Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma de transport angajeaza sofer profesionist pe comunitate la prelată. Țările tranzitate sunt: Spania-Franta CERINTE: permis categ. C,E card tahograf atestat transport marfa aviz medical si psihologic valabil experiență minim 6 luni OFERIM: - venituri lunare 2900 ( compus din salar pe țară + diurnă) - transport gratuit la camion si de la camion inapoi acasa(decontat) - dispecerat in limba romana - Contract de România -Baze in Catalunya, Madrid, Franța
-
Promovat
Fabrica din comuna Jilava angajeaza personal calificat si necalificat pe diferite posturi din procesul de productie - MUNCITORI NECALIFICATI. Cautam persoane in special cu domiciliul in zona JILAVA - SOSEAUA PROGRESULUI .-1 DECEMBRIE Persoanele interesate pot contacta angajatorul pentru detalii folosind oricare dintre datele de contact de mai jos : S.C. EXPERT BUSINESS & Co S.R.L. Sediu: Jilava, Şos. Giurgiului 33A, Jud. Ilfov (platforma ARTECA)
-
Promovat
MTL Transport und Logistik cu sediul în85716 Unterschlei heim,una din cele mai serioase firme de curierat din Germania,cu peste 320 de angajati dintre care cel putin 200 sunt romani, își mărește echipa și caută șoferi pentru : Soferi pe 3,5 tone Pentru parteneri noștri UPS, DPD, GLS , Trans O Flex ! Straubing Erding Freising Plattling Regensburg Hengersberg Se livrează colete, Stopurile diferă de la un partener la altul ! Se lucrează de Luni până Vineri, cu posibilitatea de a face 2 sâmbete extra pe luna. 24 de zile de concediu pe an (dupa fiecare an in companie se adauga 1 zi de concediu) Contractul se face direct cu firma germana fără intermediari ! Rugam persoanele interesate să ne contacteze la numărul afișat mai jos: Tel: între orele ( 8:00-18:00) Posibilitate de cazare, contra-cost. Cerem și oferim seriozitate! Echipa MTL va doreste o zi frumoasă!
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam: 2 Montatori panouri fotovoltaice 1 Electrician calificat cu experienta Candidatul ideal: Studii medii tehnice profesionale; Minim 1 an experiență în muncă (constituie avantaj experienta in domeniul sistemelor fotovoltaice Cunoştinte de legislaţie: cunoașterea cadrului legislativ și de reglementare relevant în domeniul energiei si sistemelor de panouri fotovoltaice Disponibilitate la deplasari in tara, preponderent judetul Ilfov, Bucuresti, Teleorman si Imprejurimi Capaciatea si dorința de a invata Disponibil la munca in conditii meteo rezonabile, in aer liber si la inaltime Majoritatea lucrarilor se realizeaza pe acoperis Aptitudini si conditie fizica foarte buna; Capacitate de lucru in echipa Responsabilitate pentru lucrarile efectuate Permis categoria B Descrierea jobului: Montarea panourilor fotovoltaice pe acoperis de casa, pe hala industriala sau la sol Pregatirea materialelor necesare montajului Asigurarea calitatii lucrarilor realizate; Respectarea procedurilor si instructiunilor de lucru Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminată Pachet salarial format din: - salariu Fix: 4000 lei - bonusuri pentru fiecare lucrare si PIF realizat (300lei echipa de 2) + sistem de bonusare motivant pentru lucrări mai mari de 10kwp ; Concedii conform legislației Instruire la locul de muncă (Fronius, Huawei, Solax, Victron, Goodwe, Sungrow ) Echipament de lucru si protectie - asigurat Punct de lucru: zona Bd. Timișoara, S6, Bucuresti, Prime de sărbători Cursuri de perfecționare Bonusuri de performanță Masina de serviciu pentru instalatii
-
Angajam personal pentru contabilitate primara. Experienta in contabilitate primara este necesara. Program 8-17 Sector 3. Salariu 3500-3800 lei net. Persoana atenta la detalii, Rabdatoare, Organizata, Calificat, Studii medii superioare, Punctuala, Responsabila, Comunicativa, Cooperanta, cu experienta in contabilitate primara.
-
-
ROWYES SRL cu sediul in Municipiul Salonta, Piaţa HAIDUCILOR, Nr. 16B, Judet Bihor, angajeaza 2 persoane pe postul de Ajutor bucatar, 2 persoane pe postul de Ajutor ospatar si 1 persoana pe postul de Masinist la masini pentru terasamente (ifronist). Interviul va avea loc in data de 16 aprilie 2024, ora 12 la sediul social.
