Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-04-28-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Eltex Recycling SA, firma prestatoare de servicii de reciclare în cadrul unei fabrici din Brașov , suntem în căutare de Lucrători sortatori. Oferta si beneficii: - Contract pe perioadă nedeterminată - Tichete de masă în valoare de 35 lei tichet - Bonus pentru recomandare colegi; - Bonus pentru prezenta; - Tichete cadou de Crăciun, Paște, 1 Iunie; Programul de lucru în 3 schimburi. PROFIL: - Capacitatea de a lucra în echipa; - O buna disciplina personala, abordare flexibila fata de munca si fata de schimbari; Pentru informatii suplimentare, va rugam sa il sunati pe colegul nostru Claudiu la numărul de telefon din anunț.
-
Promovat
Manpower angajeaza bobinator pentru clientul nostru, un mare jucator din industria automotive Beneficii: Salariu: 4200 brut Tichete de masa de 20 de lei pe zi lucrata Decont de transport Program de lucru in trei schimburi de Luni pana Vineri: 07:00-15:00 15:00-23:00 23:00-07:00. Asteptam apelurile dumneavoastra
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Angajez femeie de serviciu pentru punct de lucru din Cernica. Se lucreaza 8 ore zi, 5 zile saptamana, salarizare 3700lei net. Mai multe detalii la telefon 0748199452.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descriere Club din Sectorul 6 , angajeaza Receptionera Club , 5000 lei net , tips lunar in jur de 3000-3500 lei care este personal , nu se pune la comun cu colegii. Fată cu aspect fizic placut , minimum 12 clase , sociabila, abilitati de comunicare si lucru in echipa. Disponibilitate de a lucra in ture . Posibilitate si de part time , 5 ore zi , 2500 lei net. Pentru detalii si stabilire interviu , sunati la .
-
Candidatul ideal: Persoana dinamica, dispusa sa lucreze in echipa, sociabila, capabila sa-si indeplineasca atributiile de serviciu si sa-si asume responsabilitatea pentru lucrarile efectuate. Cerinte: Cunostinte de contabilitate primara Cunostinte legislatie evidenta stocuri Cunostinte in activitatea de gestiune si de operare MS Office ATRIBUTII PRINCIPALE (si sarcini aferente): 1. Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa - Opereaza in stoc miscarile de marfa - Pastreaza documentele justificative legate de stocuri - Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa - Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic - Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei - Respecta legislatia de gestiune a stocurilor -Verifica preturi de achizitie al marfii. 2. Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare - Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii -Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie - Verifica documentele la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante - Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor - Raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului 3. Asigura miscarea stocurilor - Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in substocuri si retur - Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare primire la zi Oferim: Mediu de lucru plăcut și dinamic Oportunități de dezvoltare profesională Salariu competitiv și beneficii suplimentare Dacă sunteți interesat și credeți că aveți aptitudinile necesare, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email sau să aplicați în persoană la Hotel Cubix, Brasov, Bd. Saturn nr.47
-
Incepand de astazi compania noastra se mareste. Daca doresti sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice te asteptam sa ne cunoastem mai bine. Oferim mediu de lucru placut, program flexibil. Conditii obligatorii: -varsta min. 20 ani; -posesor permis de conducere categoria B, precum si detinerea unui autoturism personal pentru activitati de teren; -experienta in domeniu Descriere job: -cunoasterea portofoliului agentiei; -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite; -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; -promovarea ofertelor; -stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; -vizionarea imobilelor cu clientii interesati; -intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; -consilierea clientilor si a proprietarilor; -asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiilor; -comunicare activa prin telefon, email si in persoana; -crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii; -prospectarea pietei; -identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu; Candidatul potrivit pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, cu atitudine de invingator, negociere si convingere, punctual, cunostiinte PC, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate, adaptare la situatii noi, putere de concentrare si atentie distributiva, cu diponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic, dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa. Beneficii: castiguri nelimitate din comisioane+diverse bonusuri in functie de realizari, program flexibil, suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala, mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia conteaza, posibilitatea de dezvoltare in cadrul firmei. Zona de desfasurare a activitatii: Sectorul 4, Sectorul 3, Popesti-Leordeni.
