Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-05-18

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Agent de Vanzari Servicii de Curierat

    Cerinte: - experienta pe un post similar de minim 1 ani - excelente abilitati de organizare, comunicare si negociere - abilitati de intretinere si dezvoltare a relatiilor cu clientii - persoana dinamica, organizata, responsabila, punctuala - Cunostinte de operare calculator (office, Email, Excel) Avantaje : - studii superioare - experienta in domeniul vanzarilor de servicii de curierat - buna cunoastere a pietei si mediului de afaceri de curierat din Romania; - permis de conducere categoria B - cunoasterea lb. engleza la nivel mediu avansat Descrierea jobului: - prospectarea pietei - implementarea strategiei companiei si promovarea produselor acesteia - realizarea obiectivelor de vanzari si executie, stabilite pentru dezvoltarea companiei - cresterea numarului de clienti si mentinerea relatiilor cu clientii existenti - urmarirea derularii contractelor comerciale, precum si negocierea acestora - realizarea si asigurarea unui sistem eficient si facil de comunicare raportare cu catre managementul companiei Oferta (bonusuri, beneficii) - remuneratie motivanta - bonusuri de performanta acordate lunar sau trimestrial - mediu profesionist de lucru - participarea la training-uri de perfectionare - comision din vanzari Detalii la telefon:

  • Sofer auto, Categoria C, Atestat colete ADR

    Sofer auto, Categoria C, Atestat colete ADR                                                                                                   Compania noastra cauta un Sofer auto cu Categoria C si Atestat colete ADR pentru a se alatura echipei noastre dinamice. Daca esti o persoana responsabila, atenta la detalii si iti place sa lucrezi in domeniul transporturilor, aceasta pozitie ar putea fi potrivita pentru tine. Responsabilitati: *Transportarea coletelor conform rutei stabilite acoperind judetele Constanta si Tulcea. *Asigurarea securitatii marfii transportate conform reglementarilor ADR; *Intretinerea autovehiculului conform normelor de siguranta; *Completarea documentelor de transport conform legislatiei in vigoare; *Colaborarea cu echipa pentru asigurarea unei bune desfasurari a activitatii. Cerinte: *Permis de conducere Categoria C si atestat colete ADR valabil; *Experienta anterioara in domeniul transporturilor reprezinta un avantaj; *Capacitatea de a lucra eficient in echipa; *Atentie la detalii si responsabilitate in gestionarea marfurilor transportate; *Abilitati bune de comunicare si relationare interpersonala. Beneficii: *Oportunitatea de a lucra intr-o companie stabila, cu o reputatie solida pe piata; *Program de lucru flexibil; *Program zilnic maxim: 8 ore; *Salariu competitiv si bonusuri in functie de performanta; *Echipa tanara si dinamica; *Autoutilitare moderne. !  Se lucreaza in echipaj de 2 persoane, un sofer si un gestionar. ! Daca esti interesat de aceasta pozitie si te regasesti in cerintele mentionate, te invitam sa aplici pentru postul de Sofer auto, Categoria C, Atestat colete ADR. Alatura-te echipei noastre si fa parte dintr-o experienta de lucru valoroasa si motivanta!

  • 5

    Societate comerciala angajeaza OM DE CURTE,post sezonier.

    Societate Comerciala angajeaza barman,sezonier. Post sezonier,conditii salariale avantajoase,celor din tara asiguram cazare. Asteptam cv-ul dumneavoastra pe adresa de email Mai multe detalii la numarul de telefon : .

  • INSTALATOR instalatii pentru constructii

    Instalator, specializat in instalatii termice, sanitare si HVAC pentru centre comerciale, cladiri de birouri, hale industriale. Cerințele postului: - studii tehnice de specialitate - capacitate de citire/intelegere a planurilor - experienta in domeniu intre 3-5 ani - permis conducere cat B (constituie avantaj) - capacitate de organizare si planificare, seriozitate si responsabilitate - abilitati tehnice si indemanare practica Responsabilitățile postului: - stabileste necesarul de materiale - pregateste operatiile de montaj - verifica componentele instalatiilor ce urmeaza a fi montate - identifica, conform planurilor, marcheaza corespunzator si amenajeaza traseele conductelor de canalizare - monteaza retelele de canalizare interioara - amenajeaza locul de montaj si monteaza obiectele sanitare - verifica si pune in functiune instalatiile - monteaza retele exterioare de apa ingropate in sol - monteaza instalatii de ridicare a presiunii apei cu pompe - monteaza conducte de distributie - remediaza defectiunile aparute Compania noastra ofera: - contract perioada nedeterminata - tichete de masa - abonament clinica privata - zile suplimentare de concediu de odihnă

  • ELECTRICIAN pentru constructii

    Electrician autorizat ANRE sau nu, specializat in instalatii electrice pentru centre comerciale, cladiri de birouri, hale industriale. Cerințele postului: - studii tehnice de specialitate (electric, electromecanic, electrotehnic) - autorizatie ANRE - constituie avantaj - capacitate de citire/intelegere a schemelor electrice - experienta in domeniu intre 3-5 ani - permis conducere cat B - constituie avantaj - capacitate de organizare si planificare, seriozitate si responsabilitate - abilitati tehnice si indemanare practica Responsabilitățile postului: - citeste si interpreteaza corect schema electrica - monteaza si repara prize, lampi, corpuri de iluminat - utilizeaza instalatiile electrice de joasa tensiune, inclusiv a aparatelor din tablourile electrice - monteaza instalatiile electrice aferente alimentarii cu energie electrica a echipamentelor termice, sanitare si HVAC - monteaza si intretine tablourile electrice de distributie de joasa tensiune (conexiuni si aparate de conectare, comutare si protectie, disjunctoare, aparataj de tablou) - elimina defectele principale in functionarea retelelor electrice de consum interioare (scurt circuit, suprasarcina, etc) - executa lucrarile de reparatii minore si remediaza avariile - isi intocmeste necesarul de materiale si echipamente in vederea executarii sarcinilor zilnice - trage cablurile si stabileste/fixeaza traseul instalatiei in functie de cerinte - monteaza tuburile de protectie, conductorii si echipamentele si realizeaza conexiunile si izolatiile conform schemei si normelor tehnice de securitatea muncii - pune sub tensiune instalatia si utilizeaza aparate, tehnici si proceduri specifice pentru verificarea functionarii acesteia - repara sau inlocuieste eventualele echipamente defecte, conductori, izolatii, conform cerintelor - asambleaza si echipeaza tablourile electrice conform documentatiei tehnice de proiectare - cableaza, monteaza componentele tabloului electric, eticheteaza si verifica/testeaza functionalitatea acestuia in conformitate cu schema electrica Compania noastra ofera: - contract perioada nedeterminata - tichete de masa - abonament clinica privata - zile suplimentare de concediu de odihnă

  • 152

    Lucrator comercial / casier

    Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare

    Repostat automat
  • Angajez Inginer Constructii Civile

    Candidatul Ideal - Absolvent al Facultății d Construcții; - Cunoștințe d utilizare a computerului MS Office, AutoCAD (nivel citire) - Persoană meticuloasă, atentă la detalii; - Aptitudini d conducere și coordonare a activităților complexe, cu accent pe calitate, încadrarea în termene și buget; - Cunoașterea legislației în vigoare în domeniu; - Posesor permis d conducere categoria B; - Bune abilitați d comunicare (scris și verbal); - Abilitatea d a dezvolta relații bune cu clienții și reprezentanții clienților; - Punctualitate, eficiență și asumarea responsabilității; Descrierea jobului - Planific r , organizar și monitoriz r întregii ctivități l nivelul punctului de lucru, răspunzand de r zult te, de calitat c stor și d înc dr rea în t rm n le d xecuție st bilite; - Supravegherea și coordonarea angajaților și subcontractorilor; - Coordonarea asigurării Șantierului cu utilajele si uneltele necesare, răspunzând de exploatarea și întreținerea lor; - Pregătirea informațiilor necesare întocmirii situațiilor de lucrări lunare - Verifica planurile de executie si propune solutii constructive pentru rezolvarea neconformitatilor identificate; - Monitorizeaza executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al cantitatii, calitatii si respectarii termenelor de executie; - Intocmeste si sau verifica situatii de lucrari, rapoarte de lucru, procese verbale si orice alta documentatie cu caracter tehnic; - Studiaza detaliile de proiectare si documentatia tehnica si comunica orice neconformitate sau problema sesizata - Urmareste ca aprovizionarea cu materialele comandate sa se faca la timp si verifica existenta documentelor de calitate; - Isi insuseste si urmareste aplicarea legislatiei, procedurilor si instructiunilor tehnice de lucru. - Intocmeste liste cu necesarul de materiale pe baza planurilor si a altor documente din proiect

  • 1

    Angajam Administrator tehnic multifunctional Asociatii de Proprietari - Ansambluri Rezidentiale

    Angajam Administrator tehnic multifunctional FULL TIME pentru Asociatii de Proprietari - Ansambluri residentiale Postul consta in inspecarea zilnica a 1-3 ansambluri rezidentiale si rezolvarea problemelor administrative si tehnice constatate. Responsabilitati: Tehnicianul este responsabil pentru bunul mers al tuturor aspectelor tehnice si administrative ale complexului si e obligat sa ia urmatoarele masuri: - sa inspecteze zilnic spatiile comune ale ansamblului; - sa remedieze problemele tehnice administrative pe care le poate rezolva; - sa instiinteze managerul despre problemele aparute, cu prioritate despre cele nerezolvate. Sa urmaresca procesul de rezolvare pana la finalizarea acestuia; - sa propuna furnizori si solutii pentru problemele pe care nu le poate rezolva; - sa inspecteze modul cum furnizorii realizeaza lucrarile contractate de Asociatie; - aprovizioneaza complexul cu piese si consumabile; - raport de activitate zilnic; - comunicare cu managerul de locatie, cu presedintele sau locatari in functie de necesitati; Competente profesionale: Administratorul tehnic trebuie sa aiba minim competente medii in urmatoarele domenii (in ordinea importantei): - Instalatii sanitare; - Instalatii electrice; - Lacatuserie; - Vopsit zugravit tencuit mici reparatii - Curenti slabi (interfoane, sistem supraveghere video, senzori, automatizari, etc.); - Organizare, comunicare si intelegere aspect tehnice si administrative; Salariul net 3000-3500 lei.

  • 2

    Angajam Srungar - Strung Conventional

    Cunostinte in citirea planurilor mecanice, dimensionari si tolerante. Utilizarea echipamentelor mecanice de măsurare. Se ofera stabilitate, salarizare si toate beneficiile prin lege si stimulente. Tipul locului de muncă: normă întreagă, temporar, cu contract

  • 9

    Sofer tir intern

    Angajez sofer profesionist cat. C+E pentru curse interne pe ansamblu de 40t , prelata. Program de Luni pana Vineri. Cerinte:. - Experienta minima de 2 an. - Detinator cartela tahograf si atestat profesional de transport marfa - Aviz medical si psihologic valabil. Pentru mai multe detalii va rog sa ma contactati.

  • Angajam expert contabil.

    Firma din Timisoara, angajam expert contabil cu minim 10 ani experienta. Salariu negociabil. Pentru mai multe detalii, sunati sau lasati mesaj.

  • Angajare manipulant marfa

    Specificații Numele companieiEXPRESS MOTORS SRLTip jobfull timeDescriereAngajare manipulator marfa pentru SC EXPRESS MOTORS SRL , Bistrita str.Drumul Cetatii nr.23, perioada nedeterminata ,oferta pentru straini

  • 1

    Angajez confectionera

    Avem nevoie de o fata care poate sa lucreze produse de la inceput la sfarsit, sau dornica sa invete. Suntem atelier de confectii serii mici. Relatii la telefon

  • Angajare manipulant marfa

    Specificații Numele companieiEXPRESS MOTORS SRLTip jobfull timeDescriereAngajare manipulator marfa pentru SC EXPRESS MOTORS SRL , Bistrita str.Drumul Cetatii nr.23, perioada nedeterminata ,oferta pentru straini

  • Operator Colorare( (Vopsele si tencuieli decorative) -nu este necesara experienta

    Cerinte: - studii medii, de preferinta cu profil chimic. Responsabilitati: - efectueaza procesul de colorare conform instructiunilor tehnice recomandate de producatorul echipamentului; - pregateste produsele in vederea livrarii la client; - ofera informatii de pret consilierilor si agentilor de vanzari; - gestioneaza pigmentii folositi in procesul de colorare. Program Luni-Vineri Beneficii: - tichete de masa; -decontarea transportului; -discount analize medicale.

  • 3

    RESPONSABIL QMS ( Calitate Mediu S.S.M. - on site)

    Suntem in cautarea unui Responsabil QMS (Calitate Mediu S.S.M. - on site) pentru santierele noastre din Oradea si imprejurimi. Candidatul ideal: - Absolvent cu diploma de inginer - Curs in domeniul SSM cu o durata de cel putin 80 ore, precum si absolvent al unui program de invatamant postuniversitar in domeniul SSM cu o durata de cel putin 180 ore - Minim 3 ani experienta anterioara in activitati SSM, prezinta avantaj experienta anterioara in santiere de constructii - Cunostinte solide privind legislatia SSM PSI - Persoana cu bune abilitati de comunicare si lucru cu oamenii - Bune abilitati de planificare si organizare a propriei activitati si de rezolvare a problemelor - Persoana proactiva si orientata spre rezultate - Capacitatea de a lua decizii rapide si eficiente in situatii de urgenta - Cunostinte de limba engleza reprezinta un avantaj - Abilitati operare calculator MS Office si PowerPoint - Permis de conducere : categoria B Activitatea se va desfasura cu preponderenta pe santierele din vestul tarii.

  • Angajam Agent Vanzari

    Ești dinamic și îți place să comunici cu oamenii? Atunci te vrem în echipa noastră! *Ce căutăm:* - Persoane energice și cu abilități excelente de comunicare. *Ce oferim:* - Job full-time. - Salariu motivant, între 2.500 și 6.000 de lei. - posibilitatea de a lucra în cadrul unei echipe tinere și dinamice - Nu necesită experiență - acceptăm atât persoane cu experiență, cât și debutanți. - Mașina personală reprezintă un avantaj. - Posibilitate de promovare. - Vacanțe platite de companie. *Alătură-te echipei noastre și du-ți cariera la un alt nivel în vânzări!* *Aplică acum!*

  • Social Media

    Angajăm Social Media Ești pasionat de social media și ai abilități excelente de comunicare? Îți place să creezi conținut captivant și să interacționezi cu comunitatea online? Atunci te vrem în echipa noastră! Ne dorim să ne extindem echipa cu un Social Media Manager talentat și creativ. Responsabilități: Dezvoltarea și implementarea strategiilor de social media pe diverse platforme (Facebook, Instagram, LinkedIn, etc.) Crearea și gestionarea conținutului atractiv (texte, imagini, video) pentru canalele noastre de social media Monitorizarea și analizarea performanței campaniilor și realizarea de rapoarte periodice Interacțiunea cu urmăritorii și gestionarea comunității online Colaborarea cu echipa de marketing pentru a alinia campaniile de social media cu obiectivele generale ale companiei Rămânerea la curent cu tendințele și bunele practici în domeniul social media Cerințe: Experiență anterioară în gestionarea conturilor de social media Cunoștințe solide despre platformele de social media și instrumentele de analiză Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală Creativitate și atenție la detalii Capacitate de a lucra independent și în echipă Cunoștințe de bază în design grafic și editare video reprezintă un avantaj Beneficii: Mediu de lucru dinamic și creativ Oportunități de dezvoltare profesională Pachet salarial atractiv Program flexibil Teambuildinguri și evenimente interne Dacă ești pregătit să îți folosești creativitatea și expertiza pentru a crește prezența noastră online, trimite CV-ul tău și un portofoliu de lucrări relevante la Te așteptăm în echipa noastră!

  • 15

    Flotă parteneră autorizată Uber Bolt

    Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18.

Salvează căutarea