Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-04-13 Tip job: Part time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Program 2h de luni pana vineri Se lucreaza cu contract de munca Detalii la: 0732 124 104 Va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, str. Avram Iancu, nr. 62 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2350 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii absolvite Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor Cunostințe bune de operare PC Disponibilitate pentru program de lucru flexibil Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială
-
Promovat
Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam gestionar - motostivuitorist marfa .Tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, pregatirea comenzilor clientilor incarcarea comenzilor clientilor conform documentelor fiscale semnalarea produselor care trebuie aprovizionate , precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 4700 - 5000 lei Cei interesati ne pot contacta la tel , pot trimite CV pe mail sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Asociatiei nr 1 , zona industriala, jud Timis
-
Promovat
Te asteptam sa faci parte din Echipa Hamangiu in libraria noastra din Cluj (in incinta Curtii de Apel Cluj-Napoca Piata Stefan cel Mare, nr. 1, Parter). Profilul tău Ai studiile medii finalizate si cunostinte minime de folosire a calculatorului; Esti o persoană energică, responsabilă și organizată; Poti fi pensionar activ, student sau doar pasionat de carti, de interactiunea cu oamenii si cu timp liber, disponibil in prima jumatate a zilei; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj. Descrierea jobului Ce trebuie sa faci: Interactionezi intr-un mod prietenos si amabil cu toti vizitatorii din Librarie; Afli dorintele si nevoile lor, le oferi informatiile necesare si le prezinti oferta noastra de carte; Emiti documentele fiscale (bon fiscal, factura) si operezi documentele de contabilitate primara; Receptionezi cartile trimise de la centru pe baza documentelor fiscale si le asezi in rafturile librariei, conform tematicii si domeniului; Ne ajuti la inventarele periodice; Pastrezi curatenia din incinta librariei. Ce iti oferim: Program lejer de lucru, de luni pana vineri intre orele 09.00 14.00; Venit net de 2000-2200 lei luna, + bonusuri de performanta, conform criteriilor de acordare; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Numar zile concediu de odihna: 21; Prime cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun; Zile libere in perioada sarbatorilor legale si in perioada sarbatorilor de iarna (20 decembrie 5 ianuarie); Program de instruire si dezvoltare profesionala; Siguranta unui loc de munca stabil si corect, pe termen lung. Descrierea companiei Suntem o companie romaneasca, specializata in vanzarea de carte juridica, infiintata la inceputul anului 2006 la Bucuresti. Ne adresam studentilor, profesionistilor dreptului si tuturor celor interesati de starea legilor din Romania. Ne-am dorit inca de la inceput sa aducem cartea juridica mai aproape de cititori de accea am pus bazele primei retele de librarii, specializata exclusiv in promovarea si comercializarea cartilor si periodicelor din domeniul juridic. Astfel, din 2006 am adus cartea juridica mai aproape de cititorii din Iasi, Sibiu, Bistrita, Deva, Cluj, Bucuresti, Craiova, Targu Jiu, Alba-Iulia si Oradea. In prezent, Librariile Hamangiu sunt deschise in: Curtea de Apel Alba Curtea de Apel Cluj Curtea de Apel Iasi Facultatea de Drept Babes Bolyai Cluj-Napoca Facultatea de Drept Mihail Kogalniceanu Bucuresti Facultatea de Drept Titu Maiorescu Bucuresti Tot din dorinta de a face cartea juridica mai accesibila tuturor celor interesati, in 2008 am lansat si libraria online , unde titlurile dorite pot fi comandate foarte usor. Acestea pot fi apoi livrate acasa, prin curier, sau ridicate gratuit din Librariile Hamangiu. Daca te-am facut curios si vrei sa afli mai multe detalii, trimite-ne un CV pe adresa de mail distributie@ hamangiu. ro si hai sa ne cunoastem mai bine!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
HopAcasă! angajează agent de vânzări cu experiență Dacă ești pasionat de construcții, atunci te așteptăm în echipa noastră! HopAcasă! este o companie de construcții și amenajări interioare, care oferă servicii personalizate și de calitate clienților săi. Avem nevoie de un agent de vânzări profesionist si serios, pentru a ne completa echipa. Ce îți oferim: - Un venit lunar foarte bun, în functie de volumul de vânzări. Comisionul acordat este de 1% 2%, în funcție de vânzările lunare. - Un program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și creativă - Acces la cele mai noi tehnologii și instrumente de lucru Ce ne dorim de la tine: - Experiență suficientă și dorința de a învăța - Cunoștințe de operare PC si sau aplicatii mobile pentru munca la distanță - Atenție la detalii, rigurozitate și respectarea termenelor - Spirit de inițiativă, capacitate de adaptare și rezolvare a problemelor - Disponibilitate pentru comunicare și colaborare cu ceilalți membri ai echipei Dacă te regăsești în acest profil și vrei să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu cu lucrările tale la adresa hopacasa arond gmail com sau ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! **Notă:** Angajăm atât full-time, cât și part-time, în funcție de disponibilitatea și preferințele tale.
