Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-03-18-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie, cupluri sau muncitori necalificati cu CAZARE GRATUITA la BRASOV Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati, inclusiv cupluri, la o companie multinationala din Brasov unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.100 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte cinci doi sapte noua doi trei trei noua ( EMA)
-
Promovat
Angajam Operator CNC in industria automotive in Brasov. CERINTE: - studii tehnice ( scoala profesionala, liceu) - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi: 06.00-14.00 14.00-22.00 22.00-06.00 - cunostinte de desen tehnic, citire si interpretare - experienta de lucru cu sistemele de operare Siemens, Fanuc RESPONSABILITATI: - citire si interpretare documente de lucru - responsabil de productia pieselor in serie - supraveghere masina si operarea acesteia - incarcare, accesare si modificare programe de lucru BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala privata - masa subventionata la cantina - bonuri de masa in valoare de 35 de lei - transport asigurat: Brasov, Codlea, Ghimbav, Zarnesti, Rasnov.
-
Promovat
Suntem în căutarea unui Responsabil Recepție pentru unul dintre cei mai mari producători de plante și flori la nivel național. Ne dorim un profesionist organizat și comunicativ, capabil să gestioneze eficient fluxul de informații și bunuri. Responsabilități: -Gestionarea stocurilor de marfă pe grupe de produse, de la recepție până la livrare, utilizând sistemul informatic dedicat; -Înregistrarea corectă a intrărilor și ieșirilor de produse în sistemul informatic; -Recepționarea produselor conform documentelor însoțitoare și verificarea conformității acestora; -Procesarea și furnizarea documentelor necesare pentru recepție și livrare; -Supervizarea activităților echipei din subordine și asigurarea bunei funcționări a acesteia și menținerea unei comunicări eficiente între departamentul și producție. Cerințe: -2+ ani experiență anterioară pe o poziție similară; -Corectitudine, rigurozitate și capacitate organizatorică dezvoltată; -Cunoștințe solide de operare PC și pachet Microsoft Office; -Familiaritate cu un sistem de warehouse management sau ERP constituie un avantaj; -Abilitatea de a lucra eficient cu mai multe procese simultan. Beneficii: -Pachet salarial motivant; -Bonusuri în funcție de performanță; -Oportunități de dezvoltare profesională.
-
Promovat
Oferim specializare la locul de munca. Personalul angajat se ocupa cu schimbul de anvelope, efectuare pene. Se ofera posibilitatea invatarii operatiunilor de mecanica usoara pentru cei interesati. Adresa noastra: Craiova, Calea Severinului 56A, zona Marlorex. Program de lucru: L-J - 8,00 - 15.30, V: 08-15.30 ( sambata & duminica liber).
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam soferi pentru Uber si Bolt, cu masinile noastre, Dacii Logan cu gaz. Masini verificate periodic si fara defecte ascunse.
-
Angajam o persoana la recepția unei clădiri de birouri din zona centrala a municipiului Cluj-Napoca. Program de zi luni - vineri (08:30 - 17:30), fără weekend sau sărbători legale. Cerinte: -cunoștințe minime de limba engleza -seriozitate, punctualitate -experienta minima in secretariat administrativ, constituie un avantaj Salariul net începând cu 2.700 lei luna, transferat direct în contul bancar al angajatului.
-
Flota Partenera Uber Bolt cautam soferi parteneri cu Atestat Transport Persoane si masina personala. * Comision 8 10% din net bazat pe performante (pentru bonusul obtinut din colantare, promotii si bacsis nu se percepe comision) * Contract de munca 2h 4h 8h sau contract de colaborare Cerinte Soferi: - Varsta minima 21 ani - Cazier judiciar fara inscrisuri - Vechime permis 2 ani Cerinte Autovehicul: - Autovehicul mai nou de anul 2010 (inclusiv) - Autovehicul cu 4 usi si aer conditionat Documente Necesare ale Autovehiculului - Certificat de înregistrare - Asigurare obligatorie RCA - Asigurare accidente persoane și bagaje Beneficii: - Asistenta in operarea aplicatiilor si in desfasurarea activitatii - Suport in obtinerea actelor necesare inceperii activitatii - Decontarea carburantului de 3% - Bonus 100 pentru soferii recomandati - Plata Saptamanala in fiecare zi de Marti - Fara comisioane ascune, oferim transparenta totala soferilor parteneri Pentru mai multe detalii puteti sa ne contactati telefonic sau pe Whatsapp la acelasi numar de telefon.
