Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ecomid-Serv angajeaza operatoare curatenie pentru intretinere vestiare, grupuri sanitare, birouri, hale productie, spalare mecanizata, maturat aspirat depozite, program 8h zi, schimbul 1 si 2, in Buzias, jud Timis Salariul porneste de la 2650 lei si poate varia functie de experienta si cunostintele in domeniu. Acordam prime si bonusari punctuale, oferim stabilitate si seriozitate. Pentru relatii va rugam sa sunati la nr.de telefon .
-
Promovat
Angajam operatori productie sau muncitori necalificati doar barbati- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program L-V 08 - 18
-
Promovat
Manpower angajează Operator producție / Cartonagist pentru o companie din industria ambalajelor din carton, cu locația în Calea Torontalului, Timișoara. Cerințe: - lucrul în picioare - disponibilitatea de a lucra în 3 schimburi Se oferă: - salariul de încadrare: 4200 lei BRUT - tichete de masă: 20 lei/zi lucrată - ore suplimentare plătite dublu - primă de Crăciun și primă de Paște - trimestrial se acorda un bonus în funcție de producție - posibilitate de dezvoltare profesională - transport asigurat din Pesac - Uihei - Șandra - Biled - Becicherec - Dudeștii Noi - Vinga - Orțișoara - Cornești - Covaci - Timișoara Pentru mai multe detalii, vă rog să ne contactați la numărul de telefon / WhatsApp
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
-
ELECTRO-CONSULT CARAS din REȘIȚA ANGAJEAZA ELECTRICIENI MT JT MONTATORI PANOURI FOTOVOLTAICE-CU SAU FARA EXPERIENTA TEL
-
Kitchen Art Design, firma cu experienta in domeniul productie de mobilier la comanda, angajeaza pe postul de proiectant consilier vanzari, o persoana dinamica, comunicativa, sociabila, cu experienta in domeniul proiectarii si vanzarii de mobilier. Ce cautam? *aboslvent scoala profesionala liceu sau invatamant superior *experienta in proiectarea obiectelor de mobilier *permis categoria B *cunostinte medii avansate in utilizarea calculatorului, inclusiv programe de proiectare Ce oferim? *Salariu in functie de cunostinte si competente 3000 - 8000lei Program de lucru Luni-vineri 8.30-17.00 Pentru programarea interviului va rugam sa ne trimiteti CV-ul la adresa de mail
-
Firma de productie - Print Digital Oferim un job cu contract de munca pe perioada nedeterminata ( full-time ), in secretariatul firmei. Locatie stabila. Job-ul implica diverse activitati de secretariat, specifice profilului nostru. Nu solicitam experienta, dar nu acceptam decat persoane (F) cu diploma de bacalaureat. Nu solicitam studii superioare. Programul de lucru este : luni-vineri, in intervalul orar de 08.30-16.30. Salariu net : 3600 lei. Persoane interesate, vor fi contactate la numarul de telefon atasat in CV.
-
Firmă nou înființată de transport alternativ colaboratoare Bolt, caut sofer (cu mașină) dispus să colaboreze full time sau part time în vederea realizării de venituri suplimentare. Comision atractiv!
-
Cerinte: Absolvent studii superioare; Experienta anterioara in vanzari si relatii cu clientii; Experienta in organizarea de evenimente reprezinta un avantaj; Simt estetic; Disponibilitate pentru program flexibil; Cunostinte foarte bune de operare MS-Office; Persoana motivata atat de rezultate, cat si de coordonarea unei echipe; Carnet de conducere categoria B. Responsabilitati: Organizarea evenimentelor, inclusiv ofertarea produselor, negocierea cu clientii, conceperea meniului, lansarea comenzilor, pregatirea logisticii necesare in functie de tipul de eveniment care are loc; Participarea la targuri de specialitate; Organizarea, coordonarea si asigurarea controlului activitatii la evenimentele de care raspunde, astfel incat sa se asigure incadrarea in timp, satisfactia clientilor si realizarea obiectivelor companiei; Stabilirea mentinerea unor relatii adecvate cu clientii si rezolvarea reclamatiilor, indiferent de natura acestora; Prospectarea pietei, vizitarea clientilor in vederea ofertarii si realizerea de baze de date cu potentiali clienti; Cunoasterea produselor, serviciilor si ofertelor firmei. Oferta, beneficii: Societatea asigura training specific pe postul ocupat; Pachet salarial motivant; Avantajul de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
-
Descrierea companiei EUROINTECH DESIGN Cu o prezență pe piață de 14 ani, compania noastră oferă servicii complete în domeniul sistemelor de instalații pentru construcții. În vederea consolidării echipei, căutăm un Asistent Manager dedicat și talentat pentru a susține eforturile noastre de extindere și excelență în servicii. Candidatul ideal - Abilități de gesionare sarcini multiple cu termene fixe - Abilități excelente de comunicare, organizare și relaționare - Atitudine proactivă, implicare și responsabilitate - Experiența anterioară pe un post similar reprezintă un avantaj - Studii superioare finalizate, de preferință în domeniul economic sau tehnic - O bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office Descrierea jobului - Evidenta și gestionarea contractelor cu furnizorii și clienții - Evidența facturilor de la furnizori - Emiterea facturilor pentru clienții companiei - Gestionarea comenzilor de materiale aferente lucrărilor în derulare - Gestionarea politicii de personal a companiei - Pregatirea documentelor pentru contabilitate - Organizarea administrativă internă eficientă - Colaborarea strânsă cu managerul general pentru gestionarea eficientă a operațiunilor zilnice ale firmei Dacă sunteți o persoană motivată, dornică să contribuie la succesul echipei și să vă dezvoltați cariera într-un mediu stimulativ, vă invităm să aplicați pentru poziția de Asistent manager+. Vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email
-
Ne mărim echipa! Angajăm mecanic auto cu experienta! Oferim: -Salariu atractiv în funcție de experiență și cunoștințe în domeniu -Utilaje și aparatură modernă -Mediu de lucru plăcut și sigur -Posibilitate de dezvoltare intr-o companie de succes Cerințe minime profil candidat mecanic auto: -Calificare atestat profesional sau diploma in domeniu -Experiență de minim 2 ani -Abilitati de lucru in echipa, atentie la detalii, corectitudine si integritate Pentru mai multe informații puteți să ne contactați la numărul de telefon . Vă așteptăm în echipa noastră.
-
Oferim: -Contract de muncă pe perioadă nedeterminată, -Salariu atractiv în funcție de experiență și cunoștințe în domeniu , pana la 7000 lei. -Program full time de luni până vineri, -Mediu de lucru plăcut și în plină dezvoltare, -Utilaje și aparatură modernă. Cerințe profil candidat: -Curs de calificare electrician electronist auto, -Cunoștințe bune de limbă engleză, -Permis de conducere categoria B. Responsabilități: -Diagnosticarea în vederea reparației autoturismului și întocmirea necesarului de piese și materiale, -Stabilirea ordinii de demontare, înlocuire și reasamblare a elementelor instalației electrice, împreună cu coordonatorul unității service, -Testarea și verificarea instalației electrice, -Urmărirea stării tehnice a mijloacelor de transport și a utilajelor pe partea de instalație electrică și informarea coordonatorului unității service în cazul sesizării unor defecțiuni. Pentru mai multe informații puteți să ne contactați la numărul de telefon . Vă așteptăm în echipa noastră!
-
Ne mărim echipa! Oferim: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Program full time de luni până vineri Salariu atractiv în funcție de experiență și cunoștințe în domeniu : 1000-1500 euro. Mediu de lucru plăcut și sigur Utilaje și aparatură modernă Cerințe minime profil candidat: Calificare tinichigiu auto Experiență de minim un an Abilități necesare: Competențe de a lucra în echipă Atenție la detalii Asumare pentru acțiunile efectuate Spirit de responsabilitate Pentru mai multe informații puteți să ne contactați la numărul de telefon . Vă așteptăm în echipa noastră.
-
ANGAJEZ SOFER PROFESINONIST B,C,E PT CURSE INTERNE WEEKEND LIBER
-
Angajam receptionera la Hotel **** Cautam o persoana cu bune abilitati in relationarea cu clientii Vorbitoare de limba engleza Detalii despre salariu si program la nr de tel
-
Suntem SMI GLOBAL TOOLS din BUCURESTI si din 2015 oferim clientilor nostri servicii de consultanta specializata, mentenanta, proiectare si montaj profesional pentru toata gama de echipamente pentru utilarea sau modernizarea de fantani arteziene SMI Global Tools SRL recrutează in vederea angajării de personal pentru urmatoarea pozitie: intretinere fantani arteziene. Descrierea postului: intretinere fantani arteziene Bucuresti. Lucrari curente : curatat bazin, curatat si reglat duze, curatat filtre, pompe, reglat si curatat proiectoare, intretinere companente etc. Permisul de conducere categoria B este necesar pentru deplasare intre locatii. Locația și programul de lucru : activitatea se desfasoara pe teren, program de lucru in schimburi: 9: ferta: contract individual de munca, tichete de masa, salariu atractiv.
-
Angajăm instalator pentru instalații termice în special montaj Pompe de căldură, ventilație, sanitare. Se ofera salariu motivant în funcție de performanțe, experiență, volum de muncă. Totodată oferim un mediu de munca optim, punem la dispoziție mașină de serviciu pentru deplasarea în interes de serviciu, echipamente de protecție și scule profesionale pentru a ușura munca. Profil candidat ideal: -Calificare și experiență în domeniul instalațiilor termice și sanitare MONTAJ POMPE DE CĂLDURĂ. -Disciplinat, harnic și dornic de profesionalizare continuă. -Spirit organizatoric. -Disponibilitate deplasari. CV-urile se pot depune pe adresa de mail Mai multe relații la numărul de telefon din anunț.
-
Daca esti o persoana dinamica,voioasa si mereu cu zambetul pe buze, te asteptam sa faci parte din echipa noastra plina de energie si veselie. Ce asteptari avem de la tine: Sa fii sociabil a, sa fi mereu cu zambetul pe buze si sa vorbesti minim o limba straina. Daca ai si cunostinte operare PC esti exact ce cautam. Experienta in domeniu nu este obligatorie,dar constituie un avantaj. Ce iti oferim in schimb: Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si entuziasta. Te asteptam cu informatii suplimentare la nr sau la adresa de e-mail
-
Hotelul CURTEA BRASOVEANA din Brasov, 4 stele cauta sa angajeze pe postul de camerista. Salariul oferit este de 2200 lei net + bonuri de masa+ transport Pentru detalii: Adresa este Brasov, Str. BAILOR nr.16 Telefon :
-
Responsabilitati: -Studiaza detaliile de proiectare si documentatia tehnica necesara pentru lucrarile de instalatii electrice; -Planifica, organizeaza si coordoneaza activitatea echipelor alocate pe proiect - Urmareste implementarea modificarilor pe santier;organizarea, controlarea, verificarea activitatii santierului si asigurarea executiei, desfasurarii si finalizarea lucrarilor conform proiect. - Persoana foarte organizata, cu un spirit de observatie dezvoltat si orientare catre detalii. - Abilitati de punere in aplicarea cunostiintelor in domeniu. Cerinte: Absolvent universitate tehnica de specialitate (Instalatii, Electrotehnica, Electronica, Automatica sau Energetica,) Abilitati service, cunostinte instalatii electrice si automatizari industriale Dispus la perfectionare participare la cursuri de instruire Experienta similara este un avantaj Bun organizator al activitatii pentru indeplinirea orarului stabilit Buna cunoastere a Limbii Engleze -reprezinta un avantaj. Experienta conducere auto, dispus la calatorii Beneficii: Posibilitatea de a lucra intr-o companie in plina dezvoltare; Angajament pe termen lung cu dezvoltare profesionala permanenta; Calculator, telefon si alte echipamente necesare desfasurarii activitatii; Beneficii salariale motivante conform dezvoltarii profesionale.
-
Disponibil online
Broker de asigurari recruteaza - vino in echipa noastra!
Ne marim echipa. Colaborare pe baza de contract. Comisioane atractive. Despre noi: - societate infiintata in anul 2007 - broker prezent in top 5 national - colaboram cu toate companiile de asigurare din Romania - avem o oferta completa: vindem toate tipurile de asigurari (RCA, casco, locuinte, viata, sanatate, agricole, calatorii, raspunderi civile, etc.) Activitate: - Activitatea propriu-zisa consta in pregatire, promovare, prospectare si vanzarea de asigurari. Eventual, pentru inceput puteti incheia asigurari prietenilor si persoanelor din cercul dvs. de cunostinte. - Plata este pe baza de comision - cu cat vindeti mai mult, cu atat castigati mai bine. Cerinte: - studii superioare sau medii - cunostinte operare PC - abilitati foarte bune de comunicare, negociere, vanzare - abilitati de colaborare si lucru in echipa - experienta in asigurari/ vanzari/ management - constituie un avantaj Beneficii: - sprijin permanent - training si pregatire profesionala continua - program de lucru flexibil: part-time sau full-time - sistem motivant de promovare in cariera, bazat pe munca individuala si in echipa (nu exista target) - posibilitate de a dezvolta o echipa - se primeste comision pentru incasarile echipei - COMISIOANE SI BONUSURI ATRACTIVE LA CELE MAI MARI NIVELURI ALE PIETEI (55-80%); SE NEGOCIAZA INDIVIDUAL. Alege sa iti faci propriul program, propria echipa, propria ta afacere! Suna la 0724 580 104
-
Program: de luni până vineri, timp de 7 ore pe zi, în schimburi care încep fie dimineața, fie după-amiaza, în funcție de săptămână. În plus, se lucrează și într-o sâmbătă la fiecare 3 săptămâni, cu program de la 10 dimineața până la 16 după-amiaza. Ce ne dorim să faci: consultatii generale, scheme de vaccinare, consiliere nutritionala, ecografie abdominala, recoltari de probe, dermatologie la nivel de baza, interpretare analize. Intocmeste fisele pacientilor. Urmareste evolutia clinica a pacientilor si cauta si primeste feed back din partea apartinatorilor. Daca nu te descurci cu toate acestea, dar ai dorinta sa evoluezi, vei primi din partea noastra suport, consiliere si cursuri pentru a ajunge unde ne dorim. Cerințe: Să fie empatic, să îi placă animalele, și cu două și cu mai multe picioare, în special cele cu mai multe, să îi placa să comunice, să aibă răbdare, să fie cu bun simț. Dotari ale clinicii: Ecograf performant, radiologie complet digitala, Linie hematologie si biochimie Idexx, custi internare, infuzomate, anestezie inhalatorie, monitor functii vitale de top, tensiometru doppler. Ce oferim: Pregatire continua atat in cadrul clinicii cat si prin workshop-uri, functie de inclinatiile si aspiratiile pe care le ai, un colectiv fain, spatiu larg, frumos, nou renovat, fără mirosuri neplăcute, încălzit, cafea la discreție și fructe ca gustare, promisiunea că lumea de aici te ascultă și îți ascultă părerile și este dispusă să te ajute și să te învețe ce ai de făcut, asta daca nu esti deja un medic cu experienta.