Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-03-04 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descriere Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Promovat
Vrei sa faci parte din cel mai avantajos serviciu de livrari din Cluj? Aplica la acest anunt, te sunam si ne intalnim sa povestim si sa iti aratam cum merg lucrurile. Cum functioneaza? Pentru tine, ca livrator, procedura e simpla. Prin intermediul unei aplicatii pe telefon vei putea prelua comenzile clientilor. Ti se vor grupa mai multe comenzi in aceasi zona a orasului si dupa ce produsele sunt gata de preluare contactezi clientul, scanezi produsele si pornesti la livrare De unde se livreaza? Peste 80% din comenzile Bringo vin din Hypermarketul Carrefour din Vivo. Restul comenzilor vin de la ceilalti parteneri precum Peny, Cora, Decathlon, DM, Dr. Max, Sensiblu etc. Cine plateste produsele? La angajare vei primi un card de firma cu care vei achita cumparaturile catre toti partenerii Bringo. Se livreaza cu masina personala sau cu masina firmei? Livrarile se fac cu masina personala si noi va decontam 10% combustibil, mentenanta, reparatii, piese etc. Ce ai nevoie pentru angajare? Procesul de angajare este unul destul de simplu. Ne intalnim sa iti aratam cum functioneaza aplicatia si cum merg lucrurile in magazin si la livrare, dupa care iti vom raspunde tuturor intrebarilor pe care le ai. Daca iti place si esti pregatit de lucru semnam contractul de munca (sau contractul de colaborare daca ai PFA sau SRL) si esti gata de lucru! Se lucreaza cu masina personala, decontare service, piese si combustibil 10% Te asteptam in echipa!
-
Promovat
Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica si sa actionezi in serviciul clientilor? Daca raspunsul este unul pozitiv, inseamna ca McDonald s ti se potriveste! Te asteapta o echipa prietenoasa si posibilitatea de a-ti construi o cariera la noi. Descrierea jobului: Asigură buna intretinere a cladirii, in ceea ce priveste aspectul interior si exterior; Depistează și efectuează reparații mici la nivel de restaurant (finisaje, vopsitorii) Asigură intreținerea parcării, liniei de Drive, spațiului verde și a instalației de irigat; Asigură stocul de instrumente și dispozitive de lucru, de materiale necesare efectuării reparațiilor; Menține legătura cu firmele de service și participă activ la intervențiile și reviziile periodice; Verifică și menține echipamentele în stare perfectă de funcționare și curățenie; Candidatul ideal: Studii medii finalizate Experiență de minim 2 ani pe o poziție similară Adaptarea la dinamismul echipei si volumul de muncă Atitudine pozitivă și orientare către client Abilități de lucru în echipă Atitudine proactive Capacitatea de a lucra sub presiune, de a respecta termenele și de a îndeplini sarcinile la timp Beneficii: Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Tichete de masa de 30 RON/zi; Abonament medical și acces la telemedicină; Flexibilitate îți poți organiza programul de lucru în ture de zi, ture de noapte și în ture de weekend, în funcție de nevoile tale și de programul restaurantului în care vei lucra; Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare; Beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale.
-
Promovat
Firma SUNNY PLAST SRL cu sediul in TG MURES cauta coleg de munca pentru postul de EXTRUDOR PVC Activitatea se desfasoara la sediul din TG Mures. Program de munca LUNI-VINERI. Salariu 5000 lei ,se asigura transport si cazare la sediul companiei in apartament cu o camera. TEL: intre orele 08-16.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Inginer sau maistru confectii metalice angajam. Se accepta si pensionari sau tineri absolventi de facultate tehnica. Salariu 4000 6000 lei. Fabrica confectii metalice zona cartier 23 August Republica, sector 3. Detalii la telefon.
