Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-06-11-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam stivuitorsit pentru o fabrica de mase plastice din Pantelimon! Responsabilitati: - incarcare descarcare marfa; - activitati de receptie sau pregatire marfa. Cerinte: - studii medii finalizare; - atestat ISCIR valabil; Oferta: - Salariu: 3200 lei net; - Tichete de masa: 30 lei zi; - plata ore suplimentare 175%; - contract periaoda nedeterminata. Program: Luni-Vineri: 07:00- 15:30 Locatie: Pantelimon, Ilfov.
-
Promovat
Restaurant Ai Sapori, strada Sibiu, nr 2, Drumul Taberei, sector 6 angajează ajutor de bucătar și bucătar, program 2 cu 2, salariu 3000 de lei pentru ajutor 4500 pentru bucătar.
-
Promovat
Societate cu sediul in Municipiul Medgidia, angajeaza fete pentru munca de birou pentru posturi de : - achizitii materii prime + consumabile - vanzare produse-comenzi - evidenta stocuri. Cunostinte operare PC (obligatoriu): Word, Excel, etc. Limba Engleza : reprezinta un avantaj; Permis de conducere categoria B : reprezinta un avantaj Asteptam CV-ul dumneavoastra pe adresa de e-mail : ecofriend.recycling(@)gmail.com Relatii la telefon , L-V 09-17.
-
Promovat
Angajam talpuitor in domeniul cizmariei pentru lucru pe comanda, pereche cu pereche. Majoritatea modelelor stiletto. -locatia serviciului excelenta-mijloace de transport, magazin in apropiere -salariu bun -colectiv prietenos si sociabil. Te asteptam in echipa noastra. Detalii la telefon;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Compania noastră, caută un agent de vanzari case modulare back-office,orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor Consilierea clientilor in alegerea potrivita Cerințe: Experiență anterioară în domeniul vânzărilor Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Cunoștințe operare pe calculator (Microsoft Office ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv plus bonus din vanzari Program de lucru Luni-Vineri 8 -17 (pauza de masa inclusa) Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei
-
Suntem în căutarea unui coleg în contabilitate primară pentru a se alătura echipei noastre din departamentul financiar. Dacă aveți experiență în domeniul contabilității și sunteți atent la detalii, organizat și capabil să gestionați sarcini complexe, vă încurajăm să aplicați. Responsabilități: Înregistrarea corectă și eficientă a tranzacțiilor financiare în sistemul contabil Gestionarea și evidența facturilor și plăților. Pregătirea și prezentarea rapoartelor financiare periodice. Alte sarcini contabile și financiare conforme nevoilor companiei. Cerințe: Experiență anterioară în contabilitate primară sau poziții similare Abilități bune de comunicare și interacțiune cu colegii Cunoașterea unui software contabil sau SAGA reprezintă un avantaj Diplomă în domeniul financiar sau contabil constituie avantaj, dar nu o cerinta eliminatorie. Ce oferim: Pachet salarial motivant Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei Mediu de lucru stimulant și colaborativ Dacă sunteți interesat(ă) să vă alăturați echipei noastre, va invitam sa aplicati.
-
Căutăm un agent de paza pentru a se alătura echipei noastra. Fabrica se afla in Magura Bacau Salariu 3000 net Responsabilități: Verificarea persoanelor și vehiculelor care intră și ies din incinta fabricii. Menținerea unui mediu sigur prin aplicarea procedurilor de securitate. Reacționarea rapidă la situații de urgență sau incidente și raportarea acestora către supervisorul direct. Colaborarea cu personalul fabricii și alte departamente pentru a asigura respectarea normelor de securitate. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul securității sau al agenției de pază reprezintă un avantaj. Atestat valabil de agent de securitate. Abilități de comunicare eficientă și capacitatea de a lucra în echipă. Atent la detalii și capacitatea de a reacționa rapid în situații de urgență. Flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru, include ture de noapte și sărbători legale. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la securitatea fabricii noastre,vă rugăm să ne trimiteți CV-ul actualizat la adresa de email hr @ metalbac&farbe . com
-
Compania noastră, caută un agent de vanzari back-office orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor si a stocurilor Actualizarea bazelor de date și generarea rapoartelor periodice Asigurarea unei comunicări eficiente între departamentele interne Cerințe: Studii superioare finalizate Experiență anterioară în domeniul vânzărilor B2B Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Limba engleza mediu avansat Cunoștințe solide de operare pe calculator (Microsoft Office, in special Excel ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie de top în domeniu Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv Program de lucru Luni-Vineri 8-16 Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele menționate, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email - hr @ metalbacfarbe . com -
-
Compania noastră, caută un reprezentant vanzari back-office orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Vanzarea si ofertarea clientilor cu produsele aflate in portofoliul companiei Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor si a stocurilor Actualizarea bazelor de date și generarea rapoartelor periodice Asigurarea unei comunicări eficiente între departamentele interne Cerințe: Studii superioare finalizate Experiență anterioară în domeniul vânzărilor B2B Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Limba engleza scris vorbit mediu avansat Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Cunoștințe solide de operare pe calculator (Microsoft Office, in special Excel ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie de top în domeniu Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv Program de lucru Luni-Vineri 8-16 Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele menționate, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email - hr @ metalbacfarbe . com -
-
Responsabilități: Dezvoltarea și îmbunătățirea proceselor existente. Analiza și interpretarea rezultatelor experimentelor. Monitorizarea producției și identificarea potențialelor îmbunătățiri. Asigurarea respectării normelor de siguranță și reglementărilor legale. Cerințe: Diplomă de licență sau master în Inginerie Chimică sau un domeniu similar. Cunoștințe solide în chimie și procese chimice. Abilități excelente de analiză și rezolvare a problemelor.. Abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Ofertă: Oportunitatea de a lucra într-o companie inovatoare și de a contribui la dezvoltarea de produse chimice de înaltă calitate. Pachet salarial competitiv, în concordanță cu experiența și performanța. Mediu de lucru stimulant și colaborativ. Program de lucru 08.00.-16.30 Luni-Vineri Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Dacă sunteți interesat de această poziție și îndepliniți cerințele menționate mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email hr @ metalbac&farbe . com
-
Oportunitate de Angajare: Montatori de Case de Lemn Locatie Nicolae Balcescu Bacau (decontam transportul) Suntem în căutarea unor montatori de case de lemn dornici să se alăture echipei noastre din cadrul companiei specializată în construcții de case de lemn. Dacă aveți experiență în domeniul construcțiilor și sunteți pasionați de lucrul cu lemnul, vă încurajăm să aplicați pentru această poziție. Responsabilități: Asamblarea și montarea structurilor de lemn conform planurilor și specificațiilor Utilizarea instrumentelor și echipamentelor adecvate pentru a efectua lucrările în mod eficient și în conformitate cu standardele de siguranță Colaborarea cu echipa pentru a finaliza proiectele în termenii stabiliți Respectarea procedurilor de lucru și a standardelor de calitate Cerințe: Experiență anterioară în construcții, în special în montarea structurilor de lemn (experiența în construcții de case de lemn este un avantaj) Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra eficient în echipă Atitudine pozitivă și dorința de a învăța și de a se dezvolta profesional Capacitatea de a citi și interpreta planuri și desene tehnice Fiabilitate și atenție la detalii Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și în continuă dezvoltare Salarizare competitivă, în funcție de experiență Decontam transportul pana la sediul firmei Oportunități de avansare în cadrul companiei Training și suport pentru dezvoltarea profesională
-
Ai nevoie de serviciile unei îngrijitoare vârstnici, menajere, sau bone, pentru familia ta? Apelează la serviciile agenției Star Family și noi îți vom găsi persoana potrivită! Beneficiile tale: - Soluție personalizată, adaptată cerințelor tale, - Garanție oferită pentru serviciile noastre, - Consultanță permanentă, pe toată perioada colaborării, - Prețuri corelate cu calitatea serviciilor. Te așteptăm să colaborăm! Agenția Star Family
-
Vrei să lucrezi ca bonă, menajeră sau îngrijitoare bătrâni bolnavi, la familii? Apelează la serviciile agenției Star Family și noi îți vom găsi un loc de muncă, potrivit pentru tine! Ce beneficii vei avea, dacă colaborezi cu noi? - Îți vom găsi un loc de muncă, conform cu cerințele tale, - Îți vom oferi consultanță permanentă, pe toată perioada colaborării noastre, - Nu-ți vom percepe comision, vrem doar seriozitate din partea ta. Te așteptăm să colaborăm! Agenția Star Family www.starfamily.ro
-
Ai nevoie de serviciile unei menajere, bone sau îngrijitoare vârstnici, pentru familia ta? Apelează la serviciile agenției Star Family și noi îți vom găsi persoana potrivită! Beneficiile tale: - Soluție personalizată, adaptată cerințelor tale, - Garanție oferită pentru serviciile noastre, - Consultanță permanentă, pe toată perioada colaborării, - Prețuri corelate cu calitatea serviciilor. Te așteptăm să colaborăm! Agenția Star Family
-
Egeria Tm Srl cu sediul in Timisoara, Cal. Mosnitei nr.26 angajeaza MOTOSTIVUITORIST cu experienta si autorizatie de stivuitorist (documente ISCIR) Toate detaliile le obtineti la nr. tel.din anunt.
-
Egeria Tm Srl, depozit de materiale constructii, situat in Timisoara, Cal. Mosnitei nr 26 angajeaza SOFER PROFESIONIST (CAT C) cu atestat transport marfa si posesor card TAHOGRAF. Pe langa salariul atractiv se ofera tichete de masa in valoare de 40 ron zi. Detalii la tel din anunt.
-
Egeria Tm Srl, cu sediul in Timisoara, Cal. Mosnitei nr.26 angajeaza Operator Masina Fasonat de preferabil cu experienta dar acesta nu este un criteriu eliminatoriu. Dorinta de a invata este esentiala! Activitatea se va desfasura la punctul de lucru de pe str. Viilor nr 24, zona Mehala. Toate informatiile necesare se obtin la nr de tel din anunt.
-
Oportunitate de castig substantial fara nici o conditionalitate, constand intr-o colaborare bazata pe comision in domeniul despagubirilor aferente accidentelor rutiere sau de munca.
-
Romanian Security Systems angajează agenți ( și femei) pentru magazin ( nou) în Oradea , program de munca 2 zile cu doua libere , informații suplimentare la telefon.
-
Cerinte - Personalitate energică, cu atitudine pozitivă, amabilă; - Cunoştinţe avansate de limba engleză; - Cunoştinţe operare PC (Windows, MS Office, Internet); - Permis de conducere categoria B -Fara cazier Responsabilitati - emitere de acte contracte auto -reprezentare clienti la serviciul inmatriculari politie drpciv si primarie -mentinerea relatiilor si gestionarea portofolului cu clientii companiei - Preluati, directionati apelurile telefonice, mesajele; - Pregatiri scrisori, e-mailuri, memorii, prezentări și rapoarte; - Printati, fotocopiati, arhivati documente relevante (transmitere corespondenta curier , e-mail ) pt cei interesati cv -urile se pot transmite prin romjob Programul este flexibil ! Salar fix + comision
-
Pentru ca ne marim echipa, cautam mai multi Operatori Calitate in Pitesti si Mioveni. Ce ai de facut? - Examinezi vizual piesele clientilor nostri - Sortezi piesele Ce cautam la candidati? - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi - seriozitate si implicare - sa locuiasca in Pitesti sau Mioveni - curiozitate de a ne cunoaste oferta: nu e nevoie de calificare sau experinta, totul se invata usor la locul de munca Ce oferim: - munca usoara, se poate invata usor si de femei si de barbati - formare si specializare la locul de munca pentru necalificati sau persoanele fara experinta - transport asigurat doar pe rutele Pitesti, Mioveni - spor de noapte, ore suplimentare - salariu corect - prima de recomandare - bonuri de masa - concediu de odihna suplimentar - abonament la clinică privată de sănătate - mediu de lucru organizat; Pentru detalii si programari la interviu sunati la 0722.395.328 (zero sapte doi doi trei noua cinci trei doi opt). Descrierea companiei Grupul Formel D, furnizor global de servicii în industria auto, a fost fondat în 1993, în orașul Troisdorf din Germania, de către o echipă de 63 de persoane. Suntem tare mândri că am evoluat, în ultimele trei decenii, într-o companie recunoscută la nivel global, care operează acum în peste 20 de țări, iar echipa noastră a crescut de la 63 de angajați la peste 10.000.
-
Matt Design & Production este in cautarea unui Lucrator Gestionar. Cerinte: - Experienta pe o pozitie similara - minimum 2 ani; - Cunostinte de contabilitate primara; - Cunostinte de legislatie gestiune stocuri; - Cunostinte de operare a pachetului Microsoft Office; - Atentie la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare; Responsabilitati: - Gestioneaza si aranjeaza produsele din depozit; - Pregateste materiile prime pentru livrare; - Efectueaza transferurile de marfa catre punctele de lucru ale companiei; - Emite avize de expeditie pentru marfurile ce parasesc firma; - Intocmeste si transmitere documentele de evidenta a deseurilor.
-
Promovat
Cu o experinta de peste 10 ani in judetul Mures, acum ne marim echipa si cautam Operatori Calitate. Ce ai de facut? - Examinezi vizual piesele clientilor nostri - Sortezi piesele Ce cautam la candidati? - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi - disponibilitate de a lucra uneori in weekend - seriozitate si implicare - curiozitate de a ne cunoaste oferta: nu e nevoie de calificare sau experinta, totul se invata usor la locul de munca Ce oferim: - munca usoara, se poate invata usor si de femei si de barbati - formare si specializare la locul de munca pentru necalificati sau persoanele fara experinta - transport asigurat - spor de noapte, ore suplimentare - salariu corect - prima de recomandare - bonuri de masa - concediu de odihna suplimentar - abonament la clinică privată de sănătate - mediu de lucru organizat; Pentru detalii si programari la interviu sunati la 0722.395.328 (zero sapte doi doi trei noua cinci trei doi opt). Descrierea companiei Grupul Formel D, furnizor global de servicii în industria auto, a fost fondat în 1993, în orașul Troisdorf din Germania, de către o echipă de 63 de persoane. Suntem tare mândri că am evoluat, în ultimele trei decenii, într-o companie recunoscută la nivel global, care operează acum în peste 20 de țări, iar echipa noastră a crescut de la 63 de angajați la peste 10.000.
-
Promovat
Ești în căutarea unei provocări profesionale cu un viitor promițător în industria auto? Dacă răspunsul este DA, te așteptăm în echipa FORMEL D ROMÂNIA - furnizor global de servicii pentru industria auto. Suntem în căutarea unor colegi, OPERATORI CALITATE , pentru proiectele noastre din Iasi. Cerințe: - disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi; - acuitate vizuala buna. Ce îți oferim: - pachet salarial competitiv; - tichete de masă; - abonament la clinică privată de sănătate; - instruire la locul de muncă; - formarea și dezvoltarea într-o companie internațională; - alte beneficii salariale în funcție de performanțe.