Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-02-19-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Angajam control calitate pentru o fabrica de sticla din Sector 3! Responsabilitati: - sortare sticle - ambalare produse Cerinte: - atentie la detalii; - liceu sau scoala profesionala finalizate; - cunostinte excel; - disponibilitate pentru munca in schimburi Oferta: - salariu: 3270 lei net; - tichete de masa: 25 lei zi; - al 13-lea salariu; - prime de sarbatori; Program: 8h in 3 schimburi. Locatie: Bucuresti, Sector 3
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Promovat
Cerințe: angajam mecanic camioane multimarca (MAN, FORD, SCHMITZ) pentru service-ul nostru din Lille, Franta. calificare in domeniul mecanic experienta, seriozitate, dorinta de lucru daca detii un permis conducere CE ai un avantaj Condiții: venituri incepand de la 2000 euro luna program de lucru flexibil, negociabil (1 2 luni la munca, 2 3 saptamani acasa) contract de munca deplasare si cazare asigurata, gratuite servicii sociale si medicale asigurate Responsabilități: repararea si intretinerea flotei de camioane si semiremorci de la punctul de lucru din Franta
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Job Title: Accounts Receivable Specialist Location: Flexible Responsibilities: Process bank statements and post incoming payments in SAP. Maintain bank transitory accounts and reconcile bank-related accounts daily. Handle automatic cash collection of due invoices (e.g., Direct Debit) and process rejected direct debits. Calculate bad debts allowance and perform customer vendor compensation. Process financial instruments such as checks and bill of exchange. Maintain daily trackers and unapplied cash, performing clearings on accounts. Perform specific collection activities to recover customers' debts and support customer inquiries. Act as a liaison between customers, internal departments, and third-party customers. Reconcile credit and debit notes, process remittances received, and manage customer refunds. Handle dunning and account statements process, as well as overdue reports with action measures for outstanding invoices. Forecast incoming payments activities and manage customers in administration liquidation. Reconcile balances for accounts in the area of responsibility and define monitor credit limits. Provide guidance to junior accountants, maintain and review work procedures, and submit reports for month-end closing. Ensure compliance with company directives and usage of internal communication platforms within SLA. Perform any other tasks related to the area of responsibility as requested. Qualifications: University or High School Diploma. Proficiency in German (minimum B2) and English (minimum B2), both written and spoken. University degree in Financial Accounting field. Knowledge of balance sheet accounts, accruals, provisions, salary, exchange rates differences, and complex accounting postings. Familiarity with cash flow calculation and evaluation, performance indicators methodology, and SAP transactions in accounts receivable. Proficiency in Microsoft Office Package, especially Excel. Strong communication skills, ability to work under pressure, and meet deadlines. Team player with an autonomous working style, attention to detail, and willingness to travel.
