Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-03-31-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societatea Mastertransport angajeaza sofer , pentru camioane articulate ( cap tractor si bascula) detinator categorie CE pentru transport piatra si balastru. Cerinte: atestat profesional C, C 1, CE, C 1E card tahograf, experienta minim 1 an. Cautam soferi din toata tara, disponibili sa doarma in cabina. Zona de activitate Lugoj. Oferim salariu net 6.000 lei. Relatii suplimentare se pot obtine la numarul de telefon: Grozav Sorin:
-
Promovat
CANDIDATUL IDEAL: - Absolvent de studii medii sau scoala profesionala; - Detinator carnet de conducere- categoria C - Detinator atestat transport marfa; - Capacitate de decizie si analiza; - Persoana cu initiativa; - Rezistenta la stres; - Cazier judiciar curat. DESCRIEREA POSTULUI: 1) Presteaza servicii de vidanjare: - Conduce autoutilitara firmei la beneficiarii serviciilor de vidanjare; - Respecta cu strictete programarea serviciilor la datele si orele indicate; - Se asigura ca serviciile prestate se efectuaeaza conform normelor in vigoare; - Se asigura ca intocmeste si preda documentele aferente serviciului prestat; - Propune superiorului ierarhic masuri de eficientizare a activitatii prestate; 2) Intretine si exploateaza corespunzator autoutilitara societatii: - Verifica zilnic starea tehnica a autoutilitarei; - Respecta parametrii de functionare ai autoutilitarei; - Raspunde de respectarea normelor de circulatie pe drumurile publice; - Are obligatia sa completeze foile de parcurs si sa le predea la sfarsitul programului; - Are un comportament civilizat cu persoanele cu care intra in contact. BENEFICII: - Salariu motivant; - Tichete de masa; - Decontare transport pentru persoanele din afara localitatii; - Asigurare medicala.
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Cerinte: Ești un tâmplar constructor experimentat și cauți o provocare nouă? Alătură-te echipei Cossi Costruzioni Gruppo Webuild Locatie : Italia (Verona Vicenza) - Experienta in constructia de autostrazi cai ferate poduri; - Cunostinte de limba Italiana (avantaj) - Cunoasterea si utilizarea instrumentelor echipamentelor de santier; - Detinere de licenta pentru ascensoare telescopice; - Abilitatea de lucru in echipa. Responsabilitati: - Executarea lucrarilor din beton armat precum pereti, stalpi, punti de viaduct, ingrijirea fazelor de cofraj, turnarea de beton in cofraj; - Utilizarea materialelor pentru tamplarie civila este fundamentala (panouri din lemn, scanduri, legaturi cu sarma, legaturi cu fier pentru beton armat) si materiale pentru tamplarie de infrastructura (panouri DOKA din lemn fier, console, turnuri pentru suporturi tip DOKA). Alte informatii: - Un salariu competitiv și un pachet de beneficii atractiv; - Cazare asigurata cu cantina si camere individuale; - 3 mese pe zi gratuite; - Posibilitate de a munci ore suplimentare; - Bonus lunar în valoare de 500 EURO BRUT; - Oportunitatea de a lucra la un proiect de infrastructură majoră; - Posibilitatea de a te dezvolta profesional și de a-ți consolida abilitățile de conducere; - Un mediu de lucru dinamic și prietenos.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerinte - Personalitate energică, cu atitudine pozitivă, amabilă; - Cunoştinţe avansate de limba engleză; - Cunoştinţe operare PC (Windows, MS Office, Internet); - Permis de conducere categoria B -Fara cazier Responsabilitati - emitere de acte contracte auto -reprezentare clienti la serviciul inmatriculari politie drpciv si primarie -mentinerea relatiilor si gestionarea portofolului cu clientii companiei - Preluati, directionati apelurile telefonice, mesajele; - Pregatiri scrisori, e-mailuri, memorii, prezentări și rapoarte; - Printati, fotocopiati, arhivati documente relevante (transmitere corespondenta curier , e-mail ) pt cei interesati cv -urile se pot transmite prin romjob Programul este flexibil ! Salar fix + comision
-
Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (70%), PENNY, CORA, AUCHAN, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. MAX, DM, Noriel, Animax, Decathlon, Kitchen Shop, English Home, Sabon, Leonidas, Douglas Parfumerie etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-12 comenzi zilnic.Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie.De asemenea îți oferim: -24-26 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră !
-
Promovat
Daca esti o persoana activa si eficienta cand incepi sa lucrezi la un proiect, daca iti place sa fi la inaltime atat pe cladire dar si prin calitatea efortului depus, atunci, esti potrivit pentru echipa noastra. Salariu de inceput: (5000 lei NET, (în mână) + bonuri de masă de 40 lei zi. Vom avea nevoie de ajutorul tau pentru: Asamblare si montare structura metalica la sol sau pe acoperis; Fixare panouri solare; Pregatire circuite si impamantare pana la invertor pe baza proiectului; *cresterile salariale si bonusurile sunt strict dependente de nivelul de implicare, calitatea si numarul de montaje finalizate in fiecare luna. *perioada de proba de 3 luni
-
Angajam electrician Instalari invertor panouri fotovoltaice. Cerinte: -Calificare: in domeniul electric, certificat sau o diplomă in electricitate; -Experientă; -Cunostinte tehnice; -Abilitati de comunicare; -Abilitati de rezolvare a problemelor: trebuie sa fi capabil s identifice problemele si s găseasc solutii eficiente intr- un mod rapid si precis; -Flexibilitate: Deoarece job-ul implica deseori lucrul in diferite locatii, este important s fii flexibil si disponibil pentru a efectua deplasari la locatia clientilor; -Atentie la detalii: Trebuie sa fie foarte atent la detalii, deoarece o greseal minor poate avea consecinte grave în domeniul electric; -Respectarea normelor de siguranta; -Autorizare ANRE - constituie un avantaj; -Permis auto categ B - constituie un avantaj; Responsabilitati: -Se subordoneaza Site Managerului sau Project Managerului; -Vei face executia instalatiilor electrice conform proiectului si specificatiilor proiectantului si a coordonatorului de departament; -Vei face verificării si măsurători pe circuitele electrice; -Vei realiza tablouri electrice cu fară automatizare conform proiectului; -Vei asigura punerea lor in functiune; -Vel asigura suport in masuratorile Pram ; -Postul necesită deplas ri, dar nu deplasări lungi (media fiind de 2-3 zile săptămână - nu sunt necesare saptămânal, ci variaza în functie de proiecte); Beneficii Acordate: -Oportunitati de avansare in interiorul companiei; -Oportunitate de a face parte dintr-o echipă dedicata promovarii unei afaceri durabile si bazat pe valori morale; -Oportunitatea de a contribui la dezvoltarea produselor ecologice de inalta calitate; - Echipament adecvat; - Bonuri de masa;
-
Promovat
Libra Guard angajeaza agenti paza in Bucuresti. Se ofera salarii incepand cu 2800 lei, tichete de masa.
-
Zona sos. Panduri, sect. 5, Bucuresti. Program luni-vineri 10.30-18.30 Persoana indemanatica, saritoare, amabila. Salariu 3500 lei luna. Telefonati intre orele 15.30 - 20.
-
Promovat
Angajăm personal calificat pentru bucătărie restaurant în Eforie Nord. - bucătar pentru cald - bucătar pentru rece - grataragiu - bufetier - pizzer Salariu motivant + bonus la final de sezon
-
Promovat
Angajăm lucrători bucătărie calificați și necalificați pentru restaurant în Eforie Nord Cerințe: - se subordonează bucătarului șef - persoană dedicată și responsabilă - spirit de echipă și implicare - pregătire materii prime pentru preparare - păstrarea curățeniei la locul de muncă - respectă politicile restaurantului cu privire la siguranța alimentară, norme de igienă, calitate și servire Responsabilități: - se asigură că produsele, preparatele și semipreparatele sunt depozitate și păstrate corespunzător - participă la inventar și la stabilirea necesarului de aprovizionare - preia comenzile cliențiolor de la ospătari și asigură servirea acestora - participă la curățenia și igienizarea restaurantului, ustensilelor din bucătărie și a echipamentelor din dotare - verifică periodic termenul de valabilitate al produselor - indeplinește alte sarcini dispuse de superior Salariu motivant + bonus sfârșit de sezon. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne trimiteti CV-uri aici.
