Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-03-19-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Executa operatia de dezasamblare asamblare stante si matrite Analizeaza si identifica cauza care a produs defectul de fabricatie Executa operatia de ascutire matrite si poansoane prin rectificare Garanteaza buna functionare a stantelor pe care le intretine Executa operatia de gaurire si filetare Executa operatia de sudura cu electrod si argon Studii: minim 12 clase Experienta in domeniu minim 5 ani Spirit de echipa Seriozitate si indemanare Atestat de stivuitorist Beneficii: Pachet salarial motivant Transport asigurat Prime anuale Asigurare medicala privata Regina Maria Contract pe perioada nedeterminata Postul este disponibil in Localitatea Prejmer, Jud.Brasov
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Bogdan +40 767 128 178 - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez bucatari,ospatari, necalificați, ajutori bucatari, barmani,lucrător la grătar, ofer cazare și masă,contract de muncă, salarii cuprinse de la 3000 la 12000,cer seriozitate, salariul este în funcție de meserie și orele lucrate!
-
Restaurantul Casa Veche, centrul vechi Cluj Napoca, angajează un ospătar cu experiență, salariu atractiv, tips, program 2 cu 2.
-
Cautam baieti pentru producerea si montarea mobilierului,experienta in domeniu constituie un avantaj,acceptam si fara experienta dar cu dorinta de a invata cat mai repede aceasta meserie. Program de lucru 8 ore de luni-vineri, renumeratie in functie de indemanarea fiecaruia,seriozitate si punctualitate , se deconteaza transportul.
-
Angajez coafeza și manichiurista, in salon DOMINO, proaspăt renovat și modernizat! Situat în Bistrița, zona Lamă (vad foarte bun), în partea de sus a orașului. Salariu atractiv, format din parte fixă + comision Pentru mai multe detalii, nu ezitați să mă contactați!
-
Angajăm Electricieni cu experiență. Posesor permis categoria B. Salarizarea incepe de la 4500 lei NET.
-
Vama Veche Restaurant Lacanapele Rock și Club Shoot Factory angajaza personal cu cazare și masa gratuită -barmani , bucătari , Ospatari , casieri , Pizer , preparatori Fast Food , salatieri ,manipulanți ,
-
Remote > Part Time Full Time Project Based Web Developer Full Stack Developer Programator Web Designer Software Engineer Notă: a NU se înțelege că o singură persoană trebuie să cunoască toate tehnologiile enumerate mai jos, dar cu cât cunoaște mai multe dintre ele cu atât mai benefică va fi colaborarea de ambele părți! > Laravel-PHP, MySQL, Vue.JS, > JavaScript, HTML5, CSS3, SASS, > Webpack, Bootstrap, Bulma.io, > Node.JS, MongoDB, > Python, CassandraDB, > AWS (Amazon Web Services), GCP (Google Cloud Platform), > Jenkins, Docker, Redis, > GitHub, GitLab. Ești interesat de o colaborare la distanță? Te rog să trimiți un CV la adresa de E-mail: george[arond]aeh[.]app
-
Angajam agenți curatenie din București și împrejurimi pentru Centru Comercial situat în zona Auchan Berceni, sector 4. Programul de lucru, salariul și celelalte detalii se discuta la un eventual interviu pentru cei interesați. Astept telefonul sau mesajele dvs la nr. (Nelu) de luni pana vineri între orele 9-18.
-
Angajam coordonator operatiuni logistica/transporturi, cu urmatoarele resposabilitati: -Planifica, organizeaza si controlezaza transporturile de marfuri pentru flota proprie cat si cele efectuate de terti-prestatori; -Optimizeaza rutele pentru maximizarea veniturilor si reducerea costurile de transport, km/gol; -Tine legatura cu furnizorii de transporturi, urmarind mentinerea/creearea relatiilor de colaborare cu acestia; -Coordoneaza si urmareste in detaliu efectuarea curselor, tinand legatura cu partile impilcate - dispeceri, soferi, transportatori; -Asigurarea fluxului informational de la si catre soferi; -Culege si utilizeza informatiile relevante in activitatea de transporturi, logistica; -Respecta procedurile interne de contactare a colaboratorilor, de negociere, de emitere, preluare a comenzilor de transport; -Emite, primeste, confirma documentele obligatorii in relatia cu partenerii, pentru derularea serviciilor de transport; Pentru cei interesati, va rugam trimiteti CV-ul pe e-mail.
-
CANDIDATUL IDEAL: Minim diploma de liceu scoala profesionala, studiile superioare tehnice constituie avantaj; Receptivitate si insusire a cunostintelor noi; Cunostinte de operare PC, lucrul cu bazele de date in Excel; Persoana disciplinata, responsabila cu capacitate de anticipare; Atent la detalii, implicat si eficient in executarea sarcinilor; Atitudine pro-activa in indeplinirea sarcinilor, atasament fata de companie, orientat catre rezultat cu respectarea dispozitiilor si a limitarilor impuse; Disponibiltate pentru program prelungit, flexibil; Domiciliul stabil in Carei; Permis de conducere cat. B; RESPONSABILITATI: Desfasoara si urmareste activitatile de productie - incubatie pui de o zi, din cadrul statiei de incubatie; Interventii prompte la instalatia de incubatie in cazuri de urgenta; Se asigura formarea profesionala la locul de munca.
