Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-03-31 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Plecări în Germania fără comision sau alte taxe ascunse, cu contract de muncă german redactat în ambele limbi germană și română ,cu plecare cit mai repede posibil sau la o dată aleasa pentru 3 locuri (o femeie si un cuplu) ,la curățenie de apartamente pe insula Spiekeroog(Germania).Apartamentele se află în diferite clădirii pe insulă.Se curăță în jur de 3 apartamente pe zi.Se trece cu bacul din portul Neuharlingersiel26427-Germania.Perioada de lucru:3luni cu posibilitatea de prelungire Se lucrează în jur de 7ore pe zi,ceea ce poate varia în funcție de necesitate, în weekend poate se lucrează mai mult și în cursul săptămânii mai puțin, dar în total se lucrează cel puțin 42ore pe săptămînă care face un total de 6zile pe săptămînă, cu o zi în timpul săptămânii (nu în weekend)liberă.Se plătește un salariu brut de 12,50 euro pe oră la început.Angajatul rămâne cu cel puțin în jur de 1500 euro net pe lună în mină,după ce i se opresc toate taxele și impozitele, inclusiv costul cazării.Este necesar cont bancar în Euro . După o perioadă de timp salariul poate crește, depinde de cum se prezintă angajatul.Tipul contractului de muncă:muncitor cu asigurare socială.Cunoștiințe de limba germană sau engleză nu sunt necesare,dar prezintă avantaj.Permis de conducere nu este necesar. Pentru deplasare pe insulă între apartamente i se pune angajatului o bicicletă la dispoziție. Angajatul trebuie să știe să meargă pe bicicletă, având în vedere că e singurul mijloc de transport în timpul lucrului între apartamente, indiferent de vreme(pe soare, ploaie, vânt...)Cazarea este pusă la dispoziție de angajator în garsonieră de 28metri pătrați, 1persoană pe garsonieră.Garsoniera este dotată cu pat cu saltea,pernă,pătură, cearșafuri, prosoape, loc de gătit, frigider, mașina de spălat rufe. Costul cazării este de 300euro și este reținut din salariu la sfârșit de lună.Se acordă avansuri pentru mîncare după 3zile de la începerea lucrului. Este supermarchet în apropiere. Este o persoană care ajută noii angajați la început,explicîndule ce este de făcut,vorbește limba germană și română, și va ajuta angajatii noi la comunicare între firmă și ei,două treimi din timp se lucrează singur,restul timpului în echipă de maxim 2 persoane.Transportul pe ruta România-26474Spiekeroog-Germania și retur revine în sarcina angajatului,angajatorul plătește transportul de 200euro la sosire și îl oprește din salariul la sfârșit de lună.Angajatul primește salariul pină în data de 10 ale lunii următoare. Dacă angajatul pleaca înainte de data stabilită în contract, se vor opri toate costurile cauzate firmei,inclusiv taxa de plasament din salariu. Informații la sediul firmei Centru De Joburi SRL-Targu Jiu, str.Nic.Titulescu nr 3A bloc 3A scara 1 ap2 parter camera 2,sau la tel: 0353418778,tel.mob. 0761804676 ,între orele:10-16.
-
Promovat
Manpower angajeaza operatori experimentati pentru a lucra cu roboți de sudură. Dacă aveți experiență în programarea, operarea și întreținerea roboților de sudură și sunteți în căutarea unei oportunități de angajare într-un mediu industrial dinamic, vă invităm să aplicați pentru acest post. Responsabilități: - Programarea și configurarea roboților de sudură conform specificațiilor și cerințelor de producție - Monitorizarea și supravegherea activităților de sudură ale roboților pentru a asigura calitatea și eficiența procesului - Diagnostica și remedierea problemelor tehnice ale roboților de sudură - Asigurarea respectării normelor de siguranță și a procedurilor de lucru în timpul operațiunilor de sudură robotizate - Colaborarea cu echipa de producție și ingineria pentru a îmbunătăți procesele și performanța roboților de sudură Cerințe: - Experiență anterioară în programarea și operarea roboților de sudură - Cunoștințe tehnice solide în sudură și procesele de fabricație - Certificări relevante în domeniul robotică sau sudură sunt un avantaj - Abilități excelente de diagnosticare a problemelor tehnice și de remediere a acestora - Atitudine proactivă, atenție la detalii și capacitatea de a lucra în echipă Beneficii: - loc de munca in 3 schimburi - salariu 3700 lei brut cu posibilitatea de majorare la 4000 lei brut dupa 6 luni - tichete de masa 35 lei zi lucratoare - prime cu ocazia sarbatorilor si de vacanta - 350 lei brut bonus de prezenta
-
Promovat
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza AGENTI DE SECURITATE pentru SEPHORA Constanta Locatia: Constanta Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor patrulare. Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Angajam economist cu experienta. Mai multe detalii puteti obtine la nr. de telefon din anunt.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam incarcator descarcator la depozit materiale de constructii in Clinceni-Domnesti Ilfov. Responsabilitati: Asigurarea procesului de incarcare descarcare marfa, cu servirea clientilor. Lucrul in interiorul magazinului. Pentru detalii, va rog sa-mi scrieti doar pe WhatsApp.