-
Cerintele postului: - absolvent studii tehnice de profil ; - urmarirea si controlul lucrarilor cu respectarea planurilor si a termenelor de executie ; - coordonarea lucrarilor, coordonarea echipei de muncitori, coordonarea comenzilor de materiale ; - verificarea respectarii standardelor de calitate si a metodelor de executie ; Angajam persoane cu sau fara experienta, chiar si studenti dornici sa invete, salariu negociabil in functie de experienta, program full-time
-
Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către servicii pentru a se alătura echipei noastre din cadrul unei clinici medicale stomatologice de top. Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de carieră stimulante și vă place să lucrați într-un mediu dinamic și interactiv, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru dumneavoastră! Poziție: Receptioneră Locație: Clinica Medicală Stomatologică (localizată în Pipera) Program de Lucru: Part Time Full Time Responsabilități: Primirea și gestionarea apelurilor telefonice și a programărilor pacienților într-un mod profesionist și eficient. Managementul pacientiilor. Asigurarea că toate informațiile necesare sunt actualizate și corecte în sistemele noastre de gestionare a pacienților. Coordonarea și comunicarea eficientă cu personalul medical și de asistență pentru a asigura un flux de lucru adecvat și o experiență fluidă pentru pacienți. Furnizarea de informații detaliate și răspunsuri la întrebările pacienților cu privire la programări, proceduri și servicii disponibile în cadrul clinicii. Gestionarea eficientă a documentelor și a corespondenței clinice. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul medical ( stomatologie). Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă. Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic, gestionând simultan multiple sarcini și cereri. Abilități de organizare și atenție la detalii remarcabile. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a sistemelor de gestionare a informațiilor. Atitudine pozitivă, profesionalism și capacitatea de a lucra eficient în echipă. Limba engleza - nivel conversational. Dacă sunteți o persoană orientată către servicii, entuziasmată de domeniul medical și dornică să contribuiți la o experiență pozitivă pentru pacienții noștri, vă încurajăm să aplicați pentru această poziție. Oferim un mediu de lucru prietenos, oportunități de dezvoltare și un pachet salarial competitiv. Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa
-
Postul presupune: prelucrare date, facturare si relati clienti Cerinte: - experienta min 3 ani - studii superioare - experienta microsoft office ( excel word ) - prezinta avantaj cunoastere program SAGA facturare Se ofera -transport -tichte masa -bonus Sarbatori Asteptam CV-ul pe email
-
Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către servicii pentru a se alătura echipei noastre din cadrul unei clinici medicale stomatologice de top. Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de carieră stimulante și vă place să lucrați într-un mediu dinamic și interactiv, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru dumneavoastră! Poziție: Asistent medical stomatologic Locație: Clinica Medicală Stomatologică (localizată în Pipera, Iancului si Militari) Program de Lucru: Full Time Dacă sunteți o persoană orientată către servicii, entuziasmată de domeniul medical și dornică să contribuiți la o experiență pozitivă pentru pacienții noștri, vă încurajăm să aplicați pentru această poziție. Oferim un mediu de lucru prietenos, oportunități de dezvoltare și un pachet salarial competitiv. Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa
-
Cautam o persoana responsabila, punctuala, atenta la detalii pentru activitati de curatenie in cadrul unei cladiri cu spatii comerciale si birouri. Pregătire de bază: studii medii Se oferă angajare cu contract de munca, salariu fix de 3600 brut și tichete de masa de 40 de lei zi lucratoare. Program de lucru flexibil.
-
Cerinte: -permis de conducere categoria B - studii de profil - dispus la deplasari
-
Noi, cei de la Restaurant Stage angajam oameni pasionati de bucătărie sau de a învața aceasta meserie cu sprijinul nostru. Suntem situati central, cu toate mijloacele de transport în comun în apropiere. Beneficiile de a face parte din echipa noastră pe postul de spalator vase sunt: - contract de munca semnat din prima zi de lucru - salariu atractiv,virat direct în contul tău bancar + concedii plătite conform legilor în vigoare - bonuri de masa + o masa calda în timpul programului de lucru - ore suplimentare plătite - un program de lucru care-ti permite sa fii liber inclusiv în weekend - abonament la Reteaua de sănătate privata Regina Maria după primul an de colaborare, ce include analize + consultatii gratuite la medici specialisti, reduceri la ecografii, radiografii, etc. - transport către domiciliu în weekend - mediu de lucru plăcut și sigur cu standarde inalte de curățenie și igiena - posibilitatea de a evolua într-un timp foarte scurt deoarece avem retetare, proceduri de lucru și o vasta expertiza în domeniu. - training constant cu șeful bucătar Ce ne dorim de la tine? - sa fii harnic, ambitios și dedicat - sa fii pasionat de gatit - sa ai o igiena impecabila - sa fii adeptul muncii în echipa Dacă vrei sa fii mulțumit și respectat la locul de munca te așteptam să faci parte din echipa noastră. Ne poți contacta telefonic sau pe whattap sau direct la restaurant, pe str. Al. Cernat nr. 79, în incinta Hotel Bordeaux.
