Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 10

    Manager de vanzari zonal / Area Sales Manager

    Tipul jobului: Cu normă întreagă sau Part Time Salariu: Până la 10.000,00RON pe lună Compania noastra este una din firmele cunoscute in zona de publicitate, acoperind toata partea de productie, montaj si import aferenta acestui domeniu. Vrem sa marim echipa de vanzari, atat in Bucuresti, cat si in cele mai importante orase din tara: Cluj , Timisoara, Sibiu, Brasov, Iasi si Constanta. Daca locuiesti intr-unul din aceste orase si iti doresti sa ai in sfarsit un job independent, bine platit, sa lucrezi uneori de acasa si sa ai un program flexibil pe care tu ti-l organizezi, trimite-ne un CV cu datele tale pe email: si noi te vom contacta in cel mai scurt timp. Pentru informatii suplimentare sunati la telefon Interviul este online. Ce este important pentru noi: * Abilitatea ta de a construi și dezvolta relații relevante cu colegii și clienții companiei * Gândire orientată spre client * Seriozitate * Creativitate * Abilități relevante de comunicare, prezentare și vânzare * Structură organizată, proactivă, orientată spre îmbunătățire * Orientarea către soluții * Abilitatea de a lucra simultan cu mai multe grupuri (clienți, colegi, conducere) * Experiență recentă, comunicare și vânzări cu clienții, într-un rol B2B (de preferință cel puțin 2 ani) * Diplomă universitară (reprezinta un avantaj) Ce așteptăm de la tine: * Sa ai instrumente de comunicare: laptop, telefon mobil si internet * Dezvoltarea de relații de încredere cu clienții, pentru dezvoltarea afacerilor pe termen lung cu fiecare dintre ei * Responsabilitatea pentru fiecare client din portofoliu în zona alocata. Păstrarea cu succes a unui portofoliu de clienți prin reînnoirea contractelor, menținând în același timp profitabilitatea (= protejarea relațiilor și a veniturilor) * Abilitatea de a acționa / funcționa ca si consultant (identificarea nevoilor pe termen mediu și lung ale clienților; crearea și identificarea de noi oportunități; recomandarea unui amestec adecvat de soluții care contribuie la dezvoltarea afacerii clienților) * Sprijinirea clienților, prin rezolvarea oricăror probleme, în timp util, cu ajutorul echipelor de asistență (tehnologie, productie, livrare de soluții, facturare etc.) Ce oferim în schimb: * Program flexibil in functie de timpul tau * Poti lucra uneori si de acasa, mergand doar la intalnirile stabilite cu clientii * Contract de munca part time * SALARIU atractiv (se discuta la interviu) * COMISION consistent bazat pe performanță si realizari (se discuta la interviu) * BONUS-uri trimestriale/anuale (se discuta la interviu) * Costuri de călătorie: abonamente necesare pentru mijloacele de transport folosite in zona ta * Dezvoltarea continuă într-un mediu de lucru construit dinamic, unde învățarea continuă și inițiativa sunt încurajate * Posibilitatea de avansare profesionala si conducerea departamentelor in functie de aptitudinile tale si dezvoltarea companiei in viitor

  • 2

    Tehnician statie de incubatie - Carei

    CANDIDATUL IDEAL: Minim diploma de liceu scoala profesionala, studiile superioare tehnice constituie avantaj; Receptivitate si insusire a cunostintelor noi; Cunostinte de operare PC, lucrul cu bazele de date in Excel; Persoana disciplinata, responsabila cu capacitate de anticipare; Atent la detalii, implicat si eficient in executarea sarcinilor; Atitudine pro-activa in indeplinirea sarcinilor, atasament fata de companie, orientat catre rezultat cu respectarea dispozitiilor si a limitarilor impuse; Disponibiltate pentru program prelungit, flexibil; Domiciliul stabil in Carei; Permis de conducere cat. B; RESPONSABILITATI: Desfasoara si urmareste activitatile de productie - incubatie pui de o zi, din cadrul statiei de incubatie; Interventii prompte la instalatia de incubatie in cazuri de urgenta; Se asigura formarea profesionala la locul de munca. 

  • 10

    Electricieni in construcții si ajutor de electrician Bucuresti

    Societate comerciala angajeaza electricieni lucrari civile si industriale. Se cere: diploma de calificare in domeniu, experienta minim 1 an, viziune in spatiu pentru adoptarea solutiilor optime. Angajam si ajutor de electrician. Oferim: seriozitate, salariul in functie de experiență si bonusuri de performanta. Lucrari constante. Program L-V 7:30-16:30. Lucrari in Bucuresti.

  • Director Financiar Principal (CFO) pentru Grupul Martelli Romania

    Ce trebuie să ai? Studii superioare finalizate în domeniul economic (Contabilitate, Finanțe etc ). Cunostințe de legislație fiscală și cunoașterea principiilor contabile. Cunoștințe avansate de MS Office Excel, MS Office Word, PowerPoint. Experiență de minim 3 an pe un post similar constituie un avantaj. Cunoștințe de limba engleză avansat si sau de limba italiană constituie un avantaj. Gestionare bună a timpului și flexibilitate pentru a lucra într-un mediu dinamic, cu termene strânse pentru solutionarea diverselor situatii aparute Bune abilități de analiză și raportare Ce vei face? Participi activ la definirea si implementarea strategiei financiare a companiilor din Grup Efectuezi planificarea financiara, organizarea, conducerea, controlul financiar, pregatirea rapoartelor financiare, bugetare managementul eficient al bugetelor, al cash flow-ului Analizezi indicatorilor financiari, evaluarea impactului financiar, monitorizarea indicatorilor de performanta Intocmesti si furnizezi informatiilor financiare pentru shareholders, sprijin de specialitate in adoptarea deciziilor de afaceri Propui si implementezi masurile adecvate agreate, masori si controlezi rezultatele Efectuezi managementul costurilor, maximizarea profitului, indeplinirea obiectivelor strategice. Intocmesti si urmareti permanent cash-flow-ul companiei si al grupului, intervenind cu solutii eficiente de finantare atunci cand exista o necesitate Analizezi riscurile financiare, faci recomandări și dai soluții eficiente Gestionezi bugetul și prognoza, oferi îndrumări și acorzi suport Revizuiești bugetele și previziunile Contabilizezi costurile și performanța în zona de afaceri (contribuție la contabilitatea operațională) Pregătești comparațiile țintă real și post-calcule Întocmești rapoarte pentru top management, coroborând rezultatele cu faptele Revizuiești performanța reală în comparație cu performanța bugetată Examinezi toate procesele de operare financiara, analizând rezultatele și asigurând conformitatea obiectivele Grupului Oferi analize și previziuni financiare pentru noile linii de afaceri Monitorizezi respectarea bugetului și a P&L în vederea menținerii în limitele aprobate și a previzionării riscurilor Contribui la căutarea eficienței în procesele din portofoliu pentru a îmbunătăți practicile de lucru și experiența părților interesate. Administrezi procesele de dezvoltare a afacerii și oferi consultanță cu privire la toate conturile noi Calculezi și controlezi ajustările intercompanii și de consolidare Efectuezi analize suplimentare ale datelor, prezentărilor, cazurilor de afaceri conform cerințelor top managementului Ce vei câștiga alături de noi? Investim în dezvoltarea ta profesională și de specialitate; În funcție de implicarea și perseverența ta, avem grijă să te răsplătim pe măsură. Ce oferim? Pachet financiar constituit din salariu atractiv, completat de alte facilitati (ex. : masina de srviciu) si resursele necesare indeplinirii obiectivelor. Ne dorim sa te cunoastem, asa ca aplica si vino sa te alaturi echipei noastre ! Te așteptăm sa depui CV-ul pe adresa de e-mail: și te vom contacta în cel mai scurt timp, sau sa ne poti apela la numarul de telefon .

  • 5

    Firma angajeaza electricieni si ajutor electrician

    SC cu vechime 20 ani angajeaza electricieni si ajutor de electrician in constructii. Contract nedeterminat. Salariul la doua saptamani. Program 8 ore de luni pana vineri. Lucrari mari pe termen lung. Bucuresti sector 5. Va rugam sa ne contactati doar telefonic L-V 7:30 - 16:00.

  • 2

    SC angajează electricieni sector 5

    Program L-V 7:30-16:30 cu pauza de masa inclusa Salarizare bilunara Contract perioada nedeterminata Calificare in domeniu Experienta montaj prize, legaturi tablouri, lampi, doze etc Contactati-ne telefonic

  • 12

    Sc ...srl

    Angajez sofer cu experienta categoria C+E pe camion cu semiremorca carosata pentru curse RO-UE-RO inf tel .

  • Angajam Lacatus Mecanic

    Firma SC SOSTA SRL din Brasov angajeaza LACATUS MECANIC pentru montaj productie utilaje alimentare, piese componente din inox si aluminiu . Activitatea se desfasoara in hala de producte noua in Brasov Str. Durau nr. 16 ( zona Calea Feldioarei pana la ocolitoare ) . Incalzire iarna, racoare vara . Se lucreaza doar schimbul 1 . LUNI-VINERI 7.00 - 15.30 . Cerinte : - cunostinte citire desen tehnic de montaj - experienta in meseria de lacatus sau similar - seriozitate SAU TANAR DORNIC SA DEVINA LACATUS MECANIC . Responsabilitati : -Ajustează, filetează, polizează piese -Montaj piese prin insurubare -Probe de functionare a montajului Se ofera : - salariu motivant - bonuri de masa - transport inclus cu auto sau abonament - prime de 3 ori pe an - ambianta placuta si curata .

  • 1

    Frigotehnist Montator aparate aer conditionat - CONSTANTA

    Descriere CLIMATICO este o companie care are ca obiect de activitate lucrările de instalații sanitare, de încălzire și de aer condiționat și se ocupă atât cu proiectarea, comercializarea și instalarea sistemelor de aer condiționat, încălzire și ventilație pentru locuințe și spații industriale, mentenanța periodică a acestora, asigurarea garanției echipamentelor distribuitecât și service-ul în perioada post-garanție. CLIMATICO este lider pe piața din România care are ca obiect comercializarea echipamentelor de climatizare. RESPONSABILITATILE POSTULUI: Preluarea produselor din depozitul companiei Livrarea produselor la locația de instalare Instalarea lor și punerea în funcțiune Efectuarea lucărilor de mentenanță preventivă și corectivă Întocmirea documentelor necesare conform procedurilor interne CERINTE: Experienta in instalarea aparatelor de aer conditionat Persoana organizată Spirit de echipă Abilitati de comunicare, relationare si orientare catre client Permis de conducere categoria B constituie avantaj Abilități de constatare a defectelor și efectuarea lucrărilor de service pentru echipamentele de climatizare constituie avantaj CARE SUNT BENEFICIILE Salariu motivant Bonusuri pentru activitate, prime anuale și de sărbători Card pentru tichete de masă tichete cadou Abonament medical la o clinică privată Echipamente de lucru profesionale Posibilitatea de a participa la cursuri tehnice de specialitate Echipa de profesioniști și un mediu de lucru prietenos Contractul de muncă este este full-time, fiind încheiat pe perioadă nedeterminată. Te așteptăm în echipa Climatico!

  • 2

    Frigotehnist Montator aparate aer conditionat - BUCURESTI

    CLIMATICO este o companie care are ca obiect de activitate lucrările de instalații sanitare, de încălzire și de aer condiționat și se ocupă atât cu proiectarea, comercializarea și instalarea sistemelor de aer condiționat, încălzire și ventilație pentru locuințe și spații industriale, mentenanța periodică a acestora, asigurarea garanției echipamentelor distribuitecât și service-ul în perioada post-garanție. CLIMATICO este lider pe piața din România care are ca obiect comercializarea echipamentelor de climatizare. RESPONSABILITATILE POSTULUI: Preluarea produselor din depozitul companiei Livrarea produselor la locația de instalare Instalarea lor și punerea în funcțiune Efectuarea lucărilor de mentenanță preventivă și corectivă Întocmirea documentelor necesare conform procedurilor interne CERINTE: Experienta in instalarea aparatelor de aer conditionat Persoana organizată Spirit de echipă Abilitati de comunicare, relationare si orientare catre client Permis de conducere categoria B constituie avantaj Abilități de constatare a defectelor și efectuarea lucrărilor de service pentru echipamentele de climatizare constituie avantaj CARE SUNT BENEFICIILE Salariu motivant Bonusuri pentru activitate, prime anuale și de sărbători Card pentru tichete de masă tichete cadou Abonament medical la o clinică privată Echipamente de lucru profesionale Posibilitatea de a participa la cursuri tehnice de specialitate Echipa de profesioniști și un mediu de lucru prietenos Punctul de lucru este situat în zona Gării de Est- Baicului; Contractul de muncă este este full-time, fiind încheiat pe perioadă nedeterminată. Te așteptăm în echipa Climatico!

  • 18

    Agent Imobiliar

    Agentia Cristal Imobiliare cu 18 ani de experienta, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari. Super Publicitate. Conditii foarte avantajoase, https://www.cristalholding.ro/pages/companie 0799059903

  • Bucatar pe litoral

    Bucatar cu experienta si studii de specialitate; Ajutor de bucatar studii medii si experienta. .

  • 9

    Angajez muncitori constructii

    Angajez muncitori în construcții - placari polistiren - gresie, faianță - rigips - tencuiala - zidărie Tel la tel :

  • Angajam consilier vanzari magazin optica medicala Ramnicu Sarat

    Angajam consilier de vanzari pentru optica medicala nou deschisa in Urziceni. Experienta constituie un avantaj, dar nu este neaparat necesara deoarece oferim training. Candidatul ideal: - Excelente abilitati de comunicare si exprimare; - Dorinta de invatare, perfectionare constanta; - Responsabilitate, seriozitate si asumarea deciziilor luate; - Sa fie o persoana deschisa, energica, sociabila si cu spirit de echipa. Responsabilitati: - Consilierea si vanzarea ramelor si lentilelor de ochelari; - Intretinerea echipamentelor si a dispozitivelor din dotare; - Consilierea, vanzarea si adaptarea lentilelor de contact cosmetice si sau de corectie a vederii; - Utilizarea programului de gestiune si vanzare CV-urile se pot trimite pe adresa de e-mail sau in mesaj

  • 1

    OSPATAR Piazzetta Degli Amici

    Restaurantul Piazzetta Amici din Corbeanca cauta colegi pentru postul de ospatar. Se ofera: - Transport pentru persoanele din Bucuresti - Masa asigurata - Contract de munca - Venituri 6500 - 9000 - Bonusuri lunare si anuale - Program 2 zile cu 2 zile Pentru mai multe detalii va rog mesaj in privat sau sunati la numarul :

    Repostat automat
  • 2

    Asistent Manager

    Candidatul ideal: Cunoștințe bune de engleză Cunoștințe bune de Microsoft Office (Word, Excel) Capacitatea de a respecta termenele limită Bune abilități analitice Atitudine pozitivă și gândire orientată spre soluții Proactiv, flexibil și adaptabil Orientat spre echipa Licența sau certificarea în Resurse Umane ar fi un plus Experienta de lucru in HR ar constitui un avantaj Descrierea jobului Oferirea de asistență angajaților și furnizarea de soluții adecvate în timp util Gestionarea proceselor de resurse umane end-to-end (angajare, rezilieri, demisii) Asistență la culegerea de informații pentru concedii, concedii medicale, concedii plătite/neplatite, concedii de maternitate/paternitate etc. Prelucrarea datelor introduse sau importul de fișiere în sisteme și revizuirea informațiilor pentru acuratețe Lucrul împreună cu echipele de resurse umane și terți pentru a asigura acuratețea datelor/înregistrărilor angajaților și pentru a oferi asistent și suport, atunci când este necesar

  • 3

    Pensiunea Casa cu tei angajează ospătar ajutor ospătar

    Pensiunea Casa cu tei din Sarata-Monteoru ,județul Buzău angajează ospătar și ajutor de ospătar cu sau fără calificare.Experienta anterioară reprezintă un avantaj .Anuntul este valabil pentru persoanele din județul Buzău .Nu oferim transport. CV-urile se pot depune la recepția pensiunii sau se pot trimite pe e-mail la adresa : Pentru alte detalii ne puteți contacta și telefonic la numărul . . Vă așteptăm în echipa noastră

  • 52

    Sef de tura

    Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare

    Repostat automat
  • 10

    Pensiunea Casa cu tei angajează lucrători bucătărie cu fără calificare

    Pensiunea Casa cu tei din Sarata-Monteoru ,județul Buzău angajează bucătar și ajutor de bucătar cu sau fără calificare.Experienta anterioară reprezintă un avantaj . CV-urile se pot depune la recepția pensiunii sau se pot trimite pe e-mail la adresa : Pentru alte detalii ne puteți contacta și telefonic la numărul . . Vă așteptăm în echipa noastră!

  • 10

    Doamna domnisoara pentru curatenie

    Club din Sectorul 6 zona Grozavesti angajeaza doamna domnisoara pentru curatenie si spalat pahare cesti. Varsta intre 18-50 ani , plata la zi 160 lei 8 ore.

Salvează căutarea