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Centrul nostru(situal in sectorul 6, Bucuresti) isi mareste echipa de profesionisti si este in cautare de 2 terapeuti specialisti pe terapie ABA si specializati in logopedie(psihopedagogie speciala). Prima conditie este ca aceste persoana sa iubeasca foarte mult copiii, lucrul cu acestia si sa aibe o latura ludica dezvoltata sau innascuta. sa fie dornice sa lucreze cu copii diagnosticati cu tulburari pervazive, sa fie creative, dinamice, diponibile de a lucra cu copiii atat la centru cat si la domiciliul acestora: psihologi debutanti in psihoterapie sau psihologie clinica cu atestat de libera practica si cu 1-2 ani experienta in lucrul pe copii cu nevoi speciale: autism, ADHD, sindromul Down (atestat clinician sau psihoterapeut) sau psihologi debutanti, proaspat absolventi ai unei faculatati de psihologie sau psihopedagogie speciala cu diploma de licenta/adeverinta care sa fi efectuat ore de practica psihologica sau voluntariat in cadrul centrelor de recuperare de acest tip de minim 1-2 ani. Se asigura formare profesionala sub indrumarea coordonatorilor avizati, supervizarea cazurilor, spatiul si materialele necesare cat si portofoliu de clienti Cerinte: Acreditare la colegiul psihologilor este obligatorie(atestat de libera practica psihoterapie/logopedie/psihologie clinica) Acte de functionare juridica active: Cabinet individual/cabinete asociate/societate civila proferioanala/pfa experienta de cel putin 1-2 ani in evaluarea/psihoterapia copiilor cu nevoi speciale Detinerea unui atestat de libera practica ca psiholog avizat de COPSI constituie un avantaj domiciliul in sectorul 6, 5 sau limitrof(Chiajna, Rosu, Domnesti, Bragadiru) constituie un avantaj Astept Cv-urile voastre sau canidaturile pe mail: sau ma puteti contacta telefonic la nr. . Carmen Simona Sbarna Psihoterapeut Specialist
-
HopAcasă! angajează agent de vânzări cu experiență Dacă ești pasionat de construcții, atunci te așteptăm în echipa noastră! HopAcasă! este o companie de construcții și amenajări interioare, care oferă servicii personalizate și de calitate clienților săi. Avem nevoie de un agent de vânzări profesionist si serios, pentru a ne completa echipa. Ce îți oferim: - Un venit lunar foarte bun, în functie de volumul de vânzări. Comisionul acordat este de 1% 2%, în funcție de vânzările lunare. - Un program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și creativă - Acces la cele mai noi tehnologii și instrumente de lucru Ce ne dorim de la tine: - Experiență suficientă și dorința de a învăța - Cunoștințe de operare PC si sau aplicatii mobile pentru munca la distanță - Atenție la detalii, rigurozitate și respectarea termenelor - Spirit de inițiativă, capacitate de adaptare și rezolvare a problemelor - Disponibilitate pentru comunicare și colaborare cu ceilalți membri ai echipei Dacă te regăsești în acest profil și vrei să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu cu lucrările tale la adresa hopacasa arond gmail com sau ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! **Notă:** Angajăm atât full-time, cât și part-time, în funcție de disponibilitatea și preferințele tale.
-
Hop Acasă angajează agent de vânzări! Ești pasionat de domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții? Ai experiență în vânzarea acestor produse? Ai permis de conducere și mașină personală? Dacă răspunsul este da, atunci te așteptăm să te alături echipei noastre! Hop Acasă este o companie care oferă soluții complete pentru amenajarea locuințelor, de la materiale de construcții, până la mobilier și decorațiuni. Ne dorim să avem o echipă de vânzări dinamică, profesionistă și orientată către clienți. Ce îți oferim noi? * Un salariu de pornire bun, în funcție de experiența ta * Un bonus de vânzare între 1% și 3% din vânzările realizate * Un program flexibil, care îți permite să îți organizezi timpul după nevoile tale * Un mediu de lucru plăcut și prietenos, unde vei avea oportunitatea să înveți și să te dezvolți Ce așteptăm de la tine? * Să ai experiență în domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții * Să ai abilități bune de comunicare și negociere * Să ai spirit de inițiativă și să fii orientat către rezultate * Să ai permis de conducere și mașină personală - mașina personală constituie avantaj, nu condiție de excludere * Să fii responsabil, serios și punctual Dacă te regăsești în acest profil și vrei să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău la adresa noastră de email sau suna-ne la numărul de telefon din anunț. Te așteptăm cu drag!
-
HopAcasă! angajează agent de vânzări cu experiență Dacă ești pasionat de construcții, atunci te așteptăm în echipa noastră! HopAcasă! este o companie de construcții și amenajări interioare, care oferă servicii personalizate și de calitate clienților săi. Avem nevoie de un agent de vânzări profesionist si serios, pentru a ne completa echipa. Ce îți oferim: - Un venit lunar foarte bun, în functie de volumul de vânzări. Comisionul acordat este de 1% 2%, în funcție de vânzările lunare. - Un program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și creativă - Acces la cele mai noi tehnologii și instrumente de lucru Ce ne dorim de la tine: - Experiență suficientă și dorința de a învăța - Cunoștințe de operare PC si sau aplicatii mobile pentru munca la distanță - Atenție la detalii, rigurozitate și respectarea termenelor - Spirit de inițiativă, capacitate de adaptare și rezolvare a problemelor - Disponibilitate pentru comunicare și colaborare cu ceilalți membri ai echipei Dacă te regăsești în acest profil și vrei să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu cu lucrările tale la adresa hopacasa arond gmail com sau ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! *Notă:* Angajăm atât full-time, cât și part-time, în funcție de disponibilitatea și preferințele tale.
-
FUNERIS Brasov, furnizor național de monumente comemorative, își mărește echipa! Suntem în căutarea unui coleg sau colega cu bune abilitati de relationare si planificare, cu spirit de echipa și atitudine proactiva pentru postul de ASISTENT VANZARI. CERINȚE POST: - Studii medii sau superioare. - Experiența în domeniul vanzarii, pe un post similar, constituie un avantaj. - Abilitati de comunicare si relationare interumana. - Seriozitate și punctualitate. - Responsabilitate, loialitate, corectitudine și disciplină. - Creativitate și gândire critica. - Abilitati de lucru pe calculator - pachetul MS Office (Excel-ul, în mod special), internet, e-mail. - Cunoasterea programului Corel Draw, reprezintă un avantaj. BENEFICII: - Tichete de masă (40 lei zi lucratoare). - Siguranța și stabilitatea locului de muncă (contract de muncă pe perioadă nedeterminată). - Program de lucru într-un singur schimb. - Echipă dinamică și profesionistă. DESCRIEREA POSTULUI: - Relationeaza cu clientii și potentialii clienți ai firmei. - Dezvolta portofoliul de clienți. - Asigura suportul clientilor și le ofera acestora informații despre produsele și serviciile firmei. - Analizeaza continuu satisfactia clientilor si propune strategii inovative de dezvoltare a acesteia. - Efectueaza comenzi către furnizorii firmei. - Are responsabilități administrative și de organizare (contractare, facturare, bonuri de consum, diverse tabele situatii).
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Adrian Ancău Studio închiriază cu contract de subînchiriere o cameră în salon începând cu 1 iunie 2024. Preferabil pentru servicii care țin de domeniul înfrumusețării : Cosmetică Tratamente corporale Extensii, laminare gene sprâncene. Makeup Manichiură Tatuaj Microblading Cabinet nutriție Salonul situat în Timișoara, zona Braytim, dispune de locuri de parcare gratuite pe domeniu public, accesibilitate din mai multe zone, grădină , terasă , bucătărie, vestiar, trei grupuri sanitare. Camera de 18 m2 este formată din două încăperi, dispune de chiuvetă , încălzire și climatizare individuală , lumină naturală, energie faină și este mobilată. Dacă ești un profesionist în domeniu și îți dorești să evoluezi ai ajuns în locul potrivit. Dacă ți-am captat atenția te invităm la o cafea și să ne cunoaștem , mulțumim. #AdrianAncău #AdrianAncăuStudio #Braytim #Timisoara #Romania
-
Promovat
Angajam colegi noi Resort EuroPark Fundata Judetul Brasov Ne marim echipa prin angajarea de colegi noi pentru urmatoarele posturi: - chelnerite chelneri si ospatarite ospatari cu experienta - cameriste si menajere cu experienta - bucatarese bucatari cu experienta - ajutoare de bucatar cu experienta - gospodar ingrijire, curatenie si buna pastrare a igienei zonelor exterioare ale unui domeniu turistic (colectarea, manipularea selectarea si depozitarea gunoaielor, cosit iarba, constructie foc de tabara si curatarea vatrei acestuia, vopsit, curatat si intretinere pomi copaci, etc. (cunoastinte in folosirea uneltelor precum drujba, motocoasa, coasa si alte unelte instrumente din gospodarie reprezinta un avantaj) Oferta de angajare include urmatoarele beneficii: - program de lucru in ture - cazare si trei mese zi plus alte facilitati - decontare transport pentru venirea si plecarea din tura - salariul cu valori cuprinse intre 3000 ron 7500 ron luna in functie de performanta si indeplinire a responsabilitatilor - contract de munca pe perioada nedeterminata - predictibilitate, stabilitate, proceduri de lucru si fise de responsabilitati pentru fiecare post - dezvoltare si avansare in cariera profesionala - grila de bonusare periodica pe baza de indeplinire a obiectivelor, constanta si calitatea rezultatelor Va multumim frumos si va asteptam cu drag !
