Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Responsabilitățile: -Creșterea vânzărilor și dezvoltarea de parteneriate -Identificarea de noi clienți B2B, -Creșterea și dezvoltarea echipei -Asigurarea utilizarii corespunzatoare a instrumentelor specifice activitatii de vanzare (ex. CRM) -Managementul eficient al stocurilor -Asigurarea mixului de marketing potrivit impreuna cu specialistul de marketing -Participare activa in cadrul campaniilor de marketing in derulare -Oferirea constanta de feedback privind dinamica vanzarilor din departament, in scopul ajustarii campaniilor de marketing in derulare Cerinte: -Experienta intr-o pozitie similara minim 3 ani -Competențe de lucru în CRM,Word, Excel, PowerPoint, Outlook,Entersoft,..etc -Capacitate disponibilitate de a lucra în echipă -Competențe de management leadership,responsabilitate și integritate. -Disponibilitate de deplasare în teritoriu pentru clienții și partenerii importanți (deplasări rezonabile) -Engleză obligatoriu Se ofera: Un pachet salarial competitive: salar fix+ Bonusuri de performanță vânzări (parte variabilă), corelat atat cu experienta anterioara cat si cu rezultatele ce se doresc a fi obtinute Telefon mobil, abonament de voce și date Mașină pentru deplasări în interes de serviciu personal Alte facilitati Oportunitatea de a activa intr-o industrie competitiva, dinamica, intr-o continua schimbare Instruire si acces la instrumente de lucru moderne
-
Promovat
V.M.G.&CO din Timisoara angajaza Inginer mecanic Proiectant Cerinte: - Realizeaza documentatia grafica 2D, 3D pentruproiectele companiei; - Realizarea de relevee; - Realizarea desenului de ansamblu si de detaliu al pieselor, ansamblelor si subansamblelor; - Calculeaza necesarul de material conform desen tehnic pentru a putea realiza oferta de pret; - Ofera support tehnic pentru departamentul de productie in vederea realizarii proiectelor in curs de derulare; - Utilizare avansata a softurilor specifice de proiectare: Solidworks, Catia; - Studii superioare; - Experienta tehnica relevanta ca inginer Proiectant minim 5 ani. Se ofera: - Salariu atractiv; -Tichete de masa; -Loc de munca stabil.
-
Promovat
Firma de transport angajeaza sofer profesionist pe comunitate la prelată. Țările tranzitate sunt: Spania-Franta CERINTE: permis categ. C,E card tahograf atestat transport marfa aviz medical si psihologic valabil experiență minim 6 luni OFERIM: - venituri lunare 2900 ( compus din salar pe țară + diurnă) - transport gratuit la camion si de la camion inapoi acasa(decontat) - dispecerat in limba romana - Contract de România -Baze in Catalunya, Madrid, Franța
-
Promovat
Ești plin de energie și determinare? Alătură-te echipei noastre și fii motorul care menține în mișcare producția, contribuind direct la succesul nostru comun în industria de producție! Cum arată candidatul ideal: -Experiență relevantă în domeniul întreținerii echipamentelor din industria de producție; -Cunoștințe tehnice solide în domeniile specifice precum mecanică, electricitate, automatizări etc; -Abilități de diagnosticare și rezolvare a problemelor tehnice într-un mod eficient; -Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient cu diversele departamente; -Certificări sau calificări relevante pentru fiecare domeniu specific de întreținere (lacatus mecanic, automatist, sudor etc.); -Disponibilitate pentru lucrul în ture și intervenții de urgență în afara programului normal de lucru. Responsabilități: -Realizarea întreținerii preventive și corective a echipamentelor din zona de producție, asigurând funcționarea optimă și sigură a acestora; -Înlocuirea și reglarea pieselor uzate sau defecte conform specificațiilor tehnice; -Diagnosticarea și remedierea eficientă a defecțiunilor tehnice ale echipamentelor, în conformitate cu procedurile stabilite; -Întocmirea și actualizarea documentației tehnice referitoare la întreținerea echipamentelor; -Asigurarea respectării normelor de siguranță și a reglementărilor specifice în timpul efectuării activităților de întreținere; -Colaborarea cu departamentele de producție pentru a minimiza timpul de inactivitate al echipamentelor și a maximiza eficiența producției; -Identificarea și implementarea de îmbunătățiri tehnice pentru a optimiza performanța și fiabilitatea echipamentelor; -Efectuarea lucrărilor de mecanică pentru repararea și întreținerea echipamentelor mecanice din zona de producție; -Asigurarea bunei funcționări a componentelor mecanice ale mașinilor și utilajelor; -Diagnozarea și remedierea problemelor de natură electrică și electronică ale echipamentelor; -Respectarea instructiunilor de lucru, a programului de lucru si a regulilor de buna practica si igiena; -Participă la acțiunile KAIZEN din cadrul companiei DIANA SRL. Ce oferim: -Contract de muncă cu normă întreagă și perioadă nedeterminată; -Salariu competitiv in funcție de competențe; --Gustare (mezeluri) și masa calda (ciorbă+ fel principal), gătite zilnic în cantina companiei; -Tichete de masă în valoare de 25 lei zi lucrătoare; -Ore suplimentare plătite 200%; -Bonusuri de performanță; -Calificare și dezvoltare profesională la locul de muncă; -Cadouri bonusuri de Paște și Crăciun sau zilele aniversare ale companiei; -Cadouri de ziua salariatului și cadou de ziua copilului (doar pentru copiii minori) din partea companiei; -Decontarea cheltuielilor de transport până la locul de muncă; Și mai oferim: -Un mod de lucru adaptat unei piețe dinamice aflată în continuă dezvoltare; -Procese și proceduri de lucru clare pentru a-ți fi ușor să faci tot ce ai de făcut; -O echipă care să îți fie alături și un manager care te va îndruma și va fi acolo pentru a te ajuta cu sfaturi practice; -Echipament de lucru la standarde europene. -Dacă pentru tine contează respectul, aprecierea, garanția respectării promisiunilor făcute, stabilitatea locului de muncă, posibilitatea a fi susținut să crești profesional și sa avansezi în cadrul companiei. Vino în echipa DIANA!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
ELECTRO-CONSULT CARAS din REȘIȚA ANGAJEAZA ELECTRICIENI MT JT MONTATORI PANOURI FOTOVOLTAICE-CU SAU FARA EXPERIENTA TEL
-
Kitchen Art Design, firma cu experienta in domeniul productie de mobilier la comanda, angajeaza pe postul de proiectant consilier vanzari, o persoana dinamica, comunicativa, sociabila, cu experienta in domeniul proiectarii si vanzarii de mobilier. Ce cautam? *aboslvent scoala profesionala liceu sau invatamant superior *experienta in proiectarea obiectelor de mobilier *permis categoria B *cunostinte medii avansate in utilizarea calculatorului, inclusiv programe de proiectare Ce oferim? *Salariu in functie de cunostinte si competente 3000 - 8000lei Program de lucru Luni-vineri 8.30-17.00 Pentru programarea interviului va rugam sa ne trimiteti CV-ul la adresa de mail
-
Firma de productie - Print Digital Oferim un job cu contract de munca pe perioada nedeterminata ( full-time ), in secretariatul firmei. Locatie stabila. Job-ul implica diverse activitati de secretariat, specifice profilului nostru. Nu solicitam experienta, dar nu acceptam decat persoane (F) cu diploma de bacalaureat. Nu solicitam studii superioare. Programul de lucru este : luni-vineri, in intervalul orar de 08.30-16.30. Salariu net : 3600 lei. Persoane interesate, vor fi contactate la numarul de telefon atasat in CV.
-
Firmă nou înființată de transport alternativ colaboratoare Bolt, caut sofer (cu mașină) dispus să colaboreze full time sau part time în vederea realizării de venituri suplimentare. Comision atractiv!
-
Cerinte: Absolvent studii superioare; Experienta anterioara in vanzari si relatii cu clientii; Experienta in organizarea de evenimente reprezinta un avantaj; Simt estetic; Disponibilitate pentru program flexibil; Cunostinte foarte bune de operare MS-Office; Persoana motivata atat de rezultate, cat si de coordonarea unei echipe; Carnet de conducere categoria B. Responsabilitati: Organizarea evenimentelor, inclusiv ofertarea produselor, negocierea cu clientii, conceperea meniului, lansarea comenzilor, pregatirea logisticii necesare in functie de tipul de eveniment care are loc; Participarea la targuri de specialitate; Organizarea, coordonarea si asigurarea controlului activitatii la evenimentele de care raspunde, astfel incat sa se asigure incadrarea in timp, satisfactia clientilor si realizarea obiectivelor companiei; Stabilirea mentinerea unor relatii adecvate cu clientii si rezolvarea reclamatiilor, indiferent de natura acestora; Prospectarea pietei, vizitarea clientilor in vederea ofertarii si realizerea de baze de date cu potentiali clienti; Cunoasterea produselor, serviciilor si ofertelor firmei. Oferta, beneficii: Societatea asigura training specific pe postul ocupat; Pachet salarial motivant; Avantajul de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
-
Descrierea companiei EUROINTECH DESIGN Cu o prezență pe piață de 14 ani, compania noastră oferă servicii complete în domeniul sistemelor de instalații pentru construcții. În vederea consolidării echipei, căutăm un Asistent Manager dedicat și talentat pentru a susține eforturile noastre de extindere și excelență în servicii. Candidatul ideal - Abilități de gesionare sarcini multiple cu termene fixe - Abilități excelente de comunicare, organizare și relaționare - Atitudine proactivă, implicare și responsabilitate - Experiența anterioară pe un post similar reprezintă un avantaj - Studii superioare finalizate, de preferință în domeniul economic sau tehnic - O bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office Descrierea jobului - Evidenta și gestionarea contractelor cu furnizorii și clienții - Evidența facturilor de la furnizori - Emiterea facturilor pentru clienții companiei - Gestionarea comenzilor de materiale aferente lucrărilor în derulare - Gestionarea politicii de personal a companiei - Pregatirea documentelor pentru contabilitate - Organizarea administrativă internă eficientă - Colaborarea strânsă cu managerul general pentru gestionarea eficientă a operațiunilor zilnice ale firmei Dacă sunteți o persoană motivată, dornică să contribuie la succesul echipei și să vă dezvoltați cariera într-un mediu stimulativ, vă invităm să aplicați pentru poziția de Asistent manager+. Vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email
-
Ne mărim echipa! Angajăm mecanic auto cu experienta! Oferim: -Salariu atractiv în funcție de experiență și cunoștințe în domeniu -Utilaje și aparatură modernă -Mediu de lucru plăcut și sigur -Posibilitate de dezvoltare intr-o companie de succes Cerințe minime profil candidat mecanic auto: -Calificare atestat profesional sau diploma in domeniu -Experiență de minim 2 ani -Abilitati de lucru in echipa, atentie la detalii, corectitudine si integritate Pentru mai multe informații puteți să ne contactați la numărul de telefon . Vă așteptăm în echipa noastră.
-
Oferim: -Contract de muncă pe perioadă nedeterminată, -Salariu atractiv în funcție de experiență și cunoștințe în domeniu , pana la 7000 lei. -Program full time de luni până vineri, -Mediu de lucru plăcut și în plină dezvoltare, -Utilaje și aparatură modernă. Cerințe profil candidat: -Curs de calificare electrician electronist auto, -Cunoștințe bune de limbă engleză, -Permis de conducere categoria B. Responsabilități: -Diagnosticarea în vederea reparației autoturismului și întocmirea necesarului de piese și materiale, -Stabilirea ordinii de demontare, înlocuire și reasamblare a elementelor instalației electrice, împreună cu coordonatorul unității service, -Testarea și verificarea instalației electrice, -Urmărirea stării tehnice a mijloacelor de transport și a utilajelor pe partea de instalație electrică și informarea coordonatorului unității service în cazul sesizării unor defecțiuni. Pentru mai multe informații puteți să ne contactați la numărul de telefon . Vă așteptăm în echipa noastră!
-
Ne mărim echipa! Oferim: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Program full time de luni până vineri Salariu atractiv în funcție de experiență și cunoștințe în domeniu : 1000-1500 euro. Mediu de lucru plăcut și sigur Utilaje și aparatură modernă Cerințe minime profil candidat: Calificare tinichigiu auto Experiență de minim un an Abilități necesare: Competențe de a lucra în echipă Atenție la detalii Asumare pentru acțiunile efectuate Spirit de responsabilitate Pentru mai multe informații puteți să ne contactați la numărul de telefon . Vă așteptăm în echipa noastră.
-
ANGAJEZ SOFER PROFESINONIST B,C,E PT CURSE INTERNE WEEKEND LIBER
-
Angajam receptionera la Hotel **** Cautam o persoana cu bune abilitati in relationarea cu clientii Vorbitoare de limba engleza Detalii despre salariu si program la nr de tel
-
Suntem SMI GLOBAL TOOLS din BUCURESTI si din 2015 oferim clientilor nostri servicii de consultanta specializata, mentenanta, proiectare si montaj profesional pentru toata gama de echipamente pentru utilarea sau modernizarea de fantani arteziene SMI Global Tools SRL recrutează in vederea angajării de personal pentru urmatoarea pozitie: intretinere fantani arteziene. Descrierea postului: intretinere fantani arteziene Bucuresti. Lucrari curente : curatat bazin, curatat si reglat duze, curatat filtre, pompe, reglat si curatat proiectoare, intretinere companente etc. Permisul de conducere categoria B este necesar pentru deplasare intre locatii. Locația și programul de lucru : activitatea se desfasoara pe teren, program de lucru in schimburi: 9: ferta: contract individual de munca, tichete de masa, salariu atractiv.
-
Angajăm instalator pentru instalații termice în special montaj Pompe de căldură, ventilație, sanitare. Se ofera salariu motivant în funcție de performanțe, experiență, volum de muncă. Totodată oferim un mediu de munca optim, punem la dispoziție mașină de serviciu pentru deplasarea în interes de serviciu, echipamente de protecție și scule profesionale pentru a ușura munca. Profil candidat ideal: -Calificare și experiență în domeniul instalațiilor termice și sanitare MONTAJ POMPE DE CĂLDURĂ. -Disciplinat, harnic și dornic de profesionalizare continuă. -Spirit organizatoric. -Disponibilitate deplasari. CV-urile se pot depune pe adresa de mail Mai multe relații la numărul de telefon din anunț.
-
Daca esti o persoana dinamica,voioasa si mereu cu zambetul pe buze, te asteptam sa faci parte din echipa noastra plina de energie si veselie. Ce asteptari avem de la tine: Sa fii sociabil a, sa fi mereu cu zambetul pe buze si sa vorbesti minim o limba straina. Daca ai si cunostinte operare PC esti exact ce cautam. Experienta in domeniu nu este obligatorie,dar constituie un avantaj. Ce iti oferim in schimb: Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si entuziasta. Te asteptam cu informatii suplimentare la nr sau la adresa de e-mail
-
Hotelul CURTEA BRASOVEANA din Brasov, 4 stele cauta sa angajeze pe postul de camerista. Salariul oferit este de 2200 lei net + bonuri de masa+ transport Pentru detalii: Adresa este Brasov, Str. BAILOR nr.16 Telefon :
-
Responsabilitati: -Studiaza detaliile de proiectare si documentatia tehnica necesara pentru lucrarile de instalatii electrice; -Planifica, organizeaza si coordoneaza activitatea echipelor alocate pe proiect - Urmareste implementarea modificarilor pe santier;organizarea, controlarea, verificarea activitatii santierului si asigurarea executiei, desfasurarii si finalizarea lucrarilor conform proiect. - Persoana foarte organizata, cu un spirit de observatie dezvoltat si orientare catre detalii. - Abilitati de punere in aplicarea cunostiintelor in domeniu. Cerinte: Absolvent universitate tehnica de specialitate (Instalatii, Electrotehnica, Electronica, Automatica sau Energetica,) Abilitati service, cunostinte instalatii electrice si automatizari industriale Dispus la perfectionare participare la cursuri de instruire Experienta similara este un avantaj Bun organizator al activitatii pentru indeplinirea orarului stabilit Buna cunoastere a Limbii Engleze -reprezinta un avantaj. Experienta conducere auto, dispus la calatorii Beneficii: Posibilitatea de a lucra intr-o companie in plina dezvoltare; Angajament pe termen lung cu dezvoltare profesionala permanenta; Calculator, telefon si alte echipamente necesare desfasurarii activitatii; Beneficii salariale motivante conform dezvoltarii profesionale.
-
Disponibil online
Broker de asigurari recruteaza - vino in echipa noastra!
Ne marim echipa. Colaborare pe baza de contract. Comisioane atractive. Despre noi: - societate infiintata in anul 2007 - broker prezent in top 5 national - colaboram cu toate companiile de asigurare din Romania - avem o oferta completa: vindem toate tipurile de asigurari (RCA, casco, locuinte, viata, sanatate, agricole, calatorii, raspunderi civile, etc.) Activitate: - Activitatea propriu-zisa consta in pregatire, promovare, prospectare si vanzarea de asigurari. Eventual, pentru inceput puteti incheia asigurari prietenilor si persoanelor din cercul dvs. de cunostinte. - Plata este pe baza de comision - cu cat vindeti mai mult, cu atat castigati mai bine. Cerinte: - studii superioare sau medii - cunostinte operare PC - abilitati foarte bune de comunicare, negociere, vanzare - abilitati de colaborare si lucru in echipa - experienta in asigurari/ vanzari/ management - constituie un avantaj Beneficii: - sprijin permanent - training si pregatire profesionala continua - program de lucru flexibil: part-time sau full-time - sistem motivant de promovare in cariera, bazat pe munca individuala si in echipa (nu exista target) - posibilitate de a dezvolta o echipa - se primeste comision pentru incasarile echipei - COMISIOANE SI BONUSURI ATRACTIVE LA CELE MAI MARI NIVELURI ALE PIETEI (55-80%); SE NEGOCIAZA INDIVIDUAL. Alege sa iti faci propriul program, propria echipa, propria ta afacere! Suna la 0724 580 104
-
Program: de luni până vineri, timp de 7 ore pe zi, în schimburi care încep fie dimineața, fie după-amiaza, în funcție de săptămână. În plus, se lucrează și într-o sâmbătă la fiecare 3 săptămâni, cu program de la 10 dimineața până la 16 după-amiaza. Ce ne dorim să faci: consultatii generale, scheme de vaccinare, consiliere nutritionala, ecografie abdominala, recoltari de probe, dermatologie la nivel de baza, interpretare analize. Intocmeste fisele pacientilor. Urmareste evolutia clinica a pacientilor si cauta si primeste feed back din partea apartinatorilor. Daca nu te descurci cu toate acestea, dar ai dorinta sa evoluezi, vei primi din partea noastra suport, consiliere si cursuri pentru a ajunge unde ne dorim. Cerințe: Să fie empatic, să îi placă animalele, și cu două și cu mai multe picioare, în special cele cu mai multe, să îi placa să comunice, să aibă răbdare, să fie cu bun simț. Dotari ale clinicii: Ecograf performant, radiologie complet digitala, Linie hematologie si biochimie Idexx, custi internare, infuzomate, anestezie inhalatorie, monitor functii vitale de top, tensiometru doppler. Ce oferim: Pregatire continua atat in cadrul clinicii cat si prin workshop-uri, functie de inclinatiile si aspiratiile pe care le ai, un colectiv fain, spatiu larg, frumos, nou renovat, fără mirosuri neplăcute, încălzit, cafea la discreție și fructe ca gustare, promisiunea că lumea de aici te ascultă și îți ascultă părerile și este dispusă să te ajute și să te învețe ce ai de făcut, asta daca nu esti deja un medic cu experienta.
-
Ești Mecanic Utilaje, Mecanic Lăcătuș sau Mecanic Auto și ai un simț dezvoltat pentru mecanică? Dorești să îți extinzi competențele într-un domeniu inovativ, lucrând ca operator pe utilaje tipografice? Tipografia Oligraf îți oferă oportunitatea unică de a te alătura echipei noastre! Ce Căutăm: Profesioniști cu experiență în meseriile de Mecanic Utilaje, Mecanic Lăcătuș sau Mecanic Auto. Persoane cu un simț mecanic bine dezvoltat, gata să învețe operarea utilajelor tipografice. Candidați motivați, cu dorința de a-și lărgi orizonturile profesionale și de a-și îmbunătăți abilitățile într-un mediu dinamic. Ce Oferim: Un mediu de lucru curat și bine dotat, unde calitatea și inovația sunt la ordinea zilei. Salarii competitive, reflectând valoarea și experiența pe care o aduci echipei noastre. Un program de instruire detaliat, conceput să te familiarizeze cu tehnologia și procesele noastre tipografice. Șansa de a face parte dintr-o echipă dinamică și inovatoare, într-un sector în continuă evoluție. Responsabilități: Operarea utilajelor tipografice cu precizie și eficiență. Întreținerea regulată a echipamentelor pentru a asigura funcționarea optimă. Colaborarea cu echipa pentru îmbunătățirea continuă a proceselor de lucru. Cum să Aplici: Pentru a te alătura echipei noastre, trimite-ne CV-ul și o scurtă scrisoare de intenție prin email la [adresa de email]. În documente, evidențiază experiența ta relevantă și motivează de ce ești interesat să te alături Tipografiei Oligraf. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! Uite cu ce ne ocupam in afara tipografiei, poate esti interesat de aceste divizii. https: www.facebook.com oligraf.ro