Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-03-26-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program L-V 08 - 18
-
Promovat
Societate cu sediul in Timisoara, angajeaza electrician pentru instalatii electrice in constructii. Cautam o persoana dinamica, dispusa sa lucreze in echipa, sociabila, capabila sa-si indeplineasca atributiile de serviciu si sa-si asume responsabilitatea pentru lucrarile efectuate. Cerinte: - Calificare profesioanala si bune cunostinte in domeniul electric; - Bun organizator, bune abilitati de comunicare; - Responsabil pentru finalizarea sarcinilor; - Permis conducere categoria B- constituie avantaj; - Autorizatie ANRE - constituie avantaj; Ce oferim: - Pachet salarial competitiv; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Oportunitati de dezvoltare profesionala reala; - Mediu de lucru dinamic.
-
Promovat
Cameriste in Grecia in hoteluri de 5* Oferim locuri de munca ca si cameriste in resorturi si hoteluri de 5* din Grecia 100 locuri disponibile. CAUTAM: Cameriste CERINTE: varsta intre 18-55 de ani Engleza: nivel incepator conversational OFERIM: Salariu de intre 1000 - 1300 euro net luna Cazarea si mancarea asigurate GRATUIT Bonusuri: Prima de Craciun si Prima de plecare Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare - Perioada contractuala Aprilie Mai Octombrie Noiembrie (flexibila in functie de perioada in care este disponibil candidatul) NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transporul pana in Cipru sau GRECIA este suportat de candidat in jur de 250 350 de lei cu avionul sau autocarul Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Promovat
Îți place să pregătești bunătăți în baza unui unui retetar? Ești o persoană organizată și deschisă la noi provocări? Atunci hai în echipa noastra de la Pauza Mică! Împreună cu viitorii tăi colegi, vei pregăti zilnic preparate proaspete pentru clienții noștri, iar flexibilitatea și capacitatea de adaptare îți vor fi de folos în momentele în care vei avea diverse sarcini de îndeplinit. Si nu în ultimul rand, zâmbetul tău este cel care poate face diferența între o experiență bună și una grozavă. Vino să fii parte din echipa noastră, fiindcă împreună devenim cei mai buni! Ești persoana potrivită dacă: Te pasionează domeniul culinar Ești un bun comunicator și dorești să le oferi clienților o experiență de cumpărare cât mai placută Esti o persoană activă și te adaptezi ușor Ai experiență în comerțul cu produse alimentare Ești absolvent(ă) de studii medii Ce va trebui să faci: Să pregătești preparatele pe baza rețetarului pus la dispoziție și conform standardelor companiei Să lucrezi ordonat și să menții curată zona de lucru Să încasezi contravaloarea comenzilor Ce îți oferim: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC AROMA-FILIASPAN SRL ,cu sediul în SAT GELU,COM.VARIAS,NR.226,CAM.1,JUD.TIMIS angajează 1 persoană in funcția de brutar. Cv-urile se depun la sediul societatii pâna la data de 20.03.2024 Relatii la trelefon :
-
Suntem în căutarea unei persoane motivate și pasionate de domeniul imobiliar pentru a se alătura echipei noastre în calitate de agentă imobiliară care sa caute locuinte de inchiriat pentru nevoile firmei. Dacă ai abilități excelente de comunicare, ești orientată către rezultate, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: - Organizarea și participarea la vizionările proprietăților imobiliare. - Negocierea și încheierea tranzacțiilor imobiliare în condiţii în favoarea firmei. - Menținerea unei baze de date actualizate cu proprietățile disponibile pe piață. Există și responsăbilitați suplimentare de coordonare: - Check-in check-out de persoane - Este necesară menținerea unei baze de date a rezidenților cazări. - Verificarea problemelor cu defecțiuni și căutarea soluțiilor acestora. Cerințe: - Engleza nivel conversational - vând permis de conducere - Cunostinte Microsoft Office nivel mediu; - Experiență anterioară în domeniul imobiliar or coordonare reprezintă un avantaj. - Abilități excelente de comunicare și negociere. - Seriozitate si responsabilitate, atitudine proactiva si pozitiva; - Promptitudine in realizarea sarcinilor, abilitati de munca in echipa. Oferim locuri de muncă oficiale, condiții confortabile de muncă, salarii decente și oportunități de dezvoltare.
-
OMEGA STAR SISTEMS societate în domeniul execuției de lucrări de construcții, infrastructură , angajează DESERVENT OPERATOR UTILAJE pe EXCAVATOR BULDOEXCAVATOR MINI INCARCATOR FREZA ASFALT CERINȚE: Experiența în domeniu. Atestat profesional; Îndemânare si pricepere Muncitori; Responsabili; Posesor permis conducere categoria C. RESPONSABILITATI: Conducerea, intretinerea si supravegherea utilajelor destinate executarii de terasamente; Efectuarea lucrarilor corespunzator programului de lucru; Executarea reparatiilor si remedierea defectiunillor aparute in timpul procesului de productie. BENEFICII: - Mediu de lucru placut; - Salariu motivant; - Echipa tânară, dinamică. Prin transmiterea datelor dvs. personale, prin corespondenta electronica adresata oricaror adrese de email, sau prin aplicarea in cadrul unei platforme online de locuri de munca, va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate in cadrul societatii OMEGA STAR SISTEMS. Prelucrarea datelor se va face in scopul angajarii dvs. in societatea OMEGA STAR SISTEMS.
-
Caut sofer categoria B Transport de Persoane microbus 8+1, cursa saptaminal Romania-Austria-Romania, mai multe informati va rog sunati la nr de tel
-
Principalele responsabilități: - Coordonarea autonomă a angajaţilor; - Responsabilitate privind cifra de afaceri vânzările; - Asigurarea rezultatului inventarului; - Planificarea activității prestate de salariați și managementul echipei; - Recepția mărfurilor primite și pregătirea acestora pentru vânzare; - Dezvoltarea şi optimizarea derulării activităţilor în magazin; - Intervine când este solicitat de vânzători pentru rezolvarea problemelor clienților; - Crearea unui climat de lucru motivant şi orientat către eficiență productivitate; Candidatul ideal: - Studii medii finalizate; - Experiență în domeniu comerțului vânzărilor; - Abilități de comunicare; - Nivel ridicat de implicare și disponibilitatea de a învața; - Flexibilitate, loialitate și rezistența la stres; - Posesor carnet conducere categria B. Oferta noastră: - Pachet salarial motivant; - Program flexibil; - Mediu de lucru plăcut sigur și motivant
-
Pizzeria La Maria din Timisoara cauta un ajutor bucatar, cu norma intreaga, contract nedeterminat. Cautam o persoana ordonata si dornica sa invete. Nu este necesara experienta! Ne puteti trimite CV-urile aici sau ne puteti contacta telefonic sau pe Whatsapp la nr .
-
Sc BH Turist srl angajeaza: 3 cameriste hotel cod cor 516201 2 ajutor bucatar cod cor 941101 2 lucratori bucatarie - spalator vase mari - cod cor 941201
-
Supermarket angajeaza casier cu experienta pentru punct de lucru in sectorul 4, zona Brancoveanu. Programul este de 8h, 5 zile lucratoare cu 2 libere. Pachetul salarial include si bonuri de masa. Pentru mai multe detalii va rugam sa folositi datele de contact din anunt.
-
PERSONAL CURATENIE Locație fixă stabilă intr-un magazin din Centru Comercial Arges Mall. *Program de lucru fix doar 4 ore zi (7:00-11:00). *Se acordă libere săptămânale (prin rotație cu echipa). *Se lucrează cu contract de muncă pe perioada nedeterminata. *Salariul 1350 lei luna.