-
Angajam vanzator vanzatoare la cofetarie. Locatie : centru Program de lucru * intr-o saptamana , joi si vineri 11-20 * intr-o saptamana marti - miercuri, respectiv sambata- duminica 11-20 Cerinte * punctuala, serviabila si politicoasa. * organizata, cu abilitati de comunicare * sa cunosti si sa lucrezi in programul excel Daca doresti sa lucrezi intr-um mediu placut , trimite un CV la adresa de mail sau suna la .
-
Firma SICLOG, din Sfantu Gheorghe angajeaza asistent manager(secretara) Cautam persoane comunicative, dinamice, deschise. Asteptari: facturare, contabilitate primara, relatii cu clientii, sarcinile zilnice. - aptitudini de comunicare, planificare si negociere - seriozitate, dinamism, si adaptabilitate - Cunoasterea limba Maghiara Romana Engelza - Salariu atractiv plus bonusuri. Responsabilitati: - Relationare cu clientii existenti si potentiali in primirea si rezolvarea cererilor de transport marfa - Urmarirea primirii si corectitudinii facturilor de la furnizori si identificarea acestora in relatie cu transportul pentru care au fost efectuate serviciile respective ; - Intocmirea de evidente si rapoarte pentru transporturile efectuate. - Foarte buna capacitate de comunicare si planificare, orientare catre client si catre rezultat, atitudine proactiva si dorinta de dezvoltare - Cunoasterea la nivel conversational scris vorbit limba Romana Maghiara - Utilizarea calculatorului la nivel avansat Beneficii Oferite : parte dintr-o echipa tanara si dinamica; - Pachet salarial motivant.- Stres redus Asteptam CV la speditie arond gmail.com
-
Firma serioasa angajam sudori si lacatusi . Pentru mai multe detalii , va rugam sa ne contactati la numarul de telefon
-
Huawei Technologies SRL Romania, persoana juridica romana cu sediul in Bucuresti, Sector 2, Str. Barbu Vacarescu, Nr 201, Et 14,15,16,23,24,25 angajeaza: -Referent de specialitate Financiar-Contabilitate - Cod Cor 241104 (Cerinte: Studii superioare, Lb. engleza) Interviu la sediul firmei. Informatii la tel.
-
Candidatul ideal: - Studii medii, scoala profesionala in domeniul tehnic sau certificat de calificare in domeniu; - Experienta de lucru in domeniu de minim 6 luni; - Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa; - Persoană activă, foarte organizată și structurată cu spirit de inițiativa, capabilă să gestioneze lucrarile din aria sa de responsabilitate. Descrierea jobului: 1.Electrician intretinere si reparatii: - Efectueaza interventiile corective asupra instalatiilor electrice in conformitate cu planul de actiune comunicat; - Efectueaza lucrarile de intretinere si de reparatie ale instalatiilor electrice si ale instrumentatiei in conformitate cu instructiunile si procedurile de lucru si cu manualele de operare, asigurand respectarea standardelor de calitate ale proceselor si produselor; - Efectueaza inregistrari in fisele de monitorizare si sau baze de date; 2.Instalator Sanitare - Executa diverse lucrari de mentenanta si reparatii instalatii sanitare - Efectueaza lucrarile de intretinere si de reparatie ale instalatiilor sanitare in conformitate cu instructiunile si procedurile de lucru si cu manualele de operare, asigurand respectarea standardelor de calitate ale proceselor si produselor; - Efectueaza inregistrari baza de date si fisa monitorizare 2 Posturi disponibile , program 8 h zi
-
Locul de munca este in Germania unde se face si angajarea. Lucrarile sunt de natrura rezidentiala si industriala. Salarizarea este in functie de calificare si abilitati cu posibilitatea de crestere a veniturilor. Transport din tara la locul de munca si cazarea asigurata,
-