-
Angajăm personal curățenie în Eforie Nord Spălător vase Debarasare Curățenie Cerințe: - seriozitate, punctualitate, rapiditate, atenție la detalii, rezistență la stres și la timpul îndelungat petrecut în picioare - debarasează, spală și curăță vesela și tacâmurile din restaurant și bucătăria acestuia - ajută la curățenia din bucătărie Responsabilități: - respectarea normelor igienico-sanitare în vigoare și de curățenie - pregătește necesarul de produse de curățenie - preia de la ospătari vasele și tacâmurile care trebuie spălate - debarasează și asigură curățenia bucătăriei când este cazul - îndeplinește sarcini atribuite de către superior Pentru mai multe detalii ne puteti atașa un CV aici.
-
Raspunde cu operativitate la solicitarile sectiilor de productie atunci cand apar defectiuni electrice electromecanice ale utilajelor sau instalatiilor; Raspunde de intretinerea utilajelor precum si de efectuarea corecta si la timp a reparatiilor utilajelor si echipamentelor; Urmareste starea tehnica a echipamentelor si utilajelor si anunta seful direct la sesizarea unor defectiuni; Raspunde de calitatea lucrarilor realizate; Il informeaza pe superiorul ierarhic ori de cate ori apar probleme ce depasesc competenta personala de rezolvare; Lucreaza in echipa cu colegii din departamentul de intretinere si colaboreaza cu restul personalului companiei Studii medii scoala profesionala profil elecrician sau electromecanic; Experienta in domeniu minim 1 an constituie avantaj cunostinte de instalatii electrice de forta, intretinere echipamente industrial Seriozitate, disponibilitate atunci cand este cazul pentru program prelungit Capacitatea de a lucra in echipa, onestitate si integritate personala. https: www.afriso.com en company the-company 150-years-afriso Program de lucru: 1 schimb p c: Eugen LEPADATU
-
Angajam sofer Uber Bolt cu atestat Masina VW e-Golf se incadreaza si la categoria Confort in ambele aplicatii. 700 lei masina CIM 320 lei și 10% impozite. Contract de munca 8h Timp de incarcare 40 min. Cost minim cu incarcarile, 170 lei 1.000 km in București, la statiile EnelX.
-
Angajez sofer pe autoutilitara Iveco Daily,3.5T,10 epal. Cerinte angajat: -permis categoria B -domiciliu in Baia Mare si limitele limitrofe -seriozitate -punctualitate -dorinta de lucru si "spiritul lucrului bine facut" Benefici: -loc de munca stabil -seriozitate in acordarea salariului(4000-4800 RON),acordat sub forma de avans si salar -acordare prime de sarbatori + bonusuri de performanta
-
raestaurant fast food angajeaza sef de tura in Mall Promenada program de la ora 13-22 cu doua zile libere saptamana,
-
Angajam lucrator comercial Noodle Pack Shopping City Ploiesti , program de Mall. Vrei sa ai timp liber cat vrei tu? La noi in#pack ne facem programul flexibil, dupa nevoile tale de timp liber! Vrei sa acumulezi experienta si nu sti de unde sa incepi?! La noi este usor, pentru ca vei avea parte de traininguri gratuite si de cei mai tari profesionisti in domeniul QSR! Hai sa faci parte din #pack-ul nostru! Ce oferim: Pachet salarial competitiv cu piata, Bonuri de masa de 30lei zi, beneficiezi de reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru . Daca vii din mediul rural, iti decontam 50% din transport.Asigurare medicala privata. Program flexibil. Te invatam tot ce stim cum sa faci cele mai gustoase preparate si iti oferim ocazia reala sa avansezi in functie de implicarea si dorinta ta. Ce vei face la noi: Lucrezi in zonele restaurantului unde experienta ta conteaza, bucatarie, zona caselor de marcat Pregatesti produse la standarde Noodle Pack, in conditii de igiena si siguranta alimentara. program specific de Mall, se va dicuta la interviu. Ce dorim de la tine: Experienta anterioara in domeniul de activitate al companiei (Horeca QSR) este apreciata, dar nu obligatorie. Ai o atitudine pozitiva si iti place sa lucrezi alaturi de fani?Esti candidatul perfect! Vrei sa evoluezi si sa inveti lucruri noi? Sa iti faci o cariera profesionala in domeniu? Noodle Pack te asteapta in echipa!
-
Salut! Mediu ideal pentru cei tineri și entuziaști! Pe scurt, organizam sesiuni de laser tag, evenimente copii sau adulti de laser tag! Daca poti fi amicul copiilor, te asteptam cu drag! Nu uita sa ne vizitezi siteul www.megazonetimisoara.ro inainte de a ne contacta. Poti depune CV prin e-mail, poti sa ne vizitezi sau contacteaza-ne telefonic! Posturi disponibile la locația din Lipovei și 1 post liber în Centru! Multumim!
-
Angajez personal pentru activitate de măturat manual aleii și întreținere spații verzi ( tuns mecanizat, greblat, săpat toaletare pomi) Oferim carte de muncă , salariu 3500 net (în mână) Loc de muncă în București
-
Promovat
Angajam femei si barbati la curatenie in magazine haine din Iasi. Salar: 1.400 RON NET pe luna. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Spalatorie auto localizata in sectorul 6 Militari,angjeaza spalator auto cu experienta.Oferim contract de munca salariu avantajos si comision. Loc de munca pe termen lung. Mai multe detalii la telefon. 0726.226.499
-
Caut oameni în Construcții. Acuperisuri Case în rosu. . Calificați cu probă de lucru și necalificați ..! detalii la tel :
-
Importator, distribuitor si magazin de jucarii, angajeaza: ASISTENT MANAGER Persoana responsabila, organizata, cu abilitati de administrare , coordonare , comunicare si negociere. - rabdator a si abil a sa asculte, sa intrebe si sa inteleaga activitatea sa zilnica -capabil a sa compuna un email catre parteneri, respectand ortografia limbii romane; -dornic a de a invata cum sa depasesti provocarile unui magazin de jucarii -este familiarizat cu activitatea de realizare a descrierii unei pagini de produs; -a lucrat anterior in cadrul unor site-uri de tip marketplace; interesat a pentru un job in care nicio zi nu seamana cu alta; * capacitate analitica si spirit de initiativa * capacitate de a lucra in echipa * cunoştinţe medii avansate operare PC (MS Office avansat Word, Excel, etc) si disponibilitate de a invata programele utilizate; * cunoştinţe de contabilitate primară * permis auto - poate fi un avantaj * cunoasterea limbii engleze nivel mediu avansat * Prelucrarea, centralizarea si procesarea de date (necesita cunostinte medii avansate in Excel (aplicarea de formule - Vlookup, etc) * Facturare si gestionare documente contabilitate primara * Introduce, intretine si defineste produse in magazinul online (descrieri, preturi, promotii, stocuri, etc) * Se implica si coordoneaza activitatea de zi cu zi in cadrul firmei cit si in cea a magazinului online * gestioneaza relatia cu partenerii (clienti, furnizori, contabil) * intervine si mediaza eventuale probleme care apar in cadrul firmei pentru buna functionare a acesteia Programul de lucru este de 8h, de Luni pana Vineri, de la 9 la 17:30, cu pauza de masa. Locul de munca se desfasoara la locatia noastra in Str Baicului nr 80, sector 2, Bucuresti CV se trimite la