Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Familie din Bucuresti doresc colaborarea cu o menajera interna , cu experienta , recomandari care sa se implice la curatenia unei case ,calcatul rufelor si implicare la gatit .In programul de zi mai exista o menajera angajata . Profil dorit: muncitoare , ordonata , ingrijita , sanatoasa , meticuloasa, responsabila. Facilitati :cazare , masa asigurate , 4 zile libere luna Salariu min 5000 lei Pentru alte detalii contactati Agentia SELECT FAMILY
-
Promovat
Compania noastră, caută un Electrician și Ajutor Electrician talentat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești pasionat de domeniul electric și vrei să te dezvolți profesional într-un mediu stimulant, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Oferim: Pachet salarial negociabil in functie de experienta Prime de sarbatori Ore suplimentare platite Contract pe priada nedeterminata Concedu de odihna 21 de zile an Responsabilități: Instalarea, întreținerea și repararea sistemelor electrice conform standardelor de siguranță; Identificarea și rezolvarea eficientă a defecțiunilor electrice; Colaborarea strânsă cu echipa pentru finalizarea proiectelor în termen și conform cerințelor specifice; Asigurarea respectării normelor și reglementărilor în vigoare în domeniul electric; Participarea la training-uri și cursuri de specializare pentru a-ți îmbunătăți continuu abilitățile. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul electricianului sau calificare relevantă; Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor; Atenție la detalii și orientare către calitate; Capacitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă; Cunoștințe solide despre normele de siguranță în domeniul electric; Permis de conducere categoria B reprezintă un avantaj. Oferim un mediu de lucru dinamic, oportunități de dezvoltare profesională și un pachet salarial atractiv. Dacă ești pregătit să-ți aduci contribuția într-o echipă de profesioniști pasionați de domeniul electric, aplică acum pentru poziția de Electrician și Ajutor Electrician. Pentru detalii si interviu, puteti trimite CV la adresa de mail: sau telefonic la numarul de telefon afisat in anunt. ( )
-
Promovat
Angajarile se impart in categoriile: muncitor calificat sau necalificat pe un salariu care începe de la 13 -Euro la ora și care poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata sarcini noi la locul de munca. Transparență prin documentarea întregului proces de angajare, inclusiv actele necesare pentru alocatie copii, sprijin pentru scoala de soferi, cursuri de limba germana si multe altele; Cazare (270 de lunar) și transport (naveta de la serviciu la cazare si de la cazare la serviciu 120 lunar contracost), dacă este nevoie. Solicitanţii pot răspunde la un post vacant pe numărul +491627122601
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam modelator covrigi zona Gara de Nord , Vanzatoare Timpuri Noi si Gara Basarab si femeie de serviciu zona Tineretului in spate la Dristor Kebab. Pt detalii sunati la tel.
-
Detaliile postului: -pregatirea marfii -incarcarea marfii -livrare -mentinerea curateniei la locul de munca si in masini Depozitul se afla in zona Mehala. Preogram luni - sambata, partial flexibil, orele 04:30-13:30. Nu oferim transport!
-
OMGTRICOT SRL - societatea comercială cu domeniul principal de activitate "Fabricarea altor articole de îmbrăcăminte (exclusiv lenjeria de corp) cod CAEN - 1413, angajează personal în vederea ocupării următoarelor posturi vacante: - 1 (unu) post inginer tricotaje, confecții (Inginer programator tricotaje) cod COR 214103; -5 (cinci) posturi operator confecționer industrial îmbrăcăminte din țesături, tricotaje, materiale sintetice cod COR 815301; - 5 (cinci) posturi operator la mașini de tricotat rectiliniu cod COR 815201. Limbă străină cerută - Limba engleză (nivel minim).