-
Promovat
Angajam colegi noi Resort EuroPark Fundata Judetul Brasov Ne marim echipa prin angajarea de colegi noi pentru urmatoarele posturi: - chelnerite chelneri si ospatarite ospatari cu experienta - cameriste si menajere cu experienta - bucatarese bucatari cu experienta - ajutoare de bucatar cu experienta - gospodar ingrijire, curatenie si buna pastrare a igienei zonelor exterioare ale unui domeniu turistic (colectarea, manipularea selectarea si depozitarea gunoaielor, cosit iarba, constructie foc de tabara si curatarea vatrei acestuia, vopsit, curatat si intretinere pomi copaci, etc. (cunoastinte in folosirea uneltelor precum drujba, motocoasa, coasa si alte unelte instrumente din gospodarie reprezinta un avantaj) Oferta de angajare include urmatoarele beneficii: - program de lucru in ture - cazare si trei mese zi plus alte facilitati - decontare transport pentru venirea si plecarea din tura - salariul cu valori cuprinse intre 3000 ron 7500 ron luna in functie de performanta si indeplinire a responsabilitatilor - contract de munca pe perioada nedeterminata - predictibilitate, stabilitate, proceduri de lucru si fise de responsabilitati pentru fiecare post - dezvoltare si avansare in cariera profesionala - grila de bonusare periodica pe baza de indeplinire a obiectivelor, constanta si calitatea rezultatelor Va multumim frumos si va asteptam cu drag !
-
Promovat
Angajam colegi noi Resort EuroPark Fundata Judetul Brasov Ne marim echipa prin angajarea de colegi noi pentru urmatoarele posturi: - chelnerite chelneri si ospatarite ospatari cu experienta - cameriste si menajere cu experienta - bucatarese bucatari cu experienta - ajutoare de bucatar cu experienta - gospodar ingrijire, curatenie si buna pastrare a igienei zonelor exterioare ale unui domeniu turistic (colectarea, manipularea selectarea si depozitarea gunoaielor, cosit iarba, constructie foc de tabara si curatarea vatrei acestuia, vopsit, curatat si intretinere pomi copaci, etc. (cunoastinte in folosirea uneltelor precum drujba, motocoasa, coasa si alte unelte instrumente din gospodarie reprezinta un avantaj) Oferta de angajare include urmatoarele beneficii: - program de lucru in ture - cazare si trei mese zi plus alte facilitati - decontare transport pentru venirea si plecarea din tura - salariul cu valori cuprinse intre 3000 ron 7500 ron luna in functie de performanta si indeplinire a responsabilitatilor - contract de munca pe perioada nedeterminata - predictibilitate, stabilitate, proceduri de lucru si fise de responsabilitati pentru fiecare post - dezvoltare si avansare in cariera profesionala - grila de bonusare periodica pe baza de indeplinire a obiectivelor, constanta si calitatea rezultatelor Va multumim frumos si va asteptam cu drag !