-
Promovat
Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier cauta personal curatenie menajera. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 2500 - 3500 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara; Training Instructaj.
-
SC GRANIT SRL angajeaza agent de paza pentru cladirea GRANIT BUSINESS CENTER din Iasi, Bd. Socola, nr.206A-208. Detaliile despre program de lucru si salarizare se vor discuta la interviu ! Asteptam CV-urile la sediul firmei din cladirea GRANIT BUSSINES CENTER.
-
Angajez operatori pentru utilaje de construcții din zona Timișoara
-
Angajez muncitori calificați și necalificați pentru construcții de hale industriale și terasamente.
-
Angajez sofer profesionist categoria C+E , din zona Timișoara, pentru bascula, salariu negociabil.
-
Abillitati comunicare si vanzare produse si pachete turistice, persona organizata, minutuiasa, atenta, calma, engleza bine, cunostinte sisteme rezervare hoteliera si bilete de avion, eventual Amadeus. Rugam transmiteti CV pe email. Multumim!
-
Suntem interesati pentru o colaborare in vederea dezvoltarii unei afaceri : producere si comercializare produse de cofetarie si patiserie. Dispunem de un laborator de 112 mp + demisol de 112 mp. Laboratorul este dotat cu utilaje specifice pentru realizarea produselor de patiserie si cofetarie precum si pentru depozitarea lor(spatii frigorifice). In cazul in care doriti dezvoltarea afacerii dvs. in acest domeniu,nu ezitati sa ne contactati !
-
Promovat
Firma Elveția angajează faianțari cu experiență,permis de conducere și vârsta până la 40 de ani. Tel doar watssapp .
-
Echipa tânără cauta electricieni calificați și ajutori pentru construcții civile,apartamente, case,vile, program lucru 8h de luni pana vineri,salariu de la 3500 pana la 6000, și alte avantaje depinde de implicarea fiecăruia. Rog seriozitate
-
-
Descrierea ofertei Cerințe: Candidatul ideal are bune abilități de comunicare, organizare, gestionare a timpului, seriozitate, disponibilitate și integritate morală. Condiții: De asemenea, pentru a-și desfășura activitatea în bune condiții, trebuie sa fie dispus la deplasări zilnice, sa aibă cunoștințe tehnice, cunoștințe în domeniul instalațiilor sanitare termice, permis de conducere categ B: Responsabilități: Printre sarcinile pe care reprezentantul tehnic le are sunt următoarele: - să cunoască locațiile imobilelor aflate în administrarea societății; - să viziteze locatiile (spatiile tehnice aflate in proprietatea comuna) în mod organizat și să completeze fișa de verificare a imobilului; - să citească contoarele generale de apă, gaze și electricitate și să comunice indexul societății, în vederea transmiterii către furnizorii de utilități; - să anunțe societatea cu privire la avariile sau defecțiunile constatate la imobilele aflate în administrarea societății; - să efectueze mici reparații, înlocuire becuri, neoane, broaște , lămpi, lucrări care nu necesita mult timp de lucru și nu sunt de complexitate sporită; - să contacteze firme de reparații, dacă lucrările nu pot fi executate de către societate; - să țină legătura cu firmele partenere pentru efectuarea lucrărilor de reparații în imobil, la proprietatea comuna; - să urmărească executarea lucrărilor la proprietatea comuna și să participe la recepție; - să întocmească procesele verbale de recepție pentru lucrările executate; - achiziționează materiale de curățenie, material antiderapant și le preda personalului de curățenie; - să preia sesizările de la clienți și să le aducă la cunoștința societății in vederea rezolvării operative; - să păstreze confidențialitatea datelor cu care intra în contact, să nu comunice informații clienților decât dacă i s-a solicitat de către societate; - să păstreze autovehiculul din dotare în stare de funcționare, să urmărească plata rovinietei, asigurării obligatorii, reviziile periodice, itp; Oferim: - salariu motivant, bonusuri - mașină de serviciu, - telefon, - abonament servicii medicale oferite de Rețeaua de sănătate Regina Maria (după 3 luni de activitate). Dacă considerați ca puteți face parte din echipa noastră, va rugam sa ne transmiteți CV-ul dumneavoastra sau o scurta prezentare, unde ați mai lucrat, experienta in domeniu etc, urmând sa va contactam pentru a stabili o întâlnire.
