Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca doar cu poze Companii Disponibil din: 2022-01-10 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Compania DIANA angajează Manipulant marfă în producție

    Cerințele postului: Persoană responsabilă și organizată; Atent ă la detalii privind calitatea produselor; Disponibilitate la lucru în schimburi, weekend și temperaturi relativ scăzute; Descriere activitate Efectuarea operațiunilor de manipulare a materiilor prime, ingredientelor, ambalajelor, produselor finite precum si a altor mărfuri; Depozitarea in condiții optime a materiilor prime, ambalajelor si produselor finite; Ordonează mărfurile conform specificatiilor înscrise in comanda, tinand cont de cerintele calitative si cantitative. Ce oferim: Contract de muncă cu normă întreagă și perioadă nedeterminată; Salariu competitiv, începand de la 2600 NET, in funcție de competențe; Masă caldă, gătită zilnic în cantina companiei; Tichete de masă în valoare de 25 lei zi lucrătoare; Ore suplimentare plătite 200%; Bonusuri de performanță; Calificare și dezvoltare profesională la locul de muncă; Cadouri bonusuri de Paște și Crăciun sau zilele aniversare ale companiei; Cadouri de ziua salariatului și cadou de ziua copilului (doar pentru copiii minori) din partea companiei; Decontarea cheltuielilor de transport până la locul de muncă; Experiența nu este obligatorie! Asigurăm formare calificare la locul de muncă! Vino in echipa DIANA!

  • Compania DIANA angajează Gestionar

    Cerințele candidatului: Persoană responsabilă și organizată; Experienta în postul de gestionar constituie avantajș Atent la detalii privind cantitatea si calitatea produselor; Disponibilitate la lucru în schimburi, weekend și temperaturi relativ scăzute; Ce trebuie să faci? Să pregătești spațiile de depozitare pe categorii de produse; Să urmărești la recepția mărfurilor transferate de la secții, cantitatea și calitatea produsului din nota de transfer; Să efectuezi transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; Să păstrezi evidența documentelor de transfer emise; Să efectuezi cântărirea mărfurilor și înregistrarea în sistemul informatic; Să înregistrezi sistematic și cronologic a datelor privind stocurile; Să verifici zilnic stocul din gestiune și să livrezi conform principiului FIFO Să efectuezi lunar inventar în gestiunea de produs; Ce oferim: Contract de muncă cu normă întreagă și perioadă nedeterminată; Salariu competitiv in funcție de competențe; Gustare (mezeluri) și masa calda (ciorbă+ fel principal), gătite zilnic în cantina companiei; Tichete de masă în valoare de 25 lei zi lucrătoare; Ore suplimentare plătite 200%; Bonusuri de performanță; Calificare și dezvoltare profesională la locul de muncă; Cadouri bonusuri de Paște și Crăciun sau zilele aniversare ale companiei; Cadouri de ziua salariatului și cadou de ziua copilului (doar pentru copiii minori) din partea companiei; Decontarea cheltuielilor de transport până la locul de muncă; Procese și proceduri clare pentru a-ți fi ușor să faci tot ce ai de făcut; Un program de integrare si un mentor care să-ți ofere sprijin, sa te îndrume in procesul de învățare si adaptare. O echipă de profesioniști îți va fi alături și te va îndruma. Asigurăm formare calificare la locul de muncă !! Vino in echipa DIANA!

  • 4

    Ospatar si Sef de ostapar in Dubai restaurant de Fine Dining

    Oferim locuri de munca ca si ospatar ospatarita si sef de ospatar in Dubai restaurante de Fine Dining CAUTAM: Ospatari si Sefi de Ospatari CERINTE: varsta intre 19-45 de ani Engleza: nivel mediu B2 OFERIM: Salariu de intre 1200 - 3500 euro net luna Cazarea si transportul de servici asigurate GRATUIT Bonusuri: taxa service si tips la fiecare tura Angajarea se face de catre Restaurant direct cu un contract de 5 ani NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Unele posturi ofera pachete de relocare ( Bilete de avion) Cine suntem noi: Cariera@Aviatie S.R.L. Companie infiintata in 2019, de consiliere si servicii recrutare pentru domeniul Aviatiei si Horeca. Avand contracte de colaborare in Europa si Orientul Mijlociu. Cu peste 2000 candidati selectati cu succes. Oferim programe educationale de pregatire profesionala, cursuri de servire VIP si pregatire pentru trecerea etapelor de interviu.

  • Angajam PROGRAMATOR pentru Franta

    Ești la începutul carierei în IT sau ai încercat deja mai multe joburi care nu ți s-au potrivit? Nexia îți propune o shimbare oportună, cu multe beneficii în favoarea ta. Dacă ai nevoie de acel "quelque chose" motivant și visezi să lucrezi într-o capitală europeană de prestigiu, aplică acum! CERINȚE: - experiență relevantă în dezvoltarea de aplicații cu diferite grade de dificultate; - competențe tehnice și de programare în: PHP, ASP.NET, JAVA, SAP, ABAP, C C++, PL SQL sau ANGULAR; - cunoștințe de limba franceză, nivel mediu (criteriu obligatoriu!); - cunoștințe de limba engleză, nivel avansat; - disponibilitate de relocare în Franța (Paris). RESPONSABILITĂȚI: - dezvoltarea de proiecte software captivante și provocatoare, pentru companii străine, în funcție de limbajul de programare cunoscut, în arii diferite de activitate (telecomunicații, medical, servicii). BENEFICII: - transport asigurat către Franța; - cazare asigurată pe durata contractului; - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - abonament mijloace de transport în comun în Franța; - - asigurare de sănătate; - diurnă; - 25 zile de concediu; - bonusuri în funcție de performanță. Așteptăm CV-ul tău și dorim să te cunoaștem!

  • Angajare șofer cat B, 3.5t

    Angajez sofer, permis categoria B, pentru autoutilitara 3.5t prelata, intern Ro. București Ilfov!! Pentru detalii nu ezitati sa ma contactați!

  • 3

    angajez electrician

    caut electrician în vederea angajarii

  • 8

    KREATIV ALPIN angajeaza Alpinisti Utilitari!

    Compania KREATIV ALPIN angajeaza doi Alpinisti Utilitari sau Tehnicieni IRATA cu minim 5 ani de experiență, pentru a se alătura echipei noastre din domeniul construcțiilor și lucrărilor de înălțime. Candidatul ideal va fi responsabil de efectuarea lucrărilor de montaj, întreținere și reparații la înălțime, respectând standardele de siguranță și calitate. Responsabilități: Realizarea lucrărilor de montaj, întreținere și reparații la înălțime conform cerințelor specifice Utilizarea echipamentelor de protecție și a tehnicilor adecvate pentru a asigura siguranța personală și a colegilor Colaborarea strânsă cu echipa pentru finalizarea proiectelor în termen și conform standardelor stabilite Întocmirea rapoartelor de lucru și a documentației necesare Participarea la sesiuni de formare și instruire pentru a-ți dezvolta continuu abilitățile Cerințe: Experiență minimă de 5 ani în domeniul alpinismului utilitar sau ca tehnician IRATA Certificare IRATA valabilă Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă Atenție la detalii și orientare către rezultate de calitate Flexibilitate și capacitate de a lucra în condiții variate de mediu Beneficiile de a lucra alături de echipa noastră includ oportunități de avansare în carieră, mediu de lucru dinamic și provocator, pachet salarial motivant și posibilitatea de a lucra la proiecte variate și interesante. Dacă ești pasionat de alpinismul utilitar și ai experiența necesară, te invităm să aplici pentru această poziție și să faci parte din echipa noastră dedicată și profesionistă!

  • 4

    Caut meseriași și salahori , reabilitari, București

    Avem nevoie de meseriași și salahori pentru placări(termosistem) la reabilitari blocuri avem nevoie de oameni care au idee cat de cat de construcții nu candidatul ideal sau alte bazaconii din astea. Lucrurile sunt pe DN 1,Loc.Potigrafu Avem nevoie de oameni normali nu meseriași lu pește. Plata se face Vinerea in fiecare săptămână: Pentru meseriași= 300 Ron zi Pentru salahori=180 Ron zi

  • 7

    Angajam montatori panouri fotovoltaice - munca deplasare in strainatate

    Responsabil pentru efectuarea diferitelor sarcini mecanice: - Asamblarea structurii (distribuție și instalare) - Instalarea modulelor PV - Susținerea operațiunilor de ramare Cerințe și Abilități Experiență în manipularea uneltelor și echipamentelor speciale. Abilitatea de a înțelege instrucțiunile scrise și manualele (în special pentru modulele PV). Suntem constructori de parcuri de mari dimensiuni de panouri terestre fotovoltaice. Activitatea se desfasoara exclusiv in strainatate pe santierele noastre din Germania.

  • 3

    Angajăm Electrician - deplasări pentru muncă în străinătate

    Angajare: Electrician cu experiență Cerințe: Abilitatea de a citi scheme electrice. Autorizare ANRE electricitate grad II constituie avantaj, nu este obligatoriu. Locație: santierele noastre sunt în Germania. Program: normă întreagă Beneficii: Cazare și transport asigurat Căutăm un electrician cu experiență pentru lucrări în santiere de mari dimensiuni de parcuri terestre fotovoltaice.

  • Angajăm Referent de specialitate financiar-contabilitate cu sau fără experiență!

    Manpower angajează Referent de specialitate financiar-contabilitate pentru o companie multinațională din Timișoara cu sau fără experiență! 1. Obiectivul principal al postului: -Analiza achizițiilor și livrărilor companiei din punct de vedere al tratamentului de TVA. 2. Principalele sarcini si responsabilitati ale postului: - Analiza corectitudinii facturilor de achiziții intracomunitare, achiziții intracomunitare asimilate și a facturilor de servicii prin prisma TVA; -Introducerea operativă și corectă în sistemul de întregistrare a facturilor de achiziții a elementelor obligatorii de TVA; -Colaborarea cu departamentele furnizorilor abilitate pentru asigurarea de documente de achiziții corecte și complete, cât și pentru corectarea celor neadecvate; -Listarea, colectarea, stocarea și arhivarea fizică și sau electronică a documentelor de achiziții și a celor de vânzări; -Obținerea dovezilor de scutire pentru livrările intracomunitare și a exporturilor; -întelege viziunea și misiunea grupului din care face parte și aplică cunoștințele sale în activitățile din cadrul departamentului; -Interactionează eficient, dacă este necesar, cu alte niveluri de suport din organizație; -Este responsabil de gestionarea corectă în ceea ce privește confidențialitatea informațiilor cu care intră în contact, prin specificul funcției; 3. Abilități Aptitudini: - Cunoștinte la nivel mediu de operare PC: Microsoft Office, Windows, Linus; - Abilități de învățare într-un timp scurt; - Abilități de rezolvare a problemelor într-un timp scurt; - Bune abilități de lucru în echipă; - Abilități bune de comunicare. 4. Beneficii: - Pachet salarial atractiv discutabil în funcție de experiența și cunoștințele dobândite în domeniu; - Tichete de masă de 40 lei ziua lucrătoare; - Asigurare de sanatate privată; - Al 13-lea salariu; - Tichete Cadou de Paște și de Crăciun; - Posibilitatea de dezvoltare din punct de vedere profesional; - Transport asigurat gratuit. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !

Salvează căutarea