-
Hop Acasă angajează agent de vânzări! Ești pasionat de domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții? Ai experiență în vânzarea acestor produse? Ai permis de conducere și mașină personală? Dacă răspunsul este da, atunci te așteptăm să te alături echipei noastre! Hop Acasă este o companie care oferă soluții complete pentru amenajarea locuințelor, de la materiale de construcții, până la mobilier și decorațiuni. Ne dorim să avem o echipă de vânzări dinamică, profesionistă și orientată către clienți. Ce îți oferim noi? * Un salariu de pornire bun, în funcție de experiența ta * Un bonus de vânzare între 1% și 3% din vânzările realizate * Un program flexibil, care îți permite să îți organizezi timpul după nevoile tale * Un mediu de lucru plăcut și prietenos, unde vei avea oportunitatea să înveți și să te dezvolți Ce așteptăm de la tine? * Să ai experiență în domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții * Să ai abilități bune de comunicare și negociere * Să ai spirit de inițiativă și să fii orientat către rezultate * Să ai permis de conducere și mașină personală - mașina personală constituie avantaj, nu condiție de excludere * Să fii responsabil, serios și punctual Dacă te regăsești în acest profil și vrei să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău la adresa noastră de email sau suna-ne la numărul de telefon din anunț. Te așteptăm cu drag!
-
Curier Mâncare - Bolt Food Tazz Glovo Suntem în căutarea unui curier de mâncare dedicat și pasionat, care să se alăture echipei noastre în calitate de curier pentru platformele Bolt Food, Tazz și Glovo. Dacă îți place să lucrezi într-un mediu dinamic și să fii mereu în mișcare, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine! Ce vei face: Livrarea comenzilor de mâncare în timp util și în siguranță către clienți Interacționarea cu clienții într-un mod amabil și profesionist Asigurarea calității și integrității comenzilor pe parcursul livrării Utilizarea eficientă a aplicațiilor și a dispozitivelor tehnologice pentru a primi și a livra comenzile Respectarea regulilor de siguranță rutieră și a legislației în vigoare Ce oferim: Training - te invatam pas cu pas tot ce ai nevoie Oportunitatea de a lucra într-un mediu flexibil și independent Program de lucru flexibil, adaptat nevoilor tale Pachet salarial atractiv și plăți săptămânale Posibilitatea de a câștiga bonusuri în funcție de performanță Oportunități de a câștiga un venit peste medie și bonusuri considerabile 5% cash-back pentru combustibil, piese si reparatii Echipament special (tricou, geaca, geanta) conform marcii Bonus de recomandare Oportunitatea de a te dezvolta singur, te ajutam sa iti creezi propria sub-flota Cerințe: Permis de conducere categoria B Vehicul auto pe care il vei folosii pentru job Abilități bune de comunicare și interacțiune cu clienții Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Contract: full time - 8 ore zi part time - 4 ore zi full time - 8 ore weekend part time - 4 ore weekend Angajam si elevi studenti, varsta minima 16 ani. Dacă ești o persoană responsabilă, orientată către clienți și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, te invităm să aplici pentru poziția de curier pentru platformele Bolt Food, Tazz și Glovo. Alătură-te echipei noastre și fii parte din experiența de livrare a mâncării la domiciliu! * Mai multe detalii telefonic la nr. afisat, mesaj sau prin aplicare directa si te contactam noi.
-
Promovat
Angajam femei si barbati la curatenie in magazine haine din Iasi. Salar: 1.400 RON NET pe luna. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
-
Angajez băieți și fete part time, animatori si mascote Miki si Mini Mouse și pictorițe pentru picturi pe față la copii. Artiști teatru de păpuși și șef de sala restaurant cu hotel și piscină. Șef sala sau ospătar foarte experimentat care va fi șef de sală bucătar bufet rece, și ajutor bucatar.
-
Angajez băieți și fete part time, animatori si mascote Miki si Mini Mouse și pictorițe pentru picturi pe față la copii. Artiști teatru de păpuși și șef de sala restaurant cu hotel și piscină. Șef sala sau ospătar foarte experimentat care va fi șef de sală bucătar bufet rece, și ajutor bucatar.
-
Angajez băieți și fete part time, animatori si mascote Miki si Mini Mouse și pictorițe pentru picturi pe față la copii. Artiști teatru de păpuși și șef de sala restaurant cu hotel și piscină. Șef sala sau ospătar foarte experimentat care va fi șef de sală bucătar bufet rece, și ajutor bucatar.