-
Montrepcom SRL - angajeaza personal pentru coordonare și urmărire lucrări șantiere. CANDIDATUL IDEAL : experiența pe o poziție similar constituie un avantaj; permis de conducere cat. B are dorință de dezvoltare într-un colectiv profesionist își dorește să lucreze într-o echipă eficientă OFERIM : pachet salarial competitiv mediu de lucru profesionist posibilitatea de dezvolare profesională CINE SUNTEM ? Suntem o companie cu 30 de ani de tradiție în domeniul proiectării și execuției de instalații Daca doresti sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne CV-ul tau.
-
Acest post se adreseaza tuturor persoanelor din intreaga tara care sunt dechise la schimbare . Acest post se adreseaza si persoanleor din Ucraina sau Moldova (conditie sa stie limba engleza sau romana ) Oferim si cazare gratuit in sat Radaseni judet Suceava (se plateste doar incalzirea si curentul electric) Salar : 4000-7000 lei net (in functie de aptitudini si experienta) CUM O SĂ FIE SĂ LUCREZI CA SPECIALIST MARKETING în echipa noastră? Te vei implica în conceperea strategiei de marketing și vei fi persoana responsabilă de implementarea strategiilor pe toate canalele de vânzare, precum și soluționarea altor nevoi de marketing ale companiei. Vei colabora îndeaproape cu departamentul de Vânzări. CUM NE IMAGINĂM CĂ EȘTI? Ești un bun organizator, îți planifici ușor activitatea și ești responsabil de rezultatul asumat. Ești proactiv, implicat și ai o gândire pozitivă. Ești o fire creativă și îți place să experimentezi. Daca ai cunoștințe solide de Marketing Digital, Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads și alte tool-uri de marketing online, esti candidatul ideal. Descrierea jobului CE VEI FACE LA NOI: Concepi și implementezi campanii de Marketing care să contribuie la dezvoltarea brandului; Dezvolți și creezi materiale de marketing, cum ar fi campanii pentru diferite segmente de clienti , campanii generale și materiale promoționale. Analizeazezi perfomanța campaniilor și vii cu recomandări pentru atingerea KPI-urilor în funcție de canalul de trafic. Creezi conținut pentru Site-ul companiei și pentru paginile Social Media pe care le gestionezi. Răspunzi la comentariile de pe Facebook și la mesajele din Social Media de pe conturile companiei. Colaborezi cu echipa de vânzări pentru stabilirea obiectivelor de vânzări și vii cu soluții de promovare a produselor. Redactezi Newsletter-e pentru campaniile de email marketing. Te implici activ în crearea de vizualizari , texte și strategii pentru campaniile de Marketing. Gestionezi review-urile în scris. Program: De luni pana Vineri 8 ore pe zi + jumatate de ora pauza . ȚI-AM PREGĂTIT ACESTE BENEFICII: Salariu atractiv în funcție de abilități Posibilități reale de avansare, în funcție de gradul de implicare. Cazare gratuita (daca e cazul) 1 masa calda (maxim 20 lei) Cafea ceai nelimitat Mediu de lucru prietenos
-
Atelier confectii textile angajeaza personal la calcat finisat. Atelierul se afla in zona Aeroport Mihail Kogalniceanu. Asiguram transport Program de lucru 8 ore, luni-vineri.
-
Angajăm echipe de tencuitori pe șantiere (tencuială mecanizată) - se oferă contract de muncă, asigurări sociale, autoturism de serviciu și cazare - pentru persoanele din Romania, nu se oferă transportul către Belgia - experiența în domeniu și cunoașterea unei limbi străine (engleză sau franceză) sunt necesare - deținerea unui permis de conducere constituie un avantaj -se lucreaza in echipe de cate 2 persoane iar plata se face la mp, 4 euro mp ; 4.50 mp
-
Atmosphere Factory angajeaza femeie pentru confectionat produse dama cap-coada(prototip) Luni-Vineri:program 7:30 -15:30, salariu plus bonuri de masa Sos Viilor nr 56 sector 5
-
SC Nao&Ines Construct srl cu vechime în domeniul construcțiilor, angajează muncitori calificați ptr finisaje rigips, glet, lavabil, zidărie, polistiren, vată etc. Se oferă contract de munca, plata săptămânală, prime Paște si Craciun, valoarea acestora în funcție de meserie și seriozitate!! Rugam seriozitate maxima, exclus consumatori alcool! Șantierele sunt în zona București!!
