Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-03-27-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Dorim sa ni se alature noi colegi in departamentul de Productie pentru urmatoarele sectoare: Preparare Masa, Presare, Glazurare, Ardere si Sortare&Ambalare. CE ASTEPTARI AVEM Experienta intr-un domeniu de productie Orientare catre lucrul in echipa Spirit d observatie, acuitate vizuala buna, atentie la detalii Comunicare si cooperare în cadrul echipei CE VETI FACE Supravegherea fluxului tehnologic in aria desemnata Operarea si setarea echipamentelor automatizate Monitorizarea functionarii echipamentelor, verificarea starii tehnice Reglarea parametrilor de functionare Program de munca: sistemul turnus 12 24-12 48 CE VA OFERIM Salariu atractiv Tichete de masa Decontare transport Abonament medical, deoarece stim cat de importanta e sanatatea Prima de Paste, Craciun si alte evenimente, pentru a va oferi inca un prilej de bucurie in preajma sarbatorilor Concediu de odihna suplimentar* Zi libera cu ocazia zilei de nastere Bonus recomandare colegi noi Program de inductie Program de calificare si training Loc de munca stabil SANEX S.A. este unicul producător de plăci ceramice din România. De peste jumătate de secol, produsele CESAROM fabricate pe liniile de producție SANEX S.A. din Cluj-Napoca decorează spații rezidențiale și comerciale din întreaga țară. SANEX S.A. face parte din grupul austriac LASSELSBERGER.
-
Promovat
DescriereCăutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Promovat
Dorim sa faci parte din echipa noastră daca îndeplinești cerintele: Studii superioare turism, economic,tehnic Experienta Vanzari și Operational în principal in domeniul hotelier(sau alte domenii) Abilitati comunicare și negociere excelente Noțiuni financiare și contabile Experienta in lucrul cu echipa Capacitate de auto-organizare pentru obținerea de rezultate concrete Dorința de implicare în sarcinile transmise si de rezolvare a situațiilor apărute Atributii Punerea în aplicare impreuna cu managerul a planului de vanzari elaborat de acesta Colaborarea cu toate departamente din hotel în vederea cresterii vanzarilor si satisfacției oaspetilor Urmarirea vânzărilor, a plăților și incasarilor Allte atribuții specifice date de manager
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Bacău, Str. Milcov, nr. 5B Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 1950 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
HERBS ORGANIC KITCHEN, restaurant cu specific asiatic, angajeaza chelner cu experienta. Programul este flexibil. Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj! Va rugam sa trimiteti CVul dumneavoastra. Locatie: Strada Mitropolitul Nifon, nr. 1, București
-
Societate comerciala cu peste 10 ani vechime doreste sa angajeze pentru punctul de lucru din Bacau, o persoana pentru postul de inginer tehnico - comercial. Cerinte: - Absolvent studii tehnice, de dorit electrotehnica, energetica, instalatii, automatizari - Cu sau fara expeienta in domeniu - Permis categoria B - Limba engleza nivel mediu reprezinta un avantaj Oferim un pachet salarial competitiv și oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru stimulant. Veți avea șansa de a lucra alături de profesioniști talentați și de a contribui la proiecte tehnice complexe și inovatoare.
-
Arman Sport Timisoara angajeaza reprezentant/a vanzari, magazin de articole sportive.Candidatul ideal trebuie sa aiba minim studii medii, bune abilitati de comunicare, putere de convingere, pasionat de domeniul vanzarilor.Atributiile acestuia fiind de a aborda/intampina clientii, informare/consiliere in privinta produselor, promovarea si vanzarea produselor. Pentru mai mult detalii contactati-ne sau trimiteti-ne un CV pe adresa de mail.
-
Angajez șofer BOLT UBER în Pitești Program flexibil part-time sau full-time în funcție de nevoile dvs. CEL MAI MIC COMISION DIN PITEȘTI ! 5% Cerințe : - Permis de conducere valabil de cel puțin 2 ani - Mașină personală - Atestat de transport persoane Pentru cei care nu au încă atestat vă pot ajuta să-l obțineți în cel mai scurt timp posibil. Pentru mai multe detalii vă rog să mă contactați !
-
Promovat
RECON SI DOJE SRL angajeaza Inginer ofertare tehnica - 1 post Post de lucru : Sediu social Bucuresti Salariu atractiv
-
Societate de constructii angajează pentru postul de secretară Poziția implică suportul echipei , activitate de birou. Cerințe: - Abilități de comunicare și lucru în echipă, capacitatea de a comunica clar și eficient cu membrii echipei - Abilități de operare PC, MS Office, MS Excel, Internet - Seriozitate, confidențialitate, punctualitate; - Abilități organizatorice, atenție sporită la detalii; - Atitudine colaborativă și disponibilitate pentru suport; Responsabilități: - Suport administrativ si secretarial; - Gestionarea apelurilor telefonice; - Întâmpinarea clienților si asigurarea protocolului și a bunei desfășurări a întâlnirilor din punct de vedere organizatoric; - Comunicarea cu clienții, furnizorii, colaboratorii sau alte persoane și instituții de contact; - Recepționarea, înregistrarea si distribuirea corespondenței; - Suport privind documentele electronice - formatare, organizare fișiere - și fizice -copiere, scanare, îndosariere, arhivare; - Administrarea agendei de întâlniri, apeluri, termene, livrări, recepții; Beneficii: - Salariu atractiv; - Condiții de lucru excelente, spații primitoare si facilități pentru pauzele de lucru; - Mediu profesional; - Oportunități de dezvoltare personală . Notă pentru candidați: - Perioada de probă este de 1-3 luni cu începere de la data semnării contractului; - Candidatul selectat se obligă să respecte confidențialitatea tuturor documentelor, informațiilor și datelor de orice tip și în orice formă. - CV-urile vor conține fotografia candidatului; - Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate; - Doar candidații selectați vor fi contactați; - Persoanele selectate vor fi contactate în scris sau telefonic pentru interviu;
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Angajem personal curatenie Spitale, Azile de batrani etc. in Germania Acceptam si personal fara experienta. NU se opresc comisioane !!! NU suntem firma intermediara !!! Salariu este de 13 brut pe ora. Acceptam si cupluri. Se ofera cazare ( contracost). Transportul de la cazare la locul de Munca si inapoi este gratis. Se lucreaza cu formele legale ( contract, asigurare medicala etc. ) WhatsApp . Nr tel. 0.0.4.9.1.7.3.1.8.4.7.1.7.5
-
Salut, Ofer servicii de înfrumuețare, Mă deplasez la domniciliu sau la propriu meu salon!
-
Angajam tehnicieni mentenanta echipa mobila pentru sedii de banci si cladiri de birouri in Bucuresti cu un program de 8 ore de luni pana vineri si cu permis auto. Salariu net 4000 lei si tichete de masa.
-
Angajam agenti curatenie pentru cladire de birouri, Bucuresti -zona Metrou Aurel Vlaicu, cu un program de 8 ore de luni pana vineri.
-
Firma de transport rutier de marfă intern și internațional oferă servicii de transport mărfuri generale,bunuri,personale,mobilă etc din Germania către România . Flota proprie autovehicule 3,5 tone,prelate.Licenta de transport .Monitorizare și localizare GPS. Asigurare de marfă CMR.
-
Angajam sofer pe camion Mercedes Actros pentru tur retur RO-UE-RO diurna atractiva
-
Descrierea Companiei: Suntem o companie dedicată sustenabilității și inovației în industria reciclării, angajată să protejeze mediul prin reciclarea eficientă a deșeurilor. Locație: Dimoiu judetul Dambovita Descrierea Postului: Suntem în căutarea a 4 persoane motivate și responsabile pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de sortare și reciclare. Candidații ideali sunt cei care pot lucra eficient într-un mediu dinamic și care locuiesc in zona orasului TARGOVISTE Dambovita Responsabilități Principale: Sortarea deșeurilor reciclabile conform instrucțiunilor primite; Operarea echipamentelor de sortare sub supravegherea directă a supervisorilor; Menținerea curățeniei și ordinii în zona de lucru; Respectarea strictă a normelor de sănătate și securitate în muncă. Cerințe: Capacitatea de a lucra în picioare pentru perioade lungi de timp; Atenție la detalii și capacitatea de a urma instrucțiuni clare; Nu este necesară experiența anterioară în domeniu. Oferim: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată după perioada de probă; Salariu competitiv și beneficii conforme cu angajamentul și performanța; Mediu de lucru sigur Ore suplimentare platite cu 100% Oportunități de dezvoltare profesională și personală. Cum să Aplicați: Trimiteți CV-ul și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email sau contactați-ne la numărul de telefon pentru mai multe informații. Așteptăm cu interes să vă cunoaștem și să vă alăturați echipei noastre
-
-
Șofer autocisternă cu atestat profesional ADR - Gorj Pentru noi este forte important să livrăm comenzile în timp util deoarece clienții noștri au încredere că le putem asigura energia necesară atunci când au nevoie. Rolul șoferului în compania noastră este foarte important deoarece creează puntea de legătură între noi și clienți. Alătură-te echipei noastre pentru a fi tu pesoana care ne aduce mai aproape! Cine suntem noi Înainte de toate, trebuie să știi că suntem un grup de oameni care pun suflet în ceea ce fac. În al doilea rând, suntem o companie românească, cu sediul în Timișoara, cu o rețea națională, care de 10 ani oferă serviciii de furnizare de combustibil pentru companii, inclusiv companii din sectorul agricol. Suntem și cel mai dinamic furnizor de combustibili din România, cu cea mai mare creștere a cifrei de afaceri în ultimii 10 ani. Am ajuns la această performanță datorită crezului nostru, acela de a face tot ce ne stă în putință pentru a oferi servicii impecabile clienților noștri. Credem în tranziția către un viitor sustenabil, în consecință, suntem în proces continuu de adaptare și inovare a activității noastre. Cum am vrea să fii tu O persoană onestă, implicată și care face cu bucurie activitățile pe care le presupune rolul său în companie. Am vrea să fii o persoană responsabilă, care își ia în serios atribuțiile și încearcă să le îndeplinească în termenii stabiliți. Rolul tău în organizație Vei asigura transportul de carburanți în Gorj și zona adiacentă; Vei onora livrările în timp util; Vei discuta cu echipa pentru a prelua comenzile; Vei respecta traseele de livrare stabilite cu departamentul logistic; Îti vei asuma responsabilitatea de a găsi soluții atunci când apar situații neprevăzute; Motive ca să vii în echipă Suntem foarte conectați la tehnologie și ținem pasul cu evoluția ei, vei primi telefon up to date ; Ai șansa să intri într-o super echipă (și asta nu este o lipsă de modestie) cu oportunități foarte mari de creștere și cu o atmosferă de lucru plăcută; Condiții salariale foarte atractive; Vei face parte dintr-o companie care este în continuă dezvoltare și care îți asigură stabilitatea locului de muncă; Vei avea suport pentru realizarea sarcinilor. Cum facem selecția În realizarea selecției candidaților urmărim câteva elemente, însă, dincolo de ele, cel mai mult vor conta determinarea și dorința de a contribui la obținerea performanței. Ai permis de conducere categoriile C+E; Ești o persoană aprtă din punct de vedere medical pentru conducerea unui autovehicul; Ai atestat profesional ADR; Ai Cerficat Atestat de Competență Profesională pentru transport marfă periculoasă; Ai card digital pentru tahograf; Ai 3-5 ani experiență în transportul mărfurilor care se supun normelor ADR; Ești o persoană responsabilă care întreține autovehiculul pus la dispoziție de noi și îl manevrează corespunzător. CV-urile se vor trimite la adresa:
-
-
! Sofer comunitate (cat. C+E) ! Posesor permis de conducere categoria C+E Descrierea jobului Transport rutier de marfuri pe comunitate cu masini de mare tonaj marca Volvo si MAN. Beneficii Salariu in functie de experienta; Contract individual de munca pe perioada nedeterminata; Asistenta si sprijin 24 7 - colegii te vor ajuta, sunt foarte rabdatori si binevoitori :); Camioane noi si moderne; mediu de lucru profesionist; Training de specialitate la începutul activității în cadrul companiei; Pauze de 45 la hotel platite de firma; Descrierea companiei Companie romaneasca infiinta de catre o echipa cu experienta in domeniul transporturilor.
-
Angajam femei si barbati la curatenie in magazine haine din Iasi. Salar: 1.400 RON NET pe luna. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Cautam doua colege pentru postul de Consultant-Vanzari, in domeniul Tamplariei PVC. Ne dorim un stil de lucru cat mai profesionist, de aceea punem accent pe urmatoarele aspecte : O maniera cat mai disciplinata si o organizare clara a documentelor interne ale firmei; Promovarea produselor companiei si extinderea portofoliului de clienti; Cunostinte de baza in programele utilizate zilnic: Word, Excell etc. Asimilarea de noi informatii, dorinta de evolutie si adaptarea la diverse situații; Salariu Motivant. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la sau puteti lasa un CV la showroom ul nostru din Botosani, de pe Calea Nationala, Nr 63.