Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-04-09 Tip job: Colaborare proiect-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza agent receptie DACIA AUTOMOBILE SA! CONTACT: 0728 285 722; Locatia: MIOVENI; Salarizare: 18,75 LEI ORA Programul: se lucreaza in 3 schimburi, ture de 8 ore **** Se deconteaza transportul Cerintele postului: - studii medii; - fara antecedente penale; - caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare; - aspect fizic placut si ingrijit; - conditie fizica buna; - experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale; - capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte; - atentie distributiva. Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie.
-
Promovat
Miercuri , 15.05.2024 dam startul CURSULUI DE INGRIJITOARE BATRANI LA DOMICILIU + 40 ORE DE LIMBA GERMANA special create pentru pozitia de ingrijitoare batrani ! Inscrierile au inceput! Locuri limitate! Diploma de calificare Ingrijitoare batrani la domiciliu are recunoastere internationala, iar in Austria este OBLIGATORIE!. BONUS : In pachetul cursului iti oferim si 40 de ore de limba germana - un pachet special structurat pentru pozitia de Ingrijitoare batrani la domciliu. Nota: Toti absolventii care iau interviul cu partenerii nostrii primesc locuri de munca! Diploma de calificare Ingrijitoare batrani la domiciliu are recunoastere internationala, iar in Austria este OBLIGATORIE!. BONUS : In pachetul cursului iti oferim si 40 de ore de limba germana - un pachet special structurat pentru pozitia de Ingrijitoare batrani la domciliu. Nota: Toti absolventii care iau interviul cu partenerii nostrii primesc locuri de munca! Te asteptam in Timisoara , str. 20 Decembrie nr. 2 et 2 of 5A , interfon 10 ( centru , in spatele Primariei )
-
Promovat
Societate partenera Bolt Food cu flote pe, Bucuresti,Cluj, cautam curieri seriosi chiar si cu deficiente de auz si vorbit pentru livrare mancare in urmatoarele conditii: Cerinte: Varsta minima 18 ani, se poate livra cu masina, scuter, bicicleta. Comisionul firmei este de 8 % + 50 lei contabilitate + carte de munca. Platile se vor face saptamanal cash sau card. Nu raspund la sms uri, mail-uri sau mesaje si whatsapp Multumesc!!!
-
Promovat
Cerinte: să ai capacitatea de muncă să ai permis auto, categoria A sau B, dacă dorești să faci livrările pe scuter, motocicletă sau mașină să ai experiență în traficul din București și să cunoști legislația rutieră chiar dacă optezi pentru bicicleta electrică să ai disponibilitate zilnică pentru cât mai multe ore de preluat și livrat comenzi să fii o persoană punctuală, serioasă și amabilă cu clienții Responsabilitati: Preluare din aplicație a comenzilor Livrarea la timp a comenzilor Menținerea unei relații politicoase cu clienții Ofertă și condiții de muncă: Veniturile totale (incluzând aici bonusuri și tipsuri) estimate pentru fiecare lună de muncă, pentru livrarea pe scuter sau mașină sunt de 7000 - 10000 RON Dacă nu ai propria ta bicicletă sau scuter, le poți închiria de la noi Contract de colaborare, pe bază de PFA sau SRL. Se percepe comision de administrare de 10% Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon: 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Prin apelarea numerelor de telefon afisate in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acestea va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam agenti de vanzari in domeniul resurse umane in orasele Pitesti, Ploiesti, Constanta, Giurgiu, Galati, Braila, Buzau. Cunostinte in industria maritima, siderurgica, feroviara, automoto. Candidatul ideal trebuie sa aiba legaturi si cunostinte bune in industriile mentionate. Va rugam in CV sa mentionati experienta in domeniile pe care le cautam. Conditii bune de munca, angajare pe termen lung.
-
Buna ziua, agent imobiliar, avem o oferta pentru agentia dumneavoastra, printre relatiile care vi le- ati facut pe parcursul carierei, v- ati intalnit cu siguranta cu problema fortei de munca. Va propunem o colaborare cu un comision de 10% pentru fiecare vanzare. Vanzarea consta in gasirea de clienti potentiali care au nevoie de forta de munca din Asia in orice domeniu- industria maritima, siderurgica, feroviara, horeca si automoto etc.
-
Executam cursuri de calificare in Brasov. Suntem situati in zona Centru Civic, str. M Kogalniceanu 19.
-
Disponibil online
Soluții și servicii pentru dezvoltarea afacerilor în mediul digital
Serviciile noastre în continuă evoluție, obținem creșterea și consolidarea prezenței afacerilor online în patru pași simpli. Pentru Companiile Mici și Începutul Drumului: Primul Pas: Consultanță și Planificare Începem prin a vă asculta și a înțelege viziunea și obiectivele afacerii dumneavoastră. Oferim consultanță expertă pentru a vă ghida în alegerile potrivite pentru dezvoltarea digitală. Pasul doi: Dezvoltare Web și Mobile Creăm un website modern și atrăgător care reflectă identitatea și valorile afacerii dumneavoastră. Dezvoltăm o aplicație mobilă adaptată nevoilor și cerințelor specifice ale afacerii dumneavoastră. Pasul trei: Testare și Feedback Efectuăm teste riguroase pentru a ne asigura că soluțiile noastre sunt perfect funcționale și intuitive. Luăm în considerare feedback-ul dumneavoastră pentru a ne asigura că produsul final este exact ceea ce v-ați dorit. Pasul patru: Lansare și Suport Continuu Vă sprijinim în lansarea oficială a website-ului sau aplicației mobile. Oferim suport continuu și actualizări pentru a vă asigura că afacerea dumneavoastră rămâne la vârful tehnologiei. Pentru Companiile cu Website sau Aplicație Mobilă Existente: Primul pas: Audit și Evaluare Analizăm website-ul sau aplicația mobilă existentă pentru a identifica punctele tari și punctele slabe. Oferim o evaluare detaliată a performanței și a potențialului de îmbunătățire. Pasul doi: Soluții de Îmbunătățire și Actualizare Propunem soluții personalizate pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului și a crește conversiile. Actualizăm și optimizăm website-ul sau aplicația mobilă pentru a răspunde cerințelor și tendințelor actuale. Pasul trei: Strategii de Marketing Digital Dezvoltăm strategii de marketing digital adaptate nevoilor și obiectivelor dumneavoastră. Implementăm tactici eficiente pentru a crește vizibilitatea online și a atrage noi clienți. Pasul patru: Monitorizare și Optimizare Continuă Monitorizăm performanța și rezultatele campaniilor de marketing digital. Facem ajustări și optimizări continue pentru a asigura că obiectivele dumneavoastră sunt îndeplinite cu succes. Indiferent de stadiul în care se află afacerea dumneavoastră în lumea digitală, suntem aici pentru a vă oferi soluții personalizate și sprijin complet în călătoria dumneavoastră către succesul online!
-
Inginer Ofertare Decontare - Devizier Cerinte: Absolvent studii superioare tehnice (facultate de constructii)+ certificat expert achizitii publice ( constituie un avantaj ) Experienta in domeniul licitatiilor/devizelor de minim 5 ani; Cunostiinte avansate de operare PC - Autocad , MS office (Word, Excel, Power Point) , Programelor de devize. Certificat de absolvire a unui curs de expert achizitii publice (in ultimii 3 ani), Cunostinte de legislatie in domeniul achizitiilor publice, Foarte bune cunostiinte tehnice in domeniul instalatiilor gaze naturale; Excelente abilitati de comunicare; Persoana responsabila, organizata, dinamica, orientata catre obtinerea de rezultate; Capacitate de a lucra cu termene limita; Autodidact, cu o gandire analitica. Capacitatea de prioritizare; Rigurozitate si atentie pentru detalii; Scrisoare de recomandare de la ultimul angajator Responsabilitati: Introduce articolele de deviz si cantitatile acestora in programe de specialitate, colaborand cu ceilalti membrii ai departamentului ; Studiaza documentatiile tehnice de executie si normativele in vigoare in vederea incadrarii corecte a articolelor de deviz; Verifica si certifica prin semnatura toate documentele pe care le elaboreaza pe calculator sub aspectul corectitudinii metologiei de calcul si a concordantei preturilor, tarifelor si al coeficientilor aplicati Intocmeste defalcatorul de manopera si defalcatorul pretului de cost lunar si cumulat ; Intocmeste comparative de resurse materiale; Pastreaza confidentialitatea asupra ofertelor intocmite si a preturilor; Intocmeste extrase de devize, analize de pret, evaluari, estimari, bugete/oferte de pret pentru toate investitiile societatii; Intocmeste devizele pentru planul operativ pe baza cantitatilor si stadiilor fizice date de seful de santier pentru lucrarile de care raspunde. Calculeaza si intocmeste oferte pentru licitatii publice si/sau private Studiaza proiectul, caietele de sarcini, tehnologiile si procedurile prevazute pentru realizarea ofertei. Intocmeste un extras estimativ de material si echipamente din proiect, in cazul in care nu exista liste de cantitati in proiect. Participa la realizarea graficelor de executie Intocmeste/verifica situatii de lucrari. Salariu si alte beneficii: Salariul motivant cu posibilitatea de promovare + bonificatii. SC. MAREUROPA CONSTRUCT SRL
-
Emsil Group, companie specializata in constructii sudate si prelucrari mecanice angajeaza: Lacatus mecanic asamblari sudate Locatie: B-dul Muncii , Cluj-Napoca Cerinte: -cunostinte desen tehnic -experienta constituie un avantaj Beneficii: -contract de munca stabil -posibilitate de calificare la locul de munca Contact:
-
Inchiriez post/posturi lucru service auto autorizat RAR pentru mecanici/electricieni/electronisti auto care detin PFA Service auto complet utilat cu magazin piese schimb, receptie ,facturare Se asigura suport tehnic(diagnoza computerizata,manuale reparatii) Se asigura flux lucru constant
-
Firma de construcții executăm lucrări de finisaje interioare și termosistem căutăm să colaborăm cu antreprenori sau dezvoltatori. Facem deplasări în toată țara cu condiția să se asigure cazare. Suntem o firma mică,cu 5angajati . Vă putem pune la dispoziție lucrări realizate de noi.
-
Firma de construcții specialiști în termosistem fațade și nu numai,căutăm lucrări în București și Ilfov avem meseriași pentru orice lucrare de construcții, zugravi,fierari,dulgheri, sudori,faianțari, meseriași termosistem. Lucrări terminate în București Așteptăm colaborare cu beneficiari seriosi la fel ca noi.
-
Pentru inscrieri si informatii va asteptam la sediul nostru din Mun. Craiova, Str. Calea Bucuresti ,bl.9,sc.2,ap.17, in spatele Teatrului National. Documente necesare pentru inscriere: -cerere de inscriere. -copie buletin / carte de identitate. -copie certificat de nastere. -copie certificat de casatorie / divort (in cazul doamnelor). -copie act de studiu. Programul cursului este structurat in trei sectiuni: -sesiuni de formare "FACE to FACE" cu prezenta in sala de curs. - sesiune de studiu - studiu individual si rezolvare de teme specifice, cu asistenta din partea lectorilor A.C.C.R.C Internațional, in perioadele premergatoare, pe parcursul cursului. - sesiune de elaborare a Proiectului de absolvire cu asistenta din partea specialistilor. Plata cursului se poate face si in rate!!!
-
Agentia de recrutare WORK PROVIDER cauta muncitori in finisaje interioare pentru clientii sai din Franta si Belgia. Cunoasterea limbii franceze si detinerea permisului de conducere sunt obligatorii. Se ofera: Pachet salarial avantajos Cazarea este gratuita si se asigura transportul la inceputul si sfarsitul misiunii; Asigurare privata de sanatate si calatorie Cerinte: Persoana cu experienta; Pesoana serioasa, responsabila și profesionistă; Capacitate de a lucra armonios inb echipa; Abiliati bune de comunicare;
-
Recrutam pentru partenerii nostri din Franta si Belgia personal pentru postul de Izolator fatade (crepis, decorativa, polistiren) Cerințele postului: experiență în domeniu; cunoștințe de limba franceza reprezinta un avantaj; seriozitate și punctualitate. Beneficii: salariu avantajos; cazare asigurată gratuit de firma utilizatoare; transport gratuit la inceputul misiunii; contract de muncă temporar cu detasare in Belgia; dreptul la concediu; îndrumare și consiliere permanentă din partea echipei noastre; asigurare medicală, în caz de accident; dezvoltare și avansare pe plan profesional; loc de muncă stabil și sigur. Contactează-ne la unul din numerele de telefon: sau . Lasă-ne datele tale de contact, iar noi vom lua legătura cu tine în cel mai scurt timp.
-
Promovat
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza agent receptie DACIA AUTOMOBILE SA! CONTACT: 0728 285 722; Locatia: MIOVENI; Salarizare: 18,75 LEI ORA Programul: se lucreaza in 3 schimburi, ture de 8 ore **** Se deconteaza transportul Cerintele postului: - studii medii; - fara antecedente penale; - caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare; - aspect fizic placut si ingrijit; - conditie fizica buna; - experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale; - capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte; - atentie distributiva. Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie.
-
Vrei să fii propriul tău șef ? Nimic mai simplu alăturăte flotei noastre cu masina personală sau cu mașina noastră ,programu ti-l faci tu singur ,fără costuri ascunse cu un comision de 10% în acesti bani fiind incluse toate taxele :contabilitatea , TVAintracomunitar si impozit pe venit .masina rămâne permanent la șofer ,,copia conforma si ecusoanele pentru soferi vin din partea firmei carte de munca ,,2,4 sau 8 ore in functie de preferinte vii cu un prieten ai un plus de 5% pe luna respectiva pentru mai multe detalii contactatine la numarul de whatsapp din anunt ,,,
-
Angajam agent de vanzari pentru pomovarea si prezentarea produselor companiei.Cautam persoane comunicative cu spirit de echipa.Oferim training gratuit si posibilitatea de a promova professional. 0738796007
-
Suntem în căutarea unei persoane motivate și responsabile pentru a se alătura echipei noastre în calitate de ajutor în curățenie pentru o locația turistică din zona Bran - Valea Portii. Responsabilități: - Curățarea și menținerea curată a tuturor spațiilor locației noastre. - Asigurarea unui mediu curat și igienic în bucătărie și în zonele de servire a mesei. - Asistarea în pregătirea alimentelor și a băuturilor în conformitate cu standardele noastre de calitate și igienă. - Colaborarea cu echipa pentru a asigura satisfacția oaspeților și pentru a îndeplini nevoile acestora. Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul curățeniei și sau bucătăriei este un avantaj, dar nu este obligatorie. - Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a face față cerințelor solicitante. - Atitudine pozitivă și abilitatea de a colabora cu membrii echipei și cu oaspeții. - Dorința de a învăța și de a se adapta la procedurile și standardele locației noastre. - Disponibilitatea de a lucra în weekenduri și sărbători, în funcție de programul de lucru stabilit. Beneficiile salariale se discuta in cadrul unui interviu.
-
Suntem în căutarea unui bucătar talentat și creativ pentru a se alătura echipei noastre într-un aranjament de colaborare la cerere. Dacă ești pasionat de arta culinară și ai o abordare inovatoare față de gătit, te invităm să aplici. Responsabilități: - Pregătirea și prezentarea mâncărurilor în conformitate cu standardele noastre de calitate și gust. - Dezvoltarea și adaptarea meniurilor în funcție de cerințele și preferințele clientului. - Asigurarea respectării regulilor de igienă și siguranță alimentară în toate etapele de preparare a alimentelor. - Colaborarea cu echipa pentru a oferi o experiență culinară de neuitat oaspeților noștri. Cerințe: - Experiență anterioară într-un rol similar în industria alimentară. - Abilități excelente de comunicare și colaborare în echipă. - Capacitatea de a lucra eficient și de a respecta termene strânse. - Creativitate și inovație în crearea și prezentarea preparatelor. - Disponibilitatea de a lucra în weekenduri si de sarbatori Beneficiile salariale se discuta in cadrul unui interviu.
-
Promovat
Cerinte: să ai capacitatea de muncă să ai permis auto, categoria A sau B, dacă dorești să faci livrările pe scuter, motocicletă sau mașină să ai experiență în traficul din București și să cunoști legislația rutieră chiar dacă optezi pentru bicicleta electrică să ai disponibilitate zilnică pentru cât mai multe ore de preluat și livrat comenzi să fii o persoană punctuală, serioasă și amabilă cu clienții Responsabilitati: Preluare din aplicație a comenzilor Livrarea la timp a comenzilor Menținerea unei relații politicoase cu clienții Ofertă și condiții de muncă: Veniturile totale (incluzând aici bonusuri și tipsuri) estimate pentru fiecare lună de muncă, pentru livrarea pe scuter sau mașină sunt de 7000 - 10000 RON Dacă nu ai propria ta bicicletă sau scuter, le poți închiria de la noi Contract de colaborare, pe bază de PFA sau SRL. Se percepe comision de administrare de 10% Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon: 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Prin apelarea numerelor de telefon afisate in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acestea va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com