Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-10-05-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma de reparatii electrocasnice , cu flux foarte mare de lucru, cautam urgent noi colegi pentru tehnician reparatii electrocasnice. Cerinte : - Cea mai mare cerinta este dorinta de a lucra Experienta in domeniu constituie un mare avantaj. Sa stii sa masori cu multimetru . Din pacate fluxul mare de lucru nu ne mai permite sa luam totul de la " 0 " macar un 30-40% trebuie sa te pricepi in domeniu , chiar daca nu ai lucrat ca si job principal. Oferta : - Salariul va putem spune doar dupa ce te cunoastem Bonuri de masa masina telefon Prime de sarbatori , zile de nastere si concediu Voie buna, colegi faini. Restul le vei descoperi pe parcurs. Te asteptam in echipa noastra cu bratele deschise. Pentru mai multe detalii sunati la Nu scrieti mesaje, fiindca nu pot monitoriza nici mesajele, si nici mesajele in privat, mai ales ce intra in spam. Sunati, pentru un interviu .
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Promovat
ABILITATI: - Responsabil, harnic, serios, comunicativ; - Persoana organizata, punctuala, serioasa; - Dinamic, cu abilitati tehnice; - Fara antecedente penale. ATRIBUTII: - Realizeaza transporturi de marfa pentru aprovizionare sau livrare catre clienti; - Asigura marfa pentru a fi transportata in conditii optime si de siguranta rutiera; - Se asigura ca marfa se livreaza in baza facturilor fiscale cu aviz, verificând incarcarea si asigurând buna gestionare a livrarilor; - Comunica catre seful de coloana catre directorul de transporturi orice neregula constatata; - Completeaza inainte de plecarea in cursa diagrama tahograf si formularul tipizat de foaie de parcurs, apoi le preda directorului de transporturi in prima zi lucratoare a lunii urmatoare; - Preda catre directorul de transport scrisorile de transport dupa fiecare transport efectuat; - Urmareste intervalele de revizie tehnica si pe cele de inspectie periodica la autovehiculul din dotare si la utilajul montat pe sasiu (daca e cazul). - Inlocuieste un coleg in perioada concediilor. CERINTE - Permis de conducere categoria B; - Prezinta avantaj experienta de minim 3 ani in domeniul distributiei, precum si 3 ani experienta in a conduce o masina de marfa; - Studii medii constituie avantaj.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate comerciala angajeaza mecanic auto cu e experienta pentru mai mai multe detalii sunati la nr de telefon
-
Angajam femeie de serviciu pentru curatenie birouri. Program in ture..7-15 respectiv 14-22 Salariu 2500 lei + tichete de masa
-
Reprezentant vanzari d2d Orange Daca iti doresti sa incepi o cariera in domeniul vanzarilor de tip door2door, sau daca ai deja experienta in acest domeniu insa angajatorii initiali nu te-au multumit desi ai fost corect cu ei si ai avut realizari bune, atunci te asteptam in echipa noastra! Electric Plus , unul dintre cei mai mari parteneri Orange la nivel national face recrutari! Activitatea ta principala va consta in : - Promovarea și vanzarea s rviciilor Orange l domiciliul pot ntialilor cli nti; - Crearea si dezvoltarea unor legaturi cu potentialii sau actualii clienti; - Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationarea cu clientul; Job-ul este potrivit pentru tine daca : - Esti dispus sa fii responsabil pentru propriul salariu - Preferi munca de teren - Ai abilitati de convingere si negociere - Esti ambitios si dornic de afirmare prin performanta - Esti corect si cinstit - Ai o atitudine pozitiva si esti sociabil Ce beneficii oferim ? - Pachet s l ri l motivant intre 2.000 si 5.000 lei net, , compus din: salariu fix + comision vanzari - Tichete de masa - Prime de sarbatori - Asigurare medicala Regina Maria si de viata Allianz - Masina si telefon de serviciu - Training de formare profesionala
-
Atelier personalizare textile angajeaza personal pentru personalizare produse textile pe masini de brodat si pe prese transfer. Nu este necesara experienta, scolarizarea se face la locul de munca. Oferim seriozitate si posturi de lucru stabile in timp! Fisa postului implica pregatirea produselor textile pentru a fi personalizate, pozitionarea si personalizarea acestora in masina de brodat sau presa de lucru, finisarea si pregatirea acestora pentru livrare. Nu este necesara experienta, operatiunile pot fi invatate pe parcurs. Cerinte obligatorii : indemanare si viteza in efectuarea operatiunilor adaptabilitate rapida la sarcini noi aparute in fluxul tehnologic organizare in lucru atentie la detaliile foarte mici ale broderiei, vedere buna Program de luni pana vineri de la 7 la 15.30, cu posibilitatea de a se lucra si peste program sau sambata, cu plata extra. Activitatea se va desfasura in Bucuresti, zona metrou Costin Georgian, B-dul Basarabia, Morarilor. Salariul porneste de la 3000 lei net, pentru perioada de inceput si va creste pe masura acumularii experientei. Detaliile suplimentare se stabilesc in cadrul unui prim interviu. Va rugam trimiteti cv pentru stabilirea interviului.
-
SC angajeaza Sofer - 1post pentru depozitul de anvelope BRAILA Descrierea postului : Transporta , livreaza, anvelope pentru autocamioane , agricole,industriale la sediul clientilor . Autoutilitara Mercedes Sprinter. Cerinte : studii medii , permis categ B , cazier curat , apt pentru efort fizic si deplasari. Se ofera :contract de munca,salariu , tichete de masa , bonusuri ,etc Activitatea se desfasoara in BRAILA si judetele limitrofe . 1 post Manipulant marfuri - Depozit anvelope Braila Cerinte: studii medii,apt efort fizic , cazier curat ,
-
AWAKECOFFEE,zona Tomis Nord angajeaza barista, in urmatoarele conditii: - experienta - atitudine prietenoasa, - punctualitate, - dorinta de munca Program:L-V 8-17 S 9-16 D Închis Încă o zi liberă în cursul săptămânii. Salariu:2500 lei Pentru mai multe detalii la nr de tel:
-
societate comerciala angajeaza muncitor necalificat in constructii (lucrari demolare) informatii la
-
PAN PRODCOM SRL din Sector 2, Bucuresti, Angajeaza Tamplari Universali
-
Drupanel angajează operator producție necalificat! Căutăm: - seriozitate - o persoană harnică cu dorința de a evolua și cu înclinații spre domeniul tehnic Oferim: - salariu atractiv (2700-4000 RON) - program de muncă stabil (Luni-Vineri orele 7:00-16:00) - mediu de lucru plăcut - weekend liber Dacă crezi că ți se potrivește job-ul, te așteptăm în echipa noastră!
-
SC PRESTO TIG MT, cu sediul in Pitesti, angajam personal cu experienta pentru confectii metalice industriale (hale ), doar pentru confectii in atelier nu si pentru montaj pe teren. Solicitam cunostinte exeprienta desen tehnic: Lăcătuși confecții metalice sudor mig mag, electric . Program de lucru L-V , 08:00 17:00.Nu se lucreaza in schimburi. Detalii la interviu, proba de lucru obligatorie. Pachet salarial atractiv in functie de competentele candidatului, la care se adauga bonuri de masa, prime pentru Paste, Craciun, prime pentru vechime. Detalii la nr de telefon .
-
Tinichigii auto - Olanda Brains Consulting recruteaza Tinichigii auto - Olanda cu minim 3 ani experienta si limba engleza / germana nivel conversational. Responsabilitati: Repararea caroseriei si a sasiurilor pentru autoturisme (vehicule personale), Veti lucra cu cele mai noi echipamente de presa / tragere si trebuie sa aveti cunostinte de sudura. Se ofera 2200 - 2350 EURO Net/ luna (500 - 525 EUR MET/saptamana). + plata orelor suplimentare., asigurare medicala, cazarea gratuita Aplica prin trimiterea CV-ului in limba engleza la adresa [email protected] sau telefonic (L – V : 9:00 – 17:30) la 0733733511, 0356424472
-
-
Societatea ELBI ELECTRIC & LIGHTING SRL, CUI RO 17412685, angajeaza Manipulant Marfuri: Atributii Pregatire comenzi de livrare catre clienti Aranjare marfuri la raft si operatiuni de intretinere Pregatire colete pentru livrare Cerinte Perseverenta Spirit de echipa Ce oferim Pachet salarial atractiv: Posibilitate de promovare in echipa de Vanzari Lucrul intr-o echipa tanara si dinamica Programul de lucru este de 5 zile pe saptamana, de luni pana vineri: - 08:30-17:00 (30 minute pauza de masa) Contract pe perioada nedeterminata; Pentru informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati.
-
Firma angajeaza personal calificat in domeniul montaj geamuri , usi , fatade , sticla in profile de aluminiu. Cunoasterea limbii Germane constitue avantaj . Relatii la telefon 00436641781151
-
-
Ma puteti contacta in cazul in care aveti nevoie de urmatoarele servicii: - scriere articole, descrieri, prezentari (content writer); - operator pc; - operator introducere date; - transcrieri audio; - administrare continut site; - actualizare continut site; - postarea de articole, produse, etc.; In cadrul acestor lucrari pot include si unelte de promovare online si de optimizare seo. Am experienta in acest domeniu de peste 10 ani, si am facut mii de articole si prezentari in acest tip. Preturile serviciilor pe care le ofer sunt foarte corecte si putem negocia si discuta in functie de necesitatile pe care le aveti. Ma puteti contacta printr-un mesaj, sau pe adresa de mail: Multumesc, si astept cu interes o eventuala colaborare.
-
Se cere experienta minim 1 an. Contractul de munca este pe perioada nedeterminata.
-
Nivelul carierei Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani) Tip job Full time / Anunt ce permite munca la distanta Limbi vorbite engleză – constituie un avantaj Adresa Constanta Recrutez candidati dispusi sa se relocheze Da Posturi disponibile 4 Salariu Brut : 650 € – 1000 € Rolul tau in companie o intocmirea necesarului de materiale si echipamente; o efectuarea de cablaje si montarea echipamentelor de securitate; o instalarea si programarea a echipamentelor de securitate; o mentinerea in buna functionare a echipamentelor de securitate prin efectuarea de verificari periodice; o intocmirea documentelor specifice, procese verbale, fise de interventie, jurnale de service, etc. Profilul tau o Experienta anterioara de minimum trei ani in instalare si service Sisteme de Securitate si Siguranta; o Absolvent studii cu profil tehnic: constructii, instalatii, telecomunicatii, energetica, electrica, etc; o Certificare ARTS - constituie avantaj; o Cunoasterea sistemelor de securitate si siguranta de la marii producatori de profil; o Stapanirea legislatiei, normativelor și standardelor aplicabile; o Alte cunostinte in domenii de activitate conexe (Ex. HVAC, automatizari, BMS, instalatii electrice) sunt apreciate si retribuite suplimentar; o Abilitati de organizare, responsabilitate, punctualitate, atentie distributiva si initiativa; o Meticulozitate, atentie la detaliu, acuratete si lucru eficient in echipa; o Sa fie serios, responsabil si sa respecte standardele de lucru; o Sa dispuna de o buna capacitate de organizare, invatare si adaptare; o Apt pentru lucru la înălțime. Ce iti oferim o Salariu competitiv, la nivelul celor mai bune companii din piata romaneasca de profil; o Contract individual de munca incheiat pentru perioada nedeterminata; o Bonus pentru realizari personale deosebite (proiecte speciale, certificari si specializari avansate); o Program flexibil de lucru; o Training, formare continua in pas cu evolutia sistemelor pe care le instalam si a tehnologiilor pe care le promovam; o Avansare rapida in functie de competentele tale si implicarea in activitatea companiei. Descrierea companiei Cu o experienta de peste 25 de ani in instalatii de curenti slabi, suntem o firma cu personal tanar, ambitios si dornic de afirmare. Clientii ne apreciaza pentru promptitudine, profesionalism si rapiditate si noi ne respectam angajatii.
-
Angajez economist contabil cunoscator Saga, si care sa fi lucrat in firma de contabilitate. Ca economist contabil ve-ti detine un portofoliu propriu de clienti pentru care veti asigura: - organizarea si tinerea contabilitatii societatii conform legislatiei in vigoare ; - verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila; - verificarea conturilor de clienti si furnizori si a platilor – punctaje; - efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare; - pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale; - intocmirea bilanturilor; probleme personal, - acordarea de asistenta clientilor in probleme contabile diverse; - intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii clientilor gestionati. * Cerinte: - persoana serioasa si bine organizata; - spirit practic si de echipa; - disponibilitate program full-time; - absolvent de studii superioare de specialitate
-
Mercury Research își mărește echipa de operatori de interviu. Căutăm o persoană sociabilă, binevoitoare, cu bune abilități de comunicare și cunoștințe elementare de lucru pe calculator. Vei face parte dintr-un mediu plăcut cu program flexibil și câștiguri atractive în funcție de performanță. Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară. Hai să ne cunoaștem la numarul de telefon din anunt.