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Suntem în căutarea unui Manipulant marfuri care sa ne ajute sa manipulam si sa gestionam eficient marfurile in cadrul fabricii de mezeluri, cat si in cadrul depozitului logistic de marfuri alimentare, pentru asigurarea fluxului de producție și aprovizionării corespunzătoare a liniei de producție, cat si a depozitului. Modul în care tu ne poți ajuta este să te ocupi de următoarele responsabilități: -baxarea(ambalarea) in cutii de carton a produselor congelate si asezarea acestora pe paleti -decongelarea materiilor prime, asezandu-se pe rafturi -descarcare marfa(paleti, carcasa, lazi de materii prime) -pregatirea comenzilor de marfuri in vederea distributiei -incarcare descarcare marfuri in din masini -Menține curățenia și ordinea în zona de depozitare -Comunică orice probleme apărute în timpul manipulării mărfurilor către supervisorul direct În plus, pentru postul de Manipulant marfuri, cerem: -Minim 10 clase; -Seriozitate; -Capacitatea de a lucra într-un mediu fizic solicitant și de a ridica și transporta mărfuri grele; -Disponibilitatea la lucrul in ture, inclusiv ture de noapte, de luni pana vineri, 8 ore Ce oferim: -salariul net porneste de la 3000 lei luna, -tichete de masa 30 ron zi lucratoare -ore suplimentare platite bonusuri de performanta si de prezenta -contract de munca perioada nedeterminata -prime si cosuri cu produse alimentare cu ocazia sarbatorilor -decontare retete medicale, spitalizari, interventii chirurgicale -stabilitate, specializare la locul de munca Valorile pe care le prețuim în General Agro Com sunt: - Disponibilitate - Responsabilitate - Realizarea obiectivelor - Dorința de dezvoltare - Grija față de client Daca si tu te identifici cu valorile noastre, atunci te asteptam la interviu la punctul de lucru din Buzau, str.Transilvaniei, nr.429 (vis-a-vis de fosta locatie Metro), sau suna la nr de telefon afisat. Iti multumim!
-
Descrierea jobului Realizeaza activitati de testare a autovehiculelor, tinand cont de cerintele predefinite in documente specifice si caiete de sarcini. Ofera informatii privind caracteristicile tehnice ale vehiculului: comportamentul si functionarea vehicului in diferite conditii, aspecte tehice care nu se incadreaza in conditiile de functionare optime. Cerinte : Minim 6/12 luni experienta intr-o pozitie similara Permis categoria B minim 3 ani vechime Permis categoria C/E constituie un avantaj Cunosterea legislatiei rutiere in vigoare, fara cazier judiciar Persoana responsabila, orientata spre rezultat Program de lucru Luni-Vineri( Sambata,Duminica,optional), in trei schimburi. Beneficii: Salariu fix Diurna Sporuri/Bonusuri Locatie: Titu, Dambovita
-
Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (70%), PENNY, CORA, AUCHAN, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. MAX, DM, Noriel, Animax, Decathlon, Kitchen Shop, English Home, Sabon, Leonidas, Douglas Parfumerie etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-12 comenzi zilnic.Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie.De asemenea îți oferim: -24-26 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră !
-
Gim Service - Faget angajeaza pentru fabrica de producție peleti: șef producție, operatori productie
SC GIM SERVICE SRL angajeaza: SEF PRODUCTIE si MUNCITORI pentru fabrica de producție peleti Cerinte pentru SEF PRODUCTIE: - experienta în coordonarea producției de minim 3 ani (avantaj în domeniul prelucrării lemnului) - permis de conducere Cerinte pentru MUNCITORI: - seriozitate, dorința de munca si dezvoltare Oferim: - conditii de munca si retributie bune - salariul platit la timp - cursuri si instruiri pentru specializare/calificare si de crestere a competentelor - card de masa - decontare transport pentru cei din localitățile învecinate - asigurare medicala personalizata - un loc de munca stabil si sigur, unde sunteti respectat si de unde puteti iesi la pensie CV-uri si informatii la: - tel.:
-
CC DELIVERY IAȘI SRL , angajează , colaboreaza cu PFA-uri , SRL- uri pentru livrarea produselor food și non-food . Ai nevoie de permis auto , mașina , telefon cu sistem operare android . Pentru mai multe detalii rog sunați la Nr
-
Responsabilitati principale: Indentificarea si contractarea clientilor potentiali privind activitatea prestata de catre firma (door to door); Prezentarea posibilitatilor si oportunitatilor; Realizarea planului de contractatre clienti; Intocmirea rapoartelor saptamanale cu privire la activitatea de vizite si contractare. Cerinte: Studii medii sau superioare de inginerie absolvite; Permis de conducere categoria B; Masina proprie-reprezinta avantaj; Disponibilitate pentru munca de teren (aprox. aprox. 95% din timpul lucrat); Abilitati de comunicare; Atitudine proactiva; Orientare catre rezultat; Cunoscator a limbii engleze sau germana (mediu sau avansat); Disponibil pentru scolarizare in Germania; Domiciliul - din Romania. Beneficii: pachet salarial motivant fix + tichete de masa + bonus de performanta; contract pe perioada nedeterminata; training-uri de pregatire; oportunitatea de a lucra in cadrul unei companii internationale; Contact /
-
Oferim servicii profesionale de curățenie în Slatina și împrejurimi. Curățenie generala persoana fizică: -Garsonieră 230 ron -Apartament 2 camere 300 ron -Apartament 3 camere 400 ron -Apartament 4 camere 500 ron -Casă (200 mp) 750 ron - Curățenie după constructor 6ron m Curățenie persoane juridice (birouri,firme,șantiere) -Curățenie generala la m 3,5 ron -Curățenie de întreținere 2,5-3,5 ron m -Curățenie după constructor 7 ron m (șantier) -Curățare geamuri suprafețe accesibile 2-3 ron m De ce sa alegi firma noastră de curățenie? Echipa noastră de curățenie este profesională, serioasă și bine pregătită. Avem o experiență de peste 10 ani, dobandita in Anglia.în acest domeniu utilizăm echipamente și produse de curățenie de înaltă calitate. Flexibilitate în program adaptată nevoilor dumneavoastră. Servicii personalizate pentru a satisface cerințele fiecărui client. Contactează-ne acum pentru o ofertă personalizată și bucură-te de un mediu curat în locuința sau biroul tău. Detalii la numărul 0784 șase 7 unu 9 9 4
-
Promovat
CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii superioare; - Experienta minim 1 an pe o pozitie similara; - Cunostinta operare Microsoft Office; - Aptitudini de intelegere verbala si de exprimare orala; - Sensibilitate la probleme; - Capacitate de sinteza; - Spirit de lucru in echipa; - Disciplinat; - Bun organizator; - Cazier judiciar curat. DESCRIEREA JOBULUI: - Asigura preluarea si procesarea solicitarilor colaboratorilor societatii, inregistrand comenzile care vin telefonic sau prin intermediul mediului online; - Promoveaza si vinde produsele si serviciile oferite de catre societate; - Preia feed-backurile si sugestiile colaboratorilor; - Intocmeste graficele de programare pentru serviciile oferite de societate; - Urmareste atragerea permanenta de noi clienti.
-
Angajăm Șoferi Cat.C & C+E în Germania. Cunoașterea limbii Germane nu este necesară. Cazare asigurată Contra - Cost, Salarii lunare de până la 3,000 Net, Program de muncă Luni-Vineri Permis de conducere CAT. C & C+E
-
Promovat
Colegii din CSi Romania, locatia Reghin, isi cauta un nou membru. Isi doresc sa aiba experienta ca Operator CNC (strung), bune cunostinte de citire a desenului tehnic, sa fie o persoana muncitoare si de incredere. Il primesc cu o cafea calda , intr-un mediu de munca placut, unde buna dispozitie face parte din echipa. Daca stii pe cineva care isi cauta job sau esti tu interesat, te asteptam la un interviu in care sa povestim in detaliu despre responsabilitati/ in care sa ne cunoastem. Reamintim si de beneficii: Tichete de 30 lei Decontarea abonamentului de transport in comun Asigurare medicala privata si pensie privata Bonus de performanta Cafea si abonament Bookster
-
Angajăm un cuplu pentru o Gelaterie în Germania. -Contract de muncă legal încheiat în Germania. -Cazare GRATUITĂ ! , -Salariu începând de la 1.400 Net -O masă asigurată gratuită. - Ajutăm cu transportul din România - Germania cu reținere din primul salariu. Mobil WhatsApp
-
Angajam Pizzer experiență cuptor pe lemne , sezonier litoral stațiunea Neptun. . Oferim cazare, contract muncă , salariu discutabil . Vă rugăm seriozitate. Exclus cei care nu au experiență .
-
Angajam personal calificat cu experiența documentata in montajul de fațade ventilate si pereți cortină. Cerințe: Experiența in montajul de fațade ventilate, pereți cortină sau tâmplărie in general - obligatoriu; Permis de conducere cat. B - constituie un avantaj. Responsabilitate, seriozitate, implicare. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Condiții de lucru optime; Asigurăm cazare pentru persoanele din Republica Moldova si sau din tara; Bonusuri de performanță; Decont Transport Salariu motivant in funcție de cunoștințele si aptitudinile obținute
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Îngrijirea și bunăstarea persoanelor dragi ție, este prioritatea noastra! Cu experiență și grijă, oferim servicii de îngrijire la domiciliu, cu tariful de 50 RON pe oră. In cadrul serviciilor noastre de ingrijire, elaborarm si implementam un plan personalizat de ingrijire, in care evidentiem detaliat activitatile si observatiile zilnice, pentru a monitoriza si evalua progresul si nevoile individuale ale fiecarui client. Prin intermediul serviciilor noastre, oferim: - Asistenta completa in sarcinile de ingrijire personala precum asistență în baie, inclusiv spălarea, baie partiala la pat, îmbrăcatul și igiena orală, pentru a asigura confortul si bunastarea clientilor nostri. - Administrarea medicamentelor conform instructiunilor prescrise, pentru a asigura o gestionare corecta a tratamentelor si a imbunatati starea de sanatate a beneficiarilor nostri. - Suport emotional si social dedicat, implicandu-ne in activitati care promoveaza atat bunastarea fizica, cat si mentala a clientilor nostri, pentru a le imbunatati calitatea vietii. - Ajutor specializat in pregatirea, servirea si hranirea meselor, respectand nevoile dietetice specifice ale fiecarui individ, pentru a asigura o alimentatie sanatoasa si echilibrata. - Asistenta activa pentru mobilitate si transfer, precum transferul clienților între pat și scaun sau scaun cu rotile, utilizând echipamente și tehnici adecvate, pentru a le asigura confortul și siguranța în mișcare. - Mentinerea unui mediu curat si sigur in permanenta, prin implicarea noastra in sarcini de menaj si respectarea riguroasa a procedurilor de control al infectiilor, pentru a reduce riscul de imbolnavire si a mentine un mediu propice vindecarii si recuperarii. Pentru o evaluare si programare, va rugam sa ne contactati.
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului sau pe orice adresa de mail de pe site-ul firmei Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu