Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-10-14-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica și Cleme de Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: Școala postliceală Experiența de minim 3 ani pe un post similar Capacitatea fizică de a răspunde la efort Capacitatea de rezolvare a unor sarcini suplimentare, disponibilitatea pentru deplasare la lucrările sucursalei sau în cadrul altor sucursale Desfăşurarea activităţii în condiţiile şi riscurile specificate în fişa postului (ex. lucru la înălţime, în zone cu circulaţie, în apropierea tensiunii). Disciplina în cadrul programului de lucru De asemenea, dacă ești o persoană orientată spre rezultate cu un mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Ce vei face la noi? Urmarirea și verificarea excuției de calitate a lucrărilor și exploatarea corectă și în condiții optime a mașinilor, utilajelor, dispozitivelor de lucru si instalațiilor din dotarea fabricii Efectuarea instructajului periodic privind protecția muncii și al personalului din subordine Întocmirea foii de prezență colectivă, verificarea și răspunderea pentru respectarea programului Urmărirea respectării regulamentului de ordine interioară Răspunderea pentru întreținerea în condiții optime a locurilor de muncă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, și cu posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns aici, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Trimite CV-ul pe adresa de email: Te va contacta colega noastră care recrutează oameni faini, de la departamentul HR, cu care vei avea o discuție super plăcută și de la care vei afla mai multe despre noi. Despre noi: Electromontaj este o companie de construcții-montaj energetice, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400.000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 2.000 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Grupul Electromontaj include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Locații Electromontaj în România: Sediul Central este în București Sucursale în țară: București, Bacău, Craiova, Pitești, Stația de Încercări Stâlpi, București Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați, București Fabrica de Cleme și Armături, Câmpina Locații Electromontaj externe: Sucursale: Republica Moldova, Cipru, Emiratele Arabe Unite, Iordania.
-
Promovat
CANDIDATUL IDEAL: - Absolvent de studii medii sau scoala profesionala; - Detinator carnet de conducere- categoria C - Detinator atestat transport marfa; - Capacitate de decizie si analiza; - Persoana cu initiativa; - Rezistenta la stres; - Cazier judiciar curat. DESCRIEREA POSTULUI: 1) Presteaza servicii de vidanjare: - Conduce autoutilitara firmei la beneficiarii serviciilor de vidanjare; - Respecta cu strictete programarea serviciilor la datele si orele indicate; - Se asigura ca serviciile prestate se efectuaeaza conform normelor in vigoare; - Se asigura ca intocmeste si preda documentele aferente serviciului prestat; - Propune superiorului ierarhic masuri de eficientizare a activitatii prestate; 2) Intretine si exploateaza corespunzator autoutilitara societatii: - Verifica zilnic starea tehnica a autoutilitarei; - Respecta parametrii de functionare ai autoutilitarei; - Raspunde de respectarea normelor de circulatie pe drumurile publice; - Are obligatia sa completeze foile de parcurs si sa le predea la sfarsitul programului; - Are un comportament civilizat cu persoanele cu care intra in contact. BENEFICII: - Salariu motivant; - Tichete de masa; - Decontare transport pentru persoanele din afara localitatii; - Asigurare medicala.
-
Promovat
DESCRIEREA POSTULUI : Asigura lucrari de curatenie si igiena in spatiile publice ale hotelului, program 8 h+ 1 h pauza, in ture COMPETENTE PERSONALE: Sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate, responsabilitate, loialitate, hotarire, adaptabilitate,autocontrol, atitudine pozitiiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare) Sa nu aiba antecedente penale POZIŢIA IN ORGANIGRAMA SI RELAŢII ORGANIZAŢIONALE : Se subordoneaza Managerului Housekeeping ATRIBUTII: sa curete si sa igienizeze suprafetele publice (receptie, toalete, scari, lifturi, parcare, sali de conferinte) sa aiba o conduita corecta in fata clientului sa utilizeze formule de salut "buna ziua", "buna seara", "la revedere" si formule de multumire "multumesc" in relatia cu toti clientii sa mentina curatenia sa anunte de indata Managerul Housekeeping orice neregula constatata sa ia in primire toate materialele necesare asigurarii curateniei, avand obligatia sa asigure pastrarea si utilizarea acestora in bune conditii sa manifeste disponibilitate catre dialog, receptivitate, calm, tact in relatiile de serviciu sa raspunda la toate solicitarile venite din partea Managerului Housekeeping pentru indeplinirea unor sarcini conform fisei postului sa manifeste grija deosebita in manuirea si utilizarea materialelor si echipamentelor pe care le are in primire pentru a evita avarierea, distrugerea sau pierderea lor
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Bogdan +40 767 128 178 - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Luxury Car Wash ( Nord, vis-a-vis de Kaufland) angajează personal ( fete și băieți) pentru spălătorie auto. Se oferă: Contract de muncă 8 ore pe perioadă nedeterminată Condiții de muncă foarte bune Bonusuri in funcție de implicare Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne contactați la nr. de telefon: sau pe adresa de Facebook a paginii ( Luxury car wash).
-
Oferta colaborare transport 3.5T Firma de transport caută colaboratori pe bază de contract pentru transport internațional, care pot îndeplinii următoarele condiții: Să asigure mijloace de transport în perfectă stare de funcționare pentru transportul expres pe comunitate, DUBA sau PRELATA, 3.5 TONE; Să asigure mijloacele necesare de comunicare cu dispeceratul (Telefon Smartphone conectat în permanență la o rețea de date mobile); Să dețină un sistem de monitorizare GPS activ a mașinii, să dețină licența de transport și ASIG. Marfă minim 30.000 euro. Putem asigura următoarele : Dispecerat 24 7 în limba română Se asigura prin contract minim 15.000 km pe o perioadă de 30 de zile calendaristice. TOȚI KM SUNT PLĂTIȚI!!! INCLUSIV KM PE GOL!!! Km dislocați sunt plătiți la aceeași preț. Ajutor curse pentru ajungere întoarcere pe comunitate ! Tarife : Van Dubă : 0.40 euro km+TVA Prelată : 0.45 euro km+TVA Plati: Plata factura 60 de zile. Posibilitate plata rapida : la 7 zile cu SCONTO DE 7% la 15 zile cu SCONTO DE 5% la 30 zile cu SCONTO DE 2%
-
Barber Kiosk, un nou concept de frizerie in Romania, cauta frizeri ite cu experienta in domeniu, pentru locatia din AFI Cotroceni (sector 6) Condiții: - Experienta in frizerie; - Diploma de Calificare (obligatoriu); - Disponibilitatea de a lucra in ture, program adaptat unui centru comercial; - Comportament si tinuta agreabile, potrivite locului de munca; - Spirit de echipa, punctualitate; Responsabilitati: - Servicii excelente si complete de frizerie; - Recomandarea produselor disponibile in salon; Beneficii: - Salariu fix - Lucrul in cadrul unei echipe de profesionisti - Conditii de munca excelente, cu produse profesionale premium - Concedii platite, posibilitatea achitarii zilelor de concediu ramase la final de an Pentru informatii suplimentare, te rugam sa ne contactezi.
-
Promovat
CERINTE : Gandire analitica creativitate pentru a creea un continut promotional captivant Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan Experienta in domeniul social media si raportare la tendintele actuale Experienta domeniul vanzarilor constituie un avantaj Cunostinte in utilizarea computerului si software-ului de birou pentru a gestiona documentele si corespondenta RESABILITATI : Identificarea posibililor cumparatori din online si atragerea lor cu diferite oferte Monitorizarea activitatii social media Organizare calendar campanii postari lansari Adaptarea continutului in functie de reteaua sociala impreuna cu echipa de marketing Realizarea de clipuri cu produsele noi lansate si postarea lor pe retele sociale (tiktok , youtube ..etc) Update la ultimile practici in social media
-
-
Societatea RMG angajeaza Agenti de securitate pentru Magazine in Localitatea Cluj, Cartier Iris. Floresti Pentru mai multe informatii, sunati la numarul de telefon afisat!
-
Angajam Agenti de securitate pentru Obiective in zona Militari, Valea Cascadelor, sector 6.
-
Lidas, companie specializată înn industria panificației și a produselor făinoase, amplasată în loc. Mineri, jud. Tulcea angajează: Șofer distribuție produse de panificație și patiserie Ne bucurăm să ne cunoaștem și să faci parte din echipa daca ai: -Studii medii; -Experiența în domeniul distribuției constituie avantaj; -Permis de conducere categ. B (experiență minim 1 an); -Orientare catre client; -Bune abilități de comunicare, prezentare și relaționare. Principalele roluri: -verificarea conformității comenzilor pregătite în depozit cu documentele aferente; -respectarea zilnica a programului de livrare; -livrarea comenzilor (a produselor de patiserie și panificație) clienților de pe ruta alocată, în condiții de integritate și siguranță; -mentinerea unor relații bune cu clienții din portofoliu; -gestionarea soldurilor conform politicilor companiei. Oferim: -Contract de muncă pe durată nedeterminată; -Echipe și mediu de lucru profesioniste; -Pachet salarial atractiv. Asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail sau te invitam sa ne cunoastem la sediul nostru din loc. Mineri, jud. Tulcea.
-
Pregătirea salatelor și cutiilor cu fructe în OLANDA la Heemskerk Locație: Rijnsburg, Olanda Îți place să mănânci sănătos? Lucrează în producția de alimente ambalate care vor fi livrate la supermarketuri și lanțuri internaționale. Responsabilitățile tale: În această afacere de familie, materiile prime proaspete sunt procesate zilnic în mese gustoase și ușor de pregătit. Ca lucrător în producție, vei tăia, spăla și sorta toate legumele și fructele. Apoi, le vei ambala în cutii și vei verifica temeinic dacă produsul final menține un nivel înalt de calitate. După finalizarea tuturor sarcinilor, vei pregăti comenzile pentru expediere. Aceste sarcini diverse asigură că timpul de lucru va "trece pe nesimțite" și cu siguranță nu va fi plictisitor! Nu ai experiență în lucrul cu alimentele? Nu-ți face griji - vei începe cu un training intern, în timpul căruia vei învăța toate procesele! Munca se desfășoară de luni până duminică, în ture (05:45 07:00 la 15:30 și de la 15:40 până la sfârșitul producției, ceea ce îți oferă flexibilitate). Vei câștiga extra pentru serile, nopțile, weekendurile și orele suplimentare, iar după 6 săptămâni de muncă, vei avea oportunitatea de a obține un program fix. Angajatorul oferă: Tarif orar mare: 13.27 EURO brut +8.33% indemnizație de vacanță = 14.38 EURO Contract de muncă temporar sub condițiile olandeze (ore de muncă garantate) Oportunitatea de a cumpăra cutii cu alimente produse de Heemskerk pentru 1 EURO! La fața locului - coordonatori disponibili la locul de muncă, gata să răspundă la întrebări și să te ajute să rezolvi toate problemele potențiale, de exemplu, schimbări de program Atmosferă cu adevărat prietenoasă, managerul și angajații se cunosc unul pe altul după nume Alte informații utile: Cazarea la fața locului și transportul de la și către muncă sunt organizate dacă ai nevoie! Complet gratuit, oferim acces la aplicația myOTTO, Helpdesk 24 7, un program de loialitate și multe alte proiecte interesante pentru angajații noștri! Cerințele angajatorului: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate de a lucra pentru o perioadă mai lungă Disponibilitatea de a lucra în ture Capacitatea de a lucra într-un mediu rece aproximativ 8 C Interesat? Aplică și alătură-te echipei! Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Echipe Construcții - Plata la Metru Pătrat Suntem în căutarea de echipe experimentate în construcții pentru proiecte captivante. Cerem experiență în domeniu, cunoștințe solide și abilități tehnice. Responsabilitățile includ executarea precisă a lucrărilor și respectarea termenelor. Oferim plată competitivă la metru pătrat, oportunități variate și mediu de lucru colaborativ.
-
Promovat
Camin batrani LICENTIAT Sector 1 angajeaza infirmiere/ingrijitoare batrani. Conditii bune, carte de munca. Salariul 3.000-4.500 lei. Full time sau part time.
-
Promovat
Camin de batrani LICENTIAT situat in Bucurestii Noi-Pajura angajeaza infirmiere ingrijitoare batrani. Conditii bune, carte de munca.
-
CABINET VETERINAR PERFECT VET ORIGINAL S.R.L, Craiova: - angajeaza medic veterinar, absolvent al Facultatii de Medicina Veterinara, cu sau fara experienta, cu atestat de libera practica. Cerinte: - Capacitate de comunicare si relationare cu clientii, colegii si reprezentantii medicali ce colaboreaza cu noi; - Punctualitate si seriozitate; - Persoana ordonata si organizata, capabila sa lucreze in echipa; - Atentie la detalii si dorinta permanenta de a invata lucruri noi; - Cunostinte operare pe calculator; - Cunostintele de limba engleza reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: - Preluarea cazurilor si solutionarea lor; - Colaborarea permanenta cu echipa; - Recomandarea si vanzarea produselor de tip farmaceutic; - Recomandarea si vanzarea dietelor veterinare; - Prezentarea serviciilor oferite de cabinetul nostru catre clienti; - Stabilirea necesarului de medicamente, accesorii si consumabile din cabinet; - Completarea registrelor specifice; - Pastrarea igienei la locul de munca. Mediul de lucru din cabinetul nostru este unul placut si civilizat. Persoanele interesate pot sa trimita CV-ul pe adresa de e-mail sau pe whatsapp la nr de telefon afisat.
-
Angajam personal calificat și necalificat pentru executare foraje studii geotehnice. Salariu atractiv, posibilitate de mărire rapidă in funcție de competențe si volum de muncă. Se solicită permis de conducere. Activitatea se va desfășura în București și în țară. Sediul se află in Chiajna, acesta aflându-se la cca. 20 m de stația autobuzului 478, in imediata vecinătate Auchan Militari.
-
Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18. Contact:
-
Promovat
Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier cauta personal curatenie menajera. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 2500 - 3500 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara; Training Instructaj.
-
Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier cauta personal curatenie menajera. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 2500 - 3500 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara; Training Instructaj.
-
Agenție de Management Sportiv cu experiență vastă in acest domeniu cauta o doamnă, domnisoară prezentabila, dinamică si dornică de afirmare pentru muncă de secretariat,cu cunostințe de operare calculator,Word, Excel, PowerPoint, Internet, cunostinte avansate de limba engleză, varsta minima 30 de ani. Persoanele interesate pot depune Cv-ul direct. Mulțumim pentru atenție.
-
Apartaments Dlai SRL are o gama de activitatii curatenie apartamente sau scari de bloc Servicii Profesionale de Curatenie Curatenie după chiriași ! Curățenie după constructor Curățenie generală ! Curățenie de întreținere ! activitati de zugravit apartamente sau scari de bloc inchirierea apartamentelor in regim hotelier apeleaza cu incredere la servicile companiei preturi accesibile pentru toate buzunarele Oferim chitanță și bon fiscal!
-
Promovat
Firma Suedeza angajeaza soferi categoria CE Firma are baza la Malmo si efectueaza transport de marfuri generale doar intern in Suedia. Camioane de generatie noua Scania si Volvo dotate cu : invertor,cuptor micro,cafetiera,frigider Cerinte: - Experienta de minim 5 ani - Conducem marfa de grupaj. Poate fi orice de la 1 la 5-6 descărcare încărcare - Pernis categoria CE - Atestat transport marfa - ADR - constitue grupaj - Card tahograf - Limba engleza scris vorbit nivel conversational ( se lucreaza direct cu disponenti suedezi in limba engleza) - Disponibil la program de 3 luni de munca - 1 luna liber - Disponibil pe un program de 11 luni de muncă 25 de zile vacanță plus 2 săptămâni de Crăciun (22-23 decembrie - 6-7 sau 13 ianuarie, în funcție de cât de mult loc de muncă există) - Seriozitate Se Ofera : - Contract de munca suedez cu depunere acte pentru rezidenta in suedia - Weekend la baza din Malmo , unde aveti la dispozitie , bucatarie, toalete, dusuri, masini de spalat, uscatoare , camera de recreere Se respecta programul de lucru si este interzis manipularea tahografului Salariul atractiv in functie de zilele lucratoare din luna si perfomanta (nu se fac favoruri) Trimiteti CV in limba engleza la email Pentru detalii puteti suna la numarul de telefon afisat in anunt. Salariu tot de la 30 000 SEK netto - 38 000 SEK netto Depinde cum lucrezi Vă rugăm să contactați prin e-mail sau să trimiteți un mesaj în aplicație The Swedish company hires CE category drivers The company is based in Malmo and transports general goods only domestically in Sweden. New generation Scania and Volvo trucks equipped with: inverter, micro oven, coffee maker, refrigerator Requirements: - Experience at least 5 years - We drive groupage cargo. It can be anything from 1 to 5-6 unloading loading - Requirement CE category - Cargo transport certificate - ADR - Groupage - Tachograph card - Written and spoken English at a conversational level (working directly with Swedish managers in English) - Available on a schedule of 3 months of work - 1 month off - Available on a schedule of 11 months of work 25 days holiday plus 2 weeks christmas (December 22-23 - January 6-7 or 13 depend how much job there is) - Seriousness It offers : - Swedish employment contract with submission of documents for residency in Sweden - Weekend at the base in Malmo, where you have at your disposal, kitchen, toilets, showers, washing machines, dryers, relaxing room The work schedule is respected and the manipulation of the tachograph is prohibited Attractive salary depending on the working days of the month and performance (no favors are given) Send your CV in English to email For details, you can call the phone number displayed in the ad or send email to Salary all from 30 000 SEK netto - 38 000 SEK Netto It depends on how you work Please contact by email or send message in the application