-
SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie acesată persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite / întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei Detalii: Cu stima, Alina BANAI
-
Cine suntem noi: Firma cu experiență de peste 15 ani în domeniul transporturilor, logisticii și organizarii de evenimente, ne orientam activitatea catre mai multe directii de business. Suntem in continua crestere si acesta este principalul motiv pentru care cautam noi colegi. Daca esti interesat, te asteptam sa ne faci o vizita! Ce vei face: * Incarci si descarci marfa in din dube sau camioane cu stivuitorul sau manual. Așezi marfa in spatiul alocat. Da, presupune si efort fizic, dar nu-ti face griji, avem stivuitoare, manitouri, transpalete și lize electrice pe care le poti folosi, precum si colegi care te vor ajuta! * Pregatesti comenzile de livrare in baza avizelor si dai marfa jos de la raft. * Respecti si realizezi sarcinile incredintate de seful de depozit. * Esti disponibil pentru lucrul in doua ture : tura 1 de la 8-17 si tura a 2a de la 12-21 ( prin rotatie o data la 2-3 saptamani) Ce iti oferim: * Salariu net + bonuri de masa + decontare transport in functie de km parcursi sau abonament STB * Prima de Paste si Craciun * Contract pe durata nedeterminata * Posibilitati de promovare (sofer, montator). * Pregatire teoretica si practica la locul de munca. * Echipament de lucru. Este necesar: * Atestatul de stivuitorist stampilat la zi si experienta pe REACHTRUCK * Capacitate de invatare rapida. * Indemanare la sarcinile mici de mentenanta. * Recomandare de la locurile de munca anterioare. Un plus in dezvoltarea ta personala in cadrul echipei il poti avea daca ai: * Permis de conducere categoria B (constituie un avantaj, nu e obligatoriu)
-
Angajam,Ospatari,Ospatarite,Barmani,Barmanite,PR,Hostess,DJ,Asistenta Manager,Social Media,Creator Content Cu experienta sau fara Part Time sau Full Time Sunati sau trimite ti un email pe adresa noastra pentru un interviu!
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Vino în echipa noastră din Craiova! Angajăm Controlori Calitate! Cerințe: Experiență anterioară în fabrică; Cunoștințe în utilizarea de device-uri; Rezistență la efort fizic; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate de a lucra în schimburi. Oferim: Venit lunar 3700 3800 lei NET (format din salariu fix și alte beneficii); Transport decontat; Plata orelor de noapte cu spor de 25%; Plata orelor suplimentare sau de weekend cu spor de 75% (dacă este cazul); Contract pe perioadă nedeterminată; Bonus anual vechime. Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
-
Promovat
Suntem o cofetărie din Timișoara și ne mărim echipa. Căutăm o cofetară cu sau fără experiență care să fie pasionată de domeniu. Ce calități sunt necesare? - Pasionată de domeniul de cofetărie - Spirit de echipă Salariul este negociabil în funcție de experiența anterioară.
-
Căutăm pentru clientul nostru, o companie specializată în producția și procesarea produselor apicole de calitate superioară, cu planuri de creștere națională și internațională și cu o tradiție apreciată în acest domeniu, rolul de Specialist Marketing Locație: Vaslui Nr. poziții vacante: 1 Rolul este adresat și persoanelor care au disponibilitate pentru relocare sau navetă, situație în care arealul geografic vizat se află în proximitatea orașului Vaslui. Pregatirea necesară postului: - studii superioare finalizate, marketing sau domenii conexe; - cunoștințe în digital marketing - bună cunoaștere a platformelor social media (Facebook, TikTok, Instagram) și a tehnicilior moderne de marketing digital; - cunoștinte avansate MS Office: utilizare eficientă a sistemelor de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint); - cunoștințe despre tendințele de pe piață - interes pentru cele mai recente tendințe și tehnologii de marketing; - creativitate și gândire strategică; - excelente abilități de comunicare și organizare; - flexibilitate și adaptabilitate. Responsabilități: - realizarea materialelor de promovare, inclusiv redactare, compoziție și design pentru platformele social media într-un mod cât mai captivant (Facebook, Instagram, TikTok); - planificarea, implementarea și monitorizarea activităților din planul de marketing, asigurând coerența și eficacitatea mesajelor transmise; - gestionarea activităților de creare, organizare și distribuire a documentelor, rapoartelor, materialelor și a altor date de marketing; - administrarea portofoliului de clienți existent și inițierea de noi contacte; - colaborarea îndeaproape cu echipa de vânzări pentru a maximiza impactul și succesul campaniilor de marketing; - realizarea cercetărilor de piață și analizelor pentru a identifica noi oportunități de marketing și pentru a evalua eficiența strategiilor actuale; - monitorizarea și gestionarea bugetului alocat departamentului de marketing, asigurându-se că resursele sunt folosite eficient; - planificarea și coordonarea evenimentelor de marketing pentru a crește popularitatea brandului și atragerea de noi clienți. Beneficii: - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - suport pentru procesul de relocare (la necesitate); - decontare transport; - posibilitatea de a selecta lunar un produs gratuit din catalogul companiei; - posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes în domeniu. Dacă dorești să activezi în cadrul unei companii românești care se află în plină dezvoltare și vrei să îți aduci contribuția în evoluția unei industrii apicole locale, te invitam să ne trimiti CV-ul actualizat la adresa de e-mail: Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.