-
Tipul Jobului: Full-time Program de lucru: Luni-vineri: 09:00-17:00 Descriere Job: Căutăm o persoană serioasă, harnică și punctuală pentru rolul de Asistent Manager Secretariat. Acest rol necesită competențe bune de utilizare a computerului, inclusiv pachet Office și abilități de navigare pe internet, pentru a asigura suportul administrativ necesar și pentru a facilita comunicarea eficientă cu clienții si intre departamente Responsabilități: Suport în activitățile zilnice ale managerului Pregătirea documentelor și rapoartelor necesare Gestionarea corespondenței și a agendelor Asigurarea suportului pentru echipa de vânzări, Cerințe Minime: Cunoștințe solide de utilizare a calculatorului (pachet Office, navigare pe internet) Seriozitate, hărnicie și punctualitate Abilități bine dezvoltate de comunicare și organizare Constituie Avantaj: Experiența de minim 2 ani Experiența în comunicarea cu clienții Abilități redactare contracte, emitere facturi. Oferta Noastră: Salariu atractiv, în funcție de experiență și performanțe Bonusuri de performanță periodice Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și în creștere Căutăm un candidat comunicativ, organizat și responsabil, care să se alăture echipei noastre dinamice și în creștere. Suntem nerăbdători să te cunoaștem și să te integrăm în echipa noastră! Descrierea companiei Suntem o firmă specializată în marketing. Suntem o firmă care are un portofoliu diversificat de clienți, atât în țară cât și internaționali. Firma se ocupă și cu organizarea de evenimente. Va necesita o comunicare foarte bine dezvoltată cu diferite persoane de interes. Ne extindem echipa și căutăm un Asistent Manager dedicat, pentru a ne sprijini în gestionarea eficientă a activităților zilnice.
-
Societatea comerciala Plastdor Ovidiu Srl, cu experienta din 2010 in domeniul transporturilor express angajeaza sofer cu permis categoria B pentru autoutilitara 8 paleti pe comunitate. Program minim 3 saptamani comunitate, 1 saptamana acasa. Se ofera angajare si diurna 50 euro pe zi. Se conduce aprox 800 de km pe zi. Se lucreaza cel mai mult in Germania, Austria, Belgia, Olanda, mai rar in Franta, Italia, Cehia. Mai multe detalii la sau Cerem si oferim seriozitate.
-
Angajam ingrijitor animale + ambalator manual oua preferabil doamne + personal curatenie. Descrierea postului : Program 6 sau 7 zile pe săptămână 08/9:00 dimineața - 18/19.00 seara, pauză masă între 1 și 2, posibilitate cazare condiții decente, dormitor bucătărie dușuri grupuri sanitare televiziune internet masina spălat rufe, plata la două săptămâni, exclus persoane consumatoare alcool. Ferma oua moderna, serioasă cu peste 10 angajați. Ferma este amplasata la 7km departare de oras Gaesti Dambovita, nu venim dupa dvs. sa va luam de acasa !, trebuie sa ajungeti in Oras Gaesti Dambovita, cu tren sau microbuz, de acolo va putem prelua noi. VA ROG SA CITITI ANUNTUL. Only for persons in ROMANIA, we do not offer job offer - letter or vissa for free (tax is 10.000$ / person).
-
Angajam URGENT lucrator comercial casier magazin LA DOI PASI in zona Rahova: Cerinte: -CORECTITUDINE este prima conditie -fire sociabila,comunicativa -persoana ordonata in munca si cu aspect ingrijit -disponibiltate imediata -nefumatoare - fara socializare pe retele dociale in timpul programului de lucru -stare de sanatate buna Programul este de doua zile se lucreaza,doua zile libere Oferim: -contract de munca pe perioada nedeterminata -salariul: IN PRIMA LUNA 3000 lei NET -in a doua luna 3200 lei NET -din a treia luna se adauga procent din vanzari. -magazinul este curat,ingrijit si putin populat fiind un magazin de cartier Mai multe detalii la tel si interviu. Tel
-
Suntem in cautarea unei ospatarite si a unui barman pentru a se alatura echipei noastre CHIMICHANGA.. Daca ati mai lucrat in restaurant noi va primim cu bratele deschise cu sau fara experienta in echipa noastra Chimichanga Locatie centru Bucurestiului Program : 40 ore pe saptamana cu doua zile libere. Salariu atractiv + tips + bonusuri ( 6000 ron luna ) Colectiv cool si profesionist.
-
GTS Solution angajeaza manipulant marfa pentru etichetare produse pentru ingrijirea copilului.Salariu brut 3550 lei. Se asigura transport de la metroul Pacii. Experienta nu este obligatorie. Program 8 ore pe zi doua ture 7 la 15.00 si de la 10.00 la 18,00. Salariu net 2000 lei+bonuri de masa 630 lei+decont transport 140 lei= 2770 lei. Bonus de performanta 300 lei dupa 3 luni de proba.Se ofera abonament medical pentru intreaga familie. Conditii foarte bune de munca, echipament de lucru, zile libere sarbatorile legale, colectiv de lucru foarte bun. Sunati la telefon L-V intre 9- 15.
-
Căutăm coleg(ă) pentru postul de Consultant vânzări showroom Bilka care să fie : - o persoană serioasă, organizată, atentă la detalii, flexibilă, dornică să înveţe - dornică să ofere clienţilor cele mai potrivite informaţii şi să recomande cele mai bune soluţii - absolventă de studii medii sau superioare - cu abilităţi de comunicare, relaţionare şi persuasiune . Sunt necesare cunoştinţe de operare PC (Ms Office), iar experienţa în vânzarea materialelor de construcţii şi cunoştiinţele minime de contabilitate primară constituie un avantaj. - : - Întâmpinarea clienţilor într-o manieră profesionistă şi identificarea nevoilor acestora; - Acordarea consultanţei de specialitate; - Întocmirea documentelor aferente primirii şi vânzării mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societăţii, încasarea sumelor pentru marfa vândută; - Întocmirea ofertelor de pret, administrarea eficientă a relaţiei cu clienţii, precum şi derularea întregului proces de vânzare; - Verificarea disponibilităţii stocului şi oferirea termenelor de livrare precise pentru produse; - Gestionarea şi rezolvarea reclamaţiilor cu privire la produsele vândute; - Colaborarea cu ceilalţi membri ai echipei . Beneficii: contract pe perioadă nedeterminată; program 8-17, L-V, bonuri de masă mediu de lucru plăcut, stabil şi profesionist; Daca te identifici cu descrierea de mai sus, aplică trimițând CV-ul tău la . sau îl poti aduce personal la sediul nostru din Oneşti, Calea Mărășești nr 3 (în incinta SCM Flacăra, lângă Pompieri).
-
Fabrica de mobilier la comanda din Braila angajeaza tamplari cu experienta Se cere : cunostinte temeinice in domeniu : - abilitati tehnice ( operatiuni de debitare , frezare , gaurire , aplicare cant , asamblare si montaj mobilier conform proiect ) - capacitate de intelegere a desenelor tehnice - realizare structuri , - masuratori in vederea realizarii mobilierului , - intocmirea consumurilor de materiale - responsabilitatea executarii calitative si ducerea la bun sfarsit a lucrarii responsabilitatea realizarii sarcinilor de munca pastrarea in bune conditii a utilajelor si a curateniei la locul de munca dexteritate , spirit de observatie , atent la detalii posesor permis de conducere cat. B disponibilitate la deplasari in localitate si in afara localitatii Se ofera : * cazare asigurata de societate deplasarile pentru montaj sunt platite suplimentar contract de munca pe perioada nedeterminata conditii de munca conform legislatiei in vigoare oportunitatea de promovare si dezvoltare profesionala program de lucru : 7. rele suplimentare sunt platite . Pentru mai multe detalii sunati la numarul de telefon din anunt .
-
Ventilatorul 1932 S.A., cu sediul in Bucuresti, Bd. Basarabia nr. 256, sector 3 (incinta Faur) angajează strungar pe strung paralel. Programul de lucru este de luni pana vineri, intre orele . Salariul se va negocia direct. Se acorda tichete de masa. Detalii la telefon .
-
Fabrica de mobilier la comanda din Braila angajeaza tamplari cu experienta Se cere : cunostinte temeinice in domeniu : - abilitati tehnice ( operatiuni de debitare , frezare , gaurire , aplicare cant , asamblare si montaj mobilier conform proiect ) - capacitate de intelegere a desenelor tehnice - realizare structuri , - masuratori in vederea realizarii mobilierului , - intocmirea consumurilor de materiale - responsabilitatea executarii calitative si ducerea la bun sfarsit a lucrarii responsabilitatea realizarii sarcinilor de munca pastrarea in bune conditii a utilajelor si a curateniei la locul de munca dexteritate , spirit de observatie , atent la detalii posesor permis de conducere cat. B disponibilitate la deplasari in localitate si in afara localitatii Se ofera : * cazare asigurata de societate deplasarile pentru montaj sunt platite suplimentar contract de munca pe perioada nedeterminata conditii de munca conform legislatiei in vigoare oportunitatea de promovare si dezvoltare profesionala program de lucru : 7. rele suplimentare sunt platite . Pentru mai multe detalii sunati la numarul de telefon din anunt .
-
Fabrica de mobilier la comanda din Braila angajeaza tamplari cu experienta Se cere : cunostinte temeinice in domeniu : - abilitati tehnice ( operatiuni de debitare , frezare , gaurire , aplicare cant , asamblare si montaj mobilier conform proiect ) - capacitate de intelegere a desenelor tehnice - realizare structuri , - masuratori in vederea realizarii mobilierului , - intocmirea consumurilor de materiale - responsabilitatea executarii calitative si ducerea la bun sfarsit a lucrarii responsabilitatea realizarii sarcinilor de munca pastrarea in bune conditii a utilajelor si a curateniei la locul de munca dexteritate , spirit de observatie , atent la detalii posesor permis de conducere cat. B disponibilitate la deplasari in localitate si in afara localitatii Se ofera : * cazare asigurata de societate deplasarile pentru montaj sunt platite suplimentar contract de munca pe perioada nedeterminata conditii de munca conform legislatiei in vigoare oportunitatea de promovare si dezvoltare profesionala program de lucru : 7. rele suplimentare sunt platite . Pentru mai multe detalii sunati la numarul de telefon din anunt .
-
Angajam pizzar sau preparator pizza, experienta ar fi un avantaj, Pentru mai multe detalii va rugam sa sunati la nr din anunt
-
Ne pregătim să deschidem o fabrică nouă pentru producția de produse profesionale de curățenie si angajam persoane harnice. Oferta noastra de angajare vine cu promisiunea unui loc de munca sigur, salariu oferit la timp, o locatie noua echipata pentru a oferi confort. Descriere post: Receptioneaza cantitativ marfurile Aranjeaza pe rafturi marfurile conform specificatiilor Întocmeste intrarile si iesirile de materiale in sistemul de gestiune Pregateste marfa pentru productie Pregateste comenzile catre clienti Verifica stocurile fizice in corelatie cu cele scriptice Raspunde de corectitudinea inventarelor Cerinte: Studii medii Experienta constituie un avantaj Cunostinte de operare PC Aptitudini de calcul matematic Atent la detalii, serios , responsabil Aptitidini de organizare Permis conducere cat.B Beneficii: Transport asigurat pe raza orașului Iași la sediul din Parc Industrial Miroslava Bonuri de masa de 40 lei zi, prime de sarbători și de vacanță. Reducere la achiziția de produse de curățenie Misavan
-
Te pasioneaza domeniul Horeca? Vrei sa faci parte din echipa noastra? Hotelul Kolping angajeaza receptioner cu jumatate de norma si ospatar Candidatul ideal: - Persoana serioasa, prezentabila, punctuala - Abilitati foarte bune de relationare si comunicare cu clientii communication skills - Cunostinte utilizare calculator - Cunostinte de limba engleza Descrierea Jobului - Primirea, cazarea si decazarea clientilor - Incasarea contravalorii serviciilor prestate clientilor - Solutionarea eficienta a solicitarilor venite de la clienti problem solving - Programul de lucru este in ture Experienta Nivel cariera : Entry level - experienta nu este necesara, dar constituie un avantaj Asteptam CV-ul dvs. pe adresa sau direct la Receptia Hotelului Kolping (strada Dr. Ioan Bontila 12-14,Timisoara)
-
Pozitie : Specialist marketing Responsabilitati : Stabileste si implementeaza strategia de promovare online si offline - promovarea firmei pe retelele de socializare Facebook, Linkedin, Tik Tok etc -realizeaza site ul firmei -Campanii de emailing -Promovare pe google ads si pe alte canale online -Realizeaza documentatia de promovare online si offline (cataloage) -organizeaza evenimente cu clientii Targeteaza si identifica noi clienti B2B atat pe plan local cat si european CERINTE: Persoana tanara, implicata, minima experienta 2-3 ani de zile in domeniu Abilitati pe partea de lucru online OFERTA SALARIALA SE DISCUTA IN CADRUL INTERVIULUI. Adresa sediu si depozit : str. GHETU ANGHEL 1 , sector 3, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii.
-
Candidatul ideal: - Cunostinte in executarea lucrarilor de montaj si intretinere instalatii sanitare, de aer conditionat, de alimentare cu apa, incalzire central - Experienta in domeniul instalatiilor sanitare, termice si electrice; - Realizare operatii conform planului de mentenanta aprobat; - Punctual, atent la detalii si obisnuit cu lucrul in echipa; - Constituie avantaj abilitatea si disponibilitatea de a efectua si alte activitati administrative; - Lucrul intr-un soft de mentenanta; - Realizarea lucrarilor conform calendar soft in timpul prestabilit; - Abilitati de comunicare in relatia cu beneficiarii; - Cunoaste normele tehnice in vigoare; Descrierea jobului: - Realizează operatii conform planului de mentenanta aprobat; - Activitate in soft de mentenanta; - Asigura mentenanta tuturor instalatiilor sanitare si instalatiilor termice din incinta parcului industrial: instalatii de climatizare instalatii de incalzire cu gaz metan retea si sistem de alimentare cu apa potabila si canalizare instalatii de stingere a incendiilor - Ajuta echipa de mentenasnta la alte lucrari de intretinere a cladirilor; - Supravegheaza si asigura functionarea in parametrii a instalatiilor; - Intervine in caz de avarii la instalatii, remediaza si raporteaza interventiile efectuate; - Executa activitatile prevazute de graficele de verificari, conform programului de mentenanta, raspunzand de calitatea acestora; - Supravegherea si mentinerea in parametrii a instalatiilor electrice, sanitare, aer conditionat, alarme, pompe, central termice, etc; - Interventii si reparatii in cel mai scurt timp a defectiunilor aparute.; - Revizii periodice pentru prevenirea defectiunilor inopinante. Oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - program de lucru: Luni - Vineri, 08:00 - 17:00 - salariu constant + prime de performanta - prima de Pasti si de Craciun - seriozitate, singurata, profesionalism.
-
ABILITATI: - Acuitate vizuala, dexteritate manuala; - Capacitate de munca in echipa; - Disponibilitate pentru efort fizic sustinut; - Organizat, harnic, responsabil, punctual, serios; - Fara antecedente penale. ATRIBUTII: - Executa activitati de descarcare din tiruri sau din masinile de distributie, precum si activitati de depozitare si manipulare a marfurilor in depozit conform indicatiilor primite de la gestionari, fara sa aduca atingere integritatii acestora; - Pregateste marfa pentru expeditie in conformitate cu comenzile primite; - Asaza marfa in depozit conform indicatiilor gestionarului; - Participa la inventare; - Sustine activitatea celorlalti lucratori aflati in depozit; - Intretine curatenia in depozit. CERINTE - Prezinta avantaj experienta in domeniul materialelor de constructii;