Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-01-13-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Salon Carisma Styling din Mangalia, Angajează Coafeza Frizer si Manichiurista. Se lucreaza 5 zile pe săptămână .cu 2 libere. Salariu asigurat este între 3500 si 5000 ron.. Acces la o bază serioasă de clienți în schimbul unor servicii de calitate ! Salonul este deschis din 2010 ,asta inseamna ca are o clientela selectata. Dorim respectarea programului de lucru. Respectarea regulilor din salon. Beneficile le putem discuta cind veniți la interviu. Va așteptăm la salon pentru proba de lucru și sa ne cunoaștem mai bine ! Dorim.colaborari îndelungate.! Nu trimiteti mesaje.sunați direct sa vorbim !
-
Promovat
Angajam stivuitorsit pentru o fabrica de mase plastice din Pantelimon! Responsabilitati: - incarcare descarcare marfa; - activitati de receptie sau pregatire marfa. Cerinte: - studii medii finalizare; - atestat ISCIR valabil; Oferta: - Salariu: 3200 lei net; - Tichete de masa: 30 lei zi; - plata ore suplimentare 175%; - contract periaoda nedeterminata. Program: Luni-Vineri: 07:00- 15:30 Locatie: Pantelimon, Ilfov.
-
Promovat
Angajam colegi noi Resort EuroPark Fundata Judetul Brasov Ne marim echipa prin angajarea de colegi noi pentru urmatoarele posturi: - chelneri si ospatari cu experienta - cameriste si menajere cu experienta - bucatari cu experienta - ajutoare de bucatar cu experienta Oferta de angajare include urmatoarele beneficii: - program de lucru in ture - cazare si trei mese zi plus alte facilitati - decontare transport pentru venirea si plecarea din tura - salariul cu valori cuprinse intre 3000 ron 7500 ron luna in functie de performanta si indeplinire a responsabilitatilor - contract de munca pe perioada nedeterminata - predictibilitate, stabilitate, proceduri de lucru si fise de responsabilitati pentru fiecare post - dezvoltare si avansare in cariera profesionala - grila de bonusare periodica pe baza de indeplinire a obiectivelor, constanta si calitatea rezultatelor - abonament clinica medicala privata www.europark.ro Va multumim frumos si va asteptam cu drag !
-
Promovat
Vrei sa faci parte din cel mai avantajos serviciu de livrari din Cluj? Aplica la acest anunt, te sunam si ne intalnim sa povestim si sa iti aratam cum merg lucrurile. Cum functioneaza? Pentru tine, ca livrator, procedura e simpla. Prin intermediul unei aplicatii pe telefon vei putea prelua comenzile clientilor. Ti se vor grupa mai multe comenzi in aceasi zona a orasului si dupa ce produsele sunt gata de preluare contactezi clientul, scanezi produsele si pornesti la livrare De unde se livreaza? Peste 80% din comenzile Bringo vin din Hypermarketul Carrefour din Vivo. Restul comenzilor vin de la ceilalti parteneri precum Peny, Cora, Decathlon, DM, Dr. Max, Sensiblu etc. Cine plateste produsele? La angajare vei primi un card de firma cu care vei achita cumparaturile catre toti partenerii Bringo. Se livreaza cu masina personala sau cu masina firmei? Livrarile se fac cu masina personala si noi va decontam 10% combustibil, mentenanta, reparatii, piese etc. Ce ai nevoie pentru angajare? Procesul de angajare este unul destul de simplu. Ne intalnim sa iti aratam cum functioneaza aplicatia si cum merg lucrurile in magazin si la livrare, dupa care iti vom raspunde tuturor intrebarilor pe care le ai. Daca iti place si esti pregatit de lucru semnam contractul de munca (sau contractul de colaborare daca ai PFA sau SRL) si esti gata de lucru! Se lucreaza cu masina personala, decontare service, piese si combustibil 10% Te asteptam in echipa!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descrierea postului Ai o pasiune pentru ospitalitate și pentru tot ce înseamnă Food Beverage? Ai o capacitate instinctivă de a anticipa nevoile oaspeților? Îți place să fii omul potrivit la locul potrivit? Te entuziasmează ideea de a fi gazdă și de a oferi experiențe memorabile? Te încântă ideea de a face ca fiecare moment să conteze? Cerințele postului Experiență relevantă într-un restaurant cu reputație bună; Buna cunoaștere a limbii engleze și orice altă limbă constituie un avantaj; Profesionalism excepțional; Bune abilități de coordonare și comunicare; Eficiență și imaginație; Personalitate plăcută; Atenție la detalii; Abilitatea de a menține o atitudine pozitivă și profesională atunci când gestionează toate situațiile; Abilitatea de a lucra într-un program flexibil, inclusiv în zilele de sărbători și în weekend-uri; Beneficii Tichete de masă Asigurare medicală Rate preferențiale de angajat în toate hotelurile Radisson Hotel Group Bonusuri de performanță Mediu de lucru dinamic Training-uri adaptate la nevoile individuale Suport în dezvoltarea profesională și personală Responsabilitățile postului Servirea oaspeților cu promptitudine și curtoazie, în conformitate cu standardele de servire din departamentul de FB; Cunoașterea temeinică a meniurilor pentru a putea sfătui oaspeții cu privire la selecție și pentru a face upsell; Sprijinirea departamentului de FB; Asigurarea curățeniei în zonele de lucru; Menținerea standardelor și respectarea procedurilor de lucru din hotel;
-
Societate de constructii (care execută lucrări de apă și canalizare), cu sediul în mun. Oradea, jud. Bihor, angajează Expert tehnic achizitii. .Persoanele interesate in vederea angajarii sunt rugate sa trimita CV-uri. Sarcini: Intocmeste documentatia tehnica pentru participarea la licitatii; Analizeaza si verifica indeplinirea conditiilor referitoare la eligibilitate, inregistrare, capacitate tehnico-economica, situatie financiara, solicitate prin documentatia de atribuire; Pregateste si elaboreaza documentatiile in vederea participarii la procedurile de achizitie publica, in conformitate cu cerintele din documentatia de atribuire si caietele de sarcini; Cerinte: Studii superioare de specialitate (de preferat facultatea de inginerie). Cunostinte tehnice , economice, juridice. Operare PC: Word, Excel, programe specific (Intel Soft). Abilitati de comunicare. Capacitate de organizare. Capacitate de analiza si sinteza. Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara.
-
UNI GUARDS ECURITY SRL angajeaza agenti de securitate. CV-urile se pot depune la sediul societatii din Galati, bld. Dunarea nr. 2, bl. B3, ap. 40, de luni pana vineri, in intervalul orar: 09:00 - 15:00.
-
Firma serioasa cautam femeie de servici .Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la .
-
SC BLUE ACQUA MARINE SRL, IASI, CUI RO30766760 Angajeaza pe prioada de nedeterminata :3 bucatari cu experienta 3 ajutori bucatar 1 spalator vase (lucrator bucatarie)
-
Societatea Road King Express SRL contracteaza tractionisti si transportatori ce detin ansamblu de cap tractor + semiremorca pentru curse interne: -Tarif de 5 lei km + TVA Oferim CARDURI DE MOTORINA din prima zi. -GARANTAM intre 8000-10000 km lunar. -plata facturilor la 30 de zile sau la 3 zile cu discount de 5%. -bonus lunar de loialitate -Posibilitatea de a aduce soferii acasa la final de saptamana in orice oras din tara. -se pot inchiria semiremorci
-
Societatea Road King Express SRL contracteaza tractionisti si transportatori ce detin ansamblu de cap tractor + semiremorca pentru curse interne: -Oferim CARDURI DE MOTORINA din prima zi. -Tarif de 4,5 lei km + TVA -Toti km platiti. -GARANTAM intre 8000-10000 km lunar. -plata facturilor la 30 de zile sau la 3 zile cu discount de 5%. -bonus lunar de loialitate -Posibilitatea de a aduce soferii acasa la final de saptamana in orice oras din tara. -se pot inchiria semiremorci
-
Societatea Road King Express SRL contracteaza tractionisti si transportatori ce detin ansamblu de cap tractor + semiremorca pentru curse interne: -Oferim CARDURI DE MOTORINA din prima zi. -Tarif de 5 lei km + TVA -GARANTAM intre 8000-10000 km lunar. -plata facturilor la 30 de zile sau la 3 zile cu discount de 5%. -bonus lunar de loialitate -Posibilitatea de a aduce soferii acasa la final de saptamana in orice oras din tara. -se pot inchiria semiremorci
-
Patiserie -cofetarie e lux situata in zona Dorobanti anajeaza vanzatoare lucrator comercial program Program de lucru 3 zile spatamana ! Program :7:00-20:30 Detalii telefonic NU se poate raspunde mesaje O saptamana se lucreaza L,J,V O saptamana se lucreaza Ma,Mi,S Duminica liber ! salariu 4400 lei net Experienta este obligatorie domeniu vanzare patiserie-cofetarie . Detalii doar telefonic !
-
Societatea Road King Express SRL contracteaza tractionisti si transportatori ce detin ansamblu de cap tractor + semiremorca pentru curse interne: -Oferim CARDURI DE MOTORINA din prima zi. -Tarif de 5 lei km + TVA -GARANTAM intre 8000-10000 km lunar. -plata facturilor la 30 de zile sau la 3 zile cu discount de 5%. -bonus lunar de loialitate -Posibilitatea de a aduce soferii acasa la final de saptamana in orice oras din tara. -se pot inchiria semiremorci
-
Cunoștințele de patiserie cu specific franțuzesc, constituie un avantaj! Brutar cu experiență anterioară de minim 5 ani în industria alimentară, cu accent pe producția de produse de brutărie și patiserie artizanală. Cunoștințe solide despre procesele de fermentație și coacere. Experiența în realizarea,malaxarea si modelarea aluaturilor cu hidratare mare. Cunoștințe solide despre utilizarea corectă a ingredientelor. Certificări acreditate pentru postul de brutar. Capacitate crescuta de a respecta fluxurile tehnologice și rețetele stabilite. Foarte atent la detalii în toate procesele de realizare (modelare dospire coacere) a produselor de brutărie și patiserie precum și a utilajelor folosite. Abilități de comunicare și organizare a spațiului și timpului de lucru. Atitudine proactivă, creativitate și orientare către rezultate. Responsabilitate, seriozitate și implicare. Descrierea jobului Suntem în căutarea unui brutar pasionat pentru a se alătura echipei atelierului nostru de producție artizanală. Dorim să cunoaștem o persoană pasionată și dedicate, cu simt responsabil și cu experiență solidă în arta brutăriei. Responsabilitati: Participarea la pregătirea și producția de produse de brutărie. Dezvoltarea și implementarea de rețete noi și inovatoare. Menținerea standardelor ridicate de igienă și siguranță alimentară. Gestionarea inventarului și aprovizionarea materiilor prime necesare. Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura excelența în serviciile oferite clienților. Cooperarea cu echipa pentru a menține un mediu de lucru eficient și plăcut. Asigurarea calității și prezentării estetice a produselor finite. Contribuire la dezvoltarea și inovațiea produselor de panificație. Beneficii: Mediu de lucru plăcut Program full time Bonusuri în funcție de performanță Salariu motivant în funcție de cunoștințe și experiență demonstrabilă
-
Recrutam ELECTRICIENI FOREMAN echipa electricieni pentru proiecte REPARATII NAVALE doc uscat santier Belgia . Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze telefonic la Luni-Vineri (interval orar 9.00-16.00) sau sa trimita CV la
-
Compania Foamotive Romania, cu sediul in Chisoda, platforma Incontro, cauta colegi pentru posturile de muncitori necalificati. Ce oferim ? Salariu brut : 3650 lei; Tichete de masa 35 lei zi lucratoare; Prima de prezenta: 250 lei; Prima de productie: 250 lei; Prime de sarbatori: Pasti, Craciun - 500 lei net sarbatoare; Prima zi de nastere: 150 lei net; Prima de fidelitate: 300 lei net dupa primele 3 luni lucrate; 300 lei net dupa 6 luni lucrate; Al 13-lea salariu; Cresteri salariale in functie de vechime; Asigurare medicala privata; Prima de recomandare: 500 lei net dupa primele 3 luni lucrate ale persoanei recomandate; Asiguram transport; Program de lucru: 2 schimburi; Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon.
-
Societatea Amalfi Start Construct SRL își mărește echipa! Ești o persoană responsabilă, cu spirit de inițiativă și flexibilă? Îți dorești dezvoltarea carierei în domeniul vânzărilor de materiale de construcții? Noi avem soluția! Candidatul ideal: absolvent de studii medii/superioare, studiile din domeniul construcțiilor reprezintă un avantaj; experiența în domeniul vânzărilor constituie avantaj; cunoștinte și abilități de operare PC (MS Office); abilități excelente de comunicare și negociere; abilități de lucru în echipă; orientare către cerințele pieței și nevoile clienților; orientare către rezultate și performanță; seriozitate și corectitudine; etică profesională; flexibilitate, adaptabilitate și inițiativă; disponibilitate pentru deplasări; permis de conducere categoria B. Principalele responsabilități: asigură promovarea și vânzarea produselor oferite de societate în zona deservită; negociază contractele cu clienții și urmărește derularea lor până la stingerea creanțelor; administrează și dezvoltă portofoliul de clienți existent în zona deservită; obține și centralizează informații din și despre piața specifică; furnizează periodic conducerii rapoarte de vânzări și analize de piață și produse pentru zona deservită. Ce oferim: pachet salarial motivant, salariu fix + bonusuri din vânzări training în vânzări; mediu de lucru stimulativ; posibilitate de avansare; În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat/ă de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. la adresa:
-
Montaj reparatii masini unelte Program 8 ore Salariu negociabil Bonuri masa Prime Pasti Craciun Activitatea sa desfasoara in sect 4, Sos Berceni
-
La ce ar trebui să te aștepți de la acest loc de muncă? Oportunitatea perfectă de a învăța, de a crește și de a-ți construi o carieră într-o companie cu creștere rapidă. Jobul este in Otopeni desi ne afișăm in toată țara. Citește cu atenție descrierea postului de mai jos și aplică cu încredere dacă te regăsești în acest rol. Abia așteptăm să te cunoaștem! Locație: Otopeni (în vecinătatea Aeroportul Internațional Henri Coandă) PS: locul de muncă va fi în Otopeni București. Însă nu te descuraja dacă încă nu locuiești în zona. Împreună vom găsi soluția! Program: Luni - Vineri: 08:30-17:30 (o oră pauză) O dată la trei săptămâni se asigură serviciul de permanență, atunci când trebuie să fii disponibil telefonic și pentru eventuale deplasări 24 24. Mașină de serviciu în perioada în care se asigură serviciul de permanență. Ce îți oferim: - Salariu de până la 5200 RON format din salariu fix (tichete de masă incluse) + bonusuri, în funcție de atingerea KPI-urilor; - O dată la 3 luni, dacă se atinge target-ul maxim pentru disponibilitatea mașinilor se acordă un plin de carburant (in valoare 350 RON); - Laptop și telefon de serviciu; - Abonament gratuit la biblioteca Bookster; - Reduceri la serviciul nostru pentru închirierea unei mașini; - Oportunități de creștere și dezvoltare profesională; - O echipă prietenoasă; - Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât professional cât și personal. Cerințe: - Ai cunoștințe de limba engleză (cel puțin la nivel conversațional); - Ai permis de conducere cat. B; - Ești un om pasionat de mașini dar nu doar să le privești sau să le conduci, ci să înțelegi și mecanismul lor de funcționare; - Ești organizat (genul de persoană căreia îi place să își noteze și să folosească agenda); - Ai cunoștințe minime de Excel (pentru actualizarea în sistem a servisărilor și a reparațiilor efectuate); - Știi să verifici din două surse o informație; - Ești un om integru si asumat; - Ești proactiv și nu te ferești de muncă; - Îți place munca de teren. Descrierea jobului Responsabilități: - Vei asigura verificarea și întreținerea autoturismelor; -Vei menține relația cu service-urile colaboratoare, cu furnizorii, cu asiguratorii, ITP, RAR; - Vei verifica informațiile din partea service-ului, astfel încât să te asiguri de corectitudinea cu care s-a rezolvat solicitarea; - Vei răspunde solicitărilor clienților cu privire la eventualele daune probleme tehnice apărute pe parcursul închirierii; - - Vei asigura transferul autoturismelor în altă localitate (vei conduce autoturismul până la destinație), în caz de necesitate și pe timpul nopții; - Vei actualiza în Excel task-urile efectuate. Descrierea companiei De ce Klass Wagen? Alăturați-vă nouă în modelarea viitorului închirierilor auto! O lume a oportunităților: când te alături echipei Klass Wagen, nu ești doar un angajat; ești un contribuitor apreciat la viziunea noastră despre un transport accesibil și de încredere pentru toți. Oferim un mediu în care ideile tale sunt auzite, creșterea ta este alimentată și ambițiile tale sunt susținute. Valorile care ne conduc: În centrul succesului nostru sunt valorile care ghidează fiecare aspect al organizatiei noastre. Integritatea este busola noastră, asigurându-ne că fiecare interacțiune este marcată de transparență și încredere. Ambiția ne alimentează determinarea de a inova continuu și de a depăși așteptările. Profesionalismul este angajamentul nostru de a oferi cele mai înalte standarde de servicii. Munca în echipă formează legăturile puternice care ne unesc. 15 ani de excelență: cu o istorie bogată de peste un deceniu, ne-am ajustat expertiza și am cultivat o reputație pentru servicii excepționale și prețuri imbatabile în România, Ungaria și Portugalia. Ești gata să îți îndrepți cariera către excelență, integritate și un viitor mai luminos în industria închirierilor auto? Împreună, vom conduce schimbarea și vom crea un viitor în care accesibilitatea se întâlnește cu calitatea. Alăturați-vă echipei noastre astăzi!
-
SC Dinamica IMPEX SRL angajeaza pe functia de contabil senior Punct de lucru- Bucuresti, secor 1, str Stefan Holban, nr 40 (reper Dechatlon Baneasa, 400 m in spatele magazinului Mega Image). 1. Criteriile de departajare: Experienta relevanta (minim 3 ani ) pe o pozitie similara; Experienta operare in sistem contabilitate ERP si Excel- constituie un avantaj; Bune cunostinte de legislatie contabila si fiscala; Experienta in societati de distributie, vanzari, logistica constituie un avantaj; 2. Pozitia de contabil senior in cadrul companiei noastra vizeaza urmatoarele responsabilitati principale: - Raportari contabile: balanta verificare, bilant, declaratii etc.; - Înregistrarea veniturilor şi a cheltuielilor - repartizate pe centre de cost; - Coordoneaza evidenta facturilor de uz intern, utilităţi furnizori, investiţii; - Coordoneaza inregistrarea extraselor de banca; - Asigura respectarea termenelor specifice de raportare depunere declaratii, conform legislatiei in vigoare; - Arhivare documente financiar-contabile; - Respecta procedurile interne de lucru ale societatii; - Diverse raportari catre conducerea societatii; 3. Beneficii Oferite: -Contract de munca pe perioada nedeterminata( 90 de zile calendaristice perioada de proba legala) - Pachet salarial negociabil in functie de certificare, experienta si rezultate ; - Program fix, Luni-Vineri 08:00-17:00 cu pauza de masa 1 ora; - Tichete de masa in valoare de 35 lei zi ; - Decont transport mijloace de transport in comun (abonament RATB MERTOREX) ; - Mediu de lucru placut si in condtii propice dezvoltarii profesionale. SC Dinamica IMPEX SRL , companie infiintata din anul 1994 avand ca obiect principal distributia de produse ambalate food si petfood, care in cei peste 30 de ani de activitate si-a consolidat in mod constant pozitia pe piata FMCG, dobandind in prezent o echipa de aproape 150 de angajati.
-
Candidatul Ideal Studii superioare tehnice specializare in domeniul constructiilor ; Cunoastere program de devize (preferabil Windev); Cunoastere program Autocad; Capacitate de organizare Descrierea postului: - intocmeste atașamentele si situatiile pentru lucrările lunare executate si le sustine in fata beneficiarului ; - verifica solicitarile de lucrari lunare de la subantreprenori, le coreleaza cu informatiile primite din șantier; - intocmeste rapoarte lunare despre stadiul lucrărilor și actualizeaza programul de execuție; - participa la intocmirea ofertelor financiare si a documentatiei pentru participarea la licitatii; - analizeaza caietele de sarcini in vederea solicitarii de clarificari (daca este cazul); - intocmeste cereri de oferta catre furnizori, analizeaza si selecteaza ofertele primite pentru materiale, echipamente si lucrari pentru proiectul aflat in stadiul de ofertare; - analizeaza proiectul si concordonta acestuia cu listele de cantitati; - gestionarea documentelor de calitate
-
NE CĂUTĂM COLEGE!!!! ATELIER PRODUCȚIE ANGAJAM cu carte de munca pe perioada nedeterminata, croitorese cu experienta. Descrierea jobului realizarea de produse cap-coada diversificate; program de lucru 8 ore pe zi 5 zile pe saptamana mediu de lucru foarte placut * Căutam croitoreasa, chiar dacă a lucrat puțin în domeniu o învățăm noi * Program full time * Oferim salariu motivational si atractiv Pentru mai multe detalii sunați la tel
-
Descriere post - Declarant Vamal Compania noastră caută un Declarant Vamal cu experiență pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de vamă. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea procesului de import-export și va fi responsabil pentru asigurarea conformității cu toate reglementările vamale. Ce vei face: Întocmi documentele necesare pentru import-export Asigurați-vă că toate documentele sunt conforme cu reglementările vamale Comunicați cu autoritățile vamale și cu clienții noștri pentru a asigura o livrare rapidă și eficientă Monitorizați și actualizați sistemele noastre de urmărire a importurilor și exporturilor Lucrați îndeaproape cu departamentele de vânzări și achiziții pentru a asigura o livrare fără probleme a mărfurilor Ce căutăm: Experiență anterioară într-un rol similar de declarant vamal Cunoștințe solide despre reglementările vamale și procedurile de import-export Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită stricte Abilități bune de organizare și atenție la detalii Certificare AEO este un avantaj Ce oferim: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și provocator Posibilitatea de a lucra cu clienți și parteneri internaționali Salariu competitiv și beneficii atractive Oportunități de dezvoltare profesională și de avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele noastre, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul dumneavoastră. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a face parte din echipa noastră!