-
Societate comerciala angajeaza pentru punctul de lucru din loc. Bucesti, jud. Galati electrician de intretinere si reparatii, stivuitorist, crescatori pasari.
-
Se angajeaza camerista pentru hotel de 5* situat in centrul Clujului. Se lucreaza in ture de 12 24, intr-o saptamana 3 zile iar in urmatoarea 4 zile,
-
Nu ai experiență? Nu-i o problemă! Suntem aici să te învățăm tot ce trebuie să știi. Ce poți aștepta de la noi: - un pachet salarial între 5000 și 8000 de lei - pregătirea necesară pentru postul ales - asistență - bonusuri Program: - O zi lucrătoare, o zi pauză - peste 18 ani. Ai mai multe întrebări despre job? Cu mare plăcere putem comunica direct la telefon. Așteptăm să ne suni. Te așteptăm în echipa noastră!
-
Promovat
Suntem o cofetărie din Timișoara și ne mărim echipa. Căutăm o cofetară cu experiență care să fie pasionată de domeniu. Ce calități sunt necesare? - Pasionată de domeniul de cofetărie - Spirit de echipă - Minim 3 ani experiență în domeniul de cofetărie (experiența să fie recentă) Salariul este negociabil în funcție de experiența anterioară și vechimea pe un post similar.
-
Oferim: Loc de munca stabil, Salariu de baza de 3820 ron Tichete de masa de 30 ron Prima de prezenta Spor de noapte Ore suplimentare platite dublu Al 13-lea salariu Transport Asigurare Oportunitati de dezvoltare si promovare Satu Mare, str.Fagului, nr.35 Cerinte: disponibilitate de a lucra in 3 schimburi Cine suntem: producator de piese pentru toti marii producatori de automobile WOCO PIPE SYSTEM COMPONENTS ROM Satu Mare, Str.Fagului, nr.35
-
ANGAJAM: - 5 BRUTARI informatii la tel. , Luni-Vineri intre orele 9:00-16:00 sau e-mail:
-
Firma de curierat cauta sa angajeze incarcator - descarcator - sortator colete! Cautam persoane serioase cu putere de munca, care sa-si doreasca o vechime in campul muncii! Descrierea jobului: Incarcare si descarcare plicuri si colete Sortare plicuri si colete Coletele sunt de marime medie. Nu avem paleti, marfa voluminoasa, cargo sau albe (masini de spalat, frigidere, aragaze etc) Programul de lucru este de 8 ore de Luni pana Vineri Cu incepere de la 16:30 Sambata si Duminica nu se lucreaza Carte de munca Bonuri de masa Depozitul se afla in Soseaua Alexandriei 99A, Bragadiru Salariul este de 2500 on Net luna Puteti aplica si direct pe adresa de HR la sectiunea Cariere a companiei Bookurier
-
Hai in echipa noastra! GROOMER FRIZER canin - un post. Job-ul este disponibil in Salonul Labute Fericite, un salon concept Boutique, exclusivist, situat de 8 ani in zona de Nord a Bucurestiului, avand clienti stabili. Daca esti un groomer pasionat de ceea ce faci si iti doresti sa te dezvolti pe plan profesional, te asteptam in echipa Labute Fericite. Salonul Labute Fericite ofera urmatoarea gama de servicii: - tuns cu foarfeca sau cu masina; - spalat, descalcit si coafat; - taiat unghii si curatat urechi; - Pet Shop. Descrierea postului: GROOMER FRIZER canin - tuns normal sau specific pentru fiecare rasa in parte indiferent de talie + servicii de cosmetica canina si felina (taiat unghii si curatat urechi); - lucrul intr-un mediu elegant si confortabil; - lucrul cu echipamente moderne; Cerinte: GROOMER FRIZER canin - Persoana cu experienta in cosmetica si frizerie canina, serioasa, amabila, rabdatoare si atenta la detalii, cu dragoste pentru animale si pasionata de grooming. Diploma de Frizer canin sau atestatul de Groomer constituie