-
-
Promovat
Angajam dispeceri centru alarma si centru monitorizare video in Bucuresti sector 3. Salariu incepand de la 3000 Ron si tichete de masa.
-
Angajam manipulant marfa lucrator comercial pe perioada nedeterminata. Entry-Level sau chiar fără experiență ; Absolvent de liceu; Cunostinte medii minime operare calculator (office). Cei interesati pot lasa aici un mesaj cu o scurta descriere (sau CV )dupa care putem programa interviul !
-
Angajam zugrav pentru lucrari de santier. Program de 8 ore pe zi cu 2 zile libere pe saptama. Salari
Angajam zugrav pentru lucrari de santier. Program de 8 ore pe zi cu 2 zile libere pe saptama. Salariul atractiv.
-
Firma de usi de garaj Sc Manolly Srl,cu sediul de productie in Dumbravita,angajeaza pe postul de productie cu acces pietonal: Cerinte minime: -masurarea cu ruleta la mm -debitare cu flex si circular -rezistenta la efort -persoana serioasa -Calificare la locul de munca. Se ofera: -transport gratuit Timisoara si imprejurimi -bonuri de masa(40ron zi lucrata) -zile libere intre Craciun si Anul Nou -salariu DE LA 3500 ron net,in functie de experienta
-
Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Consultanti vanzari zonal. Sarcini: Prospectarea pieței între companiile din zonă repartizata care activează ca instalatori de usi rezidentiale si industriale, respectiv companiilor inrudite ca si domeniu de activitate cum ar fi instalatori de tamplarie PVC. Stabilirea contactului cu potențialii clienți selectați și propunerea soluțiilor de colaborare Pregătirea ofertelor scrise pentru toate aspectele soluțiilor complexe propuse clientului. Urmărirea ofertelor transmise, a comenzilor primite în zona dvs. și a livrărilor către acea zonă. Atenție sporită la evoluția pieței și la activitatea concurenței. Locul de muncă: Se va petrece o zi pe luna la sediul firmei din Timisoara, in restul timpului se vizitează clienții în zona alocată, urmate de întocmirea rapoartelor scrise catre Managerul de vanzari national Instruire: Pentru a avea succes în această activitate sunt necesare cunoștințe tehnice și de vânzare. Instruirea care include elementele teoretice și practice va avea loc la sediul MANOLLY din Timisoara. Cerințe pentru ocuparea postului: Experiență de muncă minim 5 ani. Permis de conducere auto categoria B. Cunoștințe operare PC ( pachetul Microsoft Office). Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultetele obtinute.
-
Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Manager de vanzari national. Managerul Național de Vânzări este responsabil cu dezvoltarea, coordonarea şi implementarea strategiei de vânzări, cu scopul atingerii depășirii obiectivelor trasate de conducerea companiei, în condiţii de maximă eficienţă şi eficacitate. Responsabilităţi: Conduce si coordoneaza structura de vânzări prin intermediul echipei de vânzări Negociază contractele la nivel național cu clienții dobanditi, implicit discounturile acordate și urmărește respectarea condițiilor cuprinse în contractele încheiate; Colectează în permanență informații privind piata pe care activeaza Dezvoltă noi strategii de vânzare, business plan, targetare la nivel de client, măsuri de creștere a performanțelor în vânzări și supervizează implementarea acestora; Alocă și monitorizează bugetul pentru fiecare pt fiecare consultant de vanzari din subordine Asigură realizarea planului de vânzări anual, precum şi a targetului lunar stabilit; Verifică și intervine în rapoartele întocmite de echipa din subordine, și solicitate de către conducerea dept. Vânzări Responsabil pentru îmbunătățirea rentabilității și optimizării de business; Identifică şi dezvoltă noi colaborări, în conformitate cu politica strategia companiei; Participă la procesele de recrutare și selecție pentru angajarea de noi colegi în cadrul echiper de vanzari. Minim 7 ani experiență pe o poziție similară; Este obiectiv şi corect în rezolvarea tuturor problemelor; Abilitatea de a transmite informaţii, idei, sarcini, directive clare, specifice, bine structurate; Capacitatea de a identifica cu uşurinţă problemele, de a evalua soluţiile alternative în termen de cost-beneficii şi de a identifica soluția optimă în timp util; Capacitatea de a rezolva situaţii tensionate, propunând o variantă acceptabilă pentru părțile implicate; Capacitatea de planificare, organizare, monitorizare a resurselor materiale și umane, în vederea atingerii obiectivelor; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru muncă de teren. Avantaje Experientă in vanzarea B2B. Cunoasterea companiilor de pe piata vizată. Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultatele echipei pe care o coordoneaza Info la tel:
-
SC ROMFORDEX INTERNIONAL SRL Angajeaza ; Asistent manager.birou vânzări-achizitii,comenzi Operator SEAP pentru achiziții publice