-
în cadrul magazinului Kaufland din Sibiu, Calea Șurii Mari, nr. 37 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Societate cu 24 ani de experienta in domeniul instalatiilor, cu sediul in Popesti-Leordeni, angajeaza cu forme legale electricieni si instalatori pentru executie, intretinere si reparatii instalatii de utilizare (interioare) pentru ansambluri rezidentiale (locuinte, spatii comerciale etc) si industriale (fabrici de productie etc). Activitatea se desfasoara, in principal, in zona de sud-est a Bucurestiului (Berceni, Popesti-Leordeni, Dobroiesti etc). Candidatul ideal: => Experienta in domeniul instalatiilor sau disponibilitate de a se perfectiona in acest domeniu; => Experienta in lucrul pe santier sau disponibilitate de a lucra pe santier (in conditii de santier); => Seriozitate, responsabilitate, respectarea cerintelor de calitate; => Calificari si autorizari in domeniu reprezinta un avantaj; => Carnetul de conducere reprezinta un avantaj; => Domiciliul in Bucuresti Ilfov sau zone limitrofe (nu se asigura cazare, se asigura transport de la sediul firmei la punctele de lucru dus-intors); Beneficii : => Contract pe perioada nedeterminata (cu perioada de proba remunerata de o saptamana); => Salariu atractiv si motivant, in functie de abilitati, performanta si fidelitate; => Program de lucru 8 ore zi (efectiv lucrate), 5 zile saptamana (luni-vineri); => Nivel de salarizare pentru personal calificat intre 5500 lei brut (3781 lei net) si 6500 lei brut (4469 lei net) pentru cca. 168 ore lucrate; => Nivel de salarizare pentru personal necalificat intre 4582 lei brut (3150 lei net) si 5000 lei brut (3437 lei net) pentru cca. 168 ore lucrate; => Posibilitatea majorarii veniturilor prin prestarea de ore suplimentare platite; => Posibilitati de pregatire, calificare si autorizare in domeniu;. * Detalii puteti primi intre orele 8-17, de luni pana sambata, la nr. de telefon sau .
-
Promovat
Bun venit! Angajăm 3 persoane care urmează să-și desfășoare activitatea în zona Asamblare-Montaj final. Pentru acest post nu e necesară experiența, căutăm persoane serioase care doresc să învețe, se va oferi instruire la locul de muncă. Ofertă: Contract perioadă nedeterminată Program lucru: 2 schimburi (06:30-14:30, 14:30-22:30) Timp de lucru efectiv: 7 ore și 25 minute zi (cu 35 minute pauză, împărțite în 3 pauze zi) Salariu: 4312 lei Brut la angajare Tichete de masă în valoare de 700 lei lună (35 Ron zi) Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% Măriri salariale anuale, în funcție de performanță Primă de Paște (1300 lei brut) și primă de Crăciun (1450 lei brut) per an Pachet servicii medicale Transport asigurat în Brașov (sau decontare transport înafara Brașovului). Te așteptăm cu drag în echipa noastră!
-
Vino în echipa Școala de șoferi AUTOMOBILUL ZEN - Inspirație pentru stilul tău de condus! Suntem entuziasmați să anunțăm că Școala de șoferi AUTOMOBILUL ZEN dorim să colaborăm cu Instructori auto dornici să-și pună amprenta asupra dezvoltării educaționale a școlii, precum și a cursanților noștri. Căutăm Instructori Auto cu mașină proprie sau nu, capabili să insufle cursanților fundamentele șoferiei care să contribuie la experiența educațională a școlii noastre. Fii parte a procesului nostru educațional și adu-ți creativitatea în instruirea pregătirea elevilor pentru obținerea Permisului Auto, construind împreună cu noi bazele unui mediu educațional excepțional. Beneficii: - Dezvoltare profesională continuă și susținută - Un mediu de lucru armonios și dinamic - Colaborare strânsă cu o echipă dedicată - Participare la implementarea programelor educaționale moderne - Salariu motivant în funcție de implicare și performanță. Dacă dorești să contribui la construirea unei școli de succes, trimite-ne CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de E-mail: Hai să construim împreună viitorul educației în Siguranță și Performanță în Circulație Rutieră! Mai multe informații la telefon
-
SOCIETATE COMERCIALĂ ANGAJEAZĂ INGINER OFERTARE (DEVIZIER) Absolvent de studii superioare tehnice în domeniul construcțiilor sau instalațiilor; Abilități de comunicare și negociere; Cunoștințe PC: Microsoft Office (Word, Excel), programare devize; Experiență în domeniul ofertării; CV-ul se poate trimite la adresa noastră oficială de mail SAU pe WhatsApp la numărul de telefon afișat.
-
Angajam barman cu experienta in domeniu. Beneficii: contract de munca pe perioada nedeterminata, mancare asigurata, apa si 2 cafele, locatie de top in Dumbravita, program de 2 2 zile. Cerem: seriozitate, implicare, experienta, abilitati bune in comunicare. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, esti o persoana dinamica si plina de viata, te asteptam cu drag sa ne cunoastem!