un avantaj; - Poti fi si la inceput de drum, daca esti o persoana pasionata, te vom ajuta sa inveti si sa evoluezi alaturi de noi; - Persoana serioasa, responsabila, dinamica, amabila si empatica, persuasiva si sociabila cu clientii; - Abilitati de lucru in echipa: acceptam ca fiecare exceleaza in domeniul sau, asa ca invatam unii de la altii si suntem deschisi la sugestii; - Onestitate: discutam deschis si gasim solutii. Beneficii: - Sansa de a lucra intr-un salon premium ce urmareste sa se adapteze in permanenta cerintelor clientilor; - Lucrul intr-un mediu elegant si confortabil; - Lucrul intr-o echipa tanara si dinamica; - Lucrul cu echipamente moderne; - Pachet salarial competitiv, in functie de experienta si competente; - Posibilitati de dezvoltare profesionala; - Sustinem diversitatea profesionala a echipei noastre, deci orice competenta sau pasiune in grooming este primita cu bucurie. www.labutefericite.ro https: m.facebook.com labutefericitefrizeriecanina
-
PANSIPROD DISTRIBUTIE - distribuitor la nivel national de dispozitive si consumabile medicale si suplimente alimentare, angajeaza urgent Lucrator gestionar pentru punctul de lucru din Timisoara CANDIDATUL IDEAL - Studii medii finalizate - Cunostinte de contabilitate primara constituie avantaj - Permis auto cat B constituie avantaj - Atentie la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare - Responsabilitate, disciplina, seriozitate RESPONSABILITATI - Organizează spaţiul în vederea depozitării produselor - Gestioneaza si aranjeaza produsele din depozit - Pregateste coletele (conform documentelor de livrare) în vederea livrării mărfii - Intocmeste AWB-urile pentru marfa care se livreaza prin curier - Intocmeste documentele de insotire a marfii - Participa la inventar împreună cu comisia de inventar stabilita de administrator SE OFERA Contract pe durata nedeterminata Salariu + tichete de masa Prime de Paste si Craciun Asigurare medicala
-
Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica de profesionisti? Calipso este o companie cu 100% capital romanesc aflata in topul producatorilor romani de apa imbuteliata si sucuri carbonatate. Infiintata in anul 1991 si activand pe piata de profil din Romania, Calipso functioneaza dupa cele mai inalte standarde de calitate din industrie, fiind certificata IS și IFS International Food Standard. Denumire post: INSPECTOR RESURSE UMANE Cerinte: - studii superioare: - seriozitate, calm, corectitudine, punctualitate, receptivitate; - abilitati de comunicare si relationare; - tinuta si comportament echilibrat; Ce va face un INSPECTOR RESURSE UMANE in cadrul CALIPSO? Intocmeste dosarele pentru personalul nou angajat (oferta informarea prealabila la angajare, acte de stare civila, acte studii, Cv-ul, fisa angajare, contractul individual de munca, fisa de post, fisa de deplasare); Informeaza angajatii asupra modului de completare a diferitelor formulare sau adeverinte; Gestioneaza baza de date a salariatilor operand la timp si in mod corect intrarile si iesirile; Arhiveaza documentele de personal; Obtine actele si documentele necesare dosarelor de personal; Arhiveaza sanctiunile pentru angajatii ce nu se conformeaza regulamentului de ordine interioara; Intocmeste adrese catre somaj privind locurile de munca vacante din societate; Intocmeste notele de lichidare pentru personalul care paraseste compania; Centralizeaza si arhiveaza rezultatele evaluarilor profesionale ale angajatilor; Completeaza diverse adeverinte solicitate de salariati; Inregistreaza toate documentele emise de Departamentul Resurse Umane; Intocmeste decizii, acte aditionale; Asigura efectuarea analizelor medicale periodice conform legislatiei in vigoare; Asigura relatiile operative cu medicul de medicina a muncii; Intocmeste rapoarte conform procedurilor interne si a Regulamentului de organizare si functionare a Departamentului de Resurse umane; Redacteaza si centralizeaza documente specifice departamentului de resurse umane: rapoarte, memo-uri, adrese, cereri, instiintari; Intocmeste rapoarte de interviu (evaluarea candidatilor selectionati pentru lista scurta); Centralizeaza si analizeaza ofertele firmelor (training, medicina a muncii, ) pe care ulterior le raporteaza superiorului; Intocmeste liste si rapoarte cu privire la angajati; Faciliteaza comunicarea pentru dezvoltarea mentinerea unui climat pozitiv al relatiilor dintre angajati si societate; Asigura implementarea procedurilor stabilite prin Regulamentul intern; Actualizeaza si difuzeaza la nivel de firma documentele avizate de superiorul ierarhic; experienta in domeniu min. 3 ani Beneficii: Parte dintr-o echipa dinamica si cu multe oportunități de a invata si de a se dezvolta in cadrul companiei Tichete de masa Transport asigurat Program de lucru intre 8:00-16:30 Nivelul salarial va fi evaluat in funcție de competenta si experiența Prin aplicarea cv ului dumnavoastra la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, data fiind stabilita de comun acord cu acestia. Pentru mai multe detalii privind modalitatea în care Calipso poate prelucra aceste date, vă rugăm să consultați Notificarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal disponibilă la adresa - codrii vlasiei - politica gdpr - () Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.
-
Esti la inceput de cariera si doresti un loc de munca stabil in Germania? Detalii la nr de telefon sau pe WhatsApp Cerințe: permis de conducere cat B Se oferă salariu net 2000 euro ruta fixa program de lucru de luni-vineri, weekendul este liber angajare oficială cu contract de muncă și pachet social training platit se oferă chirie contra cost la cerere bonusuri de performanta
-
Promovat
Căutăm Asistent vanzari piese de schimb Responsabilitati: Intocmeste comenzile de piese de schimb catre furnizorii externi Participa la receptia si inventarul pieselor de schimb Compara si analizeaza preturile concurentei la piesele de schimb echivalente in colaborare cu responsabilul de piese de schimb Intocmeste comenzile de vanzare a pieselor de schimb catre distribuitori Tine legatura cu dealerii in ceea ce priveste comenzile de schimb si faciliteaza accesul acestora la documentatia necesara Cerințe: Studii medii superioare pe profil tehnic Experienta pe domeniul tehnic reprezintă un avantaj Cunoștințe PC(Excel)- cunoștințe ERP și CAD reprezintă avantaj Limba engleză la nivel conversațional reprezintă avantaj Abilități de comunicare și organizare a timpului Beneficii: Salariu de 3500-4500 lei net în funcție de experiență Tichete de masa de 40 lei zi lucrata Transport asigurat pe ruta Manasia-Urziceni-Cosereni Training după angajare Program: Luni-Vineri: 07:30-16:00 Contract cu perioadă determinată de 3 luni, cu posibilitate de prelungire. Locație: Sediul se află pe Șoseaua de Centură nr.32, Comuna Tunari, Ilfov.