-
SC MOBEL TRANS INTERNATIONAL SRL -Firma de transport international din Arad, angajam Sofer profesionist posesor categoria C+E , cu atestat valabil, pentru urmatoarele trasee : ITALIA tur -retur (Zona Arad- Treviso) , ITALIA tur-retur (in diferite zone in Italia), CEHIA tur-retur(Arad-Cheb-Arad). dar si ocazional pentru curse mai lungi in Italia si Spania. Persoana contact: Dna LUCIA (doar telefonic, fara mesaje ). Nu se face doar un anumit traseu, sau doar pe o anumita tara.
-
DESCRIERE Salariu pentru inceput este de 3500 -4000 Net ( in functie de performanta si vechime va creste pe parcurs ) Contract pe perioada nedeterminata Program full time de 8H lucratoare cu 30 minute pauza, de luni pana vineri Incepere de la ora 8:30 -17:00 In birou cu 2 colege Asistenta si verificare din partea contabilului expert . Toate conditile necesare pentru un program de lucru productiv . Activitatea de contabilitate presupune : atent a la detalii; atentie distributiva. abilitati dezvoltate de organizare Introducerea de facturi de marfa si prestari servicii NIR-uri Emitere facturi tinere evidenta Casa la zi Bonuri de consum, Centralizarea platilor operarea documentelor de gestiune (facturi, avize, note de receptie, note de produs finit, note de consum, transferuri intre gestiuni etc) Deoarece Activitatea care tine de contabilitate nu se dureaza intreaga luna se cer si urmatoarele aptitudini : Reprezentantul(a) va prelua comenzile online venite de pe magazinul online, sau prin telefon, va consilia clienții daca va fi cazul, va urmari fluxul vanzarilor, va emite actele necesare vanzarii (facturi, AWB-uri, bonuri de casa, etc.), Operare buna a calculatorului, necesara pentru a lucra pe platforme de comert online . Gestionarea corecta a comenzilor primite online. Cunostinte de operare PC: Windows10, Word, Excel. Experiență sau capacitate de învățare rapida în domeniul vânzărilor. Abilitati de comunicare, politete in relatia cu clientii. Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client;- Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati. preluarea comenzilor online si telefonic; Gestionarea comenzilor primite in platforme marketplace (emag,okazii altex...etc) acordarea asistentei clientilor in cazuri multiple: modalitati de plata, de livrare, retururi; Se ofera: Conditii de munca bune, fara ore suplimentare, in echipa Salariu fix + o masa calda in fiecare zi in valaore de maxim 20 lei Program fix de lucru de luni pana vineri 8.30-17.00 plata ore suplimentare bonusuri pentru diferite ocazii libere - sarbatori legale cafea nelimitata; posibilitatea de avansare. Locatie: Falticeni zona filaturii Așteptăm un CV atașat la acest anunț! Ne dorim o persoana dispusa sa invete, ordonata, atenta la detalii, capabila sa lucreze in echipa
-
Angajam :barman ,ajutor ospătar ,femeie de serviciu.Relatii și programări interviuri la numărul de telefon
-
Societatea Transport Prestari Servicii cu Utilaje Terasiere Mehedinti SA angajeaza conducatori auto catergoria C.
-
Jobul ce i se potrivește oricui! Livrează simplu și rapid produse alimentare de la restaurante, la terți prin intermediul platformei Glovo Cerințe: Apt din pt.de vedere medical, vârsta minim 18 ani, să dețină un mijloc propriu de transport (bicicletă,trotineta,scooter) Avantaje: Salariul pe card, program flexibil se oferă echipament de lucru (geanta termică) #Interviurile au loc de luni până vineri in intervalul orar 12:00-20:00,la sediul societății, str.Simion Bărnuțiu 42, LC office 3, et.4