munca, cu sau fara experienta pentru relatie contractuala cu Casa de Sanatate, dornic sa ofere pacientilor empatie si profesionalism .La schimb oferim conditii moderne de lucru si pachet salarial atractiv pe masura implicarii, locatii modernizate recent .
-
Angajam Urgent muncitori Instalatori mentenanta Montaje Sisteme de Stingere Incendiu Loc De Munca Stabil Salar Motivant Tichete de Masa Premii Sarbatori Telefon
-
Europe Energy Timisoara cauta o colega cu experienta pentru postul de secretara administrativa. Dorim o persoana motivata,cu initiativa si dorinta de cunoastere,cu atributii in secretariat,detinand un nivel mediu de experienta pentru aceste activitati;abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana. Se ofera si se solicita seriozitate,stabilitate si profesionalism!Este obligatorie detinerea de abilitati solide in domeniului operarii pe calculator(Microsoft Word Excel). Program de lucru:8 ore de luni pana vineri. Se ofera salariu motivant Pentru programari la interviu si relatii suplimentare cu privire la cerintele postului pe care il oferim,ne puteti trimite cv-urile la adresa de e-mail: sau ne puteti contacta telefonic la numarul: