Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-08-06-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
Angajam Casieri Functionari administrativ pentru magazinele XXXLutz din Militari si Pallady Poți face parte din echipa noastra dacă: Ai experiență de minimum 6 luni într-un post similar; Detii bune abilități numerice, Ai capacitate de asumare a responsabilităților și rapiditate în operare documente și gestionare numerar; Deții bune abilitați de comunicare Ai cunostințe de utilizare a pachetului MS-Office Ai studii medii finalizate Esti dispus sa lucrezi in weekend Descrierea jobului: Operează pe casele de marcat, incasează bani si efectuează toate rutinele legate de numerar Ofera informatii si suport clientilor; Respecta procedurile interne privind incasarile; Verifică Registrul de casă și banii încasați; Oferă informaţii despre stocuri, comenzi şi reclamaţii. Ce iți oferim? Angajații motivați și bine instruiți reprezintă baza succesului. De aceea iți oferim: Sprijin pentru a te acomoda și dezvolta, precum și numeroase oportunități de promovare Salariu atractiv Tichete de masă 30 lei Bonusuri si prime de sărbători Program flexibil si zile libere Abonament la clinică medicală privată Siguranță Transport asigurat de la statia de metrou Pacii, la magazin si retur (pentru magazinul din Militari) Trimite CV -ul tau la adresa Sau contacteaza-ne la Apostu Madalina HR Recruiter phone: mobile: XXXLutz Mobilier SRL Str. Comertului 1, 077090 Domnesti, Ilfov, Romania.
-
Promovat
Îți place să pregătești bunătăți în baza unui unui retetar? Ești o persoană organizată și deschisă la noi provocări? Atunci hai în echipa noastra de la Pauza Mică! Împreună cu viitorii tăi colegi, vei pregăti zilnic preparate proaspete pentru clienții noștri, iar flexibilitatea și capacitatea de adaptare îți vor fi de folos în momentele în care vei avea diverse sarcini de îndeplinit. Si nu în ultimul rand, zâmbetul tău este cel care poate face diferența între o experiență bună și una grozavă. Vino să fii parte din echipa noastră, fiindcă împreună devenim cei mai buni! Ești persoana potrivită dacă: Te pasionează domeniul culinar Ești un bun comunicator și dorești să le oferi clienților o experiență de cumpărare cât mai placută Esti o persoană activă și te adaptezi ușor Ai experiență în comerțul cu produse alimentare Ești absolvent(ă) de studii medii Ce va trebui să faci: Să pregătești preparatele pe baza rețetarului pus la dispoziție și conform standardelor companiei Să lucrezi ordonat și să menții curată zona de lucru Să încasezi contravaloarea comenzilor Ce îți oferim: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez asistent consilier manager vânzări se solicită experiență în gestionarea paginilor si grupurilor de social media, interacțiune telefonică și persoană cu clienții. Un nivel bun de operare pe Excell este un avantaj. Programul de lucru este de Luni până vineri . Nivelul salarial în funcție de nivelul competențelor. Domeniul de activitate : vânzări bijuterii, ceasuri. NU ESTE AMANET ! Vă rog să trimiteți cv-urile la adresa de e-mail : însoțită de un număr de telefon și poză.
-
Angajez șofer curier categoria B pe duba 3.5 T. Program fultime sau partime. Salariu între 3500-4500 Contract de munca pe perioada nedeterminata!! Domiciliu în Chiajna sau inprejurimi Virsta minimă 20 ani-maximă 40
-
Societatea comerciala PAS INSTAL S.R.L. angajeaza Instalator si Ajutor de instalator pe perioada nedeterminata pentru lucrări noi in constructii renovari case. Programul de lucru 8 ore: Luni Vineri: 7,30 16,00 cu pauză de 30 de minute la prânz. Sâmbăta și Duminica: liber Salariul este intre 4.500 6.500 lei pentru electrician si 4.000. 4.500 lei pentru ajutorul de electrician pentru programul normal de lucru și diferă în funcție de cunoștințele în domeniu precum și de gradul de implicare al persoanei in activitățile de șantier. - se deconteaza abonamentul pentru transport in Bucuresti Lucrarile se desfasoara in Bucuresti si pe raza municipiului Bucuresti. Personalul angajat nu se disponibilizeaza pe perioada rece, societatea avand contracte și lucrări pe toată perioada anului. Cerem și oferim seriozitate. Persoanele interesate, pot suna la telefon: pentru informații suplimentare și stabilirea unei întâlniri. În cazul în care nu pot să vă răspund vă rog să îmi trimiteți un mesaj și vă voi contacta eu în cel mai scurt timp.
-
Disponibil online
Vânzări online
Angajăm consilier social media pentru gestionat Facebook, Instagram, TikTok, Twitter - paginile magazinului și grupuri, creare de conținut, gestionarea prietenilor și invitarea potențialilor clienți. Salariul se discută in funcție de nivelul de competență. Domeniul de activitate este - vânzări bijuterii și ceasuri. Vă rog să depuneți cv-urile la adresa de e-mail:
-
-
Societatea comerciala PAS INSTAL S.R.L. angajeaza Electrician si Ajutor de Electrician pe perioada nedeterminata pentru lucrări noi in constructii renovari case. Programul de lucru 8 ore: Luni Vineri: 7,30 16,00 cu pauză de 30 de minute la prânz. Sâmbăta și Duminica: liber Salariul este intre 4.500 6.500 lei pentru electrician si 4.000. 4.500 lei pentru ajutorul de electrician pentru programul normal de lucru și diferă în funcție de cunoștințele în domeniu precum și de gradul de implicare al persoanei in activitățile de șantier. - se deconteaza abonamentul pentru transport in Bucuresti Lucrarile se desfasoara in Bucuresti si pe raza municipiului Bucuresti. Personalul angajat nu se disponibilizeaza pe perioada rece, societatea avand contracte și lucrări pe toată perioada anului. Cerem și oferim seriozitate. Persoanele interesate, pot suna la telefon: pentru informații suplimentare și stabilirea unei întâlniri. În cazul în care nu pot să vă răspund vă rog să îmi trimiteți un mesaj și vă voi contacta eu în cel mai scurt timp.
-
Promovat
SPALATORIA AUTO CORA BRATIANU SI CITY PARK MALL, ANGAJEAZA SPALATORI AUTO CU EXPERIENTA SI SEF TURA CU CARNET DE CONDUCERE CATAGORIA B.SALARIU ATRACTIV +BONUSURI. PROGRAM DE LUCRU FLEXIBIL
-
Angajam vanzator / vanzatoare la magazinul "La Doi Pasi" din Caransebes, strada Calea Timisorii, bl.1, parter. Salarii motivante , bonuri de masa si alte beneficii chiar din prima luna.
-
Firma de constructii din Focsani,Vrancea angajeaza in conditii avantajoase muncitori necalificati.Rugam seriozitate.Relatii la tel.: dl.Aldea Relu,in intervalul orar 8-18 de luni pana vineri.
-
EXPERT QUALITY - societate prestatoare de servicii in industria Automotive, angajeaza in judetul Arges Controlori Calitate suport Productie Logistica. Cerinte: Studii medii Experienta in domeniu reprezinta un avantaj Vedere buna, seriozitate, implicare si deschidere spre invatare Capacitate de adaptare la cerintele postului Disponibilitate pentru program in 3 schimburi Responsabilitati: Realizarea activitatilor specifice Controlului calitatii - Training in conformitate cu instructiunea de control primita, realizare inspectie vizuala, identificare si izolare piese cu defecte de calitate Realizare activitati de rework (retus), activitati suport productie logistica Întocmirea rapoartelor aferente activitatii prestate. Realizarea productivitatii impuse de angajator Respectare program lucru, pauze, in conformitate cu regulamentul intern al angajatorului cat si al fabricii in care se va desfasura activitatea Beneficii: Pachet salarial lunar competitiv format din salariu fix, bonus de prezenta, bonus pentru ore suplimentare, tichete de masa Ore suplimentare, ore de Sambata platite cu 175% Ore Duminica si sarbatori legale platite cu 200% Spor pentru orele de noapte de 25%; Bonus pentru orele suplimentare realizate Bonus pentru prezenta Bonus recomandare coleg nou - 500 lei net Prima de Paste si de Craciun Training profesional asigurat la ocul de muncă Transport asigurat pe mai multe rute din jud Arges. Expert Quality este prezenta pe piata din Romania din anul 2017 si deserveste o gama larga de clienti din domeniul automotive, atat in tara cat si in Turcia, Franta, Bulgaria, Iran si Italia, unde grupul EXPERT QUALITY detine filiale. Printre serviciile pe care pe punem la dispozitia clientilor se numara: servicii sortare, rework, control calitate produs finit, inginer rezident, servicii logistica packaging sau suport productie. Pentru detalii si programari la interviu sunati la numarul de telefon afisat.
-
TECHNO SORT ECO SRL, cu sediul in sat Vintu de Jos, str. Sibiseni, nr. 26, jud. Alba, angajeaza doua persoane in functia de zidar-pietrar. Mai multe relatii la sediul societatii. Selectia va avea loc in data de 15.05.2024, ora 17:00, la sediul societatii.
-
EXCAVATORIST si SOFER-cat.C IN NORVEGIA: -Cazare asigurata de angajator -Bilet de avion dus-intors asigurat -Asigurare medicala -Plata concediuluiu -Contract de munca .
-
Angajam agent vanzari cu experienta in domeniul confectiilor textile pentru casa si HORECA. Asteptam CV-urile la adresa de e-mail . Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon .
-
DBTransporte srl angajez șoferi pe comunitate categoria C+E cu atestate profesionale plata se face la zi
-
Promovat
Angajam femei si barbati la curatenie in magazine haine din Iasi. Salar: 1.400 RON NET pe luna. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Suntem în căutarea unei persoane motivate să se alăture echipei noastre de THE BURGR FACTORY ! Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de muncă și aveți nevoie de cazare, suntem aici pentru dvs. Experiența anterioară în domeniu nu este necesară; tot ce avem nevoie este entuziasmul și dorința de a lucra. Ce oferim: Cazare asigurată: Pentru candidații care nu sunt din București, vă oferim cazare în apropierea locului de muncă. Program flexibil: Oferim opțiuni de programare pentru a se potrivi cu nevoile dumneavoastră. O echipă prietenoasă: Veți lucra alături de o echipă dedicată și prietenoasă. Dacă sunteți interesat și doriți să profitați de această oportunitate, vă rugăm să ne contactați la [inserați adresa de e-mail sau numărul de telefon]. Veniți să faceți parte din echipa noastră și să începem împreună această nouă aventură în cariera dvs.!
-
Bucuresti ,Sos, Nordului (Parcul Herastrau), societate comerciala cauta un pensionar cu drept de munca pentru postul de intretinere curte, spatii verzi, eventual cu jumatete de norma. Locul de munca se afla chiar la sediul societatii, program flexibil, lucru intr-un mediu placut. Va rog sa lasati o minima descriere si un numar de telefon !
-
Promovat
Pentru ca suntem pasionati de burgeri si pentru ca ne dorim sa ne marim echipa ,cautam colegi pentru posturile urmatoare: -Ajutor bucatar -Preparator semi-preparate -Picol Daca esti o persoana creativa si pregatita pentru noi provocari te asteptam in echipa noastra ,oferim : -Mediu de lucru placut ,cu oameni prietenosi. -Salariu motivant. -Contract de munca pe perioada nedeterminata. -Posibilitate de avansare. Ce ne dorim de la tine : -Sa ai o atitudine pozitiva. -Sa fii organizat a si punctual a. -Sa iti doresti sa te integrezi in echipa noastra. Puteti beneficia si de cazare ! Pentru mai multe detalii ,nu ezitati sa ne contactati prin DM sau telefonic .
-
Cerinte: Studii medii tehnice de specialitate (electric, electromecanic,electrotehnic).Studiile superioare in domeniul tehnic reprezintă un avantaj. Experienta necesară: minim 2 ani de zile; Cunostinte tehnice: automatizări industriale (cunostintele de pneumatica si electropneumatica reprezinta un avantaj) Atentie, judecata si capacitate decizionala, organizare, capacitate de finalizare, munca in echipa, flexibilitate, orientare catre performanta, disciplina, responsibilitate. Disponibilitate pentru 3 schimburi; Responsabilitati: Colaborează cu membrii echipei pentru îndeplinirea sarcinilor Creeaza şi menţine relaţii profesionale Identifica si rezolva probleme complexe evaluand rezultatele obţinute Documentaţia tehnică: execută desene de ansamblu, citeşte desene de execuţie, interpretează planuri de operaţii Execută lucrări de reparaţie la maşini electrice; Verifică ungerea rulmenţilor, lagărelor (planul de grasare de la utilaje); Controlează regimul de funcţionare a maşinilor electrice, vibraţii, regim tehnic; Montează şi demontează, înlocuieşte motoare electrice defect, imbunatateste partea de automatizare protectie ale acestora; Execută dispozitive pentru fixarea aparatelor electrice pe maşini şi utilaje; Intreţine şi repară sistemele de ventilaţie ale echipamentelor electrice; Verifică ventilaţia maşinilor electrice; Verifică starea cuplajelor şi le înlocuieşte pe cele uzate; Executa diverse lucrări de natură mecanică pentru echipamentele electrice (repară dulapuri electrice, doze cutii de legătură, sisteme de blocare, reţele de împământare); Executa operatiuni de intretinere si reparatii la instalatiile hidraulice si pneumatice ale echipamentelor din zona de productie; Inlocuieste componentele defecte (uzate) sau care nu functioneaza la parametrii proiectati de natura electrica, mecanica, hidraulica sau pneumatica, dupa care anunta seful direct pentru a aproviziona piesele timpul intretinerii preventive, verifica aparitia de jocuri in sistemul cinematic al utilajului daca se constata pierderi de lichid la instalatiile hidraulice, incearca sa le remedieze imediat sau aprovizioneaza piesele necesare pentru a finalize reparatia cat mai repede posibil; Verifica filtrele din instalatia de aer comprimat ca acestea sa fie curate si sa contina lichid de lubrifiere daca este echipat cu recipientul respectiv Oferim: Pachet salarial format din salariu fix + multiple beneficii extrasalariale ( bonus pentru performanta, prima de Craciun, prima de Pasti, spor de vechime, prima de recomandare); Ore suplimentare dublu plătite; Tichete de masa; Asigurare medicala privata; Transport gratuit; Transparenta si claritate in ceea ce priveste posibilitatea de promovare; Un loc de munca sigur si posibilitatea de a creste si promova.
-
Cerinte: Studii medii tehnice de specialitate - studiile superioare in domeniul tehnic reprezintă un avantaj. Experienta necesară: minim 2 ani de zile; Cunostinte tehnice: mecanica, hidraulica, pneumatica, electricitate; Indemanare, precizie, rezistenta la stres, capacitate de lucru in echipa, responsabilitate; Disponibilitate pentru 3 schimburi. Responsabilitati: Colaborează cu membrii echipei pentru îndeplinirea sarcinilor, creeaza şi menţine relaţii profesionale; Identifica si rezolva probleme complexe evaluand rezultatele obţinute; Citeşte desene de execuţie si interpretează planuri de operaţii; Efectuează operaţii pregătitoare in vederea reviziilor; Coordonează lucrări de montaj pentru organe de maşini şi mecanisme si execută lucrări de reglare şi întreţinere ale transmisiilor mecanice; Utilizează tehnici de măsurare pentru determinarea monitorizarea mărimilor fizice specifice proceselor industriale; Stabileşte procesul tehnologic de asamblare, realizează produse specifice prin asamblări nedemontabile si efectuează lucrări de asamblare demontabilă Oferim: Pachet salarial format din salariu fix + multiple beneficii extrasalariale ( bonus pentru performanta, prima de Craciun, prima de Pasti, spor de vechime, prima de recomandare); Ore suplimentare dublu plătite; Tichete de masa; Asigurare medicala privata; Transport gratuit; Transparenta si claritate in ceea ce priveste posibilitatea de promovare; Un loc de munca sigur si posibilitatea de a creste si promova.