-
SC UPTOWN TRANSPORT SRL angajeaza 8 persoane pentru postul de Curier (cod COR 962101). Curierul se ocupa cu transportarea si distribuirea coletelor, documentelor, mesajelor si altor articole in cadrul institutiilor, intre institutii, la adrese particulare sau in alte locuri Locatie: Bucuresti, Sector 3 Se ofera contract de munca. Salariul brut 3500 RON Program: 5 zile saptamana, 8 ore zi, 40 ore saptamana Concediu de odiha: 21 zile an. Se ofera cazare, in caz de nevoie. Va rugam sa trimiteti CV-ul la adresa de mail: uptowntransport85 @ gmail.com Oferim si dorim seriozitate
-
Interviurile se tin pe Bd. Aviatorilor nr 40. Responsabilitati: - Sa fii punctual, amabil, atent la detalii si sa ai o prezenta fizica placuta -Sa ai experienta in domeniu de minimum 1 ani; -Sa ai capacitate de lucru individual si in echipa; -Sa prezinti cu placere preparatele restaurantului -Sa cunosti limba engleza (constituie un avantaj) Se lucreaza in ture, 2 cu 2.
-
SC BONISSIMO CATERING SRL, avand CUI 40033163, cu sediul in Sat Margineni, Comuna Margineni, Nr, 8, Judet Bacau, angajeaza: Ajutor Bucatar, cod COR 941101 - 1 post. Cerinte:studii medii, cunostinte de limba engleza, cunostinte in domeniul gastronomiei. Selectia are loc in data de 17.04.2024, ora 09:00, la sediul societatii.
-
Firma de constructii tamplarie aluminiu, Angajam ing Constructor sau ing Mecanic cu sau fara experienta pentru supravegherea lucrarilor de montaj tamplarie aluminiu,montaj pereti cortina si fatade ventilate.Asiguram post permanent,salariu motivant,
-
Angajăm office asistent manager,program de lucru 8 ore CERINȚE *Cunoștințe legislația muncii *Cunoștințe operare PC-MsOffice,Excel *Atitudine proactivă,spirit de echipă,flexibilitate *Bune abilități de comunicare și și relaționare *Bune abilități de organizare,atenție la detalii *Capacitate de prioritizare a sarcinilor *Întocmește contractele ale angajatilor ,gestionarea si verificarea periodica a dosarelor de personal *Organizarea,îndosariere și arhivarea documentelor Experienta in domeniu constituie un avantaj BENEFICII OFERITE *Mediu de lucru dinamic *Salariu motivant Tel
-
Firma de constructii ,angajam lucratori atat calificati cat si necalificati pentru executie si montaj tamplarie de aluminiu, pereti cortina si fatade ventilate .Oferim loc de munca stabil , salariu motivant si bonuri de masa .
-
Buna ziua, cautam personal CALIFICAT pentru santiere din Romania (NECESITA RELOCARE) pentru urmatoarele posturi: -LACATUS MECANIC -SUDOR TIG Cerinte: -Diploma acreditata -CV -Disponibilitate de deplasari in tara Beneficii: Salariu fix, diurna, prime de sarbatori, ore suplimentare platite dublu, transport asigurat, cazare asigurata, asigurare de risc si accidente, servicii medicale la clinica privata. Veniturile totale sunt de aprox. 6500-7000 lei lunar. Camerele sunt la comun. Interviul se sustine la Bucuresti si consta in proba de lucru.
-
Societate de constructii, angajam meseriasi (cu sau fara experienta, calificati sau necalificati) Detalii la telefon:
-
Avem nevoie de vanzator pentru magazinul Relay si Hub din incinta Garii Brasov - daca doriti puteti sa va prezentati si la magazin. Full Time Salariu 2000 - 2600 RON pe lună Descrierea ofertei Cerințe: Minim 12 clase - preferabil; Disponibilitatea de a lucra in 2 schimburi si 2 weekend-uri pe luna; Experienta constituie un avantaj dar nu este necesara. Oferta de munca: Program de lucru full-time, în schimburi: schimbul 1 de la , schimbul 2 de la 14:00 - 20:00; Contract de muncă; Concedii conform legislației; Bonuri de masa in valoare de 600 de lei; Bonusuri de performanță; Salariul este cuprins intre 2000 - 2600 RON pe lună net Responsabilități: Sa asigure servirea clientilor; Sa asigure incasarea banilor de la clienti si efectuarea platilor catre clienti; Sa primeasca in mod corect numerarul pentru alimentarea casei; Sa semneze registrul de casa de primire a numerarului; Sa deschida si sa alimenteze casa; Sa puna in functiune casa de marcat si POS-ul; Sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei; Sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact
-
Căutăm asistent proiect , cod COR 334303 Fundația Life Tineret este în căutare de Asistent de proiect care să ofere suport la implementarea unui proiect de suflet menit să acorde sprijine dezvoltarea de activitați educaționale copiilor 6-13 din Oradea. Căutăm oameni care să lucreze cu voluntari locali si internaționali și care să ne ajute să dezvoltăm activităti și servicii pentru comunitatea noastră. Ești omul potrivit dacă: Ești absolvent de studii superioare; Ai un nivel avansat de cunoaștere a limbii engleze; Ai foarte bune abilități de utilizare a pachetului MS Office; Ai experiență în implementarea proiectelor cu finanțări europene; Ai experiență relevantă în realizarea de sarcini administrative (arhivare documente, organizare evenimente); Ai atenție la detalii și capacitate de analiză și sinteză a datelor; Ai capacitatea de a respecta deadline-uri; Ești o persoană cu atitudine proactivă și flexibilitate în gândire și acțiune; Ești un om deschis, cu inteligență emoțională și atitudine pozitivă; Ai inițiativă; Ai experienta de lucru cu voluntari locali si straini, experienta cu programul ESC - European Solidarity Corps al UE Ne vom baza pe rolul tău pentru: Oferirea de suport administrativ și logistic managerului de proiect; Pregatire si Organizare intalniri de lucru cu echipa de proiect; Pregatire si coordonare activitati dedicate copii si tineri; Coordonarea fluxului de documente (transmiterea, primirea și înregistrarea documentelor) și derularea operațiunilor specifice implementării unui sistem de arhivare eficient, conform contractului de finanțare; Transmiterea tuturor documentelor de raportare și monitorizare (rapoarte specifice activității de implementare, progres, cereri de prefinanțare și rambursare etc) pe durata implementării proiectului; Traduceri, tehnoredactări și protocoale documente pentru proiect; Întreținerea relațiilor cu furnizorii: verifică, îndosariază și sintetizează rapoartele echipei de implementare, menține legătura cu finanțatorul și alte organisme și autorități implicate în finanţarea și monitorizarea proiectului aprobat în scopul depunerii de documente; Te întâmpinăm cu: Mediu de lucru dinamic și empatic în care prețuim diversitatea, inovația, responsabilitatea, automanagementul; Portofoliu de evenimente, campanii, platforme și produse, foarte divers; Pachet salarial + tichete de masa; Participare la diferite conferințe, traininguri, formări, evenimente; Zi liberă de ziua copilului tău; Participare la ieșiri trimestriale cu colegii și teambulding-uri; Fiecare zi vitaminizată cu ceai sau cafea; APLICATIA TA va trebui să contină CV in ro sau Engleză, care să aibă date valide de contact si care să fie trimisă pe email la adresa Informații suplimentare pot fi oferite și la nr. de telefon: . Aplicatiile primite vor fi analizate in ordinea sosirii de către o comisie din partea organizatiei iar cei a căror aplicatie corespunde asteptărilor noastre vor fi contactati telefonic și email.
-
Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl
-
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Angajam personal pentru magazin fornetti str.3august(zona Traian ). Atributii:recepție marfa,coacerea produselor,vanzare,emitere bonuri fiscale,incasare bani cash și card,efectuare inventar. Programul de lucru: -luni,miercuri și vineri intre orele 06:16:30 Sau -luni,marți și joi ,vineri intre orele 06:16:30 Sau -luni,marți,miercuri, joi ,vineri intre orele 06:16:30 Persoanele interesate pot stabili un interviu la nr. .
-
Angajam muncitori calificati executie termosistem si muncitori necalificati in constructii. Salariu motivant.
-
Angajăm personal spălătorie de covoare Căutam persoane motivate si dornice sa se alăture echipei noastre. Candidatul ideal va fi responsabil pentru menținerea standardelor ridicate de curățenie, asigurându-se că fiecare covor tratat în spălătorie este livrat clienților noștri într-o stare impecabilă. Responsabilitate: Spălarea și curățarea covoarelor în conformitate cu standardele noastre de calitate, folosind doar echipamente noi complet automatizate. Folosirea corecta a echipamentelor și solutiilor de curatare. Inspectarea și verificarea covoarelor curatate. Cerințe: Experienta nu este necesara, se asigura instruire. Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii de muncă. Permis cat. B reprezinta un avantaj Beneficii: Pachet salarial atractiv + bonusuri Mediu de lucru plăcut și echipa prietenoasa. Formare și dezvoltare profesională continuă. Pentru mai multe detalii privind serviciul și salarizarea ne puteți contacta.
-