-
Descrierea companiei: Compania noastră SC ROMIAL IMPEX desfășoară activități de service auto și vânzare de piese de schimb auto. În vederea susținerii planurilor noastre de dezvoltare suntem în căutarea unui coleg capabil și profesionist care să acopere cu succes responsabilitățile poziției de Mecanic Auto. Profilul candidatului: Harnic, muncitor; Interesat de calitate, atenție la detalii, bun finalizator; Capabil să lucreze independent; Bine organizat; Comunică bine cu clienții și colegii; Orientat către servirea clienților; Bun om de echipă, ajută, colaborează bine. Salarizare in functie de experienta. Program Luni- Vineri 8-17 Sambata 9-13
-
Responsabilitati: - in sezonul rece, principala responsibilitate este de a asigura o temperatura optima in sera prin utilizarea eficienta a unitatilor de incalzire (sobe cu peleti, brichete, etc). - se lucreaza o saptamana da, o saptamana nu. Se ofera cazare in saptamana de lucru. - in sezonul cald, se va ocupa de tunsul ierbii etc - alte sarcini - in functie de sezon Cerinte: - persoana serioasa, eficienta, fexibila, cu putere de munca - constitue un avantaj experienta cu unitatile de incalzire Beneficii: - contract de munca - in unitatea de cazare exista televizor, internet, frigider, congelator, cuptor cu microunde, plita. - loc de munca stabil - salariul pentru cele 2 saptamani de lucru incepe de la 3000 RON si se achita in 2 transe. La locatie se poate ajunge din Bucuresti cu autobuzul R411 de la Metrou Obor. Se ajunge usor cu autobuzul sau maxi taxi din localitatile: Voluntari, Afumati, Stefanestii de Jos si de Sus, Dascalu, Moara Vlasiei, Gradistea, Nuci, Creata, Petrachioaia, etc. Daca sunteti interesat de acest job, va rugam sa ne contactati telefonic pentru a stabili un interviu la locatia din Gagu, Ilfov ( ).
-
Caut coleg stomatolog pentru colaborare cu procent. Cabinetul este în Resita, asa ca este de preferat sa fie din zona aceasta. Cerinte: dorința de a se perfectiona, responsabilitate, seriozitate, empatie.
-
Caut 1 sau 2 băieți cuminți pentru munca la oi. Ofer seriozitate și condiții decente rog seriozitate. Pentru mai multe detalii sunați la nr 0723478917 Dan
-
Productie jaluzele verticale Productie rolete textile Productie plase insecte Asamblare rulouri. Nu se solicita experienta, Salariu atractiv!
-
Angajez soferi taxi urgent .Conditii avantajoase .Masina la dispoziția șoferului, pot fi si pensionari,s-au al doilea job .Vînd si in rate. Mai multe detalii la tel
-
Mega Image S&G Angajam Manager magazin(3000-5000)! Angajam casier,lucrator comercial,nu se lucreaza program full!!!. Casier/a Tura noapte, Angajam Part-Time pentru program de week-end sau program in funcție de disponibilitatea orarului pe care-l aveți . Tel 0761320006 sau
-
cautam colaboratori .agenți de vânzări produse de cerință actuala .preturi competitive.si comisioane atractive
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
EFECTUEZ ANALIZE DE RISC LA CELE MAI AVANTAJOASE PRETURI SI IN CEL MAI SCURT TIMP. Incepand cu 01.07.2018, AMENZI DE LA 10.000-20.000 LEI pentru neintocmirea analizei de risc de catre fiecare societate comerciala, institutie centrala si locala a administratiei publice, regie autonoma, companie si societate nationala. Analiza de risc se efectueaza inaintea instituirii masurilor de securitate si se revizuieste in una din urmatoarele situatii: - cel putin odata la 3 ani, pentru corelarea cu dinamica parametrilor interni si externi care genereaza si/sau modifica riscurile la securitatea fizica a unitatii; - in cel mult 60 de zile de la producerea unui incident de securitate la unitatea respectiva; - in cel mult 30 de zile de la modificarea caracteristicilor arhitecturale, functionale sau a obiectului de activitate al unitatii. Conform H.G. 301 din 2012, toate societatile comerciale si punctele de lucru care detin bunuri sau valori cu orice titlu trebuie sa efectueze analiza de risc la securitatea fizica, prin evaluatori autorizati, inscrisi in Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitatea Fizica. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii sau pentru o oferta de pret:0764747383.Va stau la dispozitie in judetele:Iasi, Bacau, Neamt,Vrancea, Suceava, Botosani, Covasna.