Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-03-25-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Satu Mare, Str. Corvinilor nr.1-3 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 1850 lei brut (pentru un program de lucru de 4 h zi) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Salonta, Str. Piața Democrației nr.6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 6200 lei brut - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă - Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul - Experienţă în conducerea personalului - Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe - Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantaj Responsabilitățile tale - Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului - Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit - Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne - Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol - Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Angajam livratori pt platforma Tazz by emag. Oferim bonus de bun venit 250 lei pentru curier nou sau curier ce se reactiveaza si a avut o pauza mai mare de 3 luni . Avem cele mai bune conditii de colaborare de la reduceri la CM pana la infintare PFA , comision negociabil. Activare imediata ,. Plata la saptamana Garantam cel mai mic comision și cele mai bune condiții de colaborare. Avem scutere electrice si pe benzina de închiriat , Pt detalii poti accesa : https://cautamlivratori.ro/mașini de la 250 lei / săptămâna. Se poate livra cu masina, scuter, trotineta sau bicicleta personala. Se ofera bonusuri de performanță Te asteptam alaturi de noi !
-
AngajezEchipe Structuri,Zidarie BRICK,Dulgeri, Personal calificat cu Experienta--Urgent 15,80eurBrut
Socierate GmbH-Contractor general- Germania,angajeaza urgent:-Echipe Trockenbau-Gipsksrton la m2 sau LV sau Stundenlohn sau Personal calificat si necalificat pentru Santiere mari doar cu cu experienta. Vorbitori limba germana ,engleza,franceza constituie avantaj -Contract la ml sau Salarizare de exceptie incepand cu 15,80euro_Brutto , ,Cazare,transport, negociabil,urgent,profesionalism.Urgent,relatii si C v pe :Whatsapp,mob .
-
Angajam Operatori Productie in Oarja! Asteptam CV-urile dvs la adresa de mail: Contact: Beneficii: - Salariu fix; - Tichete de masa; - Spor de noapte 25%; - Prima de Paste si Craciun 500 lei net; - Contract pe perioada nedeterminata. Program de lucru: Se lucreaza in 3 schimburi. Transport gratuit pe rutele: - Arges: Pitesti, Costesti, Mirosi, Ungheni, Buzoesti, Serboeni, Surdulesti, Suseni, Tutulesti, Recea, Izvoru, Cornatel, Goleasca, Barla, Harsesti, Stolnici, Catanele, Oarja, Bradu. - Olt : Corbu, Sarbii Magura, Optasi.
-
AUTO-VALMAR SRL Bistrita angajeaza: - operator in brutarie si -sofer Relatii la telefon
-
Oferim: Loc de munca stabil, Salariu de baza de 3820 ron Tichete de masa de 30 ron Prima de prezenta Spor de noapte Ore suplimentare platite dublu Al 13-lea salariu Transport Asigurare Oportunitati de dezvoltare si promovare Satu Mare, str.Fagului, nr.35 Cerinte: disponibilitate de a lucra in 3 schimburi Cine suntem: producator de piese pentru toti marii producatori de automobile WOCO PIPE SYSTEM COMPONENTS ROM Satu Mare, Str.Fagului, nr.35
-
Firma BOOKING TRIPS EXPERIENCE cu sediul in Sulina jud.TULCEA ,angajaza ingrijitor cladiri. CV-urile se pot depune la adresa de email Interviurile vor alea loc pe data de 08.05.2024 intre orelele 10:00 si 14:00.
-
Absolvent cu studii de specialitate finalizate Cunostinte despre notiunile de baza din domeniul optometriei Profesionalism, abilitati de comunicare si organizare dezvoltate Persoana perseverenta cu atitudine pozitiva, orientata catre client si responsabila Experienta minima este obligatorie -Inițiativă și simțul responsabilității Persoana ambitioasa, dornica de dezvoltare profesionala Persoană orientată spre soluții, flexibilă Vanzarea produselor si serviciilor in magazinul de optica si oferirea de consultanta de specialitate clientilor in vederea alegerii produsului optic adecvat
-
Angajam femei si barbati la curatenie in magazine haine din Iasi. Salar: 1.400 RON NET pe luna. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Tel:
-
Restaurant din Deva angajeaza ospatar, ajutor bucatar, distributor mancare la domiciliu.
-
Sc angajeaza sudor CO2 , ELECTRIC Domeniul de activitate: Confectii metalice Programul de lucru: Luni-Vineri 08-16,30 cu pauza de masa Angajarea se face cu contract de munca pe perioada nedeterminata.
-
LOCATIE: PRAHOVA Descriere job: - realizare circuite electrice cladiri - realizare instalatii fotovoltaice - montare posturi de transformare - realizare reabilitari/modernizari/executie bransamente electrice - mentenanta iluminat stradal - realizare linii electrice aeriene si subterane Cerinte: - experiență in domeniul electric de minim 1 an - obligatoriu abilitați pentru lucru la înălțime - angajament la locul de lucru si abilitatea de a lucra in echipa - abilitați tehnice, avantaj experiență de lucru pe șantier - permis de conducere categoria B (optional) Se ofera: - salariu atractiv in functie de experienta si abilitati; posibilitatea dezvoltarii unei cariere; lucrul intr-un mediu profesional; - cazare (optional)
-
ANGAJAM: - 5 BRUTARI informatii la tel. , Luni-Vineri intre orele 9:00-16:00 sau e-mail:
-
Promovat
DESCRIERE Compania APT Prohuman Angajeaza Montator Subansamble pentru o fabrica din Oradea in domeniul automotive. CERINTE: -disponibilitate lucru in 3 schimburi - studii medii - persoana dinamica - atentie la detalii BENEFICII : Salariu de angajare 4180 Brut Bonuri de masa 40 de lei zi lucrata Bonusuri lunare de prezenta si performanta Transport asigurat Al 13-lea salariu Asigurare medicala privata Ruta: Beius-Oradea Ruta: Oradea-Tinca Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul nostru comun!
-
Angajam CASIER pentru patiseria nou deschisa, locația din Buzoieni, nr 18, sector 5. Detalii la telefon, cerem seriozitate.
-
Se angajaza PATISER , AJUTOR PATISER si CASIER la noua locatie din Buzoieni, nr 18, sector 5. Detalii la telefon, salariu atractiv, experienta in domeniu. RUGAM SERIOZITATE
-
Promovat
Suntem în căutarea unor operatori presaj motivați și dedicați pentru a se alătura echipei noastre din fabrică. Dacă sunteți o persoană responsabilă, cu atenție la detalii și dornică să învețe și să se dezvolte într-un mediu industrial, vă invităm să aplicați pentru acest post Responsabilități: Operarea mașinilor de presaj conform instrucțiunilor și procedurilor stabilite Monitorizarea și ajustarea parametrilor de producție pentru a asigura calitatea și eficiența procesului Inspectarea produselor finite pentru a identifica defectele și a le raporta echipei de supraveghere Întreținerea și curățarea regulată a echipamentului și a zonei de lucru Respectarea strictă a măsurilor de siguranță și a regulilor de lucru Cerințe: Experiență anterioară în lucrul cu mașini de presaj sau într-un mediu industrial similar (experiența în presarea metalului sau a plasticului este un avantaj) Abilități tehnice și mecanice bune, cu capacitatea de a învăța rapid noile procese și tehnologii Atitudine pozitivă, capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient Capacitatea de a lucra în condiții fizice și de mediu variate Disponibilitatea pentru program in 3 schimburi Beneficii: Salariul: 3350 lei brut, majorare salariala dupa 6 luni 3800 Tichete de masa: 35 lei zi lucrata Bonus de prezenta: 350 lei brut Spor de noapte: 25% Prime de sarbatori Plata orelor suplimentare Mai multe detalii la telefon 0729 800 746
-
Promovat
Angajam FREZOR CNC S.C. RA-OL S.R.L. , una din firmele de traditie in domeniul confectiilor metalice din TIMISOARA, prezenta pe piata de peste 25 de ani, angajeaza FREZOR CNC, in urmatoarele conditii: - contract de munca pe perioada nederminata; - salar BRUT = 8548 lei; salar NET = 5000 lei, la care se adauga: - ore suplimentare, platite dublu - bonuri de masa de 40 lei zi, valoare estimata fiind de = 840 Lei luna - se ofera al 13-lea salar - plata chirie pentru relocare - zile de concediu de odihna acordate in functie de vechimea in firma Daca doriti sa va alaturati echipei noastre, va rugam sa ne contactati, la telefon , L-V - intre orele , sau la sediul societatii din Timisoara, str. Dr. A.P. Podeanu, nr. 146 B.
-
Promovat
Camerista/femeie de serviciu, salariu foarte atractiv! Se lucreaza intr-o cladire de birouri + camere in regim hotelier din centrul Sibiului (de facut curatenie in camere, birouri, holuri, casa scarii, toalete). Program de lucru full time, 8 ore pe zi (9:00-17:00), luni-vineri. Exista posibilitatea lucrului in weekend, orele suplimentare fiind platite in plus. Salariu 2330 lei NET (2000 lei pe card + 330 lei bonuri), cu marire dupa 3 luni la 2530 lei NET (2200 lei pe card + 330 lei bonuri). Pentru mai multe detalii, sunati la
-
Promovat
Civitas angajeaza agenti de securitate in retail Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!