Dobrogea Patiserie S.R.L., societate comerciala cu capital 100% privat, producator a unei vaste game sortimentale de produse de panificatie, patiserie, produse congelate, angajeaza manipulant. Obiectivul postului : -incarcarea/descarcarea materiilor prime si a produselor finite in/din mijloacele de transport; -asigura integritatea si securitatea materiilor prime si produselor finite incarcate/; -aplicarea si respectarea procedurilor operationale,proceduri si intructiuni de lucru si respectând cu strictete disciplina tehnică, tehnologică, de muncă si de igienă. Cerintele postului: -capacitate de efort,atentie distributiva, spirit de observatie, corectitudine, seriozitate; -manipuleaza materii prime si ambalaje, produse finite ambalate in lazi/cutii/saci, manipuleaza paleti cu produs finit/materie prima; -dexteritate, adaptabilitatea si flexibilitatea in indeplinirea sarcinilor de serviciu; -capacitatea de a lucra in echipa, constiinciozitate; -rigurozitate in ceea ce priveste normele de igiena, securitate si sanatate in munca. Domiciliu : - Mun. Constanta sau localitati limitrofe Beneficii: * pachet salarial atractiv cu acordare facilitati fiscale; * tichete de masa; * prima de vacanta; * asiguram transportul la si de la punctul de lucru al firmei, pentru personalul cu domiciliul in afara Mun. Constanta; * contributii catre stat achitate in termenul legal, oferind astfel garantia completarii vechimii in munca precum si asigurari de sanatate pentru persoanele aflate in intretinerea persoanelor ce devin salariati ai firmei Persoanele interesate pentru a aplica la acest post, sunt rugate sa contacteze firma la nr. telefon: sau se pot prezenta la sediul firmei din Mun.Constanta Str. Celulozei nr.1
-
Angajez PATISER DOAR CU EXPERIENȚĂ !!!EXCLUS FĂRĂ !!!Salariul motivant, condiții de munca la un standard ridicat, program flexibil.Rog sunați doar între orele 10-21! Mulțumesc!
-
ELT Grup Servicii cu domeniul de activitate in prestarea de servicii in instalatii electrice , curenti slabi , detectie si semnalizare incendii , sisteme supraveghere si control acces , angajeaza electricieni , ajutori electricieni si ingineri in executie. Program L-V 08:00 - 16:30 Contract colectiv munca Beneficii Salariale in raport cu munca prestata Ore suplimentare platite 175% Sambete optionale platite 250.00 Ron 8h Posibilitate avansare rapida Diurna in cazul deplasarilor Bonuri Masa valoare 400 Ron luna Posturi vacante : 1) Ajutor Electrician 3400-4000 Net -2 posturi- se cere minim experienta ,calificarea se poate face la locul de munca. 2) Electrician 3600-5800 Net - 3 posturi - se cere minim experienta profesionala , in special in partea de civil rezidential , cable tray , tipologii de cablu , norme de executie etc. 3) Inginer instalatii 4000-8000 Net - 1 post - se cere experienta pe post sau similar , se ocupa cu organizarea santierelor , intocmeste documentatii (FAM , MR , SL etc. ) , supravegheaza sefii de lucrari , emite rapoarte de activitate , gaseste si pune in aplicare solutii de executie , sta in permanenta colaborare cu beneficiarul , isi aduce aportul in ofertare. Activitatea se desfasoara cu preponderenta pe raza judetului Constanta, dar in aceeasi masura mai sunt si deplasari planificate in termen de 10-14 zile. Detaliile suplimentare se discuta in baza unui interviu , nici de cum telefonic. Pentru depuneri CV pe mail , Pentru programari interviuri telefonic
-
-
Societate comerciala din Slatina, angajeaza muncitori calificati si necalificati pentru sortare deseuri. Se ofera salariu atractiv. CV se depun pe adresa de email : Pentru mai multe relatii sunati la tel: