Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-08-12-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Order Picker&Packer într-unul din depozitele GXO Logistics din Olanda GXO este o companie logistică internațională, care colaborează cu companii cunoscute. De la îmbrăcăminte la produse de uz casnic, de la imprimante la produse medicale și de la produse alimentare la produse pentru copii - toate acestea le vei găsi în depozitele GXO, răspândite în toată Olanda. Diferite locații de lucru din care poți alege - Venlo Sevenum, Venray, Eindhoven, Roosendaal, Oosterhout, Heerlen, Lelystad, Echt, Tilburg, Nieuwegein, Oss, Herten sau Roermond! Sarcinile tale vor include: colectarea, ambalarea, expedierea și gestionarea retururilor. Este o muncă ușoară pentru care nu este necesară experiență - OFERIM INSTRUIRE ȘI SPRIJIN CUPRINZĂTOR! Condiții de angajare: Lucrul în schimburi diferite (în funcție de cerere și locație) Tarif orar atractiv: 14,43 EURO brut (13,32 EURO + 8,33% indemnizație de vacanță) și eventuale bonusuri pentru munca de seară, noapte sau weekend, de exemplu +100% pentru duminică! Contract de muncă temporar în conformitate cu legislația olandeză, cu garantarea orelor de muncă Asigurare împotriva accidentelor și acces la îngrijire medicală Cazare în locații moderne Posibilitatea de a folosi transportul organizat către locul de muncă (cu bicicleta mașina) sau de a primi rambursarea parțială a costurilor în cazul în care folosiți mașina proprie Alte beneficii: Fructe gratuite, cafea, ceai și acces la cantină și la distribuitoarele automate de gustări Posibilitatea de dezvoltare a carierei și de promovare pentru angajații eficienți Un mediu de lucru de susținere și internațional Formalități minime (posibilitatea de a semna electronic contractul) Asistență telefonică disponibilă non-stop Acces la cursuri de limbi străine, instruire online și alte proiecte pentru angajații noștri Cerințe: Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional! Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă, de minimum șase luni Flexibilitate în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Interesat? Aplică acum și alătură-te echipei GXO, unde fiecare zi aduce noi provocări și oportunități de dezvoltare! Începe-ți cariera într-o companie internațională de logistică. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici :
-
Promovat
Sarcinile postului: Intampinare clienti; Efectueaza inspectii tehnice, constatari mecanice; Scrie devizul de piese si ore manopera; Efectueaza servicii de reparatie conform devizului; Efectueaza probe de drum. Ne intereseaza amabilitatea, buna crestere, loialitatea, puntualitatea si dorinta de a satisface nevoile clientilor in cel mai profesional mod cu putinta. Programul de lucru: L-J 08:00 - 17:30; V 08:00-15.00 S-D inchis. Adresa sediului: Calea Severinului 56A(punct de reper Marlorex). Detaliile legate de conditiile de lucru se expun in cadrul interviului.
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Program 2h de luni pana vineri. Se lucreaza cu contract de munca. Detalii la: <span><a class="showNumber" data-tel="0733">07 arata numarul</a></span> 971 396 Va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate
-
Promovat
Angajam Tehnician Mentenanta si Montaje Porti, Automatizari pentru porti, Usi Antifoc etc.. Societatea Tehnique Mega Montage, cu o experienta de aproape 20 de ani in domeniul Serviciilor de Mentenanta si Montaj Automatizari Usi Porti, angajeaza tehnician cu experienta in domeniu si sau dornic de a invata o meserie. Permis de categoria B necesar. Se ofera salariu atractiv, pornind de la 3500 lei (net) si program de lucru flexibil. Asteptam detalii pe email , telefon sau whatsapp .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Pentru unul dintre clientii nostri, o importanta companie din domeniul industrial alimentar, recrutam Electromecanic. Locatiile sunt in depozitele din Popesti-Leordeni sau Dragomiresti-Deal. Responsabilitati: - Mentenanta zilnica a masinilor industriale; - Instruirea catre angajati a modului de operare corecta pentru masinile industriale; - Mentenanta si reparatia utilajelor de mutat ridicat marfa; - Realizarea micilor reparatii pentru alte utilaje ale companiei; - Mentinerea contactul cu providerii de servicii (producatorii masinariilor) Cerinte: - Calificare in domeniul electromecanicii; - Abilitati de organizare; - Simt dezvoltat al responsabilitatii. Se ofera: - Contract pe perioada nedeterminata; - Facilitarea transportului; - Asigurare de viata si de accident; - Abonament de servicii medicale private prin Regina Maria; - Pachet salarial atractiv si tichete de masa in valoare de 30 de lei zi lucrata; - Sporuri de noapte weekend ore suplimentare platite conform legislatiei in vigoare.
-
Compania General DC Instal angajeza inginer instalatii electrice. Candidatul ideal: Studii: medii superioare - profil tehnic Persmis auto categoria B Disponibilitate la deplasari Experienta profesionala: minim 2 ani intr-o pozitie similiara Gestionare activitate de intretinere si mentenata Descrierea postului: - intocmire situatii de lucrari si oferte - gestionare lucrari incepute - intocmire documnete lucrari (procese verbale, situatii de lucrari, carte tehnica, etc.) - emitere comenzii de aprovizionare - planificarea interventiilor - intocmire program si urmarire stadiu interventii - mentinerea relatiilor cu beneficiarii Beneficii: - pachet salarial atractiv in functie de experienta - Instrumente pentru desfasurarea activitatii cat mai eficienta - stabilitatea si siguranta locului de munca - posibilitate avansare Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati.
-
Candidatul ideal Experienta de lucru cu scanner-ul sau alte aparate similare; Atentie la detalii; Abilitati de comunicare; Capacitatea de a rezolva sarcini de lucru in timpul alocat; Tenacitate si perseverenta; Asumarea responsabilitatii; Utilizarea echipamentului de manipulare (transpaleta manuala, carucior); Studii medii; Disponibilitatea de a lucra in schimburi; Disponibilitatea de a lucra program cu timp variabil; Responsabilitati Preia comenzile pe scanner si le pregateste conform procedurii si instructiunilor de picking; Foloseste aparatura din dotare pentru scanarea codurilor de bare ale produselor selectate; Foloseste utilajele din dotare pentru transportul in depozit al produselor (transpaleta manuala, transpaleta electrica); Colaboreaza cu departamentul de productie; Asambleaza dezambleaza deschide si sau sigileaza paletii cu marfa; Respecta instructiunile superiorului ierarhic privind desfasurarea zilnica a activitatilor la locul de munca cat si procedurile de lucru; Foloseste aparatura si utilajele din dotare numai in scopul destinat si cu respectarea procedurilor si instructiunilor de la locul de munca; Nu paraseste locul de munca fara aprobarea superiorului ierarhic; Pastreaza curatenia si ordinea la locul de munca. Beneficii Contract de munca pe perioada nedeterminata. Venituri suplimentare in functie de performanta. Tichete de masa. Decont transport. Descrierea companiei: Suntem o afacere de familie înființată în anul 1995 din dorința de a aduce în casele oamenilor mobilier de calitate la prețuri competitive. Producem mobilier în serie din PAL melaminat pentru sufragerii, dormitoare, camere de copii și tineret, birouri, bucătării și holuri. Piesele de mobilier sunt vândute dezasamblate în cutii, fiind însoțite de scheme și instrucțiuni clare de montare și de accesoriile necesare. Am început cu o echipă de 6 persoane și un spațiu de producție de 100 m2, iar astăzi ne mândrim cu o echipă de 100 de persoane specializate în toate etapele procesului de producție, ce dispune de un spațiu de 15.000 m2 și dotările tehnice necesare pentru a răspunde oricărei cerințe. În urmă cu 4 ani am lansat haaus.ro, magazinul online cu ajutorul căruia produsele noastre ajung direct la clientul final. Ce ne-am propus: Piața în care acționăm se află în ascensiune, și odată cu aceasta ne dorim să creștem și noi. În perioada următoare ne-am propus să investim în oameni și în utilajele pe care le folosim. Astfel, vrem să angajăm oameni motivați, care apreciază calitatea, munca în echipă și care își doresc să crească odată cu noi. Nu ezita să ne contactezi dacă ai nevoie de informații suplimentare și ajutor în procesul de recrutare.
-
Oportunitate de Carieră la ASCENDENT IMOBILIARE, filiala Brașov! Specialist Vânzări Consultanță Relații cu Publicul Alătură-te echipei noastre! - descoperă secretele succesului în afaceri, excelența în arta conversațională și cum să-ți fructifici potențialul. Dacă te recunoști în acest rol sau cunoști pe cineva potrivit, explorează dacă aceasta este ocazia pe care o cauți! Candidatul Ideal - peste 3 ani, cumulați, de experiență profesională - înclinație naturală și sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii; - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență; - responsabilitate personală, consecvență; - entuziasm și gândire pozitivă; - aspect elegant și siguranță de sine; - atitudine orientată spre soluții și rezultate; - experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj. Descrierea jobului - continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu; - stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți; - înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți; - administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție. Ce îți oferim: - training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe dezvoltare profesională și personală; - echipă cu aproape 30 de ani de experiență în domeniu; - coordonator dedicat consultanților în training; - sediu la standarde internaționale, cu sală de prezentare pentru clienți tip cinema, echipamente 360 VR, săli de întâlnire; - pachet financiar construit pe baza unui sistem testat și utilizat cu succes în practică, cu comision maxim pentru consultanți de până la 80%; - suport strategic, juridic și birocratic permanent; - site de prezentare profesionist; - materiale de prezentare și promovare profesioniste; - cel mai performant sistem de lucru existent astăzi în domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - sistem de colaborare între consultanți la nivel local, național și global, cu peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - portofoliu de clienți acumulat în cei aproape 30 de ani de activitate continuă; - brand recunoscut pe plan local, național și internațional, în continuă evoluție; - program flexibil, independență; - venituri nelimitate, proporționale cu implicarea și rezultatele tale; - posibilitatea de a-ți dezvolta propria echipă în cadrul companiei. ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company, Brasov, România, Strada Ioan Popasu, nr.2, & Covasna, Bulevardul Grigore Balan nr. 26, Sfantu Gheorghe & Targu Mures & Stuttgart & Amsterdam Telefon fix: 0373741303 Telefon mobil WhatsApp: 0736797203
-
Promovat
Angajăm operator calculator contabilitate primara restaurant Eforie Nord Sarcini principale: - verificare facturi furnizori - verificare comenzi - întocmire NIR - intrări-ieșiri - registru de casa - realizare inventare. Profilul ideal al operatorului calculator: - abilități utilizare PC - noțiuni de baza ale contabilității primare - atenție sporită la detalii - persoană organizată - persoană meticuloasă - atenție distributivă - capacitate de concentrare - persoană autodidactă - persoană responsabilă - persoană calmă - capacitate de gestionare a situațiilor - abilități de comunicare și soluționare a problemelor apărute - respectarea algoritmului de lucru Atuuri: - absolvent Economie și Administrarea Afacerilor sau cunoștințe economice + gestiune Salariu atractiv + bonus la final de sezon
-
Promovat
Angajăm barman cu diploma pentru restaurant în Eforie Nord Salariu motivant + bonus sfârșit de sezon. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne trimiteti CV-uri aici sau sa ne contactați la numărul de telefon din anunț.
-
-
Promovat
Descrierea jobului - Intretine si repara echipamentul electric al fabricii, conform documentatiei tehnice, a fisei echipamentului, in functie de programul de intretinere si de rapoartele de intretinere; - Intretine si repara instalatia electrica a cladirilor si utilitatilor; - Asigura functionarea in bune conditii a echipamentului electric pentru protectia impotriva incendiului; - Participa la montarea si punerea in functiune a utilajelor noi; - Participa la lucrari de extindere si modificare a instalatiei electrice; - Completeaza rapoartele de intretinere dupa efectuarea activitatilor specifice. Candidatul Ideal - Studii medii de specialitate-profil electric electrotehnic electronic (calificare electrician); - Experienta peste 5 ani in intretinerea echipamentelor si instalatiilor electrice aferente liniilor tehnologice; - Autorizatie ANRE; - Cunostinte de baza de electrotehnica; - Experienta minima in domeniul automatizarilor industriale - cunostintele de electronica, automatizari industriale (constituie avantaj); - Disponibilitate interventii in caz de avarii in afara schimbului; - Posesor permis auto cat. B (constituie avantaj); - Abilitati lucru in echipa.
-
Promovat
Descrierea jobului - Receptia marfurilor; - Manipularea si aranjarea marfurilor; - Pregatirea marfurilor in vederea livrarii comenzilor; - Participarea la efectuarea inventarului lunar si anual; - Activitatea se desfasoara in spatiu liber, indiferent de anotimp. Candidatul ideal - Abilitati de comunicare si lucru in echipa; - Persoana motivata, cu atentie sporita la detalii, rezistenta la stres; - Experienta in domeniu: minim 1 an; - Atestat stivuitorist obligatoriu; - Experienta de lucru pe stivuitoare mari (3.5 t.) cu colete de dimensiuni atipice; - Cunostinte minime PC.
-
Gi Group recruteaza "Tehnician mecanic" pentru clientul sau, unic importator si distribuitor a utilajelor de salubrizare din Romania. Program de lucru : de Luni pana Vineri 09:00-18:00 Profil candidat: Studii tehnice de specialitate (electromecanică, electronica, mecanică industrială) Bune cunostinţe de mecanica; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasari. Responsabilitati: Efectueaza în locatia clientului activitati de reparare, revizie si întretinere a utilajelor si echipamentelor din toata gama comercializata de companie (din punct de vedere mecanic, hidraulic si electric), grupuri electrogene, utilaje pentru salubrizare; Executa instalarea si punerea in functiune a echipamentelor; Întocmeste rapoarte de interventie după executarea fiecarei lucrari. Ce iti oferim: Al 13-lea salariu; tichete de masa 30 ron zi lucratoare; Bonusuri speciale pentru echipa tehnica.
-
Promovat
SC Georgi Transporte Aircargo Service SRL angajeaza DISPECER in Baia Mare cu program FULL TIME: Responsabilitati: -intocmirea documentației corespunzatoare(comenzi, confirmari) -preia, trimite si urmărește executarea comenzilor de transport -urmareste transporturile efectuate si se asigura ca s-a respectat termenul agreat -intocmirea rapoartelor de activitate Cerinte: - studii medii sau superioare -persoana organizata și punctula -cunoasterea la un nivel mediu a unei limbi de circulație internaționala(engleza, germana) - abilitati de lucru Microsoft Word, Excel, Internet, sisteme de monitorizare GPS -seriozitate, initiativa si atitudine proactiva. SC Georgi Transporte Aircargo Service SRL angajeaza DISPECER in Baia Mare cu program PART TIME: -se lucreaza doar sfarsitul de saptamana (sambata-duminica). Pentru mai multe detalii legate de program, salar sau alte nelamuriri ne puteti contacta la următorul nr.de telefon:
-
Cămin de bătrâni angajează bucatareasa Posibilitate de cazare și masa Pentru detalii suplimentare sunați la
-
Cămin de bătrâni Margineni angajează ingrijitoare batrani fără calificare Posibilitate de cazare și salar motivant De preferat persoane serioase Detalii la
-
Stimați clienți (American HomeStar Construct) Dezvoltă cele mai luxoase și moderne vile pentru confortul și siguranța viitorului dumneavoastră cu lacătul și cheile de la casă,ca să fiți acasă în România ! Pentru mai multe detalii,rog nu ezitați să ne contactați la nr:( Vă Mulțumim Anticipat !
-
Angajez excavatorist în Oradea, local în balastieră, plată pe oră, de preferabil pensionar. Mai multe detalii la telefon .
-
-
Europrod Sa Bacau angajeaza pentru fabrica de preparate din carne din Bacau, str. Calea Moinesti nr.16 personal pentru Sectorul Mecano- Electric : Cerinte: - calificare profesionala -experienta profesionala -seriozitate -disponibilitate de lucru in schimb I si II Personalul din Sectorul Mecano-Electric are urmatoarele atributii si responsabilitati: Mecanici: -Supravegheaza functionarea corecta a utilajelor, fac reglajele pentru toate utilajele din dotarea sectiilor; -Participa la toate actiunile de reparatii si amenajari din cadrul fabricii de semipreparate; -Monteaza utilajele conform programului zilnic de productie stabilit si dezasambleaza utilajele la sfarsitul ciclului de productie zilnic; -Intervin asupra utilajelor in cazul opririlor accidentale. Electricieni: -Supravegheaza permanent instalatiile electrice din incinta fabricii; -Intervin si repara la aparitia defectiunilor in instalatia electrice, tablouri, motoare, utilaje etc; -Fac reglaje pentru toate utilajele din fabrica, schimba rulmentii la motoare, greseaza rulmentii; -Verifica, controleaza si remediaza defectiunile din instalatiile electrice -Respecta instructiunile de exploatare pe fiecare utilaj de pe fluxul de productie ( centrala, ulei termic, compresoare frig, statie de epurare etc) -Se ingrijesc si raspund de buna functionare a tuturor utilajelor din fabrica de semiprepatate. Oferim: -Salariu motivant; -Tichete de masa; - Bonusuri lunare; -Alte avantaje materiale.
-
Se angajează urgent cu după 1 Iunie. . 4 locuri de munca. Femei sau cupluri. Cu contract romanesc.. Firma CRYSWORK 1992 SRL. 10 euro in mana salar minim in Romania și restul în diurnă . Se lucrează 8-10, 1-2 ore pauza de masa, de Luni-Vineri. Eventual sâmbăta dacă e de lucru. Cazare la pensiune sau apartament. 2 persoane în camera. Apartamentul e dotat cu, vase, paturi, mașina de spălat, frigider, , cuptor cu microunde, fierbător de apa, internet,TV. Chiria 300 euro pe luna de persoana. Doar persoane care dețin permis auto. Femei sau cupluri. Se muncește în zona Rheinland-Pfalz, 67659 Kaiserslautern și Ramstein. În baza la Americani. Pentru mai multe informații la whatupp
-
Firma contabilitate angajeaza economist cu experienta pentru evidentă contabila societati. Conditii angajare: - cunostinte financiar-contabile, inclusiv balanta si bilant - cunostinte personal, Revisal. Program de lucru: Luni- Vineri 8:30-16:30. Salariu se stabileste in urma interviului. Transmitere CV email:
-
Firma de papetărie, angajam sofer pentru livrări și lucrător comercial .Programul este de la ora 8 la 17 . Ne aflam în Comuna Pantelimon,Județul Ilfov! Cei interesați pot suna la numărul !