Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-02-21 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Controlor calitate la o fabrica din Brasov. CERINTE: - minim școala profesională - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi: 07:00-15:00 15:15-23:00 23:00-07:00 - cunoștințe operare PC (MS-Office, SAP, PLM) - experiență minim 1 an ca operator în producție RESPONSABILITATI: - realizează inspecţiile pentru care este autorizat conform autorizatiei eliberate de departamentul de calitate - verifică piesele după cerințele din comanda de producție, cerintele planului de verificare, ale reglementărilor de producție și examinare, precum și a prevederilor din documentele de construcție prin utilizarea mijloacelor de verificare - verifică dacă piesele sunt marcate corect, participă la analiza reclamatiilor, identifică deviațiile, participă activ la îmbunătățirea proceselor BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Angajez 2 soferi comunitate Tir.B,C,E.ATESTAT MARFA,CARD TAHOGRAF.Peroada de lucru minim 6 saptamini cu 2 saptamini acasa,8 3, sau 3luni(cu 1luna acasa).Transport decontat de firma.Camionele sunt E 6,Salariu 3000 .
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Arad, Calea Aurel Vlaicu nr. 139-151 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
DescriereCandidatul ideal Cerințe: - Responsabilitate si seriozitate - Experienta anterioara in comertul cu produse naturiste sau farmaceutice; -Disponibilitate pentru program de lucru în 2 schimburi; Descrierea jobului Responsabilitati: - Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite conform nevoilor acestora - Promovarea si comercializarea produselor din magazin - Receptionarea marfurilor, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Inventarierea partial sau totala a stocului din magazin; - Verificarea valabilită ii produselor; - Asigurarea ordinii si curateniei in magazin Descrierea companiei Magazinele Doctorul Naturii: mai aproape de clienți printr-o abordare holistică Nouă, celor de la Hypericum, ne place să creștem odată cu cerințele pieței și cu exigențele clienților noștri, fără a renunța la identitatea și valorile noastre. Astfel, acest deziderat se reflectă și în noul nostru concept pentru magazinele Doctorul Naturii. Mai mult decât un simplu magazin naturist, în viziunea noastră, Doctorul Naturii este un magazin holist, orientat spre fidelizarea și informarea corectă a clienților noștri. Vrem ca magazinele noastre să inspire o stare de bine și optimism, astfel, am îmbunătățit și designul acestora. Am ales culorile cele mai dragi nouă și le-am îmbinat armonios cu lemnul natural. Nu în ultimul rând, ne-am asigurat ca, pe lângă produsele noastre ce vor beneficia de prețuri de producător, să adăugăm ofertei magazinelor și cele mai căutate branduri românești și străine. Astfel, la Doctorul Naturii, clienții vor putea alege dintr-o gamă largă de suplimente naturale și alimente funcționale. Iar dacă oferta generoasă va crea dificultăți în alegerea produselor de către clienți, personalul nostru calificat, va asista cu amabilitate procesul decizional.
-
Producator suplimente alimentare, extracte naturale ,angajam personal (absolventi studii medii sau superioare) în depozitul nostru de suplimente alimentare (produse naturiste) situat în Tăuții de Sus, Foretierului 65, Baia Sprie. Cerințe: * persoana serioasa, atenta, responsabila; Responsabilități: * participarea la operațiuni de recepție a mărfii; * colectarea marfurilor utilizand scannerul si pregatirea comenzilor pentru livrare; * manipularea și așezarea produselor în spațiile special destinate, în funcție de sortimente; * asigurarea depozitării mărfurilor în condiții de siguranță; * participarea la operațiuni de inventariere a mărfii; * menținerea și asigurarea curățeniei igienei în depozit. Program LUNI-VINERI , program 07h30min-16h30min . Sambata si Duminica nu se lucreaza. Vărugăm trimiteti CV . Mai multe informații la telefon.
-
Spectral Mobila angajeaza ECONOMISTA cu STUDII SUPERIOARE pentru departamentul de contabilitate de la sediul central din Barlad. CV-urile se trimit folosind aplicatia din site. Relatii la telefon. DESPRE NOI Spectral Mobila SA este unul dintre cei mai mari producatori de mobilier din PAL melaminat si MDF din zona Moldovei. Fabrica detinuta de companie este situata in apropierea municipiului Barlad si reprezinta una din cele mai mari investitii locale cu capital integral privat. Gama de produse fabricata de Spectral Mobila SA este una completa si cuprinde piese de mobilier pentru dormitoare, sufragerii, bucatarii, holuri, birouri si alte piese de mic mobilier. Calitatea produselor fabricate de companie corespunde celor mai inalte exigente, fiind asigurata de un flux tehnologic automatizat care cuprinde circulare de taiat in pachet, masini automate de cantuit pe suprafete drepte sau curbe, centre de prelucrare cu comanda numerica sau prese vacuum cu membrana pentru infoliat piese din MDF. Utilajele utilizate in fabricarea pieselor de mobilier sunt produse de unii din cei mai mari jucatori la nivel mondial din domeniu si datorita varstei medii de pana in 3 ani a utilajelor ce compun fluxul tehonologic, acestea dispun de cele mai noi tehnologii de fabricare a mobilei la ora actuala. Spectral Mobila SA comercializeaza produsele fabricate printr-o retea de distribuitori care cuprinde peste 100 de magazine din toata tara. Compania asigura livrarea produselor catre partenerii sai in cel mai scurt timp datorita stocurilor mari de produse finite si a parcului auto propriu format din mai multe autoutilitare moderne. Toti partenerii societatii beneficiaza de consultanta specializata, transportul produselor gratuit si conditii comerciale avantajoase. Piesele de mobilier sunt coletate si dispun de schite de montaj, astfel nu sunt necesare spatii mari de depozitare ale magazinelor partenere si asigura o siguranta a livrarii produselor in cele mai bune conditii. Produsele livrate catre colaboratori sunt insotite de certificate de garantie si certificate de conformitate conform legislatiei in vigoare. Pe langa reteaua de colaboratori, Spectral Mobila SA opereaza 7 magazine proprii si 29 magazine in sistem de franciza sub brand-ul Spectral Mobila in Adjud, Bacau, Baia Mare, Barlad, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Calafat, Calarasi, Campulung Moldovenesc, Cluj-Napoca, Focsani, Galati, Iasi, Intorsura Buzaului, Mangalia, Moreni, Oltenita, Pitesti, Ramnicu Sarat, Roman, Sacele, Sebes, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Sighetu Marmatiei, Slatina, Slobozia, Suceava, Targu Frumos, Targu Jiu, Tecuci, Timisoara si Turda. In cele 36 de magazine Spectral Mobila clientii pot admira intreaga gama de piese de mobilier fabricate de companie. Produsele pot fi achizitionate cu plata pe loc (numerar sau cu card bancar) sau in rate prin diferite institutii de creditare. Indiferent de modalitatea de achizitie, clientii celor 36 de magazine Spectral Mobila beneficiaza de transport cu autoutilitare proprii in cel mai scurt timp din momentul achizitiei, montaj asigurat de personal specializat si garantie integrala a produselor cumparate pentru o perioada de 24 de luni. Incepand cu 2016 Spectral Mobila SA opereaza si un magazin online din care clientii pot achizitiona toata gama de produse fabricate de companie.
-
Alătură-te echipei noastre dinamice și dedicate, și fii parte dintr-o companie cu o reputație solidă în domeniul construcțiilor. BestConfort+ caută muncitori calificați și necalificați pasionați de construcții pentru a se alătura proiectelor noastre variate: construcții rezidențiale, comerciale și industriale. Cerințe: Experiență anterioară în construcții (pentru muncitorii calificați) Atitudine pozitivă și dorință de a învăța (pentru muncitorii necalificați) Abilitatea de a lucra în echipă și de a urma instrucțiuni precise Atent la detalii și orientat către calitate Beneficii: Salar competitiv, negociat în funcție de experiență și abilități Transport asigurat către șantiere Oportunități de avansare în cadrul companiei pentru cei dedicați și performanți Contact:
-
Angajăm șoferi cu experiență pentru transport internațional, 100 zi calendaristica. Flota moderna de camioane mercedes MP4 sau Volvo euro 6 cu toate dotarile pentru transport international. Pauzele de 45 nu se fac la camion. Transport dus intors cu camionul sau cu avionul, depinde de situatie. Dispecerat in Limba romana. Carduri de alimentare UTA si Orosol + aparate de taxare automate pentru fiecare tara. Salariul se plateste punctual in fiecare luna in data de 15 + avansuri la cerere. Ce cautam? Soferi profesionisti, motivati, seriosi si cu simtul responsabilitatii! Este necesar sa ai Permis categoriile C+E, Card tahograf , Certificat de pregatire profesionala CPC, Atestat ADR colete Analizele medicale valabile Cazier rutier doar pentu consultare. Oferta, beneficii: - Loc de munca stabil! - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica (zi calendaristica) 100 - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta. - Echipament adecvat pentru munca. - Chirie pentru repaus saptamanal cu toate utilitatile achitate de angajator.
-
Vino în echipa noastră! Primăvara este în aer și suntem entuziasmați să ne pregătim pentru sezonul cald care se apropie rapid! Suntem în căutarea unor persoane talentate și prietenoase pentru a se alătura echipei noastre. Dacă te pasionează să faci oamenii să se simtă bineveniți și să le oferi o experiență memorabilă, ești binevenit! Poziții disponibile: Recepționeri și Ospătari Beneficii: Salariu competitiv și bonusuri pentru performanță Mediu de lucru dinamic și plin de energie Oportunități de avansare în cadrul companiei Training și dezvoltare profesională continuă Flexibilitate în program Cerințe: Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu aglomerat și dinamic Atitudine pozitivă și orientare către rezolvarea problemelor Experiență anterioară în domeniul ospitalității este un avantaj, dar nu este obligatorie - suntem dispuși să oferim training adecvat! Dacă ești în căutarea unei oportunități de a lucra într-un mediu prietenos și dinamic, trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau vino direct la locația noastră pentru a aplica în persoană. Informații la telefon: Hai să facem împreună această primăvară și vară memorabile pentru oaspeții noștri!
-
Angajam operator deratizare dezinsectie , curatat cosuri de fum , etc Calificare la locul de munca. Se fac deplasari in tara. Salariul 3000 lei net. Aveti program luni vineri.
-
Contact Firma Haupt Trans SRL angajează șofer profesionist cu experiență în transportul de containere maritime, pe comunitate. Se lucrează cu porturile din Antwerp, Rotterdam și Germania. Se tranzitează Olanda, Belgia, Franța, Germania, Elveția. Cerințe: ADR colete . Perioada de lucru minim 6 săptămâni cu doua săptămâni concediu, sau la alegerea dumneavoastră. Diurna 86 EURO zi + 4000RON pe brut. Transport asigurat. Vă așteptăm să faceți parte din frumoasa noastră echipă! Mulțumim!!
-
Angajam Casiera / Operatoare Pariuri Sportive și Sloturi salar Atractiv .
-
Libra Guard angajeaza agenti paza din Urziceni pt Bucuresti. Se ofera salariu incepand cu 2400 Lei si tichete de masa. Se asigura transport dus intors.
-
Lucrator depozit Esti in cautarea unei oportunitati de a lucra intr-un mediu dinamic si de a-ti dezvolta abilitatile in domeniul logisticii? Suntem in cautarea unui Lucrator depozit entuziast si dedicat pentru a se alatura echipei noastre. Depozitul se afla localizat in Popesti-Leordeni, mai exact in cadrul parcului logistic CTPark Sud. Ca Lucrator depozit, vei juca un rol vital pentru companie in asigurarea functionarii eficiente a depozitului si livrarea la timp a tuturor comenzilor catre clientii nostri. Dintre responsabilitati, in functie de pozitia pe care o vei ocupa, vor putea face parte: Culegerea produselor din depozit cu ajutorul scannerului (picking cu ajutatorul scannerelor) Pregatirea comenzilor pentru livrare, asigurandu-te ca produsele sunt ambalate corespunzator si etichetate corect (packing); Stocarea marfurilor in mod eficient si organizat, utilizand echipamentele si sistemele de depozitare adecvate; Asigurarea curateniei si ordinei in depozit, respectand normele de sanatate si securitate; Participarea la inventare periodice si asigurarea acuratetii stocurilor; Utilizarea echipamentelor de manipulare a marfurilor in mod sigur si eficient. Pentru a fi un candidat potrivit pentru acest rol, trebuie sa ai: Experienta anterioara in domeniul depozitarii sau logisticii este un avantaj; Rapiditate in executarea saricinilor zilnice si atentie la detalii; Capacitatea de a lucra eficient in echipa si de a respecta termenele limita; Flexibilitate si adaptabilitate la schimbari de sarcini si prioritati; Capacitatea de a utiliza echipamente de manipulare a marfurilor (palete, transpalete, stivuitoare) este un plus; Existenta unui atestat de stivuitorist reprezinta un avantaj si este recompensat ca atare. Depozitul este construit la cele mai inalte standarde, astfel ca temperaturile sunt mai mult decat agreeabile atat iarna cat si vara. NU avem produse grele. Majoritatea produselor sunt articole pentru bebelusi, copii, parinti. Oferim un pachet salarial competitiv si un mediu de lucru prietenos si dinamic. Vei avea sansa de a invata si de a-ti dezvolta abilitatile in domeniul logisticii, intr-o companie cu o reputatie solida pe piata. Conexiuni foarte bune pentru transport: Exista linie STB la 5 minute de intrarea in depozit, care leaga zona de Piata Sudului (linie metrou). Poti ajunge in circa 10-15 minute cu masina in localitati precum Berceni, Jilava si 1 Decembrie sau 15-20 minute pana la Bragadiru, Magurele si Adunatii Copaceni. Daca esti o persoana motivata, responsabila si dornica de a face parte dintr-o echipa de succes, te invitam sa aplici pentru pozitia de Lucrator depozit. Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem!
-
Agenția Star Family caută un Lucrător depozit pentru o companie, în următoarele condiții: -Locație: depozitul firmei din Chitila, jud.Ilfov (zona Rudeni) -Se asigură transportul angajaților de la Piața Victoriei până la depozit (dus-întors) sau se plătește transportul, dacă se vine din altă zonă -Program de lucru: 8 ore zi, Luni - Vineri, program 7:30 - 16:30 -Cerințe: experiență pe post (min.2 ani), seriozitate, disponibilitate de colaborare pe termen lung, -Atribuții: a)recepția produselor intrate în depozit, b)colectarea produselor conform bonurilor de colectare, în vederea livrării c)verificarea produselor colectate în vederea livrării lor d)participă la inventarele periodice, alături de colegii din depozit (gestiunea este colectivă). -Se oferă: un mediu de lucru plăcut, posibilitatea dezvoltării unei cariere pe termen lung, un pachet salarial motivant. Puteți aplica la anunț direct pe site-ul nostru www.starfamily.ro sau ne puteți contacta telefonic, pentru mai multe detalii.
-
-
ELECTRO-CONSULT CARAS din REȘIȚA ANGAJEAZA ELECTRICIENI MT JT MONTATORI PANOURI FOTOVOLTAICE-CU SAU FARA EXPERIENTA TEL
-
Kitchen Art Design, firma cu experienta in domeniul productie de mobilier la comanda, angajeaza pe postul de proiectant consilier vanzari, o persoana dinamica, comunicativa, sociabila, cu experienta in domeniul proiectarii si vanzarii de mobilier. Ce cautam? *aboslvent scoala profesionala liceu sau invatamant superior *experienta in proiectarea obiectelor de mobilier *permis categoria B *cunostinte medii avansate in utilizarea calculatorului, inclusiv programe de proiectare Ce oferim? *Salariu in functie de cunostinte si competente 3000 - 8000lei Program de lucru Luni-vineri 8.30-17.00 Pentru programarea interviului va rugam sa ne trimiteti CV-ul la adresa de mail
-
Cerinte: Absolvent studii superioare; Experienta anterioara in vanzari si relatii cu clientii; Experienta in organizarea de evenimente reprezinta un avantaj; Simt estetic; Disponibilitate pentru program flexibil; Cunostinte foarte bune de operare MS-Office; Persoana motivata atat de rezultate, cat si de coordonarea unei echipe; Carnet de conducere categoria B. Responsabilitati: Organizarea evenimentelor, inclusiv ofertarea produselor, negocierea cu clientii, conceperea meniului, lansarea comenzilor, pregatirea logisticii necesare in functie de tipul de eveniment care are loc; Participarea la targuri de specialitate; Organizarea, coordonarea si asigurarea controlului activitatii la evenimentele de care raspunde, astfel incat sa se asigure incadrarea in timp, satisfactia clientilor si realizarea obiectivelor companiei; Stabilirea mentinerea unor relatii adecvate cu clientii si rezolvarea reclamatiilor, indiferent de natura acestora; Prospectarea pietei, vizitarea clientilor in vederea ofertarii si realizerea de baze de date cu potentiali clienti; Cunoasterea produselor, serviciilor si ofertelor firmei. Oferta, beneficii: Societatea asigura training specific pe postul ocupat; Pachet salarial motivant; Avantajul de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
-
Descrierea companiei EUROINTECH DESIGN Cu o prezență pe piață de 14 ani, compania noastră oferă servicii complete în domeniul sistemelor de instalații pentru construcții. În vederea consolidării echipei, căutăm un Asistent Manager dedicat și talentat pentru a susține eforturile noastre de extindere și excelență în servicii. Candidatul ideal - Abilități de gesionare sarcini multiple cu termene fixe - Abilități excelente de comunicare, organizare și relaționare - Atitudine proactivă, implicare și responsabilitate - Experiența anterioară pe un post similar reprezintă un avantaj - Studii superioare finalizate, de preferință în domeniul economic sau tehnic - O bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office Descrierea jobului - Evidenta și gestionarea contractelor cu furnizorii și clienții - Evidența facturilor de la furnizori - Emiterea facturilor pentru clienții companiei - Gestionarea comenzilor de materiale aferente lucrărilor în derulare - Gestionarea politicii de personal a companiei - Pregatirea documentelor pentru contabilitate - Organizarea administrativă internă eficientă - Colaborarea strânsă cu managerul general pentru gestionarea eficientă a operațiunilor zilnice ale firmei Dacă sunteți o persoană motivată, dornică să contribuie la succesul echipei și să vă dezvoltați cariera într-un mediu stimulativ, vă invităm să aplicați pentru poziția de Asistent manager+. Vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email
-
Angajăm instalator pentru instalații termice în special montaj Pompe de căldură, ventilație, sanitare. Se ofera salariu motivant în funcție de performanțe, experiență, volum de muncă. Totodată oferim un mediu de munca optim, punem la dispoziție mașină de serviciu pentru deplasarea în interes de serviciu, echipamente de protecție și scule profesionale pentru a ușura munca. Profil candidat ideal: -Calificare și experiență în domeniul instalațiilor termice și sanitare MONTAJ POMPE DE CĂLDURĂ. -Disciplinat, harnic și dornic de profesionalizare continuă. -Spirit organizatoric. -Disponibilitate deplasari. CV-urile se pot depune pe adresa de mail Mai multe relații la numărul de telefon din anunț.
-
Daca esti o persoana dinamica,voioasa si mereu cu zambetul pe buze, te asteptam sa faci parte din echipa noastra plina de energie si veselie. Ce asteptari avem de la tine: Sa fii sociabil a, sa fi mereu cu zambetul pe buze si sa vorbesti minim o limba straina. Daca ai si cunostinte operare PC esti exact ce cautam. Experienta in domeniu nu este obligatorie,dar constituie un avantaj. Ce iti oferim in schimb: Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si entuziasta. Te asteptam cu informatii suplimentare la nr sau la adresa de e-mail
-
Hotelul CURTEA BRASOVEANA din Brasov, 4 stele cauta sa angajeze pe postul de camerista. Salariul oferit este de 2200 lei net + bonuri de masa+ transport Pentru detalii: Adresa este Brasov, Str. BAILOR nr.16 Telefon :