-
Condiții: Responsabilități: Pentru: Arad județul Arad, cautam persoane de incredere, cu simt de raspundere, care au disponibilitate de lucru cateva ore pe saptamana. Aria de activitate: in apropierea domiciliului dvs. Puteti ajunge in echipa noastra, apeland la numarul de telefon unde ne puteti furniza numele si prenumele dvs. , zona de domiciliu, numarul dvs. de telefon sau puteti trimite cv-ul dvs.la adresa de e-mail din anunt. Noi va vom contacta pentru a va oferi toate detaliile
-
Angajăm urgent soferi taxi.Masina la dispoziția soferului Pot fi si pensionari s-au al doilea job conditii avantajoase .Vindem masini in rate cu ramanere .Mai multe detali la telefon.
-
Cerinte - Personalitate energică, cu atitudine pozitivă, amabilă; - Cunoştinţe avansate de limba engleză; - Cunoştinţe operare PC (Windows, MS Office, Internet); - Permis de conducere categoria B -Fara cazier Responsabilitati - emitere de acte contracte auto -reprezentare clienti la serviciul inmatriculari politie drpciv si primarie -mentinerea relatiilor si gestionarea portofolului cu clientii companiei - Preluati, directionati apelurile telefonice, mesajele; - Pregatiri scrisori, e-mailuri, memorii, prezentări și rapoarte; - Printati, fotocopiati, arhivati documente relevante (transmitere corespondenta curier , e-mail ) pt cei interesati cv -urile se pot transmite prin romjob Programul este flexibil ! Salar fix + comision
-
Ce căutăm? Persoană pasionată de cofetăria artizanala cu abilitati de preparare a prajiturilor si torturilor de la zero creme, blaturi, insertii, etc. Experienta in cofetaria cu productie in masa din semipreparate nu e relevanta, punem mai mult pret pe implicare, pasiune, dorinta de dezvoltare si de a impartasi cunostinte, pe creativitate si inovatie si, nu in ultimul rand, pe corectitudine si loialitate. Cine suntem? Cake Time este un mic laborator de cofetarie cu adevarat artizanala, care si-a castigat clientii in primul rand prin gust natural, nu artificial, prin prospetime si ingrediente premium. Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și vrei sa lucrezi cu pasiune intr-un mediu prietenos te așteptăm sa ne contactezi. Suntem deschisi si pentru un program flexibil in diverse variante.
-
Camin privat pentru persoane varstnice aflat in sectorul 6, angajez terapeut ocupational
-
CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA ALIMENTARA - Angajeaza Urgent Personal Tehnic pentru Postul de: Manager in siguranta Alimentelor HACCP, pentru implementarea procedurilor si editarea, emiterea Manualului HACCP, individual pentru clientii din unitati de alimentatie publica - Resturant si unitati de Productie tip Catering, Cantina, Laborator de Cofetarie patiserie. Candidatul ideal: Minim studii medii - de specialitate Absolvent Facultate Manager in siguranta Alimentara Tehnician HACCP in Calitatea Produselor Alimentare, Instruirea personalului operator prin Audituri, crearea Manualului de Bune Practici si implementarea propriuzisa. Competente cunostinte in metodologia implementarii Procedurilor ISO 22000 conform HACCP din industria alimentara, experienta constituie un avantaj; Experienta in Managementul Comunicarii. Carnet Conducere Categoria B - se asigura auto; Cunostinte operare PC; Bune abilitati de organizare, atentie la detalii, completarea documentelor specifice, tipizate; Atitudine proactiva in ceea ce priveste calitatea si procesul de imbunatatire continua; Bune abilitati de comunicare cu operatorii economici din domeniul - Restaurant, Patiserii, Catering, Carmangerie, Procesare Carne, Industria Alimentara, etc; Bune abilitati de lucru in sistem individual, independent, fara un program bine determinat, planificarea lucrarilor in sistem independent; Persoana dinamica, riguroasa; Integritate profesionala, responsabilitate, Corectitudine;
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Program 4h de luni pana vineri. Se lucreaza cu contract de munca. Detalii la: 0733 971 396 Va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate.
-
Ai nevoie de serviciile unei menajere, bone sau îngrijitoare vârstnici, pentru familia ta? Apelează la serviciile agenției Star Family și noi îți vom găsi persoana potrivită! Beneficiile tale: - Soluție personalizată, adaptată cerințelor tale, - Garanție oferită pentru serviciile noastre, - Consultanță permanentă, pe toată perioada colaborării, - Prețuri corelate cu calitatea serviciilor. Te așteptăm să colaborăm! Agenția Star Family
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Program 2h de luni pana vineri. Se lucreaza cu contract de munca. Detalii la: <span><a class="showNumber" data-tel="0733">07 arata numarul</a></span> 971 396 Va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Program 2h de luni pana vineri Se lucreaza cu contract de munca. Detalii la: <span><a class="showNumber" data-tel="0733">07 arata numarul</a></span> 971 396 Va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate.
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii. Program 3h de luni pana vineri Se lucreaza cu contract de munca Detalii la: <span><a class="showNumber" data-tel="0733">07 arata numarul</a></span> 971 396
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Program 2h de luni pana vineri Se lucreaza cu contract de munca Detalii la